Adam Nawałka już ruszył do pracy. Wiadomo, kto znajdzie się w sztabie. "To ostatnia prosta" [NASZ NEWS]

Adam Nawałka już ruszył do pracy. Wiadomo, kto znajdzie się w sztabie. "To ostatnia prosta" [NASZ NEWS]
MediaPictures.pl / shutterstock.com
Autor: Tomasz Włodarczyk 14 sty 2022 | 10:25
Według naszych informacji Adam Nawałka lada dzień może zostać ogłoszony nowym selekcjonerem reprezentacji Polski. Szkoleniowiec w piątkowy poranek odbył kolejną rozmowę z Cezarym Kuleszą. Panowie doszli w najważniejszych kwestiach do porozumienia.
Gdy tylko stało się jasne, że Paulo Sousa nie poprowadzi "Biało-Czerwonych" w marcowych barażach o mundial w Katarze, to właśnie Nawałka stał się głównym kandydatem do zastąpienia Portugalczyka. Byłby to dla niego wielki powrót do kadry po ponad trzech latach przerwy.
Dalsza część tekstu pod wideo
Cezary Kulesza w medialnych wystąpieniach zapewniał, że nie zamyka się na innych kandydatów - zarówno z Polski, jak z z zagranicy. Czasu jest jednak wyjątkowo mało, bo najważniejsze tegoroczne mecze odbędą się już w marcu.
Na dodatek nowy selekcjoner może przed wylotem do Moskwy mieć zaledwie jedne zajęcia, podczas których będzie miał do dyspozycji wszystkich zawodników. Z tego względu znajomość poszczególnych piłkarzy jest wręcz bezcenna.
Z tego względu od początku najwyżej stały właśnie akcje Nawałki. Nie bez znaczenia jest również fakt, że doświadczony szkoleniowiec ma także poparcie najważniejszych kadrowiczów, na czele z Robertem Lewandowskim.
W czwartkowy wieczór trener wrócił z zagranicznego urlopu. Los chciał, że miał wykupiony nocleg w tym samym hotelu w którym stacjonuje regularnie Kulesza. Obie strony nie zamierzały marnować czasu i jeszcze minionej nocy odbyły owocne spotkanie. Więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ.
W piątkowy poranek Nawałka i Kulesza ponownie rozmawiali. Poruszane tematy? Logistyka, stan przygotowań, skład sztabu, długość kontraktu. Z naszych informacji wynika, że strony w tych tematach szybko doszły do porozumienia. Nawałka chce przyprowadzić swój trzon zaufanych ludzi (Bogdan Zając - asystent, Jarosław Tkocz - trener bramkarzy, Bartłomiej Spałek - fizjoterapeuta), ale PZPN ma poszerzyć skład o swoich ludzi. Tu federacji zależy na zachowaniu ciągłości pracy.
Być może reprezentacji będzie pomagał - robił to w przeszłości - Marcin Dorna (dyrektor sportowy PZPN) czy zatrudniony wkrótce jako selekcjoner U-19 Marcin Brosz, którego Nawałka dobrze zna. Jeśli wyrazi taką chęć, w kadrze powinniśmy zobaczyć także Łukasza Piszczka, o czym informowaliśmy jako pierwsi. Temat na pewno jest, a Nawałka chętnie będzie go widział w swoim sztabie.
Były, a za chwilę obecny selekcjoner zaplanował już nawet spotkania z poszczególnymi pracownikami PZPN - team managerem Jakubem Kwiatkowskiem i szefem banku informacji Hubertem Małowiejskim - aby poznać szczegóły funkcjonowania kadry w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Swoich współpracowników postawił też w stan gotowości.
Kulesza i Nawałka dali sobie teraz nieco oddechu, bo prezes PZPN dopina w stolicy sprawę rządowego finansowania dla polskich klubów, ale możliwe, że jeszcze dziś panowie będą rozmawiać. Do dogrania zostały bowiem jeszcze ważne szczegóły - m.in. kształt kontraktu.
-----
Jak mógłby on wyglądać? Możliwe, że będzie on zakładał poprowadzenie reprezentacji w eliminacjach do EURO 2024 - ale z możliwością jego rozwiązania po Lidze Narodów, która zostanie rozegrana w 2022 roku. W taki sposób były konstruowane poprzednie umowy i kto wie, czy ten zapis nie zostanie podtrzymany? Daje on bowiem Kuleszy dużą swobodę wyboru w razie niepowodzenia misji pod wodzą nowego selekcjonera.
author picture

Tomasz Włodarczyk

Spodobał Ci się tekst tego autora?

Czytaj kolejne
Źródło: własne

Grupa I - Eliminacje MŚ - Europa

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
1083626
2
1061920
3
106018
4
105617
5
102-166
6
100-450
STS
1504 PLN

Oferta powitalna 1504 PLN złożona z aż trzech bonusów! 235 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI

Dyskusja 138

14 sty 10:43
0
Taka notka do ADMINISTRACJI tego serwisu może mnie ktoś zauważy, ale uważam, że osobowości takie jak ten cały szasza, trupmateusz czy durbo już dawno powinny być zbanowane.

Ciężko mi uwierzyć w fakt, że osoby te mają prawo do wyzywania ludzi na serwisie, piłkarzy, trenerów, czy osób, które nie są związane ze sportem, ale gdzieś wcześniej zostały przytoczone i uchodzi im to na sucho przez tak długi okres.

Jestem w stanie zrozumieć konstruktywną krytykę, ale tu jest jawny hejt i wygłaszana nienawiść na wyżej przytoczone mi osoby.

Droga ADMINISTRACJO jeżeli mamy brać wasz serwis chociaż odrobinę na poważnie to proszę, zajmijcie się chociaż raz na tydzień sprawdzaniem tego czy dany użytkownik za bardzo nie odjechał ze swoim jawnym hejtem bo konstruktywną krytyką tego nie można nazwać, a na pewno wielu użytkowników tego serwisu nie musiałaby ciągle czytać takich tragicznych wypocin pisanych przez ludzi o mniejszym IQ niż średnie.
14 sty 10:52
0
Na sport pl ogłaszają się kurwy..a na meczykach mamy ich..
14 sty 11:31
0
Wystarczy prosty skrypt, który banuje konta z wcześniej ustalonym stosunkiem plusów do minusów.
Niestety nikt tego nie zrobi bo te konta generują bardzo duży ruch. Ich komentarze są pod każdym artykulem
14 sty 11:52
0
Komentarz usunięty
14 sty 13:46
0
Ten skrypt nie miałby sensu w tym serwisie, bo użytkownicy lubią "minusować" czyjeś wypowiedzi tylko dlatego, że nie rozumieją zdań złożonych napisanych w języku polskim albo wystarczy napisać słowo "COVID" to dostaniesz na twarz 100 minusów, zostaniesz wyzwany od zjebów dających sobą manipulować, a Twoja matka zostanie nazwa "ku*wą". Ale może jakiś skrypt, który parsowałby treść komentarza i wychwytywał "słowa klucze" skojarzone z hejtem. Ewentualnie jakaś wariacja na temat, bo najpierw ktoś by musiał stworzyć bazę takich "słów kluczy". Albo dodać mechanizm raportowania, który triggerowałby taki skrypt i dodatkowo uwzględniał ilość raportów. Jest masa forów, które lepiej sobie z tym radzą, ale nie oczekujmy tego od meczyków to jednak nadal jest amatorski portal.
15 sty 20:41
0
Majster takie skrypty istnieją
17 sty 16:18
0
Ok. A ktoś napisał, że nie istnieją?
14 sty 14:53
0
Czyli byłby to portal tylko dla osób, które mają takie samo zdanie, więc komentarze by były zbędne ;-) a osoby o innym spostrzeżeniu na świat były by usuwane. Widzę, że u ciebie myślenie stoi na wysokim poziomie xD
17 sty 16:19
0
Nie. Można mieć inne spojrzenie na świat i swoimi spostrzeżeniami podzielić się w komentarzu, jednocześnie nie obrażając nikogo i nie wyzywając jego rodziny. Czujesz tę subtelną różnicę?
17 sty 17:43
0
Nikogo nie obrażam :-)
18 sty 09:55
0
Nie napisałem, że Ty obrażasz. Pozwól, że Ci wytłumaczę naszą wymianę komentarzy. Twój komentarz odnoszący się do wypowiedzi mojej lub VincentRysia sugerował, że nasz pomysł z banowaniem hejterów doprowadziłoby do tego, że (cytując Ciebie) "byłby to portal tylko dla osób, które mają takie samo zdanie, więc komentarze by były zbędne". Otóż nie, ponieważ jest "subtelna" różnica między wyrażaniem własnej opinii i własnych spostrzeżeń a hejtowaniem i obrażaniem kogoś. Rozumiesz teraz?
15 sty 11:41
0
Ja za komuny by było... Trochę kiepski pomysł.
15 sty 19:41
0
luNq69 Nie wypowiadaj się, bo sam pisałeś niedawno komentarze które nie miały żadnej treści, tylko family friendly pierdololo dla zbierania plusów. Na szczęście użytkownicy szybko się na Tobie poznali i każda wypowiedź miała na start 20 minusów to zacząłeś pisać normalnie.
15 sty 19:50
0
Te 20 minusów to było od jednej osoby, nigdy nie pisze inaczej niż pisze i pisze co chce i gdzie chce. Zawsze pisze tak samo. Uległeś nakłanianiu typa co tu wrzucał te linki premjumbul do wyłudzania kasy od jeleni, ja ten jego spam kompromitowalem wyjaśniając ludziom czym on jest i on chcąc się mnie pozbyć z tej strony żebym nie przeszkadzał w biznesie robił na mnie nagonkę z kilkunastu kont, m.inn. ZbyszekPoliglota. Przykro mi że tak łatwo dałeś się zmanipulować bardzo marnemu oszustowi z internetu. Jednak patrzmy w przyszłość a nie w przeszłość. Pozdrawiam.
16 sty 13:32
0
Co on odwalał?? XDDD
14 sty 11:35
0
Komentarz usunięty
14 sty 12:37
0
Kto pizda się urodził kanarkiem nie zdechnie, dobrze gadasz zarząd ma totalnie wyjebane na takich napinaczy co pierdola farmazony
14 sty 12:42
0
Podpisuję się pod twoim komentarzem. Nie dopuszczać takich bezmózgów do komentowania bo aż się odechciewa wchodzić na waszą stronę.
14 sty 14:38
0
No tak Messiego można tutaj wyzywać jak i całe PSG, ale jak z Penalda i Drewniaka się śmieję to już zło xD jesteście jednymi wielkimi hipokrytami i tyle.
14 sty 12:51
0
Nie wiem ile w tym prawdy.Czytałem kiedys ,że to sami Administratorzy mają te konta i specjalnie piszą zeby było więcej komentarzy. I właśnie dlatego nikt ich nie banuje.
14 sty 13:33
0
Też o tym słyszałem, ale jeśli to prawda to kiedyś przyjdzie taki dzień że ktoś zgłosi osobę która go wyzywa i jeśli wyjdzie że to jeden z administratorów to z mieczykami mógł być już nieciekawie. Jeśli faktycznie to robią to nie są świadomi jakie konsekwencje mogą ich czekać jak to wyjdzie.
14 sty 20:23
0
Żadne konsekwencje, administrator jest przedstawicielem strony a nie jakimś weryfikatorem! w życiu nie słyszałem głupszej opinii! Jeżeli takie praktyki mają miejsce, to są to praktyki meczyków...
14 sty 23:07
0
są dwie opcje:
1. Sorry, ale nie przeczytałeś mojej wypowiedzi ze zrozumieniem*
* - rozpracowanie taktyczne ;)
2. Piszesz to bo jesteś fanem Tottenhamu** XD
** - .. rywalizacje North London derby szanuję i doceniam rywala!

15 sty 20:44
0
Siemanko! Nie, nie sprawdzam użytkowników gdy piszę komentarz. Masz tylko jeden ulubiony klub, nie tak jak większość, że trzeba przewijać profil aby zobaczyć wszystkie drużyny ;) Tottenham lubiłem za łebka, gdy święcili triumfy, mogło Cię jeszcze nie być na świecie... Poza tym mieszkałem kupę czasu na przeciwko starego stadionu, po drugiej stronie ulicy. Może jestem dziwny, ale na Arsenal też chodziłem, mam sporo sympatii, to jeden z prawdziwych klubów! Fakt, źle Cię zrozumiałem, wstyd, ale w pracy na małym ekranie telefonu czasem mi się zdarza, muszę się kitrać przed kamerami.
Życzę Arsenalowi powrotu na należne im miejsce, wśród najlepszych! Nareszcie wszystko na to wskazuje w tym sezonie.
Pozdrawiam!
14 sty 14:49
0
To lepiej już nie czytaj internetów bo same głupoty masz w głowie, a potem piszesz o śmiercionośnych szczepionkach i innych tym podobnych xD
15 sty 19:48
0
KamilF To są bzdury. Jestem na tej stronie 9 lat i od zawsze były tu trolle i prowokatorzy, którzy liczyli na minusy i odpowiedzi od zbulwersowanych użytkowników.

Sam na początku takim byłem, ale zacząłem pisać normalnie, bo mi się już to znudziło. Niestety nie da się dokopać do moich pierwszy komentarzy na stronie, bo dostałem kiedyś bana i 3000 pierwszych komentarzy zostało skasowanych 😥 Nawet pisałem do twórcy strony, ban może zostać, ale niech przywróci moje komentarze na profil. Niestety skasowali bez powrotu i nie dało się cofnąć.
14 sty 13:40
0
O iQ mniejszym niż średnie? Zaryzykowałbym stwierdzenie, że o iQ ledwie wystarczającym, żeby mogli te swoje wypociny wymyślić i jednocześnie wpisać je na klawiaturach swoich kompów ;). Ale z całą resztą się zgadzam.
14 sty 13:48
0
Popieram...ale tak niestety funkcjonują takie platformy...
14 sty 13:50
0
Nie zrobia tego bo stracili by reklamy, czyli kase.
14 sty 14:00
0
Uważasz że ci debile przyciągają ludzi na stronę? Wręcz przeciwnie, jak dla mnie to robią antyreklamę. Wolę wejść i poczytać konstruktywne komentarze zamiast przebijać się przez falę debilnych komentarzy, których coraz więcej na meczykach. Bo jakiś grzdyl przed komputerem nudzi się
14 sty 14:15
0
Mądremu człowiekowi to wystarczą dwa słowa a debilowi to nawet 10 stron referatu zabraknie 🤣
14 sty 14:35
0
Gdzie ja kogoś wyzywam? :-) to raczej zawsze pod moim komentarzem wylewają się bluzgi w moją stronę xD Piszę, że Messi jest najlepszy, piszę że Nawałka i Pobierz to dobry wybór, Piszę, że Zołza to zły wybór na trenera ;-) piszę, że Robercig dobił na pustaka, Piszę, że Benzema to najlepszy napastnik świata, przedstawiam swoje argumenty, a i tak jestem zwyzywany :-). Rozumiem, że jak Kaczyńskiego wyzywają to też jesteś taki mądry? xD
14 sty 15:05
0
A co na boisku to nie przeklinają że teraz jeden z drugim się taki wielce kulturalny zrobił na meczykach piłka nożna to sport dla facetów z jajami a nie chłoptasiów z torebeczkami na lewym ramieniu i różowym pasku zamiast jaj 🤣
14 sty 15:41
0
Nie żartuj sobie w ten sposób! Nie mógłbym wyzywać Karbowskiego i Pietrasika! xd Tak na poważnie, to nie ma na to najmniejszych szans. To strona komercyjna nastawiona na kliki. Zauważ ile te półgłówki generują komentarzy, każdy komentarz i każda odpowiedź to miód na serce licznika. Czasem myślę, że to wręcz prowokacja meczyków, te kretyńskie konta i wpisy... Piłeczka jest po naszej stronie... Nie powinniśmy odpowiadać, nie karmić trolli! Może jakaś zorganizowana akcja, jakiś stały wpis drukowanymi literami, pod każdym artykułem, z informacją oraz nickami idiotów do ignorowania?
14 sty 15:54
0
Dziwne bo koledze już 5 kont skasowali a pisał komentarze jak poyebanyyyyy 🤣
0
haha w co ty wierzysz? uzytkownicy pokroju szaszaszo, trupdebiec czy durbo działaja w komitywie (a moze nawet na wyrazne polecenie!) z wlascicielem tego portalu. Ich działalnosc jest na reke Wlodarczykowi, bo nakreca click-alnosc.
15 sty 11:18
0
Zdecydowana większość jest zirytowana czytając wysrywy tych gamoni. Ale oni nie zostaną zbanowani z prostej przyczyny. Pisałem o tym kilka miesięcy temu. Otóż tymi trolami są pismaki z meczyków. I tak np cymbał o ksywie szaszaszoszo to najprawdopodobniej Adam Kłos, lub Pietrasik. Pozostałych już nie chciało mi się rozkminiać. Summa summarum najgorsze trole tego portalu to meczykowe dziennikarzyny. I jest to stuprocentowa, pewna wiadomość. Tak więc nie ma co durni karmić i należy ich ignorować.
15 sty 19:50
0
rav1973 A który to Włodarczyk?
14 sty 10:31
0
Czyli Adaś w reprezentacji przeprowadzi baraże A później szukamy nowego trenera no geniusze dwa mecze i Adaś OUT zamiast dać kogoś na dłuższy projekt i zaczął budować drużynę to nie Adaś
14 sty 10:39
0
No Cannavaro czy Pirlo i innych Gattuso na pewno mają większe doświadczenie xD typowy antypolak. Ale media już próbują smarować dupę Nawałce i teraz codziennie będą ataki na jego osobę :-) , a wypominane MŚ będą na każdym kroku, ale już nikt nie pamięta fantastycznych kwalifikacji do ME, samych ME i kwalifikacji do MŚ, nikt już nie pamięta 5 miejsca w rankingu FIFA. Może i MŚ nie udały, ale za Nawałki ten zespół chociaż funkcjonował i atmosfera była wspaniała. Ale spoczko i tak wiem, że dzieciuchy mają przepalone mózgi zagranicznymi trenerami i żaden wybór ich nie będzie satysfakcjonował, po Zołzie powinni się czegoś nauczyć, ale to głupi naród niestety, można was dymać i śmiać się prosto w oczy, wy i tak się cieszycie jak przygłupy i to kupujecie :-)
14 sty 10:46
0
Jeżeli Prandelli był realną opcją, to on ma większe doświadczenie. (Moze tylko plotki, bo chyba żadnych oficjalnych rozmów nie było)
14 sty 10:50
0
Realni to byli jedynie Cannavaro i Pirlo, świetni piłkarze, ale trenerami to zostali tylko za osiągnięcia jako zawodnicy.
14 sty 10:53
0
Szaszłyk A Ty czemu dziś nie w szkole
14 sty 11:28
0
Kotletiko, tu się z Tobą zgadzam.
P.S. pozbierałeś się po wczorajszym meczu czy nadal moczysz łóżko ?
14 sty 11:32
0
A co się wczoraj stało
14 sty 11:10
0
nie sadziłem że to napisze ale zgadzam się z tym podejściem. PZPN nie może doslownie odpuścić baraży bo by ich ludzie na taczkach wywieźli. Nowy trener, bez wcześniejszego kontaktu z kadrą, daje ryzyko powtorki z Sousą. Zostaje więc Brzęczek i Nawałka. Osobiście wolę tego drugiego, własnie ze wzgledu na wyniki z kadrą (pomijajac MŚ) oraz szacunek i charyzme, które ma zdecydowanie większe. Baraże nie wyjdą - przynajmniej sie nie poddaliśmy, wyjdą, to będą myśleć co dalej. I choć sam jestem za trenerem na długofalowy projekt, to mam wrażenie, że ludzie zapominają, że gdyby PZPN na rzecz dlugofdalowości odpuściłby baraże, to jednoznacznie bez walki oddał kase za możliwość awansu. Niestety dla wielu swiat jest czarno bialy xD
14 sty 12:04
0
Ale jaki antypolak? Po prostu nie ma dobrego polskiego trenera, który liznąłby poważną piłkę. Pirlo i Gattuso liznęli i nawet jeden sezon daje im więcej niż nawałce połowa kariery.
14 sty 13:52
0
Kasperczak ale jego beton z PZPN nie bierze pod uwagę
14 sty 12:58
0
Glupi to sie urodziłeś , glupi jestes i głupcem pozostaniesz:)
14 sty 14:51
0
No nie wiem czy jestem głupi :-) raczej to u ciebie coś nie tak z myśleniem ;) człowiek który myśli, że naszą reprezentację będzie chciał trenować jakiś prestiżowy trener z doświadczeniem, po pierwsze nasza reprezentacja nie jest prestiżowa, po drugie nie ma tyle pieniędzy żeby opłacać dobrego trenera z zagranicy.
14 sty 16:29
0
Nasza ? Ty jebany śmieciu jesteś polakiem ? Buhahaha tym razem naprawdę mnie rozśmieszyłeś chorągiewo pierdolona
14 sty 12:56
0
A przeprosisz jesli to nie beda tylko dwa mecze? Czy tylko pierdolisz by pierdolić???
14 sty 13:23
0
Gwoli uściślenia - baraż.
0
Pan Tomasz Włodarczyk jest w niewielkim acz zacnym gronie ludzi, którzy cytują własne słowa. Gratulacje.
14 sty 13:21
0
I jeszcze Szczygielski
0
Kulesza sobie zdaje sprawę z tego że my tych baraży z Nawałką nie przejdziemy, teraz zwleka a w międzyczasie w mediach buduje się jego wizerunek jako jedynej opcji. W marcu jak już odpadniemy to prezes wyjdzie i umyje rączki, bo przecież on szukał innego kandydata ale kibice naciskali, więc przegrane baraże to wina kibiców a nie jego. Kasa zostaje w kieszeni bo Nawałka zarobi grosze, wizerunek nie nadszarpnięty - wilk syty i owca cała.
O słynnym raporcie z Mundialu który go powinien całkowicie dyskwalifikować teraz jakoś nikt nie wspomina, lepiej wspomnieć że rzekomo zna reprezentację, piłkarze go chcą i w ogóle błędy się zdarzają a on na pewno wyciągnął wnioski.
14 sty 13:06
0
Trudno się nie zgodzić, kandydatura mocno asekuracyjna, w zasadzie brak odpowiedzialności prezesa w razie przegranej w barażach, bo to przecież nie był jego kandydat a jedynie opcja awaryjna, wygląda to jak zabezpieczanie tyłka przed zbliżającą się wywrotką. No bo z drugiej strony jeśli zatrudni kogoś na dłużej i ten ktoś przegra pierwszy mecz o wszystko to ciężko będzie takiemu trenerowi budować atmosferę i przekonać piłkarzy do swoich pomysłów. W beznadziejną sytuację wpakował nas ten Sousa, więc nie ma się co dziwić, że Kulesza przede wszystkim chce teraz zastosować damage control. Bardzo ostrożny ruch, ale mimo wszystko chyba najlepsze co może teraz zrobić, jak się uda to super i przy okazji na dwa kolejne lata będziemy mieć selekcjonera Nawałkę, jeśli nie to przynajmniej porażka nie obciąży nowego, tego właściwego już selekcjonera.
14 sty 14:35
0
'W beznadziejną sytuację wpakował nas ten Sousa,, zgadza się i poprzez to największa odpowiedzialność za wygranie baraży powinna leżeć na piłkarzach a nie na Kuleszy oraz przyszłym selekcjonerze jest za malo czasu by mieli oni istotny wpływ.
Kręgosłup tej drużyny też ma już swoje lata i w większości z nich jest to ostatnia szansa żeby pojechać na mundial co dodatkowo powinno ich zmotywować.
14 sty 10:40
0
Ja pierdole 🤦‍♂️🤷
14 sty 10:44
0
Moim zdaniem, powinnismy wybierać trenera, na okres po mistrzostwach. Aktualnie żaden trener w 3 treningi nie przygotuje drużyny, więc patrzyłbym na wybór selekcjonera bardziej przyszłościowo.
14 sty 13:31
0
Żaden selekcjoner nie przygotuje niczego. Dawać Nawalke, chłopaki sami w szatni sobie ustala skład i gra. To są mega ważne baraże na rosyjskiej ziemi, duma dla każdego Polaka. Także oby zadziałała grupa, a trener był tylko na papierze w papierach. Sousa wydymał nas niesamowicie. Oby to na dobre wyszło. Wierzę w Polska mentalność że się nie poddamy
14 sty 14:13
0
Właśnie dlatego Nawałka zna większość piłkarzy i cały sztab trenerski, medyczny, itp. Ktoś musi dowodzić a Nawałka jak ustawi zespół jak na Euro 2016 tzn obrona Częstochowy i gra na kontry to mamy jakieś szanse. Dopiero po barażach powinien dostać kontrakt długoterminowy, ale teraz nie ma innej opcji. Ja się dziwię, że Nawałki nie wybrano przed Euro 2020/21.
14 sty 16:43
0
Pytanie czy to jest moment, żeby cokolwiek zmieniać. Wydaje mi się, ze jednak lepiej zostawić to jak było za sousy i dać im grać swoje. A nowy trener już by mógł jakoś łapać kontakt z zawodnikami.
15 sty 19:59
0
Nie wiem czy jest sens wywracać grę repry do góry nogami. Grali atakiem pozycyjnym i ofensywnie to teraz będą grali defensywnie i na kontry.
Poza tym Rosja i Szwecja to nie są jacyś wirtuozi techniki, żeby się z nimi murować na własnej połowie. Też mają swoich zadaniowców, którzy mają tylko wykonywać polecenia trenera, tak jak Peszko, który wchodził w 80 minucie, żeby się zastawiać z piłką na kornerze przy korzystnym wyniku.
14 sty 10:58
0
Błąd... Znowu wróci kolesiostwo i pupilki w kadrze. Wcześniej Nawałce wyniki robiły łatwe losowania. Teraz nasza pozycja w rankingach zweryfikuje gdzie jesteśmy. A jesteśmy w dupie. Nawałka może i wygrywał, ale z ogórkami. Tutaj tylko pomoże twarda ręka zza granicy, która chwyci panów piłkarzy na pysk, a nie miły pan Nawałka...
14 sty 13:23
0
Rzeczywiscie, remis z Niemcami na Euro, wcześniej pierwsze w historii zwyciestwo z nimi, ćwierćfinal Euro po wygranej z Ukraina i Szwajcaria, odpadnięcie po karnych z Mistrzem. Lipa w chuj
14 sty 13:38
0
Eh te wspomnienia które były 6 lat, a mamy już 2022. Ciekawe dlaczego nie wspomnisz blamażu na MŚ albo porażkę w Kopenhadze
14 sty 18:04
0
No ale mowimy o Nawałce, ktory od 4 lat juz nid jest selekcjonerem, wiec nwm co cie tak dziwi :D
14 sty 16:34
0
Fajnie, że przez tyle lat kadry Nawałki jesteś w stanie wymienić tylko Niemców ;) I nie piernicz, że Ukraina i Szwajcaria to potęgi piłki nożnej :D Ja po prostu nie jestem zaślepionym hurraoptymistą. Bardzo dobrze pamiętam tamte ME i emocje z nimi związane. Ale na chłodno to my tam graliśmy mega zachowawczo na minimalne 1:0 albo remis. I przegraliśmy z Portugalią grającą swoją najsłabszą piłkę od lat. Nie deprecjonuję ich wygranej, bo to była wielka sprawa, ale wygrali to na farcie tylko dlatego bo CR7 się posypał i Portugalczycy zaczęli grać swoje, a nie każda piłka na Krystynę.
14 sty 18:06
0
Po pierwsze - niewazne w jakim stylu, wazny jest wynik. Po drugie - Szwajcaria to i tak półka wyzej od Polski. Polska jest tylko sredniakiem, jesli ktos liczy na regularne ogrywanie mocnych ekip to chyba ma cos nie po kolei
15 sty 20:09
0
Co Ty pierdolisz Matys? Gdzie Ty widzisz łatwe losowanie? Chyba pomyliłeś go z Brzęczkiem, który miał najtrudniejszego rywala Austrię.

1 eliminacje - Niemcy, Szkocja, Irlandia, Gruzja - mogliśmy zając 4 miejsce w tej grupie. Irlandia przypomnę zrobiła na Niemcach 4 punkty!!! Polska i Irlandia ani razu nie pokonała Szkocji. Była w tej grupie ostra napierdalanka i awans z 2 miejsca nam dał kapeć Grosickiego i zryw Lewandowskiego w ostatniej minucie.

Na EURO2016 - Niemcy, Ukraina, Irlandia Północna. Nie jest to łatwe losowanie zważywszy, że wygrywaliśmy tylko 1:0, a Ukraińcy mieli więcej akcji.

el.MŚ2018 Tutaj zgodzę się były ogórki w grupie, ale też mogliśmy przegrać z Danią i grać baraże. Dania to nie był byle kto w końcu ojebali nas 4:0 jak się ogarneli. Na szczęście te ogórki urywały punkty Danii, a nam nie dlatego my byliśmy 1.

MŚ 2018 - Mega trudna grupa. Każdy mógł z niej awansować. Lekkim faworytem była Kolumbia.
17 sty 11:44
0
Chłopie co Ty za kocopoły pierniczysz :D Z drużyn, które wymieniłeś tylko Niemcy mają znaczenie w piłce nożnej. Szkocja, Irlandia jedna i drugia i Ukraina to popierdółki jak my przed Beenhakkerem. Jeżeli myślimy poważnie nad piłką to zastanawiamy się iloma bramkami pokonamy takie drużyny, a nie czy w ogóle ich pokonamy. To, że Irlandia zdobyła z Niemcami 4 punkty to nie ich zasługa tylko wina Niemców. I nie zaginaj rzeczywistości. Nawałka był tylko twarzą kadry. Elegancki Pan, który słucha się prezesa jak każdy trenerzyna z Polski. Poczytaj o jego metodach pracy i treningach. Piłkarskie średniowiecze. Lewy, atmosfera i losowania robiły mu wyniki.
"W czwartkowy wieczór trener wrócił z zagranicznego urlopu. Los chciał, że miał wykupiony nocleg w tym samym hotelu w którym stacjonuje regularnie Kulesza." xD - ten Los to potrafi płatać figle ;)
14 sty 12:50
0
No bardzo dziwne, bo jak sie wraca z urlopu to sie chyba jedzie prosto do domu, a nie do kolejnego hotelu…
14 sty 11:24
0
To po co była ta cała szopka i te wszystkie Cannavary i inne Pirla? Stracili tylko czas, zamiast od razu powiedzieć po odejściu Zołzy, że Miauczyński wraca...
Z każdym kolejnym prezesem robię sobie nadzieję, że będzie lepiej, a jest tylko gorzej.
14 sty 13:02
0
Pewnie nawauka weźmie mało szekli w porównaniu do obcokrajowców. Druga sprawa to że główny trener lewy pewnie się wstawił za nim, to teraz znowu ogon będzie machać psem.
15 sty 20:13
0
Nie. Gdybym był prezesem też bym był na start za Nawałką, ale chętnie bym posłuchał jaki pomysł ma Cannavaro, Pirlo czy Klismann. Jakim ustawieniem i składem by wyszli na Rosję. A nusz ktoś by mnie przekonał.
15 sty 20:36
0
ta cała szopka ma być na korzyść prezesa Kuleszy , robi zasłonę dymną żeby po odpadnięciu z baraży powiedzieć to nie moja wina zrobiłem co mogłem
14 sty 10:37
0
Niestety po odejściu Sousy kogo by nie wybrali to i tak połowa kibiców będzie niezadowolona. Jeśli wybiora kogoś biorąc pod uwagę dłuższy projekt, to pojawia się narzekania, że jak to, przecież baraże trzeba wygrać i jechać na MŚ. Jak wybiorą kogoś kto ma wygrać tylko baraże a potem do widzenia, to będą tacy co powiedzą, że przecież trzeba selekcjonera, który zapewni stabilizację w dłuższej perspektywie. Jak dla mnie Nawałka nie jest ani dobrym ani złym wyborem, ale widać że dla Kuleszy to chyba złoty środek.
15 sty 20:14
0
Racja. Trzeba zignorować ujadanie kibiców i wygrać te baraże. Inaczej ujadanie będzie się ciągnęło do 2023.
14 sty 11:23
0
A jak Nawałka przegra baraze,to nadał będzie trenerem Dla mnie to byłoby chore. Facet zawalił turniej w Rosji i rozwalił Lecha. Mam nadzieje ze przejdziemy baraże. Jezeli nie trener aut
14 sty 15:06
0
... Paulo Sousa dostal ultimatum... wygrac baraze albo zegnac sie z kadra. Wiec wybral klub z Brazylii. A Nawalka moze spokojnie pracowac czy wygramy baraze... czy nie. Dla mnie jest to chore. Ale tak sie kolesie przy kielichu... dogadali.
14 sty 11:14
0
Cóż taki PZPR rozwój ponad wszystko. Prezesik zaistniał. „Rozmawiał” z każdym - na onecie. Coś się spodziewać po „królu” disco polo. Ciekawe ilu on słowików lizał w latach 90 tych…
14 sty 11:03
0
Nawałka, buahahahaha
14 sty 11:48
0
Ale my jednak jesteśmy ograniczeni trenersko. Adam zaktualizuje konkretnie stan konta za poprawadzenie dwóch meczów.
14 sty 12:44
0
Super, wraca gość bez sukcesów żeby odpaść z eliminacji ;) Brawo PZPN!
14 sty 12:54
0
Kulesza i Nawałka przypadkowo wpadli na siebie w tym samym hotelu. Przedtem Nawałka zjadł rosół, bo bez tego nie da się wypić dużo płynu ze skrobi.
14 sty 12:25
0
Adam, przejebię baraże i spadam.
14 sty 12:06
0
Dobrze, niech kabaret trwa. Tak to bym musiał wrócić do kibicowania, a jak karuzela dalej w ruchu to jest przynajmniej śmiesznie.

Brawo tępe chuje! Tylko tak dalej!

A później Nawałka dostanie znowu coś w ekstraklasie i tak się przegiba jeszcze kilka lat. Hahaha, naród układowczyków.
14 sty 12:42
0
Mówiło się o Prandellim o Klinsmannie czy Cappelo. Nawet Cannavaro przyleciał pozwiedzać Warszawę.. a finalnie kolejny trener z Polski bo tylko rodzima szkoła trenerska nas uratuje. I tym pacanom jeszcze rząd chce rozdawać pieniądze podatników.
14 sty 12:53
0
Żenady ciąg dalszy 🤣

Grupa I - Eliminacje MŚ - Europa

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
1083626
2
1061920
3
106018
4
105617
5
102-166
6
100-450
STS
1504 PLN

Oferta powitalna 1504 PLN złożona z aż trzech bonusów! 235 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI