Media: Real Madryt chce się pozbyć niewypału transferowego. "Rozczarował wszystkich"

Media: Real Madryt chce się pozbyć niewypału transferowego. "Rozczarował wszystkich"
Christian Bertrand / Shutterstock.com
Autor: Daniel Makarewicz 9 lip 2020 | 09:41
Real Madryt nie wiąże nadziei z Luką Joviciem. Serbski napastnik został wystawiony na listę transferową - donosi "Marca".
Jović dołączył do "Królewskich" latem zeszłego roku. Eintracht Frankfurt na sprzedaży zawodnika zarobił wówczas 60 mln ero. Jak pokazały kolejne miesiącem - ten transfer okazał się wielkim niewypałem.
Jović zawodzi na całej linii. W tym sezonie zagrał w 16 spotkaniach w Primera Division, ale tylko cztery razy znalazł się w wyjściowej jedenastce "Los Blancos". Jego dorobek to dwie bramki i jedna asysta.
Co więcej - Serb nie spełnia oczekiwań także poza boiskiem. W ostatnich miesiącach głośno było o nieprofesjonalnym zachowaniu piłkarza w trakcie kwarantanny. Piłkarz nie przestrzegał ustalonych zasad, a na dodatek nabawił się kontuzji.
Jak donosi "Marca", działacze w Madrycie stracili cierpliwość. Jović nie dostanie następnej szansy. 22-latek trafił na listę transferową.
- Serbski napastnik rozczarował wszystkich. Tak bardzo, że Real Madryt jest gotowy wysłuchać za niego ofert. Początkowo pomysł polegał na wypożyczeniu, ale teraz nikt nie wyklucza możliwości transferu definitywnego - czytamy w artykule.
- Zimny i powściągliwy charakter nie pomógł w integracji z zespołem, także na boisku. Do zastrzeżeń sportowych dołączyło też zachowanie dalekie od tego, którego oczekuje się od piłkarza Realu Madryt - podkreślono.
Gdzie trafi Jović? Dziennikarze donoszą o poważnym zainteresowaniu ze strony AC Milan. Mówi się, że Włosi, którzy szukają następcy dla Zlatana Ibrahimovicia, mogą zapłacić ok. 35 mln euro.
Źródło: Marca/TVP Sport

Tabela ligowa - La Liga

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
Real Madryt 38264587
2
FC Barcelona 38254882
3
Atlético Madryt 38182470
4
Sevilla 38192070
5
Villarreal 38181460
6
Real Sociedad 3816856
7
Granada 3816756
8
Getafe 3814654
9
Valencia 3814-753
10
Osasuna 3813-852
11
Athletic Bilbao 3813351
12
Levante 3814-649
13
Real Valladolid 389-1142
14
Eibar 3811-1742
15
Betis Sevilla 3810-1241
16
Deportivo Alavés 3810-2539
17
Celta de Vigo 387-1237
18
Leganés 388-2136
19
Mallorca 389-2533
20
Espanyol Barcelona 385-3125
1260 PLN

Dwa Trzy bonusy na start, o łącznej wartości 1225 1260 PLN. Kod rejestracyjny: MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

3100 PLN

"Pakiet Pudziana" w wysokości 3000 PLN na start gry oraz "Siano wraca", czyli 100 PLN bez ryzyka

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

600 PLN

Bonus powitalny 600 PLN. Superbet podwaja trzy pierwsze wpłaty nowych graczy

Dyskusja 78

10 lip 2020 | 19:57
0
Problem jest w tym ,że to nie Jović jest słaby tylko Benzema za mocny i tyle w temacie Xd ,a tak szczerze Real robi tutaj Duuuuuży błąd sprzedając go ,nie daj Boże Benzema niedomoże i jesteśmy bez napadziora. Luka nie dostał możliwości grania w podstawowej 11 , nawet gdy Benzema miał gorszy okres gry w tym sezonie,a szkoda bo jest to dobry grajek ,statystycznie lepszy niż Hazard czy Bale.
9 lip 2020 | 21:47
0
Koleś tak naprawdę nie dostał szansy na grę,ale wylatuje.No extra.Mam wrażenie że to taki typowy ttransfer typu Snejder,Robben itp.Pójdzie gdzie indziej i zacznie wymiatać.
9 lip 2020 | 16:12
0
Komentarz usunięty
9 lip 2020 | 15:46
0
Napoli 1
9 lip 2020 | 15:26
0
Taki niewypał jak i Alcacer w Barcelonie. Brak szans na częsta grę, bo w jednym przypadku jest Benzema, a w drugim był Suarez. Jeszcze będzie tak, że w nowym klubie będzie grać bardzo dobrze o ile dostanie więcej zaufania.
9 lip 2020 | 19:54
0
Otóż nie, akurat Jovic swoim zachowaniem po prostu na szanse nie zasłużył.
9 lip 2020 | 15:08
0
Timo Werner kolejny Ogórek z Ogórkowej Ligi haha przepadnie w Chelsea w Premier League przepchną go z Bara Mocno na początku i Ogórek przepadnie co Chelsea ma w Głowie że kupiła takiego Ogórka no co ???

Chelsea mogła kupić Raúl Jiménez a nie Ogórka Timo Wernera z Ogórkowej Ligi
9 lip 2020 | 15:31
0
BRAWO
9 lip 2020 | 16:26
0
Ty myślisz że liga angielska jest super siłowa? O Pulisicu mówili to samo że go będą przepychać, a on daje nieźle rade i sie właśnie rozkręca.
9 lip 2020 | 17:08
0
taki komenatrz mógł napisać albo człowiek niedorozwinięty, albo po prostu dziecko nie potrafiące składać zdań.
9 lip 2020 | 17:14
0
i piszę to gość który ma śmieszny ogórkowy klub Bayern monachium na avatarze pamiętaj i tak Ligi Mistrzów nie wygrają haha :)
9 lip 2020 | 20:30
0
Pewnie,nawet na finał się nie załapią
9 lip 2020 | 20:30
0
nie wygrają bo?
Jedynym problemem dla którego Bayern może nie wygrać to fakt że nie będą grać ponad miesiąc i mogą wypaść z rytmu, ale gdyby grali tera mieli by szansę na wiele.
11 lip 2020 | 21:05
0
Zabolało cię coś gamoniu? Jak nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, nawet źle składanych zdań, to jesteś debilem. Inteligent się zawsze domyśli o co chodzi.
11 lip 2020 | 21:32
0
ty kolego do mnie napisałeś?
11 lip 2020 | 21:35
0
Jeżeli to co napisałeś wyżej było do mnie to tak, napisałem do ciebie. Jezeli nie do mnie to sorry za złą ocene sytuacji.
11 lip 2020 | 23:01
0
Nie pisałem tego do ciebie tylko do idioty który pod jedną wiadomością wypisuje po 10 komentarzy o jednym i tym samym. W dodatku nie potrafi ułożyć jednego zdania.
12 lip 2020 | 12:45
0
to muszę Cię przeprosić za mój błąd. Pozdrawiam
9 lip 2020 | 15:05
0
Jovic Przykład Ogórka z Ogórkowej Ligi Który w Realu pokazał co ??? Gówno !!!!!

Macie swoją Silną Ogórkową Ligę :)
10 lip 2020 | 11:04
(Edytowany)
No, np Toni Kroos też. A Ronaldinho przychodził z Francji. Za to Real obecnie oddałby córkę i pół królestwa, żeby tylko ściągnąć Mbape z tejże ligi francuskiej. O zainteresowaniu Robertem L., Kimmichem czy wcześniej Reusem - to nawet szkoda wspominać. A dzisiaj np. Młodym Davisem z Bayernu.
0
No, np Toni Kroos też. A Ronaldinho przychodził z Francji. Za to Real obecnie oddałby córkę i pół królestwa, żeby tylko ściągnąć Mbape z tejże ligi francuskiej. O zainteresowaniu Robertem L., Kimmichem czy wcześniej Reusem - to nawet szkoda wspominać. A dzisiaj np. Młodym Davisem z Bayernu, Jadonem Sancho z Borussi czy
9 lip 2020 | 14:44
0
Widzicie macie przykład Piłkarza z Ogórkowej Ligi haha :)
10 lip 2020 | 11:05
(Edytowany)
Ile jeszcze napiszesz ogórkowych KOMENTARZY na temat SWOJEGO UPIŚLEDZENIA umysłowego?
0
Ile jeszcze napiszesz ogórkowych KOMENTARZY na temat SWOJEGO UPOŚLEDZENIA umysłowego?
9 lip 2020 | 14:33
0
W Dniu Transferu Jovic do Real Madrid Wiedziałem że Gówno tam zdziała bo jest Ogórkiem z Ligi OGÓRKOWEJ

Ogórek z Ógórkowej Ligi Niemieckiej hahaha :)
9 lip 2020 | 18:12
0
Ewidentnie masz chyba smaka na ogórki xD? Okres masz?

Zjedz ogórka bo zaczynasz gwiazdorzyć
9 lip 2020 | 14:31
0
Życzę mu transferu do BVB lub Juve, oni zrobią z niego maszynę
9 lip 2020 | 14:39
0
do Herty Berlin niech idzie tylko tam się nadaje z Piątkiem w ataku
9 lip 2020 | 14:15
0
Bzdura poprostu jest za Słaby na Real i tyle :)
Grał w Lidze Niemieckiej Czyli Ogórkowej a potem zderzenie ze Ścianą czyli Liga Hiszpańska

i Ogórek wypada z Gry :)

9 lip 2020 | 15:32
0
Ty masz jakiś problem z głową chłopie. Napisałeś praktycznie to samo w sześciu komentarzach. Nie wiem czy się kiedyś zatrułeś ogórkiem czy ktoś Ci go włożył tam gdzie nie chciałeś, ale ile można o tym mówić.
9 lip 2020 | 17:09
0
typo pod kilkoma postami daje po kilka/naście komentarzy o tym samym.
9 lip 2020 | 15:32
0
Mądrze piszesz
9 lip 2020 | 13:57
0
Wiadomo było od razu, że Jović, Haller i Joelinton się nie sprawdzą. A poszli za grubą kasę. Niemieckie kluby się śmieją.
9 lip 2020 | 13:34
0
Nadal się zastanawiam jak mógł, jak sam mówi "spaść ze ściany i nabawić się kontuzji" xd
9 lip 2020 | 13:24
0
Szkoda mi Jovica, tak samo jak Mariano. Zidane stawia na Benzemę - to jego filar, czasami da mu odpocząć. Jak obiektywnie ocenić Jovica, skoro tak mało grał. Tak samo Mariano, który zawsze jak wejdzie to gryzie trawę, ale wchodzi rzadko. Jeden i drugi przegrywa rywalizację z Benzemą. Ktoś musi być na wypadek kontuzji Karima, ale teraz przy nim nie pograją. Mariano był i grzał ławę, poszedł do Lyonu, dostał minuty i strzelał, odkupili go i grzeje ławę. Szkoda chłopa jednego i drugiego.
9 lip 2020 | 15:03
0
Dokładnie. Pozycja napastnika w Realu od lat jest zaklepana. Myślałem, że z przyjściem Jovica będzie więcej rotacji, ale nic bardziej mylnego. Benzema jest nietykalny, póki cieszy się zdrowiem.
9 lip 2020 | 18:16
0
Problemem jest target Realu...
Silą się na ściąganie młodych graczy którzy potrzebują gry a nie dostają minut.

Lepszym pomysłem byłoby kupno jakiegoś doświadczonego napastnika ok 30stki który pogodzi się z rolą Jokera z ławki coś ala Henryk Larson w Barcelonie czy swego czasu Adebayor w Realu. Kogoś kto nie będzie miał rywalizować z Beznema ale moc go zastąpić.
9 lip 2020 | 12:39
0
Co by nie było to jak Luca Ławković zmieni otoczenie to mu na zdrowie wyjdzie
9 lip 2020 | 12:21
0
Jak chcieli zaoszczędzić zamiast brać Lewego to teraz mają 60 baniek w plecy a tak to by mieli pięknego króla strzelców co sezon :p
9 lip 2020 | 13:16
0
Jak to powiedział Perez na zgromadzeniu Socios - "Lewy jest świetny, ale nie każdego piłkarza da się sprowadzić" - on zawsze chciał Lewego, ale Bayern ani przez moment nie dopuszczał myśli o rozpoczęciu negocjacji.
9 lip 2020 | 11:14
0
Największym problemem Jovicia jest miłość Zidane'a do Benzemy. Beznema jest 10 lat starszy, ma już 33 lata i Real powinien szukać dla niego następcy. Miał być nim Jović ale chore zapatrzenie Zidane'a w Benzeme niszczy mu kariere w Realu. Bale i Hazard mają prawie 3x więcej minut a tyle samo albo i mniej bramek. Joviciowi trzeba dać szanse i posadzić na ławke Benzeme bo za pare lat Zidane obudzi się z ręką w nocniku bo nie będzie miał napastnika. Jović zagrał raptem 4 mecze w podstawowej jedenastce i zdobył 2 gole, Bale zagrał 12 w podstawowym 2 bramy, Hazard 13 razy w podstawowym i 1 gol także staty Jovicia nie są tragiczne
9 lip 2020 | 12:10
0
Ja się tylko cieszę ,że Lewy tam nie poszedł. Myślę ,że u Zidane'a nie miałby wcale tak kolorowo jak się co niektórym wydaje. I nawet gdyby Lewy odwalił znowu na kimś "Wolfsburg" tylko powiedzmy 5 goli w 10 minut z ławki...to on by sobie pomyślał ,że tą jego złość trzeba wykorzystać znacznie częściej. Przypomnijmy ,że Guardiola się wtedy w Lewandowskim zakochał. Zidane powie ,że tego oczekuje od niego w każdym meczu. Lewy by się tam zasiedział potem łapałby głupie urazy i skończyłoby się to tylko tym ,że Polacy straciliby swojego absolutnego lidera i tytana pracy w ataku - Niemcy Króla Bundesligi - zyskałby jedynie Bale ,bo znalazłby wreszcie kompana do gry w golfa. Tak mi się coś wydaje ,że panowie by się zaprzyjaźnili.
9 lip 2020 | 13:13
0
Ty sie cieszysz, ciesza sie polscy kibice. Ciesza sie szefowie Bayernu ale jednak wszyscy wiemy, ze nie do konca cieszy sie Lewandowski. Pisalem o tym wielokrotnie tutaj, a idealnym podsumowaniem mojej opinii byly wyniki ankiety kibicow Bayernu, ktorzy uznali Roberta za 3 najwazniejszego pilkarza w zespole w tym sezonie. Alaba i Mueller byli przed nim.

Lewy bedzie legenda niemieckiej ligi, ale nie bedzie legenda kibicow Bayernu, nie postawia mu pomnika, nie nazwa trybuny jego imieniem itp. Generalnie chodzi mi o to, ze jak Robert odejdzie z Bayernu to 2 - 3 lata pozniej wiekszosc kibicow, bedzie go traktowac jak bylego najemnika. Nigdy nie bedzie mial szacunku Robbena czy Riberiego.

Gdyby poszedl do Realu to bez problemu wygralby rywalizacje z Benzema, zreszta nawet naciskal na Bayern zeby go sprzedali, ale 150mln to byla nierealna kwota dla Realu. Dzisiaj mialby lige mistrzow na koncie, pewnie nie jedna, moze dostalby juz zlota pilke? Dom pod Madrytem, wiecej fanow, wiecej pieniedzy - same plusy. Nikt mnie nigdy nie przekona ze Lewandowski zrobil dobrze zostajac w Bayernie, i jestem przekonany ze Robert tez to wie.
Nie umniejszam jego dokonan, ale liga w ktorej blyszczy nie jest najlepsza, przez co czesto nie jest brany pod uwage w trofeach inwidualnych. W tym roku jak najbardziej zasluguje na zlota pilke, ale skoro nawet kibicu Bayernu twierdza ze Alaba byl im bardziej potrzebny w obecnym sezonie, to moze byc ciezko.
9 lip 2020 | 15:13
0
W tej ankiecie nigdy nie będzie pierwszy...chociaż chciałbym się pomylić (ja wierzę ,że najlepszy sezon Roberta jest dopiero przed nim). Być może w tej ankiecie nie chodzi tylko o popularność ,ale decydują również inne czynniki jak na przykład ilość meczów. To nawet ciekawe ,że czasem kibice wybierają Neuera ,a czasem Kimmicha czy Boateng ,którzy teraz nie znaleźli się nawet w pierwszej trójce. A Lewy z tego co kojarzę zawsze jest w ankiecie wysoko ,ale nigdy jej nie wygrał. Na pewno nie decyduje o tym popularność już bardziej lojalność ,a tego u Roberta w pewnym momencie zabrakło - gdy zatrudnił Zahaviego i domagał się głośno transferu do Realu. Czy gra w Realu to jego marzenie? Być może...w końcu nigdy tego nie ukrywał. Ja jednak stworzyłem mu alternatywną rzeczywistość w ,której coś miedzy nim ,a Zizu nie do końca "pykło". Dlatego też często faworyzuje swojego pupilka Beznemę jego kosztem - który również odżył po przyjściu takiego piłkarza Lewy i zmotywowało go to do cięższej pracy. LM może by zdobyli ,a może by nie zdobyli ,bo przegraliby w finale po dogrywce i karnych może nawet i z Bayernem ;p (Lewy by strzelił karnego) - Złotej Piłki by nie wygrał...a pewnego dnia siedząc sobie na ławeczce w meczu z Levante czy inną Mallorcą. Wspominałby te czasy gdy miał wszystko. Był przez wszystkich szanowany i podziwiany. Wspominałby "Oktoberfest" i Bawarię...by po chwili uświadomić sobie ,że tak naprawdę to był szczęśliwszy gdzie indziej. Nie zgadzam się ,że za 2-3 lata nie zapracuje sobie na podobny szacunek w Bayernie co Robben i Ribery. Już jest 3 kapitanem zespołu ,więc to po prostu nieuniknione. Jak dokończy kontrakt i odejdzie to będzie na równi z nimi.
9 lip 2020 | 17:59
0
Ciekawa wypowiedz, jednak jak sam podkresliles, to jest twoja alternatywna wersja rzeczywitosci. Poza tym nie wiesz na czym bazuja wyniki ankiety i domniemywasz ale ze ilosc meczow.. lewandowski opuszszcza mniej meczow niz Alaba i Mueller wiec troche smieszny argument. Pytanie, bylo proste, kto byl najpotrzebniejszym pilkarzem i nie dorabiaj do tego jakiejs teorii. Pp prostu Lewego nie ceni sie tak bardzo, bo nie jest Niemcem. Bayern mial wiele legend ale tych zagranicznych to pewnie ciezko ci bedzie wymienic, bo sie ich tam nie wspomina. Lewandowskiego na transfer namawialo pol Realu z prezesem wlacznie, i kiepskie jest gadanie o pupilku Benzemie. Zidane nalegal na transfer Jovicia bo wiedzial ze z Benzema daleko nie zajedziemy. A jednak sie udalo. Fart. Wybij sobie z glowy, ze lewy kiedykolwiek zblizy sie do szacunku robbena czy riberiego, ktorzy maja swoje fan cluby w monachium, lewy ma jakis czy sam sobie zalozy? No i najsmieszniejsze co ci wyszlo na koniec to porownywanie Madrytu do Monachium jako miasto. No Monachium to moze byc atrakcyjne dla fanow piwa i gosci w krotkich spodenkach. Jakbys nie naciagnal swojej alternatywnej historii to i tak bedzie ciezko w to uwierzyc. Na koncu zostana fakty, Lewy chcial i zrobil wszystko co mogl zeby przeniesc sie do Madrytu, ale sie nie udalo. Zadowolil sie tym co ma. A juz tak prywatnie rzecz biorac, to ja wolalbym miec Polaka tworzacego historie w Realu, niz w Bayernie bo obydwoje wiemy, co jest bardziej prestizowe i popularne na swiecie.
9 lip 2020 | 18:32
0
Pytanie brzmi czy w Realu Lewandowski byłby wyżej w takiej ankiecie niż jest teraz w Bayernie? Śmiem w to wątpić. Real nie potrafił należycie uhonorować własnych legend jak Raul czy Casillas a miałby lepiej potraktować Lewandowskiego?

Po za tym do w Madrycie? Lewy wiele razy powtarzał ze lubi mieszkać w Niemczech. W czym więc problem? Więcej pieniędzy? Lewy nie może narzekać na kasę w Bayernie, dostaje wszystko co chce, a Bayern mimo że skąpi to kasę ma i nie zawahał się dać Lewemu kasę byleby został.

Lewy bardzo dobrze czuje się w Bayernie. Nigdy nie narzekał na te aspekty które wspominasz czyli brak docenienia przez fanów bo klub ceni go bardzo wysoko.

Aspekt sportowy też przemawia za Bayernem. W Bayernie ma niepodważalną pozycję której nie miał by w Realu. A czy wygrał by LM? ZP? Możemy gdybać. Pytanie czy nagrody indywidualne są dla niego ważniejsze niż nazwijmy to szczęście w miejscu w którym żyje?

Real to światowy top. Moim zdaniem Polscy piłkarze lepiej czują się jednak w tych mniejszych w których się wybijają. Moim zdaniem Lewy pasuje do Bayernu charakterologicznie. Real to jednak show, pieniądze, wielkie transfery, nazwiska, gwiazdorstwo. A Lewy to jednak typ pracusia, niezawodność. Typowa niemiecka firma.
10 lip 2020 | 14:25
0
No Lewemu tak bardzo zalezalo na Bayernie, mieszkaniu w Niemczech i calym tym prestizu zwiazanym z gra w niemieckiej lidze ze zwolnil Kucharskiego, dla ktorego to juz byly za wysokie progi. Zahavi wynegocjowal transfer za 150mln i temat sie skonczyl. Real nie chcial placic wiecej niz 100. Fakt jest taki ze Lewandowski chcial grac w Realu i zrobil wszystko co mogl zeby tak bylo, jednak przeliczyl sie, ze potraktuja go z szacunkiem i pozwola mu odejsc, bo tak samo jak Hazard nie ukrywal swoich sympatii do Realu. Twierdzisz, ze Lewy to taki pracus, ale nie dalby rady wygryzc kogos ze skladu w Realu? Ktos wgl bierze pod uwage, ze Lewy moglby grac razem z Benzema?

Dla mnie jest wiadome, ze jesli spelnienie marzen mu sie nie udalo, to wybral najlepsza opcje i zostal w Bayernie, kontrakt ma tez bardzo wysoki bodajze najwyzszy w Bayernie i sportowo tez spoko, nie mozna powiedziec ze zepsul sobie kariere czy cos w tym stylu. Jednak, Real i Barcelona ( juz troche mniej ) to nieporywnywalny prestiz, a przy dobrych wiatrach, ktore dopiero niedawno odcielo Realowi, mozna bylo zdobyc naprawde duzo trofeow i to tych z najwyzszej polki.

Gdzies tam czlowiek sie zastanawia, jak Real wygladalby kiedys i dzis gdyby Lewy poszedl z Borussi do Realu lub jakos szybciej z Bayernu. Ja jestem przekonany ze Lewy skonczylby historie Benzemy w Realu. Fajnie patrzyloby sie na gre Ronaldo z Robertem, i szkoda naprawde szkoda..
10 lip 2020 | 15:03
(Edytowany)
Co ?

Oprócz zmiany agenta Lewy nie zrobił nic aby wywrzeć presję na Bayernie aby wymusić transfer do Realu.
Nie postąpił jak Bale czy Modrić swego czasu wymuszając transfer. Także czy naprawdę zrobił wszystko ? Śmiem w to wątpić i to bardzo. Gdyby naprawdę chciał i naprawdę mu zależało to do transferu by doszło. Jego próby odejścia można by porównać do tego co było z DDG :) Niby chciał ale jak się nie udało przedłużył kontrakt i do dzisiaj gra w ManU. Sam Zahavi też gówno zrobił oprócz szopki medialnej bo to nie On wynegocjował transfer za 150 mln tylko Bayern dał taką zaporową cenę wiedząc, że Real się na to nie zgodzi. Hazard nie ukrywał sympatii i coś w tym kierunku robił uzgadniając z Cheslea że dadzą mu odejść. Lewy z Bayernem tego nie zrobił co tylko potwierdza, że wcale nie był taki zaangażowany w odejście jak Hazard.

Bayern potraktuje Lewego z szacunkiem i dadzą mu odejść? Może jeszcze mieli za darmo puścić ? Ja się cieszę, że Bayern się nie wypiął i nie dał wyruchać. Real od kilku lat sępi i liczy, że wszyscy jeszcze będą dopłacać.

Tak, uważam, że Lewy to pracuś. I nie ma wątpliwości, że Lewy nie wygryzł by ze składu Benzemy. Nie dlatego, że jest za słaby czy coś ale dlatego, że Benzema to pupilek i grac po prostu będzie. Myślałem, że to oczywiste dla kogoś kto kibicuje Realowi.

A dla mnie wiadome jest, że Lewandowski nie marzył o Realu tak jak się wszystkim wydawało. Zwłaszcza fanom Realu. Lewy nie chciał palić mostów i wymuszać odejścia tak jak zrobili to Modrić czy Bale. Nie postawił wszystkiego na jedną kartę.

Mnie się wydaje, że gdyby Real ściągnął Lewego to Robert by utknął. Real próbowałby grać i Lewym i Benzemą przez co trafił by i jeden i drugi, a co za tym idzie Lewy nie osiągnął by takiego poziomu na jakim jest teraz. Ja nie wierzę w to że Real byłby zdolny do oddania Benzemy. No i Lewy w Bayernie ma niezaprzeczalną pozycję w zespole. W Realu byłby jednym z wielu przy Ronaldo czy Benzemie. Nie miałby tyle swobody. Taktyka nie byłaby układana pod niego itp itd. Niestety możemy gdybać. I tak i tak możemy się cieszyć, że lewy osiągnął poziom światowy.
0
Co ?

Oprócz zmiany agenta Lewy nie zrobił nic aby wywrzeć presję na Bayernie aby wymusić transfer do Realu.
Nie postąpił jak Bale czy Modrić swego czasu wymuszając transfer. Także czy naprawdę zrobił wszystko ? Śmiem w to wątpić i to bardzo. Gdyby naprawdę chciał i naprawdę mu zależało to do transferu by doszło. Jego próby odejścia można by porównać do tego co było z DDG :) Niby chciał ale jak się nie udało przedłużył kontrakt i do dzisiaj gra w ManU. Sam Zahavi też gówno zrobił oprócz szopki medialnej bo to nie On wynegocjował transfer za 150 mln tylko Bayern dał taką zaporową cenę wiedząc, że Real się na to nie zgodzi. Hazard nie ukrywał sympatii i coś w tym kierunku robił uzgadniając z Cheslea że dadzą mu odejść. Lewy z Bayernem tego nie zrobił co tylko potwierdza, że wcale nie był taki zaangażowany w odejście jak Hazard.

Bayern potraktuje Lewego z szacunkiem i dadzą mu odejść? Może jeszcze mieli za darmo puścić ? Ja się cieszę, że Bayern się nie wypiął i nie dał wyruchać. Real od kilku lat sępi i liczy, że wszyscy jeszcze będą dopłacać.

Tak, uważam, że Lewy to pracuś. I nie ma wątpliwości, że Lewy nie wygryzł by ze składu Benzemy. Nie dlatego, że jest za słaby czy coś ale dlatego, że Benzema to pupilek i grac po prostu będzie. Myślałem, że to oczywiste dla kogoś kto kibicuje Realowi.

A dla mnie wiadome jest, że Lewandowski nie marzył o Realu tak jak się wszystkim wydawało. Zwłaszcza fanom Realu. Lewy nie chciał palić mostów i wymuszać odejścia tak jak zrobili to Modrić czy Bale. Nie postawił wszystkiego na jedną kartę.

Mnie się wydaje, że gdyby Real ściągnął Lewego to Robert by utknął. Real próbowałby grać i Lewym i Benzemą przez co tracił by i jeden i drugi, a co za tym idzie Lewy nie osiągnął by takiego poziomu na jakim jest teraz. Ja nie wierzę w to że Real byłby zdolny do oddania Benzemy. No i Lewy w Bayernie ma niezaprzeczalną pozycję w zespole. W Realu byłby jednym z wielu przy Ronaldo czy Benzemie. Nie miałby tyle swobody. Taktyka nie byłaby układana pod niego itp itd. Niestety możemy gdybać. I tak i tak możemy się cieszyć, że lewy osiągnął poziom światowy.
10 lip 2020 | 15:12
0
No fajnie masz swoje zdanie, nawet twierdzisz ze to wymysl fanow Realu ze Lewy marzyl o Realu. Czas zakonczyc dyskusje.
11 lip 2020 | 14:27
0
Jak można mieć inne zdanie na ten temat skoro Lewy nie zrobił wszystkiego aby się w tym Realu znaleźć. Widocznie nie zależy mu na grze w Realu tak bardzo jak się wszystkim wydawało.

Gdyby było inaczej zastrajkował by treningi, wymusił transfer albo chociażby podczas rozmowy z władzami Bayernu ten transfer zażądał. Niestety nic z tych rzeczy nie miało miejsca. Oprócz zmiany agenta i szumu medialnego (kto wie czy to w ogóle była prawda a nie tylko szopka ze strony pudelków).

Marzył, a w ogóle po te marzenia nie chciał sięgnąć.
9 lip 2020 | 19:25
0
Tworzę swoje wizje alternatywnych rzeczywistości tylko w kontekście Lewego i jego przygody z Realem Madryt ,bo uważam ten temat na raz na zawsze zamknięty. Nie ma takiej siły ,która wyciągnie go z Monachium. Jednak pozwól ,że się z tobą nie zgodzę ,bo ja trochę inaczej to zapamiętałem. Moim zdaniem było tak jak piszesz ,że pół Madrytu chciało Roberta u siebie włącznie z prezesem. Było tak do czasu ,aż odkochali się w w nim po mundialu. Gdyby Lewy strzelił choć jedną bramkę na mundialu to zupełnie inaczej by to wyglądało ,ale nie zdobył ani jednej. Przez co wielu Hiszpanów w tym Perez (który od zawsze miał bzika na punkcie mundialowych gwiazdek) zaczęło wątpić w jego umiejętności. W efekcie Real podczas negocjacji nie wykazał się wystarczającą determinacją by go pozyskać - w skrócie proponowali za mało siana. Lewy odbił się tym samym od ściany i zrozumiał ,że bardziej cenią go w Monachium. Ot cała historia. Co do ankiety to oczywiście ,że są to jedynie moje domniemania (Muller miał 2 spotkania więcej niż Lewy - Alaba miał mniej) jednak równie dobrze nie trudno jest mi sobie wyobrazić ,że po pierwszym lub drugim bardzo dobrym sezonie w Realu (okraszonym nawet zdobyciem LM) Lewy nie wygrywa ankiety na najlepszego piłkarza Realu Madryt. Tylko zgarnia to wyróżnienie Ramos czy Casemiro. Skąd ta pewność ,że akurat w Hiszpanii bardziej docenią Polaka? Niestety ,ale Robert troszkę podpadł kibicom Bayernu i tym samym musi jeszcze poczekać by odbudować ich zaufanie. A Robben i Ribery nie zapominajmy wygrali dla Bayernu to co najważniejsze czyli LM nic dziwnego ,że mają swoje fan cluby. Należy jeszcze pamiętać ,że nawet jak Bayern wygra LM to Lewandowski będzie mieć dalej o jedno zwycięstwo mniej niż np. Muller czy Alaba ,dlatego uważam ,że akurat ten plebiscyt należy traktować z lekkim przymrożeniem oka ,bo kibic to zawsze patrzy na całokształt i często kieruje się w swoim wyborze sercem ,a nie rozumem z pobudek czysto patriotycznych. Moim zdaniem na wszystko przyjdzie pora i jak na razie Lewy jest na bardzo dobrej drodze by na ten szacunek legendy klubu sobie zapracować. Gdyby pobił rekord Gerda myślę ,że nie byłoby wątpliwości. Albo jak wygra dla nich LM ,ale niech ma w tym swój duży udział. I na koniec co do miasta to nie chodziło mi o to by porównywać oba miejsca. Tylko by wywołać w nim pewne nieodwracalne wspomnienia miejsca i swojej wielkości ,gdy na każdy mecz każdy trener zaczynał ustawianie składu od nazwiska Lewandowski. W Realu mógłby tego nie mieć ,ale to tylko w mojej pesymistycznej wizji. Gdyby tam poszedł to pewnie przerzuciłbym się na La Liga i trzymał za niego kciuki. Jednak akurat mnie osobiście jako kibica bardziej grzeje Bundesliga. Po prostu na tej lidze się wychowałem. Zawsze grało w niej dużo Polaków itd. Dla mnie to zawsze była topowa liga. Może nie tak bogata ,ale frekwencje to mają akurat największą w Europie. Jak pisałem wyżej JA się cieszę ,że został ;) Pozdro!
9 lip 2020 | 12:58
0
Najwiekszym problemem Jovicia jest jego glowa i jego otoczenie. Nawet jego agent, jest tak malo profesjonalny, ze kazdy by go zwolnil. Ciezko jednak zwolnic ojca. Porownujesz Hazarda do Jovicia? Okej zrobmy porownanie. Hazardowi zlamali kosc jak wchodzil na najwyzszy poziom i bylo to widac w kazdym kolejnym meczu. Jovic zlamal kosc w stopie, siedzac w domu na izolacji (rzekomo spadl ze scianki, cokolwiek to znaczy). Hazard wrocil po kontuzji, pokopali go po nodze i kontuzja sie odnowila. Jovic wrocil po kontuzji, i w pierwszy wolny dzien od treningow, zaprosil kolege do domu, ktory zarazil go koronawirusem i Real jest zmuszony do wyizolowania Jovicia. W piatek nie zagra na pewno. I nie rozumiem czemu w swoich porownaniach nie wymieniasz Mariano? Nie pamietam ktory to byl mecz, ale wszedl w 90minucie i w pierwszej akcji strzelil gola i zrobic wiecej w 15 sekund niz Jovic przez pol roku.
I ja oczywiscie, nie mowie ze trzeba sie go pozbyc. W Eintrachcie pokazal ze jest swietnym pilkarzem, a wczesniej w Benfice grzal lawe rowno w kazdym meczu, i wlasnie wtedy pojawialy sie pierwsze doniesienia, ze Jovic ma mentalnosc dziecka.
9 lip 2020 | 16:30
(Edytowany)
W realu duża ilość młodych się marnuje, naściągaja za dużo i większość ławka, albo rezerwy. Gdyby ich porozrzucać po innych klubach to pewnie by grali zbierając liczby.
0
ssdsfsdfds
9 lip 2020 | 16:32
0
W realu duża ilość młodych się marnuje, naściągaja za dużo i większość ławka, albo rezerwy. Gdyby ich porozrzucać po innych klubach to pewnie by grali zbierając liczby.
9 lip 2020 | 17:35
0
Co z tego? Nie podpisuja kontraktow z Realem bo ktos im kazal. Rodrygo mial milion ofert, wybral Real, to samo Vinicius, Kubo i Reinier, ktory wybral Real pomimo tego, ze wiedzial, ze docelowo ma wzmocnic Castille. Kubo nawet wolal Real od barcelony po mieli na niego lepszy pomysl. Real ma ten przywilej, ze moze sobie sciagac najwieksze talenty, weryfikowac je, i ewentualnie pozbywac sie praktycznie bez strat. A mlodzi dalej w to ida, bo wiedza ze Real Madryt to szczyt. Tez moze przypomnij kiedy jakis mlody pilkarz byl niezadowolony z gry dla Realu to bedzie nam to latwiej zweryfikowac a ty bedziesz mial jakies argumenty, poza subiektywna ocena sytuacji.
11 lip 2020 | 21:03
0
Wymień te milion ofert. CIekawe ilu z tych wszystkich naściąganych utrzyma się w realu a ilu zmarnuje.
9 lip 2020 | 11:14
0
Czułem że tam zgnije, przy takim trenerze i takim konkurencie było to poprostu pewne. Lepiej niech stamtąd ucieka, może Napoli?
9 lip 2020 | 12:38
0
Jeżeli Milik odejdzie to Napoli będzie ciekawym kierunkiem gdzie powinien dostać sporo minut (na zmianę z Mertensem).
9 lip 2020 | 17:10
0
We Włoszech mógłby się odbudować, ale tylko nie do Milanu. Tam jest Rebić, leao i narazie nie trzeba więcej napastników.
11 lip 2020 | 09:12
0
Dlatego właśnie o Milanie nie wspomniałem, za duży tłok by się zrobił jeszcze dodając Ibrę
11 lip 2020 | 17:58
0
Ibra chyba odejdzie, ale jeżeli skrzydła w Milanie (oby nie) znowu zasną to napastnicy będą mieli ciężko i taki Jović będzie miał problem się odbudować.
9 lip 2020 | 10:45
0
Ooo właśnie, zagrał 4 razy w wyjściowej jedenastce to wszystko tłumaczy...

Jak na 4 spotkania 2 bramki i jedna asysta, nie wygląda tak zle co?
Jeżeli Zidane'owi się nie spodobasz, masz prze je ba ne...
9 lip 2020 | 11:12
0
Nie wiem czy przerobiles material szkolny na temat czytania ze zrozumieniem ale on zagral w 16 meczach i zdobyl 2 bramki i jedna asyste co nawet na rezerwowego napastnika z takimi grajkami wokol Siebie to tragiczny wynik
9 lip 2020 | 11:17
(Edytowany)
taa z czego z tych 16 meczy w 12 wchodził w 85 minucie. Jović miał dużo mnie minut niż taki Bale czy Hazard
0
taa z czego z tych 16 meczy w 12 wchodził w 85 minucie. Jović miał dużo mniej minut niż taki Bale czy Hazard
9 lip 2020 | 11:53
0
No chyba nie, w 4 z 12 wchodzil po 85 minucie.
9 lip 2020 | 11:41
0
Tylko ,że akurat te 2 bramki strzelił wchodząc z ławki (łącznie 12 razy) ,asystował jak grał od początku. Czyli 4 spotkania od początku i 0 goli i 1 asysta. Wiem ,że to wiesz i starasz się tylko spojrzeć na jego statystyki w innym świetle. Nie zrozum mnie źle ,bo w sumie się z tobą zgadzam ,zwłaszcza co do Zizu ,ale tak generalnie to zawiódł ,bo oczekiwania w stosunku do niego były dużo większe. Strzeliłby z 5-6 bramek więcej i w ogóle nie byłoby tematu. A teraz wyciągają mu nawet jego charakter i twierdzą ,że nie umie się dostosować. Wyciągać mu będą też brak dyscypliny ,którym wykazał się podczas przerwy spowodowanej wirusem. Dlatego chyba lepiej sprzedać ,bo gość jest spalony.
9 lip 2020 | 16:05
0
alterego1985

Masz rację, miejmy nadzieję, że jeszcze odpali w przyszłym sezonie, chociaż to mało prawdopodobne... Hmm, tak sobie myślę, może lepiej wypożyczyć, bo i tak pieniędzy za niego zapłaconych nawet w połowie, nie odzyskamy :/
9 lip 2020 | 17:07
(Edytowany)
Wypożyczenie wydaje się najbardziej sensowną opcją. W końcu to na wypożyczeniu z Benfiki do tej pory najbardziej zyskał na wartości.
0
Wypożyczenie wydaje się być najbardziej sensowną opcją. W końcu to na wypożyczeniu z Benfiki do tej pory najbardziej zyskał na wartości.
9 lip 2020 | 10:42
0
A czego oni się spodziewali po zawodniku, który zagrał jedną dobrą rundę i od razu przeszedł ze średniaka BL do czołowej drużyny świata z presją 60m EUR transferu? To była ruletka od samego początku.

Tabela ligowa - La Liga

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
Real Madryt 38264587
2
FC Barcelona 38254882
3
Atlético Madryt 38182470
4
Sevilla 38192070
5
Villarreal 38181460
6
Real Sociedad 3816856
7
Granada 3816756
8
Getafe 3814654
9
Valencia 3814-753
10
Osasuna 3813-852
11
Athletic Bilbao 3813351
12
Levante 3814-649
13
Real Valladolid 389-1142
14
Eibar 3811-1742
15
Betis Sevilla 3810-1241
16
Deportivo Alavés 3810-2539
17
Celta de Vigo 387-1237
18
Leganés 388-2136
19
Mallorca 389-2533
20
Espanyol Barcelona 385-3125
1260 PLN

Dwa Trzy bonusy na start, o łącznej wartości 1225 1260 PLN. Kod rejestracyjny: MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

3100 PLN

"Pakiet Pudziana" w wysokości 3000 PLN na start gry oraz "Siano wraca", czyli 100 PLN bez ryzyka

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

600 PLN

Bonus powitalny 600 PLN. Superbet podwaja trzy pierwsze wpłaty nowych graczy