Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Jose Mourinho ocenił grę Chelsea. Portugalczyk wskazał brakujący element

Jose Mourinho
Źródło zdjęcia: ph.FAB/Shutterstock

Jose Mourinho dla "Sky Sports" ocenił grę Chelsea w obecnym sezonie.

Pod wodzą Franka Lamparda piłkarze Chelsea spisują się zaskakująco dobrze - po 12 kolejkach mają na koncie 26 punktów i wyprzedzają takie zespoły jak Tottenham, Manchester City, Arsenal czy Manchester United. Na którym miejscu w tabeli ukończą sezon Premier League? Swoimi przewidywaniami podzielił się Jose Mourinho.

- Nie sądzę, że są w stanie uplasować się na drugiej pozycji, ale naprawdę szczerze wierzę, że skończą w TOP4 - oznajmił Portugalczyk.

56-latek sugeruje, że drużyna musi nieco zmienić swój styl, jeśli chce walczyć z najlepszymi zespołami w lidze. Szkoleniowiec wskazał, czego obecnie brakuje w ekipie "The Blues".

- Przegrali dwa razy z United, przegrali z Liverpoolem, stracili cztery gole z Ajaksem... Zobaczymy, jak zagrają w następnym meczu z City. Jestem ciekaw, czy znajdą równowagę pomiędzy atrakcyjnym futbolem, a boiskowym pragmatyzmem, który jest niezbędny, gdy gra się z najlepszymi. Kiedy to odnajdą, będą mieli świetne perspektywy na przyszłość - dodał.

Na koniec Mourinho pochwalił Franka Lamparda za pracę, jaką wykonał z piłkarzami.

- Do drużyny weszły dzieciaki, które znakomicie uzupełniają się z bardziej doświadczonymi graczami. To zasługa Franka. Wykonuje świetną pracę - zakończył.

Źródło: Sky Sports
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

35
12 lis 2019 | 18:43
Komentarz usunięty
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
12 lis 2019 | 18:50
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Admin weź usuń
12 lis 2019 | 17:54
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Frank to fachowiec w poruwnaniu z Jose M
12 lis 2019 | 17:53
Komentarz usunięty
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
12 lis 2019 | 17:43
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech on się lepiej nie udziela, Abrahama i Mounta skazywał na porażkę, a jest zupełnie inaczej.
12 lis 2019 | 17:35
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
MOU: Brakujący element to..... JA :)
12 lis 2019 | 16:17
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakby ktoś nie wiedział to Mou chodzi o murowanie przy jednobramkowym prowadzeniu.
12 lis 2019 | 16:09
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie wypada Mourinho nie przyznać racji, ale każda drużyna się rozwija inaczej,kazda potrzebuje więcej lub mniej czasu na grę w innej formacji czy z innymi zawodnikami.
Dla Chelsea to sezon na wprowadzenie jak najwięcej młodych zawodników do drużyny seniorskiej,na tym etapie trzeba być glupcem mówić czy zajmą 2,4 lub 5 miejsce.
Ja będę zadowolony nawet z 6 miejsca:)!
Dajmy popracować im w spokoju a czas pokaże jak będzie na chwilę obecną widać mają możliwość kwestią tylko jak będą to wykorzystywać na tle innych drużyn.
13 lis 2019 | 02:32
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobrze prawisz, aczkolwiek ja wierzę, że top 3 jest w zasięgu.
12 lis 2019 | 15:32
+46
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nawet i on czasem przemawia ludzkim głosem.😁
12 lis 2019 | 15:45
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
co "nawet i on"? Chyba nie zaprzeczysz, że jest jednym z najlepszych menedżerów w historii?
12 lis 2019 | 17:08
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
...był.
12 lis 2019 | 17:47
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a co sprawiło, że już nie jest jednym z najlepszych w historii? odebrano mu jakieś wygrane trofea? aktualnie może nie być jednym z najlepszych, ale w historii tego sportu raczej już zawsze nim będzie
12 lis 2019 | 18:02
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Do najlepszych to mu daleko. Zwyczajny mitoman który wygrał parę trofeów, a potem wylatywał z hukiem.
Gdzie mu tam do najlepszych, maks jakieś top 30-40
12 lis 2019 | 18:21
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdzie mu do najlepszych?? Rozumiem że to żarty jakieś. Jest w top3 jeśli chodzi o zdobyte trofea. Do tego niesamowita osobowość.
12 lis 2019 | 18:33
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co mu z tych trofeów skoro nie potrafił się utrzymać na stołku? Zaliczył parę sezonów gdzie rzeczywiście miał większe osiągnięcia, po tych sezonach przestawało działać i na wylocie, jak na niego przystało hucznym. Patrząc na całokształt jego kariery to jest daleko w tyle za tymi którzy rewolucjonizowali futbol i potrafili walczyć o wszystkie europejskie trofea przez długie lata.
12 lis 2019 | 20:28
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
parę trofeów? człowieku, on wygrał 25 ważnych trofeów i całe mnóstwo indywidualnych jak chociażby 3x manager sezonu w Premier League. Klopp wygrał 7, a Pochettino 0...
12 lis 2019 | 18:50
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
...czy zawsze nim bedzie tego nie wiemy?...obecnie już go przeskoczył Klopp czy Pochetino ,a oni tyle co On nie wygrali... Mou obecnie ma łatkę trenera wypalonego.
12 lis 2019 | 19:48
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pochettino który nie wygrał niczego poza pojedynczymi meczami na pewno przeskoczył gościa który przyszedł do drużyny MU w kryzysie i w dwa sezony wyprzedzil Tottenham w lidze. Klopp się dobrze zapowiada jednak jeden tytuł LM na tyle finałów rozgrywek w którycH uczestniczył pokazuje że choć ma świetny warsztat to do poziomu Mou jeszcze daleka droga. Jose jak na wypalonego trenera to i tak sobie nieźle radził zdobywając ligę Europy. Klopp głodny sukcesów nie mógł tego osiągnąć przegrywając w finale. To ze teraz Jose jest bez pracy nie umniejsza jego zasług i wkładu we współczesną piłkę.
12 lis 2019 | 21:06
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Błagam Klopp zjada na śniadanie Mourinho w jego najlepszych czasach. Nie chodzi o same trofea, spójrz tylko jaką potęgę stworzył z Liverpoolu w ciągu kilku stali się jedną z dwóch najmocniejszych ekip na świecie. Gdyby nie Guardiola to praktycznie nikt nie byłby w stanie się z nimi mierzyć. W Borussi było to samo.
Bez namysłu jestem Ci w stanie wymienić jeszcze ze 20 trenerów do których Mourinho w swoich najlepszych czasach nie miał podjazdu.
12 lis 2019 | 22:37
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Klopp w Borussi stworzył potęge, z którą nikt nie był w stanie się mierzyć? a to ciekawe, bo w sezonie 14/15 w pierwszych 19 spotkaniach wygrali aż 4 mecze, w sezonie 10/11 odpadli po fazie grupowej z LE i w sezonie 11/12 z LM (4 miejsce i ujemny bilans bramkowy -6)

no to dawaj teraz tych 20 trenerów lepszych od Mourinho, to dopiero będzie zabawne ;)
13 lis 2019 | 16:28
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ferguson, Cruyff, Górski, Michels, Ancelotti, Guardiola, Sacchi, Van Gal, Low, Herrera, Łobanowski, Wenger wymieniać dalej?

Borussia Kloppa była pierwszą drużyną od dawna która była się w stanie mierzyć z Bayernem w Niemczech, nawet mimo tego że Bawarczycy wykupowali im najlepszych graczy. Do tego popatrz gdzie był Liverpool przed nim, a gdzie jest teraz. Mają stosunkowo młodą kadrę i o ile ktoś ich nie rozprzeda to jest potęga na lata.
13 lis 2019 | 19:01
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
no tak, poproszę. miałeś bez namysłu wymienić 20 lepszych od Mourinho, podałeś dopiero 12 nazwisk i tylko dwóch z nich wygrało więcej trofeów od JM. wymieniasz chyba po prostu tych bardziej znanych

jako lepszych lub równie dobrych można zaakceptować Michelsa, Cruyffa, Górskiego czy Gaurdiolę, chociaż ten ostatni raczej żadnego wielkiego wyzwania nigdy nie podjął

jeśli chodzi o Borussię Kloppa, która "była pierwszą drużyną od dawna która była się w stanie mierzyć z Bayernem w Niemczech" to opowiadasz banialuki. mistrzowie Niemiec przed dwoma kolejnymi mistrzostwami Borussi od sezonu 90/91:

1990–91 1. FC Kaiserslautern
1991–92 VfB Stuttgart
1992–93 Werder Bremen
1993–94 Bayern Munich
1994–95 Borussia Dortmund
1995–96 Borussia Dortmund
1996–97 Bayern Munich
1997–98 1. FC Kaiserslautern
1998–99 Bayern Munich
1999–00 Bayern Munich
2000–01 Bayern Munich
2001–02 Borussia Dortmund
2002–03 Bayern Munich
2003–04 Werder Bremen
2004–05 Bayern Munich
2005–06 Bayern Munich
2006–07 VfB Stuttgart
2007–08 Bayern Munich
2008–09 VfL Wolfsburg
2009–10 Bayern Munich

faktycznie, nikt się nie mógł mierzyć z Bayernem...

w Liverpoolu robi zajebistą robotę i nie mam zamiaru mu ujmować, bo to świetny trener. czy lepszy od Mourinho w swoich najlepszych czasach? 2 mistrzostwa pod rząd z Chelsea w 2 pierwszych sezonach w Anglii i potrójna korona z Interem sprawia, że mam pewne wątpliwości ;)
14 lis 2019 | 10:14
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Teraz znajdź mi drużynę która by walczyła kilka sezonów z rzędu zażarcie z Bayernem, nie tzw. one season wonder jak VFL choćby.

Co do trenerów to masz kolejnych ośmiu żebyś miał pełną 20:
Happel, Shankly, Paisley, Rocco, Lippi, Rijkard, Busby i mimo ostatnich wyników powiedziałbym Simeone.
Trofea to nie wszystko, w pracy trenera raczej powinno liczyć się to jak buduje skład, jak się wypowiada, czy potrafi dobrać najlepszą taktykę pod piłkarzy, czy np. zrewolucjonizował piłkę nożną jak np. Michels, Cruyff czy Guardiola w Barcelonie. Trofeów wszystkich nie da się wygrać, bo taka potrójna korona to nie tylko wynik umiejętności a raczej słabszej dyspozycji i pecha rywali. A po tych wielkich sukcesach, spektakularny upadek i lata posuchy póki ktoś nie przyszedł tego naprawić. Trener którego można uznawać za jednego z najlepszych w historii raczej nie zostawia szatni podzielonej na pół, klubu z ogromnymi stratami wizerunkowymi bo jest bucem który nie potrafi się kulturalnie zachować i nie musi wydawać setek milionów na transfery żeby odnieść sukces.
14 lis 2019 | 13:17
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wszyscy z nich to wspaniali trenerzy z jednym małym ale - wszystko oprócz trofeów jest subiektywne. to kogo Ty uważasz za najlepszego trenera może się różnić od tego kogo Zdzichu spod sklepu uważa za najlepszego, a już tym bardziej jak się to ma do rzeczywistości

w 2013 roku przez grono 70 ekspertów został uznany za 3-ego najlepszego managera w dziejach, ale zapewne oni wszyscy się mylili i to jednak Ty masz rację ;)

gdyby Ferguson nie wygrał 38 trofeów nikogo by nie obchodziło, że trenował Utd przez 26 lat. Guy Roux był za sterami AJ Auxerre ponad 40 lat i ma wielki wkład w piłkę nożną, ale mało kto o nim pamięta, bo nie wygrał zbyt wiele. nawet Ty go nie umieściłeś na swojej liście

"Teraz znajdź mi drużynę która by walczyła kilka sezonów z rzędu zażarcie z Bayernem" ==> kilka sezonów?

08/09 - 6 miejsce, 8 punktów straty do Bayernu
09/10 - 5 miejsce, 13 punktów straty do Bayernu
10/11 - 1 miejsce,
11/12 - 1 miejsce
12/13 - 2 miejsce, 25 punktów straty do Bayernu
13/14 - 2 miejsce, 19 punktów straty do Bayernu
14/15 - 7 miejsce, 33 punkty straty do Bayernu (w pierwszych 19 kolejkach tylko 4 wygrane)

gdzie Ty tu widzisz zażartość?

"nie tzw. one season wonder jak VFL choćby" ==> a proszę Cię bardzo, Werder Brema lata 2003-2010:

03/04 - 1 miejsce
04/05 - 3 miejsce, 18 punktów straty
05/06 - 2 miejsce, 5 punktów straty
06/07 - 3 miejsce, 4 punkty straty
07/08 - 2 miejsce, 10 punktów straty
08/09 - 10 miejsce, 22 punkty straty
09/10 - 3 miejsce, 9 punktów straty

dla porównania przed przyjściem Jose do Premier League ligę wygrywali tylko Wenger i Ferguson, a gość wchodzi jak do siebie i wygrywa 2 tytuły pod rząd. w 3 sezonie traci tylko 6 punktów do MU. liga angielska była znacznie bardziej zdominowana przez MU niż Bundesliga przez Bayern, ale pomimo to wyżej stawiasz osiągnięcie Kloppa niż Mourinho, dlaczego?

"A po tych wielkich sukcesach, spektakularny upadek i lata posuchy póki ktoś nie przyszedł tego naprawić." ==> próbujesz powiedzieć, że SAF był słabym trenerem, bo po spektakularnych sukcesach przyszły lata posuchy i nie przygotował drużyny na swoje odejście? bo każdy klub po odejściu Mourinho odnosił sukcesy. oprócz Interu, ale tam akurat wszyscy poszliby zanim w ogień, więc o spalonej ziemi nie może być mowy

"nie musi wydawać setek milionów na transfery żeby odnieść sukces" ==> policzyć Ci ile wydał Klopp i Guardiola? bo ten argument jest strasznie rzadki i dla Mourinho takie wyliczenia akurat posiadam

przykro mi, ale Twoja nienawiść do Mourinho nie sprawi, że nagle stanie się beznadziejnym trenerem i historia o nim zapomni. ja potrafię przyznać, że Klopp czy Guardiola to świetni fachowcy, bo takimi są. nie zgadzam się po prostu z Twoją argumentacją, bo brakuje w niej obiektywizmu

pozdrawiam :)
14 lis 2019 | 17:34
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie mówię że jest słabym trenerem, dobra obecnie może i jest słabym, kiedyś był całkiem dobry, nawet bardzo dobry. Ale nigdy nie dałbym go do topu w historii. Nawet France Football dał go na 13 miejscu dopiero - tak ten sam France Football który co roku organizuje wybory najpopularniejszego piłkarza roku (czyt. Złota Piłka), a Mourinho i popularności zawsze było wybitnie po drodze.
Po Fergusonie do United przyszedł Moyes, miał wszystko ładnie poukładane tyle że ciężkie zadanie przed sobą bo jak być respektowanym przez piłkarzy których jeszcze niedawno trenował Ferguson. Początek zaliczyli dobry, potem zaczęły wychodzić braki Moyesa i koniec końców zaliczyli słaby sezon. Zgrzytów w szatni nie było większych nim przyszedł Mou, o wynikach decydowały raczej chybione decyzje zarządu.
Bardziej chodzi o to że kluby były w rozsypce jeszcze przed odejściem Jose, Ferguson zaś odszedł kiedy MU był na szczycie.
Guradiola udowodnił że wcale nie musi mieć wielkich pieniędzy, choćby w Barcelonie na rozruch nie wydawał sporo, żaden z piłkarzy których ściągnął nie decydował o jakości gry jak choćby Xavi czy Puyol.

Co do BVB samo mistrzostwo 2 razy z rzędu. Nikt od 20 lat nie był w stanie dwukrotnie pokonać Bayernu. Do tego przecież jeszcze zaliczył finał LM, wcześniej stale bujali się gdzieś po ligach europy i 1/8 LM w zasadzie od 97 roku, o ile w ogóle się łapali bo i z tym było słabo.
14 lis 2019 | 21:03
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a Chelsea od 50 lat nie zdobyła mistrzostwa zanim Mou przybył do klubu :) bijąc przy tym rekordy i przeciwko prawdopodobnie najlepszemu managerowi jakim był Ferguson

Pep nie musiał wydawać wielkich kwot w Barcelonie, bo tam już był kosmiczny skład. kto w tamtym czasie mógłby wygryźć Xaviego, Iniestę albo Puyola?

jeśli chodzi o MU to grali piach przed Mourinho i dalej grają piach, kiedy już odszedł, więc to raczej nie jego wina. mimo wszystko z tą przeciętną drużyną coś wygrał, a gdyby nie City to pewnie zdobyłby również majstra w swoim drugim sezonie

13 powiadasz? no popatrz, a w 2016 roku UEFA umieściła go w 10 trenerów, którzy wywarli największy wpływ na football od 1954 roku. i 13 to mimo wszystko wyżej niż 21 ;)
14 lis 2019 | 23:49
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Guardiola miał ciężkie zadanie bo przyszedł po Rijkaardzie (którego to swoją drogą stawiam wyżej niż Mourinho bo wyciągnął Barcelonę z grania padaki na przełomie wieków, spowrotem na szczyt), zawsze się ciężko buduje drużynę po kimś takim, dlatego takiego Moyesa szczególnie nie winię za porażkę w prowadzeniu United.
Chelsea może i przed Mou miała sporą przerwę w zdobywaniu mistrzostw, ale jednak była zawsze w górnej części PL i miała całkiem spore sukcesy w europejskich pucharach. Do tego miał wolną rękę w sprawie transferów i wizji na skład, bo klub przejął niedługo po tym jak Abramowicz wykupił niebieskich.
Co do United zaś to przed Mourinho bardziej ich problemem była zmiana pokoleń, bo gracze byli dość starzy a nie było za bardzo nikogo kto by ich zastąpił. Portugalczyk przyszedł i w zasadzie problem ze zmianą pokoleń jak był tak został, a do tego jeszcze doszły liczne podziały w szatni. Sam przecież konsekwentnie blokował potencjał Lukaku, przez swoją zbyt defensywną grę.
12 lis 2019 | 20:09
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
OBECNIE może i są lepsi, ale jednym z najlepszych w HISTORII (bo tak pisał VamosRamos) będzie już raczej zawsze. chyba, że któryś z powyższych wygra więcej od niego. tak btw to co takiego wygrał Poch, że przeskoczył Mou? bo chyba coś mi umknęło... ;)
14 lis 2019 | 02:26
(Edytowany)
On zatracił swój The Special One...On obecnie nie jedt gwarantem sukcesu.
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
On zatracił swój The Special One...On obecnie nie jest gwarantem sukcesu...i nikt z czołówki go nie chce...pa!
14 lis 2019 | 02:29
(Edytowany)
Był...i już nie będzie!...Zatracił swój The Special One...Obecnie nie jest gwarantem sukcesu...i zanim znajdzie klub to trochę minie...pa!
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
The Special One...był kiedyś teraz jest... Clasic-Standard...Obecnie nie jest gwarantem sukcesu...i zanim znajdzie klub to trochę minie.
14 lis 2019 | 09:35
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie zgadzam się. w Hiszpanii w ciągu dwóch sezonów wygrał Puchar Króla i mistrzostwo Hiszpanii przeciwko Barcelonie Pepa, którą wielu uważa za najlepszą drużynę w dziejach.

w dodatku z przytupem, bo bijąc kilka rekordów, jak najwięcej strzelonych goli (121), najwięcej punktów (100), najwięcej zwycięstw (32), najwięcej zwycięstw na wyjeździe (16). ogólnie 72% wygranych spotkań, a w LM przed jego przyjściem odpadali w 1/8 albo w 1/4

podczas drugiej przygody w Chelsea wygrał mistrzostwo będąc na pierwszym miejscu przez wszystkie kolejki i dokładając do tego puchar ligi angielskiej.

w MU wygrał puchar ligi angielskiej i puchar europy w pierwszym sezonie i wykręcił 2 miejsce w lidze w następnym. wyniki nieosiągalne dla innych trenerów po odejściu Fergusona. MU jest w kryzysie od odejścia SAFa, a jakieś triumfy mogli święcić tylko dzięki Jose

a czy go nie chcą? problem polega bardziej na tym, że "czołówka" z definicji oznacza raczej wąskie grono. do tego często trenując klub A, z automatu zamykasz sobie drogę do klubu B

w Hiszpanii trenował Real, więc do Barcelony nie pójdzie. we Włoszech trenował Inter, więc Milan odpada (wiem, aktualnie w głebokim kryzysie). Juve chyba raczej też. z całym szacunkiem, ale Napoli, Roma czy Lazio to mimo wszystko nie ten poziom

w Anglii była Chelsea i Man UTD, więc nawet czysto TEORETYCZNIE Live, City, Arsenal czy Tottenham również są problematyczne. w praktyce zostaje mu tylko Bayern i PSG jeśli mówimy o czołowych drużynach w czołowych ligach
14 lis 2019 | 12:47
(Edytowany)
Po tym jak napisałeś w ciągu dwóch sezonów to przestałem czytać...spr sobie najpierw
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po tym jak napisałeś ..."w Hiszpanii w ciągu dwóch sezonów"...to przestałem czytać...spr sobie najpierw.🤭
14 lis 2019 | 13:22
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
w pierwszym sezonie wygrał (2010/11) wygrał puchar króla, w drugim sezonie (2011/12) wygrał ligę hiszpańską, w trzecim sezonie (2012/13) nie wygrał nic. co mam sprawdzać?

nie chodziło mi o to, że trenował Real 2 sezony, ale z punktu widzenia trofeów trzeci sezon jest nieistotny. jeśli poprawi Ci to nastrój to niech będzie "w ciągu dwóch PIERWSZYCH sezonów..." 😘
14 lis 2019 | 23:21
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ok bo nie zrozumiałem.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Tabela ligowa - Premier League

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Liga Mistrzów
16
15
26
46
2
Liga Mistrzów
16
12
29
38
3
Liga Mistrzów
16
10
25
32
4
Liga Mistrzów
16
9
7
29
5
Liga Europejska
16
6
6
24
6
16
5
4
24
7
16
6
7
23
8
16
5
3
22
9
+2
16
5
0
22
10
-1
16
6
-4
22
11
-1
16
6
-6
22
12
16
5
-4
19
13
16
5
-8
18
14
16
5
-9
17
15
16
4
-6
16
16
16
4
-10
16
17
16
4
-5
15
18
Spadek
16
4
-17
15
19
Spadek
16
3
-17
11
20
Spadek
16
1
-21
9
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
31 kolejka
32 kolejka
33 kolejka
34 kolejka
35 kolejka
36 kolejka
37 kolejka
38 kolejka
17{{gameweek}} kolejka

Terminarz - Premier League

Strzelcy {{title}} - Premier League

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
16 (3)
2
11 (0)
3
11 (1)
4
10 (4)
5
9 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Kod rejestracyjny: MEGABONUS

Brak ryzyka na start

Gra bez podatku i "Pakiet Pudziana"

Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.