Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Marcelo nie ma wątpliwości: Według mnie Neymar jest lepszy od Edena Hazarda

Neymar
Źródło zdjęcia: BW Press / Shutterstock.com

Zarówno Neymar, jak i Eden Hazard od dawna byli łączeni z przejściem do Realu Madryt. Ostatecznie do ekipy "Królewskich" trafił Belg, choć zdaniem Marcelo to Brazylijczyk jest lepszym zawodnikiem.

Na kanale "De Sola" ukazał się obszerny wywiad z Marcelo. Brazylijczyk został zapytany m.in. o Neymara oraz Hazarda, a także jego złe relacje z byłym szkoleniowcem "Królewskich", Santiago Solarim.

Boczny obrońca podkreślił umiejętności Belga, lecz stwierdził, że to Neymar jest lepszym piłkarzem. Marcelo wymienił główne zalety atakującego PSG.

- Hazard to crackazo, jest świetny, obecnie to mój kolega z Realu - powiedział. - A co do Neymara, ludzie znają jego cechy, to także top5 na świecie. Znam Neymara od jego czasów gry w Santosie. On myśli o czymś na boisku, nagle to zmienia i robi coś innego.

- To jest niesamowite. Jest nieprzewidywalny i trudny do krycia - dodał. - Nie da się ich porównywać, ale dla mnie Neymar jest lepszy.

Jak złe były relacje między Marcelo a Solarim, wskazuje fakt, że Brazylijczyk w wywiadzie nawet nie użył jego nazwiska. Mówił o nim "poprzedni trener". Marcelo stwierdził, że ze spokojem przyjmował to, iż nie podnosił się z ławki rezerwowych podczas znacznej części kadencji Solariego.

- Mogłem zrobić zamęt. Szanuję wszystkich członków tego klubu, prezesa, wszystkich trenerów, jakich miałem… ale mogłem zrobić tumult. Ja jednak taki nie jestem. Wolę pracować i czekać na moją szansę. Pozostawałem na ławce jeden miesiąc, drugi… Zawsze z dobrą miną. Ja jestem zawsze taki sam i nie zmieniam się - zaznaczył.

Marcelo nie ukrywał jednak, że Solari nie wytłumaczył mu decyzji o pomijaniu gracza przy ustalaniu wyjściowego składu. Brazylijczyk nie wiedział, co jest powodem takiego stanu rzeczy.

- Czy z nim rozmawiałem? Nie. Czy on rozmawiał ze mną? Też nie, panował całkowity spokój. Czy dostałem jakieś wytłumaczenia? Żadnych. Chciałem jakieś otrzymać, ale nie dostałem żadnego. To nie był jednak problem. Użyłem tego jako lekcji i stałem się dzięki temu lepszy. Trenowałem ciężej, bardziej dbałem o sobie, bardziej wspierałem kolegów… - zakończył.

Źródło: realmadryt.pl/Twitter

Dyskusja

63
21 lip 2019 | 15:04
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To do tematów Barca-Real, CR7-Messi Marcelo dorzucił jeszcze Neymar-Hazard. Wspaniale :D
21 lip 2019 | 12:11
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przecież to zawsze każdy wiedział ,że Neymar jest lepszy piłkarsko !
21 lip 2019 | 11:22
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hazard jeszcze nikomu nie wyszedł na zdrowie
21 lip 2019 | 01:52
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hazard w formie kontra Neymar w formie to belg wgl nie ma zadnego podbicia ani technicznie ani strzelecko :)
21 lip 2019 | 01:18
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
NEYMAR W TOPOWEJ FORMIE JEST LEPSZY OD HAZARDA.
JEDNAK W TYM MOMENCIE HAZARD GORUJE.
20 lip 2019 | 21:38
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wybierając 1 do 1 i nie licząc hajsu ? W ciemno Hazard
20 lip 2019 | 16:47
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Neymar ma większe umiejętności, ale bardziej wartościowym i zdyscyplinowanym graczem jest Hazard
20 lip 2019 | 13:32
+27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wypi*rdalać już z tym Gejmarem!
20 lip 2019 | 13:16
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
na pewno jest lepszy w marnowaniu swojego talentu-jeżeli ciągle nie pracujesz nad sobą na 100 procent nie tylko nie rozwiniesz się ale jeszcze zanotujesz regres-dziś neymar to ryzyko zarówno sportowe jak i związane z wybujałym ego rozsadzającym szatnię
20 lip 2019 | 13:01
+47
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Neymar jest efektowny, a Hazard jest efektywny ( 2 pod względem skuteczności dryblingów na świecie - ustępuje jedynie Messiemu ). Kto co lubi... Ale ja zdecydowanie wolę wyniki, a nie triki.
21 lip 2019 | 09:52
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Rozumiem , że teraz jest taka moda aby nienawidzić Neymara, ale ocenia się obiektywnie. Wolisz efektywność ? To sprawdź sobie statystyki obu Panów i więcej nie pisz takich głupot. Nie piszę o osatnich latach w PSG, sprawdź sobie jakie staty miał Neymar w Barcelonie, Hazard nigdy nie miał takich statystyk.
21 lip 2019 | 14:16
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pewnie dlatego, że grał w PL a nie w Barcelonie ;-)Ten sezon pokaże, ile Hazard jest wart - w mojej ocenie kosmicznie dużo :)
20 lip 2019 | 12:59
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Neymar lize Ramosowi a Marcelo Neymarowi , coś jest na rzeczy ?
20 lip 2019 | 12:46
+34
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hazard potrafi minąć kilku zawodnikow i się nie przewrócić , Neymar po minięciu jednego zawodnika się wywraca i taka różnica
Co do techniki to hazard go zjada - tak tak , Neymar robi fajne triki ale te triki to potrafia robić amatorzy a mało kto
ma taka kontrole nad piłka jak hazard , który w pewnym biegu potrafi mieć ja bliziutko przy nodze
Nigdy nie wymieniłbym neymara na hazarda.
20 lip 2019 | 20:49
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba na odwrot, hazarda na neymara :D
21 lip 2019 | 01:47
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
co ty pierdolisz wgl Hazard zjada neymara technicznie gosciu ty ogladasz wgl pilke nozna czy pierdolisz bo nie lubisz zawodnika?
20 lip 2019 | 12:38
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jako piłkarz jest lepszy zdecydowanie. Złą sławe przyciąga przez swój brazylijski/południowo amerykański charakter.
20 lip 2019 | 12:37
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba w piciu i gwałceniu xD
20 lip 2019 | 12:22
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panowie nie lubię neymara ale prawda jest taka że jest dużo lepszy od hazarda. Ile wynosi rekord Strzelecki hazarda w 1 sezonie? 15 goli? A przeważnie to walił po 10 max i trochę więcej asyst. A Neymar co sezon wali po 30 bramek i tyle samo asyst w dodatku gra dużo mniej minut bo urodziny siostry to jest 2 miesiące przerwy w grze co roku.
20 lip 2019 | 12:48
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A teraz mi powiedz , tak naprawdę szczerze - aguero ma więcej bramek od ich dwóch a czy jest lepszy piłkarsko od nich ?
W takim razie lewy jest lepszy od suareza i aguero bo więcej bramek strzela XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
20 lip 2019 | 13:26
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ej ale Lewego to szanuj
20 lip 2019 | 16:56
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kolego co ty porownujesz. Aguero jest lepszym piłkarzem od Hazarda ale gorszym od neymara. Chuj mnie to obchodzi że to inne pozycje. Aguero co sezon wali po 20-30 bramek i jego wkład w grę jest nieoceniony. Hazard potrafi mieć zajebisty sezon po czym w następnym gra kompletne gowno. Tak było pod wodzą Mourinho gdzie zostal najlepszym piłkarzem z 8 bramkami a w następnym sezonie był dnem
20 lip 2019 | 23:16
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Aguero to napastnik a hazard skrzydłowy także porównanie z dupy. Z twojego toku myślenia wynika ze aguero jest lepszym piłkarzem od Edersona bo ten nie strzela 30 goli, Ba nawet traci 30 bramek w sezonie
20 lip 2019 | 12:00
+45
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chciałbym zobaczyć Neymara w Anglii, jak bije rekordy turlania i płakania...
20 lip 2019 | 12:21
(Edytowany)
jakiego turlania? zabiliby go w pierwszym meczu
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jakiego turlania? zabiliby go w pierwszym meczu
20 lip 2019 | 15:55
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
kolejny wyznawca tezy o twardej angielskiej grze...w PL gra wielu świetnych piłkarzy o delikatnej posturze, którzy sobie świetnie radzą, dla ciebie świat zatrzymał się chyba 15 lat temu kiedy jeszcze ta teza była prawdziwa
20 lip 2019 | 12:55
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wyobraź sobie jego walkę bark w bark np. z Milnerem :D
20 lip 2019 | 19:35
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lionel ma to za sobą i oczywiście się przeturlał xD
20 lip 2019 | 11:58
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakoś łatwiej mi jest sobie przypomnieć zajebiste akcje i gole z udziałem Edena niż Neymara, a jak nawet tak się zastanowie to nie za bardzo pamiętam jakąś zajebistą bramkę Neymar, a Hazarda pare mam w głowie.
20 lip 2019 | 11:56
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jaka jest szansa że gość który ma samych braci odpuści mecz z powodu urodzin siostry? Prawda jest taka że Neymarowi brakowało nie dużo do wejścia na poziom Messiego i Ronaldo, ale wtedy przeszedł do PSG i przestał się rozwijać a wręcz zaczął się cofać. Messi i Ronaldo są tak dobrzy bo się wzajemnie motywowali i jeden chciał być po prostu lepszy od drugiego, Neymar w lidze francuskiej nie miał z kim rywalizować i przestał się rozwijać. Gdyby zamiast do PSG trafił do City czy United to rywalizowałby z Hazardem w jednej lidze i na pewno pomogłoby mu to w staniu się lepszym piłkarzem, ale teraz jest po prostu gorszy od Belga. :)
20 lip 2019 | 13:28
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W PSG miał Mbappe który go zwyczajnie zjadł.
20 lip 2019 | 21:44
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Grał z nim w jednej drużynie, więc z nim nie rywalizował.
20 lip 2019 | 11:41
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hazard jest lepszy.
20 lip 2019 | 11:34
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piłkarsko jest lepszy ale zachowanie przekreśla go.
20 lip 2019 | 11:29
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby Neymar miał przynajmniej część zaangażowania, profesjonalnego podejścia, pozytywnego charakteru i nastawienia, oddania klubowi to może faktycznie byłby lepszy, ale prawda jest taka, że nigdy to się nie stanie. Jest on dorosłym, w pełni ukształtowanym (na swój sposób niestety) 27 letnim piłkarzem. Swojego charakteru i podejścia do wykonywanego zawodu już nie zmieni.
20 lip 2019 | 11:23
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo jest brazylijczykiem i dobrym kolegą ale to Hazard jest lepszy obecnie ,
20 lip 2019 | 11:20
+34
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Marcelo już najebany. Jak można pierdolić że nurek jest lepszy od profesjonalisty który poświeca sie sportowi a nie zabawom i sianiem fermentu jak ten osobnik ?
20 lip 2019 | 11:12
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Marcelo musiał się ładnie w głowę uderzyć, że takie brednie wygaduje...
20 lip 2019 | 11:10
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gejmar jest lepszy ale w turlaniu sie!
20 lip 2019 | 11:07
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ktoś wogóle słucha tego przecież Marcelo zawsze robi z siebie błazna w wywiadach
20 lip 2019 | 11:03
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hazard wciąga dupą tego błazna..
20 lip 2019 | 10:43
(Edytowany)
Czysto piłkarsko Neymar faktycznie jest lepszy od Belga tylko że jego problemem jest głowa która myślami nie jest przy fotballu tylko przy zabawach i nurkowaniu. Hazard natomiast jest profesjonalista który gra na 100% i w pełni koncentruje się na piłce. Piłkarsko mimo że Neymar wydaje się lepszy na transferze Hazarda Real zyska dużo więcej. Brazylijczyk narobił by tylko kwasu i już po sezonie zaczął by odstawiać cyrki że chce odejść.
+52
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czysto piłkarsko Neymar faktycznie jest lepszy od Belga tylko że jego problemem jest głowa która myślami nie jest przy fotballu tylko przy zabawach i nurkowaniu. Hazard natomiast jest profesjonalista który gra na 100% i w pełni koncentruje się na piłce. Do tego jest fair wobec klubu gdzie w Chelsea nie wymuszał na sile transferu tylko cierpliwie czekał aż kluby sie dogadają. Do tego czasu normalnie trenował z zespołem i nie strzelał fochow. Piłkarsko mimo że Neymar wydaje się lepszy na transferze Hazarda Real zyska dużo więcej. Brazylijczyk narobił by tylko kwasu i już po sezonie zaczął by odstawiać cyrki że chce odejść.
20 lip 2019 | 10:40
(Edytowany)
Eden grał w dużo trudniejszej lidze, a teraz przechodzi do realu gdzie liga nie jest zbyt wymagająca pomijając barce, atletico i pare zespołów na poziomie sevilli reszta to tzw. Kluby do bicia. Mysle, że w realu bedzie mu dużo łatwiej niż w anglii, a co do neymara to chciałbym go zobaczyc tego nurka w anglii tylko nie w city czy liverpoolu, a nawet w united czy chelsea. Ciekawe jak tam by se poradził.
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Eden grał w dużo trudniejszej lidze, a teraz przechodzi do realu gdzie liga nie jest zbyt wymagająca pomijając barce, atletico i pare zespołów na poziomie sevilli reszta to tzw. Kluby do bicia. Mysle, że w realu bedzie mu dużo łatwiej niż w anglii, a co do neymara to chciałbym go zobaczyc tego nurka w anglii tylko nie w city czy liverpoolu, a nawet w united czy chelsea. Ciekawe jak tam by se poradził. Nie chce podważać jego klasy, ale już takich imponujących wystepów byłoby prawdopodobnie mniej.
20 lip 2019 | 11:03
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dokładnie w hiszpani będzie krecił ogórami na potege napewno liczby wykreci solidne
20 lip 2019 | 10:29
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hehehehhehe brazylijskie kompleksy. Od lat słyszymy takie brednie. Robinho też był według Pele NAJLEPSZY.
Neymar na pewno jest lepszy od Hazarda :D Gra w szmacianej lidze i nabija sobie statystyki na błaznach z Angers. Tylko... te statystyki dalej nie powalają. Może dlatego że część roku spędza na L4 ?

Profesjonalny... pajac
20 lip 2019 | 11:05
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
masz racje ale Angers szanuj zobacz na którym miejscu skonczyli :D jak juz to ogórami z Monaco
20 lip 2019 | 10:25
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
przeleciałem na wyrywki ten wywiad i mam wrażenie, że więcej tu gada ten prowadzący niż sam Marcelo
20 lip 2019 | 10:15
(Edytowany)
Brazylijczycy są nieobiektywni, gdyż zawsze jeden Brazylijczyk będzie chwalił drugiego. Tak było zawsze.
W klubach tworzą kliki i odstawiają pajacerkę (Nejmar, Alves vs. Cavani). Ale również wspieraj się, co jest zjawiskiem pozytywnym.
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brazylijczycy są nieobiektywni, gdyż zawsze jeden Brazylijczyk będzie chwalił lub bronił drugiego Brazylijczyka. Tak było zawsze.
W klubach tworzą kliki i odstawiają pajacerkę (Nejmar, Alves vs. Cavani). Ale również wspieraj się, co jest zjawiskiem pozytywnym.
20 lip 2019 | 09:54
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się Marcelo
20 lip 2019 | 09:54
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Nie da się ich porównywać, ale dla mnie Neymar jest lepszy."

Skoro uważa, że w zestawieniu obydwu Neymar jest lepszy, to tym samym ich porownuje, bo "lepszym" można być "od" tego i owego, ale skoro "od" to znaczy, że przystawialiśmy jednego do drugiego... Niby taka chłopska logika, choc nie wydaje mi się by Marcelo robił takie babole, raczej błąd tłumaczenia... Pewnie powiedział, że bardziej podoba mu się gra Neymara, co nie znaczy, że uważa Hazarda za gorszego.
20 lip 2019 | 09:58
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pewnie chodzi mu o to ze ciezko jest porownac obiektywnie kto jest lepszy, a ze uwaza Neymara za lepszego to jego subiektywna opinia. 'dla mnie' to slowo klucz
20 lip 2019 | 10:07
(Edytowany)
Ale skoro "dla mnie", to po co poprzedził "nie da się ich porównywać"? Wynika z tego wywodu, że obydwóch musi stawiać na tym samym poziomie, a rozsądza już jego indywidualna preferencja, każdy piłkarz ma swoj własny styl gry i kulturę gry, toteż nie każdy będzie podobac się każdemu i nie każdy będzie mógł dopasować się z każdym jak np. CR z Ozilem (nie mam o-umlaut...) Marcelo mógł wskazać Neymara chociażby z racji tej samej narodowości. Inaczej to zdanie nie ma wartosci logicznej...
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale skoro "dla mnie", to po co poprzedził "nie da się ich porównywać"? Wynika z tego wywodu, że obydwóch musi stawiać na tym samym poziomie, a rozsądza już jego indywidualna preferencja, każdy piłkarz ma swoj własny styl gry i kulturę gry, toteż nie każdy będzie podobac się każdemu i nie każdy będzie mógł dopasować się z każdym tak świetnie jak np. CR z Ozilem (nie mam o-umlaut...). Marcelo mógł wskazać na Neymara chociażby z racji tej samej narodowości. Inaczej to zdanie nie ma wartosci logicznej...
20 lip 2019 | 09:54
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Haha geymar lepszy od hazarda...
W turlaniu i robieniu z siebie debila na bank
20 lip 2019 | 09:51
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Marcelo klasa jak zwykle w swoich wypowiedziach ;)
20 lip 2019 | 09:43
-26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W ogole jak ich mozna porownywac? Przeciez to jest obraza dla Neymara
20 lip 2019 | 09:44
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fakt, w turlaniu nikt go nie przebije :)
20 lip 2019 | 09:53
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak rzadko się z tobą zgadzam tak teraz masz rację Hazard to nie ta półka co Neymar .Obstawia ,że gdyby jego nie głupie wybryki byłby porównywalny do Messiego i Cr7
20 lip 2019 | 09:56
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
@Wojtas32 Czysto piłkarsko Neymar to jest oczywiście najwyższa półka - magik. Tylko że głowa nie nadąża za umiejętnościami, dlatego nie osiągnie tyle, ile z takim talentem (po odpowiedniej pracy nad sobą) powinien osiągnąć. Żartowałem sobie z tym turlaniem, bo gość przegina, ale pod względem umiejętności piłkarskich Neymar to jest absolutny top.
20 lip 2019 | 10:22
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wręcz przeciwnie. Hazard to półka wyżej od Nejmara, szczególnie pod względem mentalnym i profesjonalnego podejścia do zawodu, klasy, ale również życia prywatnego (brak skandali obyczajowych).
20 lip 2019 | 11:17
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I tu się chłopie z tobą zgodzę po części, ale na pewno nie z obrazą.
Neymar w szczytowej formie robi różnice na boisku niczym Messi czy CR7
20 lip 2019 | 11:41
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta. A Hazard to pewnie przewraca się tylko o swoje nogi :D
20 lip 2019 | 12:50
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co Neymar pokazał na ms? W Brazylii to oscar między innymi ciągnął Brazylię a w Rosji couthino
Neymar sam nigdy drużyny nie pociągnie do żadnego trofeum - a hazard tak.
20 lip 2019 | 14:35
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To racja. Neymar w brazylijskiej kadrze nie osiągnął takiego poziomu, jak Hazard w reprezentacji Belgii.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Tabela ligowa - LaLiga

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Liga Mistrzów
+14
1
1
2
3
2
Liga Mistrzów
+16
1
1
2
3
3
Liga Mistrzów
+9
1
1
1
3
4
Liga Mistrzów
+13
1
1
1
3
5
Liga Europejska
-4
1
1
1
3
6
Liga Europejska kwalifikacje
-4
1
1
1
3
7
-2
1
1
1
3
8
+5
1
1
1
3
9
1
0
0
1
10
+10
1
0
0
1
11
+5
1
0
0
1
12
+7
1
0
0
1
13
+1
1
0
-1
0
14
-8
1
0
-1
0
15
-12
1
0
-1
0
16
-8
1
0
-1
0
17
-7
1
0
-1
0
18
Spadek
-7
1
0
-1
0
19
Spadek
-15
1
0
-2
0
20
Spadek
-13
1
0
-2
0
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
31 kolejka
32 kolejka
33 kolejka
34 kolejka
35 kolejka
36 kolejka
37 kolejka
38 kolejka
2{{gameweek}} kolejka

Terminarz - LaLiga

Strzelcy {{title}} - LaLiga

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
1 (0)
2
1 (0)
3
1 (0)
4
1 (0)
5
1 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Brak ryzyka na start. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "SPRAWDŹ".

Kod rejestracyjny: MEGABONUS. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

Kod rejestracyjny: MEGABONUSPZB. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.