Legia Warszawa poznała rywali w Lidze Europy! Bardzo trudne zadanie mistrzów Polski

Legia Warszawa poznała rywali w Lidze Europy! Bardzo trudne zadanie mistrzów Polski
Lukasz Sobala / PressFocus
Autor: Maciej Pietrasik 27 sie 2021 | 12:37
Legia Warszawa w czwartek awansowała do fazy grupowej Ligi Europy. Dziś "Wojskowi" poznali rywali. Czeka ich bardzo trudne zadanie - zmierzą się z Napoli, Leicester City oraz Spartakiem Moskwa.
Mistrzowie Polski w decydującej rundzie eliminacji LE okazali się lepsi od Slavii Praga. Z czeską drużyną wygrali w dwumeczu 4:3, a bohaterami zostali przede wszystkim Mahir Emreli oraz Artur Boruc.
Dalsza część tekstu pod wideo
Już przed losowaniem było pewne, że podopieczni Czesława Michniewicza trafią na trudnych rywali. Rozgrywki przeszły bowiem reformę i uczestniczy w nich nie 48 drużyn, jak w poprzednich edycjach, ale jedynie 32.
Zostały one podzielone na koszyki w zależności od klubowego rankingu UEFA. Legia znalazła się w najsłabszym, czwartym. Losowana była więc na samym końcu.
Ostatecznie mistrzowie Polski trafili do grupy C. Zmierzą się z Napoli, Leicester City oraz Spartakiem Moskwa. Na Łazienkowską przyjedzie więc między innymi Piotr Zieliński.
Bardzo ciekawie zapowiada się też między innymi grupa E, w której Olympique Marsylia z Arkadiuszem Milikiem zagra przeciwko Lazio Rzym, Lokomotiwowi Moskwa oraz Galatasaray.

Oto składy grup Ligi Europy w sezonie 2021/2022:

Grupa A: Olympique Lyon, Glasgow Rangers, Sparta Praga, Broendby.
Grupa B: AS Monaco, PSV Eindhoven, Real Sociedad, Sturm Graz.
Grupa C: SSC Napoli, Leicester City, Spartak Moskwa, Legia Warszawa
Grupa D: Olympiakos Pireus, Eintracht, Fenerbahce, Antwerpia.
Grupa E: Lazio Rzym, Lokomotiw Moskwa, Olympique Marsylia, Galatasaray.
Grupa F: Braga, Crvena Zvezda, Łudogorec Razgrad, Midtjylland.
Grupa G: Bayer Leverkusen, Celtic, Betis, Ferencvaros.
Grupa H: Dinamo Zagrzeb, Genk, West Ham, Rapid Wiedeń.
Z grupy Ligi Europy do fazy pucharowej awansują dwa najlepsze zespoły. Drużyny z trzecich lokat kontynuować będą zmagania w 1/16 finału Ligi Konferencji.
Źródło: własne

Grupa C - Liga Europy

STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI

Dyskusja 122

27 sie 2021 | 12:40
0
Nic lepszego Legii nie mogło się przytrafić, przynajmniej zagrają z klasowymi zespołami i może wyniosą z tego jakąś lekcję gry. Wszyscy liczyli na najsłabsze drużyny, a tutaj ma być widowisko i nauka.
27 sie 2021 | 12:47
0
Popieram w 100%!
27 sie 2021 | 13:23
0
wnioski? Po LM nie wyciągnęli żadnych a ty się wciąż łudzisz. Polskie kluby nie słyną z wyciągania wniosków, dla nich liczy się tylko tu i teraz na ich własnym podwórku.
Prawie 20 lat obserwuje ten sport i wszyscy dookoła się rozwijają, osiągają mniejsze lub większe sukcesy i jak słyszę, że to kwestia pieniędzy to po prostu uszy mi więdną, ponieważ akurat ich w polskiej piłce jest od zajebania. Płaci się niebotyczne sumy za przeciętność i niekompetencje oraz skupia się na celach krótkoterminowych a po drodze jeszcze jakaś część ucieka za kurtyną (przykładów można mnożyć i to w samej ekstraklapie!).
Gdy "zawodowcom" przychodzi zmierzyć się z prawdziwymi wyzwaniami oraz dyscypliną sportową w większości przypadkach odnoszą porażkę. Wiele jest też przykładów, że w ekstraklapie dobrego warsztatu trenerskiego się nie szanuje, ba! nawet się na nim nie poznaje! To problem z percepcją widza, prezesów klubów a przede wszystkim znajdujących się na samym szczycie pseudo "dziennikarzy", którzy niejednokrotnie przy swoich "eksperckich" opiniach są moocno oderwani od rzeczywistości, reklamując nam ten szajs, często przeciętny odbiorca się na to nabiera i staje się częścią tego zgniłego środowiska. Nie mówię, że to problem wszystkich, ale niestety dotyczy baaardzo szerokiej grupy. Żeby móc naprawić obecny stan rzeczy trzeba zacząć od podstaw(juniorzy), przestać płacić za kit kończąc też ładować środki publiczne w prywatne kluby, które tylko je przejadają i w ten sposób zmusić kluby i władze lig by zasłużyły na widza atencje i pieniądze, które otrzymują za ciężką pracę wielu ludzi w tym kraju.

27 sie 2021 | 13:36
0
Wnioski są takie że Lech inwestuje w akademię i co roku sprzedaje wychowanków, a Legia niby też inwestuje ale tych wychowanków coś nie ma.
27 sie 2021 | 13:43
0
Najlepszy przykład to szwedzkie Malmö...praktycznie co roku liga mistrzów...a budżet 10 razy mniejszy niż ległej
27 sie 2021 | 14:01
0
Budżet Malmö FF jest o ok. 1 mln euro wyższy niż Legii
27 sie 2021 | 14:04
0
Coś ci się pomyliło. Mają porównywalny budżet jak Legia.
27 sie 2021 | 14:21
0
Misiu kolorowy, 10 razy mniejszy to jest twój iloraz inteligencji, od Maćka z klanu.
27 sie 2021 | 16:00
0
A kto to jest Maciek z klanu???
31 sie 2021 | 00:55
0
Dziadek Ryśka z klanu
27 sie 2021 | 14:10
0
W sporcie chodzi o WYNIKI, a nie o wyciąganie jakichś lekcji. Ch...owe losowanie i tyle.
27 sie 2021 | 14:15
0
a jak mają osiągać wyniki grając z FC San Marino albo Huragan Dzików ? Najpierw trzeba zbudować drużynę.
27 sie 2021 | 14:58
0
Od ostatnich występów w LM nw 2016 nie zrobili postępów, nie wyciągnęli wniosków, więc masz jakieś złudzenia, że stanie się tym razem inaczej? Jaraliśmy się jako kibice remisem z Realem i zwycięstwem ze Sportingiem na koniec, no i meczami z Dortmundem, ktory u siebie opie...lił Legię 6-0, no ale w Wawie było juz tylko 4-8 ;-)
Nie bawi mnoe taka piłka i wieczne występy polskich drużyn z pozycji underdoga. Niech zagrają w LKE, bo tam ich miejsce. Że w LE wyższe premie? Co z tego, skoro w 2016 z LM zgarnęli wielką kasę jak na nasze warunki, a sukcesu sportowego nie widać do dziś.
27 sie 2021 | 22:03
0
Dopóki nikt nie załatwi tego dziada Mioduskiego tak legła będzie się kompromitować i zwalniać trenera co roku nadal wypłacając mu pensję za nie dotrzymanie kontraktu.
Jak jeszcze prowadził Legię na spółkę z Leśnodorskim Legia była solidną marką, a teraz to taka drużyna niespodzianka. Wygraj z Sportingiem, przegraj z Luksemburgiem 🤨
27 sie 2021 | 12:42
0
Moim zdaniem fajna grupa. Taka w sumie zalatująca Ligą Mistrzów.
27 sie 2021 | 12:38
0
No to szybki wpie*dol i do domu. Nie wierzę w cud
27 sie 2021 | 12:47
0
Świetne losowanie. Dwóch rywali z absolutnego topu i jeden do podjęcia walki, kibicowsko bardzo atrakcyjny z fajną historią rywalizacji. Trzy razy pełny stadion i mnóstwo ludzi przed TV. No i z 3 miejsca awans do fazy pucharowej LKE
27 sie 2021 | 13:00
(Edytowany)
Jaki awans z 3 miejsca do LK? Weź poczytaj zasady a nie piszesz pierdoły. Zarówno w LE jak i w LK grają po 32 zespoły, z grup awansują po 2 najlepsze i tyle.
0
Jaki awans z 3 miejsca do LK? Weź poczytaj zasady a nie piszesz głupoty. Zarówno w LE jak i w LK grają po 32 zespoły, z grup awansują po 2 najlepsze i tyle.
27 sie 2021 | 13:12
0
Do startu w fazie pucharowej uprawnione będą 24 drużyny:

8 zwycięzców fazy grupowej Ligi Europy,
8 drużyn, które zajmą 2. miejsca w fazie grupowej Ligi Europy,
8 drużyn, które zajmą 3. miejsca w fazie grupowej Ligi Mistrzów.
Do dalszych etapów turnieju przechodzą zwycięzcy poszczególnych dwumeczów.

W 1/16 finału zespoły, które zajęły 2 miejsca w swoich grupach w Lidze Europy, zostaną rozlosowane przeciwko zespołom, które zajęły 3 miejsca w swoich grupach w Lidze Mistrzów. Zwycięzcy grup z Ligi Europy nie uczestniczą w 1/16 finału i mają automatyczny awans do 1/8 finału.
27 sie 2021 | 13:12
0
Tato, idź do domu.
27 sie 2021 | 12:51
0
Skąd w Tobie ten defetyzm?
27 sie 2021 | 12:58
0
Gdzie by nie trafili, wpierdol i do domu.
27 sie 2021 | 12:43
0
Dla mnie grupa fajna! Dla dziedziaczków i zjebów bardzo zła grupa, bo zjebby myślą, że najlepiej wygrać ze słabeuszami i awansować. Nie kochani jak chce się mieć mocną Legię to trzeba grać z najlepszymi, ale przeciętny user meczyków tego nie zrozumie.
27 sie 2021 | 12:52
0
Problem jest taki że na tle każdego zespołu z koszyka 3+ Legia jest słabeuszem, którego nawet 3 miejsce będzie sporym zaskoczeniem żeby nie powiedzieć sensacją.
Ludzie sobie wybrali zespoły spoza Top 5 (formalnie już 6 bo Francuzi dalej budzą postrach) bo te zespoły są mniej rozpoznawalne i liczyli że przy takim losowaniu Legia ma spore szanse na choćby 3 miejsce. Ot kolejny odcinek serialu pod tytułem: "Nie wiemy gdzie jesteśmy w szeregu i różnica w poziomie 7 miejsca a Ekstraklasy jest niewielka"
27 sie 2021 | 13:22
(Edytowany)
ty jestes dzieciaczkiembo huja kogo obchodzi co dla ciebie jest fajne , myślisz że dla ległej liczy się nauka? liczą sie pieniądze jakie mogliby dostać po wyjsciu ze słabszej grupy
0
ty jestes dzieciaczkiem i huja kogo obchodzi co dla ciebie jest fajne , myślisz że dla ległej liczy się nauka,fajne zespoly? liczą sie pieniądze jakie mogliby dostać po wyjsciu ze słabszej grupy,a tak dostaną po dupie ,i znow beda sprzedawać po 3 mln swoje gwiazdy
27 sie 2021 | 13:41
(Edytowany)
No właśnie tacy jak ty co myślą pieniędzmi zawsze będą przegrywać. Polacy chcą mocnej drużyny, która będzie regularnie występować w pucharach, a nie mieć tylko w nich swoje epizody. Gra z najlepszymi uczy i podnosi własne ego sportowe.
0
No właśnie tacy jak ty co myślą pieniędzmi zawsze będą przegrywać. Polacy chcą mocnej drużyny, która będzie regularnie występować w pucharach, a nie mieć tylko w nich swoje epizody. Gra z najlepszymi uczy i podnosi własne ego sportowe. Nikt nie powiedział, że z tej grupy nie możemy awansować. Napoli czy Leicester to jedne z lepszych drużyn w swoich ligach, ale nie są tak mocni jak topowe drużyny Europy z LM. Moskwa jak najbardziej jest do ogrania, a remis czy nawet niespodziewana wygrana z którąś drużyną w/w będzie jak złoto, które może zbudować drużynę, bo cały największy sekret słabszych klubów w LM czy LE, które dochodzą wysoko to jakiś dobry mecz przeciwko lepszej drużynie, to podnosi drużynę i dodaje jej werwy. Dlatego dla Legii nie ma nic lepszego. Ty od razu ich skreślasz z góry, a ja mówię, że skoro jest awans, skoro jesteś w LE to trzeba podnieść rękawice w górę i zawalczyć, a motywacja będzie o wiele większa niż ze słabszymi drużynami. Każdy będzie chciał się zaprezentować jak najlepiej.
27 sie 2021 | 14:16
0
Chuj to jest ważne twoje zdanie, poznański słowiku. Fakty są takie, że Legia będzie grać z uznanymi firmami, a zdech będzie próbował poprawić jedenaste miejsce i grał w pucharze sołtysa z wartą. Ot mała róznica, zazdrosna łajzo.
27 sie 2021 | 15:01
0
juz ci nogawa leci piesku ,ległej ciezko wygrac mecz 11 na 10 teraz bedzie wpierdol i w le i w ekstraklapie i sprzedaz wszystkich po milionie xD
27 sie 2021 | 15:06
0
Boli cię pedofilu, że Legia jest zawsze przed łachem poznań. Nawet grając w LE, Legia nie skompromituje się w obydwu rozgrywkach jak zdech. Proszę z łaski swojej, wypierdalaj z tematu, który cię nie dotyczy.
27 sie 2021 | 18:30
0
do szkoły wypierdalaj pojebany dzieciaku z kurewki warszawa, kazdy wam wpierdoli w tym sezonie piesku ,dobrze ze dostaliscie w pizde z dynamem bo sherif bym wam dwu cyfrówke jebnał pedały
27 sie 2021 | 18:38
0
Jebany poznański koprofilu, takie Dinamo by ojebało zdecha 7 do 0 w dwumeczu. Więc spierdalaj stąd poznański przygłupie bo nie pasujesz tu ze swoim maleńkom mózgiem i chujowym, frajerskim klubem.
27 sie 2021 | 20:20
0
jebany pionku nawet nick podjebaleś od innego użytkowniku nie dziwota że nawet stary jebie cie w dupsko skoro taki przygłup z ciebie
27 sie 2021 | 21:05
0
Mój stary jebie, ale twoją starą w to rozjebane piździsko. Ta kurwa, twoja matka to też niezły element. Kurwi się z bedomnymi i ze zwierzętami, a to wszystko całkiem za darmo. Szmata nie wpadła na to, że może na tym zarabiać, tępa jak but. Pewnego razu puściła się z kulawym i zawszonym psem. I tak powstałeś ty, frajerze.
28 sie 2021 | 11:38
0
a wiec mowisz ze twoj stary to bezdomne zwierze spoko ty go lepiej znasz chyba :D w srode do szkoły jebany azjato wypierdalasz i sie skonczy pisanie po 20 komentarzy dziennie pierdolony błaźnie który z domu nie wychodzi bo sie boi ten szpetny ryj pokazac
28 sie 2021 | 15:42
(Edytowany)
Już wstałeś? Wczoraj przed 21:00 musiałeś już się wyłączyć bo kazali ci jak psu, do tego za młody jesteś aby po godzinie 21, nie był jeszcze w łóżku. Inna sprawa, że była pora na bolcowanie ciebie, koński zwisie. W necie już krążą filmy, jak ciebie ruchają: ojciec, wujkowie, sąsiedzi i okoloczni bezdomni, a nawet zwierzęta. Wypierdalaj śmieciu bo nikt nie chce mieć nic wspólnego z takim pedałem jak ty. Od samego twojego chujowego nicku, zbiera się człowiekowi na wymioty.
0
Już wstałeś? Wczoraj przed 21:00 musiałeś już się wyłączyć bo kazali ci jak psu, do tego za młody jesteś aby po godzinie 21, nie był jeszcze w łóżku. Inna sprawa, że była pora na bolcowanie ciebie, koński zwisie. W necie już krążą filmy, jak ciebie ruchają: ojciec, wujkowie, sąsiedzi i okoliczni bezdomni, a nawet zwierzęta. Wypierdalaj śmieciu bo nikt nie chce mieć nic wspólnego z takim pedałem jak ty. Od samego twojego chujowego nicku, zbiera się człowiekowi na wymioty.
29 sie 2021 | 12:09
0
twojej starej zbiera sie na wymioty jak jej calego chuja wloze w gardlo
31 sie 2021 | 11:57
(Edytowany)
Co ty pierdolisz jak ty się do kobiety boisz zbliżyć, prawiczku. W życiu pizdy na oczy nie widziałeś, nawet przy urodzeniu bo wyciągnęli ciebie z tej kurwy, twojej matki jak śmiecia, z jej wielkiego spasionego brzucha, frajerze.
0
Co ty pierdolisz, przecież ty się do kobiety boisz zbliżyć, prawiczku. W życiu pizdy na oczy nie widziałeś, nawet przy urodzeniu bo wyciągnęli ciebie z tej kurwy, twojej matki jak śmiecia, z jej wielkiego spasionego brzucha, bezużyteczna padlino.
27 sie 2021 | 12:39
0
Jedna z trudniejszych grup, jaka mogli mieć...nawet o 3 miejsce będzie ciężko...
27 sie 2021 | 12:44
0
Jak solidna grupa z Ligi Mistrzów
27 sie 2021 | 12:39
0
Chyba najgorsze możliwe losowanie. W każdym z meczów remis to będzie cudem. No ale cóż, ważne, że awansowali. Może jakieś punkty zgarną ;)
27 sie 2021 | 12:50
0
Wydaje mi się, że w grupie E lub B Legia mogłaby mieć cięższe zadanie.
27 sie 2021 | 12:56
(Edytowany)
Wygrana i remis ze Slavią, a także remis z Dinamo to też była cuda a więc jak widać Legia dość często ich ostatnio dokonuje ;)
0
Wygrana i remis ze Slavią, a także remis z Dinamo to też były nie lada cuda a więc jak widać Legia dość często ich ostatnio dokonuje ;)
27 sie 2021 | 13:01
0
niekoniecznie. Jest duża szansa że Włosi i Anglicy będą grali drugim składem z Legią.
27 sie 2021 | 13:14
0
No faktycznie Leicester wystawi rezerwy na klub, który wyeliminował Slavie, która ostatnio wyjebała ich z LE. Pomyśl czasem zanim coś głupiego napiszesz.
27 sie 2021 | 13:25
0
nie kurwa obsrają sie legii i wyjda 1 składem ze strachu przed mistrzami polski a lige oleją ...ty czasem pomyśl
27 sie 2021 | 23:36
0
Nie musiałem zaglądać w profil, żeby wiedzieć komu kibicujesz pajacu
28 sie 2021 | 11:32
0
pajac to cie zrobił pizdeczko ,1 raz od 5 lat awansowali i myslą że ktos się ich boi eheheh jebani azjaci wydaje im sie ze nie wiadomo kim są
27 sie 2021 | 12:39
0
Po prostu o kurwa
27 sie 2021 | 12:41
0
Zajebista grupa pod kątem ekip, ale szanse praktycznie zerowe na ugranie czegokolwiek. Legia chłopiec do bicia niestety. Każdy sukces będzie niespodzianka. Życzę im, 3 miejsce byłoby ogromnym sukcesem
27 sie 2021 | 12:39
0
Rozniosą ich jak gnój po polu
27 sie 2021 | 12:41
(Edytowany)
hahaha dokładnie to samo pomyślałem
0
hahaha dokładnie to samo pomyślałem
27 sie 2021 | 12:48
(Edytowany)
Zgadzam się, Legia ma duże szanse!
0
Zgadzam się, Legia ma duże szanse!
27 sie 2021 | 12:53
0
Aj jaj jaj, żeby nie być jak San Marino. Ale poważnie mówiąc: szans na triumf w LE nie ma, więc lepiej pograc z Napoli czy Leicester, niż odpaść po Antwerpii czy Łudogorcu
27 sie 2021 | 12:40
0
Legia trafila do "Grupy śmierci"
27 sie 2021 | 12:43
0
Ze Spartakiem trzeba powalczyć, rosyjskie zespoły regularnie grają piach w pucharach. Przyjadą też klasowe zespoły.
27 sie 2021 | 12:43
0
z ruskimi można powalczyć o 3 miejsce.
27 sie 2021 | 12:45
(Edytowany)
Czekałem na taki komentarz :))))))))) już się zaczyna kombinowanie, że z ruskimi to pewna wygrana
0
Czekałem na taki komentarz :))))))))) już się zaczyna kombinowanie, że z ruskimi to pewna wygrana
21 wrz 2021 | 23:45
0
I co pajacu wygrana i to na wyjeździe to nie łach co wszystkie zespoły grały z nim 2 składem i ćwicząc schematy boiskowe 🤣
27 sie 2021 | 12:42
(Edytowany)
Liczę na trzecie miejsce w grupie i fazę pucharową LKE. Nie jest to nie możliwe.
0
Liczę na trzecie miejsce w grupie i fazę pucharową LKE. Nie jest to niemożliwe.
27 sie 2021 | 12:40
0
O chuju złoty. 3 miejsce to będzie sukces.
27 sie 2021 | 13:27
0
3-4 punkt to max w takiej grupie. Ugraja cokolwiek to i tak na plus. Grupa nie gorsza jak z LM.
27 sie 2021 | 12:48
0
Mamy przejebane
27 sie 2021 | 13:21
0
POTĘŻNY Rubin Kazań 2 oczka niżej od Spartaka w zeszłym sezonie, 4 punkty różnicy. Zważywszy na to że Legia postawiła się Dinamo i Slavii (pomijam jakość piłkarską i duże pokłady szczęścia) to jest szansa na 3 miejsce i 1/16 Ligi Konferencji. Może jakiś remisik z Włochami czy Anglikami ;-)
27 sie 2021 | 12:42
0
Przejebane, ciężkie i zarazem ciekawe mecze będą, pożyjemy zobaczymy.

Grupa C - Liga Europy

STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI