Kultowa reklama zniknie z koszulki Interu Mediolan. Jest na nich od 1995 roku
Logo firmy Pirelli zniknie z koszulek Interu Mediolan. Znajdowało się na nich nieprzerwanie od 1995 roku.
Pirelli należy do sponsorów, którzy nierozerwalnie kojarzą się z konkretnym klubem. Inter z reklamą producenta opon wygrał Serie A czy Ligę Mistrzów.
- Rozmawialiśmy z działaczami Interu. Naszego loga nie będzie już na koszulkach, ale współpraca z klubem będzie kontynuowana - poinformował Marco Tronchetti Provera, dyrektor generalny Pirelli.
Ostatnio producent opon płacił Interowi za miejsce na koszulkach 10 mln euro rocznie. Zasady ewentualnej przyszłej współpracy są na razie owiane tajemnicą.
Inter na zakończenie współpracy z Pirelli może sięgnąć po mistrzostwo. Obecnie prowadzi w tabeli z czterema punktami przewagi nad Milanem.