Kolejny rekord Lionela Messiego. Argentyńczyk znów wyprzedził Cristiano Ronaldo

Kolejny rekord Lionela Messiego. Argentyńczyk znów wyprzedził Cristiano Ronaldo
Fabrizio Andrea Bertani / Shutterstock.com
Autor: Mateusz Jagniaciak 8 gru 2019 | 09:01
Lionel Messi zdobył trzy gole w meczu FC Barcelony z RCD Mallorką. To 35. hat-trick Argentyńczyka w La Lidze.
Rywalizacja pomiędzy Cristiano Ronaldo a Lionelem Messim od lat zajmuje uwagę wielu kibiców. W tym tygodniu dwukrotnie widzieliśmy, jak to snajper "Blaugrany" był górą.
Najpierw w poniedziałek Messi odebrał 6. Złotą Piłkę, dzięki czemu wyprzedził Cristiano Ronaldo w klasyfikacji zdobywców tej indywidualnej nagrody. Portugalczyk zgarnął 5 takich wyróżnień.
Wczoraj z kolei Lionel Messi pobił rekord hat-tricków w La Lidze. Ma ich teraz 35 na koncie - o jeden więcej od Ronaldo, który w 2018 r. odszedł z Realu Madryt do Juventusu i najprawdopodobniej już nigdy nie zagra w La Lidze.
Warto jednak zwrócić uwagę na różnicę w występach - Lionel Messi rozegrał w La Lidze już 462 spotkania, natomiast Ronaldo wystąpił w 292 meczach.
Źródło: własne/Twitter

Tabela ligowa - La Liga

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
Real Madryt 38264587
2
FC Barcelona 38254882
3
Atlético Madryt 38182470
4
Sevilla 38192070
5
Villarreal 38181460
6
Real Sociedad 3816856
7
Granada 3816756
8
Getafe 3814654
9
Valencia 3814-753
10
Osasuna 3813-852
11
Athletic Bilbao 3813351
12
Levante 3814-649
13
Real Valladolid 389-1142
14
Eibar 3811-1742
15
Betis Sevilla 3810-1241
16
Deportivo Alavés 3810-2539
17
Celta de Vigo 387-1237
18
Leganés 388-2136
19
Mallorca 389-2533
20
Espanyol Barcelona 385-3125
1260 PLN

Dwa Trzy bonusy na start, o łącznej wartości 1225 1260 PLN. Kod rejestracyjny: MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

3100 PLN

"Pakiet Pudziana" w wysokości 3000 PLN na start gry oraz "Siano wraca", czyli 100 PLN bez ryzyka

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

600 PLN

Bonus powitalny 600 PLN. Superbet podwaja trzy pierwsze wpłaty nowych graczy

Dyskusja 92

9 gru 2019 | 19:38
0
170 meczów wiecej ;D
9 gru 2019 | 16:21
0
Andreassky - nie zesraj się czasem przypadkiem.
8 gru 2019 | 16:45
0
Komentarz usunięty
8 gru 2019 | 15:36
0
Ronaldo to przeciętniak.Nie ma podjazdu do Messiego.
8 gru 2019 | 15:37
0
Messi to przeciętniak. Nie ma podjazdu do Ronaldo.
8 gru 2019 | 15:45
0
Możesz się oszukiwać,ale 6 złotych piłek mówi samo za siebie.
8 gru 2019 | 15:48
0
Możesz sobie wmawiać, że ta nagroda coś mówi, ale statystyki przemawiają lepiej:
1) Cristiano Ronaldo
• 292 games
• 311 goals - więcej goli niż rozegranych meczów
• 34 hat-tricks

2) Lionel Messi
• 462 games
• 431 goals - mniej goli, niż meczów
• 35 hat-tricks - 170 meczów więcej, by wreszcie mieć o zaledwie jeden hattrick więcej od CR7.

Podsumowanie:
CR 1 hat-trick na 8,58 meczy
LM 1 hat-trick na 13,2 meczy.
^^ Statystyki nie kłamią. Ronaldo jak zawsze najlepszy.
8 gru 2019 | 15:53
0
Aha.Wybrałeś jedyną statystykę na korzyść swojego idola i dlatego jest najlepszy.
8 gru 2019 | 15:55
0
~~Hmm... Myślałem, że komentujemy i rozmawiamy na temat artykułu powyżej. Czyżbym się mylił?>
8 gru 2019 | 16:03
0
Nie wiem do czego pijesz.Dla mnie Messi jest,był i będzie najlepszy choćby nie wiem co.Wciąż gra jak za młodu,mija jak tyczki graczy,wolne strzela.Jego gra to poezja.Dla ciebie Ronaldo jest najlepszy,ale serio co może ludzi u niego urzekać w grze to nie wiem.Czasy jego dryblingów minęły,wolnych nie potrafi,wciąż nadęty chodzi.Może po prostu pociąga cię fizycznie jak nastolatkowie zakochują się w piosenkarzach itp.Ale to już Subiektywizm jest.
8 gru 2019 | 16:23
(Edytowany)
Ronaldo jest zajebisty. Żałuję, że odszedł z Realu. Śledzę jogo karierę dokładnie oraz występy w reprezentacji. Zaskakuje mnie jego boiskowa inteligencja, wizja gry, ruchy, to, co robi z piłką. Taki "X-factor" footballu. Messi mi nie imponuje. Rozumiem cię trochę, bo też nie wiem, co inni w nim widzą. Nie przepadam też za grą Barcelony i nie śledzę meczy tego zespołu. Kilka razy zdarzyło mi się włączyć TV, jak widziałem po wynik, że Barca przegrywa. Szczerze przyznaję. Bez hejtu.
0
Ronaldo jest zajebisty. Żałuję, że odszedł z Realu. Śledzę jogo karierę dokładnie oraz występy w reprezentacji. Zaskakuje mnie jego boiskowa inteligencja, wizja gry, ruchy, to, co robi z piłką. Taki "X-factor" footballu. Messi mi nie imponuje. Rozumiem cię trochę, bo też nie wiem, co inni w nim widzą. Nie przepadam też za grą Barcelony i nie śledzę meczy tego zespołu. Kilka razy zdarzyło mi się włączyć TV, jak widziałem po wyniku, że Barca przegrywa. Szczerze przyznaję. Bez hejtu.
8 gru 2019 | 16:53
(Edytowany)
Zaskakuje mnie jego (i tu wymieniłeś najlepsze atuty Messiego) :D Co ronaldo robi z piłką,on pomacha w miejscu nogami nad piłką i tyle.Jedyne co mi się u niego podobało do niedawna to główki,ale i tego już mu brakuje i są lepsi.
0
Zaskakuje mnie jego (i tu wymieniłeś najlepsze atuty Messiego) :D Co Ronaldo robi z piłką,on pomacha w miejscu nogami nad piłką i tyle.Jedyne co mi się u niego podobało do niedawna to główki,ale i tego już mu brakuje i są lepsi.
8 gru 2019 | 16:56
0
Messi ma problem z karnymi, ale o tym ćiiii...
8 gru 2019 | 17:11
0
Na szczęście nadrabia wolnymi ^^
8 gru 2019 | 17:24
0
No ale i tak myślę, że ten cały Messi jest mocno przereklamowany. Ale to zasługa Lay'sów i Pepsi. Ronaldo za to jest spoko. Lubię jego pewność siebie.
8 gru 2019 | 18:05
0
No to dobrze o tobie nie świadczy.
8 gru 2019 | 18:12
0
Ale co nie świadczy?
8 gru 2019 | 19:46
0
Ty lubisz piłkę nożną czy tu chodzi o seks? Tak się to czyta jak o nim piszesz
8 gru 2019 | 19:45
0
A Ronaldo nie trafil z wolnego od ilu lat w klubie?
8 gru 2019 | 19:44
0
Boiskowa inteligencja i strzelanie na chama wszystkiego. Świetny grajek ale łeb ma zryty.
8 gru 2019 | 19:42
0
Messi ma więcej klubowych goli od Krystyny i ponad 100 spotkan mniej rozegranych.
9 gru 2019 | 15:58
0
Jak już lubisz takie statystyki to tez coś dam :D
Ronaldo 820 meczy gole 609
Messi 702meczy gole 617
9 gru 2019 | 16:01
0
Dzięki, pozdro.
9 gru 2019 | 16:32
0
Weż się kolego nie kompromituj myślałem,że z tobą da się normalnie rozmawiac a tu zonk kolejny co ma ból dupy o to,że messi ogólnie jest po prostu znacznie lepszy od Ronaldo ten i poprzedni sezon dobitnie to pokazuje.
9 gru 2019 | 19:20
(Edytowany)
Messi? Lepszy od Ronaldo??? Wy chyba naprawdę w to wierzycie? Wiesz, ja właściwie nie oglądam mecz z nim. Od lat śledzę i pasjonuje się Cristiano. Genialny piłkarz. Według mnie najlepszy, jaki kiedykolwiek był. Nie wiem, może wy z Barcelony coś tam w waszym gracz widzicie, ale ja nie. Natomiast Ronaldo... Zupełnie inny level piłki. Gdybym miał wybrać jednego z nich do swojego klubu, to byłby to Ronaldo. Jego pasja, jego mentalność, pracowitość i to, co pokazuje na boisku po prostu mnie urzeka. Sorry, że mam inne zdanie niż ty. Tak mam i nic na to nie poradzę. Ronaldo jest super. Kocham go oglądać w akcji. Ostatnio bardziej w reprezentacji, bo styl gry Juve bardzo mnie irytuje.
0
Messi? Lepszy od Ronaldo??? Wy chyba naprawdę w to wierzycie? Wiesz, ja właściwie nie oglądam meczów z nim [ani spotkań Barcelony, ani Argentyny nie śledzę - tylko wyniki sprawdzam]. Od lat za to śledzę i pasjonuje się Cristiano. Genialny piłkarz. Według mnie najlepszy, jaki kiedykolwiek był. Nie wiem, może wy z Barcelony coś tam w waszym graczu widzicie, ale ja nie. Natomiast Ronaldo... Zupełnie inny level piłki. Czysto teoretycznie: gdybym miał wybrać jednego z nich do swojego klubu, to byłby to Ronaldo. Jego pasja, jego mentalność, pracowitość i to, co pokazuje na boisku po prostu mnie urzeka. Sorry, że mam inne zdanie niż ty. Tak mam i nic na to nie poradzę. Ronaldo jest super. Kocham go oglądać w akcji. Ostatnio bardziej w reprezentacji, bo styl gry Juve bardzo mnie irytuje.
9 gru 2019 | 19:51
0
należałoby chyba w takim zestawieniu odliczyć Leo mecze które rozgrywał w FCB jeszcze jako trampkarz i junior...
9 gru 2019 | 20:08
(Edytowany)
Hm... A policzyli??? Jeżeli tak, to masz rację... Jak ktoś jest "zafiksowany" to zrobi wszystko, żeby wyszło na jego, nawet "ulepszy" statsy.
0
Hm... A policzyli??? Jeżeli tak, to masz rację...
9 gru 2019 | 21:46
(Edytowany)
Boże jesteś tak zaślepiony,że głupotą przebiasz szmuglera itd zobacz jaki wpływ na gre ma Messi jaki Ronaldo ile ronaldo kreuje sytuacji kolegom a ile messi ile messi rzuca otwierających podan a ile Ronaldo.Można messiego nie lubić ale pisanie,że to przecietniak to szczyt głupoty a najwyraźniej kolego nie potrafisz przełknąc tego,ze Leo jest lepszym piłkarzem i każdy obiektywny kibic to stwierdzi.Żyj w swoim małym świecie gdzie rzeczywiscie Ronaldo jest najlepszy ale nie pierdol tutaj innym,że Messi to przeciętniak bo niektórych goli to ronaldo w swoim primie by nigdy nie zdobył a co dopiero teraz.
0
Boże jesteś tak zaślepiony,że głupotą przebijasz szmuglera itd zobacz jaki wpływ na gre ma Messi jaki Ronaldo ile ronaldo kreuje sytuacji kolegom a ile messi ile messi rzuca otwierających podań a ile Ronaldo.Można messiego nie lubić ale pisanie,że to przeciętniak to szczyt głupoty a najwyraźniej kolego nie potrafisz przełknąć tego,ze Leo jest lepszym piłkarzem i każdy obiektywny kibic to stwierdzi.Żyj w swoim małym świecie gdzie rzeczywiście Ronaldo jest najlepszy ale nie pierdol tutaj innym,że Messi to przeciętniak bo niektórych goli to ronaldo w swoim primie by nigdy nie zdobył a co dopiero teraz.
Nie irytuje cie styl gry juve tylko bezradność Ronaldo pogódz się z tym,że to schyłek jego lepszy nie będzie a wręcz przeciwnie natomiast Leo przez sposób swojego grania spokojnie pogra jeszcze z 3-4 lata na swoim poziomie do którego od dawna Ronaldo się nie zbliżył był okres gdzie był lepszy od Leo ale te czasy minęły i nie wrócą albo się z tym pogodzisz albo dostaniesz depresji
10 gru 2019 | 02:56
(Edytowany)
Co do stylu Juve to nie masz racji, bo nie potrafię go oglądać już od bardzo dawna, zanim CR7 tam przyszedł. Potem dołączył do drużyny, próbowałem się zmusić do polubienia tego zespołu, Ronaldo nawet się wówczas prezentował, ale jego nowy zespół... Nie potrafiłem polubić ich stylu gry. Nie wmawiaj mi więc, że jest inaczej. Co do Messiego, to nie śledzę jego poczynań, nie przepadam za nim jako piłkarzem i bardzo nie lubię Barcelony. Sorry, ale na prawdę bardziej doceniam Ronaldo. Możesz mi wierzyć, lub nie. ~~Bez odbioru.
0
Co do stylu Juve to nie masz racji, bo nie potrafię go oglądać już od bardzo dawna, zanim CR7 tam przyszedł. Potem dołączył do drużyny, próbowałem się zmusić do polubienia tego zespołu, Ronaldo nawet się wówczas prezentował, ale jego nowy zespół... Nie potrafiłem polubić ich stylu gry. Nie wmawiaj mi więc, że jest inaczej. Co do Messiego, to nie śledzę jego poczynań, nie przepadam za nim jako piłkarzem i bardzo nie lubię Barcelony. Sorry, ale na prawdę bardziej doceniam Ronaldo. Możesz mi wierzyć, lub nie. Dla mnie Ronaldo jest najlepszym piłkarzem wszech czasów i w mojej ocenie w pełni na to miano zasługuje. ~~Bez odbioru.
10 gru 2019 | 12:52
0
Skoro tak uważasz to jesteś po prostu głupi koniec dyskusji.
10 gru 2019 | 13:21
(Edytowany)
Głupi to cię zrobił, wychował, a t po nim dziedziczysz. Teraz koniec dyskusji.
0
Głupi to cię zrobił, wychował, a ty po nim dziedziczysz. Teraz koniec dyskusji.
10 gru 2019 | 13:55
(Edytowany)
Zabolała prawda?Głupi jesteś bo skoro nie oglądasz Messiego to jakim prawem w ogóle się na jego temat odzywasz jeżeli nie wiesz jak gra i co robi na boisku to się siedzi cicho ja oglądam obu i widzę przepaść w umiejętnościach obu piłkarzy a ty będąc fanatykiem cr7 nie potrafisz przełknąć gorzkiej prawdy,że Leo daje dużo więcej drużynie i ma większy wpływ na wynik meczu niż Ronaldo
0
Zabolała prawda?Głupi jesteś bo skoro nie oglądasz Messiego to jakim prawem w ogóle się na jego temat odzywasz jeżeli nie wiesz jak gra i co robi na boisku to się siedzi cicho ja oglądam obu i widzę przepaść w umiejętnościach obu piłkarzy a ty będąc fanatykiem cr7 nie potrafisz przełknąć gorzkiej prawdy,że Leo daje dużo więcej drużynie i ma większy wpływ na wynik meczu niż Ronaldo.
I przestań płakać,ze ktoś cie głupkiem nazwał mam do tego prawo bo widać to na pierwszy rzut oka po tym co ty tu wypisujesz swoją drogą to Mbappe dużo więcej daje drużynie od Ronaldo o Mane nie wspomnę bo tu też jest juz różnica klas.
10 gru 2019 | 15:19
0
1) W odpowiedzi na hejt: Szkoda mi cię. Pewnie od oglądania bezbarwnej Barcelony i przeciętnego Messiego taki się zrobiłeś.
2) W odpowiedzi na dyskusję (podsumowanie): Ja serio uważam, że Ronaldo jest lepszy. Sorry, ale nic na to nie poradzę. Jak pisałem, dla mnie to najlepszy piłkarz wszech czasów. Cenię go niezmiernie. Ale dzięki za dyskusje i twoją opinię w tej kwestii. Toleruję ją, choć uważam inaczej. I nie przeszkadza mi, że takie masz zdanie. Jesteśmy wolni. Każdy ma swój punkt widzenia. Ty zostaniesz przy swoim zdaniu, ja przy swoim. I tak jest dobrze. Nie musimy się kłócić, bo mamy inne opinie i każdy uparcie obstaje przy swoim. Taki jest świat. Co człowiek, to inne zdanie. Szmugler uwielbia Neymara. Mnie to nie przeszkadza. Mam fun. ^^ Do następnego.
11 gru 2019 | 23:40
0
no, Messi debiutował w FCB jako trampkarz - 16 lat.
8 gru 2019 | 14:59
(Edytowany)
Żałosny artykuł kiepskiego autora. CR7 drugi sezon gra we Włoszech. Równie dobrze mógłbym zrobić 3 różne grafiki, z ligą portugalską, angielską, włoską, wpisać przy CR7 liczbę goli, a przy Messim "0". A potem się jarać, że więcej strzelił. Ten sam poziom hipokryzji, autorze.
0
Żałosny artykuł kiepskiego autora. CR7 drugi sezon gra we Włoszech. Równie dobrze mógłbym zrobić 3 różne grafiki, z ligą portugalską, angielską, włoską, wpisać przy CR7 liczbę goli, a przy Messim "0". A potem się jarać, że więcej strzelił. Ten sam poziom hipokryzji, autorze.
*** Pisanie prawdy boli ADMINIE? Dlatego usuwasz normalny komentarz będący utrzymującą się w przyjętych normach krytyką autora tekstu ? Widzę, że lubisz cenzurę. Z PiS-u jesteś?
8 gru 2019 | 14:42
0
Nie mniej jednak grafika dowodzi jednego. Messi potrzebuje znacznie więcej czasu niż CR7 na kompletowanie takiej ilości goli oraz hattricków:

1) Cristiano Ronaldo
• 292 games
• 311 goals - więcej goli niż rozegranych meczów
• 34 hat-tricks
2) Lionel Messi
• 462 games
• 431 goals - mniej goli, niż meczów
• 35 hat-tricks - 170 meczów więcej, by wreszcie mieć o zaledwie jeden hattrick więcej od CR7.

Podsumowanie:
CR 1 hat-trick na 8,58 meczy
LM 1 hat-trick per 13,2 meczy.
^^ Statystyki nie kłamią. Ronaldo jak zawsze najlepszy.

Jak to ktoś skomentował na Twitterze pod obrazkiem:
"Now imagine if Ronaldo started his career in La Liga... Messi won't see his tail lights" "34 hatricks in 150 games less? Levels." ;D
8 gru 2019 | 19:36
0
Nie nie. Messi zaczynał karierę w FCB czyl gral po parę minut, uczyl sir etc. Jeżeli to ma być sprawiedliwe to policzmy hat tricki od początku katiery Ronaldo...Ronaldo przyszedł do Realu jako zdobywca ZP. W karierze klubowej ma slabsze osiągnięcia. Na pewno mniej goli i słabszą średnią. Jest na Wiki.
9 gru 2019 | 11:18
0
Tyle że to też nie jest w żaden sposób miarodajne, różne ligi mają różną specyfikę, w takiej lidze angielskiej nie gra się aż tak ofensywnie niż w Hiszpanii i pada znacznie mniej bramek.
8 gru 2019 | 19:40
(Edytowany)
- ALL TIME CLUB -
(excluding friendlies)
MESSI
702
Występów

239
Asyst

617
Goli



Krystyna
609
Goli

191
Asyst

821
Występów
0
- ALL TIME CLUB -
(excluding friendlies)
MESSI
702
Występów

239
Asyst

617
Goli



Krystyna
609
Goli

191
Asyst

821
Wystepow

Messi ponad 100 spotkań mniej a goli więcej
8 gru 2019 | 14:26
0
Komentarz usunięty
8 gru 2019 | 12:58
0
Messi to urodzony rekordzista, już za młodu pobił rekord wpiuerdolenia jask największej ilości sterydów.
8 gru 2019 | 23:43
0
Na sterydach to jest chyba twój mózg...bo nikt normalny nie pisał by takich głupot.
8 gru 2019 | 12:54
0
Komentarz usunięty
8 gru 2019 | 12:38
0
...jeszcze pewnie nie jeden rekord pobije.
8 gru 2019 | 12:34
0
zauważyłem ,że jest tu coraz więcej fanów gwałciciela
8 gru 2019 | 12:22
0
Jak Benzema grał na niego to strzelał...w tym czasie Messi aststował dryblował i kreował...nie czekał w polu karnym na wrzutki..no tak bo Messi wrzuca z rogów i z wolnych do partnerów...
8 gru 2019 | 12:19
0
Gość, który gra całe życie w jednej lidze w końcu dogonił gościa, który grał tam parę lat. XD No cóż, fajnie, że w końcu Messi dogonił najlepszego piłkarza wszechczasów, ale to tylko pokazuje różnicę poziomów między nimi albowiem CR7 pokazał o wiele więcej w swojej karierze
8 gru 2019 | 12:52
0
To może inaczej .Wylicz ile goli i asyst w ilu meczach zrobili Ronaldo i Messi od początku swoich karier a nie wybieraj to co ci wygodniej.
8 gru 2019 | 13:37
0
Już byś sam za ten czas sprawdził zamiast zarzucać każdemu że tego nie zrobił.
8 gru 2019 | 12:05
0
Koleś który całe życie gra w la liga, wyprzedził kogoś kto tam przyszedł i już dawno tam nie gra. No wow
8 gru 2019 | 12:01
0
Zawsze był jest i będzie lepszy od portugalskiego narcyza.
8 gru 2019 | 15:42
0
Możesz sobie to wmawiać :)
8 gru 2019 | 11:54
0
To że Messi ma 35 Hat-Tricka nie znaczy ze jest lepszy, oczywiście zostaje rekordzisto w ilości najwięcej ale to Ronaldo w tej walce jest lepszy Messi zagrał 170 meczy więcej pobił rekord ale to Ronaldo jest rekordzisto według mnie ponieważ potrzebował mniej na to minut, Ja wiem ze CR7 już nie może prawdopodobnie wyrównać poziomu Messiego i grać tak dobrze jak on już ale to nie powód by teraz przez to ze CR7 jest starszy o 2l i z TOP 2 zrobił się TOP 10 robić z LM10 najlepszego piłkarza w historii tego nie wiemy jeszcze okaże się po zakończeniu kariery obu piłkarzy
8 gru 2019 | 12:32
0
To daj jeszcze statystyki wykreowanych sytuacji i asyst
8 gru 2019 | 12:37
0
Aaa niewiem jakie tam mają odniosłem się tylko do posta bo ktoś tu robi z Messiego mistrza La ligi jeśli chodzi o Hat-Tricki a nim jest CR7 bo w tej sytuacji mnie interesuje ilość rozegranych minut a nie liczba
8 gru 2019 | 12:44
0
Tylko Messi będąc napastnikiem i na tej pozycji wykręcajac najlepsze liczby do tego ma takie statystyki w pomocy ze przebija niejednego dobrego pomocnika
8 gru 2019 | 11:51
0
Akurat patrząc na to po jakim czasie Messi dogonił CR7, to nie ma się czym chwalić xd Prawie 200 meczów więcej by pobić jego rekord, fakt faktem pobił, ale tytuł jakby coś olbrzymiego zrobił, typowo dziennikarskie zagranie
8 gru 2019 | 11:18
0
Mowa oczywiście o hat-trickach w LaLidze. Statystyka, które Ronaldo już od ponad roku kręcić nie może a i tak w 9 lat najebał więcej hat-tricków niż Messi w 15 xD
8 gru 2019 | 11:49
0
Ronaldo w ogóle jeszcze gra?
8 gru 2019 | 13:33
0
Dobre podsumowanie co zrobił sobie Ronaldo odchodząc do Włoch.
8 gru 2019 | 10:46
0
Komentarz usunięty
8 gru 2019 | 10:44
0
Ciekawe jak statystyki wyglądają w Lidze Mistrzów. Liga Hiszpańska jest słabym odniesieniem, dużo ogórków tam gra.
8 gru 2019 | 14:28
0
Znajdź se lepiej kobietę i swojego ogóra zakiś
9 gru 2019 | 11:28
0
Tego Ci życzę ;) ale jako 13 latek możesz się bawić tylko w samotności ;)
9 gru 2019 | 12:26
0
Sorry, ale w przeciwienstwie do Ciebie mam 26 lat
9 gru 2019 | 12:52
0
To idealnie trafiłem ;) Podzieliłem przez dwa i wiem na jakim etapie rozwoju jesteś. Swoimi tekstami idealnie, to potwierdzasz.

Tabela ligowa - La Liga

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
Real Madryt 38264587
2
FC Barcelona 38254882
3
Atlético Madryt 38182470
4
Sevilla 38192070
5
Villarreal 38181460
6
Real Sociedad 3816856
7
Granada 3816756
8
Getafe 3814654
9
Valencia 3814-753
10
Osasuna 3813-852
11
Athletic Bilbao 3813351
12
Levante 3814-649
13
Real Valladolid 389-1142
14
Eibar 3811-1742
15
Betis Sevilla 3810-1241
16
Deportivo Alavés 3810-2539
17
Celta de Vigo 387-1237
18
Leganés 388-2136
19
Mallorca 389-2533
20
Espanyol Barcelona 385-3125
1260 PLN

Dwa Trzy bonusy na start, o łącznej wartości 1225 1260 PLN. Kod rejestracyjny: MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

3100 PLN

"Pakiet Pudziana" w wysokości 3000 PLN na start gry oraz "Siano wraca", czyli 100 PLN bez ryzyka

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

600 PLN

Bonus powitalny 600 PLN. Superbet podwaja trzy pierwsze wpłaty nowych graczy