Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Polska - Austria oceny pomeczowe. Bezbłędny Łukasz Fabiański, waleczny Grzegorz Krychowiak

Łukasz Fabiański
Źródło zdjęcia: MediaPictures.pl/Shutterstock

Polska zremisowała bezbramkowo z Austrią na Stadionie Narodowym i utrzymała pozycję lidera grupy. Oto, jak oceniliśmy naszą reprezentację po tym spotkaniu. Skala 1-10.

Łukasz Fabiański – 7

Golkiper West Hamu rozwiał wątpliwości, co do słuszności decyzji Jerzego Brzęczka o obsadzie bramki. Był dziś bezbłędny. W pierwszej połowie nie dali rady go zaskoczyć Sabitzer i Lazaro, a w drugiej części spotkania "Fabian" popisał się znakomitą paradą po bombie Laimera i zatrzymał szarżującego Arnautovicia. Świetnej postawie Fabiańskiego możemy dziś zawdzięczać cenny punkt.

Tomasz Kędziora – 5

Przyzwoity występ defensora Dynama Kijów. David Alaba wpadł raz groźnie w pole karne z jego strony w pierwszej połowie, w drugiej Austriacy nie mieli wiele swobody po tej stronie. Szkoda, że Kownacki i Lewandowski nie wykorzystali świetnej centry "Kendiego" w początkowym fragmencie drugiej odsłony.

Kamil Glik – 5

W 10. minucie doświadczony obrońca przegrał pojedynek z Marko Arnautoviciem, co o mały włos nie zakończyło się utratą bramki. Niedługo później sam był bliski trafienia do siatki, ale znakomicie zachował się austriacki bramkarz. Pomimo wyraźnej drzemki w polu karnym we wspomnianej sytuacji na początku meczu, Glik udowodnił, że bez niego środek defensywy naszej kadry wiele traci, tak jak to było w Słowenii.

Jan Bednarek – 6

Szczególnie w pierwszej połowie obrońca Southampton imponował spokojem w defensywie. W 14. minucie w ostatniej chwili uratował zespół odważnym wybiciem nieopodal bramki, później kilka razy przerywał groźne akcje rywali. W drugiej połowie uciekł mu raz Arnautović, ale nie zmienia to ogólnej oceny gry Bednarka. Był to dziś nasz najpewniejszy punkt w obronie.

Bartosz Bereszyński – 4

Potwierdziły się przedmeczowe obawy kibiców i ekspertów. W kilku sytuacjach brak lewej nogi u "Beresia" był aż nadto widoczny, do tego zdecydowanie za dużo swobody miał po jego stronie dynamiczny Lazaro. W drugiej połowie piłkarz Sampdorii spisał się lepiej, niż w pierwszej, ale dalej można się zastanawiać, dlaczego na tej pozycji szansy nie dostał Maciej Rybus.

Krystian Bielik – 4

Trudno jednoznacznie ocenić Bielika po tym meczu. Z jednej strony widać było u niego duży spokój i dojrzałość w grze, z drugiej strony Austriacy mieli absolutnie zbyt wiele miejsca w okolicach pola karnego. A niewątpliwie pilnowanie rywali w tym sektorze boiska należało do obowiązków zawodnika Derby County. Pomimo tego, Bielik daje nadzieje na przyszłość, co w kontekście najbliższych spotkań, miesięcy, lat powinno być niezwykle ważne.

Grzegorz Krychowiak – 6

Zwłaszcza w pierwszej części spotkania "Krycha" prezentował się zdecydowanie najlepiej w naszym zespole. Imponował odbiorami, walką, ofiarnością, nieustępliwością. To był Krychowiak, którego chcemy oglądać w kadrze, który utrzymywał się przy piłce i nie odpuszczał ani o milimetr. Zaliczył też przynajmniej dwie ważne interwencje w defensywie, choć i jemu zdarzało się irytujące krycie na radar.

Piotr Zieliński – 2

Never ending story. Piłkarz Napoli znów był niewidoczny, znów zawiódł, znów spisał się zdecydowanie poniżej oczekiwań. Jakby go nie było na boisku. Na dodatek to po jego stracie groźną akcję w 34. minucie przeprowadził Sabitzer.

Dawid Kownacki – 3

Nie można Kownackiemu odmówić chęci i walki, ale nie był to jego dobry mecz. Podejmował złe decyzje, podawał niedokładnie, brakowało mu spokoju i celności przy akcjach ofensywnych. Sama dynamika i próby szarpania w ataku to za mało, by ocenić występ "Kownasia" pozytywnie.

Kamil Grosicki – 4

Dwie twarze "Grosika" na Narodowym. Z jednej strony piłkarz Hull był najaktywniejszy w ofensywie, robił dużo wiatru, to po jego wrzutce Lewandowski powinien wyprowadzić nas na prowadzenie. Z drugiej strony, mogła irytować łatwość znajdowania się Grosickiego na ofsajdzie, widoczna niechlujność i chaos w podaniach. Przeciętny występ.

Robert Lewandowski – 4

Napastnik klasy "Lewego" musi wykorzystać taką okazję, jaka nadarzyła się w 29. minucie. Zabrakło niewiele, ale nie zmienia to faktu, że Polska powinna wówczas prowadzić. Lewandowski robił to, co do niego należało, kreował akcję, walczył jak lew z obrońcami, ale koniec końców rozlicza się go z goli. A tego dziś zabrakło, podobnie jak lepszych decyzji w niektórych istotnych akcjach ofensywnych.

Jakub Błaszczykowski, Sebastian Szymański i Mateusz Klich grali zbyt krótko, by ich obiektywnie ocenić.

Źródło: własne
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

45
11 wrz 2019 | 11:07
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fabian 9 krucha Grosicki po 8,zielu było widać ciężko mu było odnaleźć kogoś żeby odegrać piłkę bo każdy bal się dostać podanie,więc po co wieszanie na nim psy? Gdyby każdy włożył serducho gra by wyglądała inaczej, nie jestem ekspertem to moja ocena nie każdy musi się z nią zgadzać, widziałem zmęczenie jak by byli przetrenowani A taktyki brak całkowity, szkoda mi chłopaków że muszą się męczyć z takim trenerem,
10 wrz 2019 | 21:25
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fabian na 10 i to bez dyskusji, załatwił nam mecz na "0" z tyłu. Reszta ciężko powiedzieć - chaos w każdej formacji, chyba tylko Krycha w mojej ocenie grał nieźle.
10 wrz 2019 | 08:45
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nasza gra jest tragiczna, tego nie da się oglądać. Mamy wielkie szczęście mając 13 pkt. Mamy zawodników z potencjałem, ale 0 pomysłu na grę. Jest to jedna wielka improwizacja. Gramy zawodnikami, którzy na danych pozycjach się nie odnajdują. Na siłę wciskamy ich tam gdzie się męczą. Jak może Brzęczek być trenerem kadry z "potencjałem" skoro gość nigdy nic nie osiągnął. Jego największym osiągnięciem trenerskim jest posiadanie kolegi w PZPNie, który go posadził na fajnym stołku. I na siłę wprowadzanie Kuby na boisko. Dużo mu zawdzięczamy, świetny kiedyś piłkarz, ale jego czas minął mamy nowych, młodych graczy, którzy powinni grać.
10 wrz 2019 | 10:10
(Edytowany)
Może taktyką Brzęczka jest brak taktyki. Taka nowatorska szkoła trenerska. 😛 Jeszcze nie jeden zespół tym zaskoczymy ;-)
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może taktyką Brzęczka jest brak taktyki. Taka nowatorska myśl szkoleniowa. 😛 Jeszcze nie jeden zespół tym zaskoczymy ;-)
10 wrz 2019 | 08:42
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co to szkola jest ?
10 wrz 2019 | 08:26
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Beres słabo, bo na siłę gra na nie swojej pozycji. Kędziora ma małe doświadczenie z gry przeciw dobrym zawodnikom, wiec skupił się na obronie i dopiero potem zaczął czasem biegać do przodu. Zielu był jedynym chyba kreatywnym zawodnikiem z przodu, który nie bal się przytrzymać piłki. Lewy ma strzelać gole i kreować grę, a to chyba nie do końca rola "9".
10 wrz 2019 | 08:22
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
#Brzexit
11 wrz 2019 | 11:01
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Strzał w 10 jestem jak najbardziej od samego początku na wydanie kasy na porządnego trenera A nie napychanie kieszeni zestawienia BB 😉
10 wrz 2019 | 08:22
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja nie rozumiem, jak Fabiański rozwiał wątpliwości. W meczu ze Słowenią przy drugiej bramce mógł się znacznie lepiej zachować, w obu meczach jego gra nogami była lekko mówiąc słaba.
Gdyby jeszcze rzeczywiście bronił niemożliwe piłki to jeszcze bym rozumiał, ale te interwencje to standard dla dobrego bramkarza. Uważam Fabiańskiego za dobrego gracza, bardzo solidnego bramkarza, ale jak dla mnie jest poziom niżej niż Szczęsny, który jest obecnie w topce najlepszych bramkarzy na świecie.
Co do ocen, to z większością się nie zgadzam, za nisko Bielik, za wysoko boczni obrońcy, a w ataku wyglądają jakby były wystawiane zależnie od tego czy redaktor lubi czy nie lubi zawodnika.
10 wrz 2019 | 08:13
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co to za Janusz pisał te oceny, jak czytam o Zielińskim, Bieliku, Bereszyńskim czy Grosickim to widać że nie można brać tego artykułu na poważnie. Niektórzy ludzie serio oczekują że Zieliński sam przejdzie całe boisko poda do Lewego i strzelą gola? Komu on ma podawać jak nie ma komu, jak oglądałem mecz ze Słowenią to było widać jak na papierze, próbował różnych zagrań ale nikt nie czytał jego gry tylko każdy się chował, raz sam wyszarpał i przeszedł 2 zawodników i bum nie ma komu podać dalej bo reszta się stała i patrzyła. Także Janusze zejdźcie z chłopaka, bo póki wuja będzie za sterami chuja z tego będzie i tak.
10 wrz 2019 | 08:08
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A ja największe pretensje mam o brak taktyki. Przynajmniej nie mogłem jej zaobserwować. Być może za stary, za tępy i za cienki jestem. Nie wykluczam tego. Ale chaos w tym meczu był po prostu męczący.
11 wrz 2019 | 10:14
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Taktyka jak taktyka ale oni nawet jednej akcji nie maja wycwiczonej gdzie automatycznie widzac ze np zielu ma pilke to powinni sie ruszyc na skrzydlach itp Nawet Litwa w meczu z Portugalia potrafila kilka akcji stworzyc...
10 wrz 2019 | 07:35
-18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dlaczego kryykowany jest brzeczek a nie pilkarze za strach przed posiadaniem pilki czy niedokladnie podania. Mamy slabych grajkow, Jurek w takiej Hiszpani by mial komplet
10 wrz 2019 | 07:22
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Moim zdaniem dobry mecz Bielika i Fabiana... Kownacki na prawym skrzydle? To ja już byłbym skłonny zobaczyć go w akcji, w roli napastnika, bo te piłki,które dośrodkowywał to była masakra.
10 wrz 2019 | 07:20
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mógłby ktoś jakąś petycje rozpocząć w Internecie żeby zwolnili Wuja, ja się na tym nie znam. Może jak milion ludzi podpisze to Boniek się wreszcie ogarnie. To jest reprezentacja "Narodowa" a naród chce zwolnienia pseudo selekcjonera.
10 wrz 2019 | 08:20
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zacząłbym od Bońka. Zrobił na początku porządek, ale teraz to co robi to kryminał. Kryje niedociągnięcia Brzeczka za wszelką cenę. Jak przegramy eliminacje, to też powie, że chłopaki godnie odpali i jest z nich dumny.. Nie da się zrobić drużyny z trenerem, którego nikt w kadrze nie bierze na poważnie. To, że ktoś kiedyś w ekstraklasie był trenerem, nie powinno dawać szansy na prowadzenie kadry narodowej. Jesteśmy dużym państwem i stać nas na światowej klasy trenera.
10 wrz 2019 | 07:07
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zieliński nie od dzisiaj jest chujowy w kadrze ale to nic....czekamy wszyscy na pana janka t, który to twierdzi że kownacki jest lepszy od piątka
10 wrz 2019 | 06:55
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Jakub Błaszczykowski, Sebastian Szymański i Mateusz Klich grali zbyt krótko, by ich obiektywnie ocenić." - ta, jasne. Tak jakby autor tekstu w pozostałych ocenach był "obiektywny".
10 wrz 2019 | 05:28
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hehe dobre, nie ma to jak wystawić najniższą ocenę piłkarzowi, który jako jedyny potrafi wejść w pojedynek 1 na 1 i go wygrać.
10 wrz 2019 | 08:13
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mówisz o Zielińskim ?:-) jak ja tak fantastycznego piłkarza strasznie dużo niedokładności i strat z jego strony, w obu meczach :)
10 wrz 2019 | 10:01
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mimo wszystko wydaje mi się, że nota 2 to jednak jest bardzo krzywdząca ocena, biorąc pod uwagę fakt, że po za Kownasiem reszta graczy otrzymała co najmniej 4.
10 wrz 2019 | 15:27
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pewnie masz racje, w końcu oceniamy mecz z Austria, gdyby oceniać dwa mecze, dwójeczka jak nic. Zresztą za te dwa mecze, nikt po za Fabiańskim i Krychowiakiem nie zasłużył na ocenę wyższa niż 4/10
10 wrz 2019 | 02:43
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Według mnie oceny są zbyt niskie, piłkarze starali się i nie grali indywidualnie aż tak źle. Natomiast taktyka i wizja trenera na 2.
10 wrz 2019 | 01:23
+65
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zieliński po prostu nie pasuje do tej kadry. Drużyna nie nadąża za jego pomysłami, kiedy ma piłkę to źle się ustawiają i biegają nie w tempo. Zielu jest jak lew pośród baranów. Podobnie miał kiedyś Lewy, który na potrzeby kadry zaniżył swój poziom i dostosował się do reszty ekipy...
10 wrz 2019 | 00:54
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
#Brzeczkout
10 wrz 2019 | 00:53
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panie autor cos sie pan czepil Bereszynskiego? to byl dpbry wystep w jego wykonaniu a ze koledzy nic nie strzelli to niejego wina. W obronie zagral dobrze w kazdym badz razie. A co do Zielinskiego to Brzeczek nie potrafi wykrozszytac jego mozliwosci i nie ma pomyslu jak go ustawic na boisku. Zielu majakosc i to widac w niektorych akcjach bo potrafi miniac kilku rywali jak nikt inny w tym zespole ale tu sie pojawia kloda pod nogi w postaci trenera brzeczka ktory co chwila miesza w ustawieinu, to juz Nawalka byl o tyle madry ze zauwazyl ze jak zespol zaczal wygrywac to staral sie chociaz nic nie zmianiac i ta ruzyna wygrywala i dojrzewala a teraz brzeczek kryszy ja drobny pyl, nastepuje stopniowa degradacja.
10 wrz 2019 | 00:43
(Edytowany)
Brakuje oceny trenera który swoją taktyką utrudnia grę swoim zawodnikom . W meczu ze Słowenią mimo dużego posiadania piłki nie jesteśmy w stanie zagrozić dobrze bramce rywali koniec końców przegrywamy 0-2 i mimo tego w meczu z teoretycznie mocniejszym rywalem wychodzimy tym samym ustawieniem z małą roszadą personalną XD
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brakuje oceny trenera który swoją taktyką utrudnia grę swoim zawodnikom . W meczu ze Słowenią mimo dużego posiadania piłki nie jesteśmy w stanie zagrozić dobrze bramce rywali koniec końców przegrywamy 0-2 i mimo tego w meczu z teoretycznie mocniejszym rywalem wychodzimy tym samym ustawieniem z małą roszadą personalną XD Nie jestem może jakimś geniuszem taktycznym ale wydaje mi sie że granie dwoma napastnikami wymaga innego ustawienia w drugiej linii bo granie tylko dwoma środkowymi pomocnikami jest naprawdę trudne do wykonania
10 wrz 2019 | 00:16
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja to tylko tu zostawie xdddd
10 wrz 2019 | 00:53
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a dzisiaj De Bruyne 3 asysty i bramka ze Szkocja...
10 wrz 2019 | 00:09
+72
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zielinski ma problem, bo nikt nie chce z nim grac pilka. Co ma zrobic, skoro jak tylko dostanie pilke to skrzydlowi uciekaja „na lage”, a pomocnicy zabezpieczaja tyly? 2 dla niego to jakis zart, wsrod zawodnikow operujacych pilka wygladalby 10 razy lepiej, ma za to Grosickiego, ktory biegnie pod naroznik i Kownackiego, ktorego w ogole nie ma.
10 wrz 2019 | 00:01
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bereś w obronie dobrze, ze względu na nogę gorzej w ataku. Ciężko miał z tym Lazaro a wiadomo na jaką może liczyć pomoc od Grosickiego... Zieliński nieporozumienie na boisku, nie swoja pozycja, dramat. Jak zawodnik który jest uczony gry kombinacyjnej na krótkich dystansach (tak jak gra większość pomocników w najlepszych klubach) ma się odnaleźć w "taktyce" jaką dziś zaprezentowała kadra? Lewy spierdolił nie tylko tą setkę ale również w kilku dobrze zapowiadających akcjach był "hamulcowym". Ta sytuacja kiedy odebrał piłkę bramkarzowi jest tego potwierdzeniem, przetrzymał piłkę a na jak już wszyscy wrócili to kopnął w nogę przeciwnika... Kędziora kiepsko w ataku a dobrze w obronie. Bielik dobrze biorąc pod uwagę wiek i doświadczenie w kadrze, podoba mi się jego przegląd pola ale czasem wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Krycha widać że w formie, co miał zrobić to zrobił ale brakuje mi jeszcze jego błysku z 2016 kiedy to potrafił zabrać się z piłką 20-30 metrów. Stoperzy dobry mecz, Glik klasa a Janek niestety pokazał że ma problemy z wyprowadzeniem piłki w pole, często bił dzidy przed siebie do nikogo... Jednak od stopera z PL oczekuje że akurat ten element gry będzie miał wyćwiczony. Skrzydła co mogły to zrobiły, sam Lewy nie zrobi im wystarczająco miejsca a Zieliński zginął.
Uważam że nasza reprezentacja powinna wrócić do gry z kontry z silną obroną która dzisiaj pokazała jednak trochę umiejętności oraz z zawodnikiem który będzie zbierał drugie piłki i ładnie otwierał przestrzenie na boisku, Zieliński się do tego nie nadaje a Milik w klubie już permanentnie przemianowany na 9. Nie wiem czy gra z Kownackim i Grosikiem na skrzydłach a Szymańskim na 10 to nie jest najlepsze rozwiązanie. Widać że Sebastian jest uczony walki w Rosji, widać że potrafił się zabrać z zawodnikiem na plecach, przetrzymać piłkę i oddać w wolny sektor boiska. Nie ma liczb jak to podkreślili w tv ze 100 razy ale jednak podstawę w klubie ma. Myślę że nie ma co liczyć na piękną grę polskiej reprezentacji, czas wrócić do 2016.
9 wrz 2019 | 23:57
(Edytowany)
Fabian - 8
Bereszyński > Kędziora
Glik > Bednarek (z Glikiem w składzie znowu na 0 z tyłu, 2 razy doszedł do piłki przy rzutach rożnych, a Bednarek kilka nieudanych dalekich podań i właściwie cały czas wybijał piłkę)
Bielik = Krychowiak (chyba im się najbardziej chciało, Bielik właściwie bez kompleksów mimo braku doświadczenia, odważnie, Krychowiak walczył prawie jak za czasów gry w Sevilli)
Grosicki poza tym dośrodkowaniem do Lewandowskiego widziany był tylko na spalonych.
Kownacki najlepszą akcję przeprowadził w przerwie kiedy to zdjął przepaskę z włosów.
Zieliński totalna porażka. Gdy Polska nie jest w posiadaniu piłki to gra w dziewięciu. To, że Lewy może sobie pozwolić na dreptanie to jeszcze można zrozumieć ale ten pseudopressing Zielińskiego jest mega irytujący.
Lewandowski miał fatalny dzień. Nie dość, że nie wykorzystał 100% okazji, to wygrał może z jeden pojedynek o piłkę z obrońcami. Kompletnie nic nie zdziałał. Dla mnie 2.
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fabian - 8
Bereszyński > Kędziora
Glik > Bednarek (z Glikiem w składzie znowu na 0 z tyłu, 2 razy doszedł do piłki przy rzutach rożnych, a Bednarek kilka nieudanych dalekich podań i właściwie cały czas wybijał piłkę albo na oślep albo po autach)
Bielik = Krychowiak (chyba im się najbardziej chciało, Bielik właściwie bez kompleksów mimo braku doświadczenia, odważnie, Krychowiak walczył prawie jak za czasów gry w Sevilli)
Grosicki poza tym dośrodkowaniem do Lewandowskiego widziany był tylko na spalonych.
Kownacki najlepszą akcję przeprowadził w przerwie kiedy to zdjął przepaskę z włosów.
Zieliński totalna porażka. Gdy Polska nie jest w posiadaniu piłki to gra w dziewięciu. To, że Lewy może sobie pozwolić na dreptanie to jeszcze można zrozumieć ale ten pseudopressing Zielińskiego jest mega irytujący.
Lewandowski miał fatalny dzień. Nie dość, że nie wykorzystał 100% okazji, to wygrał może z jeden pojedynek o piłkę z obrońcami. Kompletnie nic nie zdziałał. Dla mnie 2.
9 wrz 2019 | 23:57
+45
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak naprawdę oceny indywidualne bez odniesienia do szczegółowych statystyk z meczu są mało wiarygodne . Zieliński który dostał najniższą ocenę jako jeden z nielicznych potrafił utrzymać w posiadaniu piłkę i próbował kreować jakiekolwiek sytuacje dryblując co jakiś czas .
9 wrz 2019 | 23:51
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Za co Krychowiak taka ocena? To ze dobrze gra w defensywie to dopiero pooowa tego co powinien grac.
Powinien cos wykreowac, zrobic przewage i w koncu zagrac cos srodkiem.
Dlatego max 5
10 wrz 2019 | 00:00
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polska zauważ gra tylko dwoma środkowymi pomocnikami i są oni defensywnie dość usposobieni .
10 wrz 2019 | 00:04
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W Paryżu też myśleli że będzie kreatorem ale okazuje się że nie jest a w Sevilli nigdy nie był :)
10 wrz 2019 | 00:28
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie każdy będzie miał przegląd pola czy technikę podania Xaviego umówmy sie ...
11 wrz 2019 | 10:23
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zagral 2 moze 3 dlugie i celne przerzuty tyle ze grosik i kownacki to tak na 5razy przyjmowali i element zaskoczenia pryskal... Od kreowania jest zielu i to on powinien otwierac akcje nie krycha. Krycha moze jedynie tak jak za dobrych czasow zabrac pile i szarpnac z 30m do przodu.
9 wrz 2019 | 23:37
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zaletą ocen indywidualnych jest to, że każdy może wystawić ocenę wg własnego subiektywnego punktu widzenia, każdy oczekuje od danego zawodnika czegoś odrobinę innego, dlatego nie będę się pastwił nad autorem tych ocen za to, że piłkarzy najbardziej zaangażowanych w grę i popełniających najmniej błędów ocenia bardzo nisko a wyżej ocenia tych, którzy popełniają sporo błędów ale wyszło im kilka zagrań i za to dostają dobrą ocenę
9 wrz 2019 | 23:30
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Blaszczykowski -10 dziękuję dobranoc
9 wrz 2019 | 23:33
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
:-)))))))))))))))))
9 wrz 2019 | 23:24
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakiś jełop wystawiał Fabian 8 jak nic.
9 wrz 2019 | 23:24
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie zgadzam się co do Bereszynskiego. On często wywiązywał pressing na rywalach i walczył dużo przy linii. Reszta oprócz fabiana to ogóry
9 wrz 2019 | 23:22
+42
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ktoś pijany chyba oceniał?
Bielik 4, a Kędziora 5 ?
Nawet tego nie skomentuje
Fabiański tylko 6 ? Gdyby nie on to 5tke byśmy dostali.
9 wrz 2019 | 23:21
+48
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba oglądałem inny mecz z redaktorem.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Strzelcy {{title}} - Eliminacje Mistrzostw Europy

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
9 (0)
2
6 (0)
3
6 (1)
4
6 (2)
5
6 (3)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Kod rejestracyjny: MEGABONUS. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

Brak ryzyka na start. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "SPRAWDŹ".

Kod rejestracyjny: MEGABONUS530. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.