Trener Atalanty wściekły po porażce z Realem Madryt. "Teraz UEFA zawiesi mnie na miesiąc"

Trener Atalanty wściekły po porażce z Realem Madryt. "Teraz UEFA zawiesi mnie na miesiąc"
Sports Pics/SIPA/PressFocus
Autor: Daniel Makarewicz 25 lut 2021 | 07:00
Real Madryt pokonał na wyjeździe Atalantę Bergamo 1:0 w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów. Swojego rozgoryczenia po tym spotkaniu nie krył Gian Piero Gasperini, trener "La Dei". - To jest samobójstwo futbolu - wypalił.
"Królewscy" przed długi czas męczyli się z Atalantą. Choć od 17. minuty grali w przewadze jednego zawodnika, to nie mogli sforsować defensywy rywali. Dopiero tuż przed końcem Mendy zdecydował się na uderzenie sprzed pola karnego i dał wygraną ekipie "Los Blancos".
Po ostatnim gwizdku Gian Piero Gasperini w mocnych słowach podsumował pracę arbitra. Jego zdaniem sędzia popełnił błąd, gdy pokazał czerwoną kartkę Freulerowi. To zdarzenie miało olbrzymi wpływ na przebieg pozostałej części spotkania.
- To byłby zupełnie inny mecz 11 na 11. Chciałem bardziej otwartej gry. Dobrze się broniliśmy i prawie utrzymaliśmy wynik 0:0. Gra została zrujnowana. Pozostaje gorycz, bo nie mogliśmy zagrać meczu, na który czekaliśmy. Satysfakcję stanowiła sama gra przeciwko Realowi Madryt w Lidze Mistrzów. Nie wiem, jaki byłby wynik, ale mecz został całkowicie zrujnowany przez incydent, który został przesadnie oceniony - podkreślił opiekun Atalanty.
- Niedawno dostałem karę za powiedzenie czegoś w Serie A. Teraz UEFA zawiesi mnie na miesiąc, ale to jest samobójstwo futbolu. Nie możemy mieć sędziów, którzy nigdy nie grali w meczu. Jeśli nie potrafią dostrzec różnicy między faulem i grą ciałem, to powinni znaleźć inną pracę. Sędziowie mają powtórki wideo, ale źle to rozumieją - dodał.
- W ubiegłym sezonie, po absolutnym chaosie, uporządkowana została kwestia zagrań ręką. Teraz mamy pokusę, aby usunąć jakąkolwiek formę kontaktu między zawodnikami - podkreślił.
Gasperini już nie może doczekać się rewanżu. Zapowiada, że w Madrycie jego drużyna pokaże, co potrafi.
- Czekasz tak długo na to wydarzenie, a potem ktoś to psuje. Mogliśmy i tak przegrać, nie narzekam na wynik, ale nie pokazaliśmy naszego pomysłu na grę. Jesteśmy jednak zadowoleni i jedziemy do Madrytu, aby zagrać w naszą grę - podsumował.
Źródło: Sky Sport Italia/WP SportoweFakty
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Dyskusja 80

25 lut 2021 | 07:58
0
Przeciąganie realu do ćwierćfinału Ligi Mistrzów się zaczęło
Casemiro jak zwykle nie dostał czerwonej kartki za symulowanie ale jak by to zrobił zawodnik Atalanty to by wyleciał z boiska.Ale skoro trzy razy z rzędu sędziowie pomogli wygrać Ligę Mistrzów to co tam jak skrzywdzą mało znaną Atalantę.
25 lut 2021 | 09:59
0
Komentarz usunięty
25 lut 2021 | 10:06
0
Atalanta za faul powinna dostać żółtą kartkę a nie czerwoną.
Takie moje zdanie.
Za symulki powinny się sypać kartki hurtowo ale to ogólna bolączka futbolu że tak nie jest.
25 lut 2021 | 21:04
0
w rugby nie ma takich problemów jak symulki czy pyskowanie do sędziego. tam na start masz "żółtą" czyli 10min kary, za ostre słowa od razu wylatujesz z boiska. sędzie jak policja (to nie śmieszne to ZAJEBISTE) ma na klacie kamerkę, słychać co mówi ktoś do niego, i co on mówi. jeden z najczystszych sportów.
Brakuje tego w piłce, to symulowanie, machanie rękami (niestety też robią tak zawodnicy klubów którym kibicuje) ale chętnie widział bym wszystkich chamów i symulantów wyjebanych z piłki.
25 lut 2021 | 20:24
0
Jakie przeciąganie człowieku? Real już od 2 lat odpada w 1/8 :). Pewnie fan barcelony bo widać że 3 wygrane LM bolą. A czerwoną kartkę sędzia miał prawo pokazać. Zawodnik wychodził sam na sam pozatym obrońca w ogóle nie był zainteresowany piłką, celował w zatrzymanie zawodnika, a to z piłką czy grą ciałem nie ma nic wspólnego.
25 lut 2021 | 21:06
0
nie był to ostatni obrońca. a widać "kibica" realu bo od razu ślini się na 3 LM, z których 2 właśnie dzięki sędziom wygrali.
pomijając temat sędzia pomaga czy nie, tutaj czerwona to nadreakcja, skoro tak zrobił, za symulkę casemiro też powinien wylecieć.
28 lut 2021 | 21:51
0
Wcale nie twierdze że Casemiro nie powinien wylecieć. Bo sędzia tak samo mógł mu pokazać 2 żółtą. Ale to też nie 1 mecz gdzie sędzia na symulację kartki nie daje, bo taki rzeczy niestety rzadko się zdarzają. A jeżeli chcesz dyskutować o ostatnim obrońcy to zobacz najpierw sytuację :) kolejny obrońca był 2 metry z tyłu, więc Mendy wychodził 1 na 1.
26 lut 2021 | 18:23
0
Jełop
26 lut 2021 | 21:30
0
Nie wiem kiedy twoje upośledzenie umysłowe się zaczeło ale pewnie wcześnie
25 lut 2021 | 07:52
0
czerwona z kapelusza, to nie była sytuacja sam na sam. Niestety ale real jest od x czasu ciągnięty za uszy przez sędziów. coś jak barcelona np. z pamiętnym meczem z chelsea. Z reguły wygląda to tak, że kontrowersje są w dwie strony, ale wygrywa ten który ma wygrać
25 lut 2021 | 09:21
0
nie sam na sam? a kto byl jeszcze przed mendy?
25 lut 2021 | 09:40
0
Moim zdaniem też nie. Mendy wypędzał się sam ze światła bramki a obrońca był w zasadzie obok zawodnika.
25 lut 2021 | 13:02
0
obronca, ktory go sfaulowal. dodatkowo zawodnik sfaulowany przez ostatniego obronce rywali nie musi biec idealnie w swiatlo bramki.
26 lut 2021 | 21:43
0
obejrzyj powtórki jeszcze raz, albo i dwa. na wysokości środka przed polem karnym był obrońca, który 1- był bliżej bramki, 2- zdążył by do Mendy'ego.
resztę wniosków wyciągnij sam.
1 mar 2021 | 09:38
0
nie wiem gdzie ty widzisz obronce przed mendy. jak zwykle janusze wszystko wiedza lepiej na kazdy temat niz ludzie, ktorzy zajmuja sie dana rzecza zawodowo.
1 mar 2021 | 11:30
0
witamy cie januszu. bo widać człowiekiem nie jesteś wg. własnej oceny :)
i zapewne "zawodowo" bredzisz na meczykach. powodzenia. KEKW
1 mar 2021 | 12:10
(Edytowany)
chodzilo o sedziego megamózgu
0
chodzilo o sedziego megamózgu.
1 mar 2021 | 15:49
0
mega-mózg, odpisujesz mi, w twoim poście nie ma słowa o sędzim, ale teraz nagle to do sędziego piszesz... brawo. na pewno czyta meczyki.
ogarnij się bo ośmieszasz się postami jak te. a gdzie jest obrońca ? na wysokości środka pola karnego, bliżej bramki. tam gdzie jest a gdzie janusz jak ty go nie widzi.
pozdrawiam ciepło ;)
1 mar 2021 | 20:46
0
a kto biega po boisku zawodowo oceniajac poczynania pilkarzy? kucharz?
25 lut 2021 | 10:12
0
Szkoda ze d@bile niepamiętają, że mecz wcześniej był nieuznany gol dla Barcy na Camp Nou. Tylko wielkie oszustwo w Londynie. Darmat.
25 lut 2021 | 10:37
0
Mleo darmat
25 lut 2021 | 11:03
(Edytowany)
siedziałem wtedy i oglądałem ten mecz w barze z ziomkami i pomimo że bylem turbo kibicem barcelony to łapałem się za głowę
0
siedziałem wtedy i oglądałem ten mecz w barze z ziomkami i pomimo że bylem turbo kibicem barcelony to łapałem się za głowę. W tym meczu działy się cuda
25 lut 2021 | 08:10
0
"Nie możemy mieć sędziów, którzy nigdy nie grali w meczu. Jeśli nie potrafią dostrzec różnicy między faulem i grą ciałem"
On sądzi, że tam faulu nawet nie było xD
Podłożenie nogi mijającemu cię zawodnikowi to gra ciałem xDDDDDDDD


25 lut 2021 | 09:39
0
Chodziło o gre ciałem, piłka to gra kontaktowa, a to powoduje też i faule, jednak to nie oznacza, że po jakimś tam faulu, wynikającym z gry kontaktowej piłki nożnej, mecz ma być zakończony dla jednej drużyny i ma ona tylko liczyć na jak najniższy wymiar kary. Żółte kartki są na takie sytuacje. Czerwona to ostateczność, coś nie podlegającego dyskusji. A tu gość biegł do boku i jeszcze miałby bramkarza. MASAKRA, liczyłem na fajny mecz, a po tej kartce wyłączyłem, bo po co mam oglądać jak jedna drużyna będzie się tylko rozpaczliwie bronić.
25 lut 2021 | 10:37
0
Tyle że zgodnie z przepisami sędzia miał podstawy do dania czerwonej kartki. Obrońca Atalanty fulował zawodnika który wychodził do sytuacji 1 na 1 lub miał dogodną sytuację do zdobycia bramki. Nie ważne jak byś chciał interpretować tą sytuację, czy uznajesz że wychodził 1 na 1 czy nie bo obok był drugi obrońca. Freuler nie miał szans na przejęcie piłki, faulem chciał zatrzymać Mendyego musiał się liczyć z tym że może dostać czerwoną kartkę.
25 lut 2021 | 10:56
0
Nie wydaje mi się aby "faulem chciał zatrzymać Mendyego". Chciał wybić piłke ale tamten dzióbnął ją ułamek sekundy wcześniej, to widać na powtórkach, że nogą celował w piłke ale nie trafił, wiec twój argument o celowym faulu jest chybiony.
25 lut 2021 | 11:23
0
Cytując twój nick wez_nie_pierdol, albo gość ma refleks szachisty i bardzo słaby wzrok bo nie odróżnił zawodnika od piłki, albo ratował się faulem. W obu przypadkach to nadal w pełni jego wina że dał sędziemu pole do interpretacji i podjął ryzyko w sytuacji w której nie było potrzeby takiego ryzyka podejmować.
25 lut 2021 | 12:09
0
Ten wpis jest tak idiotyczny od początku do samego konca, że nie widze sensu odpisywać. Rozumiem, że to brak argumentów.
25 lut 2021 | 21:08
0
właśnie nie 1 na 1, bo był inny obrońca bliżej bramki, który zdążył by do niego. więc żółta i tyle. właśnie takie są przepisy. był poza polem karnym, był bliżej bramki obrońca, więc to nie jest "clear goalscoring opportunity" czyli podstawy do czerwonej NIE MA.
26 lut 2021 | 13:50
0
Ale masz ból dupy Smoq, tragedia.. ja wiem, że można było tu pokazać żółtko, ale pokazał czerwoną i się z tego wybroni, proste. Real przecież nie trafi na Barcelone w dalszej fazie, dlaczego tak bardzo plujesz jadem tutaj, że zła decyzja?
26 lut 2021 | 21:40
0
a co ma do tego Barcelona dziecko ? Stwierdzam fakt, i to nie jako jedyny. sędzia popełnił błąd i to zostało wytknięte przez wiele osób. skrzywdził Atalantę, zepsuł widowisko.
tylko takie coś jak ty z "bólem dupy" wytacza tutaj "bo real nie trafi na barcę"... a ktoś w komentarzach coś o Barcelonie pisał ? czy ja napisałem choć słowo ? to Ty masz ból dupy. bo znowu sędziowie popełniają karygodne błędy wypaczając wyniki meczy.
25 lut 2021 | 08:46
0
Przez Gaspariniego przemawia rozgoryczenie, ale co by nie mówić ta akcja Realu, po której była czerwona kartka mogła się podobać i zawodnik wychodził sam na sam z bramkarzem. Sędziowie na VAR mogli zareagować i chociaż nakłonić głównego żeby spojrzał na powtórkę, ale tak się nie stało, bo pewnie się z nim zgodzili. Gdyby sędzia dał żółtą, to cały Madryt huczał by o krzywdzie jakiej to doznali królewscy, ale jest odwrotnie. Dla kibiców szkoda, że cały mecz nie grali 11 na 11, ale to nie pierwszy taki mecz w historii futbolu, że pokazywana jest czerwona kartka i drużyna gra w osłabieniu.
Mnie bardziej smuci w kontekście rewanżu, że Real jednak wcisnął tę jedną bramkę i na dodatek po strzale z dystansu, który był do obrony. Nie przyfarciło się Atalancie po prostu. Nie dość, że czerwo na początku meczu to jeszcze niespodziewany gol w końcówce.
Swoją drogą Real jest do ogrania w drugim meczu i Atalanta powinna się na tym skupić. Trzeba jednak wyciągnąć właściwe wnioski po tym spotkaniu, a nie tylko narzekać na los i sędziego.
25 lut 2021 | 09:10
0
Dlatego ja nie oglądam żadnych meczów Realu w LM. Nie ma sensu, rok w rok to samo - na etapie ćwierćfinału czy półfinału ZAWSZE jakieś kontrowersje i ZAWSZE na korzyść Realu.
Scenariusz na ogół ten sam: brak bezpośrednich czerwonych kartek lub drugiej żółtej dla graczy Realu przy 100% sytuacjach, rywale dostają kartki dosłownie za wszystko i wielu z nich wylatuje, karne dla Realu dyktowane z pocałowaniem rączki ale w drugą stronę to nawet jakby gościa łamali sędzia nie dyktuje.
25 lut 2021 | 10:01
0
Komentarz usunięty
25 lut 2021 | 11:10
0
Zgadzam się w 100%. Real to masońska drużyna, której zawsze sprzyjają sędziowie.
25 lut 2021 | 07:38
0
A w Madrycie tez czerwo :D
25 lut 2021 | 08:17
0
Ogólnie mecze 1/8 w tym roku to ziew. Wczoraj była nadzieja że może mecz Atalanty z Realem wniesie trochę ożywienia ale sędzia zadbał żeby było inaczej. Najbardziej niesamowita była ta radość na jego twarzy jak biegł pokazać tak szybko te czerwona kartkę z dupy. Przypominało to niektóre czerwone kartki w przeszłości dla przeciwników Barcelony, po których średnio dało się już oglądać mecze do końca. UEFA musi mieć świadomość że ludzie oglądając takie rzeczy po prostu przełącza na inny kanał i oleją ich reklamy chipsów czy piwa.
25 lut 2021 | 08:12
0
Realowi w Madrycie nie pomoże nawet autobus w bramce. Zawodnicy z Bergamo pokażą sportową złość i ambicje.
25 lut 2021 | 09:03
(Edytowany)
Jak fan RMD muszę powiedzieć, że sytuacja obiektywnie patrząc na żółtą kartkę, ale sędzia się z czerwonej wybroni na luzie. Pozdro
0
Jako fan RMD muszę powiedzieć, że sytuacja obiektywnie patrząc na żółtą kartkę, ale sędzia się z czerwonej wybroni na luzie. Pozdro
26 lut 2021 | 02:46
0
na przestrzeni ostatnich lat mega dużo przepisów doszło gorszych albo dobrych jak kto woli a najgorsze że oni dalej chcą "udoskonalać" regulamin to jest kurwa dramat
25 lut 2021 | 09:13
0
Moja opinie o tym pseudo czerwie już pisałem.
Zgodzę się za to z kolegą niżej. Casemiro musi upierdolic komuś nogę przy samej dupie i to najlepiej tak, by przeleciała pół boiska i wylądowała telemarkiem. Wtedy jest szansa, powtarzam SZANSA na jakąś kartkę.
Zaraz będzie "ełełe a 2009 z Chelsea pamiętasz łełełe"
25 lut 2021 | 09:17
0
Spokojnie sędziowie przepchną ten żałosny klub jeszcze przez Atalante, ale jak trafią na drużynę z wyższej półki w 1/4 to przy obecnej formie nawet oni im już nie pomogą.
25 lut 2021 | 08:36
0
To już tradycja że Real ma pomoc od strony sędziów w lidze mistrzów
25 lut 2021 | 07:36
0
Ja też jestem wściekły
25 lut 2021 | 08:45
0
zabawny jesteś jako komentator jeżeli podłożenie nogi traktujesz jako gra ciałem-w madricie może atalanta zawalczyć przy tak słabej grze realu i nawet wygrać ale pretensje za dzisiejszy mecz możesz mieć tylko do swoich zawodników bo graliście ze słabym zespołem i przegraliście po trochu na własne życzenie -nie lubię gdy kwestionuje się decyzje var bo nic lepszego piłki jako dyscypliny nie spotkało z chwilą wprowadzenia tej formy weryfikacji decyzji sędziego
25 lut 2021 | 11:16
0
Nic lepszego nie spotkało dla Realu, bo co mecz VAR im sprzyja. Otwórz oczy.
25 lut 2021 | 11:55
0
var wyklucza wolną amerykankę jaka była przed nim a tobie i tak to nie wystarcza -dla niektórych ziemia zawsze będzie płaska
25 lut 2021 | 21:04
0
No widzisz bez VARU źle, z Varem źle. To już nic nie pomoże biednym kibicom 8arcelony. Czas wystrzelić się w kosmos, może na innej planecie będzie sędziowane sprawiedliwie tzn. przepisy ustalać i egzekwować będą przedstawiciele 8arcy, by 8arca zawsze wygrywała. Na planecie ziemia nic dobrego 8arcy już nie spotka, no chyba , że PSG się postara i 8arca zmieni po meczu z nimi nazwę na np. 9arca lub 10arca :)))))
25 lut 2021 | 10:31
0
patrząc na niektóre komentarze i plusy to chyba inny mecz oglądałem. Sytuacja bez kontrowersji... Mendy był na tyle rozpędzony że 2 obrońca by go nie dogonił chyba że założymy że by chciał wejść do bramki z piłką. Ale najlepiej dać w tytule OGROMNE KONTROWERSJE W MECZU REALU i już wszyscy którzy uważają że sędziowie zawsze pomagają Realowi mają argument z dupy na 2 lata. Chyba że ktoś mi przedstawi logiczny argument czemu żółta a nie "Perez posmarował"
25 lut 2021 | 12:01
0
Nie tłumacz tego tym miernotom meczykowym, piłke oglądali tylko w TV.
25 lut 2021 | 10:57
0
Atalanta musi zrozumieć że bez smarowania nie ma jazdy, a Real smaruje co roku i w słabszych momentach otrzymuje wsparcie arbitrów
25 lut 2021 | 11:06
0
Korupcja totalna. Za mówienie prawdy są kary. Drużyny powinny schodzić z boiska solidarnie. Real jest znów ciągnięty za uszy, bo sam nic by nie ugrał. Żenada totalna. Popieram trenera Atalanty. Sędziowie sprzyjali cały mecz Realowi.
26 lut 2021 | 09:20
0
Spokojnie nawet jesli Real zostanie przepchniety przez Atalante to z takim Bayernem/PSG czy City maja wpierdol murowany. Przeciez oni grali 11 vs 10 i strzelili tylko jedna bramke i to z dystansu? xD. Grajac o jednego wiecej powinno tam byc conajmniej 3:0. Real jest po prostu cieniutki jak cala la liga dzisiaj.
25 lut 2021 | 07:57
0
trzeba się skupić na przygotowaniach do rewanżu
26 lut 2021 | 15:24
(Edytowany)
No coż, witamy w fazie grupowej ligi mistrzow. Tu obowiazuja inne zasady co do sedziowana gdy gda real.
0
No coż, witamy w fazie grupowej ligi mistrzow. Tu obowiazuja inne zasady co do sedziowana gdy gra real.
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN