Gareth Bale chce odejść z Realu Madryt. Ma dość złego traktowania przez Zidane'a

Gareth Bale chce odejść z Realu Madryt. Ma dość złego traktowania przez Zidane'a
Brais Seara / Shutterstock.com
Autor: Maciej Ziętarek 8 paź 2019 | 08:28
Gareth Bale chce odejść z Realu Madryt - informują dziennikarze "As". Walijczyk nie może się pogodzić ze swoją aktualną rolą w drużynie.
Włodarze klubu ze stolicy Hiszpanii chcieli sprzedać 30-latka już w letnim oknie transferowym, lecz ostatecznie sztuka ta im się nie udała.
Bale pozostał w zespole, lecz pod skrzydłami Zidane'a nie czuje się dobrze.
Wyraz swojej frustracji dawał już kilkukrotnie, m.in. przed meczem pierwszej kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów (0:3 z PSG), kiedy nie chciał trzymać do pamiątkowego zdjęcia klubowego proporczyka.
Według doniesień dziennikarzy "As", w ostatnim czasie niezadowolenie Walijczyka jeszcze wzrosło. Czarę goryczy przelała zaś decyzja trenera przed meczem z Club Brugge (2:2), kiedy ten w ogóle nie włączył go do kadry.
Informują oni, że piłkarz zrobi wszystko, by latem opuścić klub.
Aktualna umowa Bale'a z Realem wygasa po sezonie 2020/2021.
Źródło: As

Tabela ligowa - La Liga

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
Real Madryt 38264587
2
FC Barcelona 38254882
3
Atlético Madryt 38182470
4
Sevilla 38192070
5
Villarreal 38181460
6
Real Sociedad 3816856
7
Granada 3816756
8
Getafe 3814654
9
Valencia 3814-753
10
Osasuna 3813-852
11
Athletic Bilbao 3813351
12
Levante 3814-649
13
Real Valladolid 389-1142
14
Eibar 3811-1742
15
Betis Sevilla 3810-1241
16
Deportivo Alavés 3810-2539
17
Celta de Vigo 387-1237
18
Leganés 388-2136
19
Mallorca 389-2533
20
Espanyol Barcelona 385-3125
1260 PLN

Dwa Trzy bonusy na start, o łącznej wartości 1225 1260 PLN. Kod rejestracyjny: MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

3100 PLN

"Pakiet Pudziana" w wysokości 3000 PLN na start gry oraz "Siano wraca", czyli 100 PLN bez ryzyka

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

600 PLN

Bonus powitalny 600 PLN. Superbet podwaja trzy pierwsze wpłaty nowych graczy

Dyskusja 41

9 paź 2019 | 16:22
0
Gareth gdzie by nie poszedł, podniesie poziom gry całego zespołu BA całej ligi. Królewsy nie powinni go wypuścić gdyż razem z Karimem tworzą potężny duet a kto wie może Hazard niedługo również się w komponuje w ich poziom i będziemy świadkami narodzin najsilniejszego trio w historii futbolu.
9 paź 2019 | 08:33
0
Ciekawe który klub z bedzie go chciał?...w okienku letnim nie było chętnych prócz chinoli.
9 paź 2019 | 08:42
0
W letnim okienku będzie miał rok do końca kontraktu. Jeśli Real chce co na nim w ogóle zarobić to będzie musiał ostro zejść z ceny
9 paź 2019 | 01:01
0
Niech odejdzie to znowu barsa zostanie mistrzem. Powinienł mieć pierwszy skład
a nie po za kadrą.
9 paź 2019 | 01:00
0
Słyszałem, że Marcelo śmieszek chowa mu kije do golfa i Bale się wku*wił ?
8 paź 2019 | 21:36
0
Tylko on teraz zaczął lepiej grać za Zidana.
8 paź 2019 | 13:59
0
Na pewno w to uwierzę. Miał to w zupie w lecie gdy mógł odejść, wiedząc i widzac już wtedy jak to traktowano A teraz nagle go to zabolało? Standardowa gadka gdy zbliża się czas na przedłużenie kontraktu. Jeśli nie przedłuża mu umowy do lata to za rok w zimie ktoś będzie mógł z nim negocjować za darmo. Wtedy zamiast płacić odstepne dołożą do podpisu agentowi i Garethowi po kilka baniek i będzie git.
8 paź 2019 | 12:11
0
"Informują oni, że piłkarz zrobi wszystko, by latem opuścić klub" - no i jak to się wszystko chłopu pozmieniało w główce. Już nie chce dreptać po polu golfowym?
8 paź 2019 | 12:26
0
W zeszłym okienku już był dogadany. Ale klub postawił veto na transfer z powodu plagi kontuzji.
8 paź 2019 | 13:17
0
z kim, z Chińczykami? jakoś mi się wierzyć nie chce, że nie było w Europie silnego klubu zainteresowanego sprowadzeniem Garetha, dla mnie ta cała historia z dogadaniem z Chińczykami i vetem ze strony klubu kupy się nie trzyma, wszyscy wiedzieli że Bale nie chce opuścić Realu to i nie było ofert
8 paź 2019 | 12:00
0
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahhahahaha

Jeszcze 5 tygodni temu trzymał się rękami i nogami kiedy z siłą prasy hydraulicznej próbowali go wyrzucić z klubu a teraz nagle miałby zmienić zdanie? Kompletna BZDURA!!!
8 paź 2019 | 11:58
0
Obstawiam, że spokojnie wypełni kontrakt i odejdzie sobie za free w 2021 :)
8 paź 2019 | 12:27
0
Wszystko możliwe. W Lidze Europy na wiosnę Real już pewnie będzie miał nowego trenera.
8 paź 2019 | 10:42
0
O Neymarze cisza to teraz o Bale jest na celowniku plotek marnego redaktorka.Wystarczy że strona będzie miała dużo odsłon i potem przy dużym zainteresowaniu będą kolejne News-y tego typu. tylko że na oficjalnej stronie R.M.nic o tym nie piszą
8 paź 2019 | 11:55
0
No, na oficjalnej stronie klubu na pewno będą publikować materiały, że "zawodnik jest niezadowolony", "Zidane to dupa nie trener" albo "Hazard jest gruby"... Weź pomyśl zanim coś napiszesz.
8 paź 2019 | 10:32
0
Widze, że mendialna nagonka na Bala trwa nadal.
8 paź 2019 | 09:47
0
Wow - a to Ci nowosc po wakacyjnych "Przepychankach" :)
8 paź 2019 | 09:32
0
'Wyraz swojej frustracji dawał już kilkukrotnie, m.in. przed meczem pierwszej kolejki fazy grupowej Ligi Mistrzów (0:3 z PSG), kiedy nie chciał trzymać do pamiątkowego zdjęcia klubowego proporczyka"
Kurwa jak dzieci. Obraził się i proporczyka nie chciał trzymać xD
8 paź 2019 | 12:06
0
wątpię żeby to był efekt obrażania się, raczej dobra okazja żeby pokazać gdzie on ma ten klub w sposób dwuznaczny - dzięki temu my możemy się domyślać a on oficjalnie może się wybronić jakąś błahą wymówką dlaczego nie chciał trzymać
8 paź 2019 | 09:29
0
Nie dziwie się, że chcę odejść. Jak gra to zawsze pokazuje się z dobrej strony, a Zidane nie stawia na niego, bo taki ma kaprys.
8 paź 2019 | 10:46
0
To chyba ominal cie caly poprzedni sezon, przypomnij jakies dobre mecze Garetha ;) Gareth ani pod Zidanem, ani pod Solarim i Lopetegim nie byl decydujacy, a przeciez zapowiadal ze zastapi Ronaldo :)
8 paź 2019 | 10:57
0
A co ma poprzedni sezon do obecnego? Ten sezon zaczął bardzo dobrze, był najbardziej wyróżniającym się piłkarzem w RM...i bum...nagle Zidane przestał go wystawiać...Zidane miał szczescie, bo gdy prowadził RM poprzednio, świetna gra Ronaldo zatuszował jego braki trenerskie.
8 paź 2019 | 13:01
0
Ojejku wielkie mi halo. James ostatnio zagral swietny mecz a pozniej zaliczyl lawke - jakos nie czytalem ze chce odejsc w zimie. Tak Ronaldo dostawal pilke od Navasa, dryblowal 10 pilkarzy a pozniej strzelal bramke, tak to wygladalo wg ciebie? To nie barcelona :)
8 paź 2019 | 10:59
0
Nigdy nie był a Realowi finał LM z Liverpoolem wygrał.

Real nigdy w 100% nie postawił na Bale'a więc trudno oczekiwać aby Bale okazał się decydujący. Trudno też zastąpić piłkarza który miał 100000% poparcie ze strony klubu, mógł robić co chciał, trenerzy robili co chciał, a Ty jesteś pomiatany, a oczekują od Ciebie tyle samo albo i więcej.

CR miał sezon w którym do grudnia strzelił 4 gole a i tak grał każdy mecz od 1 do ostatniej minuty bo by się obraził jakby został zmieniony i zrobił się smutny. Bale nawet 1 dnia pobytu w Realu nie miał takiego komfortu, a CR miał nawet jak grał padakę większą od Vasqueza :)
8 paź 2019 | 13:02
0
Smiesz porownywac Bale do Ronaldo? Nie badz zalosny.. przedstawie ci jedna statystyke Bejla ktora powinna ci zamknac ryj: 53% opuszczonych meczow przez kontuzje. Dziekuje do widzenia.
8 paź 2019 | 20:34
0
Tak śmiem porównywać Bale'a do Ronaldo. Nie widzę w tym nic dziwnego. CR nie jest nikim więcej ponad każdego innego piłkarza Realu. Bo strzelał gole ? Gdzie był CR jak trzeba było strzelać gole gdy Real do listopada przegrywał ligę tracąc po 10 punktów do Barcelony ? No właśnie.

Bale mimo, że przez kontuzje (zastanów się czyją winą są kontuzje zawodnika, bo nie wmówisz nikomu, że sam się kontuzjował, a później leczył) jest lepszym zawodnikiem niż 90% obecnego składu Realu. Ale za dużo zarabia więc i tak i tak trzeba go się go pozbyć. Chodzi o kasę, a nie o to, że Bale jest taki, siaki czy owaki.
9 paź 2019 | 11:24
0
To tak jakbym powiedzial ze Messi ma takie same zaslugi jak Samuel Etoo :) koncze z toba ta zalosna dyskusje skoro jestes taki tepy ze porownojesz goscia ktory strzelil 460 bramek z gosciem ktory 50% sezonu spedza na rehabilitacji.. ktos tu jest nie powazny. Zegnaj amebo.
11 paź 2019 | 20:11
(Edytowany)
Oczywiście, że Etoo wygrywając z Barceloną miał takie same zasługi jak Messi gdy grali razem.
Jak ważny dla zespołu był Etoo niech świadczy fakt, że po jego odejściu już Barcelonie nie szło tak dobrze.

Dobrze, że kończysz dyskusję bo trudno rozmawiać z kimś kto ma głowę w dupie Cristiano Ronaldo.
A jak ogarniesz, że gdyby nie koledzy to Ronaldo nie miałby nawet 50 goli z tych 460 o których piszesz to wróć i spróbuj napisać coś sensownego bo poza obelgami i bzdurami nie masz nic do zaoferowania.
0
Oczywiście, że Etoo wygrywając z Barceloną miał takie same zasługi jak Messi gdy grali razem.
Jak ważny dla zespołu był Etoo niech świadczy fakt, że po jego odejściu już Barcelonie nie szło tak dobrze.

Dobrze, że kończysz dyskusję bo trudno rozmawiać z kimś kto ma głowę w dupie Cristiano Ronaldo.
A jak ogarniesz, że gdyby nie koledzy to Ronaldo nie miałby nawet 50 goli z tych 460 o których piszesz to wróć i spróbuj napisać coś sensownego bo poza obelgami i bzdurami nie masz nic do zaoferowania.
8 paź 2019 | 09:18
0
Komentarz usunięty
8 paź 2019 | 09:28
0
Nikt normalny nie wierzy w taki spam. Więc weź spierdzielaj stąd.
8 paź 2019 | 09:01
0
Za duzo pol golfowych do okola Madrytu zebym w to uwierzyl.
8 paź 2019 | 11:01
0
Nie... Lepiej przyjeżdżać na mecz i oglądać go z trybun wiedząc, że umyślnie i specjalnie trener na złość nie powołuje Cie na mecze mimo, że jesteś jednym z najlepszych w zespole.
8 paź 2019 | 12:58
0
Normalny pilkarz, ktorego wypierdala z klubu trener i 90% kibicow szuka sobie nowego klubu. Gareth wolal sie przyczepic lancuchami do plota. W tym szukaj.
8 paź 2019 | 20:31
0
"Normalny pilkarz, ktorego wypierdala z klubu trener i 90% kibiców".....

....tylko dlatego, że za dużo zarabia i klub oraz kibice chcą na nim zarobić pieniądze NIE ZGADZA SIĘ dobrowolnie na wywalenie z klubu i kilkukrotne obniżenie zarobków :)

Jak już chcesz coś pisać to pisz prawdę. Bale nie odpowiada Realowi tylko dlatego, że za dużo zarabia i przez to nie mogą wywalić kasy na kogoś innego. Dlatego chcieli się go pozbyć jak szmaty.
No ale przecież Ty sam dobrowolnie wyrzuciłbyś się z dobrze płatnej pracy i poszedł do innej zarabiać śmieci.
9 paź 2019 | 11:21
0
Nie dobrowolne, bo pilkarz jest zwiazany kontraktem i klub moze go sprzedac w kazdej chwili.. to jest dobra wola Realu ze sami mu nie wybrali klubu :) zreszta najwiecej do powiedzenia maja kibice barcelony jak zawsze. Analogicznie rok temu Bale zaliczyl swietny sierpnien i wrzesien a pozniej do grudnia byl kontuzjowany. Jak chcesz mu placic 17mln rocznie za pol roku w szpitalu to moze podsun taki transfer swojemu prezesowi? Odpowiedz mi na pytanie, czemu zaden powazny klub nie chcial kupic Bale? Nawet PSG ma go w dupie :)

Ps. Dobrze zw nie zapominasz plusowac swoich komentarzy, buduj swoja wiarygodnosc :)
11 paź 2019 | 20:04
(Edytowany)
OGROMNY BŁĄD !!!!!
Kontrakt łączy zawodnika ORAZ klub. A nie zawodnika z klubem. Klub nie może zrobić z zawodnikiem co tylko mu się żywnie podoba.
Obie strony muszą przestrzegać kontraktu. I Real jako klub NIE MOŻE go sobie sprzedać w każdej chwili tak jak wypisujesz, ponieważ Bale jako piłkarz MUSI wyrazić na to zgodę. Nawet jak Real dojdzie sobie z kimś do porozumienia w sprawie transferu Bale nie musi wyrażać zgody z drugim klubem oraz nie musi z tym drugim klubem podpisywać kontraktu, a co za tym idzie nie doprowadzi to do transferu.

Real co najwyżej może rozwiązać kontrakt z Bale'm ale wtedy nie otrzyma żadnych pieniędzy, pewnie będzie zmuszony w ramach kary wypłacić jeszcze nie mały ekwiwalent.

Dotarło ? Do jakich absurdów dochodzi z powodu braku wiedzy na dany temat.

Nikt nie chce płacić 17 mln rocznie za pół roku w szpitalu. Ale Real był na tyle głupi aby podpisać taki kontrakt i teraz musi za to beknąć. Bale nie ma żadnego interesu w tym aby dobrowolnie rezygnować z kontraktu który obowiązuje wobec nim i klubem.

