MEDIA BEZ WYBORU. Wspieramy ogólnopolski protest mediów przeciwko wprowadzeniu podatku od reklam!

MEDIA BEZ WYBORU. Wspieramy ogólnopolski protest mediów przeciwko wprowadzeniu podatku od reklam!
własne
Autor: Redakcja Meczyki 10 lut 2021 | 10:58
Solidaryzujemy się z ogólnopolskim protestem mediów przeciwko wprowadzeniu nowego podatku od reklam. Uważamy, że to uderzenie w wolność słowa i niezależność mediów, w tym serwisów internetowych. Dlatego z pełnym przekonaniem mówimy stanowcze "NIE" rządowemu projektowi.
Dzień 10 lutego 2021 r. zapisze się w historii Polski. Od samego rana nie funkcjonują największe media prywatne - stacje telewizyjne, rozgłośnie radiowe i część portali internetowych. Dzienniki, zamiast standardowego wydania, opublikowały na stronie tytułowej treść listu otwartego skierowanego do władz RP i liderów ugrupowań politycznych. Wszystko z powodu planów wprowadzenia przez rząd "daniny solidarnościowej", mającej rzekomo uderzyć w największych cyfrowych gigantów, m.in. Facebooka i Google.
Dalsza część tekstu pod wideo
Popieramy ogólnopolski protest mediów w tej sprawie i bez wahania dołączamy się do tej akcji. Uważamy, że zapowiadany podatek wcale nie będzie "batem" na największych graczy na rynku. Ucierpią niezależne media, w tym portale internetowe, także te nienależące do wielkich koncernów i płacące podatki w Polsce. Np. Meczyki.pl. Tak, dobrze przeczytaliście. Zgodnie z prawem, jak wszyscy przedsiębiorcy, płacimy podatki w Polsce. Robimy to w poczuciu odpowiedzialności i uczciwości. Funkcjonujemy jak należy. Po to, by tworzyć dla Was, czytelników - i razem z Wami - najlepszy sportowy serwis internetowy w kraju.
Zostawmy politykę. Nie chcemy się w nią mieszać. Ale pod hasłem zapowiadanej "daniny solidarnościowej" kryje się plan, powiedzmy to sobie wprost, ataku na wolne media. Podatek od reklam, który może wynieść nawet 10%, wpłynie na funkcjonowanie wszystkich portali. Bez reklam bowiem nie da się działać. Bez pieniędzy, które są generowane przez umowy z reklamodawcami, co oczywiste - także.
Chcemy to wyraźnie podkreślić. Funkcjonujemy głównie dzięki przychodom z reklam. To dzięki nim się rozwijamy i chcemy rozwijać się nadal. Gdy rząd wprowadzi jednak zapowiadany podatek, przyszłość wielu niezależnych mediów - głównie tych mniejszych, też lokalnych - stanie pod znakiem zapytania. Nie godzimy się na to. W ten wyjątkowy dzień jesteśmy zatem z innymi mediami i dziennikarzami. Bo bez wolnych mediów nie ma wolnej Polski.
List otwarty do władz Rzeczypospolitej Polskiej i liderów ugrupowań politycznych
„Zwracamy się w sprawie zapowiadanego nowego, dodatkowego obciążenia mediów działających na polskim rynku, myląco nazywanego „składką”, wprowadzaną pod pretekstem Covid-19.
Jest to po prostu haracz, uderzający w polskiego widza, słuchacza, czytelnika i internautę, a także polskie produkcje, kulturę, rozrywkę, sport oraz media. Wprowadzenie go będzie oznaczać:

osłabienie, a nawet likwidację części mediów działających w Polsce, co znacznie ograniczy społeczeństwu możliwość wyboru interesujących go treści,
ograniczenie możliwości finansowania jakościowych i lokalnych treści. Ich produkcja daje obecnie utrzymanie setkom tysięcy pracowników i ich rodzinom oraz zapewnia większości Polaków dostęp do informacji, rozrywki oraz wydarzeń sportowych w znaczącej mierze bezpłatnie,
pogłębienie nierównego traktowania podmiotów działających na polskim rynku medialnym, w sytuacji, gdy media państwowe otrzymują co roku z kieszeni każdego Polaka 2 mld złotych, media prywatne obciąża się dodatkowym haraczem w wysokości 1 mld zł,
faktyczne faworyzowanie firm, które nie inwestują w tworzenie polskich, lokalnych treści kosztem podmiotów, które w Polsce inwestują najwięcej. Według szacunków, firmy określane przez rząd jako „globalni cyfrowi giganci” zapłacą z tytułu wspomnianego haraczu zaledwie ok. 50 - 100 mln zł w porównaniu do 800 mln zł, jakie zapłacą pozostałe aktywne lokalnie media.
Skandaliczne jest również niesymetryczne i selektywne obciążenie poszczególnych firm. Dodatkowo niedopuszczalna w państwie prawa jest próba zmiany warunków koncesyjnych w okresie ich obowiązywania.Jako media działające od wielu lat w Polsce nie uchylamy się od ciążących na nas obowiązków i społecznej odpowiedzialności. Co roku płacimy do budżetu Państwa rosnącą liczbę podatków, danin i opłat (CIT, VAT, opłaty emisyjne, organizacje zarządzające prawami autorskimi, koncesje, częstotliwości, decyzje rezerwacyjne, opłata VOD itd.). Własną działalnością charytatywną wspieramy też najsłabsze grupy naszego społeczeństwa. Wspieramy Polaków, jak i rząd w walce z epidemią, zarówno informacyjnie, jak i przeznaczając na ten cel zasoby warte setki milionów złotych.
Zdecydowanie sprzeciwiamy się więc używaniu epidemii, jako pretekstu do wprowadzenia kolejnego, nowego, wyjątkowo dotkliwego obciążenia mediów. Obciążenia trwałego, które przetrwa epidemię Covid-19”.
Źródło: własne
STS
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Oferta na EURO 2020 w Fortunie! 600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Dyskusja 363

10 lut 2021 | 11:04
0
"Solidaryzujemy się ..." to wypadałoby serwis wyłączyć na 1 dzień ;)
10 lut 2021 | 11:38
0
Wyłączą ci, ale prąd w domu do tego dojdzie.
10 lut 2021 | 12:15
0
Ale by była ulga, bo tych głupot meczykowych nie da się czytać.
10 lut 2021 | 12:31
0
Komentarz usunięty
10 lut 2021 | 12:57
0
Lepiej żeby ten strajk potrwał z 10 lat
10 lut 2021 | 13:33
0
Komentarz usunięty
10 lut 2021 | 13:34
0
TVN powinien zostać
10 lut 2021 | 13:39
0
Komentarz usunięty
10 lut 2021 | 14:38
0
...Wyjebany jako pierwszy
10 lut 2021 | 14:42
0
Komentarz usunięty
11 lut 2021 | 19:30
0
Świetny materiał dzisiaj dał TVN oglądałeś?
11 lut 2021 | 21:47
0
Komentarz usunięty
11 lut 2021 | 22:07
0
Szkoda ja oglądam jest się z czego pośmiać.
11 lut 2021 | 22:12
0
Komentarz usunięty
11 lut 2021 | 22:14
0
Zaraz zobaczę co to jest
11 lut 2021 | 22:17
0
Łe nie dla mnie takie coś
11 lut 2021 | 22:20
0
Komentarz usunięty
11 lut 2021 | 22:22
0
Zobaczę jeszcze kiedyś po oglądam później bo tylko spojrzałem później sie zobaczy. Dobranoc
14 lut 2021 | 21:17
(Edytowany)
Najwyższy Czas! media założone w czasach komuny i utworzone za zgodą moskali,ruskow na utworzenie prawej strony alternatywnej popierajacej Kiszczaka i Rosję- glownym zarzadzajacym Nczas został komuch Korwin z partii ''SD'' czy wieloletni dzialacz ''SZMP'' itd, który uwalil podstepnie lustracje ''nocna zmiana'' czy ''noc teczek'' i teraz dzięki temu mamy to co mamy;(
0
Najwyższy Czas! media założone w czasach komuny i utworzone za zgodą moskali,ruskow na utworzenie ''prawej strony'' alternatywnej popierajacej Kiszczaka i Rosję- glownym zarzadzajacym Nczas został komuch Korwin (wiecznie podszywajacy sie pod prawice) z partii glownym zarzadzajacym Nczas został komuch Korwin z partii ''SD'' czy wieloletni dzialacz ''SZMP'' itd, który uwalil podstepnie lustracje ''nocna zmiana'' czy ''noc teczek'' i teraz dzięki temu mamy to co mamy;(
14 lut 2021 | 21:47
0
Komentarz usunięty
22 lut 2021 | 22:23
0
Rzeczywiście, Janusz... ;D
10 lut 2021 | 14:59
0
Szkoda bo to najbardziej wartościowa telewizja
10 lut 2021 | 15:03
(Edytowany)
A co? Ukryta prawdy Ci żal?
0
A co? Ukrytej prawdy Ci żal?
10 lut 2021 | 15:12
(Edytowany)
Należy im się podatek to jest pewne ich na to stać my płacimy podatki Ty i inni użytkownicy tej strony. A jedyne o co mi chodzi to że została tylko ta pisowska propaganda do oglądania A każdy zawsze miał wybór kogo chce oglądać. A ludziom zostaję do oglądania wiadomości pisowskie i przedstawienie dzień w dzień jaka ta Polska to kraj miodem i mlekiem płynącą A wiemy że tak nie jest. Miejmy nadzieję że Polacy się opamietają i obalą ten rząd. Pozdrawiam.
0
Należy im się podatek to jest pewne ich na to stać my płacimy podatki Ty i inni użytkownicy tej strony. A jedyne o co mi chodzi to że została tylko ta pisowska propaganda do oglądania A każdy zawsze miał wybór kogo chce oglądać. A ludziom zostaję do oglądania wiadomości pisowskie i przedstawienie dzień w dzień jaka ta Polska to kraj miodem i mlekiem płynąca A wiemy że tak nie jest. Miejmy nadzieję że Polacy się opamietają i obalą ten rząd. Pozdrawiam.
10 lut 2021 | 15:16
0
W Szwecji czy Francji płacą takie podatki i nikt nie ma z tym problemu, Żebyś dobrze zrozumiał to nie PIS ich ocenzurował tylko sami się wyłączyli bo nie chcą płacić 5 - 10 % podatku od reklam.
10 lut 2021 | 15:20
0
Dokładnie wiem o co ci chodzi ale nasz rząd trzeba i tak obalić za całokształt. Szwecja to w ogóle poukładany kraj Polska jest lata świetlne za nimi.
11 lut 2021 | 15:08
0
atletico to zwykly debil i dzieciak ktory podszywa sie pod kibica atletico i kulturalna osobe gdzie tak naprawde jest kibicem barcelony bo komentuje glownie posty realu i wyzywa innym matki beka z takiego dzieciaka
11 lut 2021 | 15:24
0
Arek osmarkałeś się ???
10 lut 2021 | 16:29
0
pierdolisz jak wszyscy "znafcy" POlityki i futbolu
10 lut 2021 | 22:25
0
Nie ma wartościowej telewizji w telewizji.
Jedynie niezależne media w necie.......
10 lut 2021 | 15:56
0
Tak jak ty w podstawowce xd
10 lut 2021 | 16:46
0
Komentarz usunięty
10 lut 2021 | 19:48
0
Komentarz usunięty
10 lut 2021 | 11:11
0
no tak wszystkim podnoszą podatki a jak mediom też to raptem wielka afera i strajki, za ten chłam co zalewacie reklamami i całą resztą syfu to powinni wam podnieść razy dwa...
10 lut 2021 | 12:38
0
dokladnie, sami jestesmy atakowani natarczywymi reklamami na ich portalach i jeszcze mamy teraz za to ich wspierac, Z reszta ten podatek jest juz dawno wprowadzony w najbardziej europejsich krajach swiata tj Niemcy, Francja, a tutaj teraz probuje sie z tego zrobic zamach na wolnosc mediow, jak to tylko podatek z reklam, ktory z reszta "podobno" ma byc przeznaczony na pomoc NFZ, o czym "wolne media" juz nie wspomna. Ciekawe jak dlugo ten bunt mediow potrwa, bo kazdy dzien bez nas januszow czytelnikow na ich portalach to wysokie straty pieniezne.
10 lut 2021 | 13:33
0
Na pomoc NFZ to już mi pobierają podatek z wypłaty, na scojal kasa jest a na służbę zdrowia już muszą wprowadzić nowy podatek?
Patrzę na te komentarze i typowa polska komunistyczna mentalność, skoro nam jest źle to każdemu musi być źle, zamiast walczyć o to żeby tobie nie dojebali to lepiej każdemu po równo, wtedy jest sprawiedliwie.
Co mnie obchodzi jakie podatki mają Niemcy i Francja, ich problem nie mój, ja tam nie żyję, nie jestem w stanie realnie ocenić jaki to ma wpływ na przeciętnego obywatela, czy co przeciętny obywatel myśli o tym podatku.
10 lut 2021 | 14:52
0
Na pomoc NFZ?? Jesteś idiota czy tylko udajesz?? ?? Kurwa ludzie ocknijcie się!!! Zamiast dawać rydzykowi miliony złotych niech wspomogą NFZ, gdzie 70 mln na wybory co? Gdzie respiratory itd? ?‍♀️Macie dobrze najebane pisiory..
10 lut 2021 | 18:47
0
Nieźle cie wkręcili, oni wpakują tą całą kasę w TVP i Rydzyka przecież to jest pewniejsze niż śnieg zimą. Kolego troche pomyśl, 2 miliardy dali na TVP i zaczyna brakować, Rydzyk co chwilę się domaga kolejnych datków = niech opłacą to wolne media. Prosta logika i nie trzeba nikogo w tym wypadku słychać i nawet za wiele kombinować żeby na to samemu wpaść...
Dadzą na szpitale , ze śmiechu aniołom w niebie właśnie puszczają zwieracze....
10 lut 2021 | 22:31
(Edytowany)
Nie chodzi o sam podatek. Podatek niech sobie będzie....

Chodzi o to że ten podatek ujebie maluczkich. Ujebie konkurencyjne media dla propagandowego TVP. A co się dzieje jak już się kogoś ujebie ? Wykupywanie !!!! Tak proszę idiotów i ameb.
Nasz kochany rząd chce przejąć też wszystkie opozycyjne media. A jak nie przejąć to doprowadzić je do upadku.

Tylko i wyłącznie o to chodzi.
0
Nie chodzi o sam podatek. Podatek niech sobie będzie....

Chodzi o to że ten podatek ujebie maluczkich. Ujebie konkurencyjne media dla propagandowego TVP. A co się dzieje jak już się kogoś ujebie ? Wykupywanie !!!! Tak proszę idiotów i ameb.
Nasz kochany rząd chce przejąć teraz wszystkie opozycyjne media. A jak nie przejąć to doprowadzić je do upadku.

Tylko i wyłącznie o to chodzi.
10 lut 2021 | 13:30
0
No to kurwa nierobie jak Tobie podnoszą podatki do cicho siedzisz? Zamiast walczyć o swoje to twoja wina nie nikogo innegko
10 lut 2021 | 13:37
0
Jak ja mam źle to sąsiad też musi mieć źle, nie ma co walczyć o to żeby tobie było lepiej, ważniejsze jest przecież żeby innym było tak samo źle albo gorzej.
10 lut 2021 | 13:55
0
Nie widzę problemu... AdBlock i jazda :]
10 lut 2021 | 18:43
0
tu raczej nie chodzi o te podatki, Niech płacą jak wszyscy. Ale czemu kurwa potem te 2 miliardy wydają na chłam w TVPis? Po chuj komu ten jebany TVPis? Albo kolejne 500 milionów dla Rydzyka bo kurwa roczny maybach mu nawala i trzeba nowego kupić....
Jak mają być już te podatki to niech idą na szpitale, budowę dróg, tańszych mieszkań czy pomoc chorym i biednym, ale nie na JEBANY TVPis i RYDZYKA!!!!
10 lut 2021 | 11:30
0
Dzisiaj rano w drodze do pracy, było najlepsze radio ever, żadnego pierdolenia, wkurwiajacych wiadomości o srovidzie i reklam. Jak nie cierpię PiSu i tego rządu i najchętniej bym ich wywiózł na taczkach gnoju, tak ciężko mi się solidaryzować z mediami co sieją propagandę i wciskają tonę wkurwiajacych reklam. Jak nam podnosili podatki to ani słowa i uciszano ludzi, ale jak mediom to wielki protest.
10 lut 2021 | 11:59
0
Jak nam podnosili podatki to media o tym pisały. Chyba że oglądałeś/czytałeś/słuchałeś wtedy tylko mediów publicznych.
10 lut 2021 | 13:03
0
Codziennie w służbowym aucie słucham radia, 60% czasu antenowego to srovid, 38% to aborcja 2% to reszta informacji w tym to. No sorry ale tyle co kot napłakał. Ile ustaw i innego gówna w sejmie przechodzi i nie ma o tym ani słowa albo małe wzmianki. Nad ustawą o zabraniu wolności i niemożliwości nieprzyjęcia mandatu też szumu dużego nie było. Teraz słyszę w wiadomościach, o nowym podatku to wyraźna krytyka, a jak wprowadzali inne to jakoś nie krytykowali nowych podatków, dopiero teraz jak PiS na nich haracz to się obudzili. Jedyna nadzieją że teraz ludziom się otworzą oczy.
10 lut 2021 | 17:33
0
Bo to gierka jest mordo. PIS-PO (uogólniając) jest to jedna organizacja przestępcza, a media pod kontrolą ich służb, służą do dzielenia Polaków. Na końcu zawsze wygrywają te chazarskie kurwy.
10 lut 2021 | 12:18
0
Wszystko spoko co piszesz, podpisuję się. Jest tylko jeden problem: za reklamę płaci konsument czyli my, bo reklama to jest koszt wliczany w cenę. Czyli nie dość, że nas wkur_iają to jeszcze za to płacimy. Ten podatek, jak i każdy inny, też zapłacimy bo to będzie dodatkowy koszt.
10 lut 2021 | 11:10
0
Skoro tak bardzo wspieracie to może też się wyłączcie na jeden dzień, co ?

Haha nie da rady bo milionowe wpływy z reklam by przepadły. Cwaniaki.
10 lut 2021 | 11:31
0
Dobrze prawisz Lordzie Kruszwilu!
10 lut 2021 | 13:27
0
Milionowe. Bez jaj. Jakby były miliony to by potrafili zatrudnić kogoś kto potrafi napisać tekst bezbłędnie i nie trzymać zjebów pokroju Makarewicza czy Karbowskiego czy tam Karbownika, nie wiem który z nich to piłkarz a który redaktor.
10 lut 2021 | 15:10
(Edytowany)
napisać? chyba skopiować xD.
0
napisać? chyba skopiować xD. A jeden z nich próbuje ciągle nas przekonać do swojej orientacji wstawiając dwuznaczne zdjęcia.
10 lut 2021 | 17:16
0
@Syjon hahaha mam to samo nie wiem, ktory jest ktory Karbowski hahah. Jeszcze Pietrasik depcze po pietach Karbowskiemu (czy jak mutam). Natomiast tym, ktory sie jeszcze wyroznia w jednej osobie, chwalac sie w liczbie mnogiej jest Tomasz "NASZ NEWS" xD
10 lut 2021 | 11:30
(Edytowany)
Jak nakładają nowe podatki na zwykłych obywateli to wszyscy mają to w nosie. Ale jak ruszą tylko ogromne organizacje to powstaje jeden wielki kwik.
0
Jak nakładają nowe podatki na zwykłych obywateli to wszyscy mają to w nosie. Ale jak ruszą ogromne organizacje to powstaje jeden wielki kwik.
10 lut 2021 | 13:28
(Edytowany)
Przecież media zawsze informują o nowych podatkach nakładanych na obywateli i wyrażają się negatywnie na ich temat. Ale ja mam inne pytanie, gdzie są ci obywatele i ich protesty gdy nakładana są na nich podatki? No właśnie nigdzie bo dla pisowskich miernot 500+ i inne zapomogi za pieniądze pracujących ludzi to odpowiedni argument żeby nie protestować
0
Przecież media zawsze informują o nowych podatkach nakładanych na obywateli i wyrażają się negatywnie na ich temat. Ale ja mam inne pytanie, gdzie są ci obywatele i ich protesty gdy nakładane są na nich podatki? No właśnie nigdzie bo dla pisowskich miernot 500+ i inne zapomogi za pieniądze pracujących ludzi to odpowiedni argument żeby nie protestować
10 lut 2021 | 20:36
0
No to śmiało, załóż post na FB o tym, że chcesz protestować, ojej nikt nie dołączył jaka szkoda. Zrób film na YT o tym, oj tylko 300 wyświetleń. Śmiało spróbuj coś zrobić, jak Ci te kochane media ucinają zasięgi. Wpisz sobie Korwin hot 16 challenge, ojej nie ma oryginału gdzie się podział mimo że miał 7 mln wyświetleń? Za to jest na samej górze, hot 16 Andreja Dudy pomimo że wcale go nie szukałeś. Wolne obiektywne media, dobre sobie haha. Były protesty antycovidowe, gdzie były media? Nic. W USA BLM i antifa rozpierdalały całe miasta? Nic. Wyszło pare feministek na ulice za legalizacją aborcji OOO setki tysięcy kobiet wielki strajk kobiet. Za to masz na meczykach i wszędzie indziej, jak to zajebiście, że chłop ze wstrzykniętym estrogenem rozwala kobiety w dyscyplinach sportowych yay bravo, tolerancja, prawa kobiet, przecież te kobiety miały z nim równe szanse!
10 lut 2021 | 13:29
0
To czemu jak Ci poodnoszą podatki to nie wychodzisz na ulicę i nie protestujesz? Przecież masz do tego pełne prawo! Aha no tak nie pójdziesz bo Ci Mama nie pozwoli, rozumiem. Siedź dalej w domu i wspomagaj system pisowskiej propagandy takimi nic nie wnoszącymi komentarzami!
10 lut 2021 | 11:07
(Edytowany)
meczyki i media dobry zart. Meczyki to gowno portal siejacy plotki za plotka, was to moga opodatkowac za szezenie glupoty
0
meczyki i media dobry zart. Meczyki to gowno portal siejacy plotki za plotka, was to moga opodatkowac za szerzenie glupoty
10 lut 2021 | 11:50
0
Ja, gdy mówię, że TVP to gówno nie wchodzę tam i nie piszę tam czterech komentarzy dziennie.
10 lut 2021 | 12:08
(Edytowany)
Jaki ty waleczny, kazdego spisujesz kto, co, jak i ile komentuje spoleczniaku jeden :D
0
Jaki ty waleczny, kazdego spisujesz kto, co, jak i ile komentuje? Spoleczniaku jeden, nie szkoda ci czasu na spisywanie wszystkich i wszystkiego ze smiesznego portalu? :D
10 lut 2021 | 13:08
0
Już jesteś u płokułatuły.
10 lut 2021 | 13:56
(Edytowany)
Nie ogladasz TVP bo Ci mozg (w Twoim przypadku - zalazek) wypatroszyla i splaszczyla TVN/POlsat i inne badziewia medialnego scieku. Jak nie ogladasz, czyli wedlug Ciebie "nie wchodzisz", to skad wiesz palancie, ze to gowno? Chyba, ze nim przesiakles "wchodzac na" TVN/POlsat i inne i wszystkich/wszystko mierzysz jedna miara - "gowna", opozycyjnego medialnego scieku.
0
Nie ogladasz TVP bo Ci mozg (w Twoim przypadku - zalazek) wypatroszyla i splaszczyla TVN/POlsat i inne badziewia medialnego scieku. Jak nie ogladasz, czyli wedlug Ciebie "nie wchodzisz", to skad wiesz palancie, ze to gowno? Chyba, ze nim przesiakles "wchodzac na" TVN/POlsat i inne i wszystkich/wszystko mierzysz jedna miara - "gowna", opozycyjnego medialnego scieku.
10 lut 2021 | 16:33
0
QuickMike ten to nawet do dziewczyn na chwile wchodzi i konczy raz dwa :D ten quickmike to jest osoba pokroju: nie wiem nie widzialem ale wiem najwiecej.
10 lut 2021 | 18:19
0
@carteblanche Szanuję Twoje zdanie. Jakbym miał równie wąskie horyzonty myślowe to też by mi wystarczyło TVP.

@Szambo Rambo Na "prawicy" za to macie wesoło. Szambo Rambo to chyba ksywa nadana przez kolegów podczas wyjazdu do Brukseli.
10 lut 2021 | 21:13
0
Szybki Michasiu chyba wiecej wiesz ode mnie co sie dzieje na prawicy :P Ty jak kon klapki na oczy i wio hehe
10 lut 2021 | 21:28
0
Po co się odzywasz jak gówno wiesz? Przecież solorz teraz wchodzi w dupe karakanowi. Znawca, coś gdzieś usłyszał i powtarza jak baran. Czasem lepiej wydawać się głupcem i się nie odzywać, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości.
10 lut 2021 | 21:56
(Edytowany)
Jesli Solorz chce wejsc w nasiad Prezesa, to tylko i wylacznie taktycznie. On juz na wieki osiadl w dupie niewiele wyzszego od Prezesa, obecnie nijakiego I sekretarza (nomen omen) EPL. Jesli Solorz Cie wydalil (czytaj: wyproznil) masz w Polsce alternatywe. Poldupki Borysa Lysego.
0
Jesli Solorz chce wejsc w nasiad Prezesa, to tylko i wylacznie taktycznie. On juz na wieki osiadl w dupie niewiele wyzszego od Prezesa, obecnie nijakiego I sekretarza (nomen omen) EPL. Jesli Solorz Cie wydalil (czytaj: wyproznil) masz w Polsce alternatywe. Poldupki Borysa Lysego.
10 lut 2021 | 21:52
0
POlstat jest bliżej PiSu niż PO. Zweryfikuj zanim napiszesz
10 lut 2021 | 12:13
0
Tutaj przynajmniej nikt nie usuwa Twoich nędznych wypocin, dopóki nie łamiesz prawa (Twój komentarz jest tego najlepszym przykładem). Powinieneś to docenić.
10 lut 2021 | 12:21
(Edytowany)
Zapomniales konto przelaczyc
0
Zapomniales konto przelaczyc. Pewnie sam sobie odpowiadasz z multikont :D
10 lut 2021 | 12:58
0
To po chuj tu wchodzisz
10 lut 2021 | 13:11
(Edytowany)
Bo to jest agent na usługach sovietów, który bierze od moich pieniądze za sianie fermentu w polskim internecie.
0
Bo to jest agent na usługach sovietów, który bierze od nich pieniądze za sianie fermentu w polskim internecie.
10 lut 2021 | 19:39
0
Dużo nie płacą, 600-900 zł miesięcznie, chyba że s prowokujesz jakiś bojkot, "zakłócenie " To i tysiak dodatkowo
10 lut 2021 | 11:45
0
Reklamy manipulują i powinny zostać jeszcze bardziej opodatkowane. Dla przykładu w Szwecji jest zakaz kierowania reklam do dzieci bo wiedzą jaką socjotechnikę stosują koncerny. i ch uj mnie obchodzi że połowa mediów zniknie z rynku.
Nie ogladajcie żadnej telewizji. Dobrą alternatywą jest kupno regularnie w miarę obiektywnego tygodnika żeby wiedzieć mniej więcej co się dzieje na świecie i tyle.
10 lut 2021 | 11:50
0
Dokładnie. Najbardziej mnie smieszy, że te wszystkie media strajkujące czy nie strajkujące uwazaja sie za wolne.
10 lut 2021 | 11:59
0
Pełne poparcie !
10 lut 2021 | 13:46
0
Tak jest. 3/4 to kapitał zagraniczny reklamujący i propagujący gówno. Wszyscy mówią o TVPIS a cała reszta jest taka sama. Tylko śmieszą mnie ameby że "za PO to były wolne media sądy i demokracja".
10 lut 2021 | 17:42
0
No bo było amebo. To co wyprawiają te pis-owskie skurwiele woła o pomstę do nieba. No ale motłoch wybrał i to dwukrotnie, to mamy co mamy :)
10 lut 2021 | 19:58
0
Co Ty pierdo**** człowieku xd No było było, chyba że jak siedziałeś u starych pod spódnicą na garnuszku to tak. Inni dymali za grosze a POwcy śmiali się w pysk, wyrywali laptopy w redakcji no a dzieciom rozdawali tablety w szkołach. Skończ i się nie ośmieszaj
10 lut 2021 | 22:22
0
Buhahaha xD
10 lut 2021 | 20:04
0
PiS i PO to jedno gówno, obie formacje liżą dupy zagranicznym korpo tylko jedni się do tego nie przyznają, a drudzy nawet nie starają się tego ukryć. Miejsce obu formacji i ich zdradzieckich członków jest w tym samym miejscu.
10 lut 2021 | 11:42
0
Najbardziej uprzywilejowana grupa ma jakiś problem? Ojej
10 lut 2021 | 11:22
0
ADBlock ma to w dupie ;[]
10 lut 2021 | 12:58
0
Tylko czekać jak opodatkują Adblocka
10 lut 2021 | 13:05
0
ha ha wcale mnie to nie zdziwi ;[] Jego poprzednik się skurwił i przepuszczał reklamy za odpowiednią opłatą od koncernów.
10 lut 2021 | 13:06
0
To jest podatek od REKLAM, co to ma wspólnego z wolnością słowa????
10 lut 2021 | 17:21
0
Jak ty zadajesz takie pytania, to przepraszam po ki czort wchodzisz na artykuł z takim tematem ?
10 lut 2021 | 17:38
0
przeczytaj sobie 2-gie zdanie tego artykułu, a potem daj mi odpowiedź w jaki sposób ta wolnośc słowa ma byc zagrożona
10 lut 2021 | 23:06
(Edytowany)
np taki ze w tym projekcie jest zapis w którym każde radio ma obowiązek przez 49% czasu puszczać polskie piosenki. Takie radio informacyjne jak tok-fm też, rock radio, anty radio, classic radio.
Jak to nie jest ingerencja w wolność słowa to nie wiem co jest
0
np taki ze w tym projekcie jest zapis w którym każde radio ma obowiązek przez 49% czasu puszczać polskie piosenki. Takie radio informacyjne jak tok-fm też, rock radio, anty radio, classic radio.
Jak to nie jest ingerencja w wolność słowa to nie wiem co jest.
Jeśli będziesz chciał mieć radio np. z francuskim hiphopem to przez 49% czasu antenowego będziesz miał obowiązek puszczać polską muzykę.
11 lut 2021 | 10:28
0
XD Chyba zmyśliłeś sobie ten zapis, nigdzie nie ma o tym mowy :D
10 lut 2021 | 23:17
0
O to chodzi ,że nie ma nic wspólnego. Ale wygodnie się używa kontrowersyjny sformułowań przez co tracą one jakąkolwiek moc. Zastanawia mnie jedno. Podobny model opodatkowania działa we Włoszech , Francji ,Hiszpanii , Austrii. I jestem ciekaw czy tam również media krzyczały o ataku na media. Jedna wielka mafia medialna i tyle. 70 % kapitału to zagraniczni właściciele i dlatego wielkie oburzenie, bo jak te polaczki mają czelność brać pieniądze od nas.
10 lut 2021 | 11:37
0
WIec tak.... Smieszy mnie uniesienie ludzi w tej sprawie. Zeby nie bylo, nie popieram pisu, wrecz sram na nich i widze, co odwalaja, jednakze chcialbym cos zauwazyc. Mianowicie chodzi mi wszystkie media w polsce, ktore maja Was zawsze w dupie. Wolaja od Was wysokie abonamenty, w zamian dają Wam same powtorki i mnostwo, ale to mnooooowstwo reklam. Nagle jak mają wielki problem, to wzywaja Was, zebyscie staneli po ich stronie, chociaz zawsze jeeebią Was w kakaowe oko !!!! Jeszcze raz powtorze. Sram na pis, widze do czego daza i absolutnie tego nie popieram, ale strasznie smiesza mnie teraz media i wszyscy uniesieni ludzie, ktorze nagle nie widza tego, jak polsat czy tvn, Was dyma.
10 lut 2021 | 12:01
0
Reklama to ich sposób na zarobienie pieniędzy, bo cała reszta to jest koszt. Oni nie dostają z budżetu pieniędzy tylko dlatego, że istnieją.
10 lut 2021 | 12:27
0
Niedlugo to bedziemy ogladac same reklamy, teraz zeby cos przeczytac w necie to trzeba znalezc 50 krzyzykow z reklamami zeby je wyyebac i dopiero mozna cos przeczytac
10 lut 2021 | 12:36
0
Czyli co, maszynka do robienia kasy w postaci reklam przestanie być tak opłacalna? Nie mam zamiaru się solidaryzować z kimś kto próbuje do granic możliwości wycisnąć tyle kasy z odbiorcy ile to możliwe. Włączasz radio, 10 min muzyki, 10 minut reklam. Wchodzisz na jakąś stronę w internecie, musisz przekopać się przez tonę wyskakujących reklam żeby dojść do treści.
10 lut 2021 | 14:13
0
Dokładnie. prawdziwy dramat, że zamiast 100 złotych z reklamy "niezależna" stacja zarobi tylko 95 zł, bo ktoś nałoży na nich aż 5% podatku.
10 lut 2021 | 21:19
0
Jest znacznie gorzej, bo oni się plują że jeżeli ich przychód wyniesie 1000100zł to zapłacą 7zł50gr podatku... Prasa zapłaci 7.5zł kiedy ich przychód z reklam wyniesie 15000100zł
10 lut 2021 | 23:11
0
tak działa rynek. Możesz dać 2 miliardy na telewizję cudzych pieniędzy i pierdolić w niej ludziom kłamstwa w żywe oczy. I też na końcu zajebać 15 minut reklam
10 lut 2021 | 12:57
0
O nie! Miliony Grażyn i Januszy nie obejrzy codziennnej dawki głupot Ukrytej prawdy, dlaczego ja, policjantów i policjantek, które są przerywane reklamami suplementów od wszystkiego. Jak mi przykro xD
10 lut 2021 | 11:08
0
***** ***
10 lut 2021 | 12:12
0
jebac ciebie pis jest najlepsze zasrany powcu
10 lut 2021 | 12:22
0
Areczku, zesrałeś sie.
10 lut 2021 | 12:25
0
Jebać PoPiSową lewicę pasożytującą na owocach pracy Polaków.
11 lut 2021 | 01:52
0
Chuj ci w dupę PISowski cfelu
11 lut 2021 | 15:06
0
oj dzieciaczku dzieciaczku do budy kundlu
11 lut 2021 | 18:44
0
Żebyś się zesrał w pory PISowska qrwo. Sprzedawczyku, kundlu Kaczyńskiego co rozpierdala Polskę na swoją reżimową modłę. Osądzę cię własne dzieci za sprzedaż Polski w ręce PISowskiej mafii o PRL-owskich korzeniach i toku myślenia. PIS to partia dla niewykształconej hołoty
11 lut 2021 | 20:06
0
zamknij pizde smieciu mam nadzieje ze pan morawiecki powiesi takich jak ty! i niech kaczynski ci matke wydyma i pan duda kochany dopierdoli ci podatek konfidencie
10 lut 2021 | 11:03
0
Ręce opadają, jest mi naprawdę wstyd, że mieszkam w kraju o takiej historii, gdzie dziadowie walczyli o wolność, o to żeby Polska nie zniknęła z map świata, oddawali życie, a nasz obecny rząd rujnuje wszystko, idzie na wojnę z praktycznie każdą grupą społeczną. Szczerze? Wiedzą, że zbliża się ich koniec, dlatego chcą nachłapać dla siebie jak najwięcej, miłego dnia.
10 lut 2021 | 11:13
0
Kraj powinien zrobić zbiórkę jak hot 16 tylko na jakiegoś killera, który zrobi z nimi porządek. Nie dość, że kwota by była znacznie większa niż zebrali na szpitale to każdy kto siedzi w tym bagnie by sral pod siebie każdego dnia...

Nie chce wyjść na jakiegoś psychola, ale to by coś dało.
10 lut 2021 | 14:44
0
Bo opodatkuje 5% podatkiem, w 60% obce media, które zarabiają na Polakach? LOL
10 lut 2021 | 12:28
(Edytowany)
Zupełnie nie rozumiem autora tekstu...czyli rząd chce opodatkować reklamy w mediach maksymalnie ok 10% podatkiem, a tu się okazuje, że jest to "zamach na wolne media"...Czyli mediom zostaje do zadysponowania ok 90% zysków z reklam i nadal mogą wypisywać i zamieszczać co tylko im "ślina na język" przyniesie, ale te 10% "straty" to brak wolności...Każdy obrót jakimkolwiek towarem w tym kraju jest opodatkowany, to naturalne i zrozumiałe, ale okazuje się że reklama w mediach to już nie towar i nie daje zysku..??? To o co tyle rabanu...???
Chyba należałoby jeszcze raz na spokojnie zerknąć do encyklopedii i przeczytać co oznacza słowo wolność, a co oznacza słowo podatek...i oczywiście powodzenia życzę wszystkim "niepiśmiennym" przedsiębiorcom...ciężkie czasy nastały dla takowych...;))
0
Zupełnie nie rozumiem autora tekstu...czyli rząd chce opodatkować reklamy w mediach maksymalnie ok 10% podatkiem, a tu się okazuje, że jest to "zamach na wolne media"...Czyli mediom zostaje do zadysponowania ok 90% zysków z reklam i nadal mogą wypisywać i zamieszczać co tylko im "ślina na język" przyniesie, ale te 10% "straty" to brak wolności...Każdy obrót jakimkolwiek towarem w tym kraju jest opodatkowany, to naturalne i zrozumiałe, ale okazuje się że reklama w mediach to już nie towar i nie daje zysku..??? To o co tyle rabanu...???
Chyba należałoby jeszcze raz na spokojnie zerknąć do encyklopedii i przeczytać co oznacza słowo wolność, a co oznacza słowo podatek...i oczywiście powodzenia życzę wszystkim "niepiśmiennym" przedsiębiorcom...ciężkie czasy nastały dla takowych...;))
10 lut 2021 | 23:13
0
chyba ktoś spał na ekonomii. Takie Rock radio ma zysk na poziomie 6-7%, po wszystkich kosztach które pokrywa z reklam. Jak zabierzesz im kolejne 10% to ile im zostanie ?
Dlatego pis wygrywa, debili jest więcej
10 mar 2021 | 00:03
(Edytowany)
Nie wiem jaką Ty "ekonomię" studiowałeś, ale każdy "debil" wie, że media strajkują, bo prezesi muszą przesiąść się z Merców na Toyoty i chociaż reklamy z których żyją jak pączki w maśle krzyczą że Toyota jest eko i trendy to jakoś im nie spieszno do zmian. I nie pisz tu o jakimś niszowym Rock Radio, kiedy milionerzy z TVN, Onet, WP jojczą o drobne 10% jak stare baby...A na tej ekonomii to kultury języka też chyba nie uczyli, nie mówiąc już o szacunku do drugiego człowieka... powodzenia w dorosłym życiu, może za kilka lat zrozumiesz co tu napisałem...jak już skończysz tą ciężką ekonomię i zaczniesz zarabiać swoje "miliony".
0
Nie wiem jaką Ty "ekonomię" studiowałeś, ale każdy "debil" wie, że media strajkują, bo prezesi muszą przesiąść się z Merców na Toyoty i chociaż reklamy z których żyją jak pączki w maśle krzyczą że Toyota jest eko i trendy to jakoś im nie spieszno do zmian. I nie pisz tu o jakimś niszowym Rock Radio, kiedy milionerzy z TVN, Onet, WP jojczą o drobne 10% jak stare baby...A na tej ekonomii to kultury języka też chyba nie uczyli, nie mówiąc już o szacunku do drugiego człowieka... powodzenia w dorosłym życiu, może za kilka lat zrozumiesz co tu napisałem...jak już skończysz tą ciężką ekonomię i zaczniesz zarabiać swoje "miliony".
10 mar 2021 | 20:42
0
ja już nie muszę pracować a mam 36 lat, powodzenia Ci życzę i oby twojego biznesu który prowadzisz od lat nagle nie dotykały dodatkowe opłaty które rządzący cwel chcący rozjebać je na np. radio maryja lub urodziny zenka w tvp nazwie opłatą covidową :D
10 lut 2021 | 11:40
0
Przynajmniej bedzie z góry wiadome, które media sa opłacane przez firmy zewnetrzne. Popieram podatek od reklam. A meczyki tak niby strajkuja ale niby nie strajkują..niby Info o strajku jest a niby wszystko inne działa.. także zdecydujcie sie po której stronie barykady stoicie :D
10 lut 2021 | 11:52
0
Wszystko fajnie, tylko po czym niby to stwierdzacie, że tworzycie dla nas, czytelników, "najlepszy sportowy serwis internetowy w kraju"? Było jakieś głosowanie w tej sprawie, ktoś przyznał jakąś nagrodę?
10 lut 2021 | 11:16
0
Popieram ???
STS
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Oferta na EURO 2020 w Fortunie! 600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550