Ważne
W trakcie
Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Robert Lewandowski puścił wodze fantazji i wybrał piłkarza, z którym chciałby zagrać w jednej drużynie

Robert Lewandowski
Źródło zdjęcia: Marcin Kadziolka/Shuterstock

Robert Lewandowski i Ronaldinho w jednym zespole? Polak w rozmowie ze "Spox.com" wskazał idealnego dla siebie partnera na boisku.

Reprezentant Polski został poproszony o wybranie jednego zawodnika, z którym chciałby spotkać się w jednej drużynie. 31-latek po chwili zastanowienia wskazał na gracza, z którym mógłby stworzyć zabójczy duet. Lewandowski przekonuje, że szybko znalazłby wspólny język z Ronaldinho.

- To bardzo dobre pytanie, więc muszę się zastanowić, z kim potrafiłbym się zgrać... Byłby to Ronaldinho. Myślę, że to byłaby prawdziwa "10", która karmiłaby mnie świetnymi podaniami - wyznał.

Ronaldinho największe sukcesy święcił w pierwszej dekadzie XXI wieku. Brazylijczyk to m.in. mistrz świata z 2002 roku i zwycięzca Ligi Mistrzów z 2006 roku. Zawodnik w 2018 roku ogłosił zakończenie sportowej kariery.

Były gracz m.in. PSG, FC Barcelony czy AC Milan łącznie w czasie swoich występów na boisku zdobył 196 bramek i zanotował 161 asyst.

Źródło: Spox.com
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

44
14 lis 2019 | 04:26
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pomyślcie co by było jakby zamiast Eto'o, grał na szpicy taki Lewandowski, w obwodzie z Ronaldihno, Xavim, Iniestą i młodym Messim. Czy Eto strzelal tyle glowek co Robert? Żył z podań geniuszy. A Lewemu jeszcze niedawno wytykano to że nie wykorzystał dwoch okazji z trzech w całym meczu... Jak to bylo w zeszlym sezonie.
13 lis 2019 | 20:55
+31
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z Ronaldinho każdy chciałby grać w drużynie :)
13 lis 2019 | 21:18
(Edytowany)
Na imprezę też się nadaje:-) a przyprowadzi zawsze dużo koleżanek
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na imprezę też się nadaje:-) i przyprowadzi zawsze dużo koleżanek. Tylko on pije ostatnio na kreskę, bo jest spłukany
13 lis 2019 | 20:36
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Właśnie dlatego nie jest najlepszym piłkarzem na świecie, za którego go uważacie. R10 nie liczył na kogoś tylko liczył na własne umiejętności, nie potrzebował kogoś kto mu będzie podawał piłkę tylko sam ją brał i mijał rywali jak chciał, a przy tym strzelał bramki i asystował. Dzisiaj takim zawodnikiem jest Messi i mimo tego, że R10 to mój idol, bo to on mi pokazał piękno piłki to muszę stwierdzić, że Messi jest w tym od niego lepszy, chociaż wolałbym żeby było inaczej.
13 lis 2019 | 20:40
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
XDD
13 lis 2019 | 20:48
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Śmiało popraw mnie jak nie mam racji. Czekam na solidne argumenty, ale wątpię, żebyś przekonał mnie i każdego obiektywnego kibica.
13 lis 2019 | 20:51
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie mam zamiaru wdawać się w zbędną polemikę , ani kogokolwiek poprawiać , śmieszy mnie po prostu , że napisałeś cyt. " za którego go uważacie "
13 lis 2019 | 20:56
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Też mnie to śmieszy, ale tak go wszyscy przedstawiają, co tylko zniechęca do niego tych, którzy wiedzą co liczy się na boisku.
14 lis 2019 | 04:33
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jedni jaraja się magiczną techniką i wirtuozeria Ronaldihno inni doskonałym przeglądem pola jak Pirlo a jeszcze inni zabójcza skutecznością i strzelanie goli z niczego co robi Lewy. Inzaghi jako najwiekszy lis pola karnego tez mial swoich fanów. Także nie narzucaj wszystkim swoich wytycznych, jakie powinien spelniac najlepszy pilkarz bo kazdy moze mieć inne. Jako wierny fan Milanu w czołowej 10tce najlepszych w historii pilkarzy stawiam Maldiniego. Przez całą karierę niezdobyl nigdy czerwonej kartki. Graj zawodowo 20lat i odbiersj za kazdym razem piłkę ostro ale nie brutalnie...
14 lis 2019 | 04:34
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale to też moja subiektywna ocena. Do ktorej mam prawo jak i każdy inny
14 lis 2019 | 14:54
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Całkowicie się z Tobą zgadzam. Powiedziałeś wlasnie to o co mi chodzi. Jedni jaraja się magiczna technika- ma to messi, doskonały przegląd pola- messi tez to, ma zabójcza skuteczność i strzelanie goli z niczego- znowu pojawia się messi. Jedyne czego on nie robi to nie gra w obronie, ale to jest oczywiste, ze nie może biegac w ta i w ta. Właśnie dlatego uważam, ze jest on najlepszym piłkarzem. To co Ty napisałeś tylko to potwierdza to ze on jest najlepszy, bo skoro jeden piłkarz ma to co kilku innych piłkarzy razem wziętych to po prostu oznacza, ze jest on najlepszy i inaczej być nie może. Po co mieć kilku piłkarzy, skoro jest jeden który robi to wszystko lepiej od od każdego z piłkarzy, których wypisałeś. To chyba logiczne, ze najlepszy jest ten, który jest uniwersalny i może pomoc drużynie w każdy sposób. Naprawdę nie wiem z czym tu się można nie zgodzic. Jeśli uważasz inaczej to mi wytłumacz, bo jeszcze nikt się nie podjął normalnej dyskusji
14 lis 2019 | 19:35
(Edytowany)
Messi moze i jest najlepszym pilkarzem bo mo po kawalku tego co wypisalem ale nie jest najlepszy w oddzielnych dziedzinach. Co ktorych wymienilem byli duzo lepsi. Pewnie chcialbys napisac ze i wolne wykonuje najlepiej ale tak nie jest. Bo byl sobie kiedyś taku Junihno...
A co do argumentów? No właśnie och użyłem a ty sie bezczelnie pod nie podpiales.
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Messi moze i jest najlepszym pilkarzem bo mo po kawalku tego co wypisalem ale nie jest najlepszy w oddzielnych dziedzinach. Co ktorych wymienilem byli duzo lepsi. Pewnie chcialbys napisac ze i wolne wykonuje najlepiej ale tak nie jest. Bo byl sobie kiedyś taku Junihno...
A co do argumentów? No właśnie och użyłem a ty sie bezczelnie pod nie podpiales. Rozwinales tylko to co napisalem podstawiajac Messiego? Gdzie Twoje argumenty? :D
14 lis 2019 | 23:01
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak po trochu? Nie jestem zwolennikiem patrzenia na statystyki, bo uważam, ze to mało mówi o piłkarzu, ale w przypadku messiego nie ma to najmniejszego znaczenia, bo on jest najlepszy jeśli patrzymy na statystyki i na jego gre na boisku. Wytłumacz mi co dla ciebie oznacza zabójcza skuteczność? Chyba mamy trochę inne definicje. Jeśli messi strzela więcej od typowych 9, które tylko czekają pod bramka na pilke, to znaczy ze jest od nich skuteczniejszy i w takiej sytuacji już można by było okrzyknąć go najlepszym piłkarzem na świecie. Tylko, ze messi ma więcej zalet i jest to rozgrywanie piłki. Zobacz ile ma asyst, zobacz ile ma kluczowych podań, które otwierają drogę do bramki, zobacz jak strzela wolne, zobacz z jaka łatwością mija rywali. Wybierz sobie najlepsza 9(nie interesuje mnie kto to będzie, bo tu sprawa nie jest taka oczywista jak sprawa z najlepszym piłkarzem na świecie) i porównaj go do messiego. Co zobaczysz? Messi ma więcej bramek. Porównaj sobie asysty, porównaj rzuty wolne, porównaj udane dryblingi, porównaj kluczowe podania. Gdyby nie messi, to nie wiem kto moglby być najlepszym piłkarzem na świecie mamy Ronaldo, który jest skuteczny, jeśli chodzi o strzelanie(chociaż i to mu ostatnio nie wychodzi), mamy van dijka, który jest bardzo dobrym obrońca, mamy kilku świetnych bramkarzy. Teraz zastanów się, który moglby być najlepszym piłkarzem(nie włączając w rywalizację messiego). Mi by było bardzo ciezko stwierdzić. Dlaczego? Bo wszystko co wymieniłem jest drużynie potrzebne i ciezko stwierdzić, co może przydać się bardziej(jest to uzależnione od tego jakich piłkarzy w swojej drużynie maja wymienieni zawodnicy). W sytuacji, gdy bierzemy pod uwage messiego sprawa ma się inaczej. Mamy goscia, który robi za dwie linie(atak i pomoc) i robi to lepiej od najlepszego napastnika i najlepszego pomocnika. Jak mam to jaśniej przekazac, żebyś w końcu był obiektywny?
14 lis 2019 | 19:52
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A w dryblingu też jest najlepszy? Wymien choc jedna nazwe ktory o. wymyslil? Sam Ronaldihno ma takich kilka? W rajdach z piłką przez cale boisko? Mial tylko taki jeden , jak i Maradona czy Weah? Diagonalne kilkudziesieciometrowe przezity pilki na drugą strone? Xavi Alonso czy Beckham robili po kilka takich w meczu do nogi a u Messiego nie przypominam sobie chocby jednego takiego zagrania. A pressing? Falszywe dziewiatki u Nagelsmanna czy Simeone wiecej biegają jak on. Karne też najlepjej strzela? Lepiej od Lewego? Podaj procent skuteczności. Podaj cokolwiek. Ten twoj "argument" :D czy moze znow oniesiesz sie tylko do moich. Jesli tak to lepiej weź sie za lekcję. Poducz do kartkówki i nie wchodź w polemikę z dorosłymi
14 lis 2019 | 23:09
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wlasnie przeczytałem twój drugi komentarz i stwierdzam ze jesteś idiota. Chłopie wpisz sobie „messi” na yt i odpal filmik, są różne z asystami z rajdami z wolnymi itd. Jeden rajd? Nie przypominasz kilkudziesięciometrowych podań? Wiesz dlaczego nic sobie takiego nie przypominasz? Bo rzadko oglądałeś jego mecze. Statystki są i możesz sobie odpalic. Mowisz żeby podał jakies procenty, a sam nic nie podajesz. Odpal przeglądarkę, albo yt i masz statystki. Karne? Człowieku on z wolnych strzela jak z karnych. Poza tym karne maja się nijak do uznania kogoś za najlepszego piłkarza. Dorosłymi? Mam 20lat i w dupie mam to ile ty masz. Co ma wiek do wiedzy? Skoro uważasz się za starszego ode mnie to jesteś idealnym przykładem tego ze ktoś starszy może być głupszy od kogoś młodszego.
15 lis 2019 | 09:25
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Albo jesteś tak zaslepiony albo zwyczajnie glupi...
Czy zrozumiales wgl na co odpowiedzialy ci te dwa komentarze? Juz na samym początku zaznaczylem że tez uważam Messiego za najlepszego piłkarza. Właśnie za to że jest kompletny. Ale na pewno w pokedynczych aspektach już nie. A tak wczoraj napisales. Że jest najlepszy we wszystkim. Zauwazasz różnicę?
15 lis 2019 | 10:00
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Więc przy tym cała ta twoja paplanina ma sie ni jak do tej dyskusji ktorej tak oczekiwales a i Ja nie zamierzam tracić więcej czasu. Podyskutuj z kims innym ;)
P.s. Szanuj na przyszłość zdanie innych bo to że Ty cos uważasz nie znaczy że tak jest. A przedewszystkim, wyjdź na chodnik i rzucaj mięsem do przypadkowych ludzi. Ciekawe ilu by kontynuuowalo dyskusję a ilu poprostu dało by ci w mordę.
15 lis 2019 | 11:29
(Edytowany)
Typie zlekceważyłeś mnie i liczyłeś na mój szacunek? Szczunek był do czasu aż napisałeś swój głupi komentarz. Masz racje szkoda czasu jedyny twój argument to karne, w których messi rzeczywiście nie ma najlepszych statystyk.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Typie zlekceważyłeś mnie i liczyłeś na mój szacunek? Szczunek był do czasu aż napisałeś swój głupi komentarz. Masz racje szkoda czasu jedyny twój argument to karne, w których messi rzeczywiście nie ma najlepszych statystyk. Do tego twoje gadanie o tym, ze mil jeden rajd i nigdy nie posłał piłki na kilkadziesiąt metrów. Totalna kompromitacja. Polecam czasem obejrzec mecz, a nie żyć powtórkami albo i nawet powtórek nie oglądasz tylko pierdolisz.
16 lis 2019 | 15:25
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dla mnie wszystkie twoje komentarze pod tym artykułem są głupie i lekcewazace dokonania wielkich pilkarzy jacy graja aktualnie i grali wcześniej. Co do rajdów to chodzi mi o taki zakonczony bramką. A co do przezutow. Znowu masz problem z odpowiednia interpretacją. Bo napisalem ze nie przypominam sobie a nie ze tak nie podał. Dlatego taka dyskusja nie ma sensu gdy piszę się z kimś ktory rejestruje to co mu odpowiada.
Nie tylko w karnych mam racje. Messi nigdy nie mial takiej finezji w dryblingach co Ronaldihno jak i nie ma takich cech na klasyczna dziewiatke co ma Lewy. Czyli ani nie przepcha obroncow ani nie utrzyma obroncy na plecach. O takiej bramce co Lewy strzelil City z Kompanym na plecach to moze tylko pomarzyc. Więc skończ wreszcze pierdo..lic takie farmazony. Skoro masz 20 lat to chyba okres trzepania do plakatu swojego idola chyba już ci się skończył? Albo i nie. Bo tylko tak mozma tłumaczyć twój ślepy upór.

Zlekcewazylem cie. Hmm... Może ale tylko przez te twoje dumne prowokacje odnosnie zmierzenia się z toba na ten temat, wojny na agrumenty itp jakiej oczekiwales jakbys ku.wa nie wiem za kogo sie uwazal. Sadzisz ze przegadalbys wszystkich? Nie! I juz ci zmiekla rura przyznajac racje chociazby z karnymi :D
Nadziales sie na kamień i tyle i to cie wkur..ilo. A skoro tak latwo dajesz sie sprowokowac to marny z ciebie rozmowca. Dlatego definitywnie zamykam temat ze swojej strony.
19 lis 2019 | 12:06
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chłopie mówię ci kolejny raz wpisz na yt „messi” to takie trudne? Wszystko ci wysokoczy między innymi kilka rajdów zakończonych bramka a było ich tyle, ze nie wiem czy jakie zawodnik zrobił koedys więcej (oczywiście zakończone bramka), zobaczysz tez asysty. Nie utrzyma obrońcy na plecach? A to kurwa dobre, bo kilka razy widziałem sytuacje Jak 3 piłkarzy go goniło i ciągnęło za koszulke i wiesz jak się kończyło? To oni sami leżeli na podłodze bo się przewracali, a on biegł dalej z piłka. Ja się upieram? Chłopie ty nie wiesz nic, kompletnie nic. A z karnymi przysnąłem racje wiesz dlaczego? Bo to jest fakt a ty faktów nie zauważasz i wcale nie trafiłem na kamień tylko na nieobiektywnego dzieciaka, który nie potrafi pogodzić się z faktami.
19 lis 2019 | 12:10
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I tylko w karnych miałeś racje, są pewniejsi wykonawcy karnych, a cała reszta to tylko pierdolenie. Zabawne jest to, ze myślisz ze masz racje, ale dalej się w tym utwierdzaj, bo tylko w rozmowie przez internet jesteś w stanie coś z siebie wydukac, a najgorsze jest to, ze są to niestety same głupstwa.
19 lis 2019 | 12:13
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pytanie tylko kto powinien komu zazdrościć. Messi tego, ze lewy strzela z 5, czy może lewy messiemu tego, ze biegnie przez pol boiska z piłka i strzela bramkę, czy może strzałów z wolnych, czy może pięknych asyst. Ciekawe kto komu może zazdrościć nie? Sam pakujesz się na minę pisząc takie głupie komentarze.
14 lis 2019 | 14:15
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niezapomnijmy, że Messi uczył się od R10. Widać to w jego nieszablonowym stylu gry
13 lis 2019 | 18:36
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A nie Atmosferinho?
13 lis 2019 | 17:22
Komentarz usunięty
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
13 lis 2019 | 17:08
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fajnie,ale nie przesadzacie z tymi artykułami dotyczącymi Lewego..
13 lis 2019 | 16:53
(Edytowany)
Roni w swojej szczytowej formie sam się karmił takimi podaniami, a wykończenie miał na poziomie Lewego, jeśli nie lepsze. Szkoda, że tak krótko trwał ten jego okres, ale wracając do wypowiedzi Lewego... To jak najbardziej, Roni w szczytowej formie obsłużyły by go najlepiej na świecie
+27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Roni w swojej szczytowej formie sam się karmił takimi podaniami, a wykończenie miał na poziomie Lewego, jeśli nie lepsze. Szkoda, że tak krótko trwał ten jego okres, ale wracając do wypowiedzi Lewego... To jak najbardziej, Roni w szczytowej formie obsłużył by go najlepiej na świecie
13 lis 2019 | 16:50
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ronaldinho ? A nie lepszy Kucharczyk ? :D
13 lis 2019 | 16:32
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zabojczy duet; Ronaldinhowski i Lewandinho
13 lis 2019 | 16:51
(Edytowany)
a na skrzydlach grosickinho i peszkinho
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
a na skrzydlach grosickinho i peszkinho. i na lewej obronie roberto reca
13 lis 2019 | 18:45
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na lewej obronie Wawrzyniak !
13 lis 2019 | 16:25
+73
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja bym chciał zagrać z Tsubasą i na bramce żeby stał Genzō Wakabayashi. Byśmy sobie biegli we dwóch przez 3 dni do bramki i na końcu byśmy odbili się od słupków i oddali podwójny strzał z przewrotki z mega podkręceniem tak, żeby przetarło do gołej ręki rękawice Genzō i ostatecznie wpadła w okienko przerywając siatkę i to by było niezłe puszczenie wodzy fantazji...;)
13 lis 2019 | 16:31
-36
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co.?
13 lis 2019 | 16:33
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
kiedy?
13 lis 2019 | 16:05
+54
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ronaldinho, Etoo, Puźol, Deco czy van Bronkhorst.. kibicowało się wtedy FCB. Ale to była czysta poezja, bez symulek, nurkowania i turlania się po boisku. Prawdziwa magia piłki.
13 lis 2019 | 16:50
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ronaldinho trollowal ale umiejetnosciami a nie symulkami
13 lis 2019 | 16:51
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie kibicowałem, ale w tamtych latach miałem Barcelonę w swoim top10 :)
13 lis 2019 | 18:43
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
vorae czyli jesteś sezonowcem ;)
13 lis 2019 | 15:50
+55
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie ma piłkarza na świecie który nie znalazł by wspólnego języka z takim kocurem jakim był Ronaldinho.
13 lis 2019 | 21:26
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba, że byłby to drewniak z ekstraklasy.
13 lis 2019 | 21:49
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Owszem , jest. NEYMAR by nie znalazł wspólnego języka bo byłby zwyczajnie zazdrosny i z fochem pod nosem.
14 lis 2019 | 09:18
(Edytowany)
W sumie racja idąc tym tropem Cr7 to by w depresje popadł i uciekł po sezonie. Ale jeżeli o dostawanie asyst jest idealny dla każdego napastnika pierwszą bramkę Messi w Barcelonie strzelił po jego asyście ;[]
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W sumie racja idąc tym tropem Cr7 to by w depresje popadł i uciekł po sezonie. Ale jeżeli chodzi o dostarczanie asyst jest idealny dla każdego napastnika pierwszą bramkę Messi w Barcelonie strzelił po jego asyście ;[]
13 lis 2019 | 15:44
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z całym szacunkiem ale Lewy nie nadążyłby za wizją gry Ronaldinho, za czasów jego świetności to było czyste wizjonerstwo
13 lis 2019 | 15:26
+61
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Teraz typowych "10" jest niewiele. Football się zmienił.
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Tabela ligowa - Bundesliga

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Liga Mistrzów
14
10
14
31
2
Liga Mistrzów
14
9
23
30
3
Liga Mistrzów
14
7
14
26
4
Liga Mistrzów
14
7
7
25
5
Liga Europejska
14
7
7
25
6
Liga Europejska kwalifikacje
14
7
4
25
7
14
7
15
24
8
15
6
-6
21
9
14
5
1
20
10
+2
15
5
-4
20
11
-1
14
6
-1
19
12
-1
14
5
2
18
13
14
5
-14
15
14
14
3
-7
14
15
14
3
-9
12
16
Baraże o utrzymanie
14
3
-13
12
17
Spadek
14
2
-15
8
18
Spadek
14
2
-18
8
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
31 kolejka
32 kolejka
33 kolejka
34 kolejka
15{{gameweek}} kolejka

Terminarz - Bundesliga

Strzelcy {{title}} - Bundesliga

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
16 (2)
2
15 (2)
3
10 (3)
4
8 (0)
5
8 (1)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Kod rejestracyjny: MEGABONUS

Brak ryzyka na start

Gra bez podatku i "Pakiet Pudziana"

Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.