Ogromne problemy Bayernu Monachium po meczu z PSG. Kolejni ważni piłkarze nie zagrają w rewanżu

Ogromne problemy Bayernu Monachium po meczu z PSG. Kolejni ważni piłkarze nie zagrają w rewanżu
Pixathlon / Sipa / PressFocus
Autor: Maciej Pietrasik 8 kwi 2021 | 13:29
Bayern Monachium w środowy wieczór przegrał 2:3 z PSG w pierwszym meczu 1/4 finału Ligi Mistrzów. To jednak nie koniec złych wiadomości dla "Die Roten", bo do rewanżu drużyna przystąpi znacznie osłabiona. Donosi o tym "Bild".
W spotkaniu na Allianz Arenie Hansi Flick nie mógł skorzystać między innymi z Roberta Lewandowskiego oraz Serge'a Gnabry'ego. Polak doznał pod koniec marca kontuzji kolana, a skrzydłowy zaraził się koronawirusem.
Obaj piłkarze nie wystąpią także w rewanżu, który zaplanowano już na najbliższy wtorek. Jak się okazuje, to wcale nie koniec kadrowych problemów mistrzów Niemiec.
Jeszcze w pierwszej połowie spotkania z PSG boisko musieli opuścić Leon Goretzka oraz Niklas Suele. Obaj nie byli w stanie kontynuować gry z powodu urazów.
"Bild" przedstawił nowe informacje na temat tych kontuzji. Według dziennikarzy jest całkowicie wykluczone, aby obaj reprezentanci Niemiec wystąpili we wtorek w stolicy Francji.
W przypadku Suele doszło do naderwania mięśni uda, przez co jego pauza będzie nawet dłuższa i wyniesie dwa lub trzy tygodnie. Uraz Goretzki jest mniej poważny, ale i tak nie będzie on mógł zagrać w rewanżu.
Spotkanie na Parc des Princes zaplanowano na 13 kwietnia. Pierwszy gwizdek arbitra w stolicy Francji zabrzmi o godzinie 21:00.
Źródło: Bild
STS
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

Betfan
1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Dyskusja 102

8 kwi 2021 | 13:37
0
o ile Gnabryiego i Sule mozna zastapic, o tyle brak Lewego i Goretzki stawia awans Bayernu w kategorii cudu. tym bardziej, ze zapewne 2 lub 3 pocovidowcow z PSG wroci na rewanz (w tym Veratti).
8 kwi 2021 | 14:07
0
gdyby gral wczoraj veratti to byloby 5;2, to jest mozg naszsej druzyny i lacznik miedzy obrona a wszechstronnym najlepszym tercetem w histori pilki noznej NEY-KYLIAN-DI MARIA
8 kwi 2021 | 14:12
0
Najlepszym tercetem, który w tym roku możliwe, że nie wygra nawet słabiutkiej ligi francuskiej ;) ?
8 kwi 2021 | 14:50
0
po pierwsze ligue1 to najmocniejsza liga w histori footbalu, a i tym razem ja wygramy, tylko zostawiamy pokaz sily na sam koniec , zeby co mecz kylianek albo neyek walili hat-tricki i przeszli d histori
8 kwi 2021 | 15:10
0
Tobie placa za te komentarze, czy znowu wymysliliscie w gimbazjum "czelencz" na minusy?
8 kwi 2021 | 15:25
0
dostaje minusy tylko za to ze kibicuje psg, a ludzie tutaj sa uprzedzeni do tego klubu mimo , ze od lat dominuje w europie i ma najlepszy tercet w histori
8 kwi 2021 | 17:44
0
Czy mógłbyś rozwinąć wątek "od lat dominuje w Europie"? Bo chyba coś mi umknęło, a chciałbym nadrobić zaległości.
8 kwi 2021 | 18:10
0
tak
8 kwi 2021 | 16:18
0
chłopie ale odleciałeś. KingOfParis wstawaj zesrałeś się.
8 kwi 2021 | 16:21
0
skoro twoj bayernik dostal wpierdol na wlasnej ziemi to wypadaloby okazac troche szacunku, bo na paryskiej ziemi to ty sie zesrasz i nawet nie wstaniesz jak was rozjedziemy 6;0
8 kwi 2021 | 16:37
0
oj ale mi wpierdol przeweaga 1 bramki haha 6 do0 bedziesz widzial chyba jak zagrasz w fife
8 kwi 2021 | 16:41
(Edytowany)
rewanz juz niedlugo, ciekawe czy nadal bedziesz taki wyszczekany, jak NEY wpakuje wam hat-tricka, a KYLIAN poprawi to przewrotka . Pewnie wrocisz do niemieckiej budy i wyjdziesz jak twoj pan pozwoli
0
rewanz juz niedlugo, ciekawe czy nadal bedziesz taki wyszczekany, jak NEY wpakuje wam hat-tricka, a KYLIAN poprawi to przewrotka . Pewnie wrocisz do niemieckiej budy i wyjdziesz jak twoj pan pozwoli, bo rojek to nazwa dla psa
8 kwi 2021 | 20:13
0
haha przewrotka har trik chyba za dużo fify
Jak tak psa nazywasz to naprawdę masz najebane w głowie chłopcze idź lepiej pilnuj żeby ci żaby nie pouciekały
14 kwi 2021 | 12:39
0
no właśnie widzę jak rozjebał. Przegraliście 1:0 i macie farta że bayern kontuzje wyeliminowały bo tak to to twoje P$G nie ma podjazdu do FCB
8 kwi 2021 | 16:00
0
Taka slabiutka ta liga francuzka a leja mistrza Niemiec 😀
8 kwi 2021 | 16:35
0
a ty kto kurwa żabojad pierdolony ze nazywasz to nasza drużyna przecież to banda zabojadów i ślimaków
8 kwi 2021 | 16:38
0
serio az taki boli cie ta porazka, ze musisz tak wyzywac najbardziej galaktyczny klub. Powinienes byc dumny, ze akurat od nas, na waszej ziemi dostaliscie wpierdol . To zaszczyt dla waszych pilkarzy, moc byc pacholkami do kiwania przez BOSKIEGO NEYA i MBAPE
8 kwi 2021 | 17:56
0
Zadalem ci pytanie, czy ci za to placa. Nawet sie nie przejales.
Juz nie musisz odpowiadac, prostaku.
8 kwi 2021 | 18:12
0
rozumiem, ze boli cie to ze KYLIAN MBAPPE osmieszyl twoja barcelonke, ale zeby zaraz wyzywac od prostaka ? Troche pokory i szacunku dla krolow z paryza
8 kwi 2021 | 20:16
0
klub który jak narazie w LM nic nie osiągnął gejmar ktory udaje pajaca przy byle faulach nazywasz boskim haha jak odejdzie razm z mbape to zobaczymy kto tu bedzie plakac
8 kwi 2021 | 20:26
0
kto to gejmar ? nie kojarze, aby taki pilkarz gral u krolow z paryza
8 kwi 2021 | 20:31
0
lepiej jesc zaby niz miec na imie jak pies XDD
8 kwi 2021 | 17:59
(Edytowany)
Skreślać Bayern po tym jak przegrał jedną bramką jest dużym błędem. Równie dobrze można napisać, że gdyby był Lewy to PSG by przegralo bo jest topowym strzelcem i wykorzystały sytuacje, które nie były wykorzystane.
Już była akcja jak PSG wygrało Barceloną 4:1 na wyjeździe a u siebie 6:1(pomijam co sędziowie robili w tym meczu bo to była masakra).
Prawda jest taka, że obie drużyny są porównywalne i najlepiej byłoby je zobaczyć w pełnym wypoczęty składach. A i tak ten mecz był emocjonujący i fajnie jakby w końcu jakiś finał LM też taki był.
0
Skreślać Bayern po tym jak przegrał jedną bramką jest dużym błędem. Równie dobrze można napisać, że gdyby był Lewy to PSG by przegralo bo jest topowym strzelcem i wykorzystałby sytuacje, które nie były wykorzystane.
Już była akcja jak PSG wygrało Barceloną 4:1 na wyjeździe a u siebie 6:1(pomijam co sędziowie robili w tym meczu bo to była masakra).
Prawda jest taka, że obie drużyny są porównywalne i najlepiej byłoby je zobaczyć w pełnym wypoczęty składach. A i tak ten mecz był emocjonujący i fajnie jakby w końcu jakiś finał LM też taki był.
8 kwi 2021 | 18:09
0
zapomniales dodac, ze glowna role odrobienia strat w barcelony gral BOSKI NEY, ktory obecnie reprezentuje paryzan, tak wiec jestem spokojny. Jedyne co mnie stresuje to to, zeby Kylian dal tez NEYOWI postrzelac bramki w rewanzu, zeby na koniec obaj mieli tyle samo bramek i wspolnie wygrali krola strzelcow
8 kwi 2021 | 20:18
0
bedzie tak ze Bayern strzeli 2 gole gejmar i bambo nic nie strzela i sie skoczy jak to kiedys powiedzieli przejechali sie po barcelonie jak walcem drogowym
8 kwi 2021 | 20:25
0
aport rojek, do budy i nie szczekaj bo karmy nie dostaniesz
8 kwi 2021 | 21:14
0
Neymar ma słabą psychikę. Jeśli ktoś pociągnie PSG to raczej Mbappe, zresztą w finale tylko on ciągnął ten zespół. Główną rolę w odbrobieniu strat Barcelony zagrali sędziowie :p
8 kwi 2021 | 13:43
0
no i chuj no i cześć po lidze mistrzów
8 kwi 2021 | 14:23
0
Dokładnie... Zapowiada się fatalny finał
8 kwi 2021 | 17:03
0
City Real to dla Ciebie fatalny finał?
8 kwi 2021 | 17:20
0
Tak, nie że względu na półfinał sprzed paru lat bo już inna generacja, po prostu nie przepadam za nimi
8 kwi 2021 | 15:23
0
Proszę zbanować triala i kingofparisa bo tylko wstyd przynoszą normalnym kibicom Psg
8 kwi 2021 | 18:52
0
o ile to w ogóle są kibice PSG
8 kwi 2021 | 19:11
0
Przede wszystkim to są ludzie chorzy umysłowo
8 kwi 2021 | 19:46
0
oj tak ale póki ich karmią i reagują na ich komentarze to mają to czego chcą.
8 kwi 2021 | 13:53
0
Japierdolsztajn
8 kwi 2021 | 14:13
0
Bez Lewego nie ma Bayernu. Szkoda. Pechowo wyszło.
9 kwi 2021 | 23:33
0
A bez Bayernu... Nie ma Bayernu 😂
8 kwi 2021 | 13:45
0
O Boże. Boniek ty chuju.
8 kwi 2021 | 14:24
0
Dla Ciebie Bayern jest ważniejszy, niż reprezentacja Polski?
8 kwi 2021 | 14:25
0
Zdecydowanie ważniejszy. Jestem kibicem Bayernu i głupota jest gdy w bezsensownej przerwie na reprezentacje zabiera się najlepszych zawodników z drużyn które są w kluczowym momencie sezonu a do tego jest taka sytuacja jaka jest z Covid.
8 kwi 2021 | 14:39
0
Chyba można powiedzieć, że pozamiatane. Bayern przegrał z kontuzjami, szkoda bo fajnie by było obejrzeć oba zespoły w najsilniejszym zestawieniu.
8 kwi 2021 | 14:49
0
Ja bym nie skreślał Bayernu Monachium!
8 kwi 2021 | 17:46
0
Sule to tam nawet wzmocnienie ale, innych już ciężko zastąpić.
8 kwi 2021 | 15:06
0
Kiedyś musiało się to stać, organizm się męczy.. taki natłok meczy w przeciągu ostatniego roku to hardkor.. pewnie mieli nadzieje, że jesszcze ten sezon dociągną ale widać sypią się i nie ma się co dziwić.
8 kwi 2021 | 17:42
0
Kontuzje jednych szansa dla innych. Nie tak dawno udowodnił Man Utd wygrywając rewanż w Paryżu 3:1 znacznie osłabiony.
8 kwi 2021 | 15:20
0
No niestety ;d Liverpool cały sezon ma problemy przez kontuzje i tez se muszą radzić.
8 kwi 2021 | 15:31
0
Bayern nie ma skuteczności w ataku, z lewym byloby z 5 goli dla bayernu. Chupo-moting (chuj wie jak sie pisze) nie zasluguje nawet na role rezerwowego w tym klubie, a np Coman, który na prawde sie staral i pracowal w ataku ma tragiczne przyjecia co skutkowalo w kilku sytuacjach brakiem gola.
8 kwi 2021 | 21:32
0
Przecież wszystkich folksdojczy szlag trafi jak Paryż rozjedzie ten szwabski klub w rewanżu he he
9 kwi 2021 | 23:45
0
Zaplacza sie polscy volksdojcze na meczykach 😂
9 kwi 2021 | 19:34
0
Jak mi przykro xD
8 kwi 2021 | 15:12
0
Bayern zgwałci PSG w rewanżu.
9 kwi 2021 | 23:46
0
Chyba Ciebie 😂
8 kwi 2021 | 14:46
0
Naziści przegrywają bitwę o lige mistrzow jak rommel w afryce
8 kwi 2021 | 17:02
0
Jeżeli sobie poradzi z takimi kontuzjami i zachowa twarz w dwumeczu to widziałbym go w City - na razie w rezerwach, a potem gdyby dawał radę w takim gigancie jak City to może objąłby pierwszą drużynę
8 kwi 2021 | 19:14
0
Ktos sporo zaplacil, zeby zabojady przeszly dalej 😜🤣🤣🤣🤣
8 kwi 2021 | 19:18
0
lepiej żabojady niż szwaby
8 kwi 2021 | 22:58
0
Najlepsze, ze nie ma juz barcfelonki 🌈😜🤣
8 kwi 2021 | 23:29
0
otóż to. Vamos!!!!
8 kwi 2021 | 15:29
0
Ale się wczoraj najebałem jedno piwo leciało za drugim i tak do końca meczu . Ale za to przyśniło mi sie że bayernik wpuścił w drugiej połowie Sławka Peszko i mnie na skrzydła . Przegrywaliśmy 2-1 ale Sławek jebnal z pola karnego i strzelił na 2-2 potem pierdolołem z łokcia na 3-2 (sędzia nie widział ) . I dodatkowo w 90 min wszedł Kaczyński który zajebał że łba na 4-2 i wygrana Bayernuuuuuu.Szkoda że to tylko sen , ale może w rewanżu jak nasza trójka wejdzie to wjebiemy 5 tym zabojadom do boju kowbuju.Huj
STS
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

Betfan
1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN