PSG wyceniło Kyliana Mbappe. To może być prawdziwa promocja

PSG wyceniło Kyliana Mbappe. To może być prawdziwa promocja
Sipa / Press Focus
Autor: Marcin Karbowski 25 wrz 2020 | 10:23
Real Madryt marzy o pozyskaniu Kyliana Mbappe. Francuski dziennik "L'Equipe" twierdzi, że PSG wyznaczyło cenę za swojego gwiazdora.
Ta jest zaskakująca. Mistrzowie Francji w przyszłym roku mają się zgodzić na odejście Mbappe za jedyne 100 mln euro.
Wpływ na taką wycenę ma długość kontraktu piłkarza. Jego umowa wygasa w połowie 2022 roku. Na razie nic nie wskazuje na to, by miała zostać przedłużona. Gdyby nie doszły do porozumienia, PSG zgodziłoby się na jego sprzedaż nawet poniżej realnej wartości.
Real liczy, że nic w tej sprawie się nie zmieni. "Królewscy" od dawna interesują się Mbappe i chcą o niego powalczyć latem przyszłego roku. W bieżącym oknie transfer jest wykluczony - klub z Madrytu nie zamierza sprowadzać nowych zawodników.
Dziennik "L'Equipe" informował niedawno, że sytuację Mbappe monitoruje też Liverpool. W kontakcie z piłkarzem ma być Juergen Klopp.
Mbappe trafił do PSG latem 2017 roku. Najpierw był wypożyczony, później przeniósł się do Paryża na stałe. Łączna wartość jego transferu wyniosła 145 mln euro.
Reprezentant Francji w bieżącym sezonie Ligue 1 zaliczył tylko jeden występ - w czwartej kolejce strzelił gola w meczu z Niceą. Wcześniej nie mógł grać z powodu zakażenia koronawirusem.
Źródło: L'Equipe

Tabela ligowa - Ligue 1

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

600 PLN

Nowy pakiet startowy w Betfan! m.in. trzy zakłady bez ryzyka na 600 PLN łącznie

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

550 PLN

Tydzień bez ryzyka dla nowych graczy w Superbet. Cashback 500 PLN + 50 PLN na start

Dyskusja 51

26 wrz 2020 | 14:59
0
Mbappe mowil ze chce odejsc z PSG i moim zdaniem dobrze zrobi odchodzac z tego gowna.Jako kibic Realu uciesze sie jak tam pojdzie.Bedzie duza sila razenia w ofensywie.
26 wrz 2020 | 11:55
0
On jest dobry ale na ligę francuską w Anglii czy Hiszpanii zostałby średniakiem bo tam poziom jest o wiele wyższy.
26 wrz 2020 | 09:09
0
Witamy w Madrycie
26 wrz 2020 | 01:24
0
prędzej go zostawią i oddadzą potem za friko niż sprzedadzą za "ledwie" 100 mln. Hazard kosztował więcej, a też miał rok do końca
25 wrz 2020 | 18:58
0
100 milionow to i tak jest duzo a jakis niesamowity to on nie jest
25 wrz 2020 | 18:05
0
moze te ostatnie sprzedaże barcelony to nie byly tak na prawde promocje hehe
25 wrz 2020 | 16:51
0
Panie Bożu, czy Mbappu może do Mu?
26 wrz 2020 | 15:51
0
No co? Teraz Realowcy już go za swojego uważają?
25 wrz 2020 | 16:28
0
Komentarz usunięty
25 wrz 2020 | 15:56
0
Promocja byłaby gdyby było dwóch w cenie jednego.
25 wrz 2020 | 15:35
0
Come to Besiktas
25 wrz 2020 | 13:56
0
Jeśli to prawda w co wątpię to kluby powinny krzyknąć: "Shut up and take my money!"
25 wrz 2020 | 13:53
0
100 mln euro za gościa, który przez ponad 10 lat może strzelać 30+ bramek w sezonie? Oczywiście jeżeli obejdzie się bez większych kontuzji. Jak na dzisiejsze realia na rynku transferowym, to wielka promocja. Myślę, że trafi do Realu, Perez nie odpuści takiej okazji.
25 wrz 2020 | 15:19
0
Obstawiam bardziej Anglię, oni mają kasę na fajną umowę dla niego. Real już nie jest dobrym wyborem na obecnym poziomie.
26 wrz 2020 | 09:11
0
Najlepsze w tym twoim myśleniu jest to, ze zakładasz ze ta olbrzymia bańka z finansowaniem klubów w Anglii nigdy nie pęknie. Otóż pęknie i to bardzo niedługo, a wtedy jak zawsze Real i cała La Liga wrócą tam gdzie być powinny.
26 wrz 2020 | 09:40
0
Wszystko zależy od praw :) Więc jestem spokojny. Poza tym, że tak powiem magnaci głównie rozdają karty. La Liga długo nie wróci do gry. Raczej czeka ją przestój jak w Serie A.
26 wrz 2020 | 10:52
0
Prawa nikt nie szanuje a juz na pewno nie ci najbogatsi, vide PSG, City itd. Real i Barca tak jak dzieliły i rządziły tak nadal będą dzielić i rządzić
25 wrz 2020 | 12:09
0
100 mln + Hazard za Mbappe. Real Musisz!
25 wrz 2020 | 12:57
0
nie wiem czemu minusujecie ten pomysł ale w obecnej chwili szybciej w składzie widzę każdego zawodnika aniżeli Hazarda. Nie wiem co się z nim stało ale to już długo trwa, kontuzja kontuzją, zgranie itp ale czytam na hiszpańskim potralu o ciągłych problemach z nadwagą, fuck serio? koleś za taką kasę, i co? sorry pany lubię belgijskie frytki?!?! trochę to poboczne ale profesjonalizm lekko nagięty.
Mbappe za wszelką cenę :)
26 wrz 2020 | 08:15
0
Tu napisałem to samo i tez sporo minusów:

https://www.meczyki.pl/newsy/media-hansi-flick-naciska-na-transfer-wladze-bayernu-monachium-sa-przeciwne-transakcji/151883-n#comments

Jestem kibicem Realu wiec co mam pisać, ze chce żeby tam Benzema gral do 40 roku życia?.. Dziwni ludzie to wchodzą, i walą.tylko minusy, ale żeby odpisać sensownie to rzadko.
25 wrz 2020 | 12:04
(Edytowany)
PSG sluzy szejkowi do prania pieniedzy a nie do zdobywania grania w pilke :)))
0
PSG sluzy szejkowi do prania pieniedzy a nie do grania w pilke :)))
25 wrz 2020 | 12:22
0
On akurat ma te pieniadze czyste. A ze ma kasy w brut to bawi sie tak nia w rzeczywistosci jak my w managerze.
25 wrz 2020 | 12:39
0
W co?
25 wrz 2020 | 13:58
0
W bród! Dzieki, nawet na meczykach mozna czegos sie nauczyc :D
25 wrz 2020 | 14:02
0
W brut xD
25 wrz 2020 | 12:02
0
Będzie drugi Jovic w realu
25 wrz 2020 | 11:49
0
Zhańbi się jak pójdzie do realu?
25 wrz 2020 | 11:48
0
Tak promocja,promocja,a ktoś przypomni który transfer za 100+ baniek z tych co zostały przeprowadzone był wart tych pieniędzy? Coutinho? Dembele? Hazard? Nawet szklany Neymar za 222 gdzie połowe sezonu zawsze się leczy to przesada.
25 wrz 2020 | 12:04
0
Piszesz poważnie ? Najlepszy piłkarz dostępny na rynku (ze względu na potencjał) jest bezcenny, a ty żałowałbyś 100mln ? Chyba, że wolisz kupić 3 przeciętniaków po 30mln ?
25 wrz 2020 | 12:44
0
Bale miał dobre początki w Realu i na pewno był wart tej kasy, podobnie Ronaldo.
Barcelona akurat mocno wtopiła, ale co ma powiedzieć Chelsea za najgorszego bramkarza :)
25 wrz 2020 | 11:37
0
Promocja? Kto wyda 100 mln na kopacza w czasach gdy nie ma kibiców. Transmisje niczym ze sparingów czy treningów są nieciekawe więc oglądalność spada na łeb. Zresztą ludzie biednieją, jeszcze żyją z oszczędności albo jakichś pustych osłon czy zasiłków, za rok czy dwa mało kto wykupi platformę tv chyba że będzie kilka razy tańsza, reklamodawcy nie będą już płacić takich kosmicznych stawek. To wszystko co się teraz dzieje to system naczyń połączonych. Nie dziwi mnie, że Barcelona pozbyła się Suareza za 4 mln. To będą normalne stawki już niebawem a myślę, że nawet ceny bardziej polecą. Skończyło się wydawanie kroci na piłkarzy
25 wrz 2020 | 11:32
0
Czyżby teraz czekał nas rok czytania o transferze Mbappe?
25 wrz 2020 | 13:02
0
Myślę że transfer do Realu nie wypali, bo ponoć Real szykuje ofertę za Lewandowskiego XDD
25 wrz 2020 | 11:15
0
chyba 200mln

Tabela ligowa - Ligue 1

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

600 PLN

Nowy pakiet startowy w Betfan! m.in. trzy zakłady bez ryzyka na 600 PLN łącznie

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

550 PLN

Tydzień bez ryzyka dla nowych graczy w Superbet. Cashback 500 PLN + 50 PLN na start