W trakcie
Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Dziennikarz ujawnia, co się działo w argentyńskiej szatni. Messi: Dziesięć razy pytałeś mnie, z kim chciałbym grać, a z kim nie

Leo Messi
Źródło zdjęcia: Marco Iacobucci EPP / shutterstock.com

Ariel Senosian, dziennikarz stacji TyC Sports, opisał w swojej książce "El Mundial es Historias" kulisy kłótni w reprezentacji Argentyny podczas mundialu w Rosji.

Argentyna był bliska odpadnięcia z rozgrywek już w fazie grupowej. Piłkarze "Albicelestes" po przegranej z Chorwacją odbyli z selekcjonerem Jorge Sampaolim, rozmowę, w czasie której padło wiele gorzkich słów.

Na czele grupy piłkarzy stanęli Leo Messi i Javier Mascherano.

- Nie dociera do nas to, co próbujecie przekazać. Nie wierzymy w was. Chcemy mieć wpływ na zespół - stwierdzili zgodnie zawodnicy, obwiniając sztab szkoleniowy.

Sampaoli był zdziwiony taką reakcją - Wpływ na co? - zapytał.

Na wszystko – odpowiedział jeden z zawodników.

- Dziesięć razy pytałeś mnie, z kim chciałbym grać, a z kim nie. I nigdy nie powiedziałem ci żadnego nazwiska. Powiedz tutaj, przed wszystkimi zawodnikami, czy ci kazałem kogoś wystawić - dorzucił Messi.

Na spotkaniu ostatecznie ustalono, że selekcjoner "nie będzie przeszkadzał zawodnikom".  To działanie przyniosło skutek, bo w kolejnym meczu Argentyńczycy pokonali Nigerię i zapewnili sobie awans do fazy pucharowej MŚ.

Źródło: El Mundial es Historias/Przegląd Sportowy
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

52
3 sie 2018 | 09:22
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
o nie, biedny messi i spolka :C
21 lip 2018 | 00:25
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Do nich nic nie dotarło,ale hajs to pierwsi pewnie wzięli.
20 lip 2018 | 18:45
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jedno jest pewne jak by znalazł się ktoś o pokroju Guardioli to by poukładać ten zespół i mieli by finał bo nie brakowało im nic oprócz zgrania i taktyki , świetna kadra ale bez trenera... Messi i tak zrobił swoje ,szacunek za piękna technikę przy bramce .
20 lip 2018 | 16:37
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To działanie przynieoslo skutek.... co za brednie. Zagrali słaby mecz, wygrali fartem. W następnym meczu odpadli. Rozumiem gdyby nawet w gównianym stylu przeszli do fazy medalowaej albo odpadli w pierwszym meczu po awansie z grupy ale prezentując fantastyczną grę... nic sie w ich grze nie zmieniło bo zawodnicy zamiast skupic sie na grze olali mundial... kilka reprezentacji tak zrobiło i tylko szkoda kibiców którzy są zawszę, newt gdy muszą się wstydzić za kopaczy ;/
20 lip 2018 | 17:43
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Każde działanie przynosi skutek. Akcja rodzi reakcję - coś w tym rodzaju.
20 lip 2018 | 22:31
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W pierwszych 2 meczach zremisowali i wysoko przegrali... Po tej "akcji" ledwo bo ledwo ale WYGRALI i w meczu z Francją w którym odpadli stawili trudniejsze warunki przyszłym mistrzom świata niż Chorwacja która grała w finale.

Kto wie jak by się to potoczyło gdyby nie było takiej "akcji". Nie ma co gdybać.
20 lip 2018 | 22:55
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chorwacja po trzech dogrywkach miala prawo i niestety oslabla w decydujacym momencie...
20 lip 2018 | 16:24
+78
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oni przynajmniej mieli swiadomosc powagi sytuacji a w naszej szatni bylo jeszcze gorzej i mimo ze ten "okret" zaczal tonac juz po pierwszym meczu to wszyscy z umiechem na ustach klepali sie po plecach a przy okazji konferencji prasowych zarowno Nawalka, zawodnicy a nawet Boniek, wszyscy udawali glupich.
20 lip 2018 | 18:48
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Coś w tym jest
20 lip 2018 | 18:58
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No tak, poszli po najmniejszej linii oporu czyli zwalili wszystko na innych ze niby wszyscy sa tacy dobrzy tylko my tacy slabi i co poradzic... Jasne ze mozna tak czasami powiedziec ale tylko czasami i nie jest to jedyne pelne wytlumaczenie bo w koncu az tacy slabi nie jestesmy co nasi pokazali juz wczesniej a po drugie, druzyna gra tak jak zostala przygotowana czyli czyja to wina? slepego losu czy jej selekcjonera? Za malo bylo dobrej gry zeby Nawalka mogl sie z tego wybronic... Aha mam jeszcze tylko nadzieje ze kompletnie nieudany mecz z Kolumbia dal kres temu beznadziejnemu ustawieniu z 5 obroncow bo naszym nic z tego nie wychodzi.
20 lip 2018 | 22:11
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
hehe Twój nick odzwierciedla siłę Twojego komentarza :) trudno się nie zgodzić
20 lip 2018 | 15:27
-52
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"I nigdy nie powiedziałem ci żadnego nazwiska" Prawilna mordka z tego Messiego! Szkoda tylko, że gdyby Argentynie wyszedł mundial, to Messi zebrałby największą chwale mimo grania największej padaki w drużynie razem z Marszczyrano.
20 lip 2018 | 18:49
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale co miało wyjść jak zespół nie był poukladany, pierdolisz farmazony.
20 lip 2018 | 19:27
(Edytowany)
Nie był poukładany przez gwiazdeczki, które wiedziały lepiej. Ciągle chcieli mieć wpływ na wszystko a jak co do czego przyszło to nie oni namieszali. Zawodnik ma grać, a filozofować. Jak jest taki dobry to niech wykaże się jako trener czy selekcjoner po zakończeniu kariery sportowej.
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie był poukładany przez gwiazdeczki, które wiedziały lepiej. Ciągle chcieli mieć wpływ na wszystko a jak co do czego przyszło to nie oni namieszali. Zawodnik ma grać, a nie filozofować. Jak jest taki dobry, to niech wykaże się jako trener czy selekcjoner po zakończeniu kariery sportowej.
20 lip 2018 | 22:39
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
playu
Messi zebrałby największą chawę gdyby wyszedł Argentynie mundial ?

Ronaldo na spijaniu śmietanki po innych jedzie całą karierę.
Pierwszą wygraną LM ma dzięki Van Der Sarowi, który genialnie bronił w serii rzutów karnych, a sam Ronaldo spieprzył karnego. Ale w gazetach było Cristiano wygrał...

W pierwszej LM z Atletico identycznie. Bardzo słaby mecz CRa i Ramos ratuje dupę w 94 minucie meczu. W drugiej LM również słabo i karne. Teraz z Liverpoolem również słabo i Bale wchodzący z ławki wygrywa (o ile tak można nazwać dwa samobóje Liverpoolu) Cristiano mecz.
ME też Cristiano zdobyli koledzy z Portugalii wygrywając finał z Francją bez pomocy CRa.

To jak wygląda zawodnik jest odbiciem całego zespołu i odwrotnie.
20 lip 2018 | 22:58
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bardzo "obiektywny" komentarz...
21 lip 2018 | 10:30
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciuus,
wybacz wulgaryzmy, ale kurwa mać.. myślałem, że przy tak długiej wypowiedzi przeczytam coś sensownego co jest rzadkością na tym portaliku. Temat jest o Messim, a Ty 3/4 tekstu walisz o Ronaldo. LM? W finale byli dzięki Ronaldo. ME w finale również byli dzięki niemu. Rzecz w tym, że Messi nawet się nie starał robić pozorów, ze walczy na MŚ pomijając kilka zrywów na koniec ich przygody w Rosji. Zniesmaczony jestem również tym, że wszyscy wiedzą jak to było z powołaniami, a jak nie pykło to Leo się wypiął na Jorge i stwierdził ponowne zakończenie kariery.
Za to muszę Cię pochwalić za ostatnie zdanie. Bardzo trafne, zwłąszcza te 'odwrotnie'. Argentyna gra padake -> Messi gra padake bo zaczyna dryblować i za każdym razem traci i czeka aż koledzy odbiorą piłke. Już dodam tego Twojego ulubionego Ronaldo. Portugalia gra padake -> Ronaldo postoi, potupie nóżką, wykrzywi twarz, uroni kilka łez, a później zaczyna zapierdalać za trzech na całym boisku.
Widziałem Twój komentarz gdzieś poniżej, że Argentyna bez Messiego nie dostawała się nawet na MŚ. Trafne. Wiesz dlaczego? Gdybyś uprawiał jakikolwiek sport drużynowy, to byś wiedział. Jak ma grać drużyna gwiazd ustawiona pod jednego gracza, który nagle 'kończy' obrażony kariere reprezentacyjna i wszystko trzeba układać od nowa? A później znowu wraca i powtórka z rozrywki. To jest kpina. Gdyby nie wracał po pierwszym końcu do kadry, to drużyna zaszłaby na 100% dalej niż teraz, ponieważ byłaby na pewno bardziej ułożona i paru zawodników z papierami na gre na najwyższym poziomie pokazałoby na co ich stać.Takie jest moje zdanie. Pozdrawiam i czekam na minusy.
20 lip 2018 | 15:16
-40
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dzięki Messiemu na mundial nie pojechał będący w świetnej formie Icardi. Wielkie dzięki, karle!!!! po chuj wracałeś do reprezentacji??? bez ciebie byłaby jakaś fajna paka szanujacych się piłkarzy, a nie takie gówno które ledwo z grupy wyszło
20 lip 2018 | 16:01
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Prawda w oczy kole, to i minusy lecą :D
20 lip 2018 | 16:15
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trochę za ostro ale racje przyznaje, Argentyna miała potencjał zbudowania mocnej kadry już o Messi wiele powiedziano ale np taki Mascherano który się po głowie kopie i ledwo chodzi to już przegięcie.
20 lip 2018 | 17:35
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zdajesz sobie sprawę, że w trakcie reprezentacyjnej emerytury Messiego Argentyna nawet nie łapała się na awans na mundial?
20 lip 2018 | 17:59
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz rację Messi mógł już nie wracać do reprezentacji a jego miejsce z powodzeniem zajął by Dybala ale nie Messi nie lubi Dybali i Icardiego chore
20 lip 2018 | 18:46
(Edytowany)
Dziecieczki dają mi minusy ale taka prawda i w oczka kole, Messi jest wybitnym piłkarzem ale nie powinien być napewno kapitanem reprezentacji nie dał sobie rady w żadnym turnieju. Taka prawda. Sypie te minusy
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dziecieczki dają mi minusy ale taka prawda i w oczka kole, Messi jest wybitnym piłkarzem ale nie powinien być napewno kapitanem reprezentacji nie dał sobie rady w żadnym turnieju. Taka prawda. Dawajcie te minusy
20 lip 2018 | 22:43
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
bover
Prawda nie prawda... To jest Twoje zdanie, a nie żadna prawda.

FAKTY są natomiast takie. Gdy Messi odpuścił kadrę i nie grał Argentyna była poza miejscem dającym awans na Mundial. Po jego powrocie doszli do baraży i awansowali.

Co masz na myśli, że Messi nie dał rady na żadnym turnieju ? A na którym turnieju CR dał sobie radę ? Na ME przegrywając z Grecją ? Albo na ME gdy koledzy bez niego wygrali mistrza Europy ? Albo na tegorocznym mundialu odpadając na tym samym etapie co Messi ?
20 lip 2018 | 23:01
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A kto tutaj mowi o CR? Jaki kapitan opuszcza tonacy okret? Niestety Messi to zrobil...
20 lip 2018 | 14:47
-17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Messi Król. Najlepszy piłkarz w historii świata. Nikt nie jest lepszy. I nie ma szans, żeby był ktoś lepszy. Nie ma szans. Nie da rady. Jest najlepszy.
20 lip 2018 | 13:52
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jakiś konfidencik o tym doniósł?
20 lip 2018 | 19:24
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pewnie Casillas. xD
20 lip 2018 | 13:40
+88
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To tylko pokazuje jaki ciężar na plecach Messiego w reprezentacji nawet trenera musiał ogarnąć i skład ;-)
20 lip 2018 | 14:08
-49
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ciężar to on miał, bo zrobił kupe w majty przed karnym xD i dlatego nie trafił xD
20 lip 2018 | 14:14
-19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
hapaj dzide
20 lip 2018 | 22:23
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
20 lip 2018 | 13:40
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Prawda jest taka, że gdy zawodnikom daje się luz na boisku i gdy grają tak jak chcą to wtedy im najlepiej wychodzi. Zawodnicy nie chcą przegrywać meczów trener reprezentacji jest od ustalenia taktyki, ustawienia i wystawiania zawodników którzy spędzają z nim bardzo mało czasu w porównaniu z tym czego ucza się w swoich klubach. Trener musi być naprawdę dobry a cały kunszt trenera i jego wirtuozeria polega na tym, że potrafi dostrzec gdzie jak i co ma robić zawodnik jednak takich trenerów jest bardzo mało i gdy taki trener spotyka zawodników na krótki czas i próbuje ich przygotować ich do turnieju jest to bardzo ciężkie do zrobienia, trzeba mieć naprawdę wielki talent jak np. Jurgen Klopp trzeba dostrzegać rzeczy których nawet sami zawodnicy nie widzą. To zawodnicy grają mecz to oni czują jak przechodzi się obrońce jak kto reaguje jak ktoś im podaje piłke i jakiej piłki mogą spodziewać się od swojego partnera. To dlatego gdy piłkarze mają właśnie taki luz na boisku jaki Argentyna miała gdy zawodnicy wzieli sprawy w swoje ręce im to najlepiej wychodziło. Trener może dawać wskazówki, wytypować ustawienie, zawodników wprowadzać zmiany ale to zawodnicy grają mecz wiedzą na ile ich stać i ile mają sił dlatego trener powinien im ufać rozmawiać z nimi zamiast wprowadzać swoje myśli szkoleniowe które nie mają szans powodzenia i w których zawodnicy po prostu się nie odnajdą. Trener wystawia jak najlepszy skład, powołuje jak najlepszych zawodników w danym momencie i to oni musza wygrać mecz. Moim zdaniem Messi dobrze się zachował widać, że mu zależało bo mało który zawodnik odważyłby się powiedzieć to wprost trenerowi i wziąć na siebie taką odpowiedzialność ryzykując wyrzucenie z kadry. Brawo Messi ja to podziwiam ma jaja chociaż pewnie będzie za to krytykowany a niepotrzebnie on chciał wygrywać mecze i chciał jak najlepiej, to zawodnicy musze radzić sobie jak najlepiej na boisku i taki był jego zamysł.
20 lip 2018 | 12:55
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oglądałem ostatnio jakiś filmik z mitami o Ronaldo. I też w książce pisali jakieś historyjki, poszedł pozew i przestały być pisane książki
20 lip 2018 | 17:35
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No właśnie... Ten tekst brzmi jak bujda. I jeszcze to źródło przegląd sportowy (tak na prawdę to nazwa tak powinna brzmieć: chujowy przegląd sportowy)
20 lip 2018 | 12:55
-71
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Messi to jest taki przypał, że aż mi szkoda ludzi, którzy jemu kibicują xD
20 lip 2018 | 15:26
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ile masz lat kolego, podstawówka?
20 lip 2018 | 18:52
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Usuń konto
20 lip 2018 | 22:24
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
20 lip 2018 | 12:33
+122
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
NO i dobrze ,przynajmniej wyszli z grupy ,a mecz z Francja ( moim zdaniem) nalezal do najpiekniejszych na Mundialu ( obok Portugalia - Hiszpania ,Belgia -Brazylia )
20 lip 2018 | 12:39
+96
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Argentyna miała duży wpływ na wygraną Francji w całym mistrzostwach. Po tym meczu Francja wiedziała że nie może grać otwartej piłki bo skoro Argentyna była w stanie im strzelić 3 gole to co by zrobiła taka Belgia czy Chorwacja.
20 lip 2018 | 12:44
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pewno tak ,ale moze nikoniecznie skoro ( Belgia nie dala rady absolutnie ,Chorwacja mozna powiedziec ,na wlasne -zyczenie) ,a wlasnie niedoceniana a wrecz obsmiewana za brak pomyslu do gry i brak trenera ( podobnie jak w Polsce..) -Argentyna byla najblizsza wyeliminowania Francji ,po tym jak prowadzila 2-1.......( zabraklo szczescia i czasu na zamurowanie bramki przed golem Pavarda...)
20 lip 2018 | 13:15
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mimo prowadzenia w tym meczu Argentyna wcale nie wyglądała jak zespół będący w stanie wyeliminować Francję . Wbrew pozorom to było chyba najłatwiej wygrane spotkanie mistrzów świata. Takie moje zdanie. Sam fakt, iż Francja, która już w grupie grała na wynik poszła na wymianę ciosów moim zdaniem pokazuje, że nie czuli się zagrożeni. Oczywiście to tylko moje osobiste odczucia. Co do samej Argentyny, to nie widziałem już dawno tak nieprzygotowanej do turnieju drużyny z Topu. Chyba Francja 2002 to ostatni taki przypadek.
20 lip 2018 | 13:23
(Edytowany)
To oczywiscie twoje osobiste odczucia ,( moje zawsze sa inne od twoich..),co do Francji w 2002 to byla obronca tytulu - przegrala z Senegalem (0-1,z Urugwajem 0-0,0-2 z Dania)- poszli na wymiane ciosow bo nie mieli innego wyjscia.....Gdyby glowka po centrze Messiego wpadla byloby 4-4 i niewiadomo co byloby dalej ,odnosze wrazenie ze twoj wpis jest uwarunkowany niechecia do Argentyny jako takiej ( moze Messiego) bo mysl ze po wyniku4-3 ( w ktorym meczu przegrywali jedyny raz na Mundialu ..) i ten mecz wygrali od niechcenia wydaje sie niedorzeczna....
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To oczywiscie twoje osobiste odczucia ,( moje zawsze sa inne od twoich..),co do Francji w 2002 to byla obronca tytulu - przegrala z Senegalem 0-1,z Urugwajem 0-0,0-2 z Dania)- poszli na wymiane ciosow bo nie mieli innego wyjscia.....Gdyby glowka po centrze Messiego wpadla byloby 4-4 i niewiadomo co byloby dalej ,odnosze wrazenie ze twoj wpis jest uwarunkowany niechecia do Argentyny jako takiej ( moze Messiego) bo mysl ze po wyniku4-3 ( w ktorym meczu przegrywali jedyny raz na Mundialu ..) i ten mecz wygrali od niechcenia wydaje sie niedorzeczna....
20 lip 2018 | 13:34
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a ja rozumiem o czym mowi mikustw - przypomnijcie sobie druga polowe tego meczu. Argentyna prowadzi 2:1 a Francja ciśnie atak za atakiem a w odpowiedzi wychodzily jakies pojedyncze, niegroźne tak naprawdę kontry. Francja miała to zupełnie pod kontrola i jak patrzyłem na ten mecz to byłem pewien ze prędzej czy później nacisną Argentynie bramek. To w jaki sposób konstruowali ataki i jak były niebezpieczne... w tym meczu Francja zagrala jak mistrz swiata - czyli szla po swoje i mimo prowadzenia Argentyny - była ona tlem dla Francuzow… choć oczywiście uważam ze to jeden z najlepszych meczy na mistrzostwach - otwarta gra, dużo akcji i mnóstwo siedziało - jednak to Francja miała ten mecz pod kontrola.
20 lip 2018 | 13:40
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak przegrywala1-2 to jaki mecz miala pod kontrola ,my tez przy stanie 0-2 z Senegalem kontrolowalismy mecz -swiniak????
20 lip 2018 | 16:48
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie rozumiesz co mamy na myśli.... kiedyś był taki mecz San Marino- Niemcy 1-2 wynik wskazuje że było to wyrównane spotkanie i San Marino było bliskie pokonania faworyta. Myślisz, że z przebiegu spotkania tez można wyciągnąć takie wnioski ? Rozumiesz co mam na myśli? Sam wynik niewiele nam mówi. Włącz sobie jeszcze raz spotkanie Francja - Argentyna i zobacz jak łatwo szło Francji stwarzanie sytuacji, a jak to szło Argentynie. Owszem moja niechęć do Argentyny jest dość duża, bł zwyczajnie nie zasłużyli na miejsce w Rosji, lecz w żaden sposób nie wpływa to na moja ocenę tego spotkania.
20 lip 2018 | 18:09
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mimo iż kontrolowali spotkanie to jednakże zagrali najbardziej otwarty mecz na mundialu. Zgadzam się że wygrana była pewna ale wciąż stracili 3 gole, po tym meczu już nie oglądaliśmy tak grającej Francji.
20 lip 2018 | 20:05
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Grali bardziej zachowawczo aczkolwiek nie zmienia to faktu, że trudniej im było wyeliminować Urugwaj czy Belgie niż Argentyne, przynajmniej takie można było odnieść wrażenie.
20 lip 2018 | 16:59
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mam takie samo zdanie co do najładniejszych meczy, jedynie zastanowił bym się czy Portugalia i Hiszpania nie dały mi więcej emocji bo tam była bramka za bramkę.
20 lip 2018 | 18:51
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie zapominajmy o finale który również był godny
20 lip 2018 | 20:04
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadza sie -dawno nie bylo finalu z 6 golami ..( ostatni taki to final mundialu w Anglii 1966 -Anglia -Niemcy 4-2 ( po dogrywce...)
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Strzelcy {{title}} - Mistrzostwa Świata

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
6 (3)
2
4 (0)
3
4 (0)
4
4 (0)
5
4 (1)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Kod rejestracyjny: MEGABONUS

Brak ryzyka na start

Gra bez podatku i "Pakiet Pudziana"

Kod rejestracyjny: MEGABONUS530

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.