Mourinho: Nie możemy robić jak Bayern, który wygrywa ligę latem skupując piłkarzy rywali

Mourinho: Nie możemy robić jak Bayern, który wygrywa ligę latem skupując piłkarzy rywali
Shutterstock
Autor: 5 lut 2017 | 12:07
Jose Mourinho jest przekonany, że każdy kolejny menedżer Manchesteru United będzie miał coraz trudniejsze zadanie z wygraniem Premier League.




- Piłka nożna w Anglii zmieniła się bardzo, odkąd Sir Alex Ferguson zdecydował się odejść. To jest teraz jej nowa odsłona




W Niemczech Bayern zaczyna wygrywać już latem. Co roku idą do Dortmundu i podbierają im piłkarzy. Jednego dnia biorą Roberta Lewandowskiego, innego - Mario Goetze. Teraz wzięli Hummelsa. Wygrywają ligę w trakcie okna transferowego. U nas w Anglii nie dojdzie już do sytuacji, kiedy rozpoczynało się walkę o tytuł, odbierając swoim najgroźniejszym przeciwnikom najlepszych zawodników. Jeśli chcesz takiego pozyskać, to tylko wtedy, kiedy inny klub nie chce go zatrzymać


- Czy myślicie, że mogę teraz pójść do Tottenhamu i kupić dwóch jego najlepszych piłkarzy? Nie mogę. Tak jak nie mogę udać się do Arsenalu i kupić jego dwóch najlepszych zawodników, czy też zrobić to samo w Chelsea, gdzie bardzo kocham dwóch innych piłkarzy. Takie czasy już się skończyły - podkreślił Portugalczyk.  



- Nie można już w tan sposób atakować rywali. Kiedyś jednak tak było, że jeden wielki klub stawał się jeszcze silniejszy, kosztem jednak osłabienia innego. Ale to już minęło
- dodał Mourinho.
Źródło: asinfo./Four Four Two

Tabela ligowa - Premier League

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Kod promocyjny MECZYKI - freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + cashback 500 PLN + bonus 50 PLN

Dyskusja 101

5 lut 2017 | 12:32
0
Przy czym prawdziwy problem w tym, że Bayern ma jakąkolwiek strategię transferową i rozwoju klubu (jakakolwiek by ona nie była). Widać w tym jakąś konsekwencję i logikę.

W Manchesterze logika skończyła się wraz z odejściem Fergusona jak nie z przyjściem Glazerów na Old Trafford
5 lut 2017 | 13:12
0
Nie do końca zgadzam się z tą opinią. To fakt, że Bayern wykupuje zawodników z Dortmundu, ale załóżmy taki Lewandowski, on miał wiele ofert jednak wybrał Bayern bo od pewnego czasu jest to jeden z trzech najlepszych klubów na świcie. Barca kupiła Suareza, Real ma Benzeme, więc gdzie miał przejść? Do ManU gdzie zaczął się kryzys? Po co robić krok w tył ;d
5 lut 2017 | 16:25
0
Lepiej prowadzić politykę transferową Bayernu, niż niezrozumiałą, niejasną strategię Mourinho.. Ta pierwsza gwarantuje sukcesy, druga z czasem chaos i nieporozumienia w szatni.
5 lut 2017 | 18:38
0
LEICESTER TEŻ TAK NIE MÓGŁ ROBIĆ, A WYGRAŁ LIGĘ...
5 lut 2017 | 18:16
0
Dlaczego nie mogą? Ja jestem kibicem Borussi, ale rozumiem, że Bayern robi jak robi. Przecież głos piłkarza też się liczy i może odmówić Bayernowi.
5 lut 2017 | 21:30
0
dobry komentarz przykładowo Bayern Reusa by już dawno kupił ale on nie chce, Bayern przecież taż nie kupuje piłkarzy z BVB by tylko im skład rozwalić przecież kupują dobrych zawodników i dają miliony BVB za to, Borussia też ostatnio kupiła od Bayernu Rode i syna marnotrawnego Goetze
5 lut 2017 | 21:46
0
Komentarz usunięty
5 lut 2017 | 22:15
0
Lewandowskiego nie kupili,
przyszedl za free
5 lut 2017 | 13:03
0
Pamiętny transfer RvP do MU odkupili go z Arsenalu i w kolejnym sezonie mistrzostwo, a w Arsenalu do dziś nie ma porównywalnego napadziora.
5 lut 2017 | 13:38
0
Hejterzy znowu plują jadem normalne xD
5 lut 2017 | 15:44
0
Zadajmy sobie pytanie co jest lepsze wykupywanie piłkarzy z klubu które ci grozi w lidze czy wydawanie 100 mln na piłkarzy którzy są bez wartościowi.
5 lut 2017 | 13:54
0
Komentarz usunięty
5 lut 2017 | 13:12
0
Bardzo ładnie ujęte i prawdziwe. Jak się spotka kilku dobrze operujących piłką zawodników to są wstanie wygrać bardzo dużo
5 lut 2017 | 21:23
0
W Anglii trudno tak robić bo wszystkie kluby stać na transfery i opłacanie piłkarzy na wysokim poziomie
5 lut 2017 | 13:15
0
Mou jak to Mou zawszę musi ponarzekać, taka natura ale bardziej mnie ciekawi czemu nie ma tu pytania na które odpowiadał Jose bo to też zmienia punkt widzenia:d
5 lut 2017 | 16:10
0
Dominacja Bayernu polega przede wszystkim na tym, że ma praktycznie nieograniczone pieniądze. W połowie sezonu kupi kilku piłkarzy, gdzie w swoich klubach rosną w siłę - rywal osłabiony, Bayern na szczycie.
5 lut 2017 | 14:22
0
z tym że BVB w stosunku do słabszych od siebie rywali w lidze robi dokładnie to samo tylko ze względów finansowych na dużo mniejszą skale.
Przykładem niech będzie Toprak filar defensywy b04 wszyscy tylko patrzą na ręce Bayernowi ale jak BVB robi to samo, to już jest cicho, nikt nic nie wie, czeski film.
5 lut 2017 | 14:52
0
Choć Go nie lubię ma rację. To samo jest w lidze francuskiej gdzie rządzi PSG za pieniądze szejków. Barcelona i Real robią podobnie u siebie dlatego ta liga jest nieciekawa. Co roku ta sam rozgrywka. Real i Barcelona czasem wkręci się Atletico i Sevilla. Liga niemiecka, francuska czy hiszpańska to flaki z olejem. W Anglii przynajmniej jest o wiele większa szansa na emocje. Liga angielska jest najmocniejsza spośród wszystkich lig ponieważ na najwyższym poziomie gra więcej drużyn. Anglicy nie pokazują tego w Europie z przynajmniej dwóch powodów: dla kibica angielskiego jest ważniejszy sukces krajowy aniżeli europejski. Dla kibica Chelsea ważniejsze jest dowalenie MU, MC, Kogutom czy Kanonierom niż Królewskim czy Blaugranie. Również ma to wymiar pragmatyczno-finansowy. Dla klubów z Anglii bardziej opłacalna jest Premier League aniżeli Liga Mistrzów. To pod rozwagę UEFA. LM może być tylko dodatkiem ale nie idzie za tym prestiż mierzony angielskim wzrokiem.
5 lut 2017 | 18:03
0
w angli po drugie - Sky SPORT wykupiła prawa i to oni ustalają grafik meczy a nie związek piłkarski, Sky wykłada kase klubom, dlatego tak duzo klubów rywalizuje i walczy o czołowke ;)) a LM? no cóż, widac tak dobrze sie nie sprzedaje jak liga angielska ;p takie zycie,.. M.Utd najabrdziej popularny klub na swiecie :)))
5 lut 2017 | 16:05
0
Swoją drogą czy na tym nie polega rynek transferowy? Mocne kluby wykupują piłkarzy z tych biedniejszych zespołów. A że Bayern woli szukać piłkarzy w swojej lidze to normalne. Wiedzą, że jak kupią jakiegoś piłkarza to jest mniejsze prawdopodobieństwo, że będzie to niewypał. W Anglii jest z tym problem, bo po prostu kluby są bogatsze niż np w Niemczech.
5 lut 2017 | 15:19
0
Proszę,widzi to taki trener jak Mourinho,ale kibice Bayernu oczywiście powiedzą że to nie tak.że niby marzeniem każdego piłkarza z Bundesligi jest gra dla Bayernu.A Bayern już od kilkudziesięciu lat prowadzi taką złodziejską politykę transferową.Najpierw podkupwywali piłkarzy Stuttgartowi,potem Werderowi,Leverkusen ,a teraz BVB i Hoffenheim (Rudy i Sule), bo widzą ze ta drużyna rośnie w siłę.
Ballack,Bode,Elber,Nico i Robert Kovac,Frings,Pizzaro,Fink,Salihamidzic ,Jeremies-to tylko ci co mi na szybko przyszli na myśl z podkupionych przez Bayern piłkarzy swoim ówczesnym największym rywalom....
5 lut 2017 | 12:50
0
Najlepsi gracze do Anglii przychodzą z innych lig. Wystarczy zobaczyć, kim są gwiazdy Chelsea, Arsenalu, MC i samego MU. Odrzuty z Barcelony, odrzuty z Realu, byli gracze Atletico, zawodnicy, którzy nie zrobili wielkiej kariery w Hiszpanii, wszędobylski emeryt Zlatan i kupiony za fortunę Pogba. To są gwiazdy ligi, do których dołączają tylko pojedynczy zawodnicy mocni na swoim podwórku.

Jeśli ktoś naprawdę się wyróżnia, jak Suarez czy Bale, od razu idzie do lepszej ligi. Wyciągniecie jednego przeciętniaka chociażby z Liverpoolu miałoby niewielki sens, bo by sobie Liverpool za uzyskane pieniądze kupił dwóch równie dobrych we Francji.

Mourinho podaje nazwiska typu Lewandowski... To są ludzie nie do zastąpienia, których w Anglii zwyczajnie nie ma, bo jak się pojawią, patrz akapit wyżej. Anglia to liga średniaków. Żonglowanie średniakami nie ma sensu.
5 lut 2017 | 13:00
0
Nie zgodzę się z twoją opinią. Premier League jest najpotężniejszą ligą Europy. Prmiera Division ma tylko FC Barcelonę, która obecnie bez Messiego, Neymara JR i Suareza by nie istniała. Jest potężny Real Madryt i niepewne Ateltico de Madryt, które ma wahania formy. We Francji z wyjątkiem PSG i AS Monaco nie ma topowych klubów. Serie A... istnieje tylko Juventus, AS Roma i SSC Napli... takie kluby jak AC Milan czy Inter Mediolan są w dołku chociaż powoli się wybijają. W Bundeslidze też jest ciekawie jak w EPL lecz tam dominuję przeważnie od lat Bayern Monachium. Czasem włączą się jakieś kluby, które od czasu do czasu zagrożą "Bawarczykom" np., Borussia Drotmund czy jak teraz Lipsk. W Anglii są same potęgi i każdy kto śledzi tą ligę wie, że nie ma nudy. W każdy meczu jest dreszczyk emocji... a nie jak w "La Lidze", gdzie trzeba czekać na el clasico.
5 lut 2017 | 13:45
0
to, że liga angielska jest ciekawsza do oglądania od hiszpańskiej to prawda, ale to wcale nie oznacza, że jest mocniejsza. Liga hiszpańska jest najmocniejsza bo tam grają lepsi piłkarze. Hazard prawdopodobnie pójdzie do Realu bo jest jednym z najlepszych piłkarzy BPL. Mimo to wolę oglądać BPL.
5 lut 2017 | 14:57
0
Gdyby w Anglii w końcu postanowiono zadbać o zdrowie fizyczne piłkarzy i wprowadziliby przerwę zimową wtedy kluby angielskie mogłyby pokazać pełny potencjał. A tak to niestety... Sam długo się zastanawiałem nad pomysłem z rezygnacji gry w święta, bo kocham boxing day, ale wolę jednak jak jakiś angielski klub namiesza w LM i ją wygra. Najchętniej moja Chelsea :)
5 lut 2017 | 18:12
0
Gdyby babcia miała wąsy to by była dziadkiem. Takie gdybanie jest z dupy wzięte. Wszystko by się wyjaśniło dopiero wtedy jakby zmienili zasady rozgrywek.
5 lut 2017 | 19:02
0
Ale realista haha :) Masz rację, to tylko gdybanie ale nie zmienię mojej opinii :)
5 lut 2017 | 13:15
0
Mówisz gwiazdy?? no nie wiem nie wymienił bym Hazarda albo sancheza za isco i jamesa czy rakitića i gomesa
5 lut 2017 | 14:01
0
Ty to ide mnie juz minusa z automatu doatajesz - zawsze pierdolisz takie bzdury i probujesz udowodnic wyzszosc la lipy nad premier league. ja wiem ze zazdrosc moze cie za bardzo pochlonela ale bez przesady bo to sie juz nudne robi z reszta jak wiekszosc spotkan ligi pedalskiej sory hiszpanskiej
5 lut 2017 | 18:06
0
Lamusie powiem Ci krótko - odchody ligi Hiszpańskiej w CFC -- taki Real laske by abramowiczowi zrobił czy Barca albo reszta żeby taki Hazard czy Courtouis doszedł do ich klubu ... czy David Luiz ktory woli kiboli z londynu nizeli zastapic Puyola a Barca dawała w huj kasy a niego ,. żal mi takiej gimbozy jak ty lamusie, tempy w dodatku :)) pewnie kibic Barcy :)
5 lut 2017 | 13:46
0
Można było podebrać Chelsea trenera, ale rzeczywiście Mourinho ma racja, tylko dlatego, że już go tam mieli dosyć. I to prawdopodobnie da mistrzostwo, ale nie Manchesterowi.
5 lut 2017 | 14:43
0
akurat dobrze gada ale w dalszym ciagu jest jelopem

Tabela ligowa - Premier League

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Kod promocyjny MECZYKI - freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + cashback 500 PLN + bonus 50 PLN