Raków Częstochowa lepszy od Legii Warszawa w hicie Ekstraklasy. Koncert Lopeza, piękny gol z wolnego [WIDEO]

Raków lepszy od Legii w hicie Ekstraklasy. Koncert Iviego Lopeza, piękny gol z rzutu wolnego [WIDEO]
Rafal Oleksiewicz / PressFocus
Autor: Maciej Pietrasik 25 wrz 2021 | 21:54
Hit 9. kolejki PKO Ekstraklasy nie rozczarował. W meczu mistrza z wicemistrzem kraju Raków Częstochowa pokonał 3:2 Legię Warszawa. Bohaterem został Ivi Lopez, który dwukrotnie trafił do siatki.
"Wojskowi" do spotkania przy Łazienkowskiej przystąpili osłabieni brakiem Luquinhasa oraz Artura Boruca. Doświadczonego golkipera między słupkami zastąpił Cezary Miszta.
Dalsza część tekstu pod wideo
Zanim młody bramkarz Legii musiał wyjmować piłkę z siatki, to warszawianie byli bliscy wyjścia na prowadzenie. Niewiele brakowało, aby wynik w 15. minucie otworzył Andre Martins, ale trafił on jedynie w poprzeczkę.
W 28. minucie Miszta nie popisał się w pojedynku z Sebastianem Musiolikiem. Faulował napastnika Rakowa, a sędzia podyktował "jedenastkę", którą na gola zamienił Ivi Lopez.
Radość Rakowa nie trwała jednak długo. Jeszcze przed przerwą do wyrównania doprowadził Mahir Emreli, który wykorzystał dogranie Filipa Mladenovicia i huknął pod poprzeczkę.
Na początku drugiej połowy byliśmy świadkami sporej kontrowersji, gdy piłka trafiła w rękę jednego z obrońców Legii. Ostatecznie arbiter nie podyktował rzutu karnego, wskazując jedynie na rzut rożny.
Właśnie po tym kornerze Raków po raz drugi wyszedł jednak na prowadzenie. Z najbliższej odległości piłkę do siatki wpakował Fran Tudor.
Niedługo później goście wyprowadzili kolejny cios. Po raz drugi Misztę pokonał Ivi Lopez, tym razem popisując się znakomitym uderzeniem z rzutu wolnego.
Mimo niekorzystnego wyniku Legia nie zamierzała rezygnować z walki o choćby jeden punkt. Nadzieja w sercach kibiców gospodarzy zagościła ponownie w 70. minucie, gdy bramkę kontaktową zdobył Ihor Charatin.
Niewiele brakowało, aby "Wojskowi" doprowadzili jeszcze do remisu. Przed bramką rywali fatalnie kiksowali jednak Rafael Lopes oraz Emreli. Już w doliczonym czasie gry świetną interwencją popisał się z kolei Trelowski. Ostatecznie rezultat już się nie zmienił i Raków zwyciężył w ekstraklasowym hicie 3:2.
Dzięki temu wynikowi podopieczni Marka Papszuna awansowali na piąte miejsce w tabeli. Mają cztery punkty straty do Lecha Poznań, ale rozegrali o dwa mecze mniej od "Kolejorza". Legia jest natomiast dopiero czternasta.
2 - 3
Data
25 wrz 2021 | 20:00 (zakończony)
Rozgrywki

Statystyki Meczu

Legia Warszawa
Raków Częstochowa
59%
Posiadanie piłki
41%
15
Strzały
13
7
Strzały celne
7
6
Strzały niecelne
4
2
Strzały zablokowane
2
99
Ataki
75
75
Groźne ataki
56
5
Kartki
2
19
Faule
12
12
Rzuty wolne
19
4
Rzuty rożne
7
0
Spalone
0

Składy meczowe

ustawienie: 4-3-3
śr. waga: 69 kg
śr. wzrost: 179.6 cm
śr. wiek: 26.6 lat
0
C. Miszta
0
A. Jędrzejczyk
0
M. Wieteska
0
M. Nawrocki
0
F. Mladenović
0
André Martins
0
B. Slisz
0
Josué
0
L. Kastrati
11
M. Emreli
0
K. Skibicki
0
S. Musiolik
0
V. Gutkovskis
0
I. Lopez
0
M. Wdowiak
20
M. Poletanović
0
V. Gvilia
0
F. Tudor
6
A. Niewulis
2
T. Petrášek
0
G. Papanikolaou
0
K. Trelowski
ustawienie: 3-4-3
śr. waga: 73 kg
śr. wzrost: 180.9 cm
śr. wiek: 25.7 lat
Źródło: własne

Terminarz - Ekstraklasa

12 Kolejka
Dzisiaj
Radomiak Radom
18:00
Górnik Łęczna
Lech Poznań
20:30
Wisła Płock
Jutro
Raków Częstochowa
12:30
Termalica Nieciecza
Lechia Gdańsk
15:00
Górnik Zabrze
Pogoń Szczecin
17:30
Jagiellonia Białystok
Wisła Kraków
20:00
Śląsk Wrocław
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI

Dyskusja 147

25 wrz 2021 | 21:55
0
To czego Lopes, a już przede wszystkim Emreli nie wykorzystali na 3-3 to jest po prostu kurwa niesłychane. 4 porażka w Ekstraklapie, chyba do Ligi Mistrzów trzeba będzie przez Ligę Europy w tym sezonie XD
25 wrz 2021 | 22:28
0
Zejdź na ziemię,bo legła nie istnieje
25 wrz 2021 | 22:05
0
Czekam tylko aż ktoś wyskoczy z tłumaczeniem że oszczędzają się przed LE.
26 wrz 2021 | 06:50
(Edytowany)
Oszczędzają na wpierdol w LE
0
Przygotowywują się mentalnie na wpierdol w LE
25 wrz 2021 | 22:20
0
Ciekawe czy Stanowskie dalej beda pchać Czesia do kadry xD
26 wrz 2021 | 11:03
0
...warsztat trenerski ma Top
25 wrz 2021 | 22:16
(Edytowany)
Oby tylko Legia nie musiał zrezygnować z Europejskich pucharów i skupiać się na lidze tak jak Lecha tamtym sezonie.
0
Oby tylko Legia nie musiał zrezygnować z Europejskich pucharów i skupiać się na lidze tak jak Lech tamtym sezonie.
25 wrz 2021 | 22:01
0
Wincyj dośrodkowań!!!
25 wrz 2021 | 22:01
0
Haha Legła robi formę przed Liga Ełropy!
25 wrz 2021 | 22:29
0
Hahaha gdzie ten śmieszek "No ja", który wczoraj tak śmieszkował z Lecha, że mimo tak miażdżącej przewagi i tyłu sytuacji przegrał w Białymstoku? Wypadek przy pracy Lecha vs czwarty polwpierdol ekipy z Warszawy. Teraz rozpedzona Lechia, Lech i Pogoń - jest gdzie tracić kolejne punkty. Lech vs Raków , tak to widzę przynajmniej do rundy wiosennej. A tym zeszlorocznym śmieszkom przypomnę tylko, że Lech po 7 kolejkach miał wtedy więcej pktów :-) Osłabienie brakiem Borubar? Bitch please, raków wystawił 18latka w miejsce najlepszego bramkarza ligi
25 wrz 2021 | 22:39
0
Tam gdzie wszyscy którzy się śmiali - W norze. Nigdy nie nauczą się pokory i tego że karma wraca, śmiać to się można na koniec sezonu jak już jest wszystko wiadome, a nie po jednym potknięciu.
25 wrz 2021 | 22:41
(Edytowany)
🤣 Kiepie jaga miała klarowniejsze sytuację a łach 1 setkę więc z czym do ludzi odstaw dynks
0
🤣 Kiepie jaga miała klarowniejsze sytuację a łach 1 setkę więc z czym do ludzi odstaw dynks
25 wrz 2021 | 22:58
0
Jedną setkę Ba Loua i jedną Salamona w pierwszej połowie,jedną setkę Marchwińskiego w drugiej. To w sumie nadal jedna czy już 3? Pomijam fakt, że strzały z 16tki czy 10m jak Karlstroema to powinny być bramki 144 ataki , w tym 89 vs 30 ataków Jagi. Niezłe masz poczucie rzeczywistości.
26 wrz 2021 | 00:18
0
🤣 Ty to chyba nie wiesz co to 100 tka, jaga 3x sam na sam plus piękna pietka, słupek, K. O kretynie
26 wrz 2021 | 01:42
0
Ale wiesz że Jaga z 6 strzałów, dwa miała celne z czego 1 trafił do siatki. Nazywasz setką akcję w której przy asyście dwóch obrońców wybronił Bednarek? To nie setka. Sytuacyjna pietka obok bramki czy słupek to strzały niecelne. W takim razie niepilnowany Amaral z 16m dwukrotnie tuż obok słupka, setka 1 na 1 Ba Loua, główka Marchwińskiego z 2 metrów, sam na sam Kamińskiego w bramkarza, karlstroem min obok słupka z 10metrów, setka Salamona to ile już jest sytuacji po których powinny paść bramki? Naliczyłem 7? Gdyby trafili w pierwszej połowie ten wynik byłby zupełnie inny ... kretynie
26 wrz 2021 | 09:41
0
A łach ile miał celnych kretynie..... całe 2🤣🤣
26 wrz 2021 | 10:08
0
Czyli tyle samo co Jaga niedorozwoju. Zamiast czepiać się porażki Lecha, wynikającej z braku skuteczności ,lepiej martw się o ligowy byt outsiderze z 14 miejsca. Już cztery drużyny w Polsce pokazały że jesteście leszczami, a trzy kolejne uczynią to w najbliższych 3 kolejkach.
26 wrz 2021 | 09:42
0
Spierdalaj przegrywie. Odwróć tabele legijna suma na czele. Raków 2 raz w sezonie was wyjaśnil i poniżył.Na kolana I oddaj pokłon najlepszym,a nie jaraj walka o utrzymanie
26 wrz 2021 | 09:47
0
Przegrywie z pustą gablotą 🤣 wasze miejsce średniaka w środku tabeli 🤣 Jak co roku 🤣
26 wrz 2021 | 10:11
0
W tym roku trzymacie niższy poziom niz środek tabeli... Przegrywy
26 wrz 2021 | 12:39
0
Kretynie Śnij dalej skączy się jak zwykle, Legia może straciła parę pkt ale i tak majster będzie najwyżej czesiek da pograć dzieciak ą 2 kolejki przed końcem a nie jak ostatnio 5,6🤣to co tam macie w gablocie? 🤣
26 wrz 2021 | 13:56
0
Buahaha 4 gry na 7 możliwych w plecy :-) 57% skuteczności w byciu przegrywami. No rzeczywiście coś tam straciła :-)
26 wrz 2021 | 10:54
0
Przegrywie wy tam macie ogromne kompleksy. My,tu o Wielkim Rakowie i gwałci na tym przecwelonym klubiku z peryferiów futbolu a ty o innych...bezpośrednie spotkania i tabela nie kłamie.Nie istniejecie w tym sezonie,gwałt za gwałtem przegrywy
25 wrz 2021 | 22:59
0
Miażdżąca przewaga w Białymstoku? XD Jakby grał Boruc z Kovaceviciem było by 1:1, sytuacji Legia miała dużo więcej niż Lech.
25 wrz 2021 | 23:13
0
Ale pierwszą połowę i festiwal nieskuteczności też oglądałeś?
https://www.google.pl/search?q=jagiellonia+lech&sxsrf=AOaemvLTNKGDHWmsdfhNxvYs2uDAQYISVg%3A1632604110338&source=hp&ei=zo9PYcXSENWFxc8Pk8CX0A0&oq=jagiellonia+&gs_lcp=ChFtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1ocBABGAAyCwgAEIAEELEDEIMBMgsILhCABBCxAxCDATIICAAQsQMQgwEyCAgAELEDEIMBMgQIABADMggIABCxAxCDATILCAAQgAQQsQMQgwEyBQgAEIAEOgcIIxDqAhAnOg0ILhDHARCvARDqAhAnOgcILhDqAhAnOgQIIxAnOg4ILhCABBCxAxDHARCjAjoICAAQgAQQsQM6CAguELEDEIMBOgUILhCABDoICC4QgAQQsQM6CwguEIAEEMcBEK8BUKAMWLUmYNwvaAJwAHgAgAGVAYgBxQuSAQM1LjiYAQCgAQGwAQ8&sclient=mobile-gws-wiz-hp#sie=m;/g/11rgdchnzz;2;/m/09nw6c;dt;fp;1;;
Strzały 6:17 celne 1:3, Ataki 80:144, groźne 33:86
Tak dla przypomnienia z tym samym Rakowem w Częstochowie Lech grając bez dopingu wyciągnął z 0:2 na 2:2 i mimo iż raków też miał jeszcze sytuacje , piłkę meczową miał amaral.
26 wrz 2021 | 04:33
0
Jaga i Raków wybiegały te spotkania.
Nie odstawiona noga, odciśnięty but.
Statystyki przebiegnietych km.
Chcieć to moc!
25 wrz 2021 | 21:59
0
Jak na hit ekstraklasy piekny mecz. Emreli mial doslownie dobra pilke na remis. Jak on tego kurwa nie wykorzystal...
26 wrz 2021 | 11:05
0
...On sam tego nie wie
25 wrz 2021 | 22:18
0
no i gitez majonez
25 wrz 2021 | 21:55
0
Hahaha ogólnie obu zespołom bije brawo😄😄
25 wrz 2021 | 22:17
0
Bez przesady.Legła poniżona i zgwałcona,nie istniała.
26 wrz 2021 | 00:50
0
Sam jestes zgwalcony...
26 wrz 2021 | 07:31
0
prwidłowo
25 wrz 2021 | 22:24
0
Widzę że bo(l)szewicki klubik bez pomocy sędziów ...uja co gra xD
25 wrz 2021 | 21:58
0
Legia cały czas walczy aby uniknąć awansu do ligi niżej
26 wrz 2021 | 11:11
0
...myślę ,że nie
25 wrz 2021 | 22:39
0
Dobry mecz ale grały dwie najlepsze ekipy, raków bardzo skuteczny, szkoda 200tki Lopeza i emrelego ale taka jest piłka, dobry mecz piękne bramki, gratulacje dla Rakowa
25 wrz 2021 | 22:49
0
Tak sobie tłumacz. Dwie najlepsze grały w Częstochowie i padł remis ,choć każda z nich mogła wygrać. Z tą różnicą, że drużyna przyjezdna grała bez dopingu i wyciągnęła wynik ze stanu 0:2 ,mając jeszcze piłkę meczową na 3:2. Wy notujecie już czwarty polgwalt i to u siebie buahahaha
26 wrz 2021 | 00:19
(Edytowany)
Mówi to kibic łacha co przegrał najniższym wymiarem z jaga która jest w kryzysie oddając,, 2 celne strzały w meczu celne 🤣
0
Mówi to kibic łacha co przegrał najniższym wymiarem z jaga która jest w kryzysie oddając,, 2 celne strzały w meczu celne 🤣 Przecież łach to ekipa przegrywów taka prawda ile macie w gablocie? 🤣
26 wrz 2021 | 01:51
0
Buahaha boli dupa? Z jagą wypadek przy pracy. Lepiej stracić pkty z nią i dać jej odżyć w perspektywie jej meczów z konkurencją, niż z bezpośrednim rywalem. Teraz 3pkty u siebie ze śląskiem , i 3 z przemęczonymi pucharowiczami na kiblowskiej. Czyli z czołówką wszystko do przodu - zostanie autostrada łeczną, Wartą, Płockiem itp. A legła pada za tydzień z Lechią, potem oddaje nam pkty i na dokładkę baty od Pogoni. A jeszcze Piast w kolejce i zaległy z... trzecim na tą chwilę zagłebiem. Powodzenia przegrywy, bo chyba tak można nazwać looserów z czterema porażkami na siedem gier buahahaha
26 wrz 2021 | 09:35
0
🤣 🤣 Te bajki słyszę co rok, jesteście średniakiem nawet w exakupie
26 wrz 2021 | 10:15
0
I to wynika z.... twojej głupoty, bo na pewno nie z układu tabeli , przegrywie. My za to co roku słyszymy jaka legla jest wielka a potem albo daje się wyprzedzić Piastowi, albo jest lana w Europie przez azerów itp., a jak już się raz na 5 lat uda awansować do fazy gr to w lidze leją ja wszyscy
26 wrz 2021 | 12:43
0
To tak jak wam majster raz na 5 czy 10 lat 🤣
26 wrz 2021 | 06:55
0
Najlepsza ekipa z 14 miejsca. No powiem Ci....
26 wrz 2021 | 06:57
0
Ivi Lopez miał jakąś 200-tke? Nawet nie wiesz kto gra w twoim ulubionym klubie.....
26 wrz 2021 | 09:39
0
Tępa strzała mówię o Lopezie z Legi kretynie
26 wrz 2021 | 09:41
0
No ale w Legii nie gra żaden Lopez
26 wrz 2021 | 09:45
0
Rafael lopes kretynie
26 wrz 2021 | 09:49
0
Już wiesz jaki błąd popełniłeś debilu?
26 wrz 2021 | 09:51
0
Wiem frajerzyno, miodek spod mopsu się znalazł 🤣
26 wrz 2021 | 10:56
0
Gdzie jest twój prowincjonalny klubik w tabeli,bo póki co jest gwałcony jak cała twoja rodzina?!
26 wrz 2021 | 12:44
0
Ty to chyba naprawdę gwałcony jesteś przez starego albo proboszcza za każdym razem tylko gwałty itd lecz się menelu
26 wrz 2021 | 10:23
0
Ten kretyn nie wie. Lopez w hiszpanii = Lopes w Portugalii, a co za tym idzie : No ja = niedorozwój. Zostawmy już ten temat i wpłaćmy jakiś grosz fundacji , która zajmuje się tym przegrywem.
26 wrz 2021 | 12:45
0
🤣 🤣 🤣 Kretynie ale jesteś płytki jak i klub któremu kibicujesz, wyślę na ciebie sms 🤣
26 wrz 2021 | 14:03
0
Riposta godna poziomu zerówki. Ale czego się spodziewać po kimś , kogo wartość IQ można policzyć na palcach jednej ręki
25 wrz 2021 | 22:26
0
No Legia to jakiś paradoks w tym sezonie, w lidze porażek tyle co ostatni Bruk Bet a w Europie dobre mecze. Wiem że Raków wskoczył na wyższy poziom niż chociażby przed rokiem ale jednak powinni chociaż zremisować, no ale sytuacje trzeba też wykorzystać. Śmieszne jest to że nie zdziwię się jak z Leicerster zremisują
26 wrz 2021 | 00:07
(Edytowany)
To niestety nie paradoks a norma w polskim futbolu. Wyrównana liga i krótkie ławki rezerwowych, a w efekcie - albo wyniki w Europie (na jakie stać polskie kluby), albo wyniki w kraju. Pomnij Lecha z ubiegłego sezonu czy choćby Lecha w sezonie 2010/11, gdy w Europie skutecznie bił się z Juve i City, a w kraju okupował dół tabeli. A kto pamięta Wisłę w fazie grupowej pucharu UEFA? 3-1 z Basel, a z Bełchatowem wynik odwrotny. I jak tu wymagać od polskich klubów, żeby dawały z siebie full w europucharach? Tu trzeba większej koncentracji potencjału - ewolucji kilku klubów do roli krajowych hegemonów, bijących ligowych słabeuszy drugimi składami.
0
To niestety nie paradoks a norma w polskim futbolu. Wyrównana liga i krótkie ławki rezerwowych, a w efekcie - albo wyniki w Europie (na jakie stać polskie kluby), albo wyniki w kraju. Pomnij Lecha z ubiegłego sezonu czy choćby Lecha w sezonie 2010/11, gdy w Europie skutecznie bił się z Juve i City, a w kraju okupował dół tabeli. A kto pamięta Wisłę w fazie grupowej pucharu UEFA? 3-1 z Basel, a z Bełchatowem wynik odwrotny. I jak tu wymagać od polskich klubów, żeby dawały z siebie full w europucharach? Tu trzeba większej koncentracji potencjału - ewolucji kilku klubów do roli krajowych hegemonów, bijących ligowych słabeuszy drugimi składami. Oczywiście nie zaliczam Rakowa do słabeuszy - to obecnie jeden z paru teamów, których polscy kibice nie muszą się wstydzić.
26 wrz 2021 | 08:04
0
No właśnie pisząc o paradoksie miałem to na myśli, że taka legia zalicza porażki w lidze, a potem jedzie na dinamo, slavie czy taki Spartak i potrafi nawet wygrać. Dla mnie zawsze o sile świadczyły wyniki w lidze pamiętam czasy Wisły która zdobywała mistrza z kilkunasto punktowa przewaga czy nawet Legia, nawet pamiętam czasy gdy obstawiałem mecze legii u buka bo była tak pewna drużyna że handicapy wchodziły :)
25 wrz 2021 | 22:06
0
Co za mecz, przynajmniej się pośmiałem z tego co odjebali kiedy była szansa na wyrównanie.
25 wrz 2021 | 22:15
0
Totalna dominacja Rakowa. Legła wyjaśniona jak w SPP.Co tu komentować, nie istnieli.
26 wrz 2021 | 11:07
0
Wez gościu bo nie masz nic innego do powiedzenia tylko pieprzysz takie banialuki ,że się w głowie nie mieści ! Już wiemy ,że Legii nie lubisz ale nie musisz im umniejszać.
26 wrz 2021 | 11:55
0
Lubię legła, nie ma nic do przecwelonego klubiku...nie lubię ich wywyższania, braku szacunku do rywala i prowincjonalnego zachowania kibiców co biją dzieci...
25 wrz 2021 | 22:40
0
To co Czesiu? Na Lester już rezerwami czy najpierw oddasz pkty Lechii i Lechowi, a rezerwy na Napoli? :-D
25 wrz 2021 | 22:42
0
A lech z kim gra w pucharach? A zaraz ledwo się utrzymał w tamtym sezonie 🤣 🤣 🤣
25 wrz 2021 | 22:52
(Edytowany)
Przypomnij mi , na którym miejscu jesteście ... pucharowicze. Pamiętaj ,że Lech w zeszłym sezonie o tej porze miał w nogach 9 miesięcy gry non stop po pandemii, dodatkowo puchary, a w lidze i tak miał po 7 kolejkach więcej pktów niż wy teraz :-)
0
Przypomnij mi , na którym miejscu jesteście ... pucharowicze. Pamiętaj ,że Lech w zeszłym sezonie o tej porze miał w nogach 9 miesięcy gry non stop po pandemii, dodatkowo puchary, a w lidze i tak miał po 7 kolejkach więcej pktów niż wy teraz :-) Fajnie się wtedy śmieszkowalo?
26 wrz 2021 | 00:21
0
Fajnie się smieszkowało bo traktowali was jak 3swiat wystawiając 2 skład albo ćwicząc warianty 🤣 A i tak na luzie ładowali 3,4
26 wrz 2021 | 01:59
0
Tak, Benfika szczególnie w najmocniejszym garniturze w Poznaniu buahaha. Potem 0:1 i 0:2 z Rangersami , 3:1 wygraną ze standardem i 1:2 w Liege. Gdzie tu "3 i4" No i rewanż rezerwami w Lizbonie vs ten sam najmocniejszy garnitur benfiki. W eliminacjach 13:1 w bramkach , a nie ślizganie się jak wy - looserzy. Jak zatem traktować was leszcze z czterema polwpierdolami? :-D
26 wrz 2021 | 09:38
(Edytowany)
Benfica najsłabsza od lat z nowym trenerem i 3/4 nawych zawodników ćwiczyło sobie schematy na łachu 🤣 Szkoci was wyjaśnili szybko i młodzieżą grali a Liege? To taki miszcz jak piast w Polsce 🤣 miernoto z czym do ludzi
0
Benfica najsłabsza od lat z nowym trenerem i 3/4 nowych zawodników ćwiczyło sobie schematy na łachu 🤣 Szkoci was wyjaśnili szybko i młodzieżą grali a Liege? To taki miszcz jak piast w Polsce 🤣 miernoto z czym do ludzi
26 wrz 2021 | 10:28
(Edytowany)
Buahaha i dlatego ta Benfica gra obecnie (zaledwie parę miesięcy później), w Championa League? Póki co graliście z outsiderem pokroju Liege . Zobaczymy jak was Lester wyjaśni przegrywy. Lech w grupie LE grał be środkowych obrońców duetem Crnomarkovic-Dejewski, i przetrzebioną kontuzjami 14osobową kadrą meczową, a wy przegrywy buszowaliscie jeszcze za podpisami last minute po śmietnisku Europy zbierając co zostało.
0
Buahaha i dlatego ta Benfica gra obecnie (zaledwie parę miesięcy później), w Champions League? Póki co graliście z outsiderem pokroju Liege . Zobaczymy jak was Lester wyjaśni przegrywy. Lech w grupie LE grał be środkowych obrońców duetem Crnomarkovic-Dejewski, i przetrzebioną kontuzjami 14osobową kadrą meczową, a wy przegrywy buszowaliscie jeszcze za podpisami last minute po śmietnisku Europy zbierając co zostało.
26 wrz 2021 | 12:42
0
Łachudro zawsze masz wytłumaczenie 🤣po prostu Byliście dla tych drużyn nikim i wystawiali albo 2 skład albo sobie ćwiczyli schematy na treningu a i tak po 3,4 walili, tak to jest jak średniaków trafi fart🤣
26 wrz 2021 | 14:00
0
Zgoła odmienne zdanie mieli zarówno trener Benfiki jak i Gerrard, o czym otwarcie mówili w przedmeczowych wywiadach (chyba jednak wierze im ,a nie tobie imbecylu) , co znajduje odzwierciedlenie w mocnych składach jakie wystawili. Ja nie mam wytłumaczenia idioto. Ja mam fakty!!!! A ty jakieś urojenia na temat gier które już się odbyły . Typowy ćwierćmózg
26 wrz 2021 | 22:25
0
A znajdź trenera który powie po zlaniu ciecia (łach) na konferencji że to był trening 🤣 debil
26 wrz 2021 | 23:00
0
Znowu na rauszu? Nie rozumiem twojego pijackiego bełkotu. W każdym razie pisałem o tym, że przed każdym z tych meczów trenerzy drużyn przeciwnych wypowiadali się w samych superlatywach zapewniając o wystawieniu najmocniejszych składów. A ty będziesz coś pomeczowych twoich fantazjach
27 wrz 2021 | 10:38
0
🤣 Taa a znajdź trenera co nie będzie słodzić a i tak wystawiali 2 skład albo ćwiczyli schematy bo wiedzieli że to tylko łach dostarczyciel pkt,
27 wrz 2021 | 11:38
0
Vlachomidos - Alex Grimaldo, Vertonghen, Otamendi, Gilberto (Rafa Silva)- Taarabt (Nuno Tavares), Gabriel (Pedrinho) Pizzi - Everton (Jardel), Darwin Nunez - Waldschmidt (J.Weigl). Na ławce Cervi, Seferovic, D. Goncalves. Jak na moje, wszystko co Benfica miała najlepsze w zeszłym sezonie, zagrało w Poznaniu i... o dziwo taki sam , pierwszy garnitur wystawili w rewanżu w Lizbonie vs rezerwy Lecha. Podobnie Rangersi. A ty śnij dalej swoje fantazje.
27 wrz 2021 | 15:27
0
Tylko wtedy 3/4 zawodników przyszło razem z trenerem nowych i po prostu z łachem ćwiczyli schematy, sam trener wołał w czasie meczu i pokazywał co mają w danym momencie ćwiczyć, taki sparing jak na treningu, więc kretynie co mi że składem wyjeżdżasz, jak trener zgrywał zespoł
27 wrz 2021 | 16:40
0
Tak tak , zaledwie 4 nowe nabytki w kadrze meczowej, z czego dwóch konkretnych stoperów z PL Otamendi i Vertonghen. To nie Legła, nie kupowali ich w trakcie eliminacji, tylko latem przed sezonem przygotowawczym. Jesienią wszystko już chodziło tak jak miało. Nie mierz wszystkich miarą leglej
27 wrz 2021 | 16:44
0
🤣 Wiem że boli że byliście poligonem doświadczalnym, no ale łach to no name mem taki w Europejskiej piłce, może z emerytami doczłapiecie się na 3 miejsce na koniec sezonu 🤣
27 wrz 2021 | 20:46
0
Buahaha. Tak tak. Krezusi europejskiego futbolu z Warszawy: tylko przez ostatnie cztery lata odpadali w eliminacjach do pucharów z reprezentantami kolejno: KAZACHSTANU, MOŁDAWII, SŁOWACJI, LUKSEMBURGA, CYPRU CZY AZERBEJDŻANU - DRAMAT!!! Do tego w obecnym sezonie , ledwo wyeliminowali Estończyków z Flory Tallin, odpadli z będącym w głębokim kryzysie Dinamem, następnie szczęśliwie pokonali grając przez cały mecz w przewadze , równie pogrążoną w kryzysie ale przeważającą mimo osłabienia Slavie A na deser szczęśliwie wygrali że słabeuszami z Moskwy, zajmującymi zaledwie ósme miejsce w lidze, której reprezentanta eliminował w sierpniu , debiutujący w pucharach Raków. Niczego nie osiągnęli , prześlizgnęli się do fazy grupowej LE i myślą , że pana boga za nogi chwycili i są turbo kozakami buahahaha. Zobaczymy jak przyjedzie Lester i pokazemiejsce w szeregu. A potem jeszcze Napoli. Póki co nie masz o czym tutaj pisać ślizgaczu. Buahahah klub mem warszawa
27 wrz 2021 | 23:56
0
Ale napisałem całą prawdę wszyscy to widzieli 🤣Byliście jak te szczurki doświadczalne dla innych ekip, jedyny znany w Europie polski klub to Legia na Twoje nieszczęście, a mem poznań to to taki kopciuch co uda mu się raz na 5 czy 10 lat majstra zdobyć chyba że kupią przy zielonym to też już było po oszustach wszystkiego można się spodziewać 🤣lepiej leć z tacą na respiratory jak zabraknie starcą z Portugali itd tlenu 🤣🤣
28 wrz 2021 | 20:48
(Edytowany)
Tak tak jełopie. Być może masz rację, że legła jest znana tylko w Europie. Głównie przez azerskie, mołdawskie czy kazachskie ekipy jako rywal do przejścia z Polski. Na twoje nieszczęście to właśnie trzysta km na zachód rozpoczął się trend który opanował najpierw Man City, potem całą premier league, Europę i dalej na wschód, aż po Tajlandię, Chiny , Japonię lub ostatnio także Meksyk na sławne stadionowe "Do the Poznań". To Sky Sports przedstawiało Lecha jako "Underdogs of Europe league" w swoich reportażach, w sezonie 2010/2011. To w końcu Największa w Europie impreza u12 - LechCup w czasie swej 13letniej historii, gościł w Poznaniu i nawiązywał współprace ze szkółkami takich marek jak Barcelona, Juventus, Manchester City, Tottenham, Chelsea, Bayern, BVB, Hertha, Sporting Lizbona , Benfika, Schalke itd organizując oprócz turnieju u12 , wspólne warsztaty kadr szkoleniowych. A co za tym idzie ,dzięki tej wiedzy i doświadczeniu ,akademia wypuszcza z każdym rocznikiem coraz to bardziej wartościowych graczy, bije rekordy transferowe, sprzedaje do lig top5 i wyrabia sobie markę w Europie . Ponad to dostarcza najwi3cej graczy polskim kadrom . A ty łódź sie dalej, że ktokolwiek w Europie zna legła z innego powodu, jak tylko zwykła ciekawość jakie kluby reprezentuła miasta stołeczne w krajach naszego kontynentu. Podczas gdy naciągaliscie ITI , potem innych inwestorów na kupowanie mistrzostw po przez przepłacanie grajków, my budowaliśmy silną pozycję w kraju i mocna w Europie.
0
Tak tak jełopie. Być może masz rację, że legła jest znana tylko w Europie. Głównie przez azerskie, mołdawskie czy kazachskie ekipy jako rywal do przejścia z Polski. Na twoje nieszczęście to właśnie trzysta km na zachód rozpoczął się trend który opanował najpierw Man City, potem całą premier league, Europę i dalej na wschód, aż po Tajlandię, Chiny , Japonię lub ostatnio także Meksyk na sławne stadionowe "Do the Poznań". To Sky Sports przedstawiało Lecha jako "Underdogs of Europe league" w swoich reportażach, w sezonie 2010/2011. To w końcu Największa w Europie impreza u12 - LechCup w czasie swej 13letniej historii, Lech gościł w Poznaniu i nawiązywał współprace ze szkółkami takich marek jak Barcelona, Juventus, Manchester City, Tottenham, Chelsea, Bayern, BVB, Hertha, Sporting Lizbona , Benfika, Schalke itd organizując oprócz turnieju u12 , wspólne warsztaty kadr szkoleniowych. A co za tym idzie ,dzięki tej wiedzy i doświadczeniu ,akademia wypuszcza z każdym rocznikiem coraz to bardziej wartościowych graczy, bije rekordy transferowe, sprzedaje do lig top5 i wyrabia sobie markę w Europie . Ponad to dostarcza najwi3cej graczy polskim kadrom . A ty łódź sie dalej, że ktokolwiek w Europie zna legła z innego powodu, jak tylko zwykła ciekawość jakie kluby reprezentuła miasta stołeczne w krajach naszego kontynentu. Podczas gdy naciągaliscie ITI , potem innych inwestorów na kupowanie mistrzostw po przez przepłacanie grajków, my budowaliśmy silną pozycję w kraju i mocna w Europie.
28 wrz 2021 | 21:29
0
Bałwanie 🤣 Legia to marka w Europie nawet miodka wzięli do UEFA, łach to mem poziom Piasta, z polskich ekip to znana jest Legia i Wisła a łach 🤣 🤣 taki pryszcz do zapomnienia przyjechać zagrać sparing najebać bramek i do domu 🤣
28 wrz 2021 | 21:43
0
Buahahah teraz dopiero daleś. Niezła beka. Po pierwsze, to szopen sam pchał się do struktur uefy (stąd wizyty i lizanie dupy rudemu). Nikt inny nie chciał w tym nic nie znaczącym projekcie uczestniczyć. Po drugie łochu, sparingi w zeszłym roku urządzaliśmy sobie w eliminacjach z liderami ligi cypryjskiej , z której Omonia was rozklepala, i belgijskiej (i to dwukrotnie : w Charleroi z ówczesnym liderem i pierwszym meczu z Liege) , czyli ligi dużo wyżej notowanej niż te z którymi dotychczas graliście w tym sezonie durniu. Po drugie , czekam na mecze z Lester i Napoli i wiem, że szybko zweryfikujesz te marne wypociny. Legła znana z najwyższej ilości straconych goli w fazie grupowej pucharów - 24! Buahahaha
28 wrz 2021 | 22:20
(Edytowany)
Wzięli go bo Legia się mimo wszystko liczy, dlaczego Rutka nie wzięli? 🤣 Jak tam gablotą kretynie 🤣 jesteście na poziomie Piasta czy też cracovi 0 sukcesów taki mem czy Ci się to kretynie podoba czy nie, nie oszukuj się nikt was nie zna, 0 sukcesów a w gablocie wiatr hula 🤣 z polskich ekip tylko Legia i Wisła ewentualnie Widzew a łach 🤣 🤣 Idź barana w ścianę jebnij miernoto
0
Wzięli go bo Legia się mimo wszystko liczy, dlaczego Rutka nie wzięli? 🤣 Jak tam gablotą kretynie 🤣 jesteście na poziomie Piasta czy też cracovi 0 sukcesów taki mem czy Ci się to kretynie podoba czy nie, nie oszukuj się nikt was nie zna, 0 sukcesów a w gablocie wiatr hula 🤣 z polskich ekip tylko Legia i Wisła ewentualnie Widzew a łach 🤣 🤣 Idź barana w ścianę jebnij miernoto, śmiałeś się ze i Bodo itd rozjadą Legie a później że to słabe zespoły albo w kryzysie🤣 pajacu w kryzysie to cie chyba robili
29 wrz 2021 | 08:15
0
Przecież napisałem , że nikt oprócz szopena tam się nie pchał. Może myślał że po 5 latach europejskich kompromitacji wywalczy awans po układzie :-) Buahahah dobry żart. Chłopaczku, z polskich ekip to przede wszystkim Górnik Zabrze i uszanuj ich sukcesy bo nikt w pucharach dalej niż oni nie zaszedł. Ignorancję bez szkoły. To po pierwsze. Po drugie Legia jest rozpoznawalna tylko jako klub ze stolicy. A po trzecie Legia jest cieńka jak sik pająka i grała z jeszcze większymi workami jak to Bodo.
29 wrz 2021 | 09:45
(Edytowany)
Ale dzbanie rozpływałes się nad np takim Bodo ale jak odpadli to odrazu słabi, kryzys 🤣 Legia ćwierćfinału lm, Górnik finał PZP, Widzew lm, Wisła też 100 % więcej niż poznań, a łach poznań? 🤣 🤣 🤣 Europejski zaścianek z znany z oszustw i przekrętów z pustą gablotą 🤣
0
Ale dzbanie rozpływałes się nad np takim Bodo ale jak odpadli to odrazu słabi, kryzys 🤣 Legia ćwierćfinału lm, Górnik finał PZP, Widzew lm, Wisła też 100 % więcej niż poznań, a łach poznań? 🤣 🤣 🤣 Europejski zaścianek z znany z oszustw i przekrętów z pustą gablotą 🤣 szopena sami chcieli bo człowiek obyty nie jak rutek zapijaczony ćpun, i bo Legia coś znaczy nie to co łach mem
29 wrz 2021 | 11:50
0
Długo nad tym nie myślałeś dzbanie, co? Górnik póki co zaszedł najdalej, pomijając fakt, że w tamtych czasach podobnie jak i przy ćwierćfinale legii te mecze były czwartym czy szóstym dwumeczem w pucharach - taka była sytuacja geopolityczna i forma rozgrywek. Przy dobrych losowaniach można było dojść daleko, co nie umniejsza oczywiscie zasług. Na twoje nieszczęście po reformie rozgrywek w pierwszej dekadzie XXI wieku , skala trudności jest nieporównywalnie wyższa. Dość powiedzieć, że do UCL najlepsze ligi wprowadzają po 4 zespoły z ligowej czołówki, są długie eliminacje, a po nich faza grupowa i dopiero po niej właściwa drabinka w systemie pucharowym od 1/16. Kraje byłego bloku wschodniego jak np. Jugosławia, Związek radziecki, to w tej chwili kilka państw z dobrymi drużynami. I w tej rzeczywistości tylko Lech i Legia były w stanie dojść do tego samego etapu - 1/16 LE (Lech dwukrotnie, Legia czterokrotnie). Ogarnij się człowieku. Sami chcieli, tak samo jak jego wizyt w PZPN i szemranych projektów pod Legię. Tak tak. Rudy wpychał go siła. Pozostali nie mają takiej potrzeby robiąc swoje i dochodząc do miejsca w którym są własnymi siłami. A niestety Lech ma w tej chwili najlepiej rozwiniętą współprace z klubami z topowych lig (i nie tylko) w kwestii szkolenia. W tej dziedzinie ma mocną pozycję wśród zespołów z Europy środkowej co przekłada się na liczbe graczy wytransferowanych do najlepszych lig czy wychowanków grających w kadrach repy. Bilans pucharowy startów vs osiągnięć w ostatnich dwóch dekadach także lepszy od legii:
Lech od 2000roku 11 startów w pucharach / 4 awanse do fazy grupowej / 2 awanse do 1/16 LE
Legia od 2000roku 19 startów w pucharach / 6 awansów do fazy grupowej / 3 awanse do 1/16 LE
Jak sam widzisz , mieliście prawie dwa razy więcej startów, mało tego 9 razy startowaliscie w el do LM skąd łatwiej dostać się do fazy grupowej LE odpadając w późniejszej fazie eliminacji, a mimo to do 1/16 Ligi Europy weszliście tylko jeden raz więcej i.... nie był to nawet awans wywalczony w gr LE a spadek z 3 miejsca w UCL! 19 startów legii do 11 lecha, 6 faz grupowych legii do 4 Lecha, 3 razy w 1/16 do 2 razy Lecha. Pisz co chcesz, fakty są takie że wyżej srasz niż dupę masz , a w efekcie nic więcej nie osiągnęliście mając nieporównywalnie więcej szans. Kończę temat bo nie potrafisz argumentować swoich wypocin faktami. Zaczyna się typowa frustracja zakompleksionego janusza
29 wrz 2021 | 12:06
0
EDIT: Wisła Kraków grała raz w 1/16 LE w tym okresie
29 wrz 2021 | 15:59
0
Ale jakie mecze z mocarną fcb np było 3:3 itd a łach 🤣 🤣 więc kretynie sklej ware bo jesteście średniakiem bez sukcesów
29 wrz 2021 | 19:51
0
A łach z Barceloną 1:1 na Camp Nou, 1:1 na Bułgarskiej i dopiero po rzutach karnych 4:5 z triumfatorem tamtej edycji PZP . Żaden polski klub nie był tak blisko wyeliminowania mocarnej fcb jak Lech. Znowu facepalm idioto, co?
29 wrz 2021 | 20:00
0
Ile macie w gablocie? "mocarze". Nie odp kretynie bo całe nic 🤣
29 wrz 2021 | 20:39
0
7 tytułów MP, 5 PP i 6 SP (rekord). 3 razy 1/8 PM , 2 razy 1/8 PZP, 2 razy 1/16 LE, dwa razy wygrany puchar intertoto. Jednak ta gablota mimo wszystko nie taka pusta. Jak na 47 burzliwych sezonów w najwyższej klasie rozgrywkowej tragedii nie ma, co nie? Zawsze to więcej niż twoje "nic". Buahaha debil
29 wrz 2021 | 21:21
0
Mistrz Polski (16)
1955, 1956, 1969, 1970, 1993*, 1994, 1995, 2002, 2006, 2013, 2014, 2016, 2017, 2018, 2020, 2021
* - tytuł odebrał PZPN

Puchar Polski (19)
1955, 1956, 1964, 1966, 1973, 1980, 1981, 1989, 1990, 1994, 1995, 1997, 2008, 2011, 2012, 2013, 2015, 2016, 2018

Superpuchar Polski (4)
1989, 1994, 1997, 2008

Puchar Ligi (1)
2002

Wicemistrz Polski (13)
1960, 1968, 1971, 1985, 1986, 1993, 1996, 1997, 2004, 2008, 2009, 2015, 2019

Finalista Pucharu Polski (6)
1952, 1969, 1972, 1988, 1991, 2004

Finalista Pucharu Ligi (2)
2000, 2008

Finalista Superpucharu Polski (8)
1990, 1995, 2006, 2012, 2014, 2015, 2016, 2017

Puchar Mistrzów/Liga Mistrzów
1970 - Półfinał, 1971 - Ćwierćfinał, 1996 - Ćwierćfinał

Puchar Zdobywców Pucharów
1965 - Ćwierćfinał, 1982 - Ćwierćfinał, 1991 - Półfinał

Puchar UEFA
1969 - 1/8 finału, 1986 - 1/8 finału

Puchar Intertoto
1968 - Zwycięzca, 1974 - Finał, 1977 - Finał
29 wrz 2021 | 21:55
0
W 84 sezonach w najwyższej klasie rozgrywkowej. Czyli prawie dwa razy więcej szans na trofea niż np lech. Do 90 , a tak naprawdę 94r roku wspierani przez największy resort w kraju, mając możliwość ściągania najlepszych graczy ligi - wow. Potem ITI i era leśnodorskiego. Nie wszyscy mieli tak łatwy start po przemianach ustrojowych.
29 wrz 2021 | 23:22
0
A co to moja wina, że Lech ma mniej sezonów w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce , dogońcie Górnik Zabrze, Wisłę Kraków w zdobytych Mistrzach Polski to pogadamy, żebym nie był bezlitosny w tym komentarzu , to powiem ci szczerze , ale Lech będzie najgroźniejszy w tej dekadzie, ze względu na bardzo dobre szkolenie młodzieży , z 4 MP możecie zdobyć w ciągu 10 lat to wam oddaje, wasza akademia robi dobrą robotę, Legia ma się od kogo uczyć, w tym aspekcie Legia musi zachować pełną pokorę, pozdro .
30 wrz 2021 | 17:16
0
Kumpno mp,, 🤣0 sukcesów z
, wiekowy skład z czym do ludzi 🤣 trollu
1 paź 2021 | 12:56
0
W latach 1992 -2004 Lech balansował na skraju ubóstwa ,a nawet bankructwa będąc więźniem upadającego po prywatyzacji resortu, wspieranym przez hojnych lokalnych przedsiębiorców. Gdybyś miał jakąkolwiek wiedzę ,wiedziałbyś ,że najzwyczajniej nie było go stać na kupienie czegokolwiek. Mało tego wyprzedawał żeby przetrwać (Juskowiak do sportingu, Araszkiewicz, Skrzypczak do Szwajcarii), nawet nie stać ich było na zatrzymanie podbrożnego. Kilku zawodnikom wyjściówki płacił znany poznański cukiernik, innym dealer samochodowy, później nawet syn Kulczyka. Nie wszyscy mieli wpompowaną kasę przez ITI , czy telefonike. Tym bardziej doceniam ich sukcesy głąbie
30 wrz 2021 | 14:43
0
6 mp bo jedno sprzedajne qwy kupiliście
30 wrz 2021 | 15:09
0
To sprzedajne czy kupujące? Zdecyduj się. Nikt tu tego mistrzostwa nie chciał. Trzeba było nie robić wałków w wyścigu z Łks-em
30 wrz 2021 | 14:44
0
To wszystkiego macie tyle ile Legia sp 🤣🤣🤣 memy
1 paź 2021 | 12:49
0
I niech ta wypowiedź będzie podsumowaniem naszej jałowej dyskusji: "To wszystkiego macie tyle ile Legia superpucharów"...
Biorąc pod uwagę FAKT , że Lech jest rekordzistą kraju, pod względem zdobytych superpucharów, twoja wypowiedź tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że mam do czynienia z totalnym imbecylem. Jak zdobędziesz jakąkolwiek wiedzę, to może pogadamy. Póki co , prezentujesz tak żenujący poziom, iż boję się , że tak skrajną głupotą możesz zarażać.
29 wrz 2021 | 20:27
0
🤣 Zonk po raz kolejny wtedy że starym linekerem i zespół w rozsypce, w mega kryzysie 🤣 porownojesz z Wisłą co fcb była w prima
29 wrz 2021 | 20:50
0
Idioto. Barcelona dowodzona przez Cruyffa z Begiristainem, Bakero, Linekerem , Luisem Millą, Recarto, Zubizarettą, Eusebio, Carrasco czy Fernandezem (gwiazdami euro 88 i MŚ 90), triumfatorka PZP , głupi ignorancie. Dupa pęka , że nie dali rady Lechowi przez 210min dwumeczu. Dorzucę ci jeszcze 3:2 w Poznaniu vs galaktyczne Olympique Marsylia Bernarda tapie - jedyny klub league 1 , który triumfował w pucharze mistrzów. Durniu
30 wrz 2021 | 13:35
0
Debil i meczyków flustrat 🤣
30 wrz 2021 | 15:07
0
Nie. Ja tylko przytaczam fakty - to ty jesteś frustrat. Co zresztą bawi mnie cały czas. P.S. pisze się FRUSTRAT :-)
29 wrz 2021 | 20:58
0
Edit: z mocarną Barceloną Wisła przegrała 3:4 i 0:1 czyli dwa razy w papu. a w 1/16 LE była 10 lat później w 2011r. Widzę, że gubisz wątek
1 paź 2021 | 03:55
0
I co znawco 🤣po 2 kolejkach 6 pkt w nieporownywalnuej grupie co łach 🤣
1 paź 2021 | 04:13
0
Rozumiem twoją podnietę z 3 pkt z rezerwowym składem 13tej drużyny PL. Jednak to nadal był ich drugi garnitur. Nieporównywalnej? Nie sądzę. Benfika wygrywa gładko w Champions League , a Lester zalicza zjazd.
1 paź 2021 | 04:15
(Edytowany)
🤣 🤣 Kretyn
0
🤣 🤣 Kretyn, ale musi boleć
1 paź 2021 | 09:53
0
Kretyn to ty jesteś. Sam idioto pisałeś ,że w zeszłym roku Benfika wychodziła rezerwami ,kiedy rzeczywiście dwukrotnie grała najlepszym garniturem. Podobnie Rangersi. A jak Lester wyszło w rzeczywistości bez 6 najważniejszych graczy burzysz dupę idioto. Ogarnij się. Takie są fakty.
1 paź 2021 | 09:58
0
🤣 🤣 Legia ma 6 pkt w nieporownywalnuej mocniejszej grupie co łach, kretynie
1 paź 2021 | 13:01
0
Tak tak, Benfika (etatowy uczestnik UCL) to poziom wyżej od Napoli czy Lester , ktore grywają w lidze mistrzów sporadycznie. Rangersi rzeczywiście są on tej dwójki słabsi ,a Liege to poziom Spartaka z ligi dużo niżej notowanej od belgijskiej. Biorąc pod uwagę okoliczności (długi sezon 2020 i gra kolejnego praktycznie bez przerwy / 14 osobowa kadrą meczowa), wyrównuje skalę trudności.
1 paź 2021 | 15:16
0
🤣 Tylko ze ta Benfica zajęła wtedy w lidze 3 miejsce 🤣nowi zawodnicy nowy trener, więc ko śmieciu
1 paź 2021 | 17:17
0
I tu jest właśnie sedno durniu. Benfika była na fali wznoszącej czego dowodem jest obecna gra w UCL , za to Lester zalicza mocny zjazd. Napoli póki co też gra w kratkę. Co za cep.
2 paź 2021 | 16:48
0
Wtedy Benfica zgrywała zespół z takimi cieniasami jak łach 🤣nowi zawodnicy i nowy trener więc k.o poraz kolejny debilu 🤣
1 paź 2021 | 09:16
0
Według ciebie mieli dostać wpierdziel, a tu taka niespodzianka.
1 paź 2021 | 09:56
0
Zaryzykuje stwierdzenie, że taktycznie Lester w tym eksperymentalnym składzie wyglądało gorzej niż Dinamo Zagrzeb z meczów z Legia. Aczkolwiek wynik poszedł w świat , wiec chwała Czesławowi , że potrafił to wykorzystać.
29 wrz 2021 | 15:56
0
🤣 Tak sobie tłumacz zakompleksiony tłuku taki expert🤣 z Mołdawian się nabijał a w lm maja 6 pkt, z albanczykow się nabijał a grali w dziada z po prochami z łacha, z czym do ludzi nawet w exkupie walczyliście do samego końca o pozostanie w lidze 🤣 pusta gablota, 0 sukcesów więc jesteście memem nikt was na poważnie nie bierze taki średniak z exkupy
28 wrz 2021 | 19:08
0
Pytanie retoryczne, czy Lech Poznań grał chociaż raz w Lidze Mistrzów? No właśnie, odpowiedz wiadoma........ róbcie sobie co chcecie, ale będę dosadny dla takiej mendy jak ty , Legii koło chuja lata Lech, Wisła Kraków to jest klub który coś znaczył w Europie, w przeciwieństwie do was, no ludzie pozjadał Bayerman wszystkie rozumy, myśli że Lech to najlepszy klub w Polsce, no ludzie.......

27 wrz 2021 | 19:50
0
Jesteśmy kwita, ty nazywasz Legię Ległą, ja nazywam Lecha Amicą, wzajemne vice versa.
26 wrz 2021 | 01:28
0
Jakość jak z kalkulatora. Dobrze że można samodzielnie znaleźć skróty na you tube. 2021 rok technologia, wszędzie komórki, kamery itp. a tu taki kicz. Ahh no tak na bliskim wschodzie też jeżdżą na Wielbłądach z rpg jeszcze.
26 wrz 2021 | 11:01
0
Niestety muszę to napisać, gratulacje dla RAKOWA!
27 wrz 2021 | 06:11
0
Oby ten Raków grał tak jak najdłużej! Niech ludzie w końcu zaczną wymagać od swoich ukochanych drużyn jakiegoś poziomu gry!

Terminarz - Ekstraklasa

12 Kolejka
Dzisiaj
Radomiak Radom
18:00
Górnik Łęczna
Lech Poznań
20:30
Wisła Płock
Jutro
Raków Częstochowa
12:30
Termalica Nieciecza
Lechia Gdańsk
15:00
Górnik Zabrze
Pogoń Szczecin
17:30
Jagiellonia Białystok
Wisła Kraków
20:00
Śląsk Wrocław
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI