Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Reprezentacja Polski rozegra cztery mecze towarzyskie przed Euro 2020. PZPN potwierdził rywali

Jerzy Brzęczek
Źródło zdjęcia: MediaPictures.pl/Shutterstock

Reprezentacja Polski rozegra cztery mecze towarzyskie przed Euro 2020 - poinformował PZPN.

27 marca Polacy zmierzą się z Finlandią we Wrocławiu, a cztery dni później z Ukrainą w Chorzowie. Z kolei tuż przed turniejem naszymi rywalami będą Rosja (2 czerwca, Warszawa) i Islandia (9 czerwca, Poznań).

- Zmierzymy się z bardzo dobrymi, wymagającymi rywalami. Trzech z nich to również finaliści EURO 2020, a czwarty zespół gra w barażu i ma duże szanse znaleźć się na mistrzostwach. Te mecze na pewno pomogą nam w jak najlepszym przygotowaniu się do turnieju - powiedział Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

Finlandia, Rosja i Ukraina to drużyny, które wystąpią na mistrzostwach Europy. Pierwsze dwie znalazły się w grupie B, zaś Ukraina trafiła do grupy C.

Z kolei Islandia wciąż walczy o grę na Euro i zagra w barażu A (Islandia, Bułgaria, Węgry, Rumunia).

Źródło: PZPN
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

105
5 gru 2019 | 22:52
Komentarz usunięty
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
5 gru 2019 | 22:28
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po katastrofie na euro 2020, tajne depesze WUJA_leaks wyjawni ze wuja odciagal prezesa, i podpisal kontrakt charykatywny gdzie musial jeszcze doplacac za funkcje trenero, a Gianni de Biasi chcial pensje. No ale prezes stawil warunek ze wszyskie mecze gramy u siebie, czy to z Litwa czy Finlandia. Lepiej z Finlandia bo Peszkin jeszcze moze wpasc na wizyte; za ekspertow, prezes stawil warunek ze PZPN nigdy nie placi i mozna rezygnowac z Gianniego i zatrudnic wujka jednego z reprezentantow, byle ze to by bylo free transfer. W zamian za to, wuja chetnie wezmie kadre i poprawi sobie CV. Tez mozna grac na murawie ktora sie nie nadaje mecz oficialny byle ze prezes moze oficialnie w szatni po meczu skarcic przed kamerami I na twitterze ... O takie to Prezes ma wymagania. A co bedzie na EURO z tiki taka hiszpanow i turniejowa gra i chlodne przygotowanie szwedow? Boniek nie jest przeciez glupi! Swiadom ze nawet z taka irlandia polnocna bedzie max 1 punkt I prezes nie chce marnowac kapital prywatno pzpn-ski ... tylko przytulac!!!... Przeciez nie tracic gruba kase na jakis tam wielkich zprawdzian na Wembley!.... Halo kogo many!? Krychowiak, Reca, Grosicki! To nie jest ta too 4 kadra jak ta z przed lat z Deyna, Lato, i nawet ta, z prezesem! Top4? Jak oni wyjda z grupy jak nawet holandia przegrywa na wyspach do jakies tam 85 minuty 0-1, mega trudny mecz z Irlandia a w dogrywce 1-1 ... A my many nastepnie hiszpanow!!!!
5 gru 2019 | 22:11
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po katastrofie na euro 2020, tajne depesze WUJA_leaks wyjawni ze wuja odciagal prezesa, i podpisal kontrakt charykatywny gdzie musial jeszcze doplacac za funkcje trenero, a Gianni de Biasi chcial pensje. No ale prezes stawil warunek ze wszyskie mecze gramy u siebie, czy to z Litwa czy Finlandia. Lepiej z Finlandia bo Peszkin jeszcze moze wpasc na wizyte; za ekspertow PZPN nie placi I mozna rezygnowac z Gianniego I zatrudnic wujka jednego z reprezentantow, byle ze to by bylo free transfer, bo euja chetnie wezmie kadre i poprawi sobie CV; tez mozna grac na murawie ktora sir nie nadaje mecz oficialny byle ze prezes moze oficialnie w szatni po meczu skarcic przed kamerami I na twitterze ... O takie to Prezes ma wymagania. A co bedzie z tiki taka hiszpanow i turniejowa gra I chlodne przygotowanie szwedow do Boniek nie jest przeciez glupi. Przeciez wie ze nawet z taka irlandia polnocna bedzie max 1 punkt I prezes nie chce marnowac kapital tylko przytulic a nie tracic na jakis Tam wielkich zprawdzian na Wembley....
5 gru 2019 | 22:04
Komentarz usunięty
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
5 gru 2019 | 22:14
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja jebie...redaktory dajcie opcję przy wpisie "zgłoś" i oszczędzicie 90% roboty
5 gru 2019 | 21:54
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oj ale ruskich to lepiej z daleka od Warszawy trzymać
5 gru 2019 | 21:48
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wolalbym zestaw Belgia Anglia Holandia i Francja wiecej wnioskow i nauki mozna by bylo wyciagnac z takich meczow
5 gru 2019 | 21:39
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jestem zaskoczony bo do tej pory dużo osób mówiło że zagramy z Anglią . Co się stało że ten plan nie wypalił ?
5 gru 2019 | 20:37
+38
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wszystko u siebie... Zadnej potegi... Reszte wiecie.
5 gru 2019 | 23:48
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
...bo potęgi chcą grać z potęgami.
5 gru 2019 | 20:32
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czyli znowu przed imprezą mamy zagrać z byle kim udając, że jest świetnie, a póżniej wpierdol? Weźcie jeszcze Litwę
5 gru 2019 | 20:27
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie no ta Finlandia i Islandia kują w oczy.Ostatnie wyniki z nimi to kolejno 5:0 i 4:2.Nie ma co.Bardzo wymagający przeciwnicy... Nawet jeśli to już inne drużyny.
5 gru 2019 | 20:37
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie zdziw się jak Islandia wygra z Polską, są totalna przeciwności. Nie mają gwiazd ale są zgrani.
5 gru 2019 | 20:25
Komentarz usunięty
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
5 gru 2019 | 20:18
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a ja się pytam gdzie jest Litwa ? xD nie ma to jak dobrać sobie ogóry, sklepać ich a później wjazd na turniej i jeb prosto w ryj i wszyscy zdziwieni, gówniany zestaw i tyle, jak ktoś napisał "te same błędy"
5 gru 2019 | 20:04
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
brakuje jakiegoś giganta
5 gru 2019 | 22:00
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wierz mnie ze dla naszych to himalaje póki co
5 gru 2019 | 20:01
(Edytowany)
Miałem cichą nadzieję, że Wujo i Zbyszek załatwią sparing z San Escobar.

Zakładam, iż poszło o trudności logistyczne...
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Miałem cichą nadzieję, że Wujo i Zbyszek załatwią sparing z San Escobar.

Zakładam, iż poszło o logistykę..
5 gru 2019 | 19:52
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spodziewałem się jakieś Brazylii, Belgii albo chociaż Włochów lub Niemców.
5 gru 2019 | 19:36
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
czy wygramy czy przegramy to na Euro się zesramy
6 gru 2019 | 05:20
(Edytowany)
Co się z nami może stać, strach pomyśleć ku*was mać
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co się z nami może stać, strach pomyśleć ku*wa mać
5 gru 2019 | 19:12
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bardzo dużo ludzi krytykuje, że wybór padł na Finlandię, Ukrainę i Islandię, zamiast kogoś mocniejszego...
A kto wybiera sobie sparingpartnerów o kilka półek wyżej, niż obecna kadra? Po co? Żeby dostać oklep i zniszczyć morale zawodników przed turniejem? Finlandia i Islandia to drużyny grające zbliżony football do tego, co prezentują Szwedzi. Ukraina? Z nimi zawsze gra wygląda, jak ta na turnieju, bo to takie małe sąsiedzkie derby.
Nie ma na świecie drugiej drużyny, która gra podobnie do Hiszpanów. Tutaj albo chłopaki pokażą jaja, albo dostaną łomot. Gramy o drugie miejsce. To jest w zasięgu.
No i najważniejsze...to są tylko sparingi. Czyli czas dla trenerów, którzy badają różne ustawienia, warianty, stałe fragmenty. Jaki jest sens "trenowania" akcji ofensywnych z kimś na poziomie Hiszpanii, Francji, Niemiec gdzie takich okazji do przećwiczenia w całym spotkaniu sparingowym/treningowym będzie może...3?
Wyluzujcie :D
5 gru 2019 | 19:29
(Edytowany)
Nie rozumiesz na czym polega prawdziwy trening, to nauka i wyciąganie wniosków. Nawet jakbyśmy dostali oklep od mocnej drużyny, pokazaliby oni nam jak na dłoni gdzie są nasze błędy i jak powinniśmy się poprawić, no halo kiedy mamy sprawdzić co jest złego w naszej grze jak nie w sparingach? Czemu morale miałyby spaść, to są podobno profesjonalni zawodnicy, którzy powinni się umieć uczyć na własnych błędach, mają im te morale spaść na turnieju jak tak? Dobre sobie, czasem trzeba dostać łupnia by stać się silniejszym.
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie rozumiesz na czym polega prawdziwy trening, to nauka i wyciąganie wniosków. Nawet jakbyśmy dostali oklep od mocnej drużyny, pokazaliby oni nam jak na dłoni gdzie są nasze błędy i jak powinniśmy się poprawić, no halo kiedy mamy sprawdzić co jest złego w naszej grze jak nie w sparingach? Czemu morale miałyby spaść, to są podobno profesjonalni zawodnicy, którzy powinni umieć uczyć na własnych błędach, mają im te morale spaść na turnieju jak tak? Dobre sobie, czasem trzeba dostać łupnia by stać się silniejszym.
5 gru 2019 | 20:49
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wydaje mi się, że trenujesz z równymi sobie, lub odrobinę lepszymi. Co to za trening, kiedy ktoś regularnie Cię pierze... Rozumiem ideę wyciągania wniosków, ale ludzie oczekują 3-4 mocnych drużyn jako sparingpartnerów, a dostali jedną- Rosję i to taką drugiej kategorii.
Zgadzam się z Tobą, że takie przebicie balonika w meczu z np. Anglią może mieć pozytywne skutki, ale jak widać plan był inny i trzeba wierzyć, że się sprawdzi.
5 gru 2019 | 21:53
(Edytowany)
Jak regularnie, jak to byłby nasz 1 mecz z światową topką od 2016 roku i mistrzostw ME. Od tak dawna(konkretnie to od 2001 roku) regularnie oglądam repre i wgl piłkę, że wybacz ale nie wierzę by taki plan się sprawdził po tylu latach doświadczeń. Minęły 3 lata kadra się zmieniła bardzo mocno, pasuje sprawdzić jak sobie radzimy. Nie oczekuje że odbędziemy sparing z 3-4 drużynami z samego topu, wystarczy chociaż jeden, sami piłkarze powinni chcieć się przekonać jak wypadają na tle najlepszych.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak regularnie, jak to byłby nasz 1 mecz z światową topką od 2016 roku i mistrzostw ME. Od tak dawna(konkretnie to od 2001 roku) regularnie oglądam repre i wgl piłkę, że wybacz ale nie wierzę by taki plan się sprawdził po tylu latach doświadczeń. Minęły 3 lata kadra się zmieniła bardzo mocno, pasuje sprawdzić jak sobie radzimy. Nie oczekuje że odbędziemy sparing z 3-4 drużynami z samego topu, wystarczy chociaż jeden(Ukraina, Rosja itp spoko solidne drużyny, ale nie top), sami piłkarze powinni chcieć się przekonać jak wypadają na tle najlepszych.
5 gru 2019 | 19:29
(Edytowany)
Tak generalnie to chodzi o to by PZPN zarobił na czysto bez dzielenia się z kimkolwiek. Graliby z kimś z wyższej półki to zapewne na wyjeździe ,a to koszta związane z wyjazdem itd....więc po co skoro u siebie zgarną całą pulę? Federacja jest szczęśliwa ,bo kasa się zgadza. Kibice wyluzowani i "napompowani" pozytywną energią z gazet. Piłkarze zadowoleni ,bo morale sobie nie popsuli (o ile w 4 meczach zaprezentują się dobrze) i na koniec turniej i weryfikacja umiejętności i znając życie pobudka z ręką w nocniku. BTW ciekawe ,że taka Finlandia czy Islandia decydują się na takie wyprawy i to przed Euro :O Matko jedyna co to z nimi będzie jak ich w tych sparingach pociśniemy. Będzie można na Euro śmiało obstawiać u buków ,że wszystkie mecze przepierdolą do zera i jeszcze nic nie strzelą. Tacy będą zdołowani.
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak generalnie to chodzi o to by PZPN zarobił na czysto bez dzielenia się z kimkolwiek. Graliby z kimś z wyższej półki to zapewne na wyjeździe ,a to koszta związane z wyjazdem itd....więc po co skoro u siebie zgarną całą pulę? Federacja jest szczęśliwa ,bo kasa się zgadza. Kibice wyluzowani i "napompowani" pozytywną energią z gazet. Piłkarze zadowoleni ,bo morale sobie nie popsuli (o ile w 4 meczach zaprezentują się dobrze) i na koniec turniej i weryfikacja umiejętności i znając życie pobudka z ręką w nocniku. BTW ciekawe ,że taka Finlandia czy Islandia decydują się na takie wyprawy i to przed Euro :O Matko jedyna co to z nimi będzie jak ich w tych sparingach pociśniemy. Będzie można na Euro śmiało obstawiać u buków ,że wszystkie mecze przepierdolą do zera. Tacy będą zdołowani.
5 gru 2019 | 19:06
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Haha miał być ktoś odpowiadający stylem i poziomem Hiszpanii... No to mamy Islandie i Finlandie :D Może lepiej oddajmy walkowera Hiszpanom skoro przygotowujemy się tylko pod Szwecję :D
5 gru 2019 | 19:38
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z pewnością paru kluczowych graczy powinno odpoczywać przed meczem ze Szwecją.
5 gru 2019 | 19:51
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli tak będzie i odpuszczą całkowicie Hiszpanie kosztem meczu ze Szwecją to miejmy nadzieję, że go wygrają, bo jak z Hiszpanią dostaną 6:0 po to żeby potem przegrać ze Szwecją 1:0 to kompromitacja to będzie za słabe słowo.
5 gru 2019 | 19:00
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hahah wiedziałem, mówiłem że tak będzie. Ani jeden z tych meczy to nie jest poważny sprawdzian, zwłaszcza że wszystko u siebie. Zamiast wskoczyć w ogień i nauczyć się z nim walczyć to my będziemy pompować baloniki. Miała być Anglia, Francja a dostajemy Finlandię, z całym szacunkiem dla Finów zagrali świetne eliminację, ale my potrzebujemy zespołu z najwyższej półki, który będzie walczył o złoto. Skończy się to tak jak na MŚ. #JEBAĆPZPN #BRZEXIT #BONIEND
5 gru 2019 | 18:44
(Edytowany)
Na takich przeciwników jak Hiszpania to naprawdę super mecze ustawili.... Moim zdaniem powinni być lepsi rywale choćby nawet mieli przegrać z nimi po 10-0
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na takich przeciwników jak Hiszpania to naprawdę super mecze ustawili.... Moim zdaniem powinni być lepsi rywale żeby mogli się lepiej przygotować
5 gru 2019 | 18:39
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Znowu te same błędy przed turniejem...
5 gru 2019 | 18:19
Komentarz usunięty
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
5 gru 2019 | 18:16
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czenu wszystko u siebie?
5 gru 2019 | 18:11
+79
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na Finlandię to może Peszke powoła :)
5 gru 2019 | 19:13
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mamy Furman wystarczy
5 gru 2019 | 18:06
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
wow genialnnie dopasowani rywale, kazdy reprezntuje inny styl, inne umiejetnosci i warunki fizyczne. Do tego nasz selekcjoner chce rozne pomysly wyprobowac by ostatecznie wyszlifowac na turniej juz ostateczny styl i dobor zaowodnikow. to bedzie 4 swietne meczze dla oka
5 gru 2019 | 18:05
(Edytowany)
Widze ze nastawiamy sie glownie na mecz ze Szwecją.. Dwaj rywale ze Skandynawii. Chyba mecz z Hiszpanią wszyacy uznali za stracony. Podsumowując całą czwórkę sparing partnerów..jak najbardziej na tak. Wszyscy na naszym poziomie. Zadnych slabych druzyn do podbudowy naszego ego. Na potegi nie ma co sie nastawiać. Niestety do nich nam jeszcze troche brakuje.
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Widze ze nastawiamy sie glownie na mecz ze Szwecją.. Dwaj rywale ze Skandynawii. Chyba mecz z Hiszpanią wszyacy uznali za stracony. Podsumowując całą czwórkę sparing partnerów..jak najbardziej na tak. Wszyscy na naszym poziomie. Zadnych slabych druzyn do podbudowy naszego ego. Na potegi nie ma co sie nastawiać. Niestety do nich nam jeszcze troche brakuje.
5 gru 2019 | 18:02
(Edytowany)
Miała być Anglia i jak zwykle gówno z tego wyszło. Rywale nawet dopasowani do Szwecji, ale do Hiszpanii żaden nie pasuje. Od Hiszpanii będzie wpierdol.
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Miała być Anglia i jak zwykle gówno z tego wyszło. Rywale nawet dopasowani do Szwecji, ale do Hiszpanii żaden nie pasuje. Od Hiszpanii będzie wpierdol. Dobrze że nie gramy sparingu z Litwą, bo wygralibyśmy 4-0 i potem byłoby pompowanie balona.
5 gru 2019 | 17:40
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przydal by sie ktos mocniejszy
5 gru 2019 | 17:32
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O ile Rosja i Ukraina są w porządku sparingpartnerami, to granie z Islandią czy Finlandią jak dla mnie mija się z celem. W grupie zagramy z Hiszpanią i Szwecją. Jak do tych meczów mamy się przygotować grając z Finami? Powinni sypnąć kasą i zagrać z kimś naprawdę mocnym i technicznym na wyjeździe, żeby przetestować naszą grę obronną. Nie chcę nic mówić, ale żeby ten mecz z Hiszpanami nie skończył się jak ten młodzieżówki... Szwedzi też grają całkiem niezłą piłkę. Są wybiegani i stanowią silny kolektyw. Doszli do ćwierćfinału mundialu. Jak dla mnie to powinni zagrać sparingi z Anglią lub Belgią i Danią bądź Szwajcarią.
5 gru 2019 | 17:37
(Edytowany)
Radze Ci poogladac skroty meczow Finlandii i Islandii z ostatnich eliminacji i porownac z chaosem jaki u nas panuje w rozegraniu pilki . Ciekawe jakie beda wasze miny jak nie wygramyz zadnego sparingowego spotkania . I takie to jest rzyczeniowe myslenie Polaka ktory mysli ze on jest najlepszy a pozniej spada gola dupa z wysoka na glebe .
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Radze Ci poogladac skroty meczow Finlandii i Islandii z ostatnich eliminacji i porownac z chaosem jaki u nas panuje w rozegraniu pilki . Ciekawe jakie beda wasze miny jak nie wygramy zadnego sparingowego spotkania . I takie to jest zyczeniowe myslenie Polaka ktory mysli ze on jest najlepszy a pozniej spada gola dupa z wysoka na glebe .
5 gru 2019 | 18:12
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No tak, bo przecież Finlandia to tylko Finlandia, a Islandia to też łebki do bicia. A Ukraina bez Szewy, to co to niby jest! Niestety wszyscy jojcą, że nie gramy z Brazylią, Argentyną, Niemcami, czy Belgami. Nikt nie pomyśli, że może potęgi po prostu nie chcą z nami grać przed dużymi imprezami, bo to nie ta liga. Taka mentalność, po co mierzyć siły na zamiary? :p
5 gru 2019 | 17:24
(Edytowany)
Liczyłem na mecz z Litwą przed Euro. Wygralibysmy z 5:0 i Janusze już uwierzyliby, że Wuji i jego 3kipa wygrają mistrzostwa...
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Liczyłem na mecz z Litwą przed Euro. Wygralibysmy z 5:0 i Janusze już uwierzyliby, że Wuja i jego ekipa wygrają mistrzostwa...
5 gru 2019 | 17:45
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeszcze takie San Marino i Gibraltar tez byloby spoko.
5 gru 2019 | 17:12
+38
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kurła, znowu wszystko u siebie, zeby tylko zarobic te pare groszy i cos skapło wprost do kieszeni prezesa, a później przyjdzie EURO i wielkie zdziwienie, ze jak to trzeba grać na wyjeździe? No ale przynajmniej Brzeczek będzie miał wymówkę po 3 meczach, ze nie wiedział, ze będą grac poza Warszawą i piłkarze byli zaskoczeni i słabo grali.
5 gru 2019 | 17:16
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szwecja i zespol wyloniony z barazy oprocz Irlandi tez bedzie gral na wyjezdzie wiec po co te obawy ?
5 gru 2019 | 17:24
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A te 2 zespoły też swoje wszystkie mecze towarzyskie zagrają we własnych 4 ścianach? Nie wydaje mi się. Tylko nasz PZPN jest taki głupi, ze przedkłada kase nad dobro i dobre przygotowanie reprezentacji.
5 gru 2019 | 17:28
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jedna rzecz która mnie martwi to czerwiec i mecz w Hiszpanii. Tam będzie że 20 stopni więcej niż w Dublinie. Hiszpanie grający na codzień w Primera Division będą mieli przewagę wydolności A do tego są zwyczajnie lepsi piłkarsko. Trzeba nastawić się na jak najlepszą regenerację po Bilbao bo czasu będzie naprawdę mało. W ogóle pomysł takich mistrzostw wg mnie rozgrywanych w dwóch różnych strefach klimatycznych jest totalnie z dupy.
5 gru 2019 | 17:27
(Edytowany)
This.
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
This. Boniek juz 2 lata temu stwierdzil ze dla niego najwazniejsze sa wyniki finansowe pzpn.
5 gru 2019 | 17:11
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na ten moment Ukraina i Rosja to rywale silniejsi od nas w kwestii kolektywnej . To sa zgrane zespoly i nawet jak nie maja takiej gwiazdy jak Lewy to stanowia monolit dlatego na papierze sa od nas na bank silniejsi . Dla mnie wszystkie te mecze to wydaje sie sa zwiazane z kryptonimem Szwecja bo to bedzie kluczowy mecz . Natomiast zespoly barazowe sa delikatnie slabsze od nas wiec tutaj jest obowiazek zgarnac 3 pkty .
5 gru 2019 | 17:09
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zamiast Rosji albo Islandii chętnie zobaczył bym sparing kadry z Chorwacją, ale to tylko moje zdanie..
Chociaż i tak uważam że źle nie jest..
5 gru 2019 | 17:04
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I znowu, jak przed mundialem 2018, wszystkie mecze gramy u siebie XD. Dla mnie to jest nieporozumienie, bo przecież euro będziemy grali na wyjazdach. Znowu przyzwyczaimy się do swoich ścian i będzie szok jak wyjdziemy na euro, gdzie zaledwie kawałek, a nie cały stadiom będzie za nami.
A co do sparing partnerów, to o ile Rosja i Ukraina jest ok, to zamiast Islandii i Finlandii powinniśmy zagrać z kimś klasy Hiszpanii.
5 gru 2019 | 17:24
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na wyjeździe będziemy grać tylko raz w Bilbao, w Dublinie na pewno nie część a większość stadionu będzie zajeta przez polskich kibiców.
5 gru 2019 | 17:00
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Największe zespoły chcą grać przeciwko sobie a nie z Polską. Wszyscy mają pretensje, a nawet nie wiedza jak wyglądają takie ustalania meczów towarzyskich.
Moim zdaniem zmierzymy się z solidnymi drużynami, wcale nie gorszymi od nas, a taka Rosja czy Islandia myśle ze z powodzeniem może „zagrać Szwecję”
5 gru 2019 | 20:22
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Wszyscy mają pretensje, a nawet nie wiedza jak wyglądają takie ustalania" - a Ty oczywiście wiesz ale nie powiesz ;)
6 gru 2019 | 09:17
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oczywiście, ze nie wiem, ale właśnie dlatego nie krytykuje bezpodstawnie Bonka jak cała reszta bezmyślnego tłumu
5 gru 2019 | 16:57
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Taka ekipa Albionu ma już zaklepane spotkania przeciwko Danii,Austrii oraz Rumunii.
Zatem nie wiem czego chcecie od naszych sparing partnerów?
5 gru 2019 | 16:50
+48
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To są sparingpartnerzy od których nie dostaniemy wpierdolu 0:6 więc morale nie siądzie. Tak Wuja i Boniu kombinują.
5 gru 2019 | 16:49
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fajnie ze Rosja i Ukraina, szkoda ze ta reszta taka niezaciekawa.
5 gru 2019 | 16:45
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ukraina, czy Rosja to silniejsi rywale, niż Macedonia Północna, czy Słowenia, powiedziałbym że to klasa Szwecji, ale brakuje tutaj jednego mecz z rywalem z najwyższej półki, jak Anglia lub Belgia.
5 gru 2019 | 17:00
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
doklanie, zgadzam sie rowniez, brakuje jednego rywala z gornej polki, tylko trzeba brac pod uwage ze kazdy tak by chcial, Rosja i Ukraina to dobre ekipy, Islandia tez ciekawa, dobry sprawdzian bedzie
5 gru 2019 | 16:38
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kur.. Czytam te komentarze i nie wierzę. Mamy fajne mecze z Rosją którą na ostatnim turnieju napsula krwii Hiszpani do tego Ukrainę którą ostatnio naprawdę zrobiła postępy i jest jak najbardziej na poziomie drużyny że Szwcji A może nawet lepsza, do tego nieobliczalna Islandia i co by nie mówić finalista Euro czyli Finlandia. Na chuj nam grać z Francją czy Portugalia? Nie odkrywa się najlepszych kart przed samym turniejem. Pewnie byłaby gładka porażka i osłabione morale. Nie liczę nawet że wszystkie sparingi wygramy bo praktycznie każdy nasz rywal jest na zbliżonym do nas poziomie. To że byliśmy w 10 rankingu Fifa nie znaczy że jesteśmy w 10 najlepszych drużyn na świecie. Nasze miejsce jest gdzieś pomiędzy połowa drugiej a końcem trzeciej 10 i to trzeba zaakceptować. Dobrze że nie żadne afrykańskie albo amerykańskie reprezentacje.
5 gru 2019 | 17:01
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No masz racje ale co z tego przyjdzie Euro i będzie ciężko im cokolwiek wygrać jeszcze jak zagramy z Irlandią która będzie chciała się zrewanzowac to już wogole Hiszpania uważam że jest poza zasięgiem a ze Szwecja może remis Brzeczek sobie poprostu nie poradzi
5 gru 2019 | 17:21
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Stary ale tak szczerze teraz, myślisz że Hiszpania jest lepsza bo u nas jest trenerem Brzeczek czy jednak dlatego że mają mocniejszy skład? Ja myślę że tu żaden trener w rok nie zbudowałby nic wielkiego bo w rok to oni się widzą może przez 5 tygodni na zgrupowaniach. Tu potrzeba pracy u podstaw a nie kosmetyki pierwszej kadry. Trenować systemowo młodzież, zmienić struktury klubów itp.itd. z tego co jest teraz więcej niż wyjście z grupy nie ugramy a to i tak byłoby sukcesem.
5 gru 2019 | 17:50
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Uważam że powinniśmy mieć dużo lepszego selekcjonera mamy dobrych piłkarzy którzy grają w dobrych klubach zobacz jak meczyli się w eliminacjach i myślę że doświadczony selekcjoner mógłby cos zrobić z tą reprezentacją
5 gru 2019 | 19:46
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zobacz jak Portugalia się męczyła a ma trenera z najwyższej półki. Niemcy zdobyli mniej punktów od nas. Chorwacja i Dania też miały bardzo dużo przygód po drodze A niby mają lepszych bardziej doświadczonych trenerów. Nasi piłkarze poza Lewym nie mają tego komfortu że mogliby iść do dowolnego klubu w Europie i walczyć z powodzeniem o miejsce w pierwszym składzie. Zwykle są uzupełnieniem kadry swoich klubow lub grają pierwsze skrzypce w zespołach ze średniej europejskiej półki jak Sampdoria czy Monaco i Dynamo albo Loko. Grają w klubach w kratkę. Reprezentacja w nietrudnej grupie zdobyła 25 pkt, kilka reprezentacji było lepszych w swoich grupach, jest też kilka które zdobyły mniej punktów.
5 gru 2019 | 20:22
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No wiesz wpadki się zdarzają nawet tym najlepszym ale mi chodzi o to że w tej nietrudnej grupie mieliśmy sporo problemów i nie oszukujmy się ale awansować z tej grupy to był ich obowiązek