Dlatego mecz Danii został wznowiony! Christian Eriksen podjął decyzję

Dlatego mecz Danii został wznowiony! Christian Eriksen podjął decyzję
Gonzalesphoto/Pressfocus
Autor: Adam Kłos 12 cze 2021 | 20:50
Christian Eriksen nalegał, aby mecz Danii z Finlandią został dokończony. Takie informacje przekazują duńskie media.
Spotkanie zostało przerwane pod koniec pierwszej połowy. Wszystko z powodu dramatycznych scen.
Eriksen padł nieprzytomny na murawę, musieli interweniować lekarze, którzy przeprowadzili reanimację i uratowali zawodnika.
Pomocnik opuścił stadion na noszach. Został przewieziony do szpitala, a mecz na kilkadziesiąt minut przerwano.
W końcu jednak UEFA ogłosiła, że spotkanie zostanie wznowione. Decyzja spotkała się z głosami krytyki.
Media informują, że to nie federacja, ale sam Eriksen chciał, aby mecz dokończono. Piłkarz połączył się z kolegami z drużyny i przekazał im także, że czuje się lepiej.
Źródło: Twitter
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach

 

Dyskusja 31

12 cze 2021 | 20:53
0
A od januszy i naszych kochanych ekspertów już leciały pociski że uefa to uefa sramto a tym czasem to sam Eriksen chciał żeby jego koledzy dograli mecz.
12 cze 2021 | 22:13
0
No tak...człowiek który był 5min na drugim świecie i miał odtlenienie mózgu podejmuje decyzje....UEFA( ma super wymówkę) się bardzo cieszy bo (ma na kogo zwalić decyzję) zgarnie hajs za transmisje i reklamy i będzie czysta jak łza...
12 cze 2021 | 22:44
0
Dokładnie tak jak mówisz!
13 cze 2021 | 00:19
0
zgadzam się. jeśli typ był w stanie racjonalnie myśleć, to jestem zakonnicą. jeśli był świadom, jaką traumę zgotował kolegom, to dałby im chociaż dzień psychicznie odpocząć!
13 cze 2021 | 06:00
0
Z całą pewnością wiesz i byłeś tam, rozmawiałeś z Eriksenem i jako wysokiej klasy psycholog stwierdziłeś, że nie był wstanie racjonalnie myśleć. Nie lubię UEFY ale argument z hajsem może być mocno przestrzelony, wiele TV przestało już transmitować, gdyby powtórzyli w innym terminie TV i sponsorzy mogliby zarobić więcej, a zatem też i UEFA. Ale to oczywiście tylko gdybanie, bo nie mam wglądu jak wyglądają podpisane umowy.
12 cze 2021 | 20:54
0
I co twitterowe k00r wy??? Szczekacie dalej??
12 cze 2021 | 20:55
0
Maryla Rodowicz i Janusz Panasewicz to jedyni eksperci, którzy powinni być o cokolwiek pytani.
12 cze 2021 | 21:04
0
Ta dziennikarka w TVP ze studia to powinna w spadkobiercach występować, a nie prowadzić studio xD Tak dobiera zdania, że wywołuje tylko śmiech
12 cze 2021 | 20:57
0
xD a jak o tym pisałem że się opóźnia decyzja bo chcą zapytać Eriksena to leciały wyzwiska. I mamy ekspertów twitterowo meczykowych
12 cze 2021 | 21:00
0
Dokładnie, wiadome jest że człowiek otarł się o śmierć, ja sam byłem zdruzgotany tym, ale Christian żyje (Chwała Panu i Medykom) więc dlaczego nie grać
12 cze 2021 | 22:06
0
tą prowadzącą studio to powinni wyjebać. Nie ma oficjalnych komunikatów, a ta się pyta gości co będzie jak Eriksen zginie i cały czas insynuuje, że oklaski to żałobne dla żony Eriksena... poziom dziennikarski = 0
12 cze 2021 | 21:09
(Edytowany)
A teraz dla państwa mecz Belgia Rosja skomentuje dwóch paralityków: Szpaku i Józek
0
A teraz dla państwa mecz Belgia Rosja skomentuje dwóch paralityków: Szpaku i Józek, nie przejmować się że połowa rzeczy jest niezrozumiała, to nie udar, to układy
12 cze 2021 | 21:15
(Edytowany)
Niech tylko Szpaq nie komentuje żadnych meczów Polakow, bo przynosi pecha i kojarzy mi się z najgorszymi czasami w polskiej piłce (lata 90-te) gdzie nasi non-stop zbierali baty. No i niestety pan Darek był twarzą (a raczej glosem) tej przegranej epoki.
0
Niech tylko Szpaq nie komentuje żadnych meczów Polakow, bo przynosi pecha i kojarzy mi się z najgorszymi czasami w polskiej piłce (lata 90-te) gdzie nasi non-stop zbierali baty. No i niestety pan Darek był twarzą (a raczej glosem) tej przegranej epoki.

PS. No dobra, z Hiszpanią niech sobie komentuje, bo i tak baty.
12 cze 2021 | 22:01
0
Od lat nie da sie ich sluchac...
13 cze 2021 | 03:55
(Edytowany)
Szpak to dziad z jebaną demencją i tyle, juz słuchać nie idzie jego fanów itp pierdy.Gość z każdym rokiem podnosi poprzeczkę spierdolenia umysłowego. No juz w meczu Belgia Rosja to tak pierdolił ,że aż wyłączyłem dźwięk w tv.Legendą legendą ale ile juz można słuchać jego bełkotu.
0
Szpak to dziad z jebaną demencją i tyle, juz słuchać nie idzie jego fanów itp pierdy.Gość z każdym rokiem podnosi poprzeczkę spierdolenia umysłowego. No juz w meczu Belgia Rosja to tak pierdolił ,że aż wyłączyłem dźwięk w tv.Legendą legendą ale ile juz można słuchać jego bełkotu.
12 cze 2021 | 21:56
0
EKSPERCI SKOMPROMITOWANI....PO RAZ 💯
12 cze 2021 | 21:01
0
No i mozliwe, ze bedzie katem swoich rodakow. Do boju Finowie.
12 cze 2021 | 22:02
0
haha a nastepnym razem to pikarz podejmie decyzje zeby meczu nie kontynowac:) kabaret ta uEFA
12 cze 2021 | 23:13
0
Eriksen miał tu g*wno do gadania, UEFA co chciała to zrobiła
12 cze 2021 | 21:31
0
Christian czy możemy dokończyć mecz ? A tak w ogóle jak się czujesz ?
12 cze 2021 | 22:19
0
A czemu miał nie chcieć?
Wyobrazacie sobie ze mowi, nie rozgrywajcie beze mnie?
Przeicez to pewne ze juz nie bedzie mogl zagrac na mistrzostwach
13 cze 2021 | 00:39
0
Czy niektórzy z Was serio myślą ze Eriksen apelował o dokończenie meczu? Gościu dostał ataku serca, chciał uspokoić swoją drużynę ze wszystko z nim okej. A na pytanie o tym co sądzi o dokończeniu meczu jeszcze dzisiaj, odpowiedział za pewne coś w stylu „jeżeli chcecie to grajcie, ze mną wszystko w porządku”. Tam na pewno nie było żadnych kurwa apeli, bo kiedy gościu walczył o życie, to pewnie ma wywalone jajo na to czy ten mecz się dokończy, czy całe Euro pójdzie w pizdu. A do dokończenia meczu po takiej wiadomości na pewno było UEFA na rękę, wszystko idzie zgodnie z planem, i hajs za transmisje tez się zgadza. Ludzie obudźcie się
12 cze 2021 | 21:35
0
Szkoda że ostatecznie nie było happyendu i Duńczycy mimo że mieli karnego to jednak przegrali z Finami którzy zagrali dzielnie i wykorzystali nadążając się okazję.
12 cze 2021 | 21:06
0
Jeno na tych meczykach sama dramaturgia nic więcej
12 cze 2021 | 22:43
0
W całym UEFA nie ma ani jednego psychologa?!? Erikssen powiedział żeby grać dalej. Ręce opadają! Czasem ludzie w szoku, np. po wypadku samochodowym mówią: jedźcie dalej… Od tego są mądrzy ludzie obok aby wybijać głupie pomysły z głowy. Ewidentnie ich zabrakło.
12 cze 2021 | 21:04
0
A co miał powiedzieć.Przeżył to trochę gra twardziela i super ,że żyje bo to fajny facet ale to,że piłkarze grają pod naciskiem biznesu to totalna żenada.Jakby Eriksen umarł też by grali bo biznes to biznes
12 cze 2021 | 21:12
0
A i jeszcze jedno. Opatrzność właśnie pokazuje co myśli o zachowaniu Duńczyków,którzy mimo wszystko postanowili pokopać sobie piłeczkę. Mam nadzieję,że Finlandia to wygra. Życzę im i Eriksenowi jak najlepiej ale nie reprezentacji Danii
12 cze 2021 | 20:56
0
Ten Szmaichel zgrywa takiego kozaka a puszcza takie szmaty,ze szok.
A dzisiaj Gikiewicz powiedział,że stawia go półkę wyżej niż Hradeckiego xD
12 cze 2021 | 21:15
0
Ten gikoewicz to w ogóle jest znawca za 5 zł, wczoraj obstawiał Turcję do wyjścia z grupy razem z Włochami, gra w piłkę a nie ma pojęcia, przecież oczywiste jest że drugim najmocniejszym zespołem obok Włoch są szwajcarzy
12 cze 2021 | 23:01
0
Szwajcaria pokazała klasę kilka setek zmarnowali jak strzelili bramkę aby się bronili 😀 Turcja Helwetow rozjedzie taka moja opinia.
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach