Jacek Góralski: Jak przywitałem się z Kamilem Glikiem, to pomyślałem: "co za typ". Wyglądał mi na gbura

Jacek Góralski: Jak przywitałem się z Kamilem Glikiem, to pomyślałem: "co za typ". Wyglądał mi na gbura
Pawel Andrachiewicz / PressFocus
Autor: Marcin Karbowski 27 lis 2020 | 17:35
Jacek Góralski był gościem najnowszego odcinka programu "Foot Truck". Reprezentant Polski opowiedział w nim m.in. o swoich relacjach z innymi piłkarzami. Kamila Glika początkowo uważał za... gbura.
O Góralskim było głośno po ostatnim meczu Polski z Włochami, w którym wyleciał z boiska po dwóch żółtych kartkach. 28-latek lepsze wspomnienia musi mieć z pierwszego meczu obu reprezentacji. Co prawda nie zagrał, ale na pamiątkę ma koszulkę Giorgio Chielliniego. Wymianę z obrońcą Juventusu dogadał jeszcze podczas rozgrzewki.
- Skończył się mecz, schodzimy z naszej ławki, a Chiellini już szedł do szatni. Nie będę za nim biegł, bo powie: "Chłopie, gdzie ty biegniesz...". Rozmawiamy ze Skorupskim z dziesięć minut, w końcu wchodzimy do tunelu, a Chiellini na nas czeka. Mówi: "Masz koszulkę i daj swoją". Taki piłkarz i chce moją koszulkę... Ci wielcy zawodnicy są meganormalni. Czasami w Ekstralasie jakiś zawodnik strzeli gola, da asystę ima się za kogoś wielkiego. A jak rozmawiam z takim "Lewym", to on się zachowuje normalnie - powiedział Góralski.
Piłkarz Kajrata Ałmaty do tej pory zagrał szesnaście razy w reprezentacji Polski. Pierwsze zgrupowanie było dla niego sporym przeżyciem.
- Jak przyjechałem na reprezentację i przywitałem się z Glikiem, to pomyślałem: "co za typ". Na początku wyglądał mi na gbura, ciężko było z nim wejść w rozmowę. Grosik też taki jest - niby dostępny, niby nie. Ale potem jak się z nim dogadasz, jak zobaczą, że jesteś normalnym człowiekiem, to starają się porozmawiać - powiedział Góralski.
- "Glikson" jest taki, że jak gramy, to cały czas mi podpowiada. Lubię takich stoperów, którzy żyją meczem. Niektórzy gra, ale się nie odzywa. Wstydzą, bo co sobie Lewandowski pomyśli, jak mu się da wskazówkę - dodał były pomocnik Jagiellonii.
Źródło: Foot Truck

Tabela ligowa - Liga Narodów UEFA

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

2961 PLN

Na start 2961 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 3x777 PLN oraz freebet 30 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę dla nowych graczy z Meczyki.pl + cashback 500 PLN + bonus 50 PLN

Dyskusja 70

27 lis 2020 | 23:09
0
Niech zmieni ten klub na inny bo to trochę obciach żeby reprezentant był z Kazachstanu powoływany.. To nie Albania, Gruzja czy Macedonia. Nie wiem czemu Góralski nie chce się stamtąd ruszyć żeby np spróbowac swoich sił w serie A czy Bundeslidze. Albo nawet w Turcji, to już lepszy kierunek od Kazachstanu. A tak to jest to bardzo przeciętny piłkarz, zdecydowanie chyba najsłabszy w kadrze jeśli chodzi o umiejętności piłkarskie. Dlatego chyba gra tam gdzie gra. Wszystko nadrabia ambicją i walecznością. Coś jak Mączyński za Nawałki. Ale stać go na przynajmniej średni klub serie A niż w pół amatorskiej lidze kazachstanu kopać.
28 lis 2020 | 00:47
0
To co powiedzieć o gwiazdach z ekstraklapy skoro jest 3 pozycje niżej niż liga Kazachstanu?
27 lis 2020 | 22:21
0
Dobry wywiad szacun Góral
27 lis 2020 | 20:47
0
Genialny pomysl warsiawski...
Przerobiona ciezuarowka z TV na ścianie.... i tam nagrywają program.
Tak jak Kuźniar w taksówce... jeździ bez celu z tucznikami europejskimi po warsiawie.
Czekamy na skoki ze spadochronem lub bez i krotki wywiad z lądowaniem na Pałacu kultury lub w. wisle
29 lis 2020 | 14:14
0
Zakompleksiony pedal. Mówimy Warszawa
2 gru 2020 | 00:22
0
Obrzezany200.
Myślałem, ze pedał to u was nowoczesność i nowa przestrzeń a tu kompleks się wdał ci w „rozumowanie”.
Przeczysz samemu sobie. Za dużo walenia mania i frania!
2 gru 2020 | 14:43
0
KakaowyLiściuNaMajtach. Jakich znowu u nas? Co tym razem prawactwo sobie wkręciło na chory łeb? Nazywam cię pedałem bo to jedyne określenie, które powoduje u ciebie pozytywne gilanie anusiaka
3 gru 2020 | 01:07
0
I Po to ciagle sie slizgasz myślami po odbytach, koneserze tęczowy...
Pieska se kup.
3 gru 2020 | 06:25
0
KakaowyLiściuNaMajtach. Nie denerwuj się. ŁKS Łomża znowu cię wyrucha
4 gru 2020 | 00:39
0
Wszyscy w szteltcie cie ruchaja, teczowcu.
4 gru 2020 | 14:09
0
Białostocka parówo przestań fantazjować analnie
4 gru 2020 | 21:15
(Edytowany)
morda, zydu
0
morda, lapy od kury gesi zydu
wyjazd na Golan
4 gru 2020 | 21:48
0
Wyjazd na Białoruś qrwo prawacka. Nie potrzebujemy w Polsce tego ścierwa konfederacko- PISowskiego
4 gru 2020 | 21:52
0
wyjazd do Chin ludowych, siersciuchu obrzezany
Ja jestem u siebie w przeciwieństwie do was!
4 gru 2020 | 22:02
0
Won za Ural, mongolski hunie. Ja w przeciwieństwie do ciebie jestem u siebie!!! Wypierdalaj mongole!!! Nikt tu cię nie chce
4 gru 2020 | 22:09
0
chachacha
Chazar azjatycki
4 gru 2020 | 22:35
0
Kołchoźniku o sowieckiej mentalności won. Dobrze, że was tam Bury dojechał białoruska mendo za denuncjacje na NKWD
6 gru 2020 | 05:02
0
Potomku zbrodniarzy z nabibokow i kożuchów.
Won na Bliski Wschód.
6 gru 2020 | 08:27
0
Wypierdalaj z Polski, potomku donosicieli na NKWD
1 gru 2020 | 02:08
0
Hehe wyczuwam u ciebie ból pizdy i krowie gówno na podeszwach
Diagnoza: kompleks stolicy xD
2 gru 2020 | 00:07
(Edytowany)
Z tym ze to gowno to ty, pizdusiu z podeszwy.
0
Z tym ze to gowno to ty, pizdusiu zbolały z podeszwy.
4 gru 2020 | 14:58
0
Morda KakaowyLiściuNaMajtach, biedoto białoruska
4 gru 2020 | 21:16
0
ty na tych nalewkach i śledziach z beczki zglupiales do cna, obrzezancu
4 gru 2020 | 21:47
0
Wypad na Białoruś qrwo prawacka
4 gru 2020 | 21:57
0
Ja jestem u siebie.
Ty, gnido jedziesz krzywym ryjem pokoleniami po obcych krajach.
Z czym do LUDZI! szczochu!!!
4 gru 2020 | 21:52
0
Twoja matką w czasie żydowskiego gangbangu nie narzekała na nasze piękne obrzezane pindole. Uwielbia je wąchać bo mówi, że smakują inaczej niż wasze cebulą jebiące prącia
4 gru 2020 | 21:53
0
alfonsi język dziadka pejsatego
won za Golan
4 gru 2020 | 22:01
0
Won za Bug dziki mongole. Tu jest Polska
4 gru 2020 | 22:13
0
No właśnie. Tu nie iSRAel!
Obojga narodów kraj. Przybledo!
4 gru 2020 | 22:31
0
Won hunowski koczowniku z dalekich stepów Mongolii. Tu jest Rzeczpospolita. Nie potrzebujemy tu prawactwa, które Marszałek Piłsudski tępił i wypalał żelazem więc won chamie w onucach do swoich
6 gru 2020 | 05:03
0
cos ci sie jebie pod jarmula bolszewicka
6 gru 2020 | 08:40
0
Bolszewicka to jest twoja rodzina białoruskich wozaków- donosicieli do NKWD. Nie odmienisz rzeczywistości. Kula wam w łeb białoruska hołoto
6 gru 2020 | 19:12
0
chuj ci leb, niedopieszczony tęczowcu
6 gru 2020 | 09:08
0
Wytrzeźwiej menelu a nie piszesz o 5 rano w niedzielę. Jebie od ciebie tanim bimbrem
6 gru 2020 | 19:10
0
Od ciebie jebie czosnek i cYbula, zacier chazarski
4 gru 2020 | 23:03
0
Dokładnie Rzeczpospolita Obojga Narodów: polskiego i żydowskiego. Przybłędo o skośnych oczach z dalekich stepów mongolii. Won z Polski!
5 gru 2020 | 16:05
0
I tu pusty śmiech....
27 lis 2020 | 20:38
0
Jakim trzeba byc idiota zeby z calej rozmowy z Goralskim wyciac tylko najbardziej podchwtliwe slowa i sklec z tego artykuł, ktory w ogole nie laczy sie z tym ze Jacek to fajny gosci i poprostu mowii jak jest zamiast luzac dupe i walic scieme. Autor chuj Ci w ryj. A dla Górala plusy bo oststnio ma najwieksze jaja w tej bezplciowej kadrze.
27 lis 2020 | 20:36
0
Na drugim treningu wjechał mu sankami w nogi,to Glik drugie śniadanie oddawał pod pokój i było tylko dzień dobry panie Jacku, tak jest panie Jacku całuje rączki
27 lis 2020 | 20:27
0
"Robi sanki" , "Nie ma techniki" ...
A ja kiedy oglądam reprezentacje i widzę gościa, który na przerwę schodzi z całą uwalona koszulka to wiem, że jest to piłkarz godny tej drużyny.
I jeśli tylko będzie grał, ominą go kontuzje to jestem pewien że będzie powoływany na wszystkie mistrzostwa w których Polska będzie uczestniczyć.
Każdy piłkarz musi mieć charakter, każdy sportowiec musi mieć charakter. Patrząc się na naszą reprezentację .. są tacy, że powinni grać tylko na PlayStation..
27 lis 2020 | 20:35
0
Zgadzam sie z Tobą . Jest to wybuchowy zawodnik ale każdej drużynie potrzebny jest ktoś od czarnej roboty. Moim zdaniem wolę takiego Góralskiego ( liczę na to że jak bd miał z tyłu głowy że gra mecz na Euro to będzie więcej myślał nad konsekwensjami) niż ociężałego Krychowiaka, który gra dobrze w Rosji ale przyjeżdża na kadrę i myśli że za zasługi może grać piach.
Góralski obowiązkowo w kadrze na Euro musi być.
27 lis 2020 | 22:24
0
Haha Goralski bedzie myslal... wez mnie nie rozsmieszaj. On jest nie dosc ze slaby pilkarsko to jeszcze ogolnie mowiac malo rozgarniety. Zobaczysz... Zapamietaj moje slowa :)
27 lis 2020 | 22:40
(Edytowany)
Jak tak będzie to przyznam Co rację ;)
Zobaczymy jak będzie. Mam nadzieję że będzie mądrzejszy na Euro. Zawsze wierzę że człowiek może się zmienić :) należy dać mu szansę bo zasługuje
0
Jak tak będzie to przyznam Co rację ;)
Zobaczymy jak będzie. Mam nadzieję że będzie mądrzejszy na Euro. Zawsze wierzę że człowiek może się zmienić :) należy dać mu szansę bo zasługuje w przeciwieństwie do Grzesia, który trzyma formę w Rosji a słabo gra w kadrze.
Ps. To że Góralski nie bryluje techniką to nie oznacza że nie potrafi grać.
27 lis 2020 | 23:00
0
Cos tam potrafi grac ale to nie jest zawodnik na miare aspiracji tej reprezentacji. Zakladam ze kadra dzisiaj chce osiagnac jakis znaczy sukces a dla niego to troche za wysokie progi. W ktoryms z ostatnich meczow repry potkanl sie o wlasne nogi nieatakowany. No prosze cie, to ma byc pilkarz? przeciez jak cos takiego zrobi na euro to telewizje z calego swiata obiegna urywki z tego "wydarzenia". Beda sie tak smiac ze az brzuchy beda ich bolaly.
27 lis 2020 | 23:11
(Edytowany)
Idąc Twoim tokiem rozumowania to nawet najwięksi mają kiepskie mecze np . Ronaldo, Messi ( sezon obecny) , Lewy ( ostatni mecz w lidze i 2 mecze w kadrze).
Jeden mecz To nie przekreśla.
A potykając sie jest i tak lepszy niz Grzesiu w obecnej formie w kadrze. Ja nie mówi że Góralski ma grać non stop lecz nadaje się poprostu na niektóre reprezentacje. W ocenie wielu ludzi tutaj i ogólnie zasługuje na miejsce w kadrze kosztem Krychowiaka.
Możemy mieć tylko nadzieję żeby Grzesiu odżył i grał tak jak na Euro 2016 . Lecz teraz z taką formą jest to tykająca bomba. Górlaski też jest tykająca bombą ale przynajmniej walczy i pokazuje cokolwiek.
0
Idąc Twoim tokiem rozumowania to nawet najwięksi mają kiepskie mecze np . Ronaldo, Messi ( sezon obecny) , Lewy ( ostatni mecz w lidze i 2 mecze w kadrze).
Jeden mecz To nie przekreśla.
A potykając sie jest i tak lepszy niz Grzesiu w obecnej formie w kadrze. Ja nie mówi że Góralski ma grać non stop lecz nadaje się poprostu na niektóre reprezentacje. W ocenie wielu ludzi tutaj i ogólnie zasługuje na miejsce w kadrze kosztem Krychowiaka.
Możemy mieć tylko nadzieję żeby Grzesiu odżył i grał tak jak na Euro 2016 . Lecz teraz z taką formą jest to tykająca bomba. Górlaski też jest tykająca bombą ale przynajmniej walczy i pokazuje cokolwiek.
Ps . Przypomnę Ci że z Krychowiaka też się śmiano podczas asysty do przeciwnika w meczu na MŚ w Rosji ;)
28 lis 2020 | 00:13
0
Spoko ale temat Goralskiego i Krychowiaka to dla mnie dwie rozne sprawy. Nikt nie powiedzial ze oni musza grac, zawsze mozna sprobowac np. Linettego i Zielinskiego albo Modera albo kombinacje dwoch zawodnikow w srodku pola wybierajac z tej 3ki. Jesli chodzi o Kryche to faktem jest ze cos zlego sie z nim dzieje, moze to byc spowodowane rola w reprze, Krycha nie wie moim zdaniem jakma w reprze grac bo brzeczyk ustawia zespol strasznie defensywnie a krycha w ofensywie nie ma komu grac bo nikt sie zwyczajnie nie pokazuje. Mysle ze trzea poszukac Krychowiakowi partnera do gry w srodku pola albo wyprobowac troche wyzej go ustawic za napastnikiem zeby zobaczyc czy mu tam sie bedzie lepiej gralo. Jak zawiedzie to najwyzej usiadzie na lawce. TO jesli chodzi o Krychowiaka, natomiast Goralskiego nie ma w ogole sensu trzymac, lepiej szukac mlodych zreszta w srodku pola moze grac Sebastian Szymanski i jak bym go widzial w srodku wlasnie za goralskiego. Niech szymanski zagra z krychowiakiem moze znajda wspolny jezyk na boisku. Stawianie na Goralskiego to tak jak obstawiac pewniaki u bukmachera. zawsze ktorys zawali ci kupon... Ja bym budowal prawdziwy zespol na dorych i slabszych rywali, nie doobieral sobie dublerow, w meczach ze slabszymi dawal ewentualnie szanse mlodszym reprezentantom. Goralski jest calkowicie zbedny bo ani mlody ani wystarczajaco dobry zeby grac z silnymi przeciwnikami.
28 lis 2020 | 00:33
0
Też uważam że Góralski to najsłabszy punkt w kadrze. Walecznosc? I co z tego jak jest zero techniki, podania do tyłu i jedynie kosa, pisałem wcześniej że będzie z niego tyle pożytku jak dostanie czerwona kartkę i osłabi drużynę. Temu gra w Kazachstanie. Gdyby był tak dobry jak się rozpisujecie to byłby w lepszych klubach. Zgodzę się że Krychowiak nie zachwyca i ma zjazd formy więc bym go nie skreślał. Zieliński jest nieumiejętne wykorzystywany, patrząc na mecze Napoli, to gra tam inny piłkarz, trzeba trenera co go wykorzysta i będzie wnosił radość do gry. W odwodzie jest dobry Bielik i startujący Modern, a następnie Linetty. Skończcie z tym Goralskim bo 28 lat już ma i poza dwoma "lepszymi" meczami nie wnosi żadnej wartości dodatniej do kadry, a działa destrukcyjnie w budowaniu akcji i osłabia kadrę. Polecam kupić lepszy pakiet i oglądnąć kilka meczy.
28 lis 2020 | 00:42
(Edytowany)
Chyba oglądamy inne mecze jeśli mówisz że Góralski nic nie wnosi ;)
0
Chyba oglądamy inne mecze jeśli mówisz że Góralski nic nie wnosi ;)
Modern ma dużo przed sobą. Grał dobrze na tle słabych drużyn a w Lechu chłop wychodzi i Go nie ma oprócz meczu z Benficą i Standardem tym wygranym. Linetty pokazuje w Serie A dlaczego nie gra w kadrze często.
28 lis 2020 | 00:40
0
Zgodzę się z Tobą odnośnie Brzęczka. Psuje zespół od nóg do głowy. Też jestem za tym żeby kadra miała 2 jedenastki na dwa różne typy przeciwników. Na przeciwników którzy grają ofensywnie i defensywnie. Przykładem niech będzie Real Zidana z Jego pierwszej kadencji.
Oczywiście nie mamy takich zawodników jakich On miał i ma ale chodzi o sam sposób zarządzania zespołem.
Odnośnie Zielińskiego - kolejny przykład zawodnika który cokolwiek pokazuje w Napoli chociaż ostatnio to też nic porywającego. Dochodzi do meczu w kadrze i specjaliści z TV podniecają się zwodem i ominięciem 2 przeciwników, 1 dobrym passem. Ładne dla oka ale nic nie wnoszące. Kiedy On ostatnio strzelił, asystował, wszedł z ławki i faktycznie zmienił grę?
Odnośnie młodych - pokazują że warto na Nich stawiać np Płacheta , Moder miał dobre mecze . O Szymańskim jak wszedł tak zapomniano ( nie dziwię)
Ogólnie lipa ale rozwiązaniem jest oczywiście wiadomo że zmiana trenera w wzięcie kogoś z doświadczeniem np Włochy i stawianie na nowych , głodnych i perspektywistycznych.
Nasyceni gracze jadący na nazwisku nic nie będą grali patrz np. Real i Barca
28 lis 2020 | 01:02
0
Druga część wiadomości bardzo fajna i również m się z nią zgadzam, odnośnie Zidana, zmiany trenera reprezentacji i wprowadzenia nowych graczy. Ryba psuje się od głowy gdzie najsłabszy jest trener. Wracajac znów do Golarskiego, to ma 28 lat, a Moder 21, już pograł w lidze Europy i w paru meczach pokazał więcej niż Goralski ostatnie 4 lata w kadrze. Żeby ugrać coś na Euro, potrzebujemy nawet tego Zielińskiego czy krychowiaka z głupia kiwką i strzałem z dystansu niż jeźdźca bez głowy co po sankach znów osłabi zespół przez bezmyślne zachowanie (ostatnio dostał wreszcie czerwoną, a we wcześniejszych meczach mu się upiekło) nawet w A klasie wyśmiewali takich piłkarzy że brak techniki i kreatywności musieli nadrabiać kosami/saniami w nogi. Więc jak czytam poniżej komentarze czy widzę plusy pod tym, że to dobry piłkarz, to widzę kolejnych brzeczkow w kadrze jako trener za parę lat i ciągnące się dno piłki nożnej.
28 lis 2020 | 01:08
0
Zgadzam sie . Nigdzie nie powiedziałem żeby nie brać Ziela i Grzesia lecz w tej formie oboje zabierają miejsca lepszym .
Mam nadzieję że się odbudują.
Zielu w formie spoko lecz kiedy ją miał? Bardzo słaby jest w kadrze i mówią to też Jego statystki. Jeżeli tak gra najlepszy technicznie zawodnik serie A ( opinia innych zawodnik z tej ligi) to chyba u Nas przyjeżdża na wakacje zawsze .
28 lis 2020 | 07:30
0
Zielińskiego jest mi osobiście szkoda. Potrzebuje kogoś z autorytetem jako trener w kadrze, bo oglądając jego mecze w Napoli jest jednym z lepszych piłkarzy na tej pozycji. Przecież nikt by go tam nie wziął gdyby nie umiał grać. On potrzebuje gracza typu Moder lub Bielik koło siebie, czyli lepszych technicznie a nie dwoch defensywnych piłkarzy jak krychowiak czy Goralski ze słabą techniką, bo nawet kontry nie idą. Tak samo Lewandowski nic nie ugra mając te dwa kloce z tyłu. Więc problem jest w trenerze (który tego nie widzi) i w tych dwóch piłkarzach, w środku powinni grać kreatywni gracze, wybiegani, ale też ostrzejsi gdy trzeba, jak Casemiro, Kroos, Busquets czy Veratii na których rozwój Bielika i Modera powinniśmy bazować, a wtedy wchodzący Szymański ma co robić i Lewandowski dostanie więcej piłek. Więc z całym szacunkiem do Krychowiaka, ale powinien odpocząć i dać więcej z siebie, wchodząc jako zmiennik w 70min ewentualnie bronić wyniku, a Goralskiego w ogóle skreślić bo nie ma żadnych predyspozycji i pozwolić mu dalej spokojnie grać w Kazachstanie.
27 lis 2020 | 20:22
0
Komentarz usunięty
27 lis 2020 | 20:39
0
Ogarnij sie bo Cie zamkna w zakładzie.
27 lis 2020 | 22:27
0
To pewnie najwieksze osiagniecie twojego zycia. Niezle....
28 lis 2020 | 04:20
0
Gratuluje...ja czekam na opaske kapitana.
27 lis 2020 | 19:30
0
Nigdy nie zrozumiem jak on trafił do reprezentacji i czemu w niej gra. Warto uświadomić sobie, że wraz z jego wejściem do zespołu pod koniec kadencji Nawałki skończył się "złoty okres" trwający wokół EURO 2016
27 lis 2020 | 22:32
0
Nie wiesz dlaczego on trafil do kadry? naprawde? Kurcze widze z ejest sporo ludzi ktorzy w ogole nie wiedza co sie w tej kadrze dzieje... Przeciez on jest jeszcze w spadku po nawalce. tylko ze nawalka go czesto nie wystawial, wtedy to jeszcze bylo tak ze on byl "obiecujacym" walczakiem, dzisiaj mozna powiedziec ze zamiast grac w Niemczech to wyladowale w Kazachstanie. Na dzisiaj nawalka by go juz dawno skreslil bo on w przeciwienstwie do brzeczka wiedzial czego po kim moze sie spodziewac. Goralski gra dzisiaj tylko dlatego ze brzeczak przyjal strategie nie skreslania graczy ktorzy byli w orbicie zainteresowan Nawalki wlasnie. Brzeczek nie ma wlasnej wizji, wlasnego zdania. Tylko dlatego ten lysy sanakarz jeszcze jest w kadrze. jak ja takich typow nie lubie to tylko ja wiem he he
28 lis 2020 | 05:38
(Edytowany)
he he
Jak widzę coś takiego, to się zastanawiam ile lat ma osoba która to pisze. Albo ile IQ, jeżeli nie ma 13 lat.
0
"he he"
Jak widzę coś takiego, to się zastanawiam ile lat ma osoba która to pisze. Albo ile IQ, jeżeli nie ma 13 lat.
28 lis 2020 | 13:33
0
Jak napiszesz cos konstruktywnego to pogadamy. Narazie widze ze nie mamy o czym jesli to jest twoj jedyny "problem"...
28 lis 2020 | 17:20
0
A, to do tych głupot miałem się odnieść? Popatrz ile było debiutów w kadrze za Brzęczka. Po występach w eliminacjach do LE/LM to akurat widać, że liga Kazachów jest trochę mocniejsza od naszej, a od nas też jest dużo reprezentantów i co, do kosza z nimi, bo ze słabej ligi? Góralski gra dlatego, że nie mamy lepszej opcji bo Krychowiak gra ostatnio kaszanę. I idealnie pasuje do naszej "taktyki" pt obrona Częstochowy i laga na Lewego, bo daje dużo defensywnie w środku pola.
28 lis 2020 | 17:31
0
Mylisz sie. W srodku pola mamy do wyboru bardzo duzy wybor. Jest Zielinski, Linetty, Moder nawet Szymanski ktory cale zycie gral w srodku boiska. Zaraz dojdzie Bielik. Szymanski i Bielik to pilkarze defensywni i bardziej uzdolnieni i perspektywiczni od Goralskiego. Z Krychowiakiem jest inny problem, ale to nie zmienia faktu ze Goralski jedyne co dobrze potrafi robic to zarobic latwo czerwona kartke. Tak ja to widze. Trzeba spojrzec na sprawe z szerszej perspektywy anie tylko Krycha czy Goralski... Moze zaden? a juz na pewno nie goralski.
28 lis 2020 | 17:44
0
Dla mnie najchętniej żaden, ale to wymagałoby zmiany taktyki. Nie mamy mocnego środka, Zielu to inna pozycja, Linettego właśnie bym tam widział i Klicha, Moder i Bielik to melodia przyszłości póki co. Ale my nie wychodzimy grać w piłkę, tylko kopać po kostkach.
28 lis 2020 | 17:58
0
Dla mnie osobiscie Krycha to dobry pilkarz ale rzeczywiscie w reprze oostatnio gra cos slabo, popelnia bledy. Nie wiem z czego one wynikaja moze warto go zapytac jak sie czuje na boisku, czy cos mu przeszkadza bo moze ten problem mozna jakos rozwiac. Tak cz inaczej trzeba szukac, probowac nowych pilkarzy, rozne konfuguracje ustawienia w srodku pola. Ja bym widzial w pierwszym skladzie Zielinskiego ktory lepiej gra jak jest ustawiony glebiej gdzie moze zawiazac akcje ofensywna niz jak jest ustawiony wysoko za napastnikiem. Obok niego mozna praktycznie wystawic kazdego pilkarza z tych ktorych wymienilem. Moim zdaniem warto stawiac tez na mlodych. Oni juz tacy mlodzi nie sa, 22 letni pilkarz moze juz grac w reprezentacji i trzeba sie do tej mysli przyzwyczajac. O tym kto ma grac musi decydowac w glownej mierze dyspozycja, zrozumienie z zespolem. Porblemem nie sa poszczegolni zawodnicy tylko to ze Brzeczek nie umie skomponowac zgranego zespolu. To dlatego jest na niego taka nagonka i jest calkowicie uzasadniona. A co do krychy to jego tez mozna probowac jakos wykorzystac dla dobra zespolu ale najwazniejsze jest to zeby kadra gra lepiej z przodu bo obrona jest w miare solidna.
27 lis 2020 | 18:55
0
wiesz wiesz wiesz wiesz wiesz wiesz wiesz wiesz wiesz wiesz wiesz wiesz
27 lis 2020 | 18:42
(Edytowany)
Komentarz usunięty
0
Komentarz usunięty
27 lis 2020 | 18:25
0
Powinien wuja w dupe całować , ze daje mu szanse w kadrze, bo nie ma nawet podstawowych umiejetnosci na poziom reprezentacyjny.
27 lis 2020 | 18:17
0
Gorlaski moglby zostac mistrzem opimpijskim w jezdzie na sankach. Nie wiem dlaczego on wybral pilke nozna...
27 lis 2020 | 18:03
0
Dla mnie jak ktoś ma przypominać gbura w tej reprezentacji to najprędzej Góralski
27 lis 2020 | 19:22
0
To zadaniowiec, więc nie musi mieć kosmicznej techniki i umiejętności Lewego

Tabela ligowa - Liga Narodów UEFA

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

2961 PLN

Na start 2961 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 3x777 PLN oraz freebet 30 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę dla nowych graczy z Meczyki.pl + cashback 500 PLN + bonus 50 PLN