W trakcie
Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Chelsea. Mocne słowa Maurizio Sarriego. "Jeśli od tego ma zależeć moja przyszłość, to chcę odejść teraz!"

Maurizio Sarri
Źródło zdjęcia: CosminIftode / shutterstock.com

Wciąż nie wiadomo, czy Maurizio Sarri będzie w przyszłym sezonie trenerem Chelsea. Włoch wścieka się na sugestie, że o jego przyszłości może przesądzić wynik finału Ligi Europy.

Sarri w zakończonym sezonie zrealizował cel minimum - awansował z Chelsea do kolejnej edycji Ligi Mistrzów. Mimo tego jego posada wcale nie jest pewna. Według mediów 60-letni szkoleniowiec ma napięte relacje z kibicami i częścią piłkarzy.

Włoch może jeszcze doprowadzić Chelsea do triumfu w Lidze Europy. Sarri nie chce jednak, żeby wynik meczu z Arsenalem przesądził o jego przyszłości na Stamford Bridge.

- Jeśli mam zostać oceniony przez pryzmat wyniku jednego meczu, to chcę odejść teraz. Nie można po dziesięciu miesiącach pracy grać o wszystko przez 90 minut. To nie byłoby w porządku. Albo jest się zadowolonym z mojej pracy, albo nie - stwierdził Sarri.

W ostatnich dniach w mediach pojawiły się informacje, że Sarri może wrócić do Włoch. Zainteresowane jego usługami są kluby z czołówki: Milan, Roma, a nawet Juventus, który szuka następcy Massimiliano Allegriego.

- Mój kontrakt obowiązuje jeszcze przez dwa lata. Do tej pory żaden inny klub się ze mną nie kontaktował. Przede wszystkim jednak muszę porozmawiać ze swoimi szefami. Chcę wiedzieć, czy są ze mnie zadowoleni, czy nie - stwierdził Sarri.

- Jestem szczęśliwy, że pracuję w Premier League, ale muszę omówić sytuację z klubem. Moim zdaniem mamy za sobą bardzo dobry sezon. Musimy jednak grać jeszcze lepiej. Jeśli chodzi o wątpliwości dotyczące mojego stylu, to chciałbym powiedzieć, że Manchester City grając podobnie wygrał wszystko w ostatnich dwóch latach - dodał Włoch.

