Dziewięć klubów wycofało się z Superligi! Wiadomo, jakie poniosą konsekwencje

Dziewięć klubów wycofało się z Superligi! Wiadomo, jakie poniosą konsekwencje
Han Yan / Press Focus
Autor: Marcin Karbowski 7 maj 2021 | 19:24
Dziewięć klubów oficjalnie wycofało się z Superligi. Trzy pozostałe - Real Madryt, FC Barcelona i Juventus - muszą liczyć się z surowymi karami.
Już w środę pojawiły się informacje, że działacze UEFA negocjują z klubami, które blisko trzy tygodnie temu przystąpiły do Superligi. Wiadomo już, jakie są efekty tych rozmów. Dziewięć klubów - Arsenal, Atletico Madryt, Chelsea, Liverpool, Manchester City, Manchester United, Tottenham, Milan i Inter - zdecydowało się na całkowite odcięcie od rozgrywek.
Dalsza część tekstu pod wideo
Nie oznacza to, że niedoszli rozłamowcy nie zostaną ukarani. Konsekwencje, które ich spotkają są jednak dość łagodne. Cała dziewiątka straci 5 procent z dochodów wypracowanych w jednym sezonie europejskich pucharów. Ponadto wymienione kluby wpłacą łącznie 15 mln euro na rzecz futbolu młodzieżowego i amatorskiego. UEFA nazywa to "gestem dobrej woli".
W ugodzie są jeszcze dwa istotne zapisy. Jeśli wymienione zespoły będą chciały jeszcze raz oderwać się od UEFA, będą musiały zapłacić grzywnę w wysokości 100 mln euro. W przypadku, gdyby naruszyły inne zobowiązania wobec federacji, kara wyniesie 50 mln euro.
- UEFA nie zatrzyma nic z kar finansowych. Całość zostanie zainwestowana w futbol młodzieżowy i amatorski. Dziewięć klubów szybko zrozumiało swoje błędy. Podjęły już działania, żeby pokazać skruchę. Nie można tego powiedzieć o pozostałej trójce. UEFA zajmie się nią później - zapowiedział Aleksander Ceferin.
Deklaracja klubów ma ważne konsekwencje dla samej Superligi. Jej wewnętrzny regulamin stanowił, że projekt zostanie zakończony, jeśli wycofa się z niego dziewięć zespołów. To właśnie nastąpiło.
Superligę wciąż popierają Real, Barcelona i Juventus, które muszą liczyć się z surowymi konsekwencjami ze strony UEFA. Mowa nawet o wykluczeniu ich z gry w europejskich pucharach na dwa sezony.
Źródło: apnews.com, UEFA
STS
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Oferta na EURO 2020 w Fortunie! 600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Dyskusja 62

7 maj 2021 | 19:27
0
UEFA negocjuje wysokość łapówek jakie dostanie za brak konsekwencji wobec tych klubów
7 maj 2021 | 19:57
0
Dokładnie.
7 maj 2021 | 22:34
0
Szkoda, że żaden z dziennikarzy nie pofatygował się paru spraw wyjaśnić. Tak by i młodzież bądź ludzie nie obracający się w świecie biznesu (a sport profesjonalny to po prostu biznes) parę rzeczy zrozumieli. Dlaczego ta superliga się nie uda? Bo Juventus czy Barcelona nawet na własnym stadionie nie mogą takich rozgrywek rozegrać. Bo sponsorzy na banarech, na koszulkach, dających samochody, ubrania czy maszynki do golenia mają milionowe umowy z Fifa czy UEFA i mają w dupie Pereza czy innego przygłupa prezesa. Pewnie, że chętnie by dali pieniądze na tą ligę, ale tylko wtedy kiedy te organizacje się na to zgodzą. To samo dotyczy się arbitrów, ci również mają kontrakty, co z samą organizacją meczu, kto zapłaci za policję, karetki pogotowia, lekarzy i pielęgniarzy itd. A najgorsze w tym wszystkim jest to, że te pieniądze żadnego klubu nie uratują, co najwyżej przedłużą agonię. Będą jeszcze więcej za piłkarzy, agentów i tatusiów płacić i tak za dwa, trzy lata będą w jeszcze gorszej sytuacji niż teraz. No, ale co ja tam wiem...
7 maj 2021 | 19:39
0
Nie mam słów... Niedługo UEFA będzie karać za ICC, czy Audi Cup i będzie chciała % od zysków z tych turniejów. Superliga w zaprezentowanej formie była może nie do końca dobrym pomysłem, ale wyrwanie się z rąk tej mafii już tak. To całe wydarzenie pokazało, że kluby nie są własnością prezesów, czy właścicieli tylko UEFA.
7 maj 2021 | 19:31
0
City i PSG za tych szejków powinni mieć dożywotni zakaz grania w Lidze Mistrzów.
7 maj 2021 | 19:45
0
Nie pisz tak bo kolejne wielkie kluby które będą na sprzedaż pewnie też kupią jacyś szejkowie, mimo że tego nie popieram to nie można wykluczyć że za kilka bądź kilkadziesiąt lat w większość wielkich klubów kasę będą pompować szejkowie i to oni będą właścicielami, podejrzewam że już się czają i czekają na rozwój wydarzeń w M. United 🖖🖖🖖
7 maj 2021 | 21:30
0
Czemu? Nikt nie broni mieć bogatszego sponsora
7 maj 2021 | 21:41
0
A czym sie roznia szejkowie od Abramowicza czy Pereza czy Bartka? Ze maja ciut wiecej ze pierwszy i ze w mniejszym stopniu zadluzaja klub jak dwoch nastepnych? Jakies kary se dawajmy ale zakaz grania w LM? Na kazdy klub by sie jakis paragraf znalazl
7 maj 2021 | 22:11
0
Chłopie, zastanów się co piszesz. Ci szejkowie jak i wszyscy inni miliarderzy, którzy inwestują bądź bawią się w sport, robią to za własne pieniądze. Na nich wiesza się psy, bo już zawsze tak było, że zazdrości się temu komu się powiodło. Zawsze mnie to zastanawia, że kluby, które są finansowane z własnej kieszeni się krytykuje a takie, którym się darowuje długi jak real dla przykładu, czyli te, które z pieniędzy podatnika ponad stan żyją to są takie cacy. Mam nadzieję, że jesteś nastolatkiem i jeszcze nie masz pojęcia o świecie.
9 maj 2021 | 09:21
0
CHŁOPIE
A może chodzi na przykład o to ze nie ma zadnych granic finansowania? Robią sobie drużynkę jak w grze na kodach bez ograniczeń. MAN$hity miało być ukarane przez UEFA wykluczeniem z LM, i co? gówno. Właśnie oo to najbardziej się rozchodzi, żeby były jakieś ograniczenia finansowe.
7 maj 2021 | 19:49
0
To chyba jakiś żart. Kary niby za co? Za wpis na twitterze? Za należenie do nieistniejącej, wirtualnej ligi przez 20 godzin?

5% to powinna zabulić UEFA, ze dopuściła do tego, ze kluby same od niej odchodzą i szkodzi to całemu futbolowi.
7 maj 2021 | 19:46
0
Dobrze, że Arsenal się odciął od Superligi. Uratowali europejskie puchary.
7 maj 2021 | 20:12
0
Borys tupnal nozka, ze zmieni im podatki i sie wycofali.
7 maj 2021 | 20:32
(Edytowany)
Po tej akcji już nie ma wątpliwości że UEFA to zorganizowana grupa przestępcza.
0
Po tej akcji już nie ma wątpliwości że UEFA to skorumpowana i zorganizowana grupa przestępcza.
7 maj 2021 | 20:08
0
"Jej wewnętrzny regulamin stanowił, że projekt zostanie zakończony, jeśli wycofa się z niego dziewięć zespołów."
I o dziwo dziewiec sie wycofalo 🤔
To zaczyna przypominac tani serial.
7 maj 2021 | 19:29
0
A taka dyskwalifikacja nie byłaby dla Juventusu, Realu i Barcelony na rękę? Mogłyby nawet jako te 3 kluby zorganizować jakiś turniej rozgrywany po całym świecie i finansowo na pewno wyszliby na tym lepiej niż na Lidze Mistrzów i byliby w stanie spłacić część jak nie większość długów.
7 maj 2021 | 19:35
0
Gorzej, że UEFA raczej by już ich próbowała wtedy definitywnie wykluczyć z wszystkich innych rozgrywek, aby przestrzec innych przed tym pomysłem.
7 maj 2021 | 19:48
0
A kogo normalnego obchodził by 5 mecz Barcelona-Real w jednym miesiącu i wszystkie o pietruszkę towarzyskie? Na pewno nie kibica lubiącego piłkę nożną i emocje z rywalizacji... A jak Barcelona, czy real czy Juve nie chcą grać w LM to mogą w każdej sekundzie same zrezygnować, nikt im tego nie broni.. Turniej rozgrywany w 3 drużyny co tydzień - WOW ale emocje :) jak na targu w Łęczycy..
7 maj 2021 | 19:50
0
A gdzie napisałem o tym, że co tydzień? Za 4 mecze w roku spokojnie zgarnęliby większą kasę niż otrzymuje zwycięzca LM
7 maj 2021 | 19:54
0
Załóżmy każda drużyna z każdą mecz i rewanż czyli 6 meczy. Przykładowe lokalizacje: Pekin, Dubaj, Los Angeles, Sydney, Tokio, Kair. Wszędzie bilety by się wyprzedały momentalnie, a jak by wydarzenie było odpowiednio rozpromowane to przychody mieliby ogromne + wreszcie piłkarze byliby mniej obciążeni meczami.
7 maj 2021 | 19:56
0
Hehehe chyba oszalałeś, za 4 mecze więcej niż za wygranie LM? To po ile tam by były bilety na ten mecz po 100 tysięcy euro? I o co by był taki turniej? O wyłonienie zwycięzcy z 3 drużyn? No w chuj ciekawa rywalizacja, emocje nieziemskie, liga 3 drużyn...
7 maj 2021 | 20:02
0
A co można napisać o obecnej lidze mistrzów? Przed rozlosowaniem fazy grupowej już Ci mogę powiedzieć ćwierćfinalistów i co roku trafię 7 na 8 drużyn. W topce zawsze są te same drużyny + obijają frajerów po drodze. Czasem się trafi tak losowanie, że 2 mocne drużyny się wyeliminują nawzajem wcześniej i do półfinału się dostaną jacyś kelnerzy. A jeśli nie rozumiesz skąd by były te pieniądze to po prostu jesteś przygłupem? Idąc twoim tokiem rozumowania to kluby teraz nic nie zarabiają jak nie ma kibiców na trybunach?
7 maj 2021 | 20:31
0
Ale chłopie kurwa ty porównujesz ligę w której mogą grać praktycznie wszystkie zespoły Europy do ligi 3 drużyn? Zapytam ostatni raz bo widzę ze pytanie za trudne - Jakie na Boga mogą być emocję w lidze 3 drużyn? Zobaczymy czy ty umiesz odpowiedzieć na takie proste pytanie czy sam okażesz się przygłupem..... 3 drużynowa liga meczy towarzyskich - świetna....
7 maj 2021 | 20:38
0
Jak słyszę że ktoś mówi o emocjach w lidze z której nie można spaść do niższej bo jest zamkniętą ligą to normalnie scyzoryk mi się otwiera. i jeszcze młodzieniec bedzie mnie wyzywał od przygłupów bo sam w chuj oczytany i znający 37 języków..... Mam nadzieję że tak jak i ta jebana UEFA padnie tak samo powstanie ta twoja 3-zespołowa liga dla lubiących mecze bez emocji.. Będą sobie kopać piłeczkę tak powoli bo kogo będą wyniki w takiej lidze obchodzić jak i tak kurwa się nie da spaść i każdy dostanie swoją dolę... Żyć kurwa nie umierać. Emocje jak na rybach :)
Pozdrawiam i koniec tematu bo widzę że z młodzieńcem się nie da...
7 maj 2021 | 22:40
0
Również pozdrawiam Panie kwiatek. Masz sporo racji w tym co mówisz, ale zapominasz o fakcie, że to że Ciebie coś nie emocjonuje to nie oznacza, że kogoś innego nie emocjonuje. A oprócz lig piłkarskich to we wszystkich największych światowych ligach hokejowych, koszykarskich itp. nie da się spaść, a jednak oglądają to miliony ludzi. Pozdrawiam i życzę miłej nocy, bo widzę, że jesteś człowiekiem mimo wszystko kulturalnym, ale wjechałeś na mnie jakbym Ci coś zrobił, a tylko zaproponowałem turniej, który mógłby mieć miejsce gdyby te 3 drużyny zostały zdyskwalifikowane...