Dlaczego nikt nie chce kupić Bale'a ? To bardzo proste pytanie. Bo Real był na tyle głupi żądać za Garetha takich samych pieniędzy jakie trzeba dać za inne gwiazdy jak Mane :) Myślę, że znalazło by się sporo chętnych gdyby Real nie chciał jeszcze zarobić na sprzedaży Garetha.
0
OGROMNY BŁĄD !!!!!
Kontrakt łączy zawodnika ORAZ klub. A nie zawodnika z klubem. Klub nie może zrobić z zawodnikiem co tylko mu się żywnie podoba.
Obie strony muszą przestrzegać kontraktu. I Real jako klub NIE MOŻE go sobie sprzedać w każdej chwili tak jak wypisujesz, ponieważ Bale jako piłkarz MUSI wyrazić na to zgodę. Nawet jak Real dojdzie sobie z kimś do porozumienia w sprawie transferu Bale nie musi wyrażać zgody na transfer oraz nie musi z tym drugim klubem podpisywać kontraktu, a co za tym idzie nie doprowadzi to do transferu.

Real co najwyżej może rozwiązać kontrakt z Bale'm ale wtedy nie otrzyma żadnych pieniędzy, pewnie będzie zmuszony w ramach kary wypłacić jeszcze nie mały ekwiwalent.

Dotarło ? Do jakich absurdów dochodzi z powodu braku wiedzy na dany temat.

Nikt nie chce płacić 17 mln rocznie za pół roku w szpitalu. Ale Real był na tyle głupi aby podpisać taki kontrakt i teraz musi za to beknąć. Bale nie ma żadnego interesu w tym aby dobrowolnie rezygnować z kontraktu który obowiązuje wobec nim i klubem.

Dlaczego nikt nie chce kupić Bale'a ? To bardzo proste pytanie. Bo Real był na tyle głupi aby żądać za Garetha takich samych pieniędzy jakie trzeba dać za inne gwiazdy jak Mane czy ile sami dali za Hazarda :) Myślę, że znalazło by się sporo chętnych gdyby Real nie chciał jeszcze zarobić na sprzedaży Garetha.
8 paź 2019 | 08:47
0
Gareth - próbuj
~Maestro Jerzy Brzęczek
8 paź 2019 | 08:43
(Edytowany)
Trzymaj się Gareth golfa i poczekaj na nowego trenera
0
Trzymaj się Gareth ...... golfa i poczekaj na nowego trenera
8 paź 2019 | 08:40
0
Neymar się skonczyl to teraz o Bale bd artykuły ?
8 paź 2019 | 09:10
0
prawda ze jest taka ze artkylu u brzeczku bardziej waszs clickbatituja do wylewania hejtu niz saga tranfaserowa neymara czy baela
8 paź 2019 | 08:39
0
Uwzięli się na chłopa

Tabela ligowa - La Liga

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
Real Madryt 38264587
2
FC Barcelona 38254882
3
Atlético Madryt 38182470
4
Sevilla 38192070
5
Villarreal 38181460
6
Real Sociedad 3816856
7
Granada 3816756
8
Getafe 3814654
9
Valencia 3814-753
10
Osasuna 3813-852
11
Athletic Bilbao 3813351
12
Levante 3814-649
13
Real Valladolid 389-1142
14
Eibar 3811-1742
15
Betis Sevilla 3810-1241
16
Deportivo Alavés 3810-2539
17
Celta de Vigo 387-1237
18
Leganés 388-2136
19
Mallorca 389-2533
20
Espanyol Barcelona 385-3125
1260 PLN

Dwa Trzy bonusy na start, o łącznej wartości 1225 1260 PLN. Kod rejestracyjny: MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

3100 PLN

"Pakiet Pudziana" w wysokości 3000 PLN na start gry oraz "Siano wraca", czyli 100 PLN bez ryzyka

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

600 PLN

Bonus powitalny 600 PLN. Superbet podwaja trzy pierwsze wpłaty nowych graczy