Juventus. Sfrustrowany Cristiano Ronaldo. "Toksyczny nastrój zabrał ze sobą do szatni. Był zły na Szczęsnego"

Sfrustrowany Cristiano Ronaldo. "Był zły na Szczęsnego. Toksyczny nastrój zabrał ze sobą do szatni"
Federico Tardito/Xinhua/PressFocus
Autor: Daniel Makarewicz 12 kwi 2021 | 11:30
Cristiano Ronaldo dał wyraz swojej frustracji po meczu z Genoą. Włoskie media donoszą, że o wymownym zachowaniu portugalskiego gwiazdora nie tylko w trakcie spotkania, ale także po jego zakończeniu.
Ronaldo znów znalazł się na świeczniku. Juventus wygrał z Genoą 3:1 w meczu 30. kolejki Serie A, ale Portugalczyk nie miał powodów do zadowolenia. Gwiazdor nie wpisał się na listę strzelców, choć miał ku temu dogodne okazje. Nie mógł też liczyć na podania od partnerów w kluczowych momentach.
Tuż po zakończeniu meczu włoskie media informowały, że Ronaldo puściły nerwy. 36-latek miał rzucić koszulką Juventusu. Później te informacje zostały zdementowane. Romeo Agresti przekazał, iż Portugalczyk chciał po prostu podarować swój trykot chłopcowi do podawania piłek.
- Był zły, bo nie udało mu się strzelić gola. To normalne, że zawodnik takiego kalibru zawsze chce być najlepszy i się denerwuje. Tym bardziej że mieliśmy okazje, które mogliśmy lepiej wykorzystać. Mistrzowie zawsze muszą mieć cele, a on co roku walczy o tytuł najlepszego strzelca. Chwile zdenerwowania się zdarzają i nie sądzę, że zostanie ukarany - bronił swojego podopiecznego Andrea Pirlo podczas konferencji prasowej.
Nie ulega jednak wątpliwości, że Ronaldo po ostatnim gwizdku był w złym nastroju. Według "La Gazzetta dello Sport" Portugalczyk dał upust swojej frustracji w szatni. Tam przywalił pięścią w jedną ścian, po czym wziął prysznic i wyszedł w milczeniu.
- Nerwowość była niezbyt uzasadniona i widoczna od pierwszej do ostatniej minuty. Zdenerwował się na kilku kolegów z drużyny (Chiesa i Chiellini), bramkarza rywali nazwał "kłamcą", był zły na Szczęsnego, gdy ten wybił piłkę po tym, jak jeden z przeciwników leżał na murawie. Toksyczny nastrój zabrał ze sobą do szatni. Czy to możliwe, że tyle nerwowości wiąże się tylko z brakiem punktów? - czytamy.
Dziennikarze sugerują, że zachowanie Ronaldo może mieć drugie dno. Ich zdaniem 36-latek zaniepokojony jest kolejnymi niepowodzeniami "Starej Damy" i żąda gwarancji od włodarzy klubu. Swoją przyszłość w Turynie uzależnia od wzmocnień w letnim oknie transferowym.
Ronaldo w tym sezonie zagrał w barwach Juventusu w 37 spotkaniach. Jego bilans 32 gole i 4 asyst.
Źródło: La Gazzetta dello Sport

Tabela ligowa - Serie A

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
37275088
2
37234578
3
37223675
4
36233175
5
36234373
6
3621867
7
37181061
8
3615456
9
3613-646
10
3611-243
11
3610-1140
12
3610-1140
13
369-1039
14
379-1239
15
379-2038
16
369-1536
17
367-1935
18
367-3531
19
366-4721
20
363-3920

Terminarz - Serie A

37 Kolejka
Dzisiaj
Fiorentina
12:30
Napoli
Benevento
15:00
FC Crotone
Udinese
15:00
Sampdoria
Parma
18:00
US Sassuolo Calcio
AC Milan
20:45
Cagliari
STS
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

Betfan
1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Dyskusja 78

12 kwi 2021 | 11:43
0
Jak można się wkurwiac po zdecydowanej wygranej zespołu? Otóż można. To kolejny przykład na to ile ceni sobie triumf drużyny a jak dużą wartość mają dla niego Złoty But czy Złota Piłka. Ostatni finał w LM dużo nam o nim powiedział, gdy zamiast celebrować pięknego gola Bale oraz ogólny triumf drużyny to wolał skupić uwagę na siebie i na ew transferze z jego udziałem . I teraz widzimy skąd tak słabe wyniki Juve. Ten deebil wywiera na kolegach dodatkowa presję by to do niego grać piłki. Niech Juve zatrzyma skład jaki ma a jego samego niech jak najszybciej się pozbędą, wtedy wrócą do topu
12 kwi 2021 | 12:19
0
No patrząc na akcję z tego artykułu, że nie podał do Ronaldo też bym się wkurzył. Natomiast jak popatrzymy na ten mecz, to widać, że się cieszył z bramek.
Tak samo cieszył się jak Bale strzelił gola z przewrotki, a skąd to wiem? Bo właśnie obejrzałem powtórkę, więc nie wiem skąd ty to bierzesz ;)
12 kwi 2021 | 12:27
(Edytowany)
Ta i z Bałem mieli zdrową chemię
0
Ta i z Balem mieli zdrową chemię
12 kwi 2021 | 13:22
(Edytowany)
A kto miał z Balem chemię? Po lidze mistrzów Bale co raz mniej grał i nie pamiętam, który to mecz, ale jak strzelił gola, to nikt mu nie gratulował...
0
A kto miał z Balem chemię? Po lidze mistrzów Bale coraz mniej grał i nie pamiętam, który to mecz, ale jak strzelił gola, to nikt mu nie gratulował... Bale sam sobie zasłużył na takie traktowanie.
12 kwi 2021 | 13:57
0
Poszukaj też powtórek spotkań gdy CR nie miał bramki na swoim koncie i nie ciężył się gdy ktoś inny zdobył gola. Poszukaj też powtórek jak denerwuje się i nie cieszy się z gola kolegi który dołożył nogę przed nim "zabierając" mu trafienie. Można też znaleźć ujęcia gdy CR denerwuje się gdy przez kolegę z zespołu nie strzeli gola. Albo tak jak z Genua nie cieszy się że zwycięstwa zespołu bo nie osiągnął jakiegoś tam swojego celu indywidualnego.

Podsumuje to tak. Cristiano Ronaldo nie jest normalny pod względem prychhicznym. Ale jak wiemy trzeba być nienormalnym psychicznie aby być wybitnym. Wielu światowych malarzy, pisarzy, artystów czy naukowców pod względem psychicznym byli dysfunkcyjni ale wybitni w tym co robią. CR jest idealnym piłkarskim przykładem tego zjawiska. Czasem zachowuje się jak kilkuletnie dziecko, czasem nie panuje nad agresją, jest bardzo egocentryczny, samolubny itp itd. Ale widocznie musi taki być aby być wybitnym w tym co robi.
12 kwi 2021 | 18:10
(Edytowany)
Pełna zgoda, bo ja psychiki Ronaldo też nie ogarniam, ale wiem, że to jest wybitny profesjonalista w swoim fachu i kogoś takiego chciałby mieć każdy trener w swoim klubie.
0
Pełna zgoda, bo ja psychiki Ronaldo też nie ogarniam, ale wiem, że to jest wybitny profesjonalista w swoim fachu i kogoś takiego chciałby mieć każdy trener w swoim klubie.
12 kwi 2021 | 17:07
0
No właśnie i dlatego tym bardziej bzdura jest to ze Ronaldo sie tam cieszył z czyjejs bramki, a juz w ogole z bramki Bale'a. Mogl co najwyzej nieudolnie poudawać, bo taka jest logika Ronaldo-on jest głodny wiec wszystkie piłki powinne byc grane na niego, nieważny jest skutek. Pierwszy lepszy przyklad z brzegu, a jest ich multum, to mecz omówiony w artykule ktory komentujemy. Rozumujac w ten sposób raczej ciężko jest cieszyć sie czyjakolwiek bramka
12 kwi 2021 | 17:55
(Edytowany)
Masz absolutną rację, a koledze "kirkhammet" wyraźnie puściły nerwy i zaczął pisać jakieś niestworzone rzeczy. Cristiano jak najbardziej cieszył się po bramkach kolegów z drużyny, wystarczy zobaczyć minę CR7 po strzeleniu bramki przez Moratę, kiedy to Alvaro wskoczył w objęcia Portugalczyka. Cristiano był wyraźnie zadowolony i szczęśliwy, że ktoś ten jego słupek wykorzystał i zamienił na bramkę.
Doszukiwanie się przez dziennikarzy, czy wrogów Juventusu jakiegoś drugiego dna jest śmieszne. Widocznie nie ma o czym pisać?
A zmiany (wzmocnienia) szczególnie w linii pomocy są niezbędne w letnim oknie transferowym i to wie każdy, kto choć trochę interesuje się Juventusem.
0
Masz absolutną rację, a koledze "kirkhammet" wyraźnie puściły nerwy i zaczął pisać jakieś niestworzone rzeczy. Cristiano jak najbardziej cieszył się po bramkach kolegów z drużyny, wystarczy zobaczyć minę CR7 po strzeleniu bramki przez Moratę, kiedy to Alvaro wskoczył w objęcia Portugalczyka. Cristiano był wyraźnie zadowolony i szczęśliwy, że ktoś ten jego słupek wykorzystał i zamienił na bramkę.
Doszukiwanie się przez dziennikarzy, czy wrogów Juventusu jakiegoś drugiego dna jest śmieszne. Widocznie nie ma o czym pisać?
A zmiany (wzmocnienia) szczególnie w linii pomocy są niezbędne w letnim oknie transferowym i to wie każdy, kto choć trochę interesuje się Juventusem.
12 kwi 2021 | 12:51
0
cO tY mOwIsZ rOnAlDo jEsT pO pRoStU aMbItNy xD. Zgadzam sie z twoim komentarzem. Nie raz bylo widac jak bale czy benzema strzela a ronaldo niczym kretyn macha lapami bo mu nie podali. To jest niesamowite ze 36 letni koles zachowuje sie jak dziecko. Pod publiczke kazdy ladnie potrafi mowic ze liczy sie druzyna blabla. A wlasnie w takich sytuacjach wychodzi z kazdego jego prawdziwe ja. Ronaldo w juve robi tylko halas w szatni. Dziwne ze bez niego doszli dwa razy do finalu a z nim nie potrafia sie nawet do polfinalu przebic, malo tego mistrzostwo przegraja pierwszy raz o 9 lat xD. Dlaczego w realu nie bylo widac jego zachowania az tak? Bo real byl ulozony pod niego, sami widzimy teraz ze Benzema strzela o wiele wiecej bo nikt po prostu nie stoi mu na drodze. Bardzo czesto to Ronaldo stal na szpicy(oficjalnie na skrzydle) i strzelal a Benzema bral na siebie obroncow. Mowilem, mowie i bede mowil, Ronaldo to wspanialy pilkarz ale jako czlowiek jest slaby i ma paskudny charakter.
12 kwi 2021 | 14:03
0
Ale przecież w Realu też było widać jego zachowanie.
Ile razy to był smutny bo Messi zarabiał więcej, a przecież to On wygrał ZP?
Albo jak zaklamywano kwotę zapłaconą za Garetha aby CR nie poczuł się urażony i się nie obraził.

To się nie zaczęło w Juve.
12 kwi 2021 | 18:03
(Edytowany)
Ten "36 letni koleś" wyśrubował takie rekordy, że ciężko je będzie pobić w przyszłości. Zapytaj się każdego klubowego trenera, czy przypadkiem nie chciałby tego "kolesia" u siebie w drużynie?
Myślę , że odpowiedzi tych trenerów byłyby jednoznaczne i obaj wiemy jakie? To to samo, co zadać pytanie retoryczne.
0
Ten "36 letni koleś" wyśrubował takie rekordy, że ciężko je będzie pobić w przyszłości. Zapytaj się każdego klubowego trenera, czy przypadkiem nie chciałby tego "kolesia" u siebie w drużynie?
Myślę , że odpowiedzi tych trenerów byłyby jednoznaczne i obaj wiemy jakie?
To to samo, co zadać pytanie retoryczne.
13 kwi 2021 | 23:15
0
Ale wiesz, że w piłce nożnej nie o rekordy chodzi ? Juve ma głęboko w dupie jego rekordy. Ściągnęli go po to aby wygrać LM czego nie potrafi im zapewnić. Nie ściągnęli go dla rekordów, które ktoś pobije czy nie bo to nie wygra im spotkań. Takie są fakty.

Piłka nożna to sport zespołowy. Dla zespołów i trenerów tylko i wyłącznie to się liczy. Zapytaj tego samego trenera czy woli mieć CRa w zespole czy wygrywać. Myślę, że znasz odpowiedź więc nie będę Ci jej udzielał. Bo żaden piłkarz nie jest gwarancją sukcesów, a zbudowany zespół.
14 kwi 2021 | 11:28
(Edytowany)
Tylko że jedno z drugim się łączy. Juventusowi może by nie zależało na samych jego rekordach, ale gdy ktoś z takim zapałem dąży do osiągania tych rekordów, to przy okazji strzela ogromną ilość bramek na chwałę drużyny, w której gra. A chyba na tym już Juve jednak zależy, żeby strzelał jak najwięcej, bo przynosi chwałę klubowi. Za tym oprócz tej chwały powinny pójść dobre wyniki i osiągnięcia, a więc też wygrana LM. Tylko, że oprócz wzmocnienia drużyny Portugalczykiem, nie pomyślano o innych wzmocnieniach na innych pozycjach. Wykonano więc tylko jeden krok z kilku potrzebnych , żeby osiągnąć założony cel.
Tak, piłka nożna to jest sport zespołowy i sprowadzając do klubu CR7, trzeba było też pomyśleć, żeby stworzyć wokół niego odpowiednią otoczkę, czyli zgrany zespół z prawdziwego zdarzenia, a to niestety zaniedbano.
0
Tylko że jedno z drugim się łączy. Juventusowi może by nie zależało na samych jego rekordach, ale gdy ktoś z takim zapałem dąży do osiągania tych rekordów, to przy okazji strzela ogromną ilość bramek na chwałę drużyny, w której gra. A chyba na tym już Juve jednak zależy, żeby strzelał jak najwięcej, bo przynosi chwałę klubowi. Za tym oprócz tej chwały powinny pójść dobre wyniki i osiągnięcia, a więc też wygrana LM. Tylko, że oprócz wzmocnienia drużyny Portugalczykiem, nie pomyślano o innych wzmocnieniach na innych pozycjach. Wykonano więc tylko jeden krok z kilku potrzebnych , żeby osiągnąć założony cel.
Tak, piłka nożna to jest sport zespołowy i sprowadzając do klubu CR7, trzeba było też pomyśleć, żeby stworzyć wokół niego odpowiednią otoczkę, czyli zgrany zespół z prawdziwego zdarzenia, a to niestety zaniedbano.
14 kwi 2021 | 15:15
0
Juve zależy tylko na wygrywaniu jak każdemu innemu klubowi na świecie. Jaką chwałę klubowi przynosi CR strzelaniem goli jak nie potrafił doprowadzić Juve do zwycięstwa w LM, a właśnie po to go ściągnęli. Na miliard procent Juve wolałoby aby CR nie strzelił żadnej bramki ale aby przyczynił się do wygrania LM. Sukcesy zespołu, to jest chwała klubu. Nic więcej.

Juve przejechało się na tym, że wydawało im się, że to CR pociągnie Juve i wygra im tą LM. A to nie prawda. Jak nie ma kto zagrać na CRa ten sam nie pociągnie zespołu. Mieli zespół który grał 2 razy w finale i brakowało im tylko jednego czynnika, a tu się okazało, że zaprzepaścili kilkuletnie budowanie całego zespołu na rzecz jednego zawodnika. Musisz mieć zespół aby dodać Cristiano Ronaldo, a nie na nim budować.
14 kwi 2021 | 16:00
(Edytowany)
Widzę, że nie dojdziemy do porozumienia w tej kwestii. Ty masz odmienne zdanie niż ja, ale po to jest taki portal, żeby podyskutować i wyrazić swoje poglądy na jakiś temat. Każdy ma tu do tego prawo.

Ja też to wiem, że Ronaldo został sprowadzony do Juventusu, żeby z tym klubem wygrać Champions League. Jednak nie samą Ligą Mistrzów kluby żyją, są jeszcze krajowe puchary i krajowe ligi. Taki Ronaldo został sprowadzony również na wszystkie rozgrywki i oczekiwano od niego, że będzie strzelał jak najwięcej bramek, bo przecież to najlepiej potrafi i z tego żyje. Ja do niego osobiście nie mam żadnych pretensji, że tej Ligi Mistrzów z Juventusem nie zdobył, bo: 1. Po pierwsze LM nie wygra nigdy za żadne skarby jeden piłkarz (choć jest wybitny), tylko z formą musi trafić cała drużyna (doskonale zgrana drużyna).
2. Po drugie Cristiano dalej jest piłkarzem Juventusu, formę strzelecką ma fantastyczną (za chwilę może mieć tytuł capocannoniere), a póki takiego strzelca masz w zespole, to możesz mieć nadzieję na wszystko, także i na wygranie LM. Trzeba tylko Juventus przebudować i wzmocnić (szczególnie drugą linię).
0
Widzę, że nie dojdziemy do porozumienia w tej kwestii. Ty masz odmienne zdanie niż ja, ale po to jest taki portal, żeby podyskutować i wyrazić swoje poglądy na jakiś temat. Każdy ma tu do tego prawo, żeby mieć swoje prywatne zdanie.

Ja też to wiem, że Ronaldo został sprowadzony do Juventusu, żeby z tym klubem wygrać Champions League. Jednak nie samą Ligą Mistrzów kluby żyją, są jeszcze krajowe puchary i krajowe ligi. Taki Ronaldo został sprowadzony również na wszystkie rozgrywki i oczekiwano od niego, że będzie strzelał jak najwięcej bramek, bo przecież to najlepiej potrafi i z tego żyje. Dodam więcej, że gdyby od pierwszego sezonu w Juve nie zdobywał bramek lub by ich zdobył bardzo mało, to z całą pewnością już by w Juventusie nie grał. Ja do niego osobiście nie mam żadnych pretensji, że tej Ligi Mistrzów z Juventusem nie wygrał, bo: 1. Po pierwsze LM nie wygra nigdy, za żadne skarby jeden piłkarz (choć jest wybitny), tylko z formą musi trafić cała drużyna (doskonale zgrana drużyna).
2. Po drugie Cristiano dalej jest piłkarzem Juventusu, formę strzelecką ma fantastyczną (za chwilę może mieć tytuł capocannoniere), a póki takiego strzelca masz w zespole, to możesz mieć nadzieję na wszystko, także i na wygranie LM. Trzeba tylko Juventus przebudować i wzmocnić (szczególnie drugą linię).
12 kwi 2021 | 13:10
0
kirkhammet

Pozwolę sobie zadać dwa pytania.
Ile masz lat?
Grałeś kiedyś w piłkę nożną?

Twoje wywody są jak z "bajki" wszyscy się uśmiechają, kochają, pamiętaj podczas gry nie można nikogo obrażać.

Hehe, ŁAŁ chemia musi być, kurwa padnę zaraz!
14 kwi 2021 | 14:03
0
No to ja mam już całe 3 lata i 9 miesięcy.
W piłkę nie grałem, ale grałem kiedyś z koleżankami w "gumę". Wygugluj sobie :D

O Bale'u napisałem złośliwie, no bo jak miałby się cieszyć z tego że przebil jego wyczyn na najwyższym szczeblu rozgrywek.
I gdzie ty wyczytałeś bym wymagał tego aby każdy biegał uśmiechnięty i to najlepiej trzymając się jeszcze kurrwa za ręce :?
Czy przypominasz sobie by ktoś po zdobyciu tak ważnego trofeum, gruchnął wiadomością o tym że odchodzi, co dla wielu było to szokiem, mimo wcześniejszych plotek. To o nim najwięcej się pisalo po tym meczu a grało z nim dziesięciu innych z Balem i jego cudowna bramka na czele. Zrobił to z premetydacja. Co świadczy tylko o tym że jest zwykła kurrrwą bo ma w d... innych co z nim grają. a Ci co go chwała za takie zachowanie są jeszcze większymi piizdami. Przeszedł teraz do Juve, które wg mnie jest w dołku między innymi dzięki nie mu, bo sieje niepotrzebny ferment w zespole co wpływa na złą atmosferę.
Po części go rozumiem bo jest sfrustrowany tym że może mu Messi uciec w liczbie strzelonych goli itp, bo mając wszystkie puchary pragnie ponad wszystko być tym najlepszym. No to po cholerne odchodził z Realu? Bo Perez mu wbił do łba że real jest większy od niego a on sam przechodząc do Juve które było za każdym razem blisko, chciał pokazać że to dzięki niemu zespoły wygrywają. A tu dupa, nie wychodzi i są nerwy i takie zachowania. A ja nie płacze tylko co chwilę będę przypominał wszystkim jakim jest typem bo bardzo mnie to cieszy że mu nie wychodzi i wszystkie jego rekordy pójdą w piiizdu, nawet ten w LM o ile nie przejdzie do Bayernu czy Psg czyli tam gdzie strzela się najłatwiej. I na koniec, za 20 lat mówiąc Ronaldo, każdy będzie wspominał rewelacyjnego Brazylijczyka w pierwszej kolejności, a nie tego za wszelką cenę zawziętego płaczka
14 kwi 2021 | 18:02
0
kirkhammet

Z tego co piszesz wynika, że masz straszne "kompleksy".

Polecam udać się jak najszybciej do lekarza.
14 kwi 2021 | 19:12
0
No dokładnie. Chodzę od urodzenia ale nic to nie daje.
Podsumujmy :)
"Ile masz lat" - czyli wyzywanie od dzieci
"czy kiedyś wgl grałeś w..." - czyli zarzucanie komuś nie wiedzy, bo oczywiście Ty się znasz, (a tak wgl to pewnie pisze z jakimś grajkiem z klasy B lub z trampkarzy)
I najlepsze: "idź się lecz/do lekarza" - czyli każdy kto ma inne zdanie od ciebie jest dla ciebie chory

To są 3 najczęściej używane kontr "argumenty" gdy nie idzie wymyślec jakiejs merytorycznej odpowiedzi, używane przez rzesze ludzi na całym świecie czy to w realu czy w necie gdy ktoś sobie nie radzi w dyskusji/kłótni, rzesze ludzi poprostu głupich, a ty jesteś tego idealnym przykładem.

P. S. Bonus, "masz kompleksy" - no tak, jak ktoś jest fanem talentu Messiego tzn ze ma kompleksy :D i nie może zwyczajnie nie lubić Ronaldo, czyli kogoś kto jest całkowicie odmienny w stylu gry czy nawet z charakteru :)
12 kwi 2021 | 14:11
0
Sama prawda o tym bucu i arogancie Cry 7 :)
12 kwi 2021 | 15:21
0
Juve to ma taki skład że bez Ronaldo to gdzieś w połowie stawki wylądują, wszyscy żyją czasami zanim jeszcze przyszedł a nikt nie zauważa że obecnie to mają pomoc na poziomie jakiegoś West Hamu czy innego Evertonu. W obronie też zbyt różowo nie jest. Sandro bez formy, Cuadrado nawet nie jest nominalnym obrońcą, Chiellini już jest stary a De Ligt nie prezentuje nawet połowy swojego poziomu z Ajaxu. Do tego jeszcze Morata na ataku chłop który się ustawia jak junior i 3/4 bramek ma odwołane bo był na spalonym.
Tam trzeba gruntownej przebudowy i odmłodzenia całego składu a nie usuwania najlepszego strzelca i liczenie że będzie lepiej.
12 kwi 2021 | 15:42
0
Ktoś tu jest kłamczuszkiem :)
12 kwi 2021 | 17:32
0
Przykro mi, lecz nie masz kolego racji. Najprostszym przykładem może być tutaj nawet powtórka zamieszczona w powyższym artykule, gdzie widać jak na dłoni, iż CR7 wybiega na wolna pozycję, a zawodnik przy piłce zamiast mu podać to jak ostatni samolub próbuje wykańczać akcję. Nieraz widać Ronaldo jako osobę oferująca kluczowe podania partnerom z drużyny czy to w Juve, czy w Realu. Sęk w tym, że ludzie nie lubią osób ambitnych, które nigdy się nie zatrzymują i cały czas chcą więcej. "Jeśli się wyróżniasz jesteś nienawidzony przez innych". CR7 niewątpliwie jest piłkarzem innego kalibru niż pozostali, udowodnił to już nie raz.

W czasie ostatniego finału w LM gratulował Bale'owi gola, cieszył się razem z nim. Cieszył się również z drużyna po wygranej LM, widać to na powtórkach. W jaki sposób Cristiano wywierał presję na kolegach? Czy chodzi Ci o presję taka jaka wywarł na Moutinho podczas karnych, gdzie mówił mu, że jak nie strzeli to nic się nie stanie? To nazywasz presja? Czy może presja, iż ktoś mu nie podał w sytuacji jak w artykule? Kto by się w takim wypadku nie wkurzył?

W związku z powyższym twój komentarz jest niezgodny z faktami oraz podejrzewam, że po prostu nie śledzisz historii piłki nożnej, co wyżej już udowodniłem.
12 kwi 2021 | 11:40
(Edytowany)
Moim zdaniem Ronaldo zanotował zjazd, ale to co robią jego koledzy z zespołu czasem wygląda, jakby cały zespół wyjadał po sztuce i dostał Brzęczkowe wytyczne: "Próbuj... ". Ślepi, biegają bez pomysłu, nie podają w kluczowych momentach, a moim faworytem do miana nieogara roku był Sandro, który nie ogarnął, że wbiega w korytarz Ronaldo, gdy ten miał piłkę i w konsekwencji go skasował, a piłka doturlała się na luzie do rywala, który ją wybił. (Jeden z poprzednich meczy)
0
Moim zdaniem Ronaldo zanotował zjazd, ale to co robią jego koledzy z zespołu czasem wygląda, jakby cały zespół wyjarał po sztuce i dostał Brzęczkowe wytyczne: "Próbuj...". Ślepi, biegają bez pomysłu, nie podają w kluczowych momentach, a moim faworytem do miana nieogara roku był Sandro, który nie ogarnął, że wbiega w korytarz Ronaldo, gdy ten miał piłkę i w konsekwencji go skasował, a piłka doturlała się na luzie do rywala, który ją wybił. (Jeden z poprzednich meczy)
12 kwi 2021 | 16:04
0
Czasem tak jest, że trenerzy niszczą zespół zabierając luz i narzucając strategię nie pasującą do zawodników.
12 kwi 2021 | 11:49
0
Co tam odjebali na tym filmiku? CR7 wolny a ten bramkarzowi podał XD tacy zawodnicy to raczej do wyjebania.
12 kwi 2021 | 12:19
0
na tym filmiku obraz jest ucięty chiesa próbował podać do moraty widocznie wrzucający ma kompleks Ronaldo. A jakby Juventus wyjebał zawodnika który strzelił 13 bramek i zanotował 11 asyst a zostawili Ronaldo byli by dziadami od początku 2021 roku chiesa jest najlepszym z wszystkich zawodników juve. wyjebać to można Ronaldo bo kończy sytuację w których morata by sobie poradził a czarów z niczego nie robi i momentami spowalnia wręcz zespół mam wrażenie że jedyny dobry mecz cr7 (na jego poziomie) to ten rewanżowy z Atletico
12 kwi 2021 | 21:45
0
Tak też myślałem że z kimś się nie porozumiał do końca, ale śmiesznie to wygląda.
12 kwi 2021 | 12:23
0
Po tym co zrobił Chiesa na tej akcji z filmiku, nie dziwię się że Ronaldo odniechciewa się grać z takimi wirtuozami... Wiadomo czemu zdecydowanie lepiej grało mu się z takim Benzemą, który nie był jeźdźcem bez głowy w polu karnym...
12 kwi 2021 | 13:00
0
zresztą jak można krytykować kogokolwiek że mu nie podaje jak on sam odgrywa tylko wtedy gdy nie ma co zrobić z piłką zresztą to wstyd by gracz tego kalibru miał tylko 4 asysty w tym dwa w lidze i nie było to wyłożenie na pustą tylko zwyczajne podanie
12 kwi 2021 | 12:19
(Edytowany)
"Chce być najlepszy i dlatego sie denerwuje" -ja jebie, kazdy chyba chce być najlepszy, chyba ze jest to polska liga. Druga sprawa to radzenie sobie z presją, kazdy kto ma choć gram talentu musi sobie z tym radzić. Jakikolwiek żal do kolegow z drużyny niszczy gre zespołowa a bez zespółu jestes nikim i wydaje mi sie ze tylko Ronaldo tego nie rozumie
0
"Chce być najlepszy i dlatego sie denerwuje" -ja jebie, kazdy chce być najlepszy, chyba ze jest to polska liga. Druga sprawa to radzenie sobie z presją, kazdy kto ma choć gram talentu musi sobie z tym radzić. Jakikolwiek żal do kolegow z drużyny niszczy gre zespołowa a bez zespółu jestes nikim i wydaje mi sie ze tylko Ronaldo tego nie rozumie
12 kwi 2021 | 11:42
0
Wczorajszym meczu mógł mieć pretensje , bo w dogodnyhc sytuacjach nie podawali mu tylko podejmowali złe decyzje.
12 kwi 2021 | 11:56
0
złe decyzje to podejmują zawodnicy legii, juve ma piłkarzy na światowym poziomie, którzy wiedzą jak się gra, skoro mu nie podają to widocznie nie chcą tego robić
12 kwi 2021 | 12:03
0
No własnie i przez to nie trafiają więcej bramek wiadome i każdy piłkarz może podjąć złe decyzje nie tylko legii
12 kwi 2021 | 11:43
0
Ciekawe ile w tym prawdy a ile snucia domysłów hien dziennikarskich 🤔
12 kwi 2021 | 18:14
0
Juve z nim w składzie gra gorzej :-)
12 kwi 2021 | 12:57
0
"Aha, wy myśleliście, że Ronaldo w wieku 36 lat będzie sam ciągnął Starą damę."

Ten Juventus to jest kabaret podają piłkę do bramkarza przeciwnika...

-Ja na miejscu Cristiano też bym się wkurwił na Chiesa'e co z tego, że przedrybluje dziesięciu jak wykończyć nie potrafi.

Współczuje Portugalczykowi, że musi grać z takimi "patałachami" coś jak Messi ostatnio w Porcelanie.

12 kwi 2021 | 13:16
0
lubię jak ktoś piszę komentarze po obejrzeniu jednego darmowego meczu w tvp.
Ronaldo nie ciągnie juve hat trick przeciwko crotone to nie osiągnięcie.
https://youtu.be/y-Nb2-_E0oQ tu masz link jak ten "nieudacznik" chiesa wyłożył piłkę Ronaldo i to nie był jedyny raz gdy ktoś tworzy ronaldo stu procentową sytuacje bo ronaldo tylko w takich strzela na prawde nie pamietam kiedy stworzył coś z niczego a im bardziej Ronaldo "ciągnie" juve to tym gorzej im idzie pierwszy sezon ronaldo spokojne pierwsze miejsce juve w serie a klasyfikacja strzelców piątek nad cr7 drugi sezon trochę spiny lecz i tak kilku punktowa przewaga nad interem ronaldo drugi w klasyfikacji za immobile i ten sezon piłowanie na ronaldo jest pierwszy w klasyfikacji a Juventus walczy o top 4 nie wychodzi na boisko i dziwnym trafem morata strzela dwie bramki i jest mvp w meczu z lazio. może w la lidze gdzie kluby nie graja aż tak defensywnie ma sens tworzenie mu masy sytuacji i wygrywanie kilkoma bramkami ale w serie a nie wyróżniał się specjalnie na tle nawet higuaina czy ibry
12 kwi 2021 | 13:22
0
kacperos122

Wszystko tak zlałeś, że oczy pieką od czytania...
Jeżeli chcesz, żeby ktoś coś zrozumiał to edytuj post i napisz z sensem.

Po drugie, jak mówiłem wcześniej Ronaldo nie jest w najwyższej formie i nie ma co się dziwić to normalne i było do przewidzenia.

Z resztą twojej wypowiedzi się "nie" zgadzam.
12 kwi 2021 | 13:37
0
a widzisz

nie muszę pisać w taki sposób byś zrozumiał

skoro nie zgadzasz się z moją wypowiedzią
12 kwi 2021 | 13:39
0
kacperos122

Twoje "szczęście".
12 kwi 2021 | 14:19
0
kibice starej kurwy mają to do siebie ze nie znają sie na futbollu wiec wybaczcie koledze kacperosowi . na szczescie ten marny klubik juz upada i zacznie sie dominacja interu
12 kwi 2021 | 14:21
0
a po za tym jakbym miał Szczęsnego na bramce to sam bym pierdolca dostawał , te drewno od dawna powinno zostac wypierdolone z repry na rzecz duzo lepszych bramkarzy fabian giki skorupski JAKI SZCZESNY O CZYM MY MÓWIMY. 43 - letni buffon jest lepszy od niego
12 kwi 2021 | 15:51
0
stara kurwa bo co? kurwy to można znaleźć w vardrycie a inter ma tak dobrą sytuację finansową że nie wiem czego dominacje mogą zacząć
13 kwi 2021 | 18:12
0
ten twój smieszny klubik nic nie wygrał tak na prawde procz cienkiej ligy wloskiej. Współczuje ci , że oglądasz serie A jak mozna sie podniecać tak słabiutką ligą
13 kwi 2021 | 20:47
0
cóż jednak dwa razy tą lige mistrzów wygrali psg czy city się tym nie mogą pochwalić a jeśli liga włoska czyli 3/4 najlepsza liga jest słaba to naprawdę nie wiem jaką ligą jest ligue bądź nawet ekstraklapa zresztą wolę patrzeć jak mój klub wygrywa 9x z rzędu ligę włoską niż 10 lat czekać na dobry sezom
14 kwi 2021 | 23:47
0
No tak. Po prostu się nie zgadzasz :D kurwwa, jakie to proste, normalnie wszystkich zaoraleś.

Jakim trzeba być deebilem by kłócić się z kimś na temat książki, gdzie samemu przeczytało się tylko streszczenie...
12 kwi 2021 | 15:33
0
To dzban i samolug ,sam kiedyś powiedział nie ważne czy Juve wygrywa czy przegrywa ważne żeby on strzelił gola abażur
12 kwi 2021 | 16:02
0
Jak można muwić że ronaldo ma odejść jak jest najleprzym zawodnikiem w całej histori
12 kwi 2021 | 17:29
0
Ja jakos nie zauwazylem u niego takiego zachowania jak gral w M.U strzelal sam podawal mieszal wogole to co wyczynial z Roo i Tevezem to byla magia
12 kwi 2021 | 13:47
0
Pozwolę sobie przytoczyć post Amici Sportivi
‼ Kolejne zamieszanie wokół Ronaldo. | #CdS
🔥 Media społecznościowe i gazety rozpisują się na temat rzekomego incydentu z udziałem Ronaldo, który po końcowym gwizdku w meczu z Genoą miał rzucić koszulką o ziemie i udać się wściekły do szatni.
⚠ W rzeczywistości Portugalczyk rzucił trykot w kierunku jednego z chłopców do podawania piłek, który go o to poprosił. Sytuację potwierdzają osoby będące blisko zdarzenia.
💬 W obronie zawodnika stanął również Andrea Pirlo: "Cristiano był zły, ponieważ nie zdobył bramki. Piłkarze jego pokroju zawsze chcą się doskonalić i pozostawić po sobie ślad w każdym meczu. Kara? Nie sądzę, żeby został ukarany grzywną, ani przez Lega, ani przez klub".
#AmiciSportivi #ProstoZWłoch
12 kwi 2021 | 17:21
0
Ronaldo miał wszystko w Madrycie, to był błąd że odszedł gdzie był zgrany z chlopakami i drużynowo a zwłaszcza i indywidualnie wygrywał wszystko , dostawał o wiele lepsze piłeczki od Modricia czy Krossa a nawet Benza który grał pod niego bardzo :) Tu widzimy takie podanie że tragedia a ostatnio popisał się też Morata takich zagrać jest więcej....
12 kwi 2021 | 15:34
0
Juve potrzebuje napastnika w pomocy jeszcze coś tam mają obrona już młodszy nie będzie no i bramkarza z czołówki potrzebują. Kilka solidnych transferów na już potrzeba.
13 kwi 2021 | 19:31
0
Ronaldo już lepszy nie będzie, niestety trzeba sie z tym pogodzić, przede wszystkim on musi się z tym pogodzić.
12 kwi 2021 | 16:17
0
Brawo CR7, reszta ekipy to dame kołki.
12 kwi 2021 | 17:38
0
Ronaldo 36 lat i tak na czele w strzelcach😃 Juventus ma bardzo dobry sklad tam jedynie trenera brakuje to jedyne wzmocnienie jakie musza zrobic
12 kwi 2021 | 18:12
(Edytowany)
Wcale się nie dziwie ze się wmurwil. Najlepszym podsumowaniem była akcja Chiesy który przedryblowal paru rywali i nie raczył podać do CR7.
0
Wcale się nie dziwie ze się wkurwil. Najlepszym podsumowaniem była akcja Chiesy który przedryblowal paru rywali i nie raczył podać do CR7.
12 kwi 2021 | 14:53
0
Masakra ta akcja chiesy to byl gol dla Krystyny to sie nie moze więcej powtórzyc mial jedno zadanie zagrac w tempo a i tak spierdolił i jak sie ma nie wkurwiac jak jego wykonczenie to topka a tacy jezdzcy bez glowy widzą tylko dwa metry murawy do przodu i ogien
12 kwi 2021 | 15:56
0
w meczu z napoli jak mu wyłożył to też widział tylko na dwa metry?
13 kwi 2021 | 10:39
0
Wagina wieloryba rozszerza sie do 6 metrow podczas porodu co czyni ja druga najwieksza pizda na swiecie zaraz po cry7 haha

Tabela ligowa - Serie A

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
37275088
2
37234578
3
37223675
4
36233175
5
36234373
6
3621867
7
37181061
8
3615456
9
3613-646
10
3611-243
11
3610-1140
12
3610-1140
13
369-1039
14
379-1239
15
379-2038
16
369-1536
17
367-1935
18
367-3531
19
366-4721
20
363-3920

Terminarz - Serie A

37 Kolejka
Dzisiaj
Fiorentina
12:30
Napoli
Benevento
15:00
FC Crotone
Udinese
15:00
Sampdoria
Parma
18:00
US Sassuolo Calcio
AC Milan
20:45
Cagliari
STS
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

Betfan
1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN