Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Real Madryt. Florentino Perez potwierdził, że chciał kupić Roberta Lewandowskiego. "Był poza zasięgiem"

Robert Lewandowski
Źródło zdjęcia: Marcin Kadziolka/Shuterstock

Florentino Perez przyznał, że Real Madryt w ostatnich latach usiłował sprowadzić Roberta Lewandowskiego. - Niektórzy piłkarze nie są na sprzedaż - podsumował starania o kapitana reprezentacji Polski.

O możliwym przejściu Lewandowskiego do Realu spekulowano zwłaszcza w pierwszej połowie 2018 roku. Agentem polskiego napastnika został wtedy Pini Zahavi, który zaczął intensywnie działać w kierunku przeprowadzenia transferu. Jego starania spełzły na niczym, bo Bayern nie chciał pozbywać się swojej największej gwiazdy.

- Niektórzy piłkarze nie są na sprzedaż. Przez wiele lat chcieliśmy Lewandowskiego, ale nie udało się nic zrobić. Nie ma w kontrakcie klauzuli odstępnego, a Bayern nigdy nie chciał go sprzedać - stwierdził Perez.

Choć Lewandowski początkowo dawał do zrozumienia, że chętnie opuściłby Monachium, to ostatecznie podpisał nowy kontrakt z Bayernem. Jego umowa obowiązuje do połowy 2023 roku.

Perez przyznał, że kapitan reprezentacji Polski nie jest jedynym piłkarzem, którego Real nie był w stanie wykupić. Podobnie wyglądała sytuacja z Paulem Pogbą, który latem znajdował się na czele listy życzeń Zinedine'a Zidane'a. Manchester United nie chciał go jednak sprzedać.

- Są piłkarze, którzy są poza naszym zasięgiem - skwitował prezydent "Królewskich".

Źródło: marca.com
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

41
13 wrz 2019 | 02:07
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
JEST GRAJACA LEGENDA BAYERNU WIEC NIE MA CO TERAZ GDYBAC O REALU
13 wrz 2019 | 02:06
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby Real naprawde chciał Lewego to już dawno by tam grał.
12 wrz 2019 | 22:44
-12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niemcy zawsze wydymają Polskę, zawsze biorą co chcą z Polski za darmo, frrmy, tanią siłę roboczą...
12 wrz 2019 | 19:56
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z jednej strony pewnie wygrałby już z Realem LM, z drugiej czy zadowoliłaby go gra w cieniu Ronaldo? Bo raczej tak by było, CR7 był w klubie nieformalnym liderem.
12 wrz 2019 | 17:48
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wojtuś oglądasz mecze ale nie masz zielonego pojęcia o piłce.
12 wrz 2019 | 17:18
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewy poszedł na łatwizne. Pamietam, że wtedy każdy kto opuszczał Borussie Kloppa i szedł za granice - przepadał. Lewy i Kucharski sie tego bali. Pewnie były i inne powody, ale to był jeden z z tych głównych
12 wrz 2019 | 12:49
(Edytowany)
Lewy by się przydał w Besikatasie.
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lewy by się przydał w Besikatasie. Podobno słyszałem że Legia miała przygotowane 100 mln € na sprowadzenie Benzemy z Realu , a Lewy miał by trafić wtedy do Realu.
12 wrz 2019 | 15:53
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
BeKutasie
12 wrz 2019 | 12:49
(Edytowany)
Co by było gdyby było ? Lewy po strzeleni Realowi czteropaka powinien z BVB od razu iść do Realu Dziś byłby z LM na koncie
+64
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co by było gdyby było ? Lewy po strzeleniu Realowi czteropaka powinien z BVB od razu iść do Realu Dziś byłby z LM na koncie . Na pewno jest bezprecedensowa gwiazdą Bundesligi ale jednak brakuje Mu tej truskawki na torcie
12 wrz 2019 | 13:29
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spokojnie może jeszcze się załapie na tą truskawkę :D Bayern w ostatnich latach pokazał że raz na dekadę zdobywa to trofeum, a Lewy ma ważny kontrakt przed końcem właśnie takiej dekady. Jak będzie cierpliwy to spełni swoje marzenie.
12 wrz 2019 | 15:48
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Załapie się, albo i nie. Taki Ibrahimović grał w wielu utytułowanych klubach, a ligi mistrzów nie zdobył.
12 wrz 2019 | 12:34
+34
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zidane zawsze wybrał by Karima do pierwszej 11 lewy by siedział na ławce po 2 latach przeszedłby za śmieszne pieniądze do Interu czy celtiku jako niewypał i wtedy byście kurwa się śmiali i rozpisywali nieudacznicy zasrani. A tak teraz co rok liga mistrzów ładny hajs tu bramexzka tam brameczka po chuj ma się gdzieś ruszac.
13 wrz 2019 | 02:04
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby miał twoje ambicje pewnie by gral jeszcze w zniczu pruszków
13 wrz 2019 | 09:27
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ty nie wiesz kim jestem
14 wrz 2019 | 15:17
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Patrząc na twój komentarz wyżej to pewnie jakiś scout europejskiego giganta.
12 wrz 2019 | 11:34
+27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I dobrze. Po co Lewy miał by się kisić w realu, jak tu pisze historie
12 wrz 2019 | 18:59
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I co ma z tego "pisania historii" w ogórkowej bl i bayernie? Zresztą, Real jakoś mocno go nie chciał
12 wrz 2019 | 19:27
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To nie telenowela mordo. Jego życie, podobna mu się w Niemczech to siedzi tam. Jak ty byś zrobił inaczej to idź i próbuj
12 wrz 2019 | 21:17
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może i się mu podoba w Niemczech, ale gdyby miał możliwość to by już dawno czmychnął, nie tylko do Realu ale też np. do Premiership
12 wrz 2019 | 23:26
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie wiem, może masz racje.
12 wrz 2019 | 11:07
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Idealny moment na przejście Lewego do Realu to było kilka lat temu z Borussii. Wtedy był przede wszystkim młodszy. W sumie szkoda, bo dzisiaj pewnie miałby na koncie parę pucharów mistrzów.
12 wrz 2019 | 10:49
-41
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ogladam praktycznie wszystkie mecze reprezentacyjne i klubowe Lewandowskiego, szczerze? Jest przeciętny i zadne pompowanie balonika nie zmieni mojej opinii. Wiecej u niego widac chodzenia po boisku i machania rączkami do sędziego niz walki o kazdą piłkę, zresztą nie wiem jak taki egzekutor jak Lewy mogl zmarnowac sytuacje z 5m po podaniu Grosika [ale to Lewy a nie Milik więc się nie śmiejemy - tak to wygląda] Ogladam regularnie Premier League, ja osobiscie nie widze go w top 4 zespolach, gdzie mu do Aguero, Sterlinga, Kane, Aubameyanga, Lacazzete. Oni potrafia odebrac pilke i zmienic losy meczu a nie czekają na podania pod nos i liczą na 11stki. Obiektywnie? Jest dobry ale na bundeslige i do tych najlepszych mu sporo brakuje. Co pokazał w 2 ostatnich latach w LM, w rundzie pucharowej? Co pokazał w Rosji, co pokazał we Francji? Krol strzelcow eliminacji bo tam gralismy z kelnerami z Kazachstanu czy Armenii.. Dlaczego nie zostal krolem strzelcow w turnieju finalowym skoro jest taki dobry ze 100 baniek za niego to za malo? Na 8 meczow turniejowych tylko 1 bramka... Jest bardzo przeciętny i taka jest prawda. A takie statystyki w Bayernie to Mandzukic i drewniany Gomez robili ;)
12 wrz 2019 | 11:03
+40
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Że chciało Ci się produkować takie głupoty...
12 wrz 2019 | 14:55
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie. Po dwu zdaniach przestałem czytać ten bełkot.
12 wrz 2019 | 16:12
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zamiast minusować bo ktoś obiektywnie kogoś ocenia Lewego a nie wychwala go pod niebiosa to moze mi napiszecie co typ pokazał ma ME i MŚ? gdzie był w 2 ostatnich edycjach lm w fazie play-off? Czekam na normalną odpowiedź a nie to co zawsze "co za bełkot, czytać się nie da" a taka jest prawda. Ja go w tych momentach częściej widywałem w reklamach szamponów przeciwlupiezowych albo gillette niz przy piłce ;)
12 wrz 2019 | 13:35
(Edytowany)
Nie ma co ukrywać, że Lewy to jest generalnie... piłkarskie drewno jeśli chodzi o technikę. Przemawiają za nim warunki fizyczne, bardzo dobre czytanie gry, bardzo dobre ustawianie się na boisku... i właściwie to już wszystko co ja mam do powiedzenia na temat piłkarskich umięjętności "Lewego". Jednak trzeba przyznać, że to wystarczy, aby zarabiać krocie i grać w Bundeslidze strzelając mnóstwo bramek - szkoda tylko że z ogórkami - dlatego zgadzam się z @wojtus. Jak na piłkarza nie ma tak ciężko - dostaje na tacy piłki do wykończenia i na tacy dostaje karne :)
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie ma co ukrywać, że Lewy to jest generalnie... piłkarskie drewno jeśli chodzi o technikę. Przemawiają za nim warunki fizyczne, bardzo dobre czytanie gry, bardzo dobre ustawianie się na boisku... i właściwie to już wszystko co ja mam do powiedzenia na temat piłkarskich umięjętności "Lewego". Jednak trzeba przyznać, że to wystarczy, aby zarabiać krocie i grać w Bundeslidze strzelając mnóstwo bramek - szkoda tylko że z ogórkami - dlatego zgadzam się z @wojtus. Jak na piłkarza nie ma lekką pracę na boisku - dostaje na tacy piłki do wykończenia i na tacy dostaje karne :)
13 wrz 2019 | 11:49
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Napisałem, że zgadzam się z @wojuts. No generalnie zgadzam się, ale przeoczyłem jedną rzecz teraz widzę - nie można napisać że Lewy "jest przeciętny". Lewy to specyficzny typ napastnika, wymieniłem jego wadę i zalety. Nikt nie jest idealny, żeby nie było, nie krytykuje Lewego, ja po prostu opisałem jego umiejętności piłkarskie w kilku zdaniach. Możecie się nie zgadzać :) Niech mnie ktoś przekona, że Lewy jest dobry technicznie.
12 wrz 2019 | 13:40
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zjedz snickersa bo strasznie gwiazdorzysz, a porównywanie Gómeza z Lewym to jak zakładanie świni siodła, pasuje jak ulał!
12 wrz 2019 | 23:23
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na ogół nie reaguję na taki poziom oderwania od rzeczywistości, ale grzecznie poprosiłeś o wskazanie Ci Twoich błędów, więc to też czynię.
Kompletnie nie rozumiesz na czym polega idea sportu zespołowego. Otóż o to chodzi, że każdy ma swoje zadanie, bramkarz-bronić, rozgrywający i skrzydłowi-kreować grę, stwarzać okazje, napastnik-wykańczać. Weźmy np taki Pippo Inzaghi, gościu z piłką przy nodze nie potrafił zrobić nic, gole strzelał praktycznie same dobitki do pustej bramki, ale nikt nie podważał, że jest dobrym napastnikiem, dlaczego?- Bo miał wykańczać akcje i to robił i podobnie jest z Lewym. Fakt - na mundialu Lewy nic nie pokazał, a i na EURO nie wiele więcej, ale wracamy tutaj do tego co napisałem wyżej - rolą napastnika jest wykańczanie akcji, a skoro koledzy są tak słabi, że potrafią grać jedynie przeciwko Armenii itp, a gdy stanie już Słowenia na przeciw to nie potrafią nic zrobić, to nie ma co się dziwić, że napastnik nic nie zdziała z przodu. Podobnie rzecz się ma w Bayernie - skład który mają na Bundesligę wystarczy, ale na LM już nie, ile okazji miał Lewy przeciwko Liverpoolowi? - Zero.
Twierdzisz, że oglądasz praktycznie wszystkie mecze Lewego w FCB, ale chyba w ogóle nie oglądałeś ich meczów wcześniej (z resztą i teraz niezbyt uważnie). W czasach Mandzukicia i Gomeza to Robbery robili całą grę, a napastnik wystarczyło, że stoi w polu karnym i strzela. Lewy nie ma takiego luksusu, gdy przychodził do Bayernu obaj skrzydłowi mieli już 30 na karku, a w ostatnich sezonach byli już cieniami samych siebie.
Szydzisz z Lewego, że strzela karne, ale karny to jeszcze nie gol i też trzeba umieć strzelić. Wielu wybitnych piłkarzy marnowało karne w kluczowych momentach (chociażby Messi w finale Copa America). Ilu piłkarzy na świecie w ostatnich powiedzmy 5 latach ma lepszą skuteczność od Lewego? 2? Może 3? No ale dla hejtera to powód do wyśmiewania, bo robi coś dobrze.
'gdzie mu do Aguero, Sterlinga, Kane, Aubameyanga, Lacazzete. Oni potrafia odebrac pilke i zmienic losy meczu a nie czekają na podania pod nos i liczą na 11stki' Gdybyś faktycznie oglądał mecze to widziałbyś i wiedziałbyś, że Lewy bardzo często widząc niemoc swoich kolegów z drugiej linii cofa się nawet na swoją połowę, żeby przejąć piłkę i rozegrać akcję (przykład chociażby niedawny mecz z Herthą Berlin) czym zmienia losy meczu o czym sam wspomniałeś. Chyba że od 'dobrego' piłkarza oczekujesz, że będzie w każdym meczu przejmował piłkę na swojej połowie i strzelał gola po solowym rajdzie, ale tak to nawet Messiemu czy Maradonie zdarzy się raz albo dwa w życiu, więc wszyscy, których wyżej wymieniłeś są słabi, a idąc dalej wg Twojej logiki nigdy w historii piłki nożnej nie było dobrego piłkarza.
'Wiecej u niego widac chodzenia po boisku i machania rączkami do sędziego niz walki o kazdą piłkę,' Mnie też to jego częste machanie rękami irytuje i wolałbym tego nie oglądać. Messi też nie walczy o każdą piłkę i jakoś nie jest to problemem. Tak, wiem - Lewy to nie Messi, ale skoro już oceniamy piłkarzy i porównujemy to według tej samej skali, z resztą waleczność najczęściej cechuje zawodników, którzy mają braki w umiejętnościach.
'ale to Lewy a nie Milik więc się nie śmiejemy - tak to wygląda]' właśnie Lewy ma gorzej, bo o Miliku co najwyżej kilka memów powstanie i tyle, ale nie spadnie na niego taki hejt i krytyka jak na Lewego, więc znowu to Lewy ma gorzej.
'obiektywnie' reasumując Lewy to topowy zawodnik jak na swoją pozycję, nie jest idealny, ma braki, ale nie zmienia to faktu, że należy do ścisłej światowej czołówki i to jest fakt, a mówienie, że jest przeciętny to nadzwyczajna bzdura.
13 wrz 2019 | 18:52
(Edytowany)
doceniam za chęci, widzę, że podzieliłeś swoją wypowiedź na kilka segmentów więc tak:
1) Ja rozumiem o co Ci chodzi, niektórzy są takimi tzw "lisami pola karnego" którzy nic nie robią na boisku, tylko ustawiają i czekają na setki od kolegów z drużyny i tutaj Pippo Inzaghi jest świetnym przykładem (mimo iż nie lubiłem go za bardzo to potrafił się znaleźć w odpowiednim czasie o odpowiedniej porze).
2) Bayern najlepiej grał pod wodzą Heynckessa, to był futbol totalny i nikt w Bundeslidze nie mogl wtedy nawet pomyslec o wygraniu tytulu. Ribery wraz z Robbenem w tamym okresie mieli swoje najlepsze momenty w karierze. W ogóle dla niemieckiej piłki lata 2013-2014 to najlepszy okres XXI wieku (niemiecki finał ligi mistrzów, mundial 2014). Mimo to od tamtego momentu poziom Bundesligi wcale nie wzrósł, a nawet się obniżył (patrz na jakiej fazie rozgrywek europejskich pucharow odpadaly niemieckie kluby, nawet EA obniza rating Lewego w 20 po tym jak po raz kolejny zostal krolem strzelcow w lidze, bo dostrzegli ze bundesliga to juz nie jest top jesli chodzi o poziom ligowy). Nawet w ostatnich sezonach gry Riberyego i Robbena (36 i 35 lat na karku) nadal potrafili oni w pojedynkę odmienić losy spotkania i byli najbardziej wyróżniającymi się postaciami na boisku, wiec to że byli cieniami samych siebie to jest totalna bujda (chociaz przyznam ze zaczely ich lapac kontuzje regularnie i musieli czasem stawiac na sredniego Comana, ale jak chlopy grali to były pierwsze skrzypce).
3) Karny trzeba umiec strzelic i to mu w miare wychodzi (ale nawet i tu mam zastrzeżenie co do tego ,,zwalniania" bo śmiało można to podciągnąć jako zatrzymanie się), tutaj troche nie rozumiem bramkarzy z niemieckiej ligi, ktorzy mysle ze znaja sposob wykonywania karnego przez Lewego a i tak zdradzaja swoj kierunek rzucenia sie przy zatrzymaniu..
4) ,,Gdybyś faktycznie oglądał mecze to widziałbyś i wiedziałbyś, że Lewy bardzo często widząc niemoc swoich kolegów z drugiej linii cofa się nawet na swoją połowę, żeby przejąć piłkę i rozegrać akcję (przykład chociażby niedawny mecz z Herthą Berlin) czym zmienia losy meczu o czym sam wspomniałeś." Wybacz ale nie kojarzę takiej sytuacji.. chociaz warto wspomniec ze defensywa Hertny sie nie popisala (jesli rozmawiamy o 1 meczu kolejki). Pierwszy gol Lewego - nikt go nie kryje, nikt go nie pilnuje wbiega sobie na wolna pozycie i laduje gola. Druga bramka (karny) - po jaką cholerę obrońca rzuca napastnika na ziemię, gdy nie stwarza zagrożenia? Słabo.
5) ,,Chyba że od 'dobrego' piłkarza oczekujesz, że będzie w każdym meczu przejmował piłkę na swojej połowie i strzelał gola po solowym rajdzie, ale tak to nawet Messiemu czy Maradonie zdarzy się raz albo dwa w życiu, więc wszyscy, których wyżej wymieniłeś są słabi, a idąc dalej wg Twojej logiki nigdy w historii piłki nożnej nie było dobrego piłkarza." Od dobrego pilkarza na takiej pozycji oczekuję, że będzie potrafił sam wykreować jakąś okazję, a Robert tego nie robi (nawet przedryblować nonameów nie potrafi). Takiemu Messiemu to on może buty czyścić, bo Messi (i CR7) to poziom nieosiągalny dla niego. Messi akurat kilka razy w sezonie potrafi udowodnić że da się strzelić gola z niczego tak na prawdę wiec nie pisz glupot ze raz w zyciu udalo mu sie przejsc cala defensywe i strzelic gola ;) Jakby Lewus chociaz raz tak zrobil to bylby cud. Ale nie porownojmy Merca do Poloneza.
6) Machanie rękoma - cieszę się że tylko nie mnie to irytuje.
CD. ,,Messi też nie walczy o każdą piłkę i jakoś nie jest to problemem. Tak, wiem - Lewy to nie Messi, ale skoro już oceniamy piłkarzy i porównujemy to według tej samej skali, z resztą waleczność najczęściej cechuje zawodników, którzy mają braki w umiejętnościach." Słuchaj jak juz chcesz porownywac te dwie postacie (co jest totalnym nonsensem) to jedyne podobienstwo miedzy nimi jest takie że obaj chodzą przez większosc czasu gry , tylko jak Messiemu dasz mu piłkę na 50 metrze od bramki rywala to praktycznie sam z tą piłką do tej bramki przeciwnika wjedzie:) A Lewemu dasz pilke i albo ją straci albo sie zastawi i ją odegra. Zresztą Valverde kiedys o tym mowil - Messi w pierwszych minutach spaceruje sobie po polowie przeciwnika bo stara się zrozumiec zachowanie obroncow rywala. Lewemu daleko do czegos takiego.
7) ,,właśnie Lewy ma gorzej, bo o Miliku co najwyżej kilka memów powstanie i tyle, ale nie spadnie na niego taki hejt i krytyka jak na Lewego, więc znowu to Lewy ma gorzej." Nie slyszalem zeby ktos hejtowal Lewego po ostatnich meczach, wiec nie pisz glupot (podaj zrodlo jezeli tak bylo). Lewy w repce to ma wakacje bo jak strzeli gola - jest bohaterem, jak nic nie zrobi i zawali kilka akcji - z pustego i Salamon nie naleje. Milik zmarnuje jedna akcje i juz na głownych stronach "Mylik, ciekawe czy trafi do bramki na lotnisku, ostatnie zyczenie? niech strzela milik, Milik ty kaleko" i takie pierdoły piszecie, ale Lewemu to się oczywiście moze zdarzyc..
8) ,,'obiektywnie' reasumując Lewy to topowy zawodnik jak na swoją pozycję, nie jest idealny, ma braki, ale nie zmienia to faktu, że należy do ścisłej światowej czołówki i to jest fakt, a mówienie, że jest przeciętny to nadzwyczajna bzdura." Jest topowy ale w bundeslidze. Do ścisłej światowej czołówki należą Ronaldo, Kane, Suarez, Griezmann, Mbappe i nikt mnie nie przekona do tego zeby miedzy tych zawodnikow mozna wstawic Roberta.
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
doceniam za chęci, widzę, że podzieliłeś swoją wypowiedź na kilka segmentów więc tak:
1) Ja rozumiem o co Ci chodzi, niektórzy są takimi tzw "lisami pola karnego" którzy nic nie robią na boisku, tylko ustawiają i czekają na setki od kolegów z drużyny i tutaj Pippo Inzaghi jest świetnym przykładem (mimo iż nie lubiłem go za bardzo to potrafił się znaleźć w odpowiednim czasie o odpowiedniej porze).
2) Bayern najlepiej grał pod wodzą Heynckessa, to był futbol totalny i nikt w Bundeslidze nie mogl wtedy nawet pomyslec o wygraniu tytulu. Ribery wraz z Robbenem w tamym okresie mieli swoje najlepsze momenty w karierze. W ogóle dla niemieckiej piłki lata 2013-2014 to najlepszy okres XXI wieku (niemiecki finał ligi mistrzów, mundial 2014). Mimo to od tamtego momentu poziom Bundesligi wcale nie wzrósł, a nawet się obniżył (patrz na jakiej fazie rozgrywek europejskich pucharow odpadaly niemieckie kluby, nawet EA obniza rating Lewego w 20 po tym jak po raz kolejny zostal krolem strzelcow w lidze, bo dostrzegli ze bundesliga to juz nie jest top jesli chodzi o poziom ligowy). Nawet w ostatnich sezonach gry Riberyego i Robbena (36 i 35 lat na karku) nadal potrafili oni w pojedynkę odmienić losy spotkania i byli najbardziej wyróżniającymi się postaciami na boisku, wiec to że byli cieniami samych siebie to jest totalna bujda (chociaz przyznam ze zaczely ich lapac kontuzje regularnie i musieli czasem stawiac na sredniego Comana, ale jak chlopy grali to były pierwsze skrzypce).
3) Karny trzeba umiec strzelic i to mu w miare wychodzi (ale nawet i tu mam zastrzeżenie co do tego ,,zwalniania" bo śmiało można to podciągnąć jako zatrzymanie się), tutaj troche nie rozumiem bramkarzy z niemieckiej ligi, ktorzy mysle ze znaja sposob wykonywania karnego przez Lewego a i tak zdradzaja swoj kierunek rzucenia sie przy zatrzymaniu..
4) ,,Gdybyś faktycznie oglądał mecze to widziałbyś i wiedziałbyś, że Lewy bardzo często widząc niemoc swoich kolegów z drugiej linii cofa się nawet na swoją połowę, żeby przejąć piłkę i rozegrać akcję (przykład chociażby niedawny mecz z Herthą Berlin) czym zmienia losy meczu o czym sam wspomniałeś." Wybacz ale nie kojarzę takiej sytuacji.. chociaz warto wspomniec ze defensywa Hertny sie nie popisala (jesli rozmawiamy o 1 meczu kolejki). Pierwszy gol Lewego - nikt go nie kryje, nikt go nie pilnuje wbiega sobie na wolna pozycie i laduje gola. Druga bramka (karny) - po jaką cholerę obrońca rzuca napastnika na ziemię, gdy nie stwarza zagrożenia? Słabo.
5) ,,Chyba że od 'dobrego' piłkarza oczekujesz, że będzie w każdym meczu przejmował piłkę na swojej połowie i strzelał gola po solowym rajdzie, ale tak to nawet Messiemu czy Maradonie zdarzy się raz albo dwa w życiu, więc wszyscy, których wyżej wymieniłeś są słabi, a idąc dalej wg Twojej logiki nigdy w historii piłki nożnej nie było dobrego piłkarza." Od dobrego pilkarza na takiej pozycji oczekuję, że będzie potrafił sam wykreować jakąś okazję, a Robert tego nie robi (nawet przedryblować nonameów nie potrafi). Takiemu Messiemu to on może buty czyścić, bo Messi (i CR7) to poziom nieosiągalny dla niego. Messi akurat kilka razy w sezonie potrafi udowodnić że da się strzelić gola z niczego tak na prawdę wiec nie pisz glupot ze raz w zyciu udalo mu sie przejsc cala defensywe i strzelic gola ;) Jakby Lewus chociaz raz tak zrobil to bylby cud. Ale nie porownojmy Merca do Poloneza.
6) Machanie rękoma - cieszę się że tylko nie mnie to irytuje.
CD. ,,Messi też nie walczy o każdą piłkę i jakoś nie jest to problemem. Tak, wiem - Lewy to nie Messi, ale skoro już oceniamy piłkarzy i porównujemy to według tej samej skali, z resztą waleczność najczęściej cechuje zawodników, którzy mają braki w umiejętnościach." Słuchaj jak juz chcesz porownywac te dwie postacie (co jest totalnym nonsensem) to jedyne podobienstwo miedzy nimi jest takie że obaj chodzą przez większosc czasu gry , tylko jak Messiemu dasz mu piłkę na 50 metrze od bramki rywala to praktycznie sam z tą piłką do tej bramki przeciwnika wjedzie:) A Lewemu dasz pilke i albo ją straci albo sie zastawi i ją odegra. Zresztą Valverde kiedys o tym mowil - Messi w pierwszych minutach spaceruje sobie po polowie przeciwnika bo stara się zrozumiec zachowanie obroncow rywala. Lewemu daleko do czegos takiego.
7) ,,właśnie Lewy ma gorzej, bo o Miliku co najwyżej kilka memów powstanie i tyle, ale nie spadnie na niego taki hejt i krytyka jak na Lewego, więc znowu to Lewy ma gorzej." Nie slyszalem zeby ktos hejtowal Lewego po ostatnich meczach, wiec nie pisz glupot (podaj zrodlo jezeli tak bylo). Lewy w repce to ma wakacje bo jak strzeli gola - jest bohaterem, jak nic nie zrobi i zawali kilka akcji - z pustego i Salamon nie naleje. Milik zmarnuje jedna akcje i juz na głownych stronach "Mylik, ciekawe czy trafi do bramki na lotnisku, ostatnie zyczenie? niech strzela milik, Milik ty kaleko" i takie pierdoły piszecie, ale Lewemu to się oczywiście moze zdarzyc..
8) ,,'obiektywnie' reasumując Lewy to topowy zawodnik jak na swoją pozycję, nie jest idealny, ma braki, ale nie zmienia to faktu, że należy do ścisłej światowej czołówki i to jest fakt, a mówienie, że jest przeciętny to nadzwyczajna bzdura." Jest topowy ale w bundeslidze. Do ścisłej światowej czołówki należą Ronaldo, Kane, Suarez, Griezmann, Mbappe i nikt mnie nie przekona do tego ze miedzy tych zawodnikow mozna wstawic Roberta.
12 wrz 2019 | 10:49
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trochę szkoda, ale to tylko pokazuje jak wysoko stoi Lewy😁
12 wrz 2019 | 10:45
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hmm, a eksperci wkomentarzach na meczykach pisali, że Real tak na prawdę nigdy nie chciał Lewego, bo gdyby tak było to już by tam był. Szach i mat, hejterzy.
12 wrz 2019 | 10:21
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wiecie przy Zidane nie wiem czy Lewy grały zamiast Benzemy. I to nie jest żadna prowokacja. Zidane strasznie przywiązuje się do nazwisk
12 wrz 2019 | 09:51
+69
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czytam Wasze komentarze i czuję to samo. Lewy w Realu z pucharem ligi mistrzów. To by było coś. No i teraz chce poczytac hejterowskie komentarze typu że lewy jest słabym grajkiem. A ja wam powiem że dla mnie to on jest kozak skoro nawet Real nie mógł go kupić. Po za tym boli mnie ze jezdzicie po swoim rodaku. On jest jednym z nas Polaków i nigdy się nie wywyzszal zawsze był wzorem profesjonalizmu
12 wrz 2019 | 09:34
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ech, wyobraźcie sobie Roberta w Realu- z Pucharem Ligi Mistrzów....
12 wrz 2019 | 09:21
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szkoda, że Robert grał całe życie w lidze gdzie nie ma żadnej konkurencji i emocji jeśli chodzi o jakieś wielkie starcia, trudną walkę o mistrzostwo itd.
Każdy dobry napastnik, który gra w lidze niemieckiej od razu jest sprzedawany za granicę więc poza okresem walki z Aubą nie ma żadnej konkurencji w ataku.
Starcia z BVB są tylko sztucznie pompowane. I tak wiadomo, że jest spora przepaść pomiędzy tymi klubami. Inne nawet nie mają małych szans. Może są ludzie, którym się podoba to ale dla mnie ta liga nie ma smaku.

Szkoda, że go nie zobaczymy w La Liga, Premier League lub Serie A...
12 wrz 2019 | 10:14
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pamiętam piękne czasy jak Robert grał w Dortmundzie, wtedy mecze z Bayernem były emocjonujące .
12 wrz 2019 | 08:32
+45
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie ma co się dziwić Bayernowi. Nawet jakby wyciągnęli za Lewego 100mln, to przy dzisiejszych cenach, polityce transferowej FCB i atrakcyjności Bawarii jako miejsca do gry, nie ściągnęliby nikogo, kto dawałby regularne 25-30 bramek na sezon.
12 wrz 2019 | 08:12
+33
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No nic dziwnego jeżeli proponowali za Lewego jakieś ochłapy w postaci 60 mln
12 wrz 2019 | 08:55
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ostatnia oferta Realu za Lewego to 100mln.
12 wrz 2019 | 19:00
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Real nie chciał go jakoś mocno, on bardzo chciał odejść, Bayern bardzo nie chciał go puścić - tyle :)
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Tabela ligowa - LaLiga

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Liga Mistrzów
+2
4
3
4
10
2
Liga Mistrzów
-1
4
3
1
9
3
Liga Mistrzów
+2
4
2
3
8
4
Liga Mistrzów
-2
4
2
3
8
5
Liga Europejska
+3
4
2
5
7
6
Liga Europejska kwalifikacje
+3
4
2
4
7
7
+6
4
2
1
7
8
-4
4
2
1
6
9
-3
4
1
1
6
10
+6
4
1
2
5
11
-4
4
1
0
5
12
4
1
-1
5
13
-3
4
1
-2
4
14
4
1
-2
4
15
4
1
-3
4
16
-5
4
1
-3
4
17
+2
4
1
-4
4
18
Spadek
-1
4
0
-1
3
19
Spadek
-1
4
0
-3
1
20
Spadek
4
0
-6
0
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
31 kolejka
32 kolejka
33 kolejka
34 kolejka
35 kolejka
36 kolejka
37 kolejka
38 kolejka
5{{gameweek}} kolejka

Terminarz - LaLiga

Strzelcy {{title}} - LaLiga

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
5 (0)
2
4 (0)
3
3 (0)
4
2 (0)
5
2 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Kod rejestracyjny: MEGABONUS. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

Brak ryzyka na start. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "SPRAWDŹ".

Kod rejestracyjny: MEGABONUS530. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.