Słynny agent przejmie Legię Warszawa? Sprzeczne informacje na temat zaskakującej transakcji

Słynny agent przejmie Legię Warszawa? Sprzeczne informacje na temat zaskakującej transakcji
MediaPictures.pl/Shutterstock
Autor: Daniel Makarewicz 23 lis 2020 | 15:13
W Legii Warszawa wkrótce może dojść do zmiany właścicielskiej. Adam Godlewski informuje, że Pini Zahavi, agent m.in. Roberta Lewandowskiego, jest zainteresowany przejęciem stołecznego klubu.
Legia Warszawa od 2017 roku w całości znajduje się w rękach Dariusza Mioduskiego. Wtedy biznesmen dobił targu z ówczesnymi wspólnikami: Bogusławem Leśnodorskim oraz Maciejem Wandzlem. Za ich 40 proc. udziałów zapłacił 39 mln zł.
Dalsza część tekstu pod wideo
Pod rządami Mioduskiego Legia nie radzi jednak sobie najlepiej. Gra w fazie grupowej Ligi Europy wciąż pozostaje sferą marzeń. To sprawia, że klub co roku musi łatać dziury w budżecie, sprzedając kolejnych swoich zawodników.
Prezes i właściciel Legii raz po raz musi zmagać się z falami krytyki. Częste zmiany trenerów, nieudolna polityka transferowa, brak długofalowej wizji czy fatalne wyniki w europejskich pucharach - to tylko niektóre z zarzutów stawianych działaczowi.
Czy Mioduski jest gotów sprzedać Legię? Część kibiców "Wojskowych" z utęsknieniem wypatruje powrotu Bogusława Leśnodorskiego. Być może nowym właścicielem klubu zostaje ktoś z zupełnie innej półki. Adam Godlewski przekazał dość zaskakujące informacje w tym temacie.
- Na mieście gadają, że Pini Zahavi jest gotowy kupić Legię. Ale gadają też, że rozbieżności między ofertą a oczekiwaniami właściciela sięgają > 30 mln €. Bo Legia dla obecnego 100% udziałowca ma być podobno warta 80 mln € (więcej o 20 mln € niż 2 lata temu). Ciekawie gadają... - napisał dziennikarz (pisownia oryginalna).
Pini Zahavi to postać, której nikomu nie trzeba przedstawiać. Słynny agent miał swój udział przy sprzedaży londyńskiej Chelsea Romanowi Abramowiczowi. Trzymał również pieczę nad transferami Rio Ferdinanda do Manchesteru United czy Neymara do PSG. Obecnie pilnuje interesów m.in. Roberta Lewandowskiego i Davida Alaby.
Według naszych informacji doniesienia Godlewskiego nie mają jednak odzwierciedlenia w rzeczywistości. - Pytałem u źródła i odpowiedź: "Kompletna nieprawda" - przekazał Tomasz Włodarczyk.
Źródło: Twitter/AdamGodlewski
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Oferta na EURO 2020 w Fortunie! 600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach

 

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Dyskusja 81

23 lis 2020 | 15:42
0
Komentarz usunięty
23 lis 2020 | 15:55
0
A już myślałem że chodzi o Kucharskiego.
23 lis 2020 | 17:26
(Edytowany)
Dopoki nie bedzie porozumienia to i tak nikt w Legii tego nie potwierdzi. ..
0
Dopoki nie bedzie porozumienia to i tak nikt w Legii tego nie potwierdzi. .. Nie sa chyba az tak glupi zeby sie chwali ze chca sprzedac klub bo to oslabia ich pozycje przetargowa.
23 lis 2020 | 17:01
0
"Słynny agent przejmie Legię Warszawa?" nie wiem czemu pomyślałem o Bondzie :D
23 lis 2020 | 16:19
0
jak będziemy słuchać takich plotkarzy jak ten Włodarczyk czy Godlewski to skończymy na czytaniu pudelka
23 lis 2020 | 16:12
(Edytowany)
Wszystko policzyłam z tweeta Godlewskiego i nie. Dziękuję, dowodzenia.
0
Wszystko policzyłem z tweeta Godlewskiego i nie. Dziękuję, dowodzenia.
23 lis 2020 | 18:49
0
I znów to samo. Kiedyś już ktoś pisał: po jaki ch.j w artykule podaje się wypowiedź
z wpisów internetowych, by zaraz je przedstawiać. 2x ten sam tekst.
Jaki to ma sens prócz zapełniania strony.
23 lis 2020 | 19:06
0
Nie ma o czym gadać , natomiast będzie jeśli ta plotka okaże się prawdą.
Wtedy w necie będzie się działo :)
Jest niebywała szansa dla Legii wejść na stałe na Europejskie salony.
23 lis 2020 | 17:43
0
Żeby to dobrze wyszło, może polska piłka wreszcie awansuje do miana Europejskiej
23 lis 2020 | 22:12
0
Żeby tak się stało to trzeba by było by ktoś kupił całą ekstra klapę.
23 lis 2020 | 22:26
0
Jeff Bezos i Bill Gates kupują ekstra klapę I to jest oficjalna wiadomość. chcę z polskiej ekstra klapy zbudować najmocniejszą ligę w świecie. śprowadzą trenera z Bayernu i najlepszych piłkarzy z Bayernu Messiego z PSG dwóch liderów oraz z Wysp brytyjskich najlepszych zawodników oraa trenerów najlepszych. Tak że z ekstraklapy powstanie najlepsza liga światowa.
23 lis 2020 | 21:28
0
za 50 mln euro można w europie kupić lepsze kluby niż legia a 80 to już kosmos-kondycja większości klubów europejskich jest w nie najlepszym stanie finansowym szczególnie teraz w pandemii więc okazji na zakup pewno nie brakuje-jedyny sens zakupu jaki widzę to ewentualne przyciągnięcie młodych obiecujących graczy wizją promowania się w klubie pokroju legii po to żeby dalej odsprzedać ich z dużym zyskiem dla agenta takiego jak zahavi
23 lis 2020 | 15:19
0
Komentarz usunięty
23 lis 2020 | 15:22
0
Nowy troll?
23 lis 2020 | 15:28
0
Nie, kolejny debil
23 lis 2020 | 15:41
0
Nie kolejny tylko pewnie któryś bana dostał i wrócił z nowym kontem. :)
24 lis 2020 | 09:37
0
Zapłacić 80mln euro , żeby kupić 80mln pln długów - janusz interesu szuka jeszcze wiekszego janusza :-) Za karbownika tez startowal od 15mln euro ;-)
24 lis 2020 | 11:39
0
Tej, burak. Masz kolejny link, który weryfikuje twoje fantazje i kłamstwa @ https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/consumer-business/articles/Raport-Pilkarska-liga-finansowa-rok-2019-edycja-2020.html
Legia ma się świetnie a was przeskoczyła już Lechia, buraku poznański xDDD
Januszu biznesu... Legia ma 27% przyrost przychodów a wy co? Minus 11 i ostatnie miejsce w E-klasie pod tym względem. -11 na przychodach i -12 w punktach względem Legii. Jednym słowem chodzące minusy. To wasza prowincjonalna gospodarność w pełnej krasie, Januszu biznesu xDDD
24 lis 2020 | 17:42
(Edytowany)
Hahah kolejny raz pokazujesz swoją głupote. Po co wyskakujesz z raportem za zeszły rok? Gdzie oczywistym jest większy przychód za ZESZŁY SEZON (2019/2020) skoro dwa sezony temu mistrzem był Piast. Logicznym jest, że zdobywając mistrzostwo w kolejnym, jakiś tam przyrost bedzie miał miejsce (premia mistrzowska 30mln i 36mln z tytułu praw tv). Mozna miec 100mln długu i zniwelowac go jednym sezonem do -60 , co także daje przyrost przychodu ale nie zmienia kondycji finansowej. Zachowujesz sie jak typowa ofiara korporacyjnego przedstawiania wygodnej "prawdy". W tym roku jesteście już na minusie 80mln o czym mogłeś tu przeczytać w marcu po wynikach pierwszego kwartału. Po letnich transferach i braku awansu do LE deficyt sięgnąl prawie 100mln (mimo wpływu za Majeckiego i pandemicznego programu pomocowego) o czym takze mogłeś przeczytać po sprawozdaniu finansowym Miodoustego i jego późniejszych wypowiedziach. Lech w zeszłym sezonie miał relatywnie słabszy wynik jeżeli chodzi o PRZYROST dochodu rok do roku, bo był w okresie przebudowy , wypłacał kontrakty zawodnikom, z których rezygnowali jak tralka, gajos, makuszewki, putnocky, buric itd. a otrzymał tylko 26mln z tytułu praw tv. Mało tego, był na tyle zabezpieczony finansowo żeby przez 4 miesiące pandemii , bez gry nie trzeba było wprowadzać redukcji. W 2020 Lech na samych transferach zarobił netto ponad 100mln pln, kolejne 35mln z dotychczasowych gier w eliminacjach i grupie LE. Kolejne 4mln z transzy za transfer Linetty'ego. To daje blisko 150mln pln (a jeszcze zostalo pare gier w LE , dojdą prawa tv, 6mln które Brighton dopłaci w zimie za Modera). Wam zostały długi i wysokie kontrakty po letnich wzmocnieniach, plus to co Mioduski obiecał wyrównać na koniec roku po cieciach pensji w czasie lockdownu. Nie trzeba byc bystrzakiem żeby policzyć że te 150mln pln to tyle co kasa z ekstraklasy za 5 mistrzostw (30mln) . W prawach tv za zeszly sezon legia 35mln - Lech 26mln wiec i tu przepaści nie ma. Najważniejsza różnicą na tą chwile jest fakt ze legia ma ok 80mln dwficytu w kasie a lech 150mln czystego przychodu netto. DURNIU :-)
0
Hahah kolejny raz pokazujesz swoją głupote. Po co wyskakujesz z raportem za zeszły rok? Gdzie oczywistym jest większy przychód za ZESZŁY SEZON (2019/2020) skoro dwa sezony temu mistrzem był Piast. Logicznym jest, że zdobywając mistrzostwo w kolejnym, jakiś tam przyrost bedzie miał miejsce (premia mistrzowska 30mln i 36mln z tytułu praw tv). Mozna miec 100mln długu i zniwelowac go jednym sezonem do -60 , co także daje przyrost przychodu ale nie zmienia kondycji finansowej. Zachowujesz sie jak typowa ofiara korporacyjnego przedstawiania wygodnej "prawdy". W tym roku jesteście już na minusie 80mln o czym mogłeś tu przeczytać w marcu po wynikach pierwszego kwartału. Po letnich transferach i braku awansu do LE deficyt sięgnąl prawie 100mln (mimo wpływu za Majeckiego i pandemicznego programu pomocowego) o czym takze mogłeś przeczytać po sprawozdaniu finansowym Miodoustego i jego późniejszych wypowiedziach. Lech w zeszłym sezonie miał relatywnie słabszy wynik jeżeli chodzi o PRZYROST dochodu rok do roku, bo był w okresie przebudowy , wypłacał kontrakty zawodnikom, z których rezygnowali jak tralka, gajos, makuszewki, putnocky, buric itd. a otrzymał tylko 26mln z tytułu praw tv. Mało tego, był na tyle zabezpieczony finansowo żeby przez 4 miesiące pandemii , bez gry nie trzeba było wprowadzać redukcji. W 2020 Lech na samych transferach zarobił netto ponad 100mln pln, kolejne 35mln z dotychczasowych gier w eliminacjach i grupie LE. Kolejne 4mln z transzy za transfer Linetty'ego. To daje blisko 150mln pln (a jeszcze zostalo pare gier w LE , dojdą prawa tv, 6mln które Brighton dopłaci w zimie za Modera). Wam zostały długi i wysokie kontrakty po letnich wzmocnieniach, plus to co Mioduski obiecał wyrównać na koniec roku po cieciach pensji w czasie lockdownu. Nie trzeba byc bystrzakiem żeby policzyć że te 150mln pln to tyle co kasa z ekstraklasy za 5 mistrzostw (30mln) . W prawach tv za zeszly sezon legia 35mln - Lech 26mln wiec i tu przepaści nie ma. Najważniejsza różnicą na tą chwile jest fakt ze legia ma ok 80mln deficytu w kasie a lech 150mln czystego przychodu netto. Tak wygląda wasze życie ponad stan vs gospodarność DURNIU :-)
24 lis 2020 | 18:47
0
Bo raportu za obecny sezon jeszcze nie ma, idioto? Jesteście w finansowej czarnej dupie a wyniki Legii to chyba bierzesz z dodatku SuperExpress Finance xDDD Macie minusowy przychód biedo poznańska
24 lis 2020 | 20:17
0
Widze ze operujesz aktualnymi danymi i suchymi faktami . Buahahahahah kretyn . Sprawozdania skarbówce robi sie min 2 razy w roku. Jedno z nich musi być po zakonczeniu okresu rozliczeniowego. Po pierwszym jestescie pod wodą. Pucharow nie ma wiec po drugim bedziecie jeszcze głębiej. Mioduski ostatnich groszy skąpi zeby dołożyć wiec sprzedaje tego bubla
23 lis 2020 | 18:31
0
Może to i niesprawdzona informacja ale prawda jest taka, że jeśli kiedykolwiek ktoś kupi polski klub to będzie to właśnie najbardziej znana polska marka jaką jest warszawska Legia a nie jakieś popierdółki z zabrza czy poznania
23 lis 2020 | 18:46
(Edytowany)
agent200
dwieście wydupczeni i rośnie
0
agent200
dwieście wydupczeni i rośnie
===
miejmy nadzieje, ze kupi was i zabierze ze soba na wzgórza Golan osiedle budować tym razem bez kanalizacji zeby was nie zalewało.
23 lis 2020 | 21:28
0
Hahah dokladnie. A tu, kupić , stadion zaorać , postawić synagoge. Najbardziej znana polska marka w ... luksemburgu, Azerbejdżanie, łotwie czy na Giblartarze :-D
24 lis 2020 | 02:44
0
- 12 w poznaniu to i lepią bałwany. Największą kompromitacją jesteście wy spadkowiczu i ofiaro przemocy poławiaczy fok z Grenlandii oraz pasterzy baranów z Żetysu Tałdykorgan. Nikt tych klubów wcześniej nie znał. LM to wasz sen, który nigdy się nie ziści xDDD W lidze wpierdol jak leci i będzie walka o utrzymanie. Nawet słabiutka Warta patrzy się na was jak na biednego krewnego z Wronek xDDD
24 lis 2020 | 09:15
0
Hahaha taki miałes sen? Póki co ofiaro cypryjskich adeptów eurowpierdolu serwowanego przez zespół z Poznania i azerskich pasterzy z terenów ogarniętych przez wojne z kazachami (choć to tylko tegoroczne dokonania bo przecież pogromcy z luksemburga czy równorzędny rywal z giblartaru to calkiem niedawna śpiewka) musisz liczyć na lokalnego rywala w czwartkowe wieczory , żeby zadbał o lepszy współczynnik i ewentualne rozstawienia w meczach z kelnerami w drodze do LM. Choć te wasze tytuły a potem szybka weryfikacja w europie to już tradycja. W Warszawie póki co -300 mln w tym sezonie , nie mówiąc o 80mln debecie Miodoustego :-) Po krótce napisze ci tak: Liga, Liga Europy, Puchar Polski i Reprezentacje (Moder, Satka, Kaminski, Puchacz, Czerwiński, Marchwiński, Kaczarawa, Skóraś - 8 zawodnikow czyli ponad połowa podstawowej meczowej 15tki), Moder i spółka w 3,5 miesiąca rozegrał 25 spotkań (10 ligowych, 2 w PP , 7 w l.europy i 6 w reprezentacji). Wszędzie sukcesy, a jedyne co zawodzi to koncentracja po powrocie do naszej ogórkowej ligi. Teraz juz wiesz dlaczego gracze Lecha warci są ponad 10mln euro i kluby Premier League wolą dopłacic żeby mieć ich jak najwcześniej. A te wasze ameby nie dość ze odpoczywają na potęge to jeszcze im mecze pp przekładają , a i tak graja polski toporny piach
24 lis 2020 | 11:27
0
Widać, że jesteś po prowincjonalnej uczelni, nieuku. Azerowie walczą Ormianami a nie Kazachami. Kazachowie z Żetysu Tałdykorgan to wam w pizdę spuścili w nic nie znaczącej LE buahahaha. Twój współczynnik możecie sobie w dupę schować, tak jak lubicie, bo to Legia jest 93 w rankingu a was znaleźć nie można @ https://www.uefa.com/memberassociations/uefarankings/club/#/yr/2021
Przed wami są nawet kluby z Wysp Owczych co mnie nie dziwi xDDD
24 lis 2020 | 17:55
0
W rankingu wszystko jest możliwe - w pucharach tego nie widac , podobnie jak i legii. Jest za to bach bach bach karabach i zwycięska na lazienkowskiej omonia z ligi , której lidera na wyjeździe lechici zniszczyli 5:0. Tak jak było dudelange i o mały włos hegemon z giblartaru :-) Tak więc ty ogladaj dalej rankingi , a my pooglądamy w czwartek Lecha w lidze europy buahahahahhahahahahaha bach bach bach
24 lis 2020 | 18:45
0
Tylko różnica jest taka, że Apollon zakończył swoją przygodę dużo wcześniej niż Omonia, która wygrała z nami dzięki grze w 11 przez 120 minut. Minus 12 i wpierdol od Legii. Mówi ci to coś? Bach, bach, bach
24 lis 2020 | 20:19
0
Hahaha lubie jak cie przygniataja fakty. Lech z liderem ligi belgijskiej na ich terenie w 10 przez pół meczu i... awans. Game over
23 lis 2020 | 22:11
0
O jakiej tu mówisz marce? Przecież legia to dziady były i są nadal. Za czasów komuny kiedy legia był naprawdę klubem wojskowym bo z całej Polski kradli dobrych piłkarzy wcielając młodych do wojska w jednostkach w Warszawie to jakoś tam szło ale jak skończyły sie pienniądze w z wojska to legia od razu klapnęła JUż MIodulski zwietrzył kasę i chciał by 80 milionów euro za coś co nie jest warte jednego centa. Marzenia ściętej głowy. Z takim składem nigdy legia w jakich kolwiek pucharach nic nie wygra, bo jak amatorzy czyli murarze, piekarze i sklepikarze leją po dupie legię to coś o tym świadczy, że w legii grają same lumpy pijaczyny z pod mostu. Bo jak inaczej porównać? I takie coś ma ten agent zainwestować? To już lepiej jak na przykład Górnik nie pcha sie na salony i nie robi z siebie błazenady.
24 lis 2020 | 01:39
0
Weź Ty dzieciaku nie słuchaj tych idiotów w poznaniu bo Ci złe fakty podają. Jak już chcesz mówić o komunie i wojsku to sprawdź ile tytułów Legia zdobyła wtedy a ile teraz i dopiero się wypowiadaj. Przewietrz się bo Ci na głowę padło. Potraficie tylko ziać jadem, ale Wy byliście jesteście i będziecie nikim.
24 lis 2020 | 02:30
0
Już cię wcześniej wyjaśniłem kibicu klubiku, który 50% tytułów kupił za komuny od fryzjera
24 lis 2020 | 09:33
0
Zejdź trzy komentarze w dół niedouczony mitomanie, opowiadający wyssane z dupy herezje. W latach 80tych fryzjera nie bylo w pilce
24 lis 2020 | 11:16
0
Chłoptasiu niedouczony poczytaj sobie n/t korupcji w piłce nożnej w latach 80-tych. Fryzjer był ukoronowaniem tego okresu. Masz link palancie bez wiedzy @ https://www.youtube.com/watch?v=e2w747JpAbg. Dokładnie 3:04 gdzie już PZPN brał was pod lupę tak kupowaliście na potęgę
To był NAJGORSZY KORPUCYJNIE okres w historii polskiej piłki a wy zdobyliście wtedy 50% waszych kupionych tytułów MP. Rzeczywistości nie zmienisz.
24 lis 2020 | 11:58
0
Ty rzeczywiście jestes jakiś niepełnosprytny umysłowo. Nie dość że podsyłasz jak jakis płaskoziemca link do filmiku z youtube o Januszu Jojko , w którym ewidentnie autor zaznacza że najgorszy okres to druga połowa lat 80tych, w której Lech ani razu nie stanął na podium (mistrzostwo zdobywał w 83 i 84 i skończylo sie w momencie ściągniecia do sluzby wojskowej do legii Okońskiego - wiec zastanow sie czy rzeczywiscie nie dzieki najlepszemu grajkowi ligi tamte sukcesy), to jeszcze piszesz że te dwa z siedmiu tytułów to połowa. Ja pier..le , jaki z ciebie matoł to ludzkie pojęcie przechodzi. Myśle ze jakby siedziba pzpn i kolegium sędziów była w Chorzowie to tego filmiku by nie trzeba bylo robić (mam nadzieje ze rozumiesz). Fryzjer pojawił sie w późnych latach 90tych (wczesniej ustawiał niższe ligi zeby pchać twory pokroju Miliardera pniewy, amiki czy groclinu do pierwszej ligi bo dostawal kase od bogatych wlascicieli dzbanie). Nie wiesz - nie wypowiadaj sie.
24 lis 2020 | 12:20
0
To już nie lata 90-te cymbale? O czym jest powiedz Piłkarski Poker jak nie o wałkach z pierwszej połowy lata 80-tych? Połowę tytułów macie na skutek korupcji i nic tego nie zmieni. Legia, która niby tak była uprzywilejowana 80% tytułów ma w Wolnej Polsce nie jak wy- dupolizy PZPN
24 lis 2020 | 18:54
0
druga polowa lat 80tych to lata 85-89 - bo widze ze masz z tym problem. W sezonie 89/90 mistrzostwo z przewagą dwóch pkt (dokladnie tyle bylo wtedy za wygraną) , które zapewnili sobie jeszcze przed ostatnią kolejką. W 91/92 mistrzostwo z 5 pkt przewagi nad gks. Sam widzisz że tu przypadku nie było. Z resztą brylowal wtedy jeszcze Juskowiak , Pachelski, Skrzypczak itd o zwyciestwie nad Olympique Marsylia 3:2 nie wspominając. W sezonie 92/93 niedziela cudow i najwiekszy walek także z waszym udzialem który szczesliwie nie skonczyl sie degradacją bo pzpn bal sie spuścic legie i ukaral tylko odjęciem pkt a ck za tym idzie pozbawil mistrzostwa, krore zdobyl trzeci w tabeli za wami i lks Lech. Kolejne misyrzostwa już w tej dekadzie. Tak wiec 2 razy w opisywanych przez ciebie latach 80 i pozostale 5 w latach późniejszych to jakby nie było cale 28% a nie 50 a porównując z druga polowa lat 80 cale 0%. Widze że i podstawy matematyki są ci obce debilu
24 lis 2020 | 20:02
0
Idioto! Piszę o największej korupcji w pierwszej połowie lat 80-tych kiedy kupiliście wszystkie tytuły od PZPN. Byliście zresztą wybrani do kontroli przez Prokuraturę po meczu z Polonią Bytom. Nawet nie znasz historii sowjego skorumpowanego, resortowego pupila PZPN
24 lis 2020 | 20:23
0
Tyle ze chyba nawet nie oglądales filmiku który mi wysłałes. Kontrola o której piszesz miala miejsce w drugiej polowie lat 80tych kiedy lech nic nie ugral. Niczego nie wniosla, niczego nie udowodniono. Stad moje zdziwienie , dzbanie jeden bo sam nie wiesz co oglądałes buahahah
25 lis 2020 | 01:30
0
Aaa teraz nagle niczego nie udowodniono, tak bolszewiku? A Legii co udowodniono, że tytuł ukradliście wspólnie z PZPN w 1993 roku? Poczytaj trochę książek o korupcji w CAŁYCH latach 80-tych. Dopiero w drugiej połowie wyszły wasze wałki. Kupione mistrzostwa Polski za komuny. Cała qrew poznańska
25 lis 2020 | 07:15
0
Nawet nie potrafisz przytoczyć cytatu z jakiejkolwiek. Mało tego, nawet nie podajesz tytułu. Ja natomiast czytałem książke Okońskiego , w której opisuje jak wielkim bólem dupy były pierwsze dwa tytuły lecha w 83 i 84r w których po zaciętej wygranej walce z widzewem z którego do Juventusu odchodził Boniek będąc najlepszym graczem ligi dostał powołanie do... legii.
25 lis 2020 | 13:40
0
Okoński? Proszę bardzo, cytat: ,,Najgorszy dla mnie był ten w Częstochowie. To było niedługo po moim transferze z Lecha do Legii. Wygraliśmy 5:0, ale ten mecz bardziej został zapamiętany z powodu burd. Rano szliśmy na Jasną Górę, a kibole z Poznania zaczęli rzucać we mnie kamieniami i butelkami. Uciekłem do hotelu, dostałem obstawę, pięciu policjantów stało pod moim pokojem. Mówiłem o tym już mnóstwo razy, ale powtórzę jeszcze raz: kibice Lecha nie mogli mieć do mnie pretensji. Prędzej czy później musiałem trafić do wojska, a Legia wtedy dawała mi świetne warunki: mieszkanie, samochód, wszystko. W dodatku wojska na oczy praktycznie nie widziałem". Wojsko każdy musiał odbębnić a Okoński raczej nie jest nieszczęśliwy z tego powodu a wręcz przeciwnie: zamiast czołgać się po poligonie grał w piłkę
25 lis 2020 | 17:27
0
Znowu podajesz wyjete z kontekstu cytaty mocno odbiegające od tematu dyskusji. On opisuje mecz legii z rakowem durniu. Po drugie jaki ma to związek z tym ze pierwsze zwycieskie sezony lech wygral uczciwie w duzej mierze dzieki niemu. Okoński był jedną ze składowych animozji pomiedzy lechem a legią. Nie legia a MON dawał mieszkanie samochód i dodatki mundurowe, tak resort podpisywał przymusowe 2letnie kontrakty dla legii (to na wypadek gdybys zastanawial sie dlaczego miała tak łatwo) . Czerwony klub - czerwone zwyczaje. Po odbyciu służby wrócil do lecha, takie tam mial warunki - im bliżej konca służby , tym gorzej. Jedyne co miło wspominał to kasyno i cinkciarzy na centralnym. Tyle
25 lis 2020 | 18:30
0
Ty jesteś jednak ciężkim idiotą ze skazą po Czernobylu i do tego fundamentalnym brakiem wiedzy. Nie, idioto: on nie mówi o meczu Legii z Rakowem tylko o meczu Legii z wami gdzie zafundowaliśmy wam pogrom 5-0 w finale PP w Częstochowie. Doucz się łbie bo już na wstępie pokazujesz jak głupi jesteś więc reszty już nie komentuje. Bo po co?
25 lis 2020 | 18:58
0
Hahah pało , jestes takim tępakiem że nawet nie potrafisz rozpoznac sarkazmu. Ale to pewnie dlatego ze patrzac na twoje wypociny vs temat rozmowy sam mocno zbłądziłeś. Specjalnie napisałem ze opisuje mecz legii z rakowem bo po pierwsze , odpowiadalem na twój komentarz dotyczący rzekomego , sprawdzanego przez pzpn meczu z drugiej polowy lat 80tych lech raków 1:1 - patrz twój filmik z linku, po którym stwierdzileś , że to jednak w pierwszej polowie 80tych lech nieuczciwie zdobywal tytuły ( tu rozbieżność twoich argumentów to plus minus 5lat (83-88)), po drugie napisalem ze zdobywal je dzieki w duzej mierze dzieki okoniowi w zacietych bojach z widzewem zeby podkreslic ze mial do zdobywania tych mistrzostw argumenty a ty wyjeżdżasz z cytatem z jego opisem jednego z pierwszych bezpośrednich starc juz w barwach legii. Serio? Nie poyrafisz odpowiedziec na temat? Już zauważylem że gdy brakuje ci argumentow na poparcie wyssanych z palca komentarzy, gdy nie potrafisz podać faktow , dowodów w danej sprawie , nagle zaczynasz off topowo uciekać od tematu. A najlepoej jak uda sie uciec w bardziej wygodny (patrz final PP ktorego ten fragment dotyczy) . Zawsze gdy zaczynasz uciekac do narożnika rozmowa z tobą (podobnie jak i twoje wypociny) traci sens . Teraz na debilne off topowe komentarze bede odpisywal właśnie w taki sposob.
26 lis 2020 | 07:34
0
Zapętliłeś się chłopcze. Nie lech- Raków a lech- Polonia Bytom gdzie wzięto na tapetę wasze machlojki. Po drugie nic nie zmieni faktu, że Piłkarski Poker jest właśnie o Górniku i m.in o was. Jeszcze raz podkreślam: kupiliście połowę tytułów w skorumpowanych latach 80-tych (pierwszej połowie). Zawsze byliście na układzie z PZPN. Kurewski Klub Sportowy
26 lis 2020 | 12:00
0
Połowe czyli jeden ? Bo w tamtym okresie były raptem 2 z 7 :-) Matematyka sie kłania skoro wczesniej twierdziłeś ze połowe ogółem. Po drugie jeżeli film jest dla ciebie dowodem na wyssane z palca oskarżenia to gratuluje. Niczego względem lecha nie udowodniono, nawet postępowania nie było, a nawet w filnie (skoro jest on dla ciebie takim dowodem) pozycja ligowa poznanskiego odpowiednika w tym calym ukladzie była marginalna. Udowodniono za to wycieczki w przerwie meczu o mistrzostwo do szatni wisły i sędziów w waszym pojedynku na bramki z 93. Jesteście jedynymi których w tamtych latach nie spuszczono z ligi za walki wiec zastanow sie kto jechał na układzie z pzpn
26 lis 2020 | 12:07
0
A udowodniono coś Legii w 1993 roku kiedy protektorzy z PZPN zabrali nam tytuł bez dowodów i wyssanymi z palca oskarżeniami? Kali kraść dobrze, Kalemu ukraść źle? Nic nie udowodniono a jakichś wycieczkach. Razem z Górnikiem jesteście przykładem korupcji lat 80-tych o których był Piłkarski Poker i nie zmienisz rzeczywistości. Film był o was
23 lis 2020 | 22:32
0
mówisz legia najlepsza polska marka a ja twierdzę że najsłabszy polski grosz to właśnie legia. od upadku komuny i gdy wojsko nie ma możliwości sypania kasą legia się skończyła bo nie ma wcieleń do wojska najlepszych piłkarzy do jdnostwek w Warszaie i skończyło się finansowanie z podatników pieniędzy, to i legia zatrudnia piłkarzyków z pod mostów europejskich.
24 lis 2020 | 02:29
0
I te piłkarzyki spod mostów napierdalają regularnie w dupala waszą wroniecką atrapę lecha xDDD Co tam muszą za artyści grać skoro rok w rok w dupę. I jeszcze jedno synku, 50% tytułów macie za komuny a dokładnie z czasów największej korupcji w polskiej piłce w historii czyli lat 80- tych. Fakty, nie mity
24 lis 2020 | 09:31
0
Najwieksza korupcja to lata 90 niedouczony debilu. W latach 80tych rozgrywkami rządziły jeszcze resorty a fryzjera w piłce nie było. Po upadku komuny pzpn zaczął pchać ległą do przodu , po starych układach czego przykładem było tuszowanie i brak konsekwencji wobec niedzieli cudów. I gdybys zjebie pomyslal to wiedzial bys ze oprócz zielonego stolika w 93 wszystkie tytuły Lecha przypadają na lata, w których nie było.ani.jednej afery korupcyjnej , a w czasach fryzjera (który wspieral Amice i Groclin, a wczesniej Sokoła Pniewy) lech tułal sie po drugiej lidze bądż walczyl o utrzymanie . Fryzjer nigdy nie działal na korzysc niewygodnego lokalnego rywala z Poznania, za to legła w kolegium sędziów przez te 20 lat ma więcej przyjaciół niż w sosnowcu.
24 lis 2020 | 11:18
0
Ty kuuurwa kretynie wysłałem ci link. Największa korupcja o czym pisze wielu autorów miała miejsce w latach 80-tych nie 90-tych. Piłkarski Poker opowiada o latach 80-tych a nie 90-tych, łbie bez szkoły
24 lis 2020 | 18:56
0
Link do filmiku na youtube o Januszu Jojce który gówno wyjaśnia procz opowiastek o ruchu i gks-ie . Brawo ty . Debil do kwadratu
23 lis 2020 | 21:10
0
Agent Tomek??
23 lis 2020 | 16:09
(Edytowany)
Slynny agent..
antyrasizm I tu numery
---
komedii ciąg dalszy
0
Slynny agent..
antyrasizm I tu numery
---
komedii ciąg dalszy a krew ta sama.
"tanio kupic drogo sprzedać "
23 lis 2020 | 17:00
0
Kto by tych biedaków chciał haha.Dobry żart.Potem przyjeżdża cała Europa i niszczy te miernoty od lat.Kim grają każdy widzi,jugole,starcy,odpady z zagranicy,tylko kupować hehe
23 lis 2020 | 18:24
0
Te biedaki maja większa wartość medialność niż wszystkie kluby w Polsce razem wzięte. To ze sie tu wypowiedziałeś o tym świadczy. W pucharach tez graliśmy najwiecej ze wszystkich polskich klubów, w tej dekadzie 5 razy. Nie to co twój Leszek który na Covidzie się tam przepchnął i teraz zbiera pozytywne recenzje za wpierdol w ładnym stylu :d
23 lis 2020 | 18:54
0
Ofoe?To ten zapuszczony,którego idealnie zneutralizowal Góralski.To masz idoli hehe.Czekolada tez się smarujesz?Leszek na farcie covida powiadasz,a bilans bramkowy przypomniec i styl w jakim tego dokonał Wielki Lech.W tym czasie oglądałeś jak ratujemy honor,bo mistrz kraju kolejny raz został zmieciony przez kucharzy
23 lis 2020 | 19:20
0
Przypomnieć ci rybaków z Islandii ?
A w ogóle to z czym do ludzi .
Na drugie macie "przegrywy" , na farcie i to w niewielkim procencie coś wam się udaje raz na 5 lat , a mniemanie o sobie mają jakby byli Barceloną , hahaaa :)
23 lis 2020 | 19:34
0
Tak, to ten sam który strzelał gole Realowi, czyli temu który w tym samym sezonie wygrał LM. Twoje przykłady mnie nie ruszają bo to mój klub wygrywa ligę rok w rok.
23 lis 2020 | 22:17
0
od kiedy wygrywa rok w rok ekstra klapę? raz na jakiś czas to miernota szrotu którego juz nikt na zachodzie nie chciał nawet w trzeciej lidze wić zakotwiczyli się w legii by dożyć do emerytury
24 lis 2020 | 01:36
0
No widzisz, nawet takiego szrotu wasza super młodzież nie umie pokonać, pewnie znowu Wam prezes powiedział ze to sezon przejściowy ? Pozdrawiam serdecznie.
23 lis 2020 | 21:16
0
takie zero jak ty nie jest w stanie obrazić legii-widać że nienawiść odbiera ci i tak resztki jakiegoś rozumu-twoje kpienie jest tyle samo warte co i ty pewnie jesteś faszystowską gnidą z białegostoku i potrafisz napierdalać bejsbolem lub obrażać ale czy zero może kogoś obrazić
24 lis 2020 | 19:01
0
Lwszek na farcie ? 4 mecze z czego 3 na wyjeździe z liderem ligi cypryjskiej (z reprezentantem której legła polegla u siebie , solidnym klubem z ligi szwedzkiej i liderem ligi belgijskiej) , bez możliwości rozegrania rewanżu - tylko jeden mecz decydujący o awansie - najtrudniejsze eliminacje w historii polskich drużyn europejskich pucharach. I co 13:1 w bramkach i wyjazdy z spuszczaniem eurowpierdoli. Nie pij!
24 lis 2020 | 20:20
0
Bez kibiców i w sezonie który dziesiątkował składy przed korona wirusa. No i tak jak mowisz - jeden mecz, nie dwa. I to są twoim zdaniem najtrudniejsze eliminacje? Proszę Cię, nie ośmieszaj się. Wyzywaj dalej hejterku, nie rusza mnie to.
24 lis 2020 | 20:33
0
Zapomniales o atrybucie własnego boiska (w szwecji byla sztuczna murawa, klimacie - cypr, czy długich męczących podróżach bez mozlowosci przygotowania czy planowania cykli treningowych) No i sami rywale nie wygodni z duzo wyzej notowanych lig. Nikt z rywali nie miał problemow z koroną. Piszesz chyba o poległej która hsniebnie poległa na wlasnym stadionie i to dwukrotnie. O meczarniach z amatorami z lienfield nie wspominając. Tak byly to najtrudniejsze eliminacje dla Lecha i najłatwiejsze dla ległej i... wszyscy widzieli bach bach bach
24 lis 2020 | 20:42
(Edytowany)
Bez odbioru. Pobaw się klockami, to jest twoi szczyt.
0
Bez odbioru. Pobaw się klockami, to jest twoj szczyt.
24 lis 2020 | 21:15
0
Tak własnie argumentuja dzieci kiedy przychodzi im zmierzyć sie z faktami bądź właściwym tokiem myślenia. Powodzenia w szkole
23 lis 2020 | 18:28
0
Pusta pizdo masz problemy z rzeczywistością. Kim gramy? Podstawowymi reprezentantami wicemistrza świata- Chorwacji (Juranovic), obrońcą kolejki Ligi Narodów i reprezentantem Serbii (Mladenovic), reprezentantem Czech i najlepszym zawodnikiem E-klasy (Pekhart), ex- reprezentantami Polski (Boruc, Jędrzejczyk, Wszołek), obecnymi reprezentantami Polski (Karbownik, Ślisz). W składzie młodzieżowcy (Skibicki, Rosołek). Komu suko brudna kibicujesz?
23 lis 2020 | 18:32
0
Nie wyzywaj ich, niech płaczą :) Jak to komu? Jeżeli mówi o pucharach to może być to kibic tyko jednej drużyny, innych argumentów nie posiadają.
23 lis 2020 | 18:50
0
jak będziesz w Białymstoku to daj znac. Tylko zeby nie było tak, ze piszesz z rogatek miasta i palisz gumę jednocześnie.
24 lis 2020 | 02:32
0
Po chuj mam jechać na wieś jesienią. Wpadnę latem, jak będzie ciepło. Po wasze flagi
27 lis 2020 | 20:42
0
Z tata przyjedz.
Pejsy wam przytniemy brzytwa.
28 lis 2020 | 03:23
0
Nie możemy wpaść. Obecnie ruchamy twoją matkę na dwa baty
28 lis 2020 | 18:21
(Edytowany)
to twoja siostra, tumanie!
ale ruchajcie dalej. widza, ze wszyscy zadowoleni!
0
antyrasizm. widza, ze wy tam przy okazji i pedofilia.
!!!!to twoj nieletni brat, tumanie!
ale ruchajcie dalej. widza, ze wszyscy zadowoleni!
28 lis 2020 | 20:32
0
Najbardziej twoja stara. Jęczy z zadowolenia i prosi żeby mówić do niej brzydko. Pierwszy raz jest dymana przez obrzezanych stąd tyle radości w jej sercu
2 gru 2020 | 00:17
0
Obrzezani ... Chachacha „obrzezany200”
Trójkącik w kakałka . Kółeczko zamknięte!

24 lis 2020 | 19:25
0
Ty durniu - Pekhart ostatni mecz w reprezentacji Czech w 2013 roku hahaha. To juz Sykora gral w niej w latach 2016-18. Taki ten reprezentant i "najlepszy zawodnik eklapy" - chyba według ciebie buahahaha . Juranovic to zdecydowanie drugi garnitur jak nie trzeci , repry chorwacji i zagral twraz jeden mecz towarzyski w którym wystawili rezerwy. Mladenovic jeszcze sie zgodze bo etatowy kadrowicz. Boruc i jedrzejczyk reprezentacyjni emeryci a wszolek w niej nic nie znaczyl (epizod). Karbownik nawet o miejsce nie powalczyl. Slisz nawet nie byl do kadry A powołany. Tak cie szybko podsumuje. Idac twoim tokiem Rogne - norweski emeryt rerezentant, Satka etatowy obok Skrinara obronca jadącej na euro Słowacji , Kacharawa jak i Gwila etetowi w reprze Gruzji, Sykora całkiem niedawno grał w kadrze Czech i walczy o powrót do niej, Butko przed kontuzją w 2019r etatowy obronca Ukrainy - walczy o powrot do kadry na euro, Ishak w 2016 4 gry i bramka dla szwecji - wciąż z możliwością powrotu (w 2015 mistrz europy z u21 z 10 bramkami i uczestnik igrzysk w 2016). Moder blisko pierwszego skladu repry (także w 11 kolejki ligi narodów z drugą notą po meczu z Włochami), czerwiński juz po udanym debiucie, Kaminski juz powoływany. Puchacz, Skóraś, Marchwiński, Bąkowski, Klupś i Szymczak - reprezentanci młodzieżówki i Niewiadomski w u19. Kravets to były reprezentant u21 ukrainy a awwad izraela
Więc ostódź swój zapał w tej wyliczance bo sam widzisz jak blado wyglądaja te twoje grajki pusta pizdo #SmutneFakty
24 lis 2020 | 20:00
0
Znowu fantazjujesz, bambermanie. Pekhart był powołany na ostatni mecz. Juranovic nie grał w meczu towarzyskim a LN z Portugalią i jest jej pierwszym wyborem. Mladenovic to najlepszy lewy obrońca E-klasy co łyka twojego partacza puchacza co zawala mecz za meczem co nas cieszy. On się do kadry nadaje ale wielkopolski. Satka jest tak etatowy, że z Czechami siedział na ławie i nawet się nie podniósł. Puchacz jest za słaby nawet na spadkowicza z lecha
24 lis 2020 | 20:15
0
Juranovic od stycznia 2017 5 meczów w reprezentacji - pierwszy wybór jak chuj (zapomnieli go powolac na mistrzostwa ? Hahahaha) . Tyczka pekhart nie zagral. Ostatni raz w 2013 czyli nadal emeryt. Satka z czechami nie gral bo wywalczyl w 120min awans do euro idioto. Wielu mialo wtedy pauze z tych którzy grali caly mecz z irlandią. Widze że dupa boli bo w lechu 85% 24 osobewej kadry to obecni i byli kadrowicze , w tym wielu z mozliwoscia powrotu ze wzgledu na relatywnie niski wiek. Móglbym cie jeszcze przytłaczac epizodami bednarka i harta w mlodziezówkach polski i holandii ale i tak wystarczająco nakrylem twoje wypociny przysłowiową czapką.
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Oferta na EURO 2020 w Fortunie! 600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach

 

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550