Rio Ferdinand żąda radykalnych kroków. "Trzeba unieważnić ten sezon Premier League"

Rio Ferdinand
Źródło zdjęcia: G Holland/Shutterstock

Rio Ferdinand domaga się unieważnienia zawieszonego sezonu Premier League. Jego zdaniem w obecnej sytuacji nie da się dokończyć rozgrywek.

Pandemia koronawirusa spowodowała, że władze angielskiej piłki zarządziły przerwę w grze aż do końca kwietnia. Działacze liczą, że później piłkarze będą mogli wrócić na boiska, a jedyną niedogodnością będzie konieczność rozgrywania meczów bez udziału publiczności.

Ferdinand stanowczo sprzeciwia się takiemu rozwiązaniu. Jego zdaniem konieczne są bardziej drastyczne posunięcia.

- Obecny sezon Premier League powinien zostać unieważniony. Wiem, że wielu kibiców Liverpoolu pomyśli, że mówię tak, bo grałem w Manchesterze United. Tak naprawdę jednak nie widzę sposobu na dokończenie rozgrywek, który nie powoduje zagrożenia dla zdrowia - stwierdził były reprezentant Anglii.

- Pojawił się pomysł, by grać bez kibiców. Bez piłkarzy grać się jednak nie da, a oni też należą do społeczeństwa. Ktoś zachoruje, a potem wirus rozprzestrzeni się na innych zawodników - obawia się Ferdinand.

Do tej pory większość zespołów Premier League rozegrała po 29 meczów. Liderem tabeli jest Liverpool, który ma 25 punktów przewagi nad drugim Manchesterem City.

