Juventus. Maurizio Sarri krytykuje piłkarzy. "Oni nie potrafią tego zrozumieć!"

Maurizio Sarri
Źródło zdjęcia: cristiano barni / Shutterstock.com

Maurizio Sarri ma żal do piłkarzy Juventusu. Włoch uważa, że drużyna nie realizuje jego poleceń taktycznych.

Juventus grę w fazie pucharowej Ligi Mistrzów zaczął od porażki z Lyonem 0:1. Po meczu Sarri wprost wyraził pretensje pod adresem swoich zawodników.

- Trudno wyjaśnić dlaczego tak było, ale w pierwszej połowie graliśmy zbyt wolno. Brakowało nam determinacji i agresji w ataku, a przez kwadrans także w obronie. W drugiej połowie graliśmy lepiej, ale to zbyt mało na poziom Ligi Mistrzów - komentował Sarri.

Trener Juventusu przyznaje, że piłkarze nie potrafią wcielić w życie jego pomysłów. Według niego w ten sposób sami ułatwiają zadanie rywalom.

- Nie mogę sprawić, by piłkarze potrafili zrozumieć znaczenie szybkiego ruchu piłki. Nie wiem, dlaczego tak jest. To dla mnie podstawa, nad którą będziemy pracować. Prędzej czy później ta koncepcja wpadnie im do głów. Gdy piłka krąży wolno, tracisz pozycje i pozwalasz przeciwnikowi się ustawić - podkreśla Włoch.

- Na przedmeczowym treningu graliśmy dwa razy szybciej niż w trakcie spotkania. To przeciwieństwo tego, co powinno się wydarzyć. Ale ostatnio wiele rzeczy robimy odwrotnie niż trzeba. Nie chodzi nawet o to, że Lyon grał agresywnym pressingiem. Po prostu my byliśmy zbyt wolni i nie zmienialiśmy tempa ataków - uważa Sarri.

Rewanżowy mecz Juventusu z Olympique odbędzie się 17 marca.

Źródło: goal.com
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

57
28 lut 2020 | 23:11
(Edytowany)
wypierdola go i skonczy w legii
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wypierdola go i skonczy w legii za 5 tys zl/mc
28 lut 2020 | 17:44
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sarri chciał przed sezonem zeby odeszło 7 zawodników i to nie był Keane który by sie przydał szybki jest strasznie,młody biegał by za dwuch, Sarri nie ma zawodników pod swoją taktykę pomoc to jest kpina Ramsey z Bernadeschim w pomocy powini grac , z Lyonem miał piłke w narożniku na kozle zamiast ją zawinoć na bramke to podał do boku jakis wystraszony, Costa wieczny szpital Caudrado pół sezonu na obronie i odrazu go wystawia na ataku kiedy zgranie miało byc ,Dybala w pierwszej połowie nie istniał w drugiej sie cofnoł do rozgrywania a zdiąc kogos z pomocy i Bernadeschi ma takie podania jak Dybala jak nie lepsze. Kupli De Lighta obrona by se poradziła było trzeba kupic topa na srodek a najlepiej dwuch a nie obronce zmieniaja gre na ofensywną a kupują obronce. Jakby Sarri miał pomoc Pogba Pirlo Vidal to by wygrał Lige Mistrzów co mnie dreczy już od 96 kiedy zaczełem im kibicowac no moze od przegranego finału w 97 i dalej nic tyle finałów serce boli ....
28 lut 2020 | 08:27
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Juventus ma słabego trenera Ronaldo sam nie wygra meczy, bardzo brakuje Mario Mandrzukicia zawodnicy są zapewne przemęczeni treningami konieczna zmiana trenera. Allegri, Lippi. To był Juventus Ronaldo jest i będzie najlepszy Basta.
28 lut 2020 | 08:19
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chelsea zostawił w gorszym stanie niż zastał, do tego też krytykował piłkarzy i zrobił kiepską atmosferę, póki co Juve pomalutku zmierza w tym samym kierunku
27 lut 2020 | 14:41
(Edytowany)
W Juve nie ma szybkich pomocników w tym jest problem Pjanić,Matuidi,Rabiot to nie są szybcy zawodnicy ale widać że Sarri nie ma pomysłu na grę w lidze im nie idzie Inter i Lazio są za nimi a tylko że Ronaldo jest w dobrej formie to tylko broni przed zwolnieniem Sarriego,za Alliergiego to był pomysł może trzeba zwolnić i zatrudnić fachowca i tyle.
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W Juve nie ma szybkich pomocników w tym jest problem Pjanić,Matuidi,Rabiot to nie są szybcy zawodnicy ale widać że Sarri nie ma pomysłu na grę w lidze im nie idzie Inter i Lazio są za nimi a tylko że Ronaldo jest w dobrej formie to tylko broni przed zwolnieniem Sarriego,za Alliergiego to był pomysł może trzeba zwolnić i zatrudnić fachowca i tyle.
27 lut 2020 | 14:23
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
prawda taka ze w Juve Sarri ma ch....ych wykonawców którzy nie rozumieją jego filozofii gry. Inna rzecz to że Paratici nasprowadzał złych zawodników. Pomoc w Juve nie istnieje. Pjanic jest wolny jak flaki w oleju.
27 lut 2020 | 13:56
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To wcale nie ejst prawda, Juventus gra szybka pilke tylko ataki sie nie zazebiaja. Cizko sie ich oglada, troche tak jakby bili glowa w mur. Tak sie zwykle dzieje kiedy zawodnicy nie moga znalezc wspolnego jezyka na boisku, dla mnie elementy tej ukladanki nie za bardzo do siebie pasuja. Poza tym, brak pomyslu na di Ligta, on juz chyba zagral na wszystkich pozycjach w obronie. Rabiotowi tez cos gra nie idzie a Matuidi siedzi na lawce bo jest "gorszy" od francuza... Prawda jest taka ze Sarri stawia na nazwiska a nie na kolektyw i powinien sie w koncu obudzic bo wyleci z posady.
27 lut 2020 | 13:31
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
AKOKUPONY74 BLOGSPOT COM
27 lut 2020 | 12:58
(Edytowany)
Uwazaj co gadasz bo to sa ksiezniczki a nie faceci i ciebie wygryza ze stanowiska...
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Uwazaj co gadasz bo to sa ksiezniczki a nie faceci i ciebie wygryza ze stanowiska...
27 lut 2020 | 11:57
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hmm Sarri obwinia drużynę... skąd ja to znam :D
27 lut 2020 | 11:46
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z allegrim ta drużyna może i grała do jednej bramki, ale miała pomysł , a gdy tracili bramkę było widać determinację, szybko chcieli zdobyć bramkę na prowadzenie, a teraz jak wynik by nie był to zagranie do Sandro lub cuadrado i wrzuta na Ronaldo
27 lut 2020 | 11:38
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Proszę potraktować to z dystansem, ale na treningach to i ronaldo wolne strzela
27 lut 2020 | 11:11
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się. Niestety kiedyś musiał przyjść taki dzień kiedy Juve przestanie dominować. Coś się kończy i coś zaczyna .Głowa do góry. Damy radę. Pozdro AVE JUVE ?
27 lut 2020 | 10:59
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jako fan Juve nie sądziłem, że będę musiał to przyznać - Tęsknie za Allegrim.
Drużyna grała defensywnie, bez żądzy dobicia przeciwnika, ale czuła się w tym ustawieniu naturalnie. Ta taktyka mimo, że nie najpiękniejsza przynosiła odpowiednie rezultaty. Każdy pewnie pamięta żarty o wygrywanych jedną bramką meczach. Co prawda przez te samą taktykę Juve 2 razy nie zdobyło pucharu LM, ale mimo wszystko otarli się o mistrzostwo.
Moje oczekiwania, były takie, że Sarri wprowadzi do zespołu ofensywną, piękną piłkę, jak za najlepszych czasów Napoli, ale wprowadził tylko chaos i mielenie mordą jakiegoś plastikowego tampona.
Co się z tą drużyną dzieje ? W tym roku testowane były już wszystko, gracze zmieniają pozycję częściej niż dziwka partnerów, Dybala z Pianiciem od 2 lat szukają formy, Rabiott jak już ktoś wypominał kręci się jak gówno w przeręblu, a Cristiano przypomina swój cień z Realu. Pamiętam opinie, gdy mówiło się, o mistrzowskich wolnych transferach Juve ... no i wyszło szydło z worka. Jak coś jest za darmo to jest też najczęściej niskiej jakości.
Przychodzi mi na myśl tylko jedno usprawiedliwienie dla Sarriego - Chielini. Już następnego dnia po kontuzji stwierdziłem, że bez niego drużyna nic nie osiągnie. Bez niego drużyna przypomina kurę z odrąbaną głową. Niby się rusza, niby biega, ale wszyscy już wiedzą, jak to się skończy.

Dramat.
27 lut 2020 | 11:03
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mam nadzieję że w końcu sprowadzą jakiegoś dobrego pomocnika który będzie trzonem drużyny, a nie jak teraz trzy ciamajdy w linii pomocy które nie wiedzą co zrobić z piłką i brak im jakiejkolwiek kreatywności.
27 lut 2020 | 10:59
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Aktualnie najbardziej w Juventusie szwankuje linia pomocy przez którą ciągle jest zwalniane tempo gry, brak im jakiejkolwiek kreatywności. Pjanić która powinien być kręgosłupem drużyny jest kompletnie nieobecny i tak na prawdę jest kulą u nogi zespołu.
27 lut 2020 | 10:56
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Juve gra wolno, LM to nie Serie A gdzie wgniecie się gola bo jakiś obrońca jest elektryczny i wpadnie coś, tu trzeba zapierdalać nawet z Lyonem
27 lut 2020 | 10:40
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Już wolę powrót Allegriego i oglądać toporna piłkę która daje wyniki niż nałogowego palacza i styl nijaki.
27 lut 2020 | 10:12
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ożywienie gry Juventusu jest potrzebne ,sam widzę że grają za wolno ,tak LM nie wygrają.
27 lut 2020 | 09:54
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
w Juve to zarząd na łby poupadał zatrudniając takiego speca jak Sarri.
27 lut 2020 | 09:41
(Edytowany)
Z tak dominującej w każdym meczu drużynie robi się średniak
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z tak dominującej w każdym meczu drużyny robi się średniak
27 lut 2020 | 09:26
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zamienili Allegriego na Sarriego,nie mam nic do nich obu trenerów.
Zarząd Juve robi to samo co wiele klubów.
Zmiana trenera co rok lub dwa lata,chociaż Juve często tego nie robią ale zmiana trenera zawsze wiąże się z problemami w danym klubie.
Nawet jak drużyna wystartuje dobrze wejdzie w rytm meczowy złapią passę kilku wygranych meczów i jest super ale zawsze przyjdzie załamanie formy.
To jest część gry,to teraz ma Juve z Sarrim,winić zawsze można zawodników ale to trener ma zawsze ogromny wpływ na drużynę.
Nic samo się nie zrobi,tak było z Sarrim w Chelsea i Conte w Chelsea.
Każdy trener wymaga dużych transferów,i tak jest bo dostają takich jakich chcą piłkarzy.
Tylko duże transfery nie zawsze idą w parze z sukcesami czy zdobywaniem trofeów:)
27 lut 2020 | 09:03
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wrzućcie czasem gołe panienki do pooglądania. Sądzę, że to Wam może podkręcić liczniki wyświetleń. Wszystkie portale tak robią.
27 lut 2020 | 08:51
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie żeby w CFC Sarri zrobił dokładnie to samo i później również był zdziwiony, że drużyna gra piach i jest bardziej przewidywalna niż odcinki Klanu, ale przecież to nie jego wina. Cały czas ten sam schemat, w środku pola jeden "maestro" który szybkościowo jest na poziomie emeryta. No ale za to jak on potrafi klepać, te miliony krótkich podań w środku pola - poezja, jak to grę przyspiesza i jakie jest nieprzewidywalne dla przeciwnika. Zwłaszcza, że wszystko dzieje się w okolicach środkowej linii boiska, pod polem karnym przeciwnika już nie wolno klepać. Jak już "maestro" się naklepie, to oddaje piłkę do skrzydłowego, który czekał na nią od jakichś 5 minut i teraz jedyne co może zrobić to drybling w miejscu, najlepiej dwa machnięcia nogą nad stojącą piłką, a później wycofanie i to samo na drugim skrzydle. Jeżeli nie można wycofać to trzeba wrzucić w pole karne ze stojącej piłki, bo wiadomo że to utrudnia pracę obrońcom. Po stracie piłki broń Cię panie Boże żeby ustawić jakiś agresywny pressing, nie wolno, po prostu patrzymy na piłkę i człapiemy od boku do boku czekając, aż przeciwnik sam ją odda.
27 lut 2020 | 08:51
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
WTF, jeszcze nie dawno mowil, że do 30-40 metra od bramki zawodnicy sami mają robić co uważają za słuszne. A teraz problemy ze nie grają szybkiej pilki
27 lut 2020 | 08:42
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niech zniosą zakaz palenia to się tak wkurwiać nie będzie.
27 lut 2020 | 08:37
(Edytowany)
Oby dotrwał do końca sezonu. .Wtedy LAZIO może wyrwać, mistrza. .tak jak w sezonie 99/2000 ,chodziłem na Lazio na Olimpico.
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oby dotrwał do końca sezonu. .Wtedy LAZIO może wyrwać, mistrza. .tak jak w sezonie 99/2000 ,chodziłem na Lazio na Olimpico.
27 lut 2020 | 08:30
(Edytowany)
Może czas brać każdego, co popadnie za darmo, a wyłożyć jakąś konkretną kasę na rasowego pomocnika. Albo dwóch.
+35
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może czas przestać brać każdego, którego można za darmo, a wyłożyć jakąś konkretną kasę na rasowego pomocnika. Albo dwóch.
27 lut 2020 | 13:08
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Juve ma znakomity skład i odpowiednich piłkarzy, trzeba tylko umieć to wszystko poukładać
27 lut 2020 | 08:29
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po prostu opieranie gry całego zespołu na 34 latku, który w dodatku gra na skrzydle i zwalnia grę nie jest dobre.
Odkąd do Juve przyszedł Cristiano Ronaldo to gra się posypała i Stara Dama ma problemy z kreowaniem sobie akcji bramkowych.
27 lut 2020 | 08:35
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ma 35.
27 lut 2020 | 10:55
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba nie oglądałeś meczy Juve, akurat Ronaldo ciągle próbuje przyspieszać grę w porównaniu do Dybali czy Pjanića którzy cofają piłkę do tyłu i cała akcja zaczyna się od nowa. Wczoraj na przykład częstym było obrazkiem kiedy Ronaldo zagrywał na klepkę z piłkarzem z linii pomocy lub Dybalą i wychodził na pozycję a ci zwalniali grę i cofali piłkę do obrony xd
27 lut 2020 | 12:50
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na skrzydle trzeba również wystawiać się do wybiegów, grać bez pilki. Pomoc podaje obrońcy który wypuszcza lagę do przodu na dobieg jak Laporte wczoraj z Realem lub Van Dijk do Salaha/ Manę.
Poza tym skrzydłowy musi się angażować w pressing i cofać do obrony żeby zagrać akcje dwójkowa z bocznym obrońca. Ronaldo i Messi już są za starzy na dzisiejszy football. Mogą sobie grać tak w lidze z ogórami, ale w LM to nie wypali bez pomocników jak Xavi i Iniesta, którzy robili kółeczko obok 4 przeciwników i słali prostopadła pile przez dwie linie pozycji przeciwnika.
Do tego Var nie pozwala tak symulować jak kiedyś że po stracie piłki piłkarz taki j Barcy kładł się od razu teatralnie i sędzia przerywał groźna kontrę a nawet dawał kartki za zwykły odbiór. Klopp wprowadził wysoki pressing.
27 lut 2020 | 08:15
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sarri ty się zastanów co zrobić żeby grali tą szybką piłką, a nie zalecają im grania szybką piłką. Co za gość. Od początku uwazam że to słaby trener
27 lut 2020 | 08:39
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Słuchaj, dzwonił Sarri i mówił że przemyśli Twoje sugestie i wykona dogłębną analizę swoich metod treningowych, rozważy aspekty gry w poszczególnych jej fragmentach.
Natomiast nie zgadza się z tą częścią Twojej wypowiedzi iż słabym trenerem jest.
:D
27 lut 2020 | 08:10
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przegali tylko 1-0, starta u siebie do odrobienia :)
27 lut 2020 | 12:02
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie o wynik chodzi, a styl. Zagrali zupełnie bez pomysłu, bez chęci i ciężko nawet na siłę znaleźć jakiś pozytyw w ich grze.
27 lut 2020 | 08:02
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No no, po prostu geniusz... Kto by pomyślał, że w dzisiejszych czasach drużyna musi operować szybką piłką?! Nieprawdopodobne co ten gość wygaduje! Na treningu przeciwnik nie doskakuje znikąd, żeby zabić... Wiele czynników wpływa na możliwość operowania speedem, nie wystarczy mocno kopać i natychmiast pozbywać się piłki!
27 lut 2020 | 07:54
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
too long; don't read
Sarri: drużyna mnie nie słucha i za wolno operuje piłką.
27 lut 2020 | 08:03
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie kłam, właśnie Sarri tak nie powiedział, przez całą wypowiedź używa osoby pierwszej, zaznaczając że jest jednością z drużyną, a jedyny raz kiedy stawia siebie osobno od drużyny to wtedy, kiedy mówi, że "nie może sprawić żeby drużyna grała tak", a więc wskazuje swoją winę.
27 lut 2020 | 08:12
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pochopne zarzucanie komuś kłamstwa w odniesieniu do tak krótkiego tekstu budzi uzasadniony niepokój, co do zdolnosci rozumienia kilku zdań artykułu.
27 lut 2020 | 08:10
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
bzdura, właśnie powiedział tak:Trudno wyjaśnić dlaczego tak było, ale w pierwszej połowie graliśmy zbyt wolno. Brakowało nam determinacji i agresji w ataku, a przez kwadrans także w obronie. W drugiej połowie graliśmy lepiej, ale to zbyt mało na poziom Ligi Mistrzów - komentował Sarri.
Nie mogę sprawić, by piłkarze potrafili zrozumieć znaczenie szybkiego ruchu piłki. Nie wiem, dlaczego tak jest. To dla mnie podstawa, nad którą będziemy pracować. Prędzej czy później ta koncepcja wpadnie im do głów. Gdy piłka krąży wolno, tracisz pozycje i powalasz przeciwnikowi się ustawić - podkreśla Włoch

- Na przedmeczowym treningu graliśmy dwa razy szybciej niż w trakcie spotkania. To przeciwieństwo tego, co powinno się wydarzyć. Ale ostatnio wiele rzeczy robimy odwrotnie niż trzeba. Nie chodzi nawet o to, że Lyon grał agresywnym pressingiem. Po prostu my byliśmy zbyt wolni i nie zmienialiśmy tempa ataków

;))
27 lut 2020 | 07:26
(Edytowany)
Jeszcze do niego nie dotarło, że zawodnicy pomocy jakich posiada nie są wstanie grać szybkiej piłki. Pjanic wolny jak chuj, Matuidi nie potrafi prosto kopnąć piłki a Rabiot kręci się wokół jak gówno w przerębli. Po starciach że Spal o Brescia ten wynik był do przewidzenia, bynajmniej dla mnie żadne zaskoczenie.
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeszcze do niego nie dotarło, że zawodnicy pomocy jakich posiada nie są wstanie grać szybkiej piłki. Pjanic wolny jak chuj, Matuidi nie potrafi prosto kopnąć piłki a Rabiot kręci się wokół jak gówno w przerębli. Po starciach ze Spal i Brescia ten wynik był do przewidzenia, bynajmniej dla mnie to żadne zaskoczenie.
27 lut 2020 | 08:01
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jedynie kto mógł się zaskoczyć to tylko osoba, która nie śledzi gry Juve.
27 lut 2020 | 08:13
+36
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bynajmniej to nie jest synonim przynajmniej
27 lut 2020 | 10:53
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po 500 plus mu zostało xd
27 lut 2020 | 18:36
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Znasz moje poglądy polityczne, że pijesz do mnie z jakimś 500+ ?? Czy chciałeś zabłysnąć wśród 3 podobnych do siebie ??
27 lut 2020 | 19:54
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
podobno beneficjenci 500 używają błędnie tego słowa. Nic do Ciebie nie mam xd
27 lut 2020 | 10:55
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tu bynajmniej jeszcze łapie się w granicach sensu użycia, chociaż trochę pokracznie.
27 lut 2020 | 18:32
(Edytowany)
Masz rację. Błąd słownikowy a komentarz pisany w pośpiechu z telefonu, więc gorsze błędy mogły się przydarzyć.
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz rację. Błąd słownikowy a komentarz pisany w pośpiechu z telefonu, więc gorsze błędy mogły się przydarzyć. Poza tym nie piszemy tutaj żadnej książki a wyrażamy swoja opinie. Chyba każdy zrozumiał co chciałem przekazać.
27 lut 2020 | 18:43
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz rację. Błąd słownikowy a komentarz pisany w pośpiechu z telefonu, więc gorsze błędy mogły się przydarzyć. Poza tym nie piszemy tutaj żadnej książki a wyrażamy swoja opinie. Chyba każdy zrozumiał co chciałem przekazać.
27 lut 2020 | 08:36
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak mają grać szybką piłkę z wiekowym Cristiano Ronaldo na skrzydle, który zwalnia akcje i cała drużyna gra pod niego. Niech go trener przestawi na 9 lub 10, albo na ławę bo to nie jest perspektywiczny gracz. Szkoda, ale jego czas już dobiega końca, tak samo jak Messiego. Dwie legendy, ale nie dają już drużynie tyle co kiedyś, bo wiek zrobił swoje.
Messi, który człapie po boisku i nie angażuje się w pressing i obronę, podobnie Ronaldo.
27 lut 2020 | 09:01
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie wiem jak Cristiano ale bez Messiego Barca nie istnieje. Jedyni kreatorzy są bez formy. Strzelców nawet nie ma jednego
27 lut 2020 | 09:45
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ronaldo nigdy się nie angażował w grę obronną i wina zwalniana gry lezy gdzie indziej. Dokładniej w pomocy Juve, brakuje tam zawodnika który swoim zgraniem potrafiłby przyśpieszyć grę. Pjanić wszystko gra w bok albo w tył, Bentancur stara się, ale lepsze mecze przeplata gorszymi, Rabiot gra tragicznie, Matuidi to drewno bez techniki, Khedira tak samo jak Matuidi a Ramsey więcej czasu jest połamany niż gra w piłkę. Przy takich środkowych pomocnikach nie da się grać szybkiej piłki i Ronaldo akurat mało tutaj czemu jest winny.
27 lut 2020 | 12:16
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak pomoc ma przyśpieszyć grę i grać do przodu skoro tam nie ma do kogo grać ?
Ronaldo żyje z tego co mu podadzą. Jak mu nikt nie poda to sam nie dźwignie meczu i tak było wczoraj. Ale trzeba też dać pomocnikom możliwość zagrania. Wczoraj nie było do kogo grać więc skończyło się na klepaniu na boki.
Wczoraj słabo zagrało całe Juve jako zespół. Obwinianie jednych a nie drugich jest niesprawiedliwe. Wszystko musi ze sobą współgrać.
To nie było tak, że CR wychodził na świetne pozycje ale nikt mu nie zagrywał bo zawodnicy woleli podać w bok. Grali w bok bo z przodu nikt się dobrze nie pokazywał.
27 lut 2020 | 12:46
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z przodu nikogo nie ma, bo Dybala i Ronaldo cofają się po piłkę i spełniają zadania pomocników, którzy kopią się po czołach. Marny środek pomocy to bolączka Juve i każdy kibic tego klubu to powie. Po jednej z najlepszych linii czyli Pogba-Pirlo-Vidal, w Juve nie zostały nawet popłuczyny po tamtej jakości.
28 lut 2020 | 22:53
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To ja chyba inne mecze oglądam :)
Dybala ZAWSZE grał fałszywego napastnika albo klasyczną 10 i oczywistym jest, że się cofa i nigdy jakoś z tym nie było problemów.
Ale Ronaldo cofa się po piłkę ? :D WFT ?
On tylko czeka aż Dybala zejdzie aby sępić na 9. Gdzie tutaj widzisz schodzenie po piłkę :D ?

Jedna z najlepszych linii ? Pogba nie daje rady w ManU. Vidal nie dał rady w Bayernie, a Pirlo już miał swój najlepszy okres za sobą.

Zmienił się system gry Juve z czasów o których piszesz do czasów jakie mamy teraz. Niestety ale regres nastąpił po sprowadzeniu CRa który wymusza te zmiany. Niestety.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Strzelcy {{title}} - Liga Mistrzów

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
11 (1)
2
10 (2)
3
7 (1)
4
6 (0)
5
6 (1)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Darmowy zakład 29 PLN + Cashback 31 PLN + Bonus 1200 PLN. Kod: MEGABONUS

Bonus powitalny o łącznej wartości 1145zł. Zakład bez ryzyka + darmowy zakład + bonus od depozytu.

Zakład bez ryzyka 100 PLN i "Pakiet Pudziana" 3000 PLN. Kod rejestracyjny: MEGABONUS

Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.