Adam Nawałka chciał wrócić do reprezentacji Polski. Zaoferował objęcie schedy po Jerzym Brzęczku

Adam Nawałka chciał wrócić do reprezentacji Polski. Zaoferował objęcie schedy po Jerzym Brzęczku
Rafal Oleksiewicz / PressFocus
Autor: Maciej Pietrasik 9 cze 2021 | 20:32
Jak donoszą "WP Sportowe Fakty", w tym roku mogło dojść do sensacyjnego powrotu do reprezentacji Polski. Gdy Zbigniew Boniek zdecydował się na zwolnienie Jerzego Brzęczka, Adam Nawałka zaoferował mu swoje usługi.
63-latek został selekcjonerem w listopadzie 2013 roku. Wtedy, po nieudanych eliminacjach do mistrzostw świata w Brazylii, związek zwolnił Waldemara Fornalika. Adam Nawałka pracował z kadrą przez blisko pięć lat.
Dalsza część tekstu pod wideo
Zrezygnował z prowadzenia reprezentacji Polski po nieudanym mundialu w Rosji. "Biało-Czerwoni" nie wyszli wówczas z grupy, w której rywalizowali z Senegalem, Kolumbią oraz Japonią.
Jego miejsce zajął Jerzy Brzęczek. Drużynę prowadził do początku tego roku. Wówczas Zbigniew Boniek dość niespodziewanie zdecydował się na jego zwolnienie.
Jak donoszą "WP Sportowe Fakty", Nawałka brał wówczas pod uwagę powrót do kadry. W rozmowie z prezesem PZPN przyznał, że chciałby znów spróbować pracy z reprezentacją.
Boniek nie uważał jednak tego za dobre rozwiązanie. Zdecydowany był na zatrudnienie szkoleniowca z zagranicy. Z tego względu temat szybko umarł.
Nawałka po mundialu pracował tylko w Lechu Poznań. Jego przygoda z "Kolejorzem" była jednak wyjątkowo krótka i nieudana - trwała tylko cztery miesiące.
Bonusy bez wpłaty własnej i zakłady bez ryzyka. Oferta buków na EURO
Źródło: WP Sportowe Fakty

Grupa E - Euro 2020 (2021)

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
1113
2
1001
3
1001
4
10-10

Terminarz - Euro 2020 (2021)

2 Kolejka
Dzisiaj
Finlandia
15:00
Rosja
Turcja
18:00
Walia
Włochy
21:00
Szwajcaria
Jutro
Ukraina
15:00
Macedonia Północna
Dania
18:00
Belgia
Holandia
21:00
Austria
Pojutrze
Szwecja
15:00
Słowacja
Chorwacja
18:00
Czechy
Anglia
21:00
Szkocja
19 cze 2021
Węgry
15:00
Francja
Portugalia
18:00
Niemcy
Hiszpania
21:00
Polska
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Oferta na EURO 2020 w Fortunie! 600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Dyskusja 74

9 cze 2021 | 20:40
0
Ja tam miło wspominam Nawałkowe Euro 2016. Ale rzeczywiście nie ma sensu go znowu zatrudniać.
9 cze 2021 | 22:44
0
A Mundial 2018?
10 cze 2021 | 09:33
0
Też miło wspominam, ale tylko dlatego, że po każdym meczu Orłów się srogo upijałem.
9 cze 2021 | 23:22
0
wyznacznikiem Nawałki są MŚ2018. nie ważne jak zaczynasz, ważne jak kończysz. a skończyło się tragicznie
9 cze 2021 | 23:36
0
A moim zdaniem to rywale byli po prostu lepsi i tyle. Przegraliśmy na MŚ z Senegalem tylko dla tego, że załatwili nas taktyką.
9 cze 2021 | 23:46
0
a wyznacznikiem tzw polskiego piekiełka jest umniejszanie zasług, nie pamiętanie rzeczy dobrych tylko wytykanie złych. Nawałka 5 lat był trenerem kadry.. stworzył fajny zespół, grający niezła piłkę, to on stworzyl warunki Lewemu do bycia liderem, pokonał Niemców, osiągnął 1/4 euro, awansował na MŚ. Nie wyszedł mu mecz z Senegalem, ale czy jako trener popełnił w tym meczu błędy? To był najsilniejszy skład, ale gra była fatalna, indywidualne błędy zaważyły o obrazie całej drużyny.
Nawałka był bardzo dobrym wyborem, to" z jego powodu" Boniek zwolnił wuja, bo reprezentacja wuja z lepszymi nazwiskami, piłkarzami grała gorzej, słabiej od rep Nawałki.
"Skończyło się tragicznie"- nikt nie umarł, spokojnie.
Boniek powiedział prawdę, że jeszcze zatęsknimy za drużyna Nawałki, i pamiętając ostatnie mecze kadry, trudno nie oprzeć się wrażeniu, że miał rację. Oczywiście możesz się czepiać meczu z Senegalem jeśli chcesz .. tylko, że podobny styl z meczu z Senegalem obserwujemy w co trzecim meczu polskiej reprezentacji po odejściu gościa, którego podsumowałes jako tragicznego.
Alleluja!
10 cze 2021 | 05:31
0
Nie zatęsknimy, przynajmniej nikt kto ma oczy i widział jak było naprawdę nie zatęskni. Nawałke obnażyła Dania w pamiętnym meczu gdzie roznieśli nas w pył, nikt się wtedy nie przejął mówili wypadek przy pracy, ale to nie był żaden wypadek. Cały jego kunszt wylał się na MŚ gdzie nie potrafił wprowadzić nowych graczy i powołał za zasługi, a także kolegów takich jak atmoswerovic. Na reddicie były przecieki z luksusowego kurortu, gdzie była luksusowa zabawa, a Glik się połamał po 3 piwach. To był jeden wielki szwindel, Nawałka to mit, czego najlepszym dowodem jest reszta jego kariery trenerskiej.
10 cze 2021 | 06:08
0
dokładnie
10 cze 2021 | 11:19
0
nie wyszedł jeden mecz z Senegalem? a nie widziałeś, jak zniszczyła nas Kolumbia??? do tego żenująca sytuacja z Biletowskim w meczu o honor, żeby go na siłę wpuścić na boisko.
Euro 2016 - awans z grupy to był psi obowiązek przy wychodzących 3 drużynach. potem 2 mecze z brakiem pomysłu na atak przeciwnika, przeciąganie meczu do karnych i zobaczymy co będzie. raz się udało, drugi już nie. dodam do tego brak 3 zmiany w obu meczach fazy pucharowej. taki taktyk wielki, że nie wiedział jak wzmocnić drużynę ostatnią przysługującą zmianą. jak się wzięło słabiaków na ławkę, to i potem nie było kogo wpuścić.
co trzeci mecz słaby? to tylko świadczy o tym, że następcy też są Nawałki słabi, a wręcz gorsi od niego
10 cze 2021 | 20:07
0
Kolumbia nas osmieszyla kompletnie, do dzisiaj to pamietam i chyba juz nigdy nie zapomne jak mozna tak kuriozalnie zagrac na mundialu
10 cze 2021 | 20:09
0
można jeszcze jak z Koreą hahah :)
10 cze 2021 | 20:15
0
juz nawet z ta Korea bylo chyba lepiej :) wtedy przynajmniej mozna bylo zwalic wine na przecietnych pilkarzy a w Rosji to ja nie wiem co sie odwalilo hehe druga najgorsza druzyna mundialu po Arabii Saudyjskiej. Duma... :)
10 cze 2021 | 23:21
0
Nie byłoby sukcesu Euro 2016 gdyby nie jedna postać, dzięki której przechodziliśmy kwalifikacje, RL9.
Niech Nawalka wroci jak Robert zakończy karierę, zobaczym jak sobie poradzi.
9 cze 2021 | 21:21
0
Ja pamietam mundial i mowie NIE
9 cze 2021 | 21:28
0
ja pamietam EURO i mowie TAK
9 cze 2021 | 21:48
0
Dobra,ale ty jesteś nikim i twoje zdanie jest chuj warte.
9 cze 2021 | 22:02
0
tak samo jak twoje zycie znaczy co
9 cze 2021 | 22:04
0
Jestem warty milion takich jak ty.Jesteś zwyklym śmieciem,zrozum.
9 cze 2021 | 22:12
0
zrozumialbym jakby nie mowil tego 11 latek z duza glowa
9 cze 2021 | 22:51
0
Mam 4 dychy na karku baranie
10 cze 2021 | 07:36
0
W sensie że banknoty ?
10 cze 2021 | 09:53
0
Chodzi i wiek.Rządzę
9 cze 2021 | 20:57
(Edytowany)
Najlepszy polski trener, którego moglibyśmy wybrać na selekcjonera.
0
Najlepszy polski trener, którego moglibyśmy wybrać na selekcjonera. Souse będziemy oceniać po turnieju, ja jakoś w niego wierzę.
9 cze 2021 | 21:06
0
Powinniśmy ocenić Bońka po turnieju. Kto normalny najpierw zatrudnia "wuja" czyli człowieka bez kompetencji, ale kolegę, żeby na kilka miesięcy przed turniejem z małą ilością meczy towarzyskich go zwolnić i zatrudnić obcokrajowca.
Sousa nie miał szans przygotować kadry na turniej, bo dostał za mało czasu, meczy, zgrupowań.
9 cze 2021 | 21:20
0
Jeśli juz mowa o przygotowaniu to warto wspomnieć, że brzęczek nie był w stanie jakkolwiek przygotować tą kadrę na jakąkolwiek rywalizację.
To prawda, że zatrudnienie brzęczka było ogromnym błędem, ale to niestety wynika z tego, że za wszelką cenę Boniek chciał nam, Polakom, udowodnić, że nasi trenerzy też potrafią, ale niestety - nie potrafią.
Co do Sousy, to widać, że facet się zna na robocie i zawodnicy widzą w nin autorytet (czego niestety nie miał wuja) a gra naszej repry wygląda całkiem nieźle. Niektórzy zapominają, że nie jesteśmy żadnymi tuzami futbolu i wydaje im się, że z każdym powinniśmy wygrywać, a lewy co mecz 5 bramek strzelać. Pobudka!
Islandia i Rosja to dobre drużyny i sam fakt, ze miszmasz Sousy 2x wypadl na remis dobrze o nim, jak i o zespole, świadczy.
Mam tylko nadzieję, że Sousa będzie stawiać na środek Zieliński, Kozłowski jako ofensywni, a jako cofniętego rozgrywający "dma" postawi na linettego. Są to zawodnicy, którzy wykazują się wybitna techniką użytkową jak na naszą reprezentację. Granie Klichem i Krychowiakiem spowoduje zaciągnięcie hamulca. Spowolni sie każda akcja jaka będzie rozgrywana z głębi pola po czym posypanie się formacja i rozpocznie się laga na lewego.
9 cze 2021 | 21:37
0
Zgadzam się ze wszystkim oprócz wybitnej techniki użytkowej Linettego.
9 cze 2021 | 22:24
0
Linetty umie zagrać naprawdę dobre mecze. Za Wuja nie umiał tego pokazać bo nie było ofensywnej piłki. Umie bardzo dobrze wypuszczać piłkę na skrzydło, a nawet dobrze gra w grze kombinacyjnej. Czyli coś czego wcześniej nie było, jak za polskich trenerów. Nawałka próbował. Owszem. Ale nie ten poziom wiedzy. Może się doszkolil. Ale nasz poziom widać w lidze gdzie nie ma metoryki. Raków umie zagrać szybką dokładną piłkę. Reszta tylko skrzydła lub def i kontra. To już nie te czasy niestety
9 cze 2021 | 23:20
(Edytowany)
Miło, że ktoś to również dostrzega - był taki mecz(chyba z Finlandia, ale ręki nie dam sobie uciąć), że zielu, lewy i linetty ze sobą grali i naprawdę ich wspólna gra całkiem przyjemnie się prezentowała.
Generalnie potencjał naszego środka jest od kilku lat metodycznie marnowany przez przekonanie, że dwóch Walczaków na środku pola i szybcy na skrzydle zawodnicy wystarczą by kreować grę ofensywna.
Warto wrócić do meczu z Anglia i przyjrzeć się grze Krychowiaka, ponieważ gdy sędzia nie pozwolił na jego sztuczki związane ze zdobywaniem pola, to zaczął grać mocno agresywnie i pożytku z tego również nie było. Na jego miejsce jest potrzebny zawodnik, który szybko zmieni tempo gry a nie je wiecznie będzie spowalniał.
0
Miło, że ktoś to również dostrzega - był taki mecz(chyba z Finlandia, ale ręki nie dam sobie uciąć), że zielu, lewy i linetty ze sobą grali i naprawdę ich wspólna gra całkiem przyjemnie się prezentowała.
Generalnie potencjał naszego środka jest od kilku lat metodycznie marnowany przez przekonanie, że dwóch Walczaków na środku pola i szybcy na skrzydle zawodnicy wystarczą by kreować grę ofensywna.
Warto wrócić do meczu z Anglia i przyjrzeć się grze Krychowiaka, ponieważ gdy sędzia nie pozwolił na jego sztuczki związane ze zdobywaniem pola, to zaczął grać mocno agresywnie i pożytku z tego również nie było. Na jego miejsce jest potrzebny zawodnik, który szybko zmieni tempo gry a nie je wiecznie będzie spowalniał i według mnie linetty jest najlepszym kandydatem w to miejsce.
9 cze 2021 | 23:52
0
Klich spowalnia akcje? Ty wiesz jak się gra w Premier League i o tym, że Klich był wyróżniającym się zawodnikiem Leeds w tym sezonie? Może zwyczajnie nie ma z kim grać?
10 cze 2021 | 00:15
0
Mowa tu o pozycji cofniętego rozgrywającego z defensywnymi zadaniami, a Klicha na tej pozycji nie widzę właśnie ze względu na jego predyspozycje. W jego miejsce widziałbym Kozłowskiego przy zielińskim, co zresztą nie znaczy, że grac nie powinien, ale fakt, przekonany do niego nie jestem i chciałbym zobaczyć jak sobie radzi Kozłowski.
10 cze 2021 | 00:32
0
Napisałeś, że Klich spowolni każdą akcje zagrywana z głębi pola, to Ci odpisałem więc się tutaj nie podpieraj, albo tak albo tak. Kolejna sprawa, że najpierw któryś z drwali i wybijakow musi podać do środka, a to jest największy problem. Glik i Bednarek to zwykle wybijaki, a reszta obrońców to drwale. Co do Zielińskiego, to nie widziałem choć jednego jego dobrego spotkania, gość ma 2 dobre podania na mecz, a robi się z niego Xaviego lub Inieste. Bez przesady. Krychowiak w formie z Euro 2016 zjada Karolka tyłkiem. Zresztą Karolek mało gra i to w drużynie która ledwo się uratowała przed spadkiem. Glik spuścił Benevento. Bednarek tylko dzięki dobremu początkowi utrzymał się w PL. Zieliński zagrał sezon życia, a statystyki nie powalają, a ty chcesz sadzac solidnego Klicha. Może jeszcze powinni Grosickiego powołać, jak uważasz?
10 cze 2021 | 09:11
0
Oni sugerują się tylko opiniami, nie wiedzą na temat danego profilu piłkarza. Nie przejmuj się głupimi komentarzam :)
10 cze 2021 | 03:41
0
Przecież Linetty z powodu nieudolnosci w grze jest już na wylocie z klubu.
9 cze 2021 | 21:41
0
Boniek popełnił błąd zatrudniając Wuja, ale przyznał się do niego zatrudniając Souse. Wiadomo, że późno, ale trzymam kciuki za kadrę i wierzę w nich o 1000% bardziej niż za czasów Wuefisty.
9 cze 2021 | 22:23
0
Jak słyszę o wielkości Nawałki to niedobrze mi się robi. Grali z przeciętniakami i słabe uszami. I na tym zbudował swój mit. Proszę obrońców N. o wymienienie 3 drużyn że światowej czołówki z którymi grał (oprócz jednej wygranej przez przypadek)
9 cze 2021 | 23:53
0
No tak słabeusze z Niemiec, świeżo upieczeni Mistrzowie świata. Halo, pobudka, zjedz snickersa.
10 cze 2021 | 07:19
0
Greg
Moja prośba była o wymienienie trzech drużyn ze światowych wyżyn oprócz jednej (Niemców), którzy oczywiście zaliczają się do tej grupy.Jak mnie nie zrozumiał, to trudno. U mnie jest 19 minut po północy, idę spać.
10 cze 2021 | 14:36
0
Niemcy, Portugalia, Szwajcaria
9 cze 2021 | 22:57
0
Widzę podzielone zdania w komentarzach. Jeżeli chodzi o mnie, to niestety jestem przeciwny Nawałce. W skrócie: to co było na ME2016, to było MINIMUM, które musieliśmy osiągnąć (przypominając, że Nawałka miał kadrę w top formie), a mogliśmy o wiele dalej zajść. Zabrakło konkretnych decyzji w meczu z Portugalią. Do dzisiaj uderzam się w głowę, bo Portugalczycy byli jak najbardziej do przejścia. Za głównego winnego uznaję Nawałkę. Później eliminacje do mundialu i mocna przegrana w Kopenhadze, gdzie trener Duńczyków bezpardonowo pocisnął Adamowi i jego taktyce. Od tamtej pory było już gorzej. A to co się wydarzyło na mundialu w Rosji, to istna kwintesencja antyfutbolu ze strony Polaków. Wyjechaliśmy z turnieju jako najgorsza europejska reprezentacja. Selekcjoner ciągle stawiał na swoich pupili, przeprowadził operacje na żywym organizmie (zmiana ustawienia). Poza tym styl gry za Nawałki był mocno defensywny, graliśmy głównie z kontry i ze stałych fragmentów gry. Gra na ogół była brzydka dla oka, nawet w czasach mistrzostw europy w 2016 roku.

PS: Nasza kadra za czasów Nawałki dość "dobrze" nie dlatego, że gość był Chrystusem polskiej myśli szkoleniowej, a dlatego, że na skrzydłach miał Grosickiego i Błaszczykowskiego w mocnej formie, więc dużo łatwiej było mu ułożyć skład, jak obaj się skończyli i kombinował, to był dramat na MŚ (i braku planu "B").
PS2: Przyznam jednak rację, że kadra za czasów Nawałki dała Polakom najwięcej radości, ale jego powrotu absolutnie nie chcę!
10 cze 2021 | 00:41
0
Wiem ze to lizanie sie po jajach ale fajnie mi sią przeczytało twój komentarz który rozumiem w skrócie tak:"fajnie ze 2:0 z niemcami ale chujnia z danią to dobre złego początki"
10 cze 2021 | 10:38
0
Pan wybaczy za chaotyczność w treści. Ogólnie nie podoba mi się mit Nawałki, w którym przedstawia się go jako "zbawce polskiej piłki". Fakt, że pokonaliśmy odwiecznego rywala, czyli Niemców. Jednak wziął bym pod uwagę, że w tym meczu Szczęsny miał mecz życia, a wielu naszych zawodników rozwijało się świetnie w klubach. Ponadto powiedzmy wprost, że ta wygrana była heroiczną obroną Częstochowy, gdzie wykorzystaliśmy kontrataki i udało się wbić 2 bramki. A statystyki są wręcz przerażające (jak nas przeciwnik przeważył).

Jakkolwiek: Nawałka i jego praca w kadrze to jeden wielki mit. Przez prawie pięcioletnią kadencje graliśmy tylko pięć razy z drużynami top świata, tylko 5 razy! Przeciwników miał zazwyczaj słabych albo średnich, więc normalnym było to, że musi im podołać (dawał radę, ale gra była brzydka).
PS: Znów się powtórzę, ale te Euro2016 mogło być naszym ogromnym sukcesem. To jaką mieliśmy drabinkę w fazie pucharowej, to była istna autostrada do finału! Całe te mistrzostwa europy były zadowalające (wyniki tak, ale styl gry nie), ale patrząc na to jaką mieliśmy kadrę w top formie i jakich przeciwników + zwiększenie ilości reprezentacji na tym turnieju spowodowało, że ćwierćfinał był MINIMUM tego co musieliśmy osiągnąć. MŚ 2018 niestety były w dużym stopniu weryfikacją pracy selekcjonera...
13 cze 2021 | 14:14
(Edytowany)
taka ciekawostka bo gdyby nie Mylik i jego pudła w meczu z niemcami to byśmy wyszli z grupy z pierwszego miejsca i mieli gorszą drabinkę , zawsze się z tego śmieję kiedy wspominam ojro2016 .

euro2016 zapamiętałem też z tego że kondycyjnie to może wybiegaliśmy te pierwsze 30 minut z Portugalią a potem juz lipa z kondycją
0
taka ciekawostka bo gdyby nie Mylik i jego pudła w meczu z niemcami to byśmy wyszli z grupy z pierwszego miejsca i mieli gorszą drabinkę , zawsze się z tego śmieję kiedy wspominam ojro2016 .

euro2016 zapamiętałem też z tego że kondycyjnie to może wybiegaliśmy te pierwsze 30 minut z Portugalią a potem juz lipa z kondycją

a co do mitu to zgadzam się z tobą
9 cze 2021 | 21:45
(Edytowany)
Facio bez krzty honoru. Gdyby jeszcze, to jego chcieli - pal szesc. Ale to On skamle o posadke. Ciepla byla, wygodna. Taka Salonowa. Prestizowa.
0
Facio bez krzty honoru. Gdyby jeszcze, to jego chcieli - pal szesc. Ale to On skamle o posadke. Ciepla byla, wygodna. Taka" Salonowa". "Prestizowa" "Mamonowa"..
9 cze 2021 | 21:13
(Edytowany)
Panie Nawałka, Pan sie nie martwi zadwonia po meczu ze szwecja :D
0
Panie Nawałka, Pan sie nie martwi zadwonia po meczu ze szwecja :D
9 cze 2021 | 20:58
0
Buahahahahahajajaa
9 cze 2021 | 21:28
0
Euro we Francji pod jego wodza bylo swietnie wykonane ale na Mundialu w Rosji cos nie wypalilo delikatnie mowiac. Jego powrot do reprezentacji jest raczej niemozliwy.
10 cze 2021 | 03:50
0
Pizda bez honoru, odczekał chwile aż ludzie zapomną o kompromitacji, i skomlał o ciepłą posadke. Jego wiedza o trenerce zmieściła by się na jednej kartce.
10 cze 2021 | 09:46
0
Miał chłop szczęście bo trafił akurat na prime zawodników i tyle a później już doopa i ten jego niski pressing 🤣 trener wyrobnik nic więcej nawet w takim średniaku jak lech sobie nie poradził a wymagania ma jak by co najmniej mistrzostwo świata że 2x zdobył
9 cze 2021 | 22:57
0
Po meczu z Anglia, napisalem dlaczego Grosicki i Krychowiak musza odejsc.
Potwierdzilo sie to po dwoch ostatnich meczach.
Jestem tylko ciekaw, dlaczego nikt nie analizuje filmu, poszczegolnych zawodnikow?
W NFL to sie nazywa "Monday morning quarterback", u nas "madry Polak po szkodzie". Nikt sie probuje dociekac, dlaczego pod koniec meczu nagle druzyna sie poderwala, grala smialo, ofensywnie? Nikt nie powie dobrego slowa o zmiennikach? za krotko grali? Ja chcialbym dac szanse aby zagrali razem, bez nadzoru dziadkow: Jozwiak, Moder, Zielinski, Kozlowski, Placheta z Klichem i Bednarkiem. Lewy moze stac w ataku i strzelac gole. wszyscy mowia, ze niektore elementy dzialaja, ale nie razem. Ja mysle, ze Krychowiak, Glik a nawet Lewy bardzo detrymuja mlodych zawodnikow, ktorzy boja sie popelniac bledy. Bylo to bardzo widoczne wczoraj u Dawidowicza, krory tylko podawal do Glika, mimo ze byly inne opcje. Sztab szkoleniowy, mam nadzieje , ma analitykow ktorzy zajmuja sie analiza pomeczowa kazdego pilkarza na boisku: jak sie zachowywal z pilka i bez pilki! Film nigdy nie klamie! Zobaczcie drugiego gola dla Angli oraz drugiego dla Islandi. Jak sie zachowal Krychowiak, patrzcie tylko na niego, jaki pajac! To aktor(kiepski zreszta) a nie pilkarz.
Bottom line: Grosicki, Krychowiak, Glik out! I wtedy dopero gramy!
10 cze 2021 | 06:06
0
taki dobry trener a przepadł....Nie ma żadnego sukcesu po pracy z kadrą
9 cze 2021 | 21:36
0
Mimo tego jak grała dobrze reprezentacja pod jego sterami to dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki.
10 cze 2021 | 20:54
0
Kiedys byl taki film predator czy jakos tak, tam niewidzialna maszyna polowala na amerykanskich zolnierzy, ktorzy byli bez szans ze smiercionosnym niewidzialnym zabojca. To tak samo bylo w meczu Kolmbii z Polska. Kolumbia jak zabojca, a Polska mieso armatnie hehe
10 cze 2021 | 20:05
0
Nawalka utonal przez to ze zmienil ustawienie repry, do czego absolutnie nie bylismy przygotowani. Gdyby kontynulowal to co robil od poczatku to moze nawet do dzisiaj bylby selekcjonerem kadry. Ale mmu cos odwalilo
10 cze 2021 | 20:08
0
Nie no powrot nawalki nie byl dobrym pomyslem. Facet byl bezrobotny to troche wypadl z obiegu
9 cze 2021 | 20:49
0
wielokrotnie go krytykowałem, ale prawda jest taka, że za jego czasów kadra była lepsza niż wszystko potem - i jeśli się potwierdzi, że po Euro Sousa odchodzi do Fenerbahce to moim zdaniem zostaje tylko Nawałka
9 cze 2021 | 21:48
(Edytowany)
Zasadniczo jako selekcjoner polski najwięcej osiągnął w ciągu ostatnich 30 lat.
0
Zasadniczo jako selekcjoner polski najwięcej osiągnął w ciągu ostatnich 39 lat.
10 cze 2021 | 00:53
0
Nawałka na tamten czas był świetny, szkoda że kilka czynników sprawiło że zostawił za sobą spaloną ziemię. I na dodatek Lech... Czy to by się mogło znów udać?
10 cze 2021 | 23:15
0
No taaak😂. Powiem tak, z całym szacunkiem ale i Nawalka i Brzeczek to selekcjonerzy robiący karierę tylko i wyłącznie na plecach Lewandowskiego.
Niech wróci Nawalka jak Lewandowski zakończy karierę, zobaczymy co osiągnie.

Grupa E - Euro 2020 (2021)

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
1113
2
1001
3
1001
4
10-10

Terminarz - Euro 2020 (2021)

2 Kolejka
Dzisiaj
Finlandia
15:00
Rosja
Turcja
18:00
Walia
Włochy
21:00
Szwajcaria
Jutro
Ukraina
15:00
Macedonia Północna
Dania
18:00
Belgia
Holandia
21:00
Austria
Pojutrze
Szwecja
15:00
Słowacja
Chorwacja
18:00
Czechy
Anglia
21:00
Szkocja
19 cze 2021
Węgry
15:00
Francja
Portugalia
18:00
Niemcy
Hiszpania
21:00
Polska
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Oferta na EURO 2020 w Fortunie! 600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550