7 maj 2021 | 22:50
(Edytowany)
No sory ale dla mnie 3 drużyny to żaden turniej. A ligi Amerykańskie są jednak mało emocjonujące, o czy mówi ich popularność w Europie. My Europejczycy lubimy rywalizacje, lubimy ryzyko. W USA tego nie ma bo tam zawsze wygrywa jakas drużyna z USA. U nas rywalizacja między krajami też jest ważna. 3 wkurzone drużyny z zadupia tego nie zmienią, Europa ma więcej mieszkańców niż Madryt, Barcelona i Turyn.... I ja żądam żeby w tym SuperPucharze grała drużyna choćby z małej , nielicznej, Polski...... nawet w głupich eliminacjach do eliminacji, do eliminacjo do SuperLigi..... I w chuju to mam te 3 małe miasta.
0
No sory ale dla mnie 3 drużyny to żaden turniej. A ligi Amerykańskie są jednak mało emocjonujące, o czy mówi ich popularność w Europie. My Europejczycy lubimy rywalizacje, lubimy ryzyko. W USA tego nie ma bo tam zawsze wygrywa jakas drużyna z USA. U nas rywalizacja między krajami też jest ważna. 3 wkurzone drużyny z zadupia tego nie zmienią, Europa ma więcej mieszkańców niż Madryt, Barcelona i Turyn.... I ja żądam żeby w tym SuperPucharze grała drużyna choćby z małej , nielicznej, Polski...... nawet w głupich eliminacjach do eliminacji, do eliminacjo do SuperLigi..... I w chuju to mam te 3 małe miasta. A czy tam bedzie rządziła UEFA czy FIFA czy PZPN czy Unia Europejska to mnie to akurat szczerze pierdoli . Pozdrawiam
7 maj 2021 | 22:55
0
Aaaaaa no i zapomniał był, w takiej lidze to nie może rządzić właściciel jakiegokolwiek grającego klubu. No kurwa jaka jest sprawiedliwość ze Perez będzie tam rządził? No na zdrowy rozum.. To tak jak w naszej "publicznej" telewizji. niby publiczna, że niby nasza, a każdy kumaty wie że jednak rządowa tylko....no kurwa coś jest nie tak... nie każdy wierzy w ten rząd
8 maj 2021 | 12:33
0
Wydaje Mi sie, ze to by bardziej WWE przypominalo :) wsztsrko wyrezyserowane przed meczem :)
7 maj 2021 | 20:27
0
Zapominamy o jednym..... To są chore kwoty!!!!!
7 maj 2021 | 19:36
0
😂😂🤣🤣😂😂😂
7 maj 2021 | 19:39
0
Kreatywny komentarz, ale czego oczekiwać od obrońców UEFA.
7 maj 2021 | 20:06
0
Barcelonie i Realowi nie bardzo bo za udział w LM dostaje się sporo kasy nie mówiąc już za wygraną a przecież te dwa kluby są zadurzone a samą liga nie zalatają dziur
7 maj 2021 | 20:13
0
Te pieniądze za udział w LM to sporo kasy, ale dla polskiego klubu. Barcelona i Real żyją przede wszystkim z pieniędzy od sponsorów, a myślę że wielu sponsorów na takie kilka meczy w roku by się znalazło. Zwłaszcza, że wiesz nie byłoby pośrednika w postaci UEFA tylko bezpośrednio przykładowo taki Carlsberg dogadywałby się z takimi klubami.
7 maj 2021 | 20:26
0
Naprawdę masz ochotę w kółko oglądać te same mecze???? Ja już rzygam El Clasico... Za to do dzisiaj wspominam mecz Legia-Real... Kibice zasługują na takie mecze a nie tylko oglądanie w kółko tego samego
7 maj 2021 | 22:44
0
Nie w kółko tylko załóżmy przez te 2 lata po 2 mecze między tymi konkretnymi drużynami. I tak jest spora szansa, że spotkałyby się na dwumecz w lidze mistrzów/pucharze króla więc różnica praktycznie żadna. A jednak moglibyśmy obejrzeć w meczu "o coś" jeśli całe wydarzenie zostałoby odpowiednio zorganizowane + mogłyby przez te 2 lata znacznie podreperować swój budżet. Bo chyba nikt ze świata piłki nie chce by Real i Barca upadły przez długi. Próbuję po prostu znaleźć pozytywy tej sytuacji
8 maj 2021 | 01:34
0
Ja bym bardzo chciał, żeby upadły na ryj. Ogólnie pasowało by mi, żeby tą wielka zadłużona piłka padła na ryj i wróciła do starej formy, tj mistrzowie walczą o tytuł a nie po pięć drużyn z każdej forowanej ligi.
7 maj 2021 | 19:46
0
Widze ze temat Superligii tak szybko nie zniknie.
7 maj 2021 | 22:33
0
Szkoda, że żaden z dziennikarzy nie pofatygował się paru spraw wyjaśnić. Tak by i młodzież bądź ludzie nie obracający się w świecie biznesu (a sport profesjonalny to po prostu biznes) parę rzeczy zrozumieli. Dlaczego ta superliga się nie uda? Bo Juventus czy Barcelona nawet na własnym stadionie nie mogą takich rozgrywek rozegrać. Bo sponsorzy na banarech, na koszulkach, dających samochody, ubrania czy maszynki do golenia mają milionowe umowy z Fifa czy UEFA i mają w dupie Pereza czy innego przygłupa prezesa. Pewnie, że chętnie by dali pieniądze na tą ligę, ale tylko wtedy kiedy te organizacje się na to zgodzą. To samo dotyczy się arbitrów, ci również mają kontrakty, co z samą organizacją meczu, kto zapłaci za policję, karetki pogotowia, lekarzy i pielęgniarzy itd. A najgorsze w tym wszystkim jest to, że te pieniądze żadnego klubu nie uratują, co najwyżej przedłużą agonię. Będą jeszcze więcej za piłkarzy, agentów i tatusiów płacić i tak za dwa, trzy lata będą w jeszcze gorszej sytuacji niż teraz. No, ale co ja tam wiem...
7 maj 2021 | 20:21
(Edytowany)
Witam, czyli UEFA wygrała nawet jak wykluczy te zespoły z Ligi Mistrzów to Liga Mistrzów moze nie stracić az tak wiele. Przecież dla przykładu zdażały się sezony kiedy Barcelona i Juve nie grało w Lidze Mistrzów Np Juve w szonie 06/07 czy Barcelona 02/03 czy 03/04 w tedy zastępowały ją Valencia czy Deportivo La Coruna i jakoś ta Liga Mistrzów wcale nie była mniej interesująca oczywiscie zaraz ktoś powie ale to były inne czasy może i tak. Zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie czy UEFA czy Barcelona z Realem. Bo w tedy się okaże czy bez wpływu z LM te kluby dalej utrzymają swoje kadry i finanse przewiduje ze sobie te kluby mogą poradzić np Lobby Amerykańskie jest bardzo mocne kto wie być moze te kluby w tedy dołączą do Amerykańskiej MLS co na pewno dało by im korzyści tylko w tedy okaze się czy piłkarze faktycznie chcieli by grać po za Europą i rozgrywkami LM. Bo Liga MIstrzów np z Atletico Madryt, Sevilla, Realem Sociedad, Villarealem Napoli, Milanem, Roma, Interem, PSG, Bayernem, Borussią Dortmund, Tottenhamem, Liverpoolem, Manchesterem City, Arsenalem, Chelsea, Manchesterem United. Moze być dalej bardzo ciekawa i interesująca bo dalej w stawce było by wiele renomowanych klubów. UEFA to Mafia, złodzieje ale wygrali i zobaczymy co zrobi ta 3 czy w dłuższej perspektywie nie rozbije sie to na jakości drużyn i czy wielu zawodników będzie chciało tam przejść nie mogąc rywalizować z wieloma czołowymi drużynami na świecie.
0
Witam, czyli UEFA wygrała nawet jak wykluczy te zespoły z Ligi Mistrzów to Liga Mistrzów moze nie stracić az tak wiele. Przecież dla przykładu zdażały się sezony kiedy Barcelona i Juve nie grało w Lidze Mistrzów Np Juve w szonie 06/07 czy Barcelona 02/03 czy 03/04 w tedy zastępowały ją Valencia czy Deportivo La Coruna i jakoś ta Liga Mistrzów wcale nie była mniej interesująca oczywiscie zaraz ktoś powie ale to były inne czasy może i tak. Zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie czy UEFA czy Barcelona z Realem. Bo w tedy się okaże czy bez wpływu z LM te kluby dalej utrzymają swoje kadry i finanse przewiduje ze sobie te kluby mogą poradzić np Lobby Amerykańskie jest bardzo mocne kto wie być moze te kluby w tedy dołączą do Amerykańskiej MLS co na pewno dało by im korzyści tylko w tedy okaze się czy piłkarze faktycznie chcieli by grać po za Europą i rozgrywkami LM. Bo Liga Mistrzów np z Atletico Madryt, Sevilla, Realem Sociedad, Villarealem Napoli, Milanem, Roma, Interem, PSG, Bayernem, Borussią Dortmund, Tottenhamem, Liverpoolem, Manchesterem City, Arsenalem, Chelsea, Manchesterem United. Moze być dalej bardzo ciekawa i interesująca bo dalej w stawce było by wiele renomowanych klubów. UEFA to Mafia, złodzieje ale wygrali i zobaczymy co zrobi ta 3 czy w dłuższej perspektywie nie rozbije sie to na jakości drużyn i czy wielu zawodników będzie chciało tam przejść nie mogąc rywalizować z wieloma czołowymi drużynami na świecie.
7 maj 2021 | 19:56
0
wygląda to jak mierzenie siusiaków - kto ma większego... na razie wygrywa UEFA, ale Superliga może jeszcze mocno urosnąć i nie będę zdziwiony jeśli okaże się, że to jej wielki bat będzie gotowy do naparcia na zwieracze obecnego monopolisty XD
7 maj 2021 | 20:12
0
Hahaha Uefa i Fifa okradaja na miliardy i jeszcze kaza placic kluba ktore powoli bankrutuja a oni sami na nich rocznie zarabiaja kilka miliardow euro haha
8 maj 2021 | 01:38
0
Nie bronię uefa ale te kluby zadłużają się same, żadna uefa ich do tego nie zmusza. Jak ktoś jest cienki w zarządzaniu, jak na przykład Barca i real, to tak się to kończy. Jakoś taki Bayern potrafi wygrać LM trzymając budżet w ryzach. Niech dostaną kary, zbankrutują, zaczną od nowa od 2-3 ligi i wrócą zdrowsi. Na, dziś te kluby to rak Europejskiej piłki.
7 maj 2021 | 20:29
0
Liga Mistrzów dla mistrzów a nie dla 3,4 drużyny!!!
7 maj 2021 | 21:12
(Edytowany)
Chuja im zrobią. Real, Barca i Juve to kluby z największą bazą kibiców. Jak ich zdyskwalifikują na 2 sezony, to sami stracą setki milionów.
0
Chuja im zrobią. Real, Barca i Juve to kluby z największą bazą kibiców. Jak ich zdyskwalifikują na 2 sezony, to sami stracą setki milionów. Zapewne te kluby zrobiłyby sobie mini turnieje w różnych częściach świata z lokalnymi zwycięzcami danych rozgrywek i też swoje zarobiły.
7 maj 2021 | 19:35
(Edytowany)
5 % z dochodów z Europejskich Pucharów..no to się uśmiali w Arsenalu😂
0
...
7 maj 2021 | 19:37
0
pasuje tutaj ten mem z murzynem wskazujacym palcem na swoj mozg i podpisem w stylu: nie stracisz 5% za udzial w europejskich rozgrywkach jesli w nich nie zagrasz. arsenal zawsze mial leb do interesow.
7 maj 2021 | 23:02
0
https://i.imgflip.com/1jcn12.jpg
7 maj 2021 | 20:32
0
Cyrk
7 maj 2021 | 19:41
0
10mln wyląduje do murzynów ?, gdzie 50% przepadnie w korupcji.
7 maj 2021 | 21:31
0
City też miało nie grać przez 2 sezony
7 maj 2021 | 22:12
0
Haracz za rezygnację z udziału w LM? Rozumiem, gdyby to miało miejsce w trakcie rozgrywek, ale co w przypadku, gdy się ich jeszccze nie rozpoczęło, a jest się na szczycie ligowej tabeli? Bardziej mafijnie to wyglądać chyba nie może.
STS
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Oferta na EURO 2020 w Fortunie! 600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550