Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Artur Wichniarek o Złotej Piłce: Wygrana Messiego będzie niezrozumiała. Nie ma przewagi nad Lewandowskim

Lionel Messi
Źródło zdjęcia: Fabrizio Andrea Bertani/Shutterstock

Artur Wichniarek skomentował wyścig po Złotą Piłkę. Jego zdaniem Leo Messi nie zasłużył na tę nagrodę.

Zdobywcę tegorocznej Złotej Piłki poznamy w najbliższy poniedziałek. Według nieoficjalnych informacji wyróżniony zostanie Messi. Wichniarek ma zastrzeżenia do kandydatury Argentyńczyka.

- Jeśli pogłoski sprawdzą się i Złota Piłka trafi w ręce Messiego, trudno będzie mi zrozumieć ten wybór - stwierdził Wichniarek w "Przeglądzie Sportowym".

Ekspert Polsatu Sport uważa, że obecny rok nie jest nadzwyczajny dla gwiazdora Barcelony.

- Chyba dla wielu ten rok i Argentyńczyk będą bardziej kojarzyć się z odpadnięciem w półfinale Ligi Mistrzów niż z mistrzostwem Hiszpanii. Przecież Messi po kapitalnym występie w pierwszym meczu z Liverpoolem z generała Barcy w rewanżu stał się szeregowym i to, co po 3:0 na Camp Nou wydawało się niemożliwe, stało się faktem. Czyli porażka 0:4 w Liverpoolu z osłabionymi The Reds. I właśnie to arcyważne spotkanie powinno dać do myślenia wskazującym na triumfatora Złotej Piłki. Jeszcze jedno – w bieżącej edycji Ligi Mistrzów fenomen Messiego też trudno dostrzec - uważa Wichniarek.

Były reprezentant Polski twierdzi, że Messi w wyścigu po Złotą Piłkę tak naprawdę nie ma żadnej przewagi nad Robertem Lewandowskim.

- Trudno znaleźć mi argument, który przemawia za wyborem Messiego, a nie przemawia za Robertem - podkreśla Wichniarek.

Źródło: Przegląd Sportowy
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

86
2 gru 2019 | 17:09
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co za pajac. Przecież to nagroda dla zawodnika, a nie dla drużyny. Pewnie ma jeszcze traumę, że tacy jak Messi kiwali go i siatki zakładali co chwila.
2 gru 2019 | 16:59
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lepszych expertow nie mamy niz Tomaszeski, Kowalczyk, Hajto, Teraz doszedl Wichniarek ktory sie osmieszyl Tom wypowiedziom
2 gru 2019 | 17:56
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
też się ośmieszyłeś TĄ WYPOWIEDZIĄ ;)
2 gru 2019 | 11:48
Komentarz usunięty
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
1 gru 2019 | 17:39
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wichniarek często ostatnio się w Polsacie udziela więc równa do poziomu Borka(twierdzi że Polskiej reprezentacji lepiej się gra z Niemcami niż z Anglią) i Iwanowa(który w zeszłym sezonie LM twierdził że Ajax nie ma po co jechać na rewanż do Madrytu bo Real ich zniszczy)
1 gru 2019 | 16:42
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wichniarek trochę kompromituje się taką wypowiedzią.
Jestem w stanie zrozumieć, że polaków trzeba klepać po pleckach, żeby cię lubili, a prawda to dla nich kryptonit, ale jak się człowiek wypowiada w taki sposób i przeczyta to ktoś poważny, raczej potem nie będzie zbyt poważnie ciebie traktował. Nawet jeśli była to wypowiedź właśnie z tych, które miały być kłamstwami klepiącymi polski plecki.
1 gru 2019 | 14:10
-21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Messi ZP? Niby za co? Za odpadnięcie z Live w LM czy za odpadnięcie z Brazylią w CA?
2 gru 2019 | 20:50
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Że tak zapytam a Bayern kiedy i z kim odpadł??? Czasami nie z LM !? W reprezentacji w tym roku mają po tyle samo bramek strzelonych (6)w lidze Lewandowski ma więcej ale większość jest wynikiem przystawienia nogi i tylko 4 miejsce na razie w lidze a Messi jest napastnikiem który sam kreuje akcje więc nie porównuj tych zawodników
1 gru 2019 | 12:48
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciekawy jestem kogo kibicem jest Artur Wichniarek.
1 gru 2019 | 12:28
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zabawne jak choćby w Anglii za ekspertów uchodzą m.in Gary Lineker, Alan Shearer czy Gary Neville których śmiało można legendami nie tylko angielskiej piłki , a w Polsce ? Wichniarek , Borek i Kowalczyk XD Cóż zrobić jaki kraj tacy eksperci...
1 gru 2019 | 11:03
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wichniarek to w dupie był i gówno widział 😂👏 lewy jest na topie, ale chyba na złota piłkę to jeszcze za wcześnie, jak będzie tak grał jak do teh pory to za rok gwarantowana nagroda! 😎
1 gru 2019 | 10:57
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale panie Lewy nie ma podejścia do podium jak i Messi. Byli lepsi piłkarze jak oni.
1 gru 2019 | 10:54
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co ten wichniarek osiągnoł w piłce guwno izabiera głos prymityw
1 gru 2019 | 10:48
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Messi, który jest regularny i świetny przez cały rok.

Lewy, który zawalił wiosnę i odpalił dopiero we wrześniu, kiedy wiele meczów rozgrywane jest jeszcze ze słabymi drużynami.

Dobrze, że za granicą dziennikarze są bardziej obiektywni i wybiorą Messiego lub VvD
1 gru 2019 | 10:40
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ten wichniarek jest upośledzony.Jak takie bzdury można gadać xD
1 gru 2019 | 10:09
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pokazuje tylko ze nie ma pojęcia o tym co mówi...jego wogle słuchac sie nie da jako komentatora i eksperta
1 gru 2019 | 09:42
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A niech se w dupe wsadzą tę piłkę, Lewy pewnie nawet jakby wygrał LM i wszędzie by był królem strzelców to i tak dostałby Ronaldo albo Messi bo to się bardziej opłaca..
1 gru 2019 | 10:50
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A był tym królem strzelców? Bo, jak na razie to Messi jest królem strzelców LM, zdobył złotego buta, pichichi i miał najwiecej asyst w La Lidze.
1 gru 2019 | 13:52
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie chodzi mi o to że Lewandowski powinien dostać złotą piłkę tylko o to, że nawet jakby wygrał LM i nastrzelał Bóg wie ile goli to i tak by jej nie dostał, bo jest polakiem. Tak samo jak w jakimś rankingu napastników był za Aguero i Kanem chyba to pokazuje że te wszystkie rankingi i plebiscyty są zjebane, czy nie??
1 gru 2019 | 14:01
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wygrał Ukrainiec, wygrał gość z Liberii, ostatni Hiszpan wygrał w latach 60, ale Lewy nie może wygrać, bo jest Polakiem...

Nie, po prostu dziennikarze patrzą na postawę zawodnika w najważniejszych meczach. Jeśli Lewy szybciutko pożegnał się z LM w tamtym sezonie, będąc niewidocznym z Liverpoolem to potem odbija się to na plebiscytach. Zauważ, że wszyscy ostatni zwycięzcy mieli jakieś wybitne, zapadające w pamięć momenty:
- Modrić świetny Mundial
- Ronaldo świetne występy w LM (np. Dwumecz z Atletico w 2017)
- Messi również świetne występy w LM (np. Dwumecz z Bayernem w 2015); tu jeszcze dodam, że kiedy miał gorsze lata w fazie pucharowej LM to nie wygrywał.
Te momenty decydują o tym, jak jesteś zapamiętany później. Lewy jest zapamiętany, jako ktoś kto strzela dużo goli w mało konkurencyjnej lidze, a w LM w fazie pucharowej zawodzi.
Tak ten plebiscyt po prostu wygląda.
1 gru 2019 | 20:20
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A kiedy to było człowieku? Wtedy to były inne czasy niż teraz.
1 gru 2019 | 09:32
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kto to w ogóle Artur Wichniarek xD Specjalnie wypowiada się w ten sposób, aby było głośno, 90% wie, że Messi w tym roku zasługuje na złotą piłkę, ale nie! Jest Artur Wichniarek, powie inaczej, to może i go gdzieś pokażą
1 gru 2019 | 09:41
-18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co wygrał Messi?
Ani Copa America, ani LM, ani Pucha Króla.

Van Dijk- najlepszy Obronca Premier League UEFA, SuperPuchar Europy, Liga Mistrzów, najlepszy obrońca LM.
Kurwa jego mać.
to jest nagroda dla PIŁKARZA ROKU< a nie najlepiej strzelającego czy asystującego.
VVD najlepiej czyścił jako obrońca, grał też fina Lnarodów.
A Messi z ARgentyną i Barceloną NIC NIE WYGRAŁ, kompletne zero.
90% to idiotów, którzy ekscytują się wystepami Messiego, któy NIE MIAŁ RÓWNEGO SEZONU i nic nie wygrał.

Dla mnie Van Dijk jako obrońca był bezkonkurencyjny.
Nie ujmuje Messiemu- miał ZNACZNIE LEPSZE SEZONY za któe słusznie odebrał ZP, ale będzie kurwa śmiechem na sali, gdy damy gościowi piłę, który przejebał LM nie z Legią a Barceloną.
ZUPEŁNIE NIE SPRAWDZIŁ SIĘ W REWANŻU jako kapitan i często się nie sprawdzał.
Jako słaob szło to spuszczał łeb.
I dostać wpierdol 0:4 od LFC, osłabionego bez Firmino i Salaha. Wstyd PANIE
1 gru 2019 | 10:08
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz racje , jako wieloletnia ikona Barcelony i jej kapitan , nie powinien dopuścić do odrobienia tak duzej zaliczki jak 3-0 .. zlota pilka stracila na wartosci .. wiadomo ze fani messiego i Barcy beda plakac . ale w 2010 . snejder w 2013 ribery .. jesli oni nie zasluzyli wygyrwaja potrojna korone .. to messiego nie powinno byc na podium .
1 gru 2019 | 10:13
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nikt nie bedzie plakal ...
1 gru 2019 | 10:19
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kurwa, kiedy wy zrozumiecie że jest to nagroda INDYWIDUALNA?
1 gru 2019 | 10:56
(Edytowany)
Rozumiem.
I wytłumacz czemu ktoś kto zostaje wybrany najlepszy obrońca LM, Premier League, potem zawodnikiem UEFA, do tego jego klub najmniej traci goli w lidze.
Czy rozumiesz, że van Dijk na swojje pozycji NIE MIAŁ KONKURENCJI?
To jest nagroda dla PIŁKARZA, a nie napastnika czy bramkorzelnego.

Jesli van Dijk był wybitny i grał w final LM, finał Ligi Narodów, a Messi kończył Copa America póółfinał czy Barcelona w piepskim stylu odpada z osłabionym Liverpoolem to coś nie tak, aby gość wygrał.
Załóżmy, ze Van Dijk był naj na swojej pozycji, a Messi na swojej.
Wówczas nie mogą wyłlonić zwycięzcy trzeba jednak wziąć pod uwagę aspekt TROFEÓW jakie dany zawodnik zdobył.
A tutaj MESSI WYPADA BLADO w porównaniu do Van Dijka.
Bo co zdobył?
Mistorzstwo Spanii gdzie słaby Real odpadał z Ajaxem?
A tam gdzie była konkurencja czyt. Chile Brazylia Copa America czy Liga Mistrzów zwłaszcza kładzie plamę moim zdaniem na Messim.
Był kapitanem w rewanżu i KOMPLETNIE NIE RADZIŁ SOBIE gdy padały bramki kolejne dla FC. KOMPLETNIE SIE NIE SPRAWDZIŁ jako kapitan, więc ten mecz go dyskredytuje całkowicie nie za grę w nim, bo nie zagrał najgorzej, ale ZUPEŁNIE NIE MA DUCHA WALKI gdy nie idzie, nie otrafił pociągnąć kolegów do walki, skoro Valverde tego nie umiał.
Stał spuszczał głowę jak kolejno padały gole po strzałach Wijnalduma. i TAA na końcu.
To jest dla mnie ten mecz gwoździem do trumny dla Messiego. Zgadzam się tutaj z Wichniarkiem całkowicie
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rozumiem.
I wytłumacz czemu ktoś kto zostaje wybrany najlepszy obrońca LM, Premier League, potem zawodnikiem UEFA, do tego jego klub najmniej traci goli w lidze.
Czy rozumiesz, że van Dijk na swojje pozycji NIE MIAŁ KONKURENCJI?
To jest nagroda dla PIŁKARZA, a nie napastnika czy bramkorzelnego.

Jesli van Dijk był wybitny i grał w final LM, finał Ligi Narodów, a Messi kończył Copa America póółfinał czy Barcelona w piepskim stylu odpada z osłabionym Liverpoolem to coś nie tak, aby gość wygrał.
Załóżmy, ze Van Dijk był naj na swojej pozycji, a Messi na swojej.
Wówczas nie mogą wyłlonić zwycięzcy trzeba jednak wziąć pod uwagę aspekt TROFEÓW jakie dany zawodnik zdobył.
A tutaj MESSI WYPADA BLADO w porównaniu do Van Dijka.
Bo co zdobył?
Mistorzstwo Spanii gdzie słaby Real odpadał z Ajaxem?
A tam gdzie była konkurencja czyt. Chile Brazylia Copa America czy Liga Mistrzów zwłaszcza kładzie plamę moim zdaniem na Messim.
Był kapitanem w rewanżu i KOMPLETNIE NIE RADZIŁ SOBIE gdy padały bramki kolejne dla LFC. KOMPLETNIE SIE NIE SPRAWDZIŁ jako kapitan, więc ten mecz go dyskredytuje całkowicie nie za grę w nim, bo nie zagrał najgorzej, ale ZUPEŁNIE NIE MA DUCHA WALKI gdy nie idzie, nie otrafił pociągnąć kolegów do walki, skoro Valverde tego nie umiał.
Stał spuszczał głowę jak kolejno padały gole po strzałach Wijnalduma. i TAA na końcu.
To jest dla mnie ten mecz gwoździem do trumny dla Messiego. Zgadzam się tutaj z Wichniarkiem całkowicie
1 gru 2019 | 12:12
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
https://youtu.be/BloH3uHjbis
Obejrzyj sobie :D
I dodatkowo spójrz na statystyki Messiego.
A poza tym Messi był najlepszym piłkarzem Barcelony w dwumeczu z Liverpoolem.
1 gru 2019 | 12:22
(Edytowany)
Ale co Ty chcesz porównywać?
Obrońca ma strzelać tyle goli co napastnik?
To ja Ci kurwa zadam strzałę?
CZy Messi jest tak dobry w defensywie jak VVD?
Myślę, że gdyby Messiego postawić jako libero to SAlah, Mane, Abraham z Chelsea czy Radovic by go jechali jak chcieli.
CHŁOPIE ZŁOTA PIŁKA JEST DLA NAJ...lepszego piłkarza .
Statystyki chłopie Van Dijka też mówią za siebie że do Ligi Mistrzów i w całym sezonie Premier League NIKT GO NIE PRZEDRYBLOWAŁ- NIKT, anawet Messik w dwumeczu.

Messi był kapitanem i co robił w rewanżu jak padały gole OSŁABIONEGO LIVERPOOLU
?
https://www.sbnation.com/soccer/2019/5/8/18536589/champions-league-barcelona-liverpool-what-the-hell-happened

Kurwa to ma być ka[itan?
On ma zdobyć ZP?
Przejebał z drużyną taka zaliczkę , że to wstyd.
I nie ma tłumaczenia żadnego.
Liverpol był bez SAlaha i Firmino.
Tylko DEBIL przyzna karłowi ZŁotą Piłkę.
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale co Ty chcesz porównywać?
Obrońca ma strzelać tyle goli co napastnik?
To ja Ci kurwa zadam strzałę?
CZy Messi jest tak dobry w defensywie jak VVD?
Myślę, że gdyby Messiego postawić jako libero to SAlah, Mane, Abraham z Chelsea czy Radovic by go jechali jak chcieli.
CHŁOPIE ZŁOTA PIŁKA JEST DLA NAJ...lepszego piłkarza .
Statystyki chłopie Van Dijka też mówią za siebie że do Ligi Mistrzów i w całym sezonie Premier League NIKT GO NIE PRZEDRYBLOWAŁ- NIKT, anawet Messik w dwumeczu.

Messi był kapitanem i co robił w rewanżu jak padały gole OSŁABIONEGO LIVERPOOLU
?
https://www.sbnation.com/soccer/2019/5/8/18536589/champions-league-barcelona-liverpool-what-the-hell-happened

Kurwa to ma być ka[itan?
On ma zdobyć ZP?
Przejebał z drużyną taka zaliczkę , że to wstyd.
I nie ma tłumaczenia żadnego.
Liverpol był bez SAlaha i Firmino.
Tylko DEBIL przyzna karłowi ZŁotą Piłkę.

Kiedy kurwa niski gnój władował bramkę z główki?
Nie umie?
o kurwa Van Dijk nie umie wolnych strzelać, a Messi kurwa by się zesrał jako obrońca środkowy.
KURWA ZŁOTA PIŁKA jest dla njalepszego Piłkarza, a danie gościowi jej co potrafi spuścić łeb dostając wpierdol 0:4, a nie zagrzać kolegów do walki to pizda, a nie wojownik.

KARZEŁ NIE ZASŁUGUJE, bo w KRYZYSOWYCH SYTUACJACH CHOWA ŁEB jak struś w piasek i ciężko się nie zgodzić w Wichniarkiem za rewanż w półfinale LM tym bardziej, że sam Karzeł mówił, że LM jest priorytetem a nie La Liga. Koniec basta. Lubię masakrowac adowkatów Messika.
1 gru 2019 | 12:27
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Prawda jest taka że jutro najlepszy piłkarz na świecie(Messi) wygra 6 złotą piłkę a ty masz ból dupy.
Pozdrawiam!
1 gru 2019 | 12:51
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ból dupy to miał Messi na Anfield i nie wiedział co robić Bóg futbolu.

Słaba mentalność, słaba gra głową, słaby w odbiorze piłki. Czyli nie jest kompletny.:)
Nie pamiętam kiedy zdobył gola głową; może jej nie ma:)
To, żeby van Dijk umiał wbić 2 gole w jednym meczu a Messi chyba ostatnio to w finale z Manchesterm dobrych parę lat temu.

Najlepszy PIŁKARZ zdobywa trofea, a nie gole i asysty.
Najlepszy piłkarz ma jaja, a nie chowa łeb kiedy wieje wiatr.
Pozdrówka.

P>S. Piłkarz musi mieć charakter jak Roy Keane, Gerrard, umieć dyrygować, pokazać furię, a nie jak dziecko wspaniale artysta, ale jak coś nie tak, to siusiać fiutkiem na murawę Anfield.

Jeśli wygra, to Ci dziennikarze nie mają jaj jak faceci, którzy umieją przylać w mordę cudzysłowie, tylko zachwycają się Obrazem Messiego :) który ukształtowany jest przez poprzednie 5 ZP, a nie poprzedni sezon, który w trofea był chudy dla Messika.
1 gru 2019 | 14:39
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Widzę że ból dupy się nasila :D
1 gru 2019 | 14:42
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szkoda tylko że twoje zdanie się nie liczy i gówno masz do gadania. Messi jest najlepszy i koniec kropka, nie ma i nie było lepszego piłkarza od niego, może Ronaldo mu dorównywał za swoich najlepszych czasów ale teraz gdy Ronaldo się skończył nie ma takiego piłkarza który dorównałby umiejętnościami Argentyńczykowi.
Pozdrawiam! I polecam maść na ból dupy.
1 gru 2019 | 15:23
(Edytowany)
Nie mów hop, bo Barceoniaki też po pierwszym meczu też były pewne swego, a dostay łomot na Anfield z Bogiem futbolu.
A stosowałeś tę maść z Messim po rewanżu na Anfield?
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie mów hop, bo Barceoniaki też po pierwszym meczu też były pewne swego, a dostay łomot na Anfield z Bogiem futbolu.
A stosowałeś tę maść z Messim po rewanżu na Anfield?
Na szczęście moje zdanie jest zbieżne z wieloma zdaniami wielu ludzi w tym PRAWDZIWYCH niefanatycznych kibiców Barcelony, którzy także uważają że VVD zdobędzie i powinien, a nie Messi.
1 gru 2019 | 15:53
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kupiłeś już maść?
1 gru 2019 | 15:54
(Edytowany)
To że cztery osoby napisały że Messi wygrał nie zasłużenie to nie znaczy że jesteście większością XD
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
XDDd
1 gru 2019 | 15:56
(Edytowany)
Ile osób napisało że powinien wygrać Van Dijk?
Cztery osoby?
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ile osób napisało że powinien wygrać Van Dijk?
Cztery ?
1 gru 2019 | 15:57
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ile osób napisało że powinien wygrać Van Dijk?
Cztery ?
1 gru 2019 | 17:31
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chłopie a czy Ty umiesz soie zrobić zestawienie statystyk, któe tak lubisz?

Ile odbiorów miał Messi, ile goli miał van Dijk.

Bo chyba piłka nożna to nie tylko gole, ale Ci od brudnej roboty.
Jeśli nie rozumiesz, że karzeł jest znacznie gorszy w defensywie od wielu zawodników jak i grze głową jak to problem.
Van Dijk jako obrońca był najlepszy i jakim cudem ma wygrać gość ktoy NIC NIE WYGRAŁ z trofeów?
Czy umiesz uzasadnić poza statystykami?
CO zdobył co osiągnął?
Konkretnie.
A nie że najlepszy jest i był.
CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM.
NAJLEPSZYM piłkarzem dla wielu jest Maradona czy Pele, albo Lusi Nazario de Lima Ronalod Cyrstian/
A ja mówię o konkretnym roku za któy sięzdobywa Złotą Piłkę.
I Van Dijk był najlepszy po prsotu.
I żadne pierdolenie statystyk Messiego nie zmieni tego.
Lewy tez jebie gole jak cholera, ale NIE NIE WYGRAŁ. Kumasz?
NIC.
Gdzie Lewemu czy Messiemu do trofeów?
CO ZDOBYLI ?
Van dijk nie bez powodu wygrał LM, był NAJ.....obrońca LM i Premier League i zarówno Piłkarzem.
To też są statystki defensywne.
Kto powiedział, że ZŁota Piłka przyznawana jest za statystki ofensywne?
Czemu 40 goli Messiego ma być lepsze od NIEPRZEDRYBLOWANIA Van Dijka przez 5000min.?
Wytłumacz mi to.
A jeśli nie umiesz, to PATRZ punkt 1. TROFEA porównaj zdobyte przez Lewego , Messiego Van Dicka. i w jakich finałąch grali.

Pozdro.
Pozdrawiam Logikę
1 gru 2019 | 18:29
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Messi The G.O.A.T pozdrawiam!
Jutro gala! :D
1 gru 2019 | 12:04
(Edytowany)
Głupi jesteś aż mi cię żal. Nie masz pojęcia a udzielasz się. Tacy jak ty powinni być blokowani albo usunięte komentarze.
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Głupi jesteś aż mi cię żal. Nie masz pojęcia a udzielasz się. Tacy jak ty powinni być blokowani albo usunięte komentarze.
1 gru 2019 | 12:13
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Merytoryka u Ciebie poziom extreme.
1 gru 2019 | 11:00
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
90% wie ze messi ? Haha ARNOLD zasługuje bardziej jak messi za jedna akcje w LM. A tak serio on nic nie osiągnął i w pierwszej piątce nie powinien być nawet.
1 gru 2019 | 20:24
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A wiesz ile ludzi na tej planecie uważa że Messi powinien dostać Złotą Piłkę?Bo ja nie wiem.
1 gru 2019 | 09:31
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech Pan Wichniarek zobaczy ile zrobił asyst w tej edycji Ligi Mistrzów? 3 asysty obecnie a mógł mieć z 5,6 gdyby miał wokół siebie bardziej skuteczniejszych zawodników.
1 gru 2019 | 09:27
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
1. Virgil van Dijk
2. Leo Messi
3. Robert Lewandowski
Ps. Na układy nie ma rady.
1 gru 2019 | 09:26
+38
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Za to Lewandowski w LM doszedł daleko w chuj, 1/8 LM gdzie nawet nie istniał tak jak cały Bayern wtedy.
1 gru 2019 | 11:04
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No i dlatego takiemu Lewemu się należy miejsce za pierwsza piątkom jak i Messiemu.
1 gru 2019 | 09:19
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
CO ZA IDIOTA. Oceniac zawodnika po jednym meczu a po drugie to messi slaby w lm? Messi byl kontuzjowany a jesli gra to dalej gra kozacko.
1 gru 2019 | 12:35
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oczywiście kozacko grał i sppuszczał łeb jak Liverpool , Wijnaldum spuszczał wpierdol Barcelonie na Anfield Road.
Rzeczywiście gra kozacko.
Chodzi o brak cucha walki, jaj , brak mentalności wojownika.
Karzeł umie grać tak jak dobrze idzie.
Jest fenomenalny, ale tylko w Barcelonie i do tego gdy dobrze idzie. Gdy trzeba odrabiać podnieść łęb w górę gdy dostajesz 4 strzały w ryj, to go nie ma.
i tyle . Będąc kapitanem absolutnie nie sprawdza się gdy Barcelona leży na łopatkach.
Karzeł dobrze punktuje gdy przeciwnik jest świeży i on, ale gdy sam dostanie 2,3 nokdauny, to głowa i wzrok w ziemię.
1 gru 2019 | 13:33
(Edytowany)
Widze ze jak 99% ameb umyslowych pamoetasz tylko jeden mecz. Bol dupska az kipi, oo co to wdzie jutro jak Messi 6 pile odbierze. Kupuj masc =D
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Widze ze jak 99% ameb umyslowych pamoetasz tylko jeden mecz. Poza tym w tym meczu Messi wypracowal sytuacje coutinho,suarezowi i vidalowi. Z czego jeszcze sam 3/4 razy uderzal niebezpiecznie na bramke. Bol dupska az kipi, oo co to bedzie jutro jak Messi 6 pile odbierze. Kupuj masc =D
1 gru 2019 | 17:24
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chętnie pożyczę od Was, ale zostaw sobie na jutro.
Pewnie używaliście i kupowaliście po wpierdolu na Anfield z LFC bez Kozojeba i Bobbyego.
Gdzie był Bóg futbolu?
Grał bo grał, ale spuszczał łeb i szukał mrówek na trawniku Anfield.

Chyba ja mówię do ameby umysłowej.
Ja napisałem, że DOBRZE ZAGRAŁ, ale NI CHUJA gówno jako kapitan się sprawdził??
Czy rozumiesz czy może jakiś oelj do głowy?
Skompromitował się jako kapitan jako LIDER drużyny, który powinien zamiast łeb spuszczać wrzasnąc na kolegów a nie łęb w trawnik.
CZytaj ZE ZROZUMIENIEM.

Chętnie od Was kupię tę maść, ale potem drogo odpsrzedam Wam.
Chyba Wam zostało za wpierdol na Anfield?
1 gru 2019 | 21:02
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oo juz pieczee a co dopiero nutro hak messi pile odbierze 😂😂
1 gru 2019 | 09:19
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Messi dostanie za nazwisko. ZP już dawno to gówno a nie plebiscyt.
1 gru 2019 | 09:18
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
EKSPERT 😂😂😂
1 gru 2019 | 09:05
Komentarz usunięty
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
1 gru 2019 | 09:10
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tacy użytkownicy jak ty powinni być blokowani
1 gru 2019 | 08:46
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale Wichniarek to hipokryta. Rozumiem jakby mówił Messi nic nie wygrał nie powinien dostać. Ale on wstawia w miejsce Messiego Lewego, który też nic nie wygrał. Top3 dla Lewego będzie sukcesem, ale nie wiem czy FIFA odważy się dać go kosztem Ronaldo
1 gru 2019 | 08:57
(Edytowany)
france football, nie fifa. tam pracuje jakieś 150 dzinnikarzy, którzy biorą udział w głosowaniu i uwierz mi że oni sie nie nabierają na liczby lewandowskiego i on nie dostanie ZP za strzelenie hatricka freiburgowi albo czwórpaka hannoverovi. i wcale nie dlatego, że jest Polakiem. Lewandowski to dobry piłkarz, może nawet bardzo dobry piłkarz, ale w Polsce jest masakrycznie przereklamowany.
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
france football, nie fifa. tam pracuje jakieś 150 dzinenikarzy, którzy biorą udział w głosowaniu i uwierz mi że oni sie nie nabierają na liczby lewandowskiego i on nie dostanie ZP za strzelenie hatricka freiburgowi albo czwórpaka hannoverovi. i wcale nie dlatego, że jest Polakiem. Lewandowski to dobry piłkarz, może nawet bardzo dobry piłkarz, ale w Polsce jest masakrycznie przereklamowany.
1 gru 2019 | 09:08
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mam nadzieję, że się nabiorą i nie będzie również Ronaldo w top3
1 gru 2019 | 09:17
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O! zgadzam sie z Tobą. Aczkolwiek Ronaldo ma pewne argumenty by być w top3. Jego Portugalia wygrała lige narodów, on sam w fazie pucharowej strzelił wszystkie gole dla juventusu, w tym niesamowity hatrick z defensywnym atletico. Mam nadzieje, że sie na to nie nabiorą, aczkolwiek marketing obozu cr7 to potężna siła. Z portugalczyków najlepszy jest obecnie Bernardo Silva tak ogółem wg mnie.
1 gru 2019 | 08:41
(Edytowany)
nawet nie czytalem artykułu zanim napisałem poprzedni komentarz. okazuje sie ze messi nie powinnien zdobyć ZP bo w półfinale barcelona odpadła z liverpoolem Kloppa, KLOPPA być może najlepszego trenera na świecie, w przeciwieństwie do tego hiszpaśniego kovaca verderde na ławce barcy. za to lewandowski jest lepszy, bo w 1/8 pokazał jedno wielkie gówno, chociaż va dijk nie grał w 1 spotkaniu zawieszony za kartki. no naprawde obiektywizm pełna gęba
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nawet nie czytalem artykułu zanim napisałem poprzedni komentarz. okazuje sie ze messi nie powinnien zdobyć ZP bo w półfinale barcelona odpadła z liverpoolem Kloppa, KLOPPA być może najlepszego trenera na świecie, w przeciwieństwie do tego hiszpanskiego kovaca verderde na ławce barcy. za to lewandowski jest lepszy, bo w 1/8 pokazał jedno wielkie gówno, chociaż va dijk nie grał w 1 spotkaniu zawieszony za kartki. no naprawde obiektywizm pełna gęba. messi krół strzelców LM, krół strzelców la ligi, złoty but i piękne spotkanie w pierwszym meczu z liverpoolem, w drugim meczu powinnien mieć asyste, no ale gdzie mu tam do lewandowskiego, który zdominowal liverpool i tylko bezradna postawa defensywy bayernu wyeliminowała ich z rozgrywek.
1 gru 2019 | 08:21
+45
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ci debile z polski nie oglądają dokładnie meczów. już pal licho, że messi był kontuzjowany i opuścił troche spotkań w TYM sezonie. messi jest jak maradona i gerd muller w jednej osobie. najlepsza '10' i najlepsza '9'. polskie eksperty liczą gole, ale nie liczą przykładowo asyst, a tych messi ma od zajebania jak na "napastnika". już pal licho, że messi z piłką przy nodze wygląda jak mozart i zabranie mu tej piłki graniczy z grą na faul, a lewandowskiemu ta piłka czasami wręcz przeszkadza. o tym jak barcelona i argentyna gra z messim i bez messiego to już nie ma co wspominać wystarczy oglądać mecze la ligi i choćby ostatnie kwalifikacje do MŚ jak argentyna męczyła bułe i messi wrócił i w ostatniej kolejce w pojedynke rozpierdoił ekwador strzelając hatricka co rzutem na taśme dalo awans argentynie.
1 gru 2019 | 09:13
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Już nie mówiąc o tym przywołaniu półfinału z Liverpoolem przegranego, w edycji w której Bayern odpadł w 1/8
1 gru 2019 | 18:02
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
oczywiście bo piłka nożna to tylko defensywa.
Już mnie to nudzi trochę , bo ludzie są słepi jak kiełbasa w lodówce.

kurwa jego mać.
KTo ludziom wbił do łba, że 50 goli w seoznie jest lepsze od całego sezonu NIEPRZEDRYBLOWANIA czy hipotetycznie gdyby Allison czy De Gea zachował czyste konto w 90% spotkań?
No kurwa. PIŁKA NOŻNA TO NIE TYLKO GOLE I ASYSTY.
Jeśli tak, to najlepiej ustawić zespół Messich vs Man City. Ale jestem pewien, że taki Man City czy Liverpool vs Barcelona złożona z 11 mESSICH, to chyba nikt nie ma wątpliwości jaki byłby wynik.
Wpierdol 24 :3 na korzyśc City czy LFC.
Skończmy kurwa z pierdoleniem że liczą się TYLKO ofensywne statystyki. Asysty gole.
A gdzie odbiory, a gdzie czyste konta?
To się nie liczy?
no to najlepiej zróbmy Barcelona Lewy, Messi, Ronaldo, Mane, SAlaah, po chuj Allison Van Dijk.

W piłce nożna musi być harmonia.
Bez DEFENSYWY ŻELAZNEJ NI CHUJA NIE ZROBISZ w ataku, bo więcej Ci wjebią goli.

JAK KTOŚ TEGO NIE ROZUMIE, to mam pytanie. Kto by wygrał?
Zespół 11 Allisonów, Van Dijków czy Messich, Lewych?
Kurwa jego mać! ŻE ludzie się tak spuszczają na te ofensywne stastystyki. Żal. demokracja.
1 gru 2019 | 08:14
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Odpowiedz jest bardzo prosta jak co roku. Zloz zespol z 11 messich z 2019 roku, a drugi z 11 lewandowskich i zastanow sie kto by wygral...
2 gru 2019 | 21:55
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
oczywiście. Ile Messi miał odbiorów i goli z głowy?
A jak myślisz 11 Messich vs Bayern Monachium obecny ?
hehehe to jest żałosne co napisałeś :) Widzę, że niektórzy to tylko gole i asysty.
Ten ter Stegen spierdalaj z bramki. Robimy klona Messiego i na bramkę.
1 gru 2019 | 08:09
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdybym nie wiedział kto to napisał to myślałbym że ktoś pokroju Stanowskiego. Totalne D.N.O
1 gru 2019 | 07:42
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gracz z wichniarka był słaby a ekspert jeszcze gorszy, po co wszyscy wracają do tego półfinału. To jest nagroda za indywidualne osiągnięcia a nie zespołowe a jakby na to nie patrzeć to Messi w pierwszym meczu strzelił piękna bramkę z rzutu wolnego zresztą nie jedyna w tym roku, fakt w drugim meczu nie był już sobą ale czy w każdym meczu zawsze on musi grać idealnie??? Zdobył w tym roku wiele indywidualnych nagród jak złoty but i to bardzo przemawia za nim, nie chce tutaj pisać że lewy na tą nagrodę nie zasłużył gdyż w tym sezonie gra fenomenalnie ale czy w tamtym roku zachwycił? Jego Bayern też odpadł z Liverpoolem w lidze mistrzów..
1 gru 2019 | 07:51
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W drugim meczu wykreował 3 sytuację podbramkowe Coutinho,Albie i Suarezowi do tego sam groźnie uderzył z 3 ,4 razy gdzie zmusił do wysiłku Allisona . Praktycznie tylko po jego akcjach Barcelona stwarzała zagrożenie Liverpoolowi.
1 gru 2019 | 08:30
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
w 1 meczu barcelona powinna wygrać 4:0 po asyście messiego, ale dembele spierdzielił setke w końcówce meczu
1 gru 2019 | 09:04
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie wtedy powinno być 4:0 I jak kolega wyżej napisał nawet w rewanżu Messi był jedynym który się wyróżniał i stawrzal sytuację a to nie jego wina ze inni nie potrafili tego wykończyć.
1 gru 2019 | 09:35
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No i błazenada w obronie Pique
1 gru 2019 | 10:04
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale pierdolisz chłopie. Tak gadając to powinno być 4;2 dla BArcelony.
Salah słupek i Milner miał 100tkę.
Ogarnij się.
POwinno to być wino na stole
1 gru 2019 | 10:32
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pierdolic to się możesz ty, fakt wyliczanie sytuacji to głupota ale nie chodzi tutaj o to tylko o to jak grał cały rok Messi i komentarze jakiegoś eksperta że przez to że odpadli z półfinału nie należy mu się ZP tylko lewemu który odpadł rundę wcześnie.
1 gru 2019 | 12:12
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Napisałeś , żę powinno bć 4:0. Umiem czytać.
chyba masz problemy z rozumienem samego siebie.
Więc pierdolisz Waść ciąg dalszy. a jeśli chcesz przestać , to odnoś się konkretnie, a nie jak wygodnie odkręcać potem kota..........
Napisałeś wprost "POWINNOBYĆ 4:0" , bo oczywiście da Ciebie sytuacja DEmbele była bardziej klarowna niż dobitka na pustą Salaha?
Ja pierdolę co za gość z Ciebie.
Ani Lewy, ani Messi. nie zasłużyli tak jak Van Dijk.
Odpadli z półfinału i nie chodzi o to nawet , że odpadł, ale MESSSI kurwa truchtał po boisku i spuszczał łeb jak dziecko po chłoście skatowane przez tatusia.
CHODZI O POSTAWĘ jako kapitana kurwa . KUMASZ CZY CIĘŻKO?
CHOWA ŁEB W PIASEK kiedy wiatr mu w oczy.
DLATEGO NIE ZASŁUGUJE ani na opaskę kapitańską ani na Złotą Piłkę.
1 gru 2019 | 21:38
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Weź chłopie przestań pierdolic się znasz jak i ekspert z Polsatu. Sam van dank wygrał ta ligę mistrzów?? Widzę że ty kolejny zjeb nie wiesz o co chodzi w złotej piłce czyli o osiągnięcia indywidualne a nie drużynowe...
2 gru 2019 | 21:40
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}