Pewna wygrana Juventusu, udany debiut Andrei Pirlo. Koszmarny kiks Bereszyńskiego [WIDEO]

Pewna wygrana Juventusu, udany debiut Andrei Pirlo. Koszmarny kiks Bereszyńskiego [WIDEO]
screen
Autor: Daniel Makarewicz 20 wrz 2020 | 22:37
Andrea Pirlo udanie zadebiutował w roli trenera Juventusu. "Stara Dama" w pierwszej kolejce Serie A pokonała na własnym boisku Sampdorię. Mecz zakończył się wynikiem 3:0 (1:0).
Juventus rozgrywki w lidze włoskiej rozpoczyna z jasnym celem. Chce po raz dziesiąty z rzędu sięgnąć po mistrzowski tytuł. W tym ma pomóc nowy szkoleniowiec - Andrea Pirlo. Dziś legendarny pomocnik zadebiutował na ławce trenerskiej "Starej Damy".
41-latek w meczu z Sampdorią pokazał, że nie boi się odważnych ruchów. W wyjściowej jedenastce Juve znaleźli się m.in. Kulusevski, McKennie i Frabotta.
Pierwszy z nich szybko odwdzięczył się za otrzymaną szansę. Reprezentant Szwecji już w 13. minucie wpisał się na listę strzelców, gdy technicznie uderzył tuż przy słupku.
Juventus kontrolował przebieg spotkania i mógł podwyższyć prowadzenie. Bliski szczęścia był Cristiano Ronaldo. Portugalczyk w 26. minucie z ostrego kąta trafił w poprzeczkę, a kilka chwil później uderzył tuż obok bramki. W tej części spotkania z dobrej strony pokazali się Ramsey i McKennie.
Po przerwie Juventus szukał kolejnego trafienia, ale Cristiano Ronaldo nie mógł złapać swojego rytmu. Jego próby były dalekie od ideału. "Stara Dama" w 79. minucie zadała drugi cios. W zamieszaniu podbramkowym swoją szansę wykorzystał Bonucci. W tej sytuacji fatalny błąd popełnił Bartosz Bereszyński, który mógł wybić piłkę z pole karnego, ale... w nią nie trafił.
W 83. minucie znakomitym refleksem popisał się Wojciech Szczęsny, który zatrzymał futbolówkę zmierzającą do bramki. Mecz ostatecznie zakończył się wynikiem 3:0. W 89. minucie Ronaldo dopiął swego, wykorzystując podanie od Ramseya.

Składy meczowe

ustawienie: 3-5-2
śr. waga: 79 kg
śr. wzrost: 184.7 cm
śr. wiek: 28.4 lat
1
W. Szczęsny
13
Danilo
19
L. Bonucci
3
G. Chiellini
16
J. Cuadrado
25
A. Rabiot
14
W. McKennie
38
G. Frabotta
8
A. Ramsey
44
D. Kulusevski
7
C. Ronaldo
9
F. Bonazzoli
26
M. Léris
14
J. Jankto
18
M. Thorsby
12
F. Depaoli
6
A. Ekdal
3
T. Augello
15
O. Colley
21
L. Tonelli
24
B. Bereszyński
1
E. Audero
ustawienie: 4-5-1
śr. waga: 77 kg
śr. wzrost: 184.2 cm
śr. wiek: 26.7 lat
Źródło: własne
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

600 PLN

Nowy pakiet startowy w Betfan! m.in. trzy zakłady bez ryzyka na 600 PLN łącznie

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

550 PLN

Tydzień bez ryzyka dla nowych graczy w Superbet. Cashback 500 PLN + 50 PLN na start

Dyskusja 38

21 wrz 2020 | 09:14
0
Cienizna ta Sampdoria w tym meczu nic nie grali spodziewałem się że coś zagrają z Juventusem a tu nic.
21 wrz 2020 | 07:38
0
Asysta Ronaldo przy pierwszej bramce. Ktoś na meczykach lubi Cristiano. ?
21 wrz 2020 | 07:15
0
oby tak dalej
21 wrz 2020 | 07:11
0
Super, po pierwszym meczu już większość ekspertów wietrzy finał LM z Juve w roli glownej
21 wrz 2020 | 05:32
0
Ludzie to dopiero pierwszy mecz w sezonie, a co niektórzy już tutaj wręczają mistrzostwo Włoch xddd
21 wrz 2020 | 00:26
0
Cos mi nie gra z tym przechodzeniem z 3 obroncow na 4. Normalnie to "wahadlowi" wracaja na pozycje bocznych obroncow i tworzy sie linia zlozona z 5 zawodnikow tylko ciezko w tylu zlapan rywala na spalonym... Zeby przechodzic z 3 na 4 to tylko w taki sposob ze defensywny pomocnik bedzie wchodzil na pozycje stopera przy stracie pilki. Dosc ciekawe rozwiazanie ale nie kazdy pilkarz sobie poradzi w takiej roli. Zreszta w przypadku szybkiej kontry to defensywny bedzie mial problem zeby szybko tak wrocic. Lepsze wydaje sie tradycyjne 4-4-2 i zawezanie pola gry miedzy formacjami w przypadku straty pilki i na odwrot kiedy jest sie przy pilce.
20 wrz 2020 | 23:56
0
Serio, fatalny kiks? Na moje wyżej nogi już podnieść nie mógł tak że w mojej ocenie chociaż spróbował.
21 wrz 2020 | 00:04
0
No ale mógł osłonić piłkę ciałem, miał mało czasu na reakcje ale to go nie tłumaczy. Mógł się zachować lepiej w tej sytuacji .
21 wrz 2020 | 00:22
0
Mógł też wybić ją saltem, z przewrotki, z woleja z wyskokiem, z szczupaka, rzucając się w przód z pięty. Zrobił co do niego należało, poszedł do piłki i nie kalkulował, w takiej sytuacji ty też byś nie kalkulował, leciałbys wykopać jak najdalej, ale jeśli Ty podejmujesz tylko perfekcyjne decyzje w ułamku sekundy, to dziwię się, że nie jesteś na jego miejscu. https://youtu.be/_J5x9NjAZa8 to jest kiks.
20 wrz 2020 | 23:44
(Edytowany)
Oj Bereś Bereś...niby chciałeś dobrze ,ale coś nie wyszło jak zwykle ostatnio. Jeszcze z rok czy dwa lata temu były zapytania z Interu ,ale od tego momentu zaczął się regularny zjazd. w dół. Zmieniłby klub jak Linetty to by może trochę odżył ,ale chyba nie ma za bardzo chętnych na jego osobę. Jego kłopoty zaczęły się od wystawiania go na lewej obronie w kadrze. Lecz jak mniemam był to tylko zwykły zbieg okoliczności ,że od tego momentu zaczął się regres formy. A co do Juve to nieźle to wygląda. Ten młody Szwed ma fajnie ułożoną lewą nogę i duży spokój. Fajnie ,że Euro zostało przesunięte o rok ,bo nasi przeciwnicy się tylko coraz bardziej wzmacniają :)
0
Oj Bereś Bereś...niby chciałeś dobrze ,ale coś nie wyszło jak zwykle ostatnio. Jeszcze z rok czy dwa lata temu były zapytania z Interu ,ale od tego momentu zaczął się regularny zjazd. w dół. Zmieniłby klub jak Linetty to by może trochę odżył ,ale chyba nie ma za bardzo chętnych na jego osobę. Jego kłopoty zaczęły się od wystawiania go na lewej obronie w kadrze. Lecz zapewne był to tylko zwykły zbieg okoliczności ,że od tego momentu zaczął się regres formy. A co do Juve to nieźle to wygląda. Ten młody Szwed ma fajnie ułożoną lewą nogę i duży spokój. Fajnie ,że Euro zostało przesunięte o rok ,bo nasi przeciwnicy się tylko coraz bardziej wzmacniają :)
20 wrz 2020 | 23:52
0
Widzisz opłaca się brać uchodźców.
he he
20 wrz 2020 | 23:55
0
Mi sie raczej wydaje ze to nie tyle wystepy w kadrze co ta nieustanna krytyka go troche sprowadzaja na ziemie. Osobiscie nie przeszkadza mi az tak bardzo jego gra na pozycji lewego obroncy bo nie mamy wielkiego wyboru jesli chodzi o ta pozycje wlasnie a takie pisanie o zle napewno do niego dociera i pozniej gdzies tam nie pozwala sie maxymalnie skupic szczegolnie jak zblizaja sie kolejne mecze reprezentacji. A Kolusevski to wiadomo bylo ze jset dobry, trzeba na takich stawiac to tylko Brzeczek sie nie zna i musi stawaic na starych bo jak mldy mu mecz zawali to prasa go zlinczuje a on sie tego boi jak ognia.
21 wrz 2020 | 00:17
(Edytowany)
Zbyt wielkiego wyboru to nie ma Michniewicz. Jeszcze mu Brzęczek zabiera ze zgrupowania piłkarza ,którego sam jeszcze nie zdążył przetestować czyli Karbownika ,bo musiał mu się "przyjrzeć" ,a potem w u21 na lewej gra Robert Gumny. Ja dalej będę się upierał (oglądałem skrót z meczu z Kazachstanem ,który mi kiedyś wysłałeś) ,że Rybus jest numerem jeden na ten moment ,a potem ewentualnie Reca lub ktoś jeszcze o kim jeszcze nie wiemy ;) Bereś wygląda na zagubionego na lewej stronie w obronie ,źle się ustawia i jest niepewny. A w ofensywie jego strona dosłownie leży jak gra. Czyli wychodzi ,że gramy bez lewej strony. Zgodzę się ,że ta pozycja to nasza "pięta Achillesowa" ,ale niech grają lepiej piłkarze lewonożni. Lub tacy co potrafią grać lepiej niż Bereś. A co do tego ,że nie radzi sobie z krytyką. Zawsze wydawał się rozgarnięty i sprawiał wrażenie inteligentnego człowieka. Więc jeśli tak jest to nie czyta głupot o sobie. Jeśli to czyta i się tym przejmuje to ma duży problem. Ja na jego miejscu bym karierę zakończył! ;P
0
Zbyt wielkiego wyboru to nie ma Michniewicz. Jeszcze mu Brzęczek zabiera ze zgrupowania piłkarza ,którego sam jeszcze nie zdążył przetestować czyli Karbownika ,bo musiał mu się "przyjrzeć" ,a potem w u21 na lewej gra Robert Gumny. Ja dalej będę się upierał (oglądałem skrót z meczu z Kazachstanem ,który mi kiedyś wysłałeś) ,że Rybus jest numerem jeden na ten moment ,a potem ewentualnie Reca lub ktoś jeszcze o kim jeszcze nie wiemy ;) Bereś wygląda na zagubionego na lewej stronie w obronie ,źle się ustawia i jest niepewny. A w ofensywie jego strona dosłownie leży jak gra. Czyli wychodzi ,że gramy bez lewej strony. Zgodzę się ,że ta pozycja to nasza "pięta achillesowa" ,ale niech grają lepiej piłkarze lewonożni. Lub tacy co potrafią grać lepiej niż Bereś. A co do tego ,że nie radzi sobie z krytyką. Zawsze wydawał się rozgarnięty i sprawiał wrażenie inteligentnego człowieka. Więc jeśli tak jest to nie czyta głupot o sobie. Jeśli to czyta i się tym przejmuje to ma duży problem. Ja na jego miejscu bym karierę zakończył! ;P
21 wrz 2020 | 00:47
0
Brzeczek jest selekcjonerem pierwszej reprezentacji i wg mnie ale tez wg chyba kadego to on ma pierwszenstwo w powolywaniu najlepszych zawodnikow, jesli kwalifikuja sie do gry w kadrze mlodziezowej to trudno dla niej. Ja nie mowie ze teraz 3 czy 4 gracyz ma Brzeczek zaierac a oni beda siedziec na lawie to powinno byc tak ze Brzecz bierze 2 graczy i DAJE im grac. On musi wiedziec komu cche dac grac a on tego nie wie... To jest najgorsze. O co do Beresia to wiesz, co mysle :) no ale widziles ten skrot z kazachami i co nie zgodzisz sie ze Rybus tam popelnil bledy? i to przy obu bramkach w sumie gdzie kazachowie to nie sa przeciez Anglicy czy Brazylijczycy. Chodzi o to ze obronca musi przede wszystkim kasowac akcje ofensywne a nastepnie udzielac sie w ataku, jesli damy Rybusa to on moze i bedzie cos tam wrzucal ale lewa obrona bedzie dziurawa jak ser szwajcarski. Mozna sie czepiac beresia ze jest bez formy ale pilkarz einaczej graja w klubie a inaczej w reprze, za nawalki Jedrzejczyk tez w Legii sie nie wyroznial nawet chcieli go wywalic a na reprze pasowal jak ulal a tz byl prawonozny. Jestem przekonany ze gdyby Rybus gral na ME we Francji to byloby gorzej. Najgorsze jest to ze Maciek czesto odpuszcza krycie nawet w meczu z Bosnia komentatorzy go za to krytykowali w pierwszej polowie chociaz ja ich generalnie nie slucham to akurat tu sie z nimi zgadzam i jestem pod wrazeniem ze to zauwazyli bo generalnie obseerwuje taki trend ze Rybus jest ok a Beres jest "be". Szczerze to wole zeby juz reca albo karbownik grali w obronie zamiast Rybusa. Skoro ryba w kazdym meczu puszcza krycie to na jakiej podstawie ja mam sadzic ze nagle zacznie to robic doskonale. Ja to interpretuje tak ze jedni zawodnicy potrafia kryc a inni nie, Rybus nalezy do tej drugiej grupy ale jako pomocni jest dla mnie ok :) Na podstawie tego co widzialem do tej pory nie dam sie przekonac ze on powinien grac jako obronca bo zawsze wygladlao to tak ze bylo wiecej minusow niz plusow w jego grze. Nawet ta lewa noga mnie nie przekonuje to wymowki zeby beresia sie pozbyc ale to nam nie wyjdzie na dobre.
21 wrz 2020 | 01:07
0
Postaram się krótko i na temat ,bo czas nagli :) A odniose się tylko do tego co zapamiętałem. Gdybyśmy mieli Rybusa na Euro to wyszło by na to samo. Tylko strzelalibyśmy ciut więcej goli niż 4 (jak się nie mylę) ,ale bronilibyśmy się gorzej to fakt ,bo Jędza wystrzelił z formą International Level i nawet to wyglądało. Ale Rybus był przed Euro w niezłej formie ,ale złapał kontuzję i trochę załamał się psychicznie ,że bez niego sobie chłopaki tak dobrze poradzili. No i po Euro Nawałka od razu go wystawił po kontuzji ,to zagrał tak jak zagrał. Czyli beznadziejnie ,ale kiedy to było? Nie możemy sobie pozwolić by rozpatrywać ,aż tak zamierzchłe czasy...no zlituj się ;) Szkoda ,że nie da się ciebie przekonać ,bo już powoli zaczyna mi brakować argumentów. Na szczęście ,a raczej nieszczęście ,Brzęczek często daje mu szanse na lewej stronie i argumenty same się pojawiają ;) Albo po tym jak gra w Sampdorii. Miłej nocy. Pozdro!
21 wrz 2020 | 16:08
0
Kurcze nie pamietam juz dokladnie ale Jedrzejczyk juz w eliminacjach gral na lewej obronie wiec nie byl to "kroli z kapelusza", wiadomo bylo ze sobie poradzi a wyszlo tak ze musial grac wszystkie mecze poniewaz Rybus byl kontuzjowany, zreszta nie ma pewnosci czy i tak by nie wygral rywalizacji z Rybusem albo zastapil go jesli ten gralby slabo. Trudno powiedziec jak zagralaby repra z Rybusem w skladzie, nie wiem moze on rzeczywiscie po tej kontuzji tak obnizyl loty no ale patrzac na gole fakty to on teraz nie wyglada najlepiej w obronie. Bereszynskiego odbieram jako kogos kto moze i popelnia bledy, nie wnosi wiele do ofensywy ale wiem ze powalczy o pilke, dobrze pokryje i skasuje atak i w sumie tyle. No niestety ale to i tak duzo bo Reca jest tak samo jak Rybus bardziej ofensywnie usposobionym pilkarzem chociazby z Lotwa u siebie jak gralismy to wrzucil i asystowal przy pierwszym golu ktorego zdobylismy bardzo pozno zreszta. Jak sie cofal to tez sie gubil. Ja jak cost akiego widze to raczej nie zapominam tylko wyciagam wnioski. Ogolnie to ja juz mam "wywalone" kto bedzie gral bo i tak nie wierze ze brzeczek posklada repre jako cala druzyne do kupy a w tej sytuacji to jeden czy dwoch pilkarzy jej nie zbawi na turnieju mistrzowskim. Moze bedziemy mieli okazje zobaczyc jak Rybus bedzie sie prezzentowal na ME jesli Brzeczek zdecyduje sie go wystawic w pierwszej 11. Chociaz wydaje mi sie ze idzie droga nawalki ktory ogarnal ze Rybus popelnia bledy i zaczal stawiac na Jedrzejczyka jak chocby w meczu z Japonia wygranym kiedy Ryba juz nie gral. Sam sie zastanawiam czy Brzeczek ulegnie presji i znowu postawi na Rybusa. ten pomysl zawsze wraca iedy beres jest krytykowany :) pozniej rybus, nastepnie znowu beres i tak w kolko. Ja i tak mecze ogladam przy kawie a nie z browarem i szalikiem w reku to ja to przyjmuje na lajcie.
21 wrz 2020 | 20:46
0
Po ostatnim zdaniu to zabrzmiało jakby większość z nas (dajmy na to ja bo do ciebie piszę ,a ty do mnie) oglądało mecze kadry pod wpływem czegoś ,dlatego nie widzimy tego czego ty spokojnie przy kawce i na lajcie ;) Nie żebym się czepiał ,ale tak to zabrzmiało...chyba ,że miało tak zabrzmieć. Też już nie pamiętam jak to było z tym Jędrzejczykiem ,ale wydaje mi się ,że częściej grał Rybus ,a trener nawet o Jędrzejczyku na poważnie nie myślał dopóty ,dopóki nie był do tego zmuszony. Dlatego ciężko w ogóle zakładać ,że mógł mu wtedy zagrozić. Ale może ja faktycznie byłem porobiony ,albo coś ;) Albo z pamięcią już nie tak dobrze. A może chciałem tak to zapamiętać (tego też nie można wykluczać). gdyby Bereszyński w klubie grał tak jak wcześniej ,czyli bardzo dobrze...to by i na tej lewej stronie lepiej się prezentował. Tylko ,że tak jak kiedyś było dużo materiału do analizy na Rybusa (że popełniał błędy) ,bo dużo grał...Tak teraz jest dużo na Beresia ,bo często gra na lewej z tymi teoretycznie silniejszymi rywalami. A właśnie gdyby Brzęczek przestał tak mieszać to być może któryś (poszedłem tu na kompromis) z nich grałby wreszcie dobrze. Popatrz ile czasu forsowało się na ŚO takiego Bednarka. I też można mu wypominać błędy z mundialu jak Rybusowi. Ale ktoś dalej na niego stawiał i mu ufał ,albo Reca. To on też później coraz częściej odpłaca się dobrą grą. Oglądałem sobie mecz Hiszpania - Ukraina ,bo śledzę też mecze naszych rywali do Euro. I w drużynie Ukrainy też na lewej obronie gra niepozorny obrońca ,co lepiej radzi sobie w ofensywie niż w defensywie (tak się teraz gra) ,ale właśnie cała w tym sztuka by postawić na zawodników ,którzy mu jakoś pomogą. No i nie rotować tak często ,a ogrywać jak najdłużej. Ukraina akurat ten mecz przegrała ,ale wcześniej wygrali 2-1 z bardzo silną Szwajcarią z którą raczej my nie dalibyśmy rady wygrać...A Rybus to ostatnio dla mnie w kadrze na poważnie grał przed Euro 2016. tak to są jakieś epizody ,a on potem nie wie co grać. Czyli 4 lata temu.
22 wrz 2020 | 00:34
0
Jesli chodzi o tego browara to nie, nie mialem nic zlosliwego na mysli. Poprostu ja to wezme tym razem na spokojnie bez emocji. Stracilem juz nadzieje ze Brzeczek nagle cos konsktruktywnego wymysli. Bedzie to samo co w eliminacjach i teraz w LN, czyli nieciekawie raczej zeby nie powiedziec kompromitujaco jak Hiszpanie na nas siada to bedzie powtorka meczu z Holandia - zreszta nie wiem czy Brzeczek wlasnie nie cwiczyl wariantu na Hiszpanie wlasnie z Honalnia, takie mam przeczucie... :) A druga sprawa to dobrze zauwayles ze powinna byc hierarchia i ktos powinien byc 1 a ktos drugim na pozycji lewego obroncy a to sie w sumie ciagle zmienia w zaleznosci od natezenia krytyki zespolu Brzeczka czyli Brzeczek robi dobrze nie dla zespolu tylko dla siebie zeby mu nie truly media... CO oczywiscie bardzo zle swiadczy o jego warsztacie i wizji budowy druzyny. Natomiast Rybusa to ja bym sie go tak nie czepial no ale jesli stawiamy na obronce ktory slabo broni to mocny rywal sprowadzi nas na pewno do partetu takie braki nie sa widoczne na tle slabszych rywali ale silni to wykorzystaja. Zreszta MS pokazaly ze jako druzyna nie istnielismy ale nie wszyscy zagrali katastrofalnie indywidualnie, wiadomo ze bledem bylo postawienie na Cionka w meczu z Senegalem i z meczu z Kolumbia to chyba najbardziej Rybusa bo mu tam Juan Cuadrado po prawej stronie uciekal bez problemu przy czym trzeba powiedziec ze to bardzo szybki zawodnik z dobra technika. Mozna oczywiscie zawsze powiedziec ze Rybus potrzebuje czasu, zgrania ale czy pojawia sie pytanie czy ten zawodnik bedzie jeszcze w stanie zagrac tak jak kiedys i faktycznie sie jeszcze sprawdzi w reprezentacji to ja co do tego nie mam przekonania. Gdyby byl mlodszy to mialby wiecej czasu a u niego to jest tak ze albo juz odpala albo jego odpalaja na zawsze. Moze i jestem w stanie zaakceptowac zeby na lwej obronie gral ktos kto gorzej kryje ale w kadrze brzeczka to malo prawdopodobne ze to sie sprawdzi, za nawalki to sie nie sprawdzalo chociaz gralismy ofensywniej w el. MS, pozniej na MS tez nie, u Brzeczka Rybus jak wchodzil to tez zzbieral krytyke i to nie tylko moja. normalnie gracz zeby dostawal kolejne szanse to musi cos grac a on juz poza ta asysta w meczu z Bosnia to praktycznie nic nie polazal, zreszta Bosnia tez miala okazje bramkowe po akcjach po stronie Rybusa ale nie grali pierwsza 11 bo oszczedzaja sie na baraze. Co mnie dziwi to to ze mimo iz slysze krytyke pod adresem Ryubsa w grze obronnej w trakcie transmisji to jednoczesnie wielu dziennikarzy Borek, Kolton jest za tym zeby gral w pierwszej 11... nie wiem z czego to sie bierze, czy to taka niechec do Bersia czy wiara w Rybusa i jego atutu w ofensywie. Stawianie na Beresia to tez pewne ryzyko z jego dyspozycja ogolna tez nie ejst najlepiej ale mimo iz to trudna decyzja to nie wiem czy bym teraz znowu stawial na Rybusa. No chyba ze Brzeczek da teraz Rybusowi 3 mecz z rzedu od deski do deski i niech podejmie w koncu decyzje czy na niego stawia czy nie... To Brzeczu ma sie w koncu zdecydowac nie ja :)
20 wrz 2020 | 23:32
0
Wow, bez karniaczków na inaugurację. Kulusewski już przyćmiewa starego sępa ?
20 wrz 2020 | 23:25
0
Wszystko fajnie, ale moim zdaniem wciąż nie jest to poziom na wygranie LM.
20 wrz 2020 | 23:24
0
Juve będzie dużo mocniejsze
20 wrz 2020 | 23:11
0
Kolejny pewny mistrz dla Juve,król futbolu CR7 z kolejną bramką
20 wrz 2020 | 23:09
0
dlaczego asysta ronaldo skoro to augello wyłożył piłkę dla kulusevskiego?
21 wrz 2020 | 00:00
0
Bo muszą pomagać Penaldowi. Jak nie za pomocą karniaczków z dupy, to asysty widmo. Bez oszustw ten koleś by nic nie osiągnał w piłce ?
21 wrz 2020 | 01:48
0
ale boli tam dupa xDDD tak jakby messi nie mial podobnej asysty haha
20 wrz 2020 | 23:08
(Edytowany)
Spokojnie to tylko Sampdoria zobaczymy jak Juve Pirlo trafi na Atalante Inter lub Lazio czy Milan
0
Spokojnie to tylko Sampdoria zobaczymy jak Juve Pirlo trafi na Atalante Inter lub Lazio czy Milan wtedy bedzie mozna ich oceniac
20 wrz 2020 | 22:51
0
i ta asysta Ronaldo, normalnie truskawka na torcie :)
20 wrz 2020 | 22:51
0
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tym meczem i debiutem pirlo nowa taktyka i wszystko gra jak w zegarku Szczęsny świetnie zagrał swój jubileuszowy mecz Bonuc z kiełem klasycznie klasa sama w sobie danilo tylko raz odjebał maniane dobry występ frabotty który zagrał na pewno lepiej niż zagrałby Sandro rabiot solidnie McKenni to według mnie jeden z kandydatów do mvp w tym spotkaniu zrobił chyba więcej wślizgów i to skutecznych niż matuidi przez całe dwa lata w juve szkoda tylko że zabrakło centymetra by strzelił gola kulusevski również debiut marzeń Ramsey wrócił do formy z Arsenalu to chyba też był jego najlepszy mecz w juve dotychczas a Ronaldo? jak to Ronaldo jest jak wino im starszy tym lepszy szkoda trochę paru sytuacji gdyby miał więcej szczęścia może by nawet ustrzelił hat tricka szkoda również że arthur nie zagrał choć w sumie może i lepiej szansę że trzeci zawodnik zaliczyłby udany debiut są zerowe więc chuj
20 wrz 2020 | 23:04
0
Jak mnie wkurza to pisanie o tym że Ronaldo jest jak wino.. Co za pierdoły.
20 wrz 2020 | 23:07
0
Czemu dość trafna metafora chłop jest coraz starszy a wykręca coraz lepsze liczby i to nie w wieku 27 lat tylko prawie 36 lat ani w poprzednim sezonie ani przed poprzednim nie strzelił gola w pierwszym meczu serie a a tu proszę
20 wrz 2020 | 23:11
0
No niestety nie to nie prawda z tymi lepszymi liczbami no a jeśli chodzi o tego gola to nie żaden rekord a ani nic tylko pierwszy gol w sezonie.. Nie umniejszam mu ale po prostu dla mnie kiedyś był dużo lepszym piłkarzem i denerwuje mnir pisanie nieprawdy.
20 wrz 2020 | 23:30
0
Kiedyś miał świetny drybling, strzał z dystansu i rzuty wolne. Teraz jest inteligentniejszym piłkarzem, ale nie można powiedzieć czy jest lepszy czy gorszy. Wszystko okaże się pod koniec sezonu bo poprzedni był szalony. Nie ważne jak zaczynasz, ważne jak kończysz.
20 wrz 2020 | 23:35
0
Był bym w stanie się założyć że nie pobije swoich najlepszych sezonów liczbowych z Realu. Wiem że jest inteligentniejszy bo ma większe doświadoczenie ale w żadnym wypadku nie jest lepszy i już nie będzie wieku nie oszukasz. Strzelał będzie nadal to oczywiste.
20 wrz 2020 | 23:55
0
Ibrahimovic udowadnia, że wiek nie gra roli więc tak jak pisałem wcześniej, nie ma co się licytować na wyroki po pierwszej kolejce. Faktem jest, że dawno nie wszedł w sezon strzelonym golem.
21 wrz 2020 | 11:06
0
Jakie wykręca coraz lepsze liczby?
W Poprzednim sezonie w 55 meczach strzelił 37 goli i miał 6 asyst i gdyby odjąć mu 14 karnych we wszystkich rozgrywkach to miałby 55 meczy 23 gole i 6 asyst nie zbyt rewelacyjnie liczby l.
W sezonie 2011/2012 tak dla przypomnienia nie pamiętam liczb ale miał ponad 60 goli i dwucyfrową liczbę asyst.
W sezonie sezonie 2014/2015 miał najlepszy sezon w karierze w
54 meczach strzelił 61 goli i miał 22 asysty więc wytłumacz mi w jakim sensie od jest coraz starszy i wykręca coraz lepsze liczby?
20 wrz 2020 | 23:59
0
Tu sie ogolnie zgadzam, generalnie pilkarze z wiekiem traca na szybkosci, wytrzymalosci, dynamice chociaz golym okiem tego az tak nie widac szczegolnie na poczatku sezonu. Nawet bym sie nie zgodzil ze gra jakos lepiej, gra tak jak potrafi a potrafi wiele ale to juz nie jest ten sam Ronalo co kiedys.
20 wrz 2020 | 22:43
0
To dopiero pierwszy mecz w seznie, ale będąc szczerym jestem zadowolony z tego co widziałem. Nowi i młodzi zawodnicy na wielki plus, nowa formacja też widać, że idealnie pasuje Juve. Jak wyjdziemy trójka z tyłu w skladzie De Ligt, Bonucci i Chiellini to bedzie sztos. Pozostaje czekac jeszcze na powrót Dybali i troszkę lepsza skuteczność Ronaldo, bo w tym meczu powinien mieć hattricka.
20 wrz 2020 | 22:39
0
Robot z Madery nie zwalnia tempa.
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

600 PLN

Nowy pakiet startowy w Betfan! m.in. trzy zakłady bez ryzyka na 600 PLN łącznie

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

550 PLN

Tydzień bez ryzyka dla nowych graczy w Superbet. Cashback 500 PLN + 50 PLN na start