Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Michał Pol ostro o Superpucharze Hiszpanii: Symbol patologii współczesnego futbolu

Michał Pol
Źródło zdjęcia: screen z youtube.com

Michał Pol ostro ocenił rozgrywki o Superpuchar Hiszpanii. - To symbol patologii współczesnego futbolu - uważa dziennikarz.

Tradycyjnie w meczu o krajowy superpuchar gra mistrz ze zdobywcą pucharu. Hiszpański Związek Piłki Nożnej wymyślił jednak nowy format - turnieju z udziałem czterech zespołów.

- To, co się wydarzyło, jest symbolem patologii współczesnego futbolu. Superpuchar Hiszpanii jako turniej, rozgrywany w Arabii Saudyjskiej, a w finale nie zagra, ani mistrz Hiszpanii, ani drużyna, która grała w finale Pucharu Króla. Parodia, groteska - dokładnie tak - komentował Pol na swoim kanale na Youtube.

Dziennikarz krytykuje format turnieju, ale druga połowa czwartkowego meczu Atletico z Barceloną go urzekła. Padło w niej pięć goli, a drużyna Diego Simeone ostatecznie wygrała 3:2.

- Dostaliśmy fantastyczną reklamę hiszpańskiego futbolu - ocenił Pol.

Finał Superpucharu Hiszpanii odbędzie się w niedzielę. Początek meczu Real - Atletico o 19:00.

Źródło: youtube.com
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

49
12 sty 2020 | 20:00
(Edytowany)
Kasa Panowie kasa , ceny poszły w górę każdy pilkarzyna po dobrym jednym sezonie kosztuje ok 80mln e. Do tego tyle grają, ze dobrych zawodników którym trzeba zapłacić więcej każda drużyna musi mieć więcej chcąc liczyć się na wielu frontach. Dlatego już kombinują więcej meczy tourne po Azji, stanach itp.. gra w emiratach byle uciulac trochę hajsu...
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kasa Panowie kasa , ceny poszły w górę każdy pilkarzyna po dobrym jednym sezonie kosztuje ok 80mln e. Do tego tyle grają, ze dobrych zawodników którym trzeba zapłacić więcej każda drużyna potrzebuje więcej chcąc liczyć się na wielu frontach. Dlatego już kombinują więcej meczy tourne po Azji, stanach itp.. gra w emiratach byle uciulac trochę hajsu...
12 sty 2020 | 19:23
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A mi to wisi kalafiorem ile gra drużyn i gdzie jak na razie jest na co popatrzeć 🤑🤑🤑🤑
12 sty 2020 | 18:42
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ma 100% racji. Miejsce finału jest wielce wymowne po tym gdy o superpuchar nie zagra ani mistrz ani zdobywa pucharu. To nawet nie jest smieszne, to po prostu żalosne.
12 sty 2020 | 16:43
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Źródło zdjęcia:screen z youtube, hahahahaha:)
12 sty 2020 | 15:30
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
hmmm... pseudo komentatorzy. jakos nigdy nie slyszalem narzekania, ze izrael gra w mistrzostwach europy.
12 sty 2020 | 14:40
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No i ma racje ale kibice realu będą teraz bronić na siłę tej formuły bo ich klub gra w finale mimo że w normalnych warunkach nie powinien grać o superpuchar ... a pewnie gdyby sytuacja była odwrotna to byście pierdolili że barca jest ciągnięta przez hiszpańska federacje :D każdy normalny kibic widzi co tu się odpierdala i trzeba być debilem żeby bronić tego co federacja zrobiła z tym pucharem
11 sty 2020 | 22:38
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
oh jej, Barcelona przegrała więc od razu turniej do bani.
a co w takim razie powiedzieć o tym, że kobiety piłkarki pracują tak samo ciężko jak faceci a zarabiają grosze, albo to że czarnoskórzy piłkarze są ciągle bezpardonowo obrażani przez tzw "kibiców" nie wspominając o ciągłych symulkach i próbach wyłudzenia karnych/wolnych/kartek które potem nie są w żaden sposób karane.
a ten pierdoła się uczepił co jak co mało istotnego pucharu, który wcześniej i tak był traktowany jak najbardziej po macoszemu jako forma przetarcia przed sezonem ligowym
12 sty 2020 | 00:55
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zginęło tyle osób w zestrzelonym samolocie, po co w ogóle zajmować się jakimkolwiek sportem. Widzisz logikę? Tak, w Twojej pogadance też jej nie ma.
11 sty 2020 | 15:26
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Superpuchar to mecz mistrza kraju ze zdobywcą pucharu. Tak było dotąd. Nie powinni tego zmieniać. Zgadzam się z Michałem.
11 sty 2020 | 13:02
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
rownie dobrze w finale super pucharu hiszpanii moze zagrac znicz biala piska vs pelikan lowicz
Taka obecnie wartosc ma ten puchar.
11 sty 2020 | 11:42
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jedyny patomejwen który mówi jak jest
11 sty 2020 | 11:33
+48
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A czy nie patologią jest, że w Lidze Mistrzów grają zespoły które od lat nie były żadnymi mistrzami? A to że superpuchar Hiszpanii odbywa się w Arabii to już mnie nie dziwi. Światem rządzi kasa a tę mają tylko Arabowie i Żydzi. Pierwsi lokują ją w sport, rozrywkę turystykę islamizację a drudzy w nieruchomości i banki, zapożyczanie gojów i całych narodów
11 sty 2020 | 15:52
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
co do LM pełna zgoda, też mnie to wkurza
11 sty 2020 | 11:09
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na mnie większe wrażenie robi sama formuła rozgrywania tego turnieju w Arabii. Ale cóż - Arab płaci i Arab wymaga. Kupili sobie całe kluby, żeby im przygrywały, kiedy tylko zapragną. To oczywiście pod przykrywką promocji futbolu. Podobna sytuacja jak z dziwkami, które latają do krajów arabskich przyjmować klocki na klatę. One też pod sprytnie ukrytym kitem wykonują swoją profesję Piłkarzy również się pakuje w samolot i grają dla arabstwa mając swoich kibiców w dupie. Zabijany jest futbol, idea kibicowania i barw klubowych. Niby Platini i Blatter odeszli z władz, ale duch korupcji i zaprzedania pozostał.
11 sty 2020 | 11:22
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Teraz to prześlij do władz tych klubów które za udział w tym przedsięwzięciu kupią sobie piłkarza albo dwóch.
11 sty 2020 | 11:40
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie bardzo rozumiem. Tzn, że dobrze robią grając tam, bo mogą sobie piłkarzy za taki wyjazd dokupić? A bez takiego wyjazdu, to juz nie byłoby ich stać na to?
11 sty 2020 | 12:38
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piłkarze nie mają kibiców w dupie. Czy to oni chcą latać tak długie dystanse żeby rozegrać 1/2 mecze ? Kwestia jest taka, że to nawet nie Fifa jest tu winna tylko hiszpańska federacja i władze 4 klubow które biorą udzial. Jak można tych zawodników porównywać do dziwek? Dla mnie dramat.
11 sty 2020 | 14:27
(Edytowany)
Masz rację, ale ja nie miałem na myśli samych piłkarzy. Myślałem o klubie, jako całości, o władzach-w końcu to oni płacą, kupują i zarządzają. Piłkarze im do tego są potrzebni. Może niezbyt fortunnie napisałem, ale właśnie o to mi chodziło. A odnośnie dziwek, to nie porównywałem nikogo personalnie, bo w tym przypadku miałem na myśli styl i etykę zawodową. Ot i tylko tyle :-)
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz rację, ale ja nie miałem na myśli samych piłkarzy. Myślałem o klubie, jako całości, o władzach-w końcu to oni płacą, kupują i zarządzają. Piłkarze im do tego są potrzebni. Może niezbyt fortunnie napisałem, ale właśnie o to mi chodziło. A odnośnie dziwek, to nie porównywałem nikogo personalnie, bo w tym przypadku miałem na myśli styl i etykę pracy. Ot i tylko tyle :-)
12 sty 2020 | 02:24
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spooczko, następnym razem doprecyzuj szybciej.
11 sty 2020 | 11:06
-27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Patologią to są wypowiedzi tego człowieka...kolejny znawca pokroju Borka czy kołtonia
12 sty 2020 | 15:29
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a kto twoim zdaniem jest smietanka polskiej komentatorki? szpak? albo smutasy z canal+?
11 sty 2020 | 10:56
(Edytowany)
'Pilka nozna', taka serwowana prze np meczyki, to z czego ona sie sklada? Tak na oko, 50% to ploteczki kto przynależy do jakiego klubu, jakies 10% to kreskowki czy grafiki oderwane od rzeczwystosci a wyrazajace marzenia gimbazy, w stylu 'mbape w realu?' 10% to moda - nowe stroje, koszulki, etc. Samego futbolu w takiej wspolczesnej pilce jest moze 10%, i bedzie jeszcze mniej. Wczoraj byla podnieta zjebana akcje. No ludzie, podnieta byla tylko dlatego, ze zrobił to Mpabe, ten Mbape od Raioli, sponsorowany przez Adidasa, 6 w rankingu popularnosci na meczykach, wiec mamy tu juz kompletne celebryctwo.
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
'Pilka nozna', taka serwowana prze np meczyki, to z czego ona sie sklada? Tak na oko, 50% to ploteczki kto przynależy do jakiego klubu, jakies 10% to kreskowki czy grafiki oderwane od rzeczwystosci a wyrazajace marzenia gimbazy, w stylu 'mbape w realu?' 10% to moda - nowe stroje, koszulki, etc. Samego futbolu w takiej wspolczesnej pilce jest moze 10%, i bedzie jeszcze mniej. Wczoraj byla podnieta zjebana akcje. No ludzie, podnieta byla tylko dlatego, ze zrobił to Mpabe, ten Mbape od Raioli, sponsorowany przez Adidasa, 6 w rankingu popularnosci na meczykach, wiec mamy tu juz kompletne celebryctwo, bo gdyby takie samo zagranie pilkarskie zostalo wykonane przez noname to by nikt sie nie odezwal, ani z dziennikarzy, ani z komentujacych na meczykach. Sami jesteście winni takiego celebryctwa
11 sty 2020 | 14:34
(Edytowany)
Dobrze prawisz. Jeszcze bym tylko dodał, że inny piłkarz niż Mbappe, byłby może nie tylko niezauważony, ale obawiam się, że byłby wyśmiany lub zjechany...i to na dodatek przez tych samych"dziennikarzy".
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobrze prawisz. Jeszcze bym tylko dodał, że inny piłkarz niż Mbappe, byłby może nie tylko niezauważony, ale obawiam się, że byłby wyśmiany lub zjechany...i to na dodatek przez tych samych"dziennikarzy", którzy smalą teraz ochy i achy na temat tego zagrania
12 sty 2020 | 16:04
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobrze gadacie i macie trzeźwe spojrzenie na rzeczywistość, nie ma co sobie mydlić oczu papką jaką wam wciskają codziennie media , politycy, aktywiści i inni kreujący rzeczywistość bo chodzi im tylko o hajs
11 sty 2020 | 10:56
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
to wszystko po to by zwiekszac transmisje wecej wiecej wiecej wiecej...kasa kasa kasa kasa...
11 sty 2020 | 10:46
-15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
moim zdaniem ten cały turniej i np mecz atletico-barca to ustawione pod bramki.za chwwile mnie skrytykujecie ale mam to gdzies.Mianowicie..uwazam ze do przerwy 0-0 to był prawdziwy wynik a 3-2 po przerwie ustawka czemu? a temu ze arabus badz inny promonentny wpadł do szatni obu druzyn i oznajmił ze maja byc gole bo nie po to inwestowali tyle hajsu zeby ludzie sie buntowali na trybunach bo wiedza ze spora grupa przebyla pół swiata nie po to zeby zobaczyc bezbramkowy mecz.Nakazali np wynik 1-1 a od tego wyniku grajcie na powaznie albo cos w tym stylu.Uwwazam to za ustawke wiec nie ogladam tego gówna od roku czasu.
11 sty 2020 | 10:14
(Edytowany)
Tak samo w sytuacji jeśli ta sama drużyna wygra i ligę, i puchar, to powinna ona z automatu dostać też superpuchar, a zamiast tego w meczu o superpuchar gra np. 2. drużyna ligi, która też nie zdobyła żadnego trofeum. Ja jestem zwolennikiem tego, że jeśli reformować superpuchar, to należy usunąć go całkowicie, no bo jaki sens ma np. Superpuchar Europy? Przecież wiadomo, ze zwycięzcą LM jest lepszy od zwycięzcy LE.
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak samo w sytuacji jeśli ta sama drużyna wygra i ligę, i puchar, to powinna ona z automatu dostać też superpuchar, a zamiast tego w meczu o superpuchar gra np. 2. drużyna ligi, która też nie zdobyła żadnego trofeum. Ja jestem zwolennikiem tego, że jeśli reformować superpuchar, to należy usunąć go całkowicie, no bo jaki sens ma np. Superpuchar Europy? Przecież wiadomo, ze zwycięzca LM jest lepszy od zwycięzcy LE.
11 sty 2020 | 10:40
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgodzę się z tobą i dodam że coś takiego może działać w słabszych ligach bo w tych najlepszych te drużyny mają sporo meczy w nogach i to by było dobre dla zawodników ale to moje zdanie.
11 sty 2020 | 10:09
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Michał Pol, Mariuszem Max Kolonko polskiego futbolu. Ma racje !
11 sty 2020 | 10:05
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Patologii obecnie i z każdym rokiem coraz większej .
A za dekadę balon z hukiem p.
11 sty 2020 | 10:05
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak dla przypomnienia w 2015 super puchar Hiszpanii wygrała drużyna która nie wygrała ani ligi ani pucharu 😉

Mnie też ta zmiana się nie podoba ale wszystkie drużyny uczestniczące się na tą zmianę zgodziły futbol idzie za pieniądzem i nic z tym nie zrobimy
11 sty 2020 | 10:58
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
mozna zrobic...nie chodzic na mecze a tym samym nie nabijac kasy tym kur..wom
12 sty 2020 | 18:54
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo Barcelona wygrała wszystko
11 sty 2020 | 09:52
-24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Typowy przykład na to, że mając 50 lat dalej można być visca łebkiem... Obiektywnie patrząc to trofeum należy się Realowi jak psu buda, mecz z Valencią to potwierdził.
11 sty 2020 | 09:51
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piłka nożna się powoli kończy. Zwiększenie liczby zespołów na Mistrzostwach Europy i Świata zmniejsza poziom i jest skokiem na kasę. Do tego jakieś śmieszne Ligi Narodów i Puchary Konfederacji zmniejszają atrakcyjność i rangę meczy, bo jest ich po prostu za dużo.
Nie wspominam nawet o Copa America,, które niedługo będzie chyba organizowane co roku :D

Liga Mistrzów jest już tylko dla drużyn z UK, Hiszpanii, Niemiec, Włoch i Francji. Tamte drużyny już nawet nie muszą grać w 4 rundzie. Do tego ma powstać Superliga, która zabije Ligę Mistrzów i rozgrywki krajowe. Wątpię, żeby najlepsi gracze dali radę zagrać tak dużo meczy w sezonie i coś będzie odpuszczone, jak np w Lidze Narodów, więc najlepsi będą grać w tych rozgrywkach w których klub zarobi największą kasę.
Wszędzie komercha i tylko zysk się liczy.
Ja już nawet na Euro 2020 nie czekam i późniejsze Mistrzostwa Świata.
11 sty 2020 | 09:27
+41
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Podobno finał Mistrzostw Europy rozegrany zostanie w Uzbekistanie. Gościnnie w turnieju weźmie udział Australia. Mecze zostaną rozegrane w formule 3x30 minut żeby dać więcej czasu na reklamy w przerwach :) Piłka nożna się kończy a zaczyna cyrk
11 sty 2020 | 09:27
+54
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dla tych co nie ogarniają - superpuchar to mecz mistrza kraju ze zdobywcą pucharu. fakt, że o superpuchar Hiszpanii zagrają dwie drużyny, które żadnego z tych trofeów w ostatnim sezonie nie wygrały jest co najmniej dziwny...
11 sty 2020 | 12:50
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się, że to jest trochę dziwne. Z drugiej strony gdzie to jest napisane, że tylko zwycięzcy mogą brać w nim udział?
12 sty 2020 | 10:42
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
11 sty 2020 | 09:23
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
BRAWO W PUNKT
11 sty 2020 | 09:16
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panie Michale tak jak Pana lubię to nie rozumiem teraz jak drużyny z Madrytu mają się tlumaczyc, że biorą udział w finale superpucharu Hiszpanii skoro pokonały swoich rywali. Nwm, może mieli "patologicznie" się poddać na starcie obu meczów. Chciałbym tylko przypomnieć, że sama Barca dostała za to 6 mln€ (za jeden mecz!) a Valencia tylko 3,7... A no i ten, nie byłoby tej pięknej bramki Kroosa :)
11 sty 2020 | 09:30
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba nie chodzi o to ze drużyny, Madrytu Valenci czy inne tylko o to ze formula superpucharu chyba zwykle jest taka - gra mistrz kraju ze zdobywcą pucharu krajowego i rozgrywają superpuchar na terenie swojego kraju. Do samych druzyn które wygrały ta formule pucharowa chyba nie ma zastrzezen.
11 sty 2020 | 11:12
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oczywiście, że powinni tutaj grać zdobywcy obu tytułów, już tam nie wnikam czy jeden mecz czy dwa i z jakiego miasta. Nomenklatura nomenklaturą, ale skoro wszystkie drużyny się na to zgodziły (bo mieć kasę większą lub mniejszą to lepiej mieć niż nie miec) to nie rozumiem takich wypowiedzi tym bardziej po półfinałach. Dlaczego nikt tak stanowczo się nie wypowiedział przed całym turniejem?
11 sty 2020 | 08:40
-14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ee myślałem że chodzi o spalone barcy w meczu z atletico. Mam swoje zdanie - barca grała relatywnie słabo, sporo fauli, symulki suareza (już trudno mu wierzyć) po prostu słaba brzydka gra. Ale oba odwołane gole z drugiej połowy mogły zostać uznane, wreszcie było widać skill.
11 sty 2020 | 08:29
-33
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie zagrają - bo odpadli - przegrywając swoje mecze ?! Nie no faktycznie patologiaaaa. Tak też Panie POL, rozumiem, że formuła, format czy zwrotka - powinny być tak ustawione by do finału dostawały się nie drużyny wygrywające mecze, lecz drużyny namaszczone przez bezstronne gremium dziennikarskie... lol jeszcze sobie konkurs piękności zorganizujcie...
11 sty 2020 | 09:26
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja tam myslalem że w superpucharach krajowych gra mistrz ze zdobywcą pucharu krajowego i rozgrywają superpuchar na terenie danego kraju a rozwiązania inne niz te ogolnie przyjete to patologia,ale pewnie masz rację i nie ma nic dziwnego w formule rozgrywania superpucharu w ten sposób i w takim miejscu.
11 sty 2020 | 10:07
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zmienili sobie formułę i co - to źle ? Grają u saudów bo im płacą - to źle że kluby i liga zarabia ? Pomyśl przy mnogości tych super-hiper pucharów ten w końcu stał się ciut bardziej adekwatny... dla przykładu drużyna która wygrywa LM czyli 1 PUCHAR... gra potem o: Puchar KMŚ i Puchar zdobywców pucharów ... oba to tak na prawdę 1 mecz z drużynami jednak z niższej półki - przynajmniej w teorii. Automatycznie do pucharu LM dopisuje się 2 kolejne - jakoby w gratisie... czy nie powinno być tak, że jednak o puchar gra ciut dłużej ? To jakby po mistrzostwach europy zrobić 1 mecz między mistrzem Europy a ameryki południowej i nazwać to Mistrzostwa Świata - chciałbyś takie oglądać ? - ja nie...
12 sty 2020 | 19:00
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To byłby superpuchar świata tylko jeszcze miszcz Azji i concaf
11 sty 2020 | 07:57
+55
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Michał Pol robi dymy widząc wasze newsy czasami.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Strzelcy {{title}} - Superpuchar

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
1 (0)
2
1 (0)
3
1 (0)
4
1 (0)
5
1 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Darmowy zakład 29 PLN + Cashback 31 PLN + Bonus 1200 PLN. Kod: MEGABONUS

Freebet, zakład bez ryzyka i bonus od depozytu na start!

"Pakiet Pudziana" w postaci bonusu 3100 PLN i gra bez podatku

Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.