Źródło: Daily Mail
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

39
23 maj 2019 | 07:17
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pierwszy sezon w PL i wykonał zadanie z Chelsea do tego ma szansę na trofeum więc swoje zrobił. Sarri przyszedł do PL na dłużej i jedynie zwolnienie spowoduje że może wrócić do seria A. Wydaje mi się że zostanie w Chelsea bez względu na finał.
23 maj 2019 | 06:43
(Edytowany)
Sarri dostal najmniej czasu na budowanie zespolu przed sezonem, 2tyg?? co to jest podczas gdy Emery zostal trenerem przed Mundialem, Pachetino i reszta mieli czas, na przygotowanie zespolu, City i Liverpool na kupno graczy, a Sarry nie dosc ze dostal druzyne za pozno to jeszcze skonczyl na 3 miejscu, z Hazardem czy bez top4 z Sarrim jest pewniejsze niz Totenham i Pachetino,. kazdy mowi Hazard Hazard, ok swietny gracz, ale lista graczy CFC do strzelania sredniakom jest dluzsza niz w kazdym innym klubie, wystarczy popatrzec na Barkleya ktory gdy musial zastapic Hazarda a ten usiadl na lawce, 2 mecze - Barkley strzelil 3 gole i mial 1 ast, nie mowiac o Loftusie, Hazard nie strzelal i nie bedzie strzeal goli druzynom z topu, bo to jest gracz gdy idzie zespolowi idzie i jemu, a gdy zespol gra lipe Hazard jak kazdy ucieka od pilki i chodzi z glowka w dole wbijajac wzrok w murawe,. CFC to zespol, zelazna obrona, i wybiegali sobie 3 miejsce ciezko praca, Luzi, Azpiliqueta, Kante, Alonso ktory wyreczal Hazard i hiquaina czy innym napastnikow dajac pkt w najwazniejszych meczach,.. a teraz CFC ma bana na tranfery, Sarri chce dalej pracowac, a moze zostac zwolniony, ciekawe kto po nim przyjdzie majac klub w takiej sytuacji, Lampard? naprawde bez tranferow i doswiadczenia? naprawde, do Pucharow ruski przyzwyczail kibiciw ale wczesniej robil wielkie tranfery, teraz gowno robi a wymagania dalej te same, to jest smieszne, niszczy ten klub ktory zaczynal istniesc w Europie,.. szkoda sie czyta to wszystko, nikt i nic tu nie jest pewne,. Ruski wstanie lewa noga i bach, koniec wszystkiego.
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sarri dostal najmniej czasu na budowanie zespolu przed sezonem, 2tyg?? co to jest podczas gdy Emery zostal trenerem przed Mundialem, Pachetino i reszta mieli czas, na przygotowanie zespolu, City i Liverpool na kupno graczy, a Sarry nie dosc ze dostal druzyne za pozno to jeszcze skonczyl na 3 miejscu, z Hazardem czy bez top4 z Sarrim jest pewniejsze niz Totenham i Pachetino,. kazdy mowi Hazard Hazard, ok swietny gracz, ale lista graczy CFC do strzelania sredniakom jest dluzsza niz w kazdym innym klubie, wystarczy popatrzec na Barkleya ktory gdy musial zastapic Hazarda a ten usiadl na lawce, 2 mecze - Barkley strzelil 3 gole i mial 1 ast, nie mowiac o Loftusie, Hazard nie strzelal i nie bedzie strzeal goli druzynom z topu, bo to jest gracz gdy idzie zespolowi idzie i jemu, a gdy zespol gra lipe Hazard jak kazdy ucieka od pilki i chodzi z glowka w dole wbijajac wzrok w murawe,. CFC to zespol, zelazna obrona, i wybiegali sobie 3 miejsce ciezko praca, Luiz,, Azpiliqueta,Rudiger, Kante, Alonso ktory wyreczal Hazard i hiquaina czy innym napastnikow dajac pkt w najwazniejszych meczach,.. a teraz CFC ma bana na tranfery, Sarri chce dalej pracowac, a moze zostac zwolniony, ciekawe kto po nim przyjdzie majac klub w takiej sytuacji, Lampard? naprawde bez tranferow i doswiadczenia? naprawde, do Pucharow ruski przyzwyczail kibiciw ale wczesniej robil wielkie tranfery, teraz gowno robi a wymagania dalej te same, to jest smieszne, niszczy ten klub ktory zaczynal istniesc w Europie,.. szkoda sie czyta to wszystko, nikt i nic tu nie jest pewne,. Ruski wstanie lewa noga i bach, koniec wszystkiego.
23 maj 2019 | 06:13
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Powiem tylko tyle że rzadko się zgadzam z Sarrim ale tutaj ma 100% racji.
23 maj 2019 | 03:20
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jesteś tak dobry, jak twój ostatni mecz - jak to mówią...
22 maj 2019 | 21:55
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta Chelsea to jest zarządzana przez stado baranów. Sarri miał na ten sezon wyraźnie ustalony cel- Chelsea w sezonie 2019/20 ma grać w LM. Zajął 3 miejsce w lidze co spełnia wymogi, a dodatkowo nadal jest w grze o LE czyli zdobycie wymaganego celu 2 raz w tym sezonie. Jeśli miałby stracić posadę po takim sezonie, to następny trener, który obejmie ten klub powinien być najlepiej opłacanym trenerem w historii albo zrobi z siebie kretyna.
23 maj 2019 | 00:24
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Generalnie wielu ludzi myślało że Sarri zrobi jakąś rewolucje i CFC zacznie wreszcie grać piękny ofensywny Football ale jednak się przeliczyli, bo Chelsea gra nudne flaki z olejem. Poza tym Sarri podpadł wieloma głupimi wypowiedziami oraz wynikami takimi jak 0-6 z City. Generalnie jest wiele drobnych rzeczy które sprawiły że ulubieńcem kibiców to on nie jest. Do tego wiele osób ma parcie by już teraz posadzić Lamparda na ławce trenerskiej w Londynie. Sarri nie jest zły ale nie wydaje mi się by był trenerem który pasuje do tego klubu.
23 maj 2019 | 02:58
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja jestem pewien, że jak dostanie czas to CFC będzie grało ładną piłkę. Nie ma co się oszukiwać, ten klub wymaga renowacji. Robi się tam powoli dom starców jak kiedyś w Milanie. Dochodzi jeszcze fakt, że Ci wszyscy piłkarze od lat byli uczeni bardziej zachowawczej taktyki i pewne zachowania mają już zakodowane w podświadomości i ciężko wyzbyć się takich przyzwyczajeń. Przegrał sezon z 2 chyba najlepszymi obecnie drużynami globu, wyprzedził conajmniej 3 zespoły z teoretycznie lepszymi kadrami, więc zasługuje na kolejny sezon.
22 maj 2019 | 20:52
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kurwa niech on zostanie
22 maj 2019 | 20:42
Komentarz usunięty
-25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
22 maj 2019 | 20:50
(Edytowany)
Słabo, znam trick, a raczej błąd strony tutaj na meczykach, gdzie możesz typować wynik meczu.

W dwie kolejki zarobiłem 210000 zł.
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Słabo, znam trick, a raczej błąd strony tutaj na meczykach, gdzie możesz typować wynik meczu.

W dwie kolejki zarobiłem 210000 zł, tylko cicho.
22 maj 2019 | 20:50
+35
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
w ' y ' p ' i ' e ' r ' d ' a ' l ' a ' j
22 maj 2019 | 21:22
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Lewy typ", doskonały nick do krypto reklamy lewych wałków
Inteligencja 100 , BRAWO TYPIE! xDD
22 maj 2019 | 20:13
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czytając to wszystko co się dzieje jest wrażenie że klub i kibice są rozpieszczeni ilością trofeów. Ta grupa ludzi która jest w tym momencie w Chelsea uzyskała wyśmienity wynik. A po odejściu Hazarda i bez kontynuacji pomysłu na grę, klub będzie walczył o miejsca 10-6. Bez znaczenia kto będzie kolejnym trenerem. Kolejny trener-kolejny jego zawodnik- kolejny talent odejdzie.
22 maj 2019 | 20:38
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z każdym kolejnym trenerem będzie to samo, będzie chwila miłości a potem zaczną się znów bóle i jęki i będzie płacz żeby wywalić trenera, bo w Chelsea nawet Guardiola z tymi zawodnikami nie mógłby grać tego co chce, analogicznie Sarri i Guardiola maja te same problemy w swoim pierwszym sezonie, brakuje im zawodników do gry ofensywnej o sporym wyszkoleniu technicznym zdolnym do szybkiej wymiany piłki na małej przestrzeni no i ruch ruch, Jurgen Klopp podobnie nie mógł grać swojego stylu bo nie miał do tego pilarzy a gdy było już blisko właśnie te ogniwa które były najsłabsze zawiodły go.

Te same marudy które chcą wywalenia Sarriego, chcieliby wywalenia każdego kolejnego trenera. Been there done that.

Podsumowując jeśli zarząd się nie ogarnie i nie zrozumie ze ostatnie mistrzostwo to był ostatni podryg drużyny w tym kształcie to będzie problem. To była jazda przez te 15 lat, ekipa w LM zawsze trzymała poziom, ale pewna epoka się skończyła, przeżyłem czasy przed Romanem wiec to była jazda. Trzeba dac komuś szanse i wsparcie by zbudować kolejna taka ekipę żeby nie popaść w przeciętność i szukać przez 5-7 lat drogi jak United(ogarnięci fani myślą i widza) dlatego myśle ze to jak piłka się zmienia, ze coraz mniej jest Walczaków a coraz więcej chce grać tam gdzie się preferuje ofensywny styl gry wiec myśle ze Sarri ma i pomysł i odpowiednia wiedzę by to zrobić ale ze wsparciem od klubu bo inaczej to się nie da.
22 maj 2019 | 20:58
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
100% racji. Chciałem tylko dodać że było kilku trenerów którzy chcieli grać ofensywnie mając dużo lepsze zasoby ludzkie i kończyło to się tragicznie. A to jest najlepszy możliwy czas na zmianę koncepcji i zbudowanie czegoś fajnego.
22 maj 2019 | 19:49
-32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak to jest w sztucznych tworach. Sarri dawaj do Milanu
22 maj 2019 | 19:54
+42
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sztuczny twór? Przecież mowa tu jest o Sarrim a nie o Tuchelu
22 maj 2019 | 21:16
-21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No sztuczny, sztuczny. Bez ru$kiej forsy kumpla Putina, Chelsea byłaby takim West Hamem czy Leicester. A może jeszcze niżej......
22 maj 2019 | 23:54
(Edytowany)
Trochę masz racji ale nie zapominaj, że przed ruskiem grali nie raz w lidze mistrzów czy pucharze UEFA. Vialli, Hasselbaink, Zola, Lebouef czy Wise to żadne anonimy.
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trochę masz racji ale nie zapominaj, że przed ruskiem grali nie raz w lidze mistrzów czy pucharze UEFA. Vialli, Hasselbaink, Zola, Lebouef czy Wise to żadne anonimy. Nie mówiąc już o rzeszy fanów, którzy w Anglii są od zawsze w ścisłej czołówce.
23 maj 2019 | 07:53
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Teraz ja Tobie przyznaję rację, ale też przypominam że PSG też kiedyś grało w LM, miało też takich grajków jak Loko, Ginola, Rai, Guerin, Lama.....
23 maj 2019 | 09:06
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale nie mają kibiców. Fanatycy i nie tylko, kibicują FC Paris. Powstało stosunkowo niedawno, więc o historii nie może być mowy. Dopiero ja tworzą.
22 maj 2019 | 19:48
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sarri jest przykladem, ze nie kazdy zawodnik pasuje do ofensywnego stylu gry. Chelsea nie ma takich zawodnikow, żeby grac jak city, dlatego uwazam, ze powinni sarriego jak najszybciej zwolnic, bo tylko strata czasu. I on sie tam marnuje jako trener i pilkarze, bo kompletnie nie rozumieja jego stylu gry. Jestem wrecz przekonany, ze w finale przegraja z arsenalem i to nie jedna bramka. Jesli zostanie sarri a odejdzie hazard to chelsea za rok sie bedzie bic o 7 miejsce z west hamem. A to, ze w tym sezonie byli na 3 miejscu to tylko slaba dyspozycja innych klubów. 72 pkt to jest bardzo marny wynik, w zeszłym sezonie co conte zwolnili mieli 70 pkt i na dodatek grali w LM, wiec sarri sie nie powinien tak podniecac.
22 maj 2019 | 20:40
(Edytowany)
Najgłupsze rozumowanie jakie widziałem na tej stronie a było ich sporo, nie biorąc pod uwagę ewidentnych trolli.

Nie ma do tego zawodników to zwolnić i zatrudnić trenera którego styl będzie być może pasował, jak nie ugra z tym składem założonych celów(a Sarri ugrał) to się go zwolni i zatrudni następnego, ale nie daj Bóg żeby myśleć o przebudowie drużyny bo wtedy może się wydać ze jednak wsparcie się przydaje.
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Najgłupsze rozumowanie jakie widziałem na tej stronie a było ich sporo, nie biorąc pod uwagę ewidentnych trolli.

Nie ma do tego zawodników to zwolnić i zatrudnić trenera którego styl będzie być może pasował, jak nie ugra z tym składem założonych celów(a Sarri ugrał) to się go zwolni i zatrudni następnego, ale nie daj Bóg żeby myśleć o przebudowie drużyny bo wtedy może się wydać ze jednak wsparcie się przydaje.

Na dodatek cymbale odejście czy pozostanie Hazarda nie ma wpływu na przyszłość Sarriego i odwrotnie.
22 maj 2019 | 21:21
(Edytowany)
Skoro ty masz takie dobre rozumowanie to czemu pracujesz za 2 tysiace miesiecznie? Ugral bo w tym.sezonie prócz pierwszej dwojki poziom byl bardzo słaby. Zreszta nie pozwole żeby taki smiec jak ty komentowal moje inteligentne posty, wiec masz ignora. Wklej se to i zobaczysz jak w pizde dostana z arsenalem i co bedzie na drugi rok cymbale.
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skoro ty masz takie dobre rozumowanie to czemu pracujesz za 2 tysiace miesiecznie? Ugral bo w tym.sezonie prócz pierwszej dwojki poziom byl bardzo słaby. Zreszta nie pozwole żeby taki smiec jak ty komentowal moje inteligentne posty, wiec masz ignora. Wklej se to i zobaczysz jak w pizde dostana z arsenalem i co bedzie na drugi rok cymbale.
22 maj 2019 | 21:28
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No jeśli myślisz ze odejście Sarriego zmieni cokolwiek i tym składem prawdopodobnie bez Hazarda ktoś inny zrobi cos lepiej to jesteś większym cymbałem niż na początku zakładałem.
22 maj 2019 | 21:28
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ty jesteś typowym przykladem powiedzenia "polak madry po szkodzie". Sarri musi zjebac z trzy sezony min, zeby twoj ograniczony umysl wpadl na to, ze do tej ligi nie bardzo sie nadaje. Dlatego zyjesz jak żyjesz. Wiecznie sie uczysz jak ciota na swoich błędach i jeszcze glupszy po nich jestes
22 maj 2019 | 21:43
(Edytowany)
Conte zjebal jeden po mistrzostwie i poleciał.
Jose zjebal jeden po mistrzostwie i poleciał.
Ancelotti zjebal jeden po mistrzostwie i poleciał.

Wiec ciekawe czemu tak się stało, ze zaraz po mistrzostwach wszyscy wylatywali czy to nie dlatego ze nie dostali wsparcia w sezonie gdy bronili mistrza i postawili sami sobie wysoko poprzeczkę a zarząd uznał ze skład zdobył mistrza to wzmocnień nie trzeba?

Nie dość ze ekspert to jeszcze telepata.
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Conte zjebal jeden po mistrzostwie i poleciał.
Jose zjebal jeden po mistrzostwie i poleciał.
Ancelotti zjebal jeden po mistrzostwie i poleciał.
W sumie żaden z nich nie zjebal w już na pewno nie Ancelotti.

Wiec ciekawe czemu tak się stało, ze zaraz po mistrzostwach wszyscy wylatywali czy to nie dlatego ze nie dostali wsparcia w sezonie gdy bronili mistrza i postawili sami sobie wysoko poprzeczkę a zarząd uznał ze skład zdobył mistrza to wzmocnień nie trzeba?

Nie dość ze ekspert to jeszcze telepata.
22 maj 2019 | 22:15
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale Sarri nie zjebał sezonu, zrobił to co mu kazano, awansował do LM. Taki miał cel na ten sezon.
Conte nie awansował do LM.
Mou nie awansował do LM
Zwolnienia Carlo nie ogarniam do dzisiaj.
22 maj 2019 | 22:29
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Conte zjebal majac 70 pkt i grajac w LM a Sarri nie zjebal majac 72 pkt i nie grajac w LM, jebłem. Sarri mial farta, ze po prostu konkurencja zawiodla, to byl tzw typowy fuks, ze z tyloma pkt awansowal do czworki. W innych sezonach to by bylo nie do pomyslenia. I jeszcze w jakim stylu zdobyli te 72 pkt. 2 razy przegrywajac po 4:0, conajmniej dwa razy, raz bodajze 6:0. Nie dziwie sie kibicom, ze go nie chca. A tepi ludzie z meczykow maja go za boga hehe. Dobrze, ze dzieci i ryby glosu nie maja. Na cale szczescie tylko tutaj mozecie sobie poszczekac i tylko to wam pozostalo.
23 maj 2019 | 02:51
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Cel osiągnął, a Conte nie. 72 pkt dawały by miejsce w 4 chyba w 5 z ostatnich 6 sezonów. Nie pisze tepy kretynie, że Chelsea gra fantastyczną piłkę, bo tak nie jest. Skoro trener zrobił wynik jaki od niego oczekiwano, to czemu go zwalniać... Wszedł w całkiem nowe realia piłki, trzeba mu czasu. Napoli też w pierwswzym sezonie nie grało tak jak w następnych. A szczekasz tutaj jedynie ty.
23 maj 2019 | 03:01
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A jeszcze jedno, LM nie ma znaczenia u Conte, bo on tam zagrał kilka spotkań, a Sarri zagrał cały sezon LE. Reasumując pier.... się baranie.
23 maj 2019 | 06:49
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Conte zniszczyl ten zespol, prosze Cie,.. ten frajer sprzedal Coste dlatego ze na wakacjach dzien za dlugo byl w dodatku jak ciota, nie prosto w oczy tylko smsem? to nazywasz nie zjebanie? kupil Morate? kolejnego zjeba czy Bakayoko,. otworz oczy, jego ruchy sprawily ze ten zespol skonczyl tak jak skonczyl, po drugie posadzenie Luizna na lawce z Barcelona i na ostatnie mecze ,.
22 maj 2019 | 22:05
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co ty bredzisz? Trener przychodzi do klubu ze swoją filozofią i piłkarze mają się do niej dostosować, za darmo kasy nie dostają. Zarząd wiedział kogo brał i musi być przygotowany na to, że część składu będzie do wymiany. Klopp czy Pep też potrzebowali czasu i kasy, aby stworzyć swój projekt. Jak dla mnie Sarri dokonał cudu. Bez boków obrony, z dziurami w środku pola i slepymi napastnikami, co się nawet po czołach nie kopią, bo trafić nie mogą zajął 3 miejsce w lidze i gra w finale 2 pucharu w tym sezonie.
22 maj 2019 | 23:05
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
👉💪👈
22 maj 2019 | 19:45
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No właśnie od 90 minut może zależeć twój los jeśli ostatnie miesiące są gorzko-słodkie, Chelsea w tym sezonie nie najgorzej ale pamiętamy niektóre haniebne wyniki
22 maj 2019 | 19:31
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wolałbym Sarriego, aniżeli Conte w Interze.
22 maj 2019 | 19:28
+41
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
cel minimum jest, puchar może być... ale wyników 0:6 zarząd i kibice szybko nie zapominają
23 maj 2019 | 06:50
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Arsenal co drugi mecz tyle lapie, i nikt nie wiesza psow na Emerym :) my chociaz wygralismy z City 2:0 u siebie, to tez kibicie pamietaja!
23 maj 2019 | 13:14
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
bo tam do tego przyzwyczajeni, nawet Wenger dostawał po 5:1 z Bayernem. a tu to był szok
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Strzelcy {{title}} - Liga Europy

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
11 (1)
2
9 (2)
3
7 (0)
4
7 (0)
5
7 (1)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Kod rejestracyjny: MEGABONUS

Brak ryzyka na start

Gra bez podatku i "Pakiet Pudziana"

Kod rejestracyjny: MEGABONUS530

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.