Artur Wichniarek ujawnił treść SMS-a od Łukasza Piszczka. Wymowne słowa piłkarza Borussii Dortmund

Artur Wichniarek ujawnił treść SMS-a od Łukasza Piszczka. Wymowne słowa piłkarza Borussii Dortmund
CosminIftode / shutterstock.com
Autor: Daniel Makarewicz 27 maj 2020 | 10:23
Łukasz Piszczek po meczu Borussii Dortmund z Bayernem Monachium wysłał wiadomość do Artura Wichniarka. Ekspert "Polsatu Sport" ujawnił, co zawodnik BVB miał mu do przekazania.
W Der Klassiker górą byli piłkarze Bayernu Monachium. Mecz zakończył się wynikiem 1:0, a zwycięską bramkę zdobył Joshua Kimmich. Taki rezultat to duże rozczarowanie dla graczy Borussii Dortmund, którzy do wczoraj naprawdę wierzyli w zdobycie mistrzowskiego tytułu. Teraz szanse BVB na triumf w Bundeslidze są dużo mniejsze.
Po ostatnim gwizdku najwięcej mówiło się o kontrowersyjnej sytuacji z 58. minuty spotkania. Wówczas będący w polu karnym Erling Haaland zdecydował się na strzał, a piłka trafiła w rękę interweniującego Jerome'a Boatenga. Arbiter nie wskazał na wapno, system VAR również nie zareagował. Według ekspertów sędziowie popełnili wielki błąd.
I właśnie do tego zdarzenia wrócił Łukasz Piszczek, który po meczu wysłał SMS-a do Artura Wichniarka. Ekspert "Polsatu Sport" ujawnił treść wiadomości.
- Ah zdecydowanie było można się pokusić o więcej, jest duży niedosyt. I że nie dał karnego za blok ręką Boatenga - napisał "Piszczu".
Wichniarek także postanowił się odnieść do tej kontrowersyjnej sytuacji.
- Te słowa kapitana BVB mówią wszystko, a czy sędzia mógł gwizdnąć? Nie podyktował też karnego za mocne wejście Akanjiego w Lewandowskiego w końcówce spotkania, tak więc rachunek wyrównany - ocenił.
Źródło: Polsat Sport

Tabela ligowa - Bundesliga

1260 PLN

Dwa Trzy bonusy na start, o łącznej wartości 1225 1260 PLN. Kod rejestracyjny: MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

3100 PLN

"Pakiet Pudziana" w wysokości 3000 PLN na start gry oraz "Siano wraca", czyli 100 PLN bez ryzyka

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Dyskusja 41

27 maj 2020 | 19:46
0
Karnego jeszcze strzelić trzeba więc o czym pierdoli ten Wichniarek ??
27 maj 2020 | 18:26
(Edytowany)
Śmieszy mnie to, jak się tu wszyscy wielce oburzają, że Wichniarek ujawnił SMS-a. A nie przyszło nikomu do głowy, że mógł poprosić Piszcza, o krótki komentarz z zamiarem opublikowania go ?
0
Śmieszy mnie to, jak się tu wszyscy wielce oburzają, że Wichniarek ujawnił SMS-a. A nie przyszło nikomu do głowy, że mógł poprosić Piszcza, o krótki komentarz z zamiarem opublikowania go ? Jest przecież komentatorem sportowym, więc to naturalne, że ujawni treść akurat takiego komentarza. Przecież Piszczu nie zdradzał mu sekretnego przepisu na placek jagodowy babci Jadzi ( pewnie ma inaczej na imię).
27 maj 2020 | 17:50
0
SMS wysłany do drugiej osoby jest tajemnicą , chyba że osoba wysyłająca wyraża zgodę na ujawnienie , w innym przypadku obowiązuje TAJEMNICA KORESPONDENCJI!!!...taka sama jak tajemnica korespondencji LISTU czy innego środka przekazu...a na koniec co to znaczy , że się wyrównało...nie ma czegoś takiego...BO...karny na 1:1 zmieniłby całkowicie mecz , a Lewandowski raczej broniłby własnej bramki przed naporem Borussii i tej sytuacji chyba by nie było(za którą należał się także karny)...dochodzę do wniosku , że sędziowie w Niemczech na boisku i przy VAR-ze zachowują się podobnie jak nasi sędziowie w togach...WIĘC...po jaką cholerę jest ten VAR ? , skoro wszyscy widzimy co innego od nich.......
27 maj 2020 | 17:30
0
Równie dobrze można powiedzieć, że karny dla BVB byłby w dużo wcześniejszej fazie spotkania i to mogłoby przyczynić się do zmiany rezultatu i całego obrazu gry.
27 maj 2020 | 19:09
0
WOW. Jeszcze nigdy nie widziałem na meczykach, aż tylu minusów pod jednym komentarzem. Chylę czoła. Respect.
27 maj 2020 | 19:29
0
Eee mało jeszcze widziałeś. Mój przyjaciel DAVES bił rekordy popularności.
27 maj 2020 | 15:58
0
Faktycznie, nie dać karnego w 60min na 1-1 to to samo co nie dać w 90 na 0-2,gdzie jak wiadomo mecz toczyłby się inaczej i na 99% Lewy takiej okazji by nie miał. Oczywiście rownie dobrze mogłoby się skończyć 1-3, ale tego nikt się nie dowie. W każdym razie Wichniarek gada od rzeczy i czemu smsy ludzi pokazuje. To niech jeszcze numer poda.
27 maj 2020 | 14:12
0
Komentarz usunięty
27 maj 2020 | 13:39
0
Tylko,że karny dla BVB,był znacznie szybciej,i wtedy gra mogła wyglądać całkiem inaczej,a się tego nie dowiemy,czy karny na Lewym by coś znaczył
27 maj 2020 | 13:14
0
Polsat tym Wichniarkiem świata nie zawojuje, tak myślę.
27 maj 2020 | 13:14
(Edytowany)
Gdyby BVB zrobiło gównoburzę na płycie boiska to możliwe, że wywołałoby to reakcję i sędzia pobiegłby do monitorka. Szkoda, że tak się nie stało bo widowisko było wczoraj średnie a tak mogłoby się potoczyć zupełnie inaczej i ciekawiej.
0
Gdyby BVB zrobiło gównoburzę na płycie boiska to możliwe, że wywołałoby to reakcję i sędzia pobiegłby do monitorka. Szkoda, że tak się nie stało bo widowisko było wczoraj średnie. Mogłoby się potoczyć zupełnie inaczej i ciekawiej.
27 maj 2020 | 12:34
(Edytowany)
Halo. Mam tu dwie kwestie:
1. Po co Piszczek mu wysyłał wiadomość?
2. Czemu Wichniarek (czy jak tam się on nazywa) to rozprowadził. Moim zdaniem esemesy to sprawa prywatna dwóch ludzi.
Jednak jest coś, czego Wichniarek (ciągle nie wiem jak się nazywa) nie przewidział.
Przecież gdyby rzut karny zostałby podyktowany, to przecież to by zmieniło losy meczu, nie wiadomo co by się stało...
Na przykład załóżmy, że Halland strzeli gola z rzutu karnego (nie wiem dokładnie KTO strzela karne w Borussi) no i wtedy Bayern musiałby zagrać ofensywnie, jeśli chciałby wygrać. Najprawdopodobniej by strzelił gola, jednak nic nie wiadomo...A może właśnie dlatego sędzia nie podyktował faulu na Lewandowskim, bo nie podyktował dal Borusii?
0
Halo. Mam tu dwie kwestie:
1. Po co Piszczek mu wysyłał wiadomość?
2. Czemu Wichniarek (czy jak tam się on nazywa) to rozprowadził. Moim zdaniem esemesy to sprawa prywatna dwóch ludzi.
Jednak jest coś, czego Wichniarek (ciągle nie wiem jak się nazywa) nie przewidział.
Przecież gdyby rzut karny zostałby podyktowany, to przecież to by zmieniło losy meczu, nie wiadomo co by się stało...
Na przykład załóżmy, że Halland strzeli gola z rzutu karnego (nie wiem dokładnie KTO strzela karne w Borussi) no i wtedy Bayern musiałby zagrać ofensywnie, jeśli chciałby wygrać. Najprawdopodobniej by strzelił gola, jednak nic nie wiadomo...A może właśnie dlatego sędzia nie podyktował faulu na Lewandowskim, bo nie podyktował dal Borusii? A więc niewiadomo...
27 maj 2020 | 13:16
0
Sztaby Eleven Sports i BVB już przygotowują dla Ciebie specjalne oświadczenie.
27 maj 2020 | 20:21
0
? nie wiem o co chodzi. Poprosiłbym Ciebie o wyjaśnienie.
27 maj 2020 | 12:15
0
Nie podyktował karnego jednym i drugim i luz.... co za bzdury a skąd wiadomo,że jedni i drudzy by trafili bo to,że Lewy by strzelił to pewniak. Wkurwia mnie takie naprawianie własnych błędów przez ślepych arbitrów.
27 maj 2020 | 11:52
0
w karnych 1:1, obie sytuacje były baaaaaardzo kontrowersyjne
27 maj 2020 | 11:36
0
Przypomniała mi się historia szkolnych zawodów w piłkę sprzed paru lat. Pojechaliśmy na nie jako faworyci, czekały nas co najwyżej 4 mecze (2 grupowe, półfinał i finał). Pierwsze spotkanie grupowe niespodziewanie zremisowaliśmy 1-1. Drugi mecz to był mecz o awans z potencjalnie najsilniejszym obok nas rywalem, zespołem Feliksowa. Musieliśmy wygrać. Ja ten mecz rozpocząłem na ławce, mecze trwały 2x20 minut. Do przerwy remis, po przerwie tracimy bramkę i przegrywamy. Trener wpuszcza mnie na boisko hy odmienić losy meczu. Atakujemy głównie skrzydłami mając szybkich skrzydłowych. Po jednym takim rajdzie dostaje piłkę na krótszym słupku, uderzam po ziemi i jest 1-1 na 4 minuty przed końcem. Nie rezygnujemy, ruszamy ponownie. W ostatnich sekundach energicznie wbiegam w pole karne, rywal zahacza mnie nogą. Rzut karny. Uderzam mocno pod poprzeczkę niczym Arturo Vidal i wygrywaj 2-1. Po raz pierwszy zostałem bohaterem tego turnieju. Półfinał poszedł gładko, zwycięstwo 2-0. Około godziny 16 czeka nas wielki finał. Jako zbawiciel drużyny gram oczywiście w 1 składzie. Mecz ma wyrównany przebieg, jednak od 33 minuty przegrywamy 0-1. Znów musieliśmy gonić wynik, mając doświadczenie z meczu grupowego wiedzielismy jak to robić. Na zegarze wybijała już ostatnia minuta, gdy mieliśmy korner. Kolega sprytnie zacentrował na środek pola karnego, ja niepilnowany wbiegłem na 11 i uderzyłem mocno głową nie do obrony. Dogrywek nie było. Od razu rzuty karne. Nikt się nie mylił. Jednak przy stanie 4-4 zawodnik drużyny przeciwnej uderza w słupek. Jako 5 strzelec byłem wyznaczony ja. Poczułem że znów mogę zostać bohaterem nie tylko meczu ale i szkoły. Czułem ogromną presję, jak Grosso w finale MŚ 2006. W ławek patrzyły na mnie piękne dziewczyny. Postanowiłem uderzyć mocno pod lade. Tak też zrobiłem, piłka wpada do siatki. Wygrywany turniej, jestem bohaterem. Zostałem też wicekrólem strzelców z 3 golami. Czułem niesamowita ekscytacje. W nagrodę dostałem dyplom i piłke z bazaru za 20zł.
Warto spełniać marzenia.
27 maj 2020 | 11:21
0
czekam aż Wichnarek wstawi dla fejmu swoje albo swojej żony nagiezdjęcia bo ostatnio to co on wyprawia jest o dziwno żałosne. Co więcej jak Piszczek czy Wichnarek nie zna przepisów to śmieszne jak osoba w pracy nie znałaby ogolnoobowiazujacych standardów raczej długo by nie pociagla
27 maj 2020 | 11:37
0
Jakich przepisów? To chyba sędzia ich nie zna. Boateng powiększył obrys ciała, wystawił łokieć, aby zablokować strzał. Karny ewidentny.
27 maj 2020 | 13:00
(Edytowany)
Wklejałem wczoraj już 1000razy przepis - ręka jest pomiędzy ciałem a ziemia gdy piłkarz lerzy. Karnego nie ma. Wygugluj sobie
0
Wklejałem wczoraj już 1000razy przepis - ręka jest pomiędzy ciałem a ziemia gdy piłkarz lezy. Karnego nie ma. Wygugluj sobie
27 maj 2020 | 15:08
0
Nie kompromituj się "ekspercie"
27 maj 2020 | 15:17
(Edytowany)
A czym się kompromituje? To że daje komkretyn przepis z którym zgadzają się wszyscy sędziowie i UEFA.
Moim zdaniem kompromitujesz się Ty, twierdząc że masz rację. Tak samo jak w sądzie byś mówił że masz rację i na tej podstawie jest wydawany wyrok czy na podstawie obowiązującego prawa? Zastanów się zanim znowu coś napiszesz bo kompromitujesz się wśród inteligentnych osób no chyba że wolisz należeć do pospulstwa to rób dalej co chcesz
0
A czym się kompromituje? To że daje konkretyn przepis z którym zgadzają się wszyscy sędziowie i UEFA.
Moim zdaniem kompromitujesz się Ty, twierdząc że masz rację. Tak samo jak w sądzie byś mówił że masz rację i na tej podstawie jest wydawany wyrok czy na podstawie obowiązującego prawa? Zastanów się zanim znowu coś napiszesz bo kompromitujesz się wśród inteligentnych osób no chyba że wolisz należeć do pospulstwa to rób dalej co chcesz
27 maj 2020 | 16:01
0
Zobacz sobie powtórki. Po oddaniu strzału Boateng podnosi rękę, którą się zresztą podpierał, wystawia łokieć, praktycznie rzucają się w kierunku piłki. To nie jest naturalne ułożenie ręki. Nie podparł się upadając czy coś podobnego. Robi wszystko, aby zablokować strzał i robi to ręką, powiększając obrys ciała.
27 maj 2020 | 16:13
0
Ręka jest pomiędzy ciałem a ziemia i zawodnik leży czy nie? Bardzo prosty i banalny przepis, właśnie dlatego wprowadzono ten zapis bo "nienaturalne" ułożenie ręki może być rozumiane wielotorowo. Dla jednego będzie tak dla drugiego tak, bo przecież piłkarz nie myśli podczas strzalu a kufa nie tak bo to nienaturalnie tylko tak muszę ułożyć, przecież on nie ma na to czasu. Nie ogląda powtórek itp. ma na decyzję ułamek sekundy
28 maj 2020 | 03:24
0
Wszyscy eksperci twierdzą że był karny ale SIĘ MYLĄ bo guru piłki nożnej, polak, bywalec meczyków twierdzi że jest inaczej. Żyj w swoim świecie ...
28 maj 2020 | 11:17
0
Jaki ekspert powiedział że był garny? Bo nie znam żadnego sędziego który powiedział że to był karny, a po drugie nie jestem Polakiem po trzecie jak moim światem nazywasz układanie regulaminów UEFA to dziękuję za komplement
28 maj 2020 | 12:35
0
Chłopaku, ty z regulaminami UEFA tyle masz wspólnego co poczytasz na google :))) A ja znam w chuj dużo ekspertów co powiedzieli że powinien być karny :)) I co teraz? Powiesz że się mylą?
28 maj 2020 | 13:03
(Edytowany)
Jedynego eksperta jakiego znasz to Pana Mietka od kanalizacji czyli swojego kierownika. Przepychasz się jak szczeniak w przedszkolu, dałem Ci konkretny przepis który powoduje że nie ma karnego a Ty się rzucasz jakbym Ci matkę zabił. Dziwne ze nikt nie protestuje na temat tego karnego (nawet piłkarze BVB) tylko prostacy w internecie
0
Jedynego eksperta jakiego znasz to Pana Mietka od kanalizacji czyli swojego kierownika no chyba że znasz szefa niemieckiej federacji sędziów to zwracam honor bo dla mnie jakiś eksper który NAPISAŁ SWOJE ZDANIE na instagram to żaden ekspert, Przepychasz się jak szczeniak w przedszkolu, dałem Ci konkretny przepis który powoduje że nie ma karnego a Ty się rzucasz jakbym Ci matkę zabił. Dziwne ze nikt nie protestuje na temat tego karnego (nawet piłkarze BVB) tylko prostacy w internecie
28 maj 2020 | 13:09
0
I co więcej w Dojszland więcej mówi się o nie podyktowanym karnym na Lewym a nie odwrotnie. Tylko w Polszy jest akcja nakręcania bo jest więcej kibiców BVB i każdy wie że nabije sobie wejścia tak banalnym tematem gdzie wystarczy tak jak napisałeś wejść na internet i wyguglowac kiedy jest ręka a nie.
28 maj 2020 | 16:17
0
Ale ja mam w ciebie wyjebane dzieciaku :) Dalej bij pianę o tego karnego i przepisie UEFA który ja sam pisałeś "wklejałeś tysiąc razy" na meczykach.
28 maj 2020 | 18:33
(Edytowany)
To jak masz wyjebani to czemu mnie zaczepiłeś swoim komentarzem a potem przepychales że to Ty masz rację a nie cały sztab UEFA który ten przepis opracował co było już kompletnym idiotyzmem?
Albo masz krótka pamięć albo już przed południem się nabrzygoliles...
0
To jak masz wyjebani to czemu mnie zaczepiłeś swoim komentarzem a potem przepychales że to Ty masz rację a nie cały sztab UEFA który ten przepis opracował co było już kompletnym idiotyzmem?
Albo masz krótka pamięć albo już przed południem się nabrzyndgoliles...
29 maj 2020 | 12:51
0
A wypierdalaj dzbanie. Bez odbioru
29 maj 2020 | 12:59
0
Takiej kultury rodzice nauczyli w domu rozumiem chwaście?
27 maj 2020 | 11:18
0
Drugi raz chuja dostanie, nie sms-a, bo się smsów nie ujawnia.
27 maj 2020 | 11:11
0
Na miejscu Piszczka już nigdy bym nie wysłał SMS'a do Wichniarka.
27 maj 2020 | 17:27
0
Dlaczego wszyscy zakładają, że to był prywatny sms? Wichniarek pracuje w mediach, promuje Bundesligę i na 99% Piszczek dobrze wiedział, że to pytanie na potrzeby mediów XD
27 maj 2020 | 11:09
0
Właśnie tak się zastanawiałem co on tam napisał. Dzięki za ujawnienie wiadomości i rozwianie wątpliwości.
27 maj 2020 | 11:00
0
Co to są dziwny nawyk z opowiadaniem całemu światu treści prywatnie wysłanej wiadomości... ?
27 maj 2020 | 10:59
0
Sędziowie nie mogą w taki sposób naprawiać błędów. Od tego jest Var żeby załatwić sprawę odrazu. Gdyby było 1-1 to mecz był by całkiem inny. A nie podyktowany karny w końcówce przy stanie 0-1 to marne pocieszenie.
27 maj 2020 | 10:43
0
Myślałem, że napisze "Nie mam bramkarza, gramy bez bramkarza"

Tabela ligowa - Bundesliga

1260 PLN

Dwa Trzy bonusy na start, o łącznej wartości 1225 1260 PLN. Kod rejestracyjny: MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

3100 PLN

"Pakiet Pudziana" w wysokości 3000 PLN na start gry oraz "Siano wraca", czyli 100 PLN bez ryzyka

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550