Były prezes Realu Madryt: Sprzedaż Cristiano Ronaldo była głupia. Konta klubu i tak świecą pustkami

Były prezes Realu: Sprzedaż Ronaldo była głupia. Konta klubu święcą pustkami, do zapłaty są setki mln euro
FABIO MURRU / Shutterstock.com
Autor: Maciej Pietrasik 23 paź 2020 | 11:43
Ostatnie porażki Realu Madryt z Cadizem oraz Szachtarem Donieck spowodowały, że atmosfera wokół "Królewskich" przed El Clasico zrobiła się bardzo gęsta. Były prezes mistrzów Hiszpanii, Ramon Calderon, uważa, że największym błędem była sprzedaż Cristiano Ronaldo do Juventusu.
Minionego lata Real Madryt nie poczynił znaczących wzmocnień, za to pozbył się kilku zawodników, którzy mocno obciążali klubowy budżet. Po ostatnich słabszych wynikach "Los Blancos" w mediach coraz głośniej mówi się o potrzebie transferów przed kolejnym sezonem.
Były prezes "Królewskich", Ramon Calderon, podkreśla jednak, że klub znajduje się w bardzo trudnej sytuacji finansowej. Jego zdaniem bardzo dużym błędem było pozbycie się Cristiano Ronaldo. Portugalczyka w 2018 roku kupił Juventus.
- Jako że Cristiano Ronaldo został głupio sprzedany, stało się jasne, że zespół potrzebuje wzmocnień zarówno na jego pozycji, jak i na innych - powiedział Calderon.
- Smutna rzeczywistość jest taka, że konta klubu nie tylko świecą pustkami, ale są także pełne rachunków na setki milionów euro. Trzeba je przecież zapłacić - dodał.
Były prezes Realu wierzy, że zespół podniesie się ze sportowego kryzysu. Ma nadzieję na to, iż posadę utrzyma Zinedine Zidane. Jego zdaniem Francuz nie powinien być zwolniony.
- To, co wydarzyło się przeciwko Szachtarowi i Cadizowi, pozostawiło po sobie bardzo zły smak. Musimy być optymistami, ponieważ ten zespół zdołał już przejść przez trudne chwile. Zidane robi to, co może, korzystając z dostępnych zasobów. Bardzo podziwiam Raula, ale powierzenie mu pracy trenera oznaczałoby zwolnienie tego, który popełnia błędy, ale wygrał trzy Ligi Mistrzów z rzędu - zakończył.
Źródło: goal.com

Tabela ligowa - La Liga

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

600 PLN

Nowy pakiet startowy w Betfan! m.in. trzy zakłady bez ryzyka na 600 PLN łącznie

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę dla nowych graczy z Meczyki.pl + cashback 500 PLN + bonus 50 PLN

Dyskusja 27

25 paź 2020 | 22:28
0
Calderon to pazerna i zakłamana świnia. Coś jak Boniek.
23 paź 2020 | 17:04
0
Jest Var nie ma realu, to nie real ani analdo wygrywał LM tylko Sędziowie!
23 paź 2020 | 14:22
0
Kasa klubu swieci pustkami, czyli tak jak polskie kluby, tym ze w polskich klubach nie ma az takich dlugow.
23 paź 2020 | 15:18
0
bo nikt by im tyle nie pozyczyl :D
23 paź 2020 | 13:51
0
Pieprzenie byłego prezesa. Wszyscy wiedzą, że to Ronaldo chciał odejść, a raczej uciec. W Hiszpanii ścigał go urząd skarbowy i miał sprawę o gwałt. Do tego miał żal, że Real nie angażował własnych prawników, by z tych spraw go wyciągnąć. Chciał zmienić otoczenie i zmienił. Może i Real mógł (wg mnie dobrze, że się nie mieszał) zrobić więcej, ale nie mógł zapobiec sprzedaży.
23 paź 2020 | 15:42
0
Tak, tak, Pawełek z meczyków wszystko wie najlepiej.
23 paź 2020 | 16:26
0
dziecko, poczytaj więcej, z różnych źródeł to nie jest takie trudne
wiem, że w szkole pewnie źli nauczyciele się na ciebie uwzięli, ale dasz radę, spróbuj
23 paź 2020 | 16:52
0
To podaj jedno z tych źródeł Pawełku a nie cwaniakuj mi tutaj.
23 paź 2020 | 18:18
0
google.com
najlepsze źródło dla osób z przejawami inteligencji
23 paź 2020 | 19:45
0
No i zero źródeł, tak jak myślałem. Wypierdalaj kiepski trollu.
24 paź 2020 | 10:09
0
czyli brak przejawów inteligencji, tak jak myślałem...
żeby w dzisiejszych czasach nie potrafić nawet wpisać frazy w gugla i takie niedorozwoje będą kiedyś pracować na moją emeryturę...
23 paź 2020 | 12:33
0
a tuż tuż jeszcze czeka ich wpierdol od barcy
23 paź 2020 | 18:54
0
To powoli idzie w strone paraolimpiady, Barca ma klopoty z zarzadem, Real ma klopoty z samym sobą, skończy się na tym że ta ligę wygra ktoś trzeci, to będzie kupa śmiechu
23 paź 2020 | 21:30
0
też bym się nie zdziwił :D
23 paź 2020 | 12:25
0
Calderon od dawna znany jest z tego, że powie wszystko, żeby tylko wbić szpilkę w Pereza. Zresztą czego spodziewać się po człowieku, który jednym tchem chwali gospodarność Bartolomeu i ruga Pereza.

Redaktor powinien wspomnieć o innych wypowiedziach tego człowieka, w tym wywiadzie, żeby nie manipulować czytelnikami nie mającymi na co dzień styczności z Realem Madryt.

Według wszystkich znanych raportów w tym i Forbsa, Real Madryt posiada najlepiej prosperującą gospodarkę wśród klubów piłkarskich w Europie.
23 paź 2020 | 12:10
0
COVID zrobił przetasowanie na arenie klubowej piłki nożnej. Teraz problemy mają kluby, które prosperowały na wiecznym zadłużeniu i spłatę tych zobowiązań na bieżąco, licząc na nieskończone czasy dobrobytu. Ten czas już minął i teraz triumfują kluby mające racjonalną politykę finansową.
23 paź 2020 | 14:02
0
Prawda, Bayrtn tego przykładem. A może to i dobrze, atmosfera się oczysci, finanse z racjonalizują, wydatki na transfery nie będą osiągać absurdalnych cen, ważniejsze stanie się szkolenie i gra wychowankami... Ahh, tsk sobie marzę..
23 paź 2020 | 11:49
0
"wygrał trzy Ligi Mistrzów z rzędu"

Bo miał CR7.
23 paź 2020 | 12:17
0
Juventus też ma
23 paź 2020 | 15:20
0
tylko juve raczej nikt w lm nie przepychał
szczegolnie w bezposrednich pojedynkach z RM... np karny po uplywie doliczonego czasu gry...
23 paź 2020 | 12:22
0
Jak dla mnie to zasługa Ronaldo przy tych triumfach jest przesadzona. Nie twierdzę, że nie miał swojego dużego udziału ale nie był on tak znaczny jak to często się przedstawia. W finale z Atletico wygranym w dogrywce to Di Maria napędzał akcje ofensywne. W finale z Liverpoolem (zapamiętanym głównie dzięki pechowym interwencjom Kariusa i pokazowi MMA w wykonaniu Ramosa) Bale zdobył dwie bramki a Ronaldo pamiętam z wymachiwania bezradnie rękami.
23 paź 2020 | 12:42
0
ale turniej fianlowy LM to nie tylko jeden mecz finałowy. do rozegrania pozostaje jeszcze reszta spotkan a kazdy triumf w LM ronaldo konczyl takze z korona krola strzelcow. wiec jakbys nie zaklinal rzeczywistosci to i tak mial on ogromny wplyw na wygranie calego turnieju.
23 paź 2020 | 12:46
(Edytowany)
Ale już o dwóch bramkach strzelonych Juventusowi w finale w którym ich rozjebali 4:1 już nie napiszesz bo jesteś najwidoczniej cebulskiem skończonym. Tak samo nie napiszesz o hattrickach przeciwko Atletico, Wolfsburgowi, Bayernowi o tym jak we wcześniejszych fazach tj: ćwierć i półfinały praktycznie w pojedynkę rozpie**dalał drużyny - o tym nie napiszesz :D Bo tylko finały się liczą według Ciebie ta :D ?. Finały których by nie było gdyby nie on :D:D:D:D:D:D Finały w których więcej goli od niego ma tylko Di Stefano i jeszcze jeden zawodnik który strzelał te gole kupe lat temu. Przesadzony to jest Twój "bohomaz" którego wyskrobałeś ziomek.
0
Ale już o dwóch bramkach strzelonych Juventusowi w finale w którym ich rozjebali 4:1 już nie napiszesz bo jesteś najwidoczniej cebulskiem skończonym. Tak samo nie napiszesz o hattrickach przeciwko Atletico, Wolfsburgowi, Bayernowi o tym jak we wcześniejszych fazach tj: ćwierć i półfinały praktycznie w pojedynkę rozpie**dalał drużyny - o tym nie napiszesz :D Bo tylko finały się liczą według Ciebie ta :D ?. Finały których by nie było gdyby nie on :D:D:D:D:D:D Finały w których więcej goli od niego ma tylko Di Stefano i jeszcze jeden zawodnik który strzelał te gole kupe lat temu. Przesadzony to jest Twój "bohomaz" którego wyskrobałeś ziomek. Tak jak napisał miki_mix przede mną. Jego wkład w wygranie tych 3 pucharów jest ogromny.
23 paź 2020 | 13:48
0
Oj jak pedałki się zbulwersowały xD penaldo nastrzelał ze spalonych i karniaczków i taka jest prawda :D:D:D:D:D
23 paź 2020 | 12:51
(Edytowany)
To sobie sprawdź dzięki komu Real w głównej mierze do tych finałów doszedł i przemysł komentarz jeszcze raz
0
To sobie sprawdź dzięki komu Real w głównej mierze do tych finałów doszedł i przemyśl
komentarz jeszcze raz
23 paź 2020 | 12:57
0
widać że dupą oglądałeś te mecze a nie oczami. Gdyby nie Ronaldo to Realu nie byłoby w żadnym z tych trzech finałów
23 paź 2020 | 15:51
(Edytowany)
Ale po co od razu te wulgaryzmy i jakieś głupie wyzwiska? Przyznaję, że nie do końca przemyślałem swoją wypowiedź. Nie chodziło mi w niej o to by w jakiś sposób umniejszać zasługom Ronaldo dla Realu bo te są duże i z tym nie ma dyskusji. Miałem na myśli jedynie, że wielu zawodników równie ciężko pracowało na tamte sukcesy a tego się nie dostrzega. Czy to od razu powód by kogoś do warzyw przyrównywać albo posądzać o oglądanie częściami ciała zupełnie do tego nie przeznaczonymi? Ludzie bez przesady.
0
Ale po co od razu te wulgaryzmy i jakieś głupie wyzwiska? Przyznaję, że nie do końca przemyślałem swoją wypowiedź. Nie chodziło mi w niej o to by w jakiś sposób umniejszać zasługom Ronaldo dla Realu bo te są duże i z tym nie ma dyskusji. Miałem na myśli jedynie, że wielu zawodników równie ciężko pracowało na tamte sukcesy a tego się nie dostrzega. Czy to od razu powód by kogoś do warzyw przyrównywać albo posądzać o oglądanie meczy częściami ciała zupełnie do tego nie przeznaczonymi? Ludzie bez przesady.

Tabela ligowa - La Liga

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

600 PLN

Nowy pakiet startowy w Betfan! m.in. trzy zakłady bez ryzyka na 600 PLN łącznie

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę dla nowych graczy z Meczyki.pl + cashback 500 PLN + bonus 50 PLN