Źródło: ESPN
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

57
26 mar 2020 | 16:22
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
po tym jak widziałem jak skakał z radości po bramce Messiego z Liverpoolem, za nic nie uwierzę w jego bezstronność. Ładnie to ubiera w słowa, ale to wszystko jest spowodowane olbrzymim bólem dupy
26 mar 2020 | 15:07
(Edytowany)
Nie mozna od tak sobie anulować czyjegoś wysiłku. Pilkarze mogliby sie załamać. Co innego mieć lekką przewage a co innego praktycznie pewne zwycięstwo (brakuje dwoch wygranych meczow). Niech sie pierdoli kretyn. Jeśli nie da sie dokończyc sezonu, to trzeba go zakończyć ale nie anulować
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mieli zajebisty sezon, dali z siebie wszystko. Nie mozna od tak sobie anulować czyjegoś wysiłku. Pilkarze mogliby sie załamać. Co innego mieć lekką przewage a co innego praktycznie pewne zwycięstwo (brakuje dwoch wygranych meczow). Niech sie pierdoli kretyn. Jeśli nie da sie dokończyc sezonu, to trzeba go zakończyć ale nie anulować
26 mar 2020 | 13:35
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Śmieci pierdoli chłop... Przecież sezon już jest ku końcowi, więc to by było krzywdzące, żeby unieważnić, albo dokończyć, albo zakończyć tak jak jest teraz.
25 mar 2020 | 21:44
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli Man City będzie dalej miało bana na Ligę Mistrzów to też bym chciał unieważnienia obecnego sezonu
25 mar 2020 | 21:27
(Edytowany)
Ludzie ale tu nie chodzi tylko o Liverpool bo się są oni pępkiem świata tylko też chodzi o drużyny które walczą o LM, LE i o utrzymanie, także też pomyślcie trochę... Wiem jedno jak zakończą ten sezon tak jak teraz jest to dużo zespołów zostanie pokrzywdzonych.
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ludzie ale tu nie chodzi tylko o Liverpool bo oni nie są pępkiem świata tylko też chodzi o drużyny które walczą o LM, LE i o utrzymanie, także też pomyślcie trochę... Wiem jedno jak zakończą ten sezon tak jak teraz jest to dużo zespołów zostanie pokrzywdzonych.
25 mar 2020 | 15:57
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
25 mar 2020 | 13:52
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja bym unieważnił jego paszport i wysłał Ferdinanda do Rio!
25 mar 2020 | 08:33
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciekawy jestem co by mówił, gdyby MAN UTD było na miejscu LFC, haha
25 mar 2020 | 07:53
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie anulują tego sezonu- będą grali choćby o północy na Marsie. Kasa za prawa transmisyjne by przepadła. Muszą go dokończyć bo kluby pobankrutują.
25 mar 2020 | 10:44
(Edytowany)
Co za bzdury wypisujesz. Dlaczego kasa ma przepaść za prawa do transmisji? Tes potkania już się odbyły i były już transmitowane! Kasa za nie zostanie wypłacona.
-19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co za bzdury wypisujesz. Dlaczego kasa ma przepaść za prawa do transmisji? Te spotkania już się odbyły i były już transmitowane. Kasa za nie zostanie wypłacona.
25 mar 2020 | 13:15
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale są pewnie zobowiązani umową do transmitowania jeszcze wielu meczy które miały i mają się odbyć. Zależy jaka jest umowa a jej raczej nie znamy, ale na 99% jest tam zawarte która strona i jak ponosi konsekwencje niedotrzymania umowy, ten 1% to zakładam że może być unieważnienie czy inne rozwiązania.
25 mar 2020 | 07:42
-17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ma rację coś nie skończone nie można uznać za zakończone
25 mar 2020 | 07:32
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
25 mar 2020 | 01:29
+36
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a ja żądam unieważnienia meczu Polska - Portugalia z 2016r
25 mar 2020 | 06:55
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Juz dawno Hajto uniewaznil.
25 mar 2020 | 00:53
(Edytowany)
a kim ten ferdinand teraz jest zeby sie domagać uniewaznienia rozgrywek ? fanem Premier League ? aaaa to ja tez , i ja chce zeby druzyna która zajmuje 1 miejsce w tabeli otrzymała należny im tytuł czyli Liverpool , a w tym sezonie szczególnie nie jest problemem bo to zweryfikować , 25 pkt przewagi , mysle ze nawet nie powinien sie odzywać , szkoda sobie psuc reputacje , tak sie nie robi , na swiecie zle sie dzieje a ten emeryt bedzie wygłaszał opinie , juz lepiej by bylo gdyby apelował do swoich fanów o to, aby ludzie przestrzegali zasad związanych z koronawirusem. elo
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a kim ten ferdinand teraz jest zeby sie domagać uniewaznienia rozgrywek ? fanem Premier League ? aaaa to ja tez , i ja chce zeby druzyna która zajmuje 1 miejsce w tabeli otrzymała należny im tytuł , a w tym sezonie szczególnie nie jest problemem bo to zweryfikować , 25 pkt przewagi , mysle ze nawet nie powinien sie odzywać , szkoda sobie psuc reputacje , tak sie nie robi , na swiecie zle sie dzieje a ten emeryt bedzie wygłaszał opinie , juz lepiej by bylo gdyby apelował do swoich fanów o to, aby ludzie przestrzegali zasad związanych z koronawirusem. elo
25 mar 2020 | 00:54
(Edytowany)
a kim ten ferdinand teraz jest zeby sie domagać uniewaznienia rozgrywek ? fanem Premier League ? aaaa to ja tez , i ja chce zeby druzyna która zajmuje 1 miejsce w tabeli otrzymała należny im tytuł , a w tym sezonie szczególnie nie jest problemem bo to zweryfikować , 25 pkt przewagi , mysle ze nawet nie powinien sie odzywać , szkoda sobie psuc reputacje , tak sie nie robi , na swiecie zle sie dzieje a ten emeryt bedzie wygłaszał opinie , juz lepiej by bylo gdyby apelował do swoich fanów o to, aby ludzie przestrzegali zasad związanych z koronawirusem. elo
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zdublowałem przez przypadek i musialem zmienić treść drugiego komentarza , sorka
25 mar 2020 | 10:52
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kim jest Ferdinant? To gość co wygrał ligę 6 razy. A looserpol nie wygrał tej ligi! Czekałeś 30 lat poczekasz drugie 30.
25 mar 2020 | 14:18
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ja poczekam az poprawnie napiszesz nazwisko swojego idola , smiejesz sie ze loserpool a zobacz ile lat Manchester grał padake , dopiero teraz sie cos ruszylo jak fernandesa kupili , powiedz mi co oni wygrali od momentu odejscia Cristiano Ronaldo xd ?
25 mar 2020 | 23:17
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
-2 x Premier League
-1x Puchar Anglii
-3x tarcza dobroczynności
-2xPuchar Ligi Angielskiej
-Liga Europy w 2017
Do tego raz byli w finale LM w 2011 i to wszystko od momentu odejścia Ronaldo czyli jednak trochę wygrali i osiągali od jego odejścia.
25 mar 2020 | 11:52
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ferdinand to gość, który wsławił się m.in. tym, że olał jak głupek rutynową kontrolę dopingową i go za to zawiesili. w tym czasie woził się po świecie w różnych akcjach promocyjnych, dotarł nawet do Polski i do baru, w którym kiedyś pracowałem hahahah
25 mar 2020 | 00:51
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nikt nie chce im.tego tytulu dac ciekawe co by gadal.gdyby to.manu.byl.1
25 mar 2020 | 00:50
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wyśmienity pomysł
25 mar 2020 | 00:24
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
hahaha, następny pajac
25 mar 2020 | 00:21
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sezon zostal ukonczony w 75% wiec jesli mialo by sie go uniewaznic lub zakonczyc w obecnym stanie, to druga opcja wydaje sie bardziej sprawiedliwa. Chyba, ze Rio patrzy na sytuacje przez prymat klubu, w ktorym gral.
25 mar 2020 | 07:45
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To tak jakby zakończyć mecz w 70 minucie spoko ten tytuł niech dadzą Lvp ale reszta miejsc powinna być anulowana
24 mar 2020 | 23:23
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobrze prawi. Ostatni ratunek futbolu (Demba Ba) poszedł do Chin, a teraz inny ratunek przyszedł w drugą stronę. :) Dystans ludzie, bo wszyscy zginiemy. ;) Wpływ na to co się stanie mamy żaden i Rio też może sobie tylko pogadać, bo nie on podejmie decyzje.
24 mar 2020 | 23:20
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W skokach nie unieważniają skoków po pierwszej serii a uznają wyniki na półmetku. Półmetek w ligach już dawno za nami a 99% klubow w kazdej lidze ma rozegrane taką samą liczbę spotkań.
Problem bo jakiś klub na początku rundy miał przeciwników z topu? Skoczkom tak samo nie wieje tak samo a przeliczenia w wielu sytuacjach nie odzwierciedlają faktycznje różnicy warunków podczas skoku.
Ew mogliby zoorganizować rozszerzone baraże dla spadkowiczów w lecie. Dwumecz Barcy z Realem czy Bayernu z Lipskiem. I to wszystko.
Tylko że tu chodzi o ten je..any hajs i na siłe będą próbowali to dokończyć.
25 mar 2020 | 00:09
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdyby zawsze grali z tym samym przeciwnikiem tylko na innych stadionach to Twoje porównanie miałoby sens. Moim zdaniem bardziej sprawiedliwe byłoby uznanie tabeli po 19 kolejkach, gdy każdy z każdym zagrał jeden mecz
25 mar 2020 | 00:52
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jaki to ma sens skoro niektóre mecze grali u siebie inne na wyjeździe wez sie jebnij
25 mar 2020 | 07:30
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przeraża mnie to, że piszesz do obcej osoby "weź się jebnij", gdzie ja nikogo nie obraziłem i dostajesz plusy.
25 mar 2020 | 17:15
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To Ci radze dorosnij wyjdz z domu no moze nie teraz ale jak minie pandemia za oknem jest orawdzimy swiat xd
25 mar 2020 | 17:22
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To chyba Ty dorośnij bo zachowujesz się jak jakiś 18latek z IQ ameby. Może obecne społeczeństwo śmieszy Twoje "dojrzałe" zachowanie ale tych mądrzejszych co mają 10 lat więcej już nie.
25 mar 2020 | 20:40
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A odpowiedź na Twoje pierwsze pytanie brzmi: jeśli sezon będzie zakończony teraz to niektóre kluby grały ze sobą raz a inne dwa razy. Więc sprawiedliwiej (chociaż nadal niesprawiedliwe) będzie uznać tabelę gdy każdy z każdym zagrał raz, niż sytuacja gdzie np jedna drużyna grała dwa mecze z lfc i City a druga grała raz z obiema drużynami i obie walczą o utrzymanie?
Jeśli nie da się dokończyć sezonu to będzie rozwiązanie najbliższe sprawiedliwemu.
24 mar 2020 | 22:58
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Już lepiej dograć ten sezon do końca, a w razie potrzeby sezon kolejny rozegrać w jakimś skróconym formacie. W przeciwnym razie będzie na kopy i mendle pokrzywdzonych, składających pozwy. Jeśli natomiast z góry ustali się inny format rozgrywek w kolejnym sezonie, kluby go przyklepią, to nikt nie będzie mógł mieć potem pretensji.
24 mar 2020 | 22:46
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
tylko w jaki sposób, np. wytypować drużyny do gry w Europejskich Pucharach w przyszłym sezonie??? drugi raz puścić tych, którzy byli najlepsi w poprzednim roku??? to by było sprawiedliwe???
24 mar 2020 | 22:42
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Frajer z United. Dupka go piecze, bo Liverpool na 1 miejscu z ogromną przewaga a jego zjednoczeni na 5 miejscu i na razie poza LM (nie wiadomo co z wyrokiem nad City).
24 mar 2020 | 23:09
-18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A to on rozprzestrzenił tego koronawirusa?. To on kazał Chińczykom żeby porażali ludzi tym syfem na całym świecie?
24 mar 2020 | 22:31
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
3/4 sezonu rozegrane,ale jakiś Ferdek chce uniewaznienia sezonu.Nie ogarniam co z niektórymi nie tak
24 mar 2020 | 22:20
(Edytowany)
dograć do końca i tyle, nawet kosztem następnego sezonu. Z jakiej racji ten być anulowany przy jednoczesnym rozpoczęciu kolejnego - debilizm
+33
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dograć do końca i tyle, nawet kosztem następnego sezonu. Z jakiej racji ten ma być anulowany przy jednoczesnym rozpoczęciu kolejnego - debilizm
24 mar 2020 | 22:22
(Edytowany)
dograć do końca i tyle, nawet kosztem następnego sezonu. Z jakiej racji ten ma być anulowany przy jednoczesnym rozpoczęciu kolejnego - debilizm
ps anulowanie sezonu nie wchodzi w gre bo sponsorzy którzy pompują miliardy w lige zeżarli by zarząd z wkurwienia - PL by zbankrutowała
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ps anulowanie sezonu nie wchodzi w gre bo sponsorzy którzy pompują miliardy w lige zeżarli by zarząd z wkurwienia - PL by zbankrutowała
24 mar 2020 | 22:20
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie przypominam sobie, kiedy ktoś w Anglii miał taką przewagę nad resztą stawki. nie przyznając takiej drużynie tytułu władze się nie tylko ośmieszą, ale narażą też na cholernie kosztowny pozew sądowy
25 mar 2020 | 00:22
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ale wiesz, jednak niesmak pozostanie. bez rozegrania 38 spotkań czyli całego sezonu to nie można mówić o mistrzu chociażby miał 70 pkt przewagi. :(
25 mar 2020 | 11:47
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
w całym sezonie (29 spotkań) nie zdobyli kompletu punktów w zaledwie 2 MECZACH, miażdżąc punktowo wszystkich rywali, a ty uważasz, że byliby w stanie przegrać teraz 9x z rzędu? do tego jeszcze $hitty musiałoby wygrać minimum 9x. jeśli obstawisz taki wariant u jakiegokolwiek buka i to wejdzie, to za 2pln zostaniesz chyba miliarderem!!!
jedyny "niesmak", który widzę to taki, że na siłę próbuje się ich pozbawić ciężko zapracowanego tytułu. i mówię to jako fan Milanu, który od 2005 nie cierpi Liverpoolu. niesmak to byłby w Hiszpanii, gdyby Barcelonie na 11 kolejek przed końcem przyznano tytuł za ledwo 2 punkty przewagi w tabeli, ale nie w takim przypadku jak Anglia
25 mar 2020 | 13:05
(Edytowany)
powiem tak, żeby wszystko było sprawiedliwe i tak jak powinno być, żeby nie było cienia wątpliwości to sezon powinni dograć do końca w takim trybie jak są rozgrywane MŚ czy EURO. Takie jest moje zdanie. To nie tyczy się tylko ligi angielskiej tylko wszystkich lig które zostały zawieszone.
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
powiem tak, żeby wszystko było sprawiedliwe i tak jak powinno być, żeby nie było cienia wątpliwości to sezon powinni dograć do końca w takim trybie jak są rozgrywane MŚ czy EURO. Takie jest moje zdanie. To nie tyczy się tylko ligi angielskiej tylko wszystkich lig które zostały zawieszone.
Edit:
To jeszcze napisze jedno, że regulaminy są po to aby ich przestrzegać, widać to doskonale po wprowadzeniu systemu VAR, jest 2 centymetrowy spalony to nie ma bramki, nie ma czegoś takiego że był minimalny spalony ale strzelił bramkę to uznajemy. Regulaminy powinny dokładnie wskazywać co robić w takich sytuacjach. W tym wpadku codziennie na meczykach będziemy czytać że jest taka decyzja, następnego dnia inna decyzja i tak w kółko. Dlatego piszę tutaj o niesmaku. Pozdrawiam
25 mar 2020 | 13:14
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dla mnie sytuacja byłaby jasna jakby rozegrali dwa mecze i je wygrali, bo tyle im brakuje do bezapelacyjnego zwycięstwa i resztę meczów sobie odpuścili. Byliby wtedy niekwestionowanymi mistrzami ligi i takie osoby jak ja nie miałyby wtedy żadnych argumentów i podstaw do tego aby to kwestionować
25 mar 2020 | 14:51
(Edytowany)
tu są potrzebne raptem dwa zwycięstwa, więc poszłoby i tak szybko, zakładam, że starczyłyby maksymalnie 4 kolejki. ale to i tak dużo bardziej sprawiedliwe niż przyznawanie już teraz tytułu drużynom, które by się o niego biły aż do ostatniej kolejki i nie ma gwarancji, że by go zdobyły. a chyba nikt w Europie nie ma w tym momencie większego prawdopodobieństwa zdobycia tytułu niż Liverpool
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
tu są potrzebne raptem dwa zwycięstwa, więc poszłoby i tak szybko, zakładam, że starczyłyby maksymalnie 4 kolejki. ale to i tak dużo bardziej sprawiedliwe niż przyznawanie już teraz tytułu drużynom, które by się o niego biły aż do ostatniej kolejki i nie ma gwarancji, że by go zdobyły. a chyba nikt w Europie nie ma w tym momencie większego prawdopodobieństwa zdobycia tytułu niż Liverpool. ja chcę normalnego zakończenia tego sezonu w każdej lidze, choćby kosztem przesunięcia startu kolejnego
25 mar 2020 | 17:19
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A co z drużynami walczącymi w LM czy LE? Komu dać tytuł? Komu dać awans do LM w nastepnym roku? Obecnie Sheffield czy Manchester są w gazie a Chelsea i Leicester słabło, kto wie czy za 5 kolejek by nie spadły na dalsze miejsca?
25 mar 2020 | 18:42
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
zgadzam się, dlatego chciałbym, żeby sezon dokończono za wszelką cenę. nawet za pół roku
24 mar 2020 | 22:05
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
popieram!
24 mar 2020 | 21:47
(Edytowany)
Ta cała sytuacja pokazuje tylko jak daleko nasz gatunek zaprowadziła pycha. Wszystko zaplanowane, wyliczone, a tutaj przychodzi sytuacja, której kilka miesięcy temu nikt by się nie spodziewał i wywraca życie na całej planecie do góry nogami. Sprawiedliwe wydaje się lig w pierwszych możliwych terminach. Każde inne rozwiązanie to półśrodki - zawsze będzie ktoś pokrzywdzony, zawsze będzie miał ktoś pretensje, które bez problemu uzasadni.
+27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta cała sytuacja pokazuje tylko jak daleko nasz gatunek zaprowadziła pycha. Wszystko zaplanowane, wyliczone, a tutaj przychodzi sytuacja, której kilka miesięcy temu nikt by się nie spodziewał i wywraca życie na całej planecie do góry nogami. Sprawiedliwe wydaje się dokończenie lig w pierwszych możliwych terminach. Każde inne rozwiązanie to półśrodki - zawsze będzie ktoś pokrzywdzony, zawsze będzie miał ktoś pretensje, które bez problemu uzasadni.
24 mar 2020 | 21:44
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
pierdoli głupoty
24 mar 2020 | 21:36
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dobrze mówi!! Polać mu!! :)
24 mar 2020 | 21:35
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O ile sprawa majstra była raczej przesądzona, o tyle miejsca premiowane LM i spadkowicze to sprawa otwarta, a nie można jednych rzeczy unieważnić, a innych nie, dlatego ja rozumiem i popieram ten punkt widzenia. Oczywiście zakładając, że nie uda się dograć sezonu, no ale już teraz jest to mało realne
24 mar 2020 | 23:34
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie odpada nikt, wchodzą dwie drużyny i następny sezon rozszerzony. Liverpool mistrzem, kwestia pucharów niestety będzie ciężka w każdej lidze do rozstrzygnięcia, ale jak dla mnie można je przydzielić wg obecnych miejsc w tabeli.
25 mar 2020 | 02:57
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A co jesli takie Sheffield ma 2 pkt mniej od MU, ale jeden mecz mniej rozegrany? Od razu odpowiem, że nie widzę możliwości dogrania tego meczu, bo skoro tak to pozostali (również walczący o puchary) mogliby powiedzieć, że jeśli oni mogą grać to my też chcemy. W końcu chodzi o grubą kasę.
25 mar 2020 | 17:17
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czemu wchodzą dwie drużyny? W Championship jest 6 pkt róznicy miedzy 2 a 3 zespołem a 9 kolejek do końca. Dlaczego takie Fulham ma być ukarane przez to? Czemu Tottenham, Arsenal, Sheffield czy Man Utd mają nie zagrać w LM?
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Tabela ligowa - Premier League

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Liga Mistrzów
29
27
45
82
2
Liga Mistrzów
28
18
37
57
3
Liga Mistrzów
29
16
30
53
4
Liga Mistrzów
29
14
12
48
5
Liga Europejska
29
12
14
45
6
29
10
7
43
7
+1
28
11
5
43
8
-1
29
11
7
41
9
+1
28
9
4
40
10
-1
29
11
-6
39
11
+1
29
10
-6
39
12
-1
29
10
-9
37
13
+1
29
9
-16
35
14
-1
29
10
-17
34
15
29
6
-8
29
16
29
7
-15
27
17
29
6
-17
27
18
Spadek
29
7
-18
27
19
Spadek
28
7
-22
25
20
Spadek
29
5
-27
21
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
31 kolejka
32 kolejka
33 kolejka
34 kolejka
35 kolejka
36 kolejka
37 kolejka
38 kolejka
36{{gameweek}} kolejka

Terminarz - Premier League

Strzelcy {{title}} - Premier League

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
19 (4)
2
17 (1)
3
16 (2)
4
16 (3)
5
15 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Darmowy zakład 29 PLN + Cashback 31 PLN + Bonus 1200 PLN. Kod: MEGABONUS

Bonus powitalny o łącznej wartości 1145zł. Zakład bez ryzyka + darmowy zakład + bonus od depozytu.

Zakład bez ryzyka 100 PLN i "Pakiet Pudziana" 3000 PLN. Kod rejestracyjny: MEGABONUS

Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Mateusz Borek poleca: Bukmacher ETOTO zamienia 100zł na 300zł

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.