W trakcie
Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Eksperci chcą Złotej Piłki dla Roberta Lewandowskiego. "W niczym nie ustępuje Messiemu czy Ronaldo"

Robert Lewandowski
Źródło zdjęcia: Federico Guerra Moran / Shutterstock.com

Czy Robert Lewandowski zasłużył na wygraną w walce o "Złotą Piłkę"? Polscy eksperci nie mają wątpliwości, że napastnik powinien znaleźć się co najmniej na podium plebiscytu.

Robert Lewandowski notuje nieprawdopodobny początek sezonu. 31-latek strzela gola za golem, wyciągając Bayern Monachium i reprezentację Polski z tarapatów. Napastnik obecnie może pochwalić się znakomitymi statystykami - w 2019 roku dla "Die Roten" zdobył już 36 bramek. W związku z tym w mediach coraz odważniej mówi się o szansach "Lewego" w walce o "Złotą Piłkę".

- Robertowi to wyróżnienie należało się już dawno. Lewandowski przegrywał z Ronaldo i Messim, bo nie był tak popularny na świecie. Uważam, że "Lewy" powinien dostać "Złotą Piłkę", a nie tylko znaleźć się na podium - przekonuje Jan Tomaszewski.

- Robert Lewandowski jest jedyny w swoim rodzaju. Jest wielu napastników, którzy seryjnie strzelają gole, ale potem się zacinają. Robert jest systematyczny. W dodatku robi to z każdej pozycji, każdą częścią ciała. Jeśli ma wygrać „Złotą Piłkę” - to teraz albo nigdy - dodaje Radosław Michalski, były reprezentant Polski.

Nieco ostrożniej swoje przewidywania wyraża za to Jerzy Engel.

- Dla mnie Robert w pełni zasługuje na to, by znaleźć się na podium "Złotej Piłki". Problemem może być to, że Bundesliga nie jest zbyt ceniona przez światowe media. Uważam jednak, że Robert w niczym nie ustępuje Messiemu czy Ronaldo i należy mu się miejsce w tym gronie - podkreśla były selekcjoner.

Źródło: TVP Sport/TVN24
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

107
26 paź 2019 | 15:44
Komentarz usunięty
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
25 paź 2019 | 20:57
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Experci!!!!???
25 paź 2019 | 15:59
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polscy eksperci to akurat nie maja za wiele do gadania. Mysle ze Lewy bedzie wysoko sklasyfikowany ale on poza biciem rekrdow w Bundeslidze i wygrywaniem meczow eliminacyjnych z reprezentacja niczym sie od kilku lat nie wyroznia. Dla porownania, inni zawodnicy nie bija ligowych rekordow ale osiagaja sukcesy druzynowe, strzelaja bramki i wygrywaja trofea.
25 paź 2019 | 10:57
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak nasz rząd dobrze posmaruje, to jest szansa na nagrodę dla Lewego.
25 paź 2019 | 09:35
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trochę racji ma Engel
25 paź 2019 | 09:31
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O cholera, jak tacy eksperci się wypowiadają pozytywnie no to Robert może sobie już zamawiać statuetkę.
25 paź 2019 | 08:59
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To prawda.
25 paź 2019 | 08:30
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
czekam tylko na zdjecie Borka w tych ciemnych za duzych okularach - ze on potwierdza ta ekspercka brednie.
25 paź 2019 | 07:12
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie zasłużył
25 paź 2019 | 06:44
+43
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
POLSCY eksperci - i czar prysł
25 paź 2019 | 09:35
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wszedłeś, zrobiłeś wyświetlenie?
25 paź 2019 | 02:51
+35
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Phi. Mogę wymienić dużo bardziej pokaźne grono równie wpływowych w świecie piłkarskich ekspertów, którzy lobbują za Lewym:

Rysiek z Klanu
pani Kazia z monopolowego
wujek mojego kumpla z dzielni, pan Józek
Justyna Pochanke
Walduś Kiepski
duch Białej Damy na zamku w Krasiczynie
Marek Piegus
łoś z miejskiego ZOO w Tarnowie
proboszcz parafii w Łomiankach
Joasia, pracowniczka urzędu pocztowego w Mszanie Dolnej
Ania Lewandowska
Reksio
druh Boruch
Polak z dowcipów o Polaku, Niemcu i Rusku
Dąb Bartek
Most Grunwaldzki w Krakowie
król Zyga III Waza z kolumny
oraz, last but not least,
wróżka Oriana z Polsatu.

To chyba pozamiatane?
25 paź 2019 | 19:12
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Widać, że masz coś wspólnego i z Podkarpackiem i z Małopolską, tak jak ja ;) Przyznaj się, studiowałeś w Rzeszowie :)?
25 paź 2019 | 20:19
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ha, brawo za spostrzeżenie! Jestem z Krakowa i w nim studiowałem. Pozdrawiam.
25 paź 2019 | 02:29
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Uważam że pierwsza 3 może 5 faktycznie mu się należy, ale nie porównujmy do Messiego czy Cristiano, nie wypada.
25 paź 2019 | 01:15
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bez szans. Gdyby te 2-3 lata temu zdecydował się na transfer i sprostał wymaganiom PL lub LALIGA to wszystko mogło by się wydarzyć, tymczasem wybrał wygodę, stabilność i bezpieczeństwo w Niemczech. Bundesliga to zwyczajnie nie poziom złotej piłki
25 paź 2019 | 07:12
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba chciałeś napisać - gdyby 2-3 lata temu BAYERN ZECHCIAŁ GO PUŚCIĆ , bo Lewy to chciał transferu już dawno.... no ale taki mały szczegół, chociaż w sumie najważniejszy w tej twojej historii.
25 paź 2019 | 23:15
(Edytowany)
Mylisz się, mógł nie przedłużać kontraktu jeśli mu zależało na transferze, nikt go wtedy nie zmuszał by podpisać 5-letni kontrakt, wystarczyło o 2 lata, nikt by mu problemów w ostatnim roku nie robił wiedząc ze w kolejnym odejdzie za darmo jeśli będą mu robić problemy
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mylisz się, mógł nie przedłużać kontraktu jeśli mu zależało na transferze, nikt go wtedy nie zmuszał by podpisać 5-letni kontrakt, wystarczyło o 2 lata, nikt by mu problemów w ostatnim roku nie robił wiedząc ze w kolejnym odejdzie za darmo jeśli będą sie stawiać
26 paź 2019 | 00:27
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
On już 3 lata temu miał podpisany kontrakt na 5 lat... Bayern nie podpisuje krótszych kontraktów, i niestety zmusza swoich najlepszych zawodników do tego od początku, w Niemczech w umowach nie musisz mieć klauzuli odejścia jak choćby w Hiszpanii. On po przejściu do Bayernu miał od razu 5 letni kontrakt, takze jakby nie podpisywał co roku kolejnych to teraz zarabiałby najmniej w Bayernie a robiłby największą pracę. Nie wiem czy ktoś z odrobiną oleju w głowie chciałby tak pracować..... Wszystko od początku zależało tylko i wyłącznie od Bayernu, a Bayern wie ze za takiego zawodnika trzeba niestety wyłożyć 200 baniek. Niestety real i inne drużyny myślały że Polaka to ściągną w promocji... Dlaczego real nie dał nigdy za lewego 150 baniek? No kurwa byłby warty z 3 lata temu nawet więcej. Robiłby im robotę nieziemską...... Z samych koszulek zwracała by się lwia kwota co roku ..
30 paź 2019 | 02:13
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pierdolisz. Nawet Ty byś to przewidział gdyby Ci zależało na transferze
Już widzę jak Bayern nie zgadza się na warunki pana Lewandowskiego, jebnij się w łeb
Wybrał ciepełko i spokój, tyle w temacie
30 paź 2019 | 06:59
(Edytowany)
Sam pierdolnij się w łeb :) co za koleś...
Jakby real chciał mieć zawodników klasy światowej to wiedziałby , że za takiego Lewego 3-4 lata temu trzeba było wyłożyć 150 baniek. Bayern nie jest głupi nie sprzedaje za drobniaki najlepszych zawodników. Niestety w realu pracują dzieci (nota bene pewnie takie które też każą innym jebnąć się w łeb - świetne "dorosłe" stwierdzenie, nie ma nic bardziej dorosłego niż obrażanie drugiego człowieka przez internet ;)) , dzieci te myślą że piłkarze posrają się na samą nazwę real i wszyscy za darmo przejdą. Niestety piłką rządzą inne prawa...
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sam pierdolnij się w łeb :) co za koleś...
Jakby real chciał mieć zawodników klasy światowej to wiedziałby , że za takiego Lewego 3-4 lata temu trzeba było wyłożyć 150 baniek. Bayern nie jest głupi nie sprzedaje za drobniaki najlepszych zawodników. Niestety w realu pracują dzieci (nota bene pewnie takie które też każą innym jebnąć się w łeb - świetne "dorosłe" stwierdzenie, nie ma nic bardziej dorosłego niż obrażanie drugiego człowieka przez internet ;)) , dzieci te myślą że piłkarze posrają się na samą nazwę real i wszyscy za darmo przejdą. Niestety piłką rządzą inne prawa...

Tyle w temacie..
24 paź 2019 | 23:46
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jacy Eksperci?
25 paź 2019 | 00:57
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ty i kumple
24 paź 2019 | 23:13
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z całym szacunkiem do lewego uważam że to najlepszy piłkarz w historii polskiej piłki najlepszą 9 w tej dekadzie ale do Messiego i Ronaldo to brakuje i to dużo ponieważ to najlepsi piłkarze w historii tej dyscypliny sportu nie było lepszych i może długo nie być chyba że Mbappe. Pierwsza piątka jak najbardziej bo mimo wszystko Leo Ronaldo van Dijk i chyba też Mane byli w tym roku lepsi. Nagrodę wygrywa się do czerwca Tak naprawdę A lewy sorki tylko jedna bramkę strzelił w fazie pucharowej w lidze mistrzów to zdecydowanie za mało. Lewy i tak jest niesamowity pewnych rekordów już nikt mu nie zabierz 5 bramek w 9 minut 4 bramki w półfinale ligi mistrzów 16 bramek w eliminacjach to jest coś niesamowitego ale rozłożyło się na lata jakby zrobil to w jednym sezonie jak najbardziej mógłby zdobyć złotą piłkę. Ja mam nadzieję że lewy jeszcze pobije dwa rekordy i strzeli 41 bramek w lidze i przegonił Mullera w klasyfikacji wszech czasów. Po tych wyczynach będzie najlepszy 9 w 21 wieku wyprzedził wszystkich z henry raulem van nisterloyem czy suarezem na czele. I to będzie gigantyczna sprawa ale sorry messi i Ronaldo to są kosmici
25 paź 2019 | 00:31
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Złota piłka to ta 2 nagroda za cały rok kalendarzowy. Jeśli Messi będzie na podium a lewy nie to bedzie zart jakis bo nic nie wygrał po za ligą a liczby ma gorsze.
24 paź 2019 | 23:03
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mnie nie dziwią takie wypowiedzi, bo jednak trafił nam się piłkarz wyjątkowy. Zapomnijmy na chwilę, że to nasz rodak i spójrzmy na trzeźwo na karierę i osiągnięcia Lewandowskiego.
Nie będę rozpisywał się o statystykach, bo raczej wszyscy je znamy i są one wybitne od wielu lat. RL9 to nie efemeryda, zawodnik jednego czy dwóch sezonów. Bardzo regularny piłkarz. Od czasów gry w Bundeslidze w każdym sezonie pod względem statystyk i trofeów to zawodnik absolutnego topu. W LM ogrom goli i za moment wyprzedzi czwartego w historii Benzeme, a Raul poczuje jego oddech na plecach. Faktem jest, że jest nie tylko kompletnym napastnikiem, bo strzela bramki każdą częścią ciała, a także z każdej pozycji. Jest znakomitym wykonawcą rzutów wolnych oraz karnych. Właściwie to Lewy nie ma słabych punktów. Jest wzorcowym profesjonalistą i nie łapie kontuzji. Dodatkowo Robert wzbogacił repertuar zagrań o rozegranie piłki, a często zdarza mu się schodzić na skrzydło i udanie stamtąd zagrywać. Lewandowski ustanawia i śrubuje wszelkie możliwe rekordy.
NIe zgodzę się z tym, że nie jest wystarczająco popularny w świecie piłki. To nieprawda, bo często oglądam mecze z jego udziałem i słyszę komentarz w różnych językach. Najczęściej jest tak, że komentatorzy nazwiskiem Lewandowskiego wręcz się delektują. Gdy wyjadę za granicę to tak oprócz Wałęsy, JP2 z Polaków taką samą rozpoznawalnością cieszy się tylko Robert Lewandowski. Wszyscy piłkarscy kibice pamiętają jak to RL9 wbił słynnemu Realowi w półfinale LM cztery gole i w pojedynkę zapewnił Borussii awans do finału, a o słynnym pięciopaku w 9 minut tylko przypomnę.
Nie zgodzę się z tym, że Lewy jest na poziomie Messiego i Ronaldo. Nikt od 10 lat nawet nie zbliżył się do ich poziomu. Natomiast ewidentnie Robertowi brak spektakularnego sukcesu w międzynarodowych rozgrywkach. To jest jedyny powód, że Lewy nie znalazł się do tej pory na podium plebiscytu "Złotej Piłki". Jest o więc powód czysto sportowy.
Natomiast teraz jest bardzo dobry czas Lewego na sukces w tym plebiscycie, bo gra w tym roku na wciąż wysokim poziomie, a czego nie można powiedzieć o panach CR7 i Messim. Poza tym ten sezon rozpoczął w stylu i statystykami jakich nie miał nigdy i tym się wyróżnia i o tym się w Europie mówi i pisze.
Taki np. Van Dijk owszem dobry grajek i wygrał z Live LM, ale to jest tylko jeden sezon. Lewy takich sezonów ma przynajmniej osiem. Moim zdaniem RL9 powinien być w tym roku na podium. Natomiast żeby wygrać "Złotą piłkę" musi niestety dołożyć coś ekstra, a mianowicie przynajmniej finał z Bayernem i króla strzelców LM lub z naszą reprezentacją medal na ME i worek bramek.
24 paź 2019 | 22:56
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wg popularności nie ma szans z Messim i Ronaldo...powalczy z van Dijkiem o top 3 - gdzie powinien być zasłużenie...
25 paź 2019 | 00:01
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie bardzo mądrze mówisz w tym plebiscycie liczy się Popularność! wiadomo przez dekady Messi i Ronaldo byli Najlepsi według mnie Messi to najlepszy piłkarz w Histroii ale za ten sezon powiem szczerze Lewy zasługuje na top 3 minusujcie mam was w pizdzie!
24 paź 2019 | 22:54
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
experci z tvp... propaganda sukcesu, populistyczne pierdolenie
24 paź 2019 | 22:53
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tomaszewskiego i tych całych ekspertów pojebało już do końca... fajnie że Lewy strzela tyle bramek, jest TOP of 9 na świecie, ale gdzie mu kurwa do CR7 czy Messiego??? czy wygrał Mistrzostwo Świata? nie... Mistrzostwo Europy? nie.. LM? hmm nie, a może LE?? no też nie, więc za co ?? Lewy nawet Złotego Buta nie wygrał, a każda Liga ma swojego króla strzelców i jakoś eksperty w innych ligach nie rozdają Złotej Piłki na lewo i prawo

aa rozpierdalają mnie te dzbany, co twierdzą, że ten plebiscyt to konkurs popularności, a kurwa 3 razy LM pod rząd, Liga Narodów, Po kilka Złotych butów, 700 goli w karierze albo 90 w sezonie to się z pizdy wzięło tak?? więc dzieciaki, jedna rzecz.. na ten moment jest Ronaldo i Messi, potem długo nic, następnie mimo zjebania umysłowego Neymar i Mbappe i cała reszta, takie są fakty!
24 paź 2019 | 22:49
(Edytowany)
Jaki znów ,,die roten"?!! To jest nasz polski Lewy!
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
...
24 paź 2019 | 22:26
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hahahaha polskie eksperty
24 paź 2019 | 22:18
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Polscy eksperci"... dalej nie czytam.
24 paź 2019 | 21:35
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przecież to w większości konkurs na popularność, piłkarskie telekamery. Po co się gorączkować, Lewy nie wygra tego durnego plebiscytu, a i na podium nie ma co liczyć. W przeszłości był już śmiesznie nisko notowany, więc czemu teraz miałoby być inaczej. Jest w znakomitej dyspozycji, nie obniża lotów od dawna i zasługuje na wyróżnienia. Tyle że nie jest wystarczająco medialny i gra w Bundeslidze, więc w wyborach miss futbolu znowu przepadnie.
24 paź 2019 | 21:33
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po przeczytaniu nagłówka zaraz wiedziałem, że to polscy „eksperci”.
24 paź 2019 | 21:09
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co raz bardziej wkurwiaja mnie te meczyki :/ robicie z ludzi idiotów? Tomaszewski ekspert? Kurwa.... :/// pierdol... te wasze z dupy artykuły...🖕
24 paź 2019 | 20:58
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pomijanie Lewego to kpina.
24 paź 2019 | 20:28
+39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
>ekspert
>Tomaszewski

Wybierz jedno
25 paź 2019 | 01:48
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jest jeszcze nasz kochany Hajto..XD
24 paź 2019 | 20:05
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ronaldo czy Messi zostali wypromowani przez ligę hiszpańską, przez swoje kluby, reprezentacje , przez media i przez kibiców. oczywiście także przez swoją grę .ten trend podłapali ludzie biznesu, którzy zwietrzyli źródła pięknego dochodu i karuzela się nakręca. do tego od czasu jakiś skandalik , jakieś problemy z podatkami itp.
co do Lewego. Bundesliga jest ligą solidną ale nie oszukujmy się, szału nie robi. to wyrobnicy, dla nich liczy się efekt końcowy przy jak najmniejszym możliwym wkładzie własnym. brak spektakularnych transferów itd. Bayern też jakoś nie promował Lewego, nie licząc jakichś tam spotów czy tego typu głupot. więcej było słychać o przepychankach, ustawianiu w szeregu, jak to Niemcy mają w zwyczaju, ordnung muss sein, czyli porządek musi być. to jak ten Lewy miał zabłysnąć na salonach ? strzela chłop bramkę za bramką ale już gra w reprezentacji takiej a nie innej. sensacją było dla niektórych,że sobie włosy zafarbował czy to,że glutenu nie wpieprza czy coś tam innego.. Lewy nie ma zaplecza, nie ma tego fejmu , takie moje zdanie.
no i przede wszystkim - brak osiągnięć. bez pucharu mistrzów, bez medalu na imprezie międzynarodowej kopanej reprezentacji będzie mu bardzo ciężko i pan Janek czy inni experci będą mogli sobie co najwyżej chcieć.
24 paź 2019 | 21:20
(Edytowany)
Dokładnie w punkt. Twierdzę, że nawet gdyby na koniec zeszłego sezonu to Bayern zamiast Liverpoolu wygrał LM, to i tak Lewy nie wygrałby Złotej Piłki. Już od wielu lat jest to festiwal popularności i zasięgu medialnego, a nie plebiscyt na najlepszego piłkarza. Bywały sezony, że ani Messiemu ani Ronaldo Złota Piłka się nie należała i ani myślę umniejszać tej dwójce umiejętności, osiągnięć i zasług. Raz brano pod uwagę sukcesy z klubem i reprezentacją, a raz osiągnięcia (gole, asysty, MVP meczu, ect.) indywidualne w zależności jaka wymówka była wygodniejsza.
Wracając do Lewego, niestety nie ta liga, nie ta reprezentacja, nie ta półka marketingowa. Świat ekscytuje się LaLigą (Barcą i Realem), Premier Leauge i LM, a nie ligą wyrobników (Bundesligą), a opinie "ekspertów" tylko z Polski na gali Złotej Piłki to znaczą tyle co osiągnięcia polskich klubów w europejskich pucharach.
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie w punkt. Twierdzę, że nawet gdyby na koniec zeszłego sezonu to Bayern zamiast Liverpoolu wygrał LM, to i tak Lewy nie wygrałby Złotej Piłki. Już od wielu lat jest to festiwal popularności i zasięgu medialnego, a nie plebiscyt na najlepszego piłkarza. Bywały sezony, że ani Messiemu ani Ronaldo Złota Piłka się nie należała. I ani myślę umniejszać tej dwójce umiejętności, osiągnięć i zasług. Raz brano pod uwagę sukcesy z klubem i reprezentacją, a raz osiągnięcia (gole, asysty, MVP meczu, ect.) indywidualne w zależności jaka wymówka była wygodniejsza.
Wracając do Lewego, niestety nie ta liga, nie ta reprezentacja, nie ta półka marketingowa. Świat ekscytuje się LaLigą (Barcą i Realem), Premier Leauge i LM, a nie ligą wyrobników (Bundesligą), a opinie "ekspertów" tylko z Polski na gali Złotej Piłki to znaczą tyle co osiągnięcia polskich klubów w europejskich pucharach.
24 paź 2019 | 20:02
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby Bayern wygrał Ligę Mistrzów, to Złota Piłka dla Lewego byłaby jak najbardziej realna. Teraz na to moim zdaniem żadnych szans nie ma. Ale na podium tego plebiscytu jak najbardziej.
24 paź 2019 | 21:18
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nawet jakby Bayern wygrał LM to znaleźli by inny powód by Lewy nie zdobył Złotej Piłki. Dla Fifa, dla Uefa liczą się pieniądze.
24 paź 2019 | 20:00
-21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mbappe powinien wygrac
24 paź 2019 | 19:59
+64
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
widze tytuł i mysle o jakich ekspertów chodzi, a to o naszych
Ludzie dajcie spokój
25 paź 2019 | 00:05
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Strzał w dziesiątke co do Lewandowskiego nie znajdzie się w top 3 nie ma takiej mozliwośći !!! to jest konkurs popularnosci jebać ten pierdolony plebiscyt Lewy i tak w moim sercu jest w top 3 w tym sezonie Tfu na was Francuskie scierwa bo pewnie wyląduje w top 10-15 i tak będzie zobaczycie
24 paź 2019 | 19:48
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Messi zasłużył, bo indywidualnie wypadł najlepiej :)
24 paź 2019 | 19:53
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przecież Lewy ma lepsze statystyki od Leo w 2019
24 paź 2019 | 19:55
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chodzi o jakość goli nie ilość - król strzelców Ligi Mistrzów, król strzelców La Liga, Złoty But itp
24 paź 2019 | 19:58
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zawsze znajdzie się jakiś sposób, by wywindować Messiego/Ronaldo na pierwsze miejsce. W takim razie jeśli chodzi o jakość goli to raczej Mane/Salah.
24 paź 2019 | 19:44
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wchodzac w ten shit, mialem nadzieje, ze to jacys prawdziwi eksperci, a nie jacys podrabiance, w dodatek tylko polacy.
24 paź 2019 | 19:43
-17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Podam 3 powody, dla których Lewandowskiego nie ma prawa być na podium: Salah, Mane, van Dijk. Za nimi jest peleton, a w nim Messi, Ronaldo, Lewandowski i kilku innych jeszcze.
24 paź 2019 | 19:27
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A w czym niby liga niemiecka ustępuje hiszpańskiej? Chciałbym żeby Robert zdobył złotą piłkę ale nie oszukujmy się - tak się niestety nie stanie :(
24 paź 2019 | 19:18
+27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie oszukujmy się, ale w tym roku ani Messi ani Ronaldo nie osiągnęli nic takiego żeby zasłużyć na złotą piłkę, więc jeśli oni mogą liczyć na wygraną, to Lewandowski także.
24 paź 2019 | 19:28
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No rzeczywiście nic. Messi najlepszy strzelec Ligi Mistrzów, najlepszy strzelec ligi hiszpańskiej co przy okazji dało złotego buta. Lewy strzela jak pojebany od 2 miesiecy w słabszej niemieckiej lidze i już wrzawa.
24 paź 2019 | 21:19
(Edytowany)
A La Liga niby lepsza xD valladolid,deportivo alaves,osasuna,eibar,leganes to też ogórkowe kluby
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A La Liga niby lepsza xD valladolid,deportivo alaves,osasuna,eibar,leganes to też ogórkowe kluby.A zresztą lewy teraz strzela nie tylko w lidze ale też w lidze mistrzów więc no
25 paź 2019 | 00:04
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Widze, ze ktos tu nie ma bladego pojecia o lidze Hiszpańskiej.
24 paź 2019 | 18:59
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niestety nie ma szans. Wybitni eksperci meczykow mówią zgodnie- to był rok Messiego. Nikt tak nie chrupie umiejętnie chipsów przy oglądaniu meczów LM i nie trzyma piłki blisko przy nodze.
24 paź 2019 | 18:56
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Experci to se mogą chcieć .
Sponsorzy rządzą i lansują swoich .
24 paź 2019 | 18:55
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
aha tylko tylko Polscy eksperci tak uważają
24 paź 2019 | 18:54
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zajebiści eksperci..... ZP dla niego to jakiś żart, pierwsza dziesiątka w jego zasięgu w grudniu