Kontrowersyjna czerwona kartka w spotkaniu Realu Madryt. Atalanta Bergamo w osłabieniu od 17. minuty [WIDEO]

Kontrowersyjna czerwona kartka w spotkaniu Realu Madryt. Atalanta Bergamo w osłabieniu od 17. minuty [WIDEO]
Screen z Twittera
Autor: Maciej Pietrasik 24 lut 2021 | 21:51
Atalanta Bergamo od 17. minuty musi radzić sobie w osłabieniu w spotkaniu z Realem Madryt po czerwonej kartce dla Remo Freulera. Decyzja Tobiasa Stielera wywołała spore kontrowersje.
Podopieczni Gian Piero Gasperiniego marzyli o sprawieniu niespodzianki i wyeliminowaniu mistrzów Hiszpanii. Real miał ogromne problemy kadrowe, przez co w pierwszym meczu nie był uważany za faworyta.
Od 17. minuty "Królewscy" grają w przewadze jednego zawodnika po czerwonej kartce dla Remo Freulera. Decyzja arbitra wywołała spore kontrowersje.
Hiszpanie wyprowadzili bardzo dobrą akcję lewą stroną boiska. Vinicius obsłużył Ferlanda Mendy'ego, a ten popędził na bramkę rywali i był faulowany.
Wielu dziennikarzy nie zgadza się jednak z decyzją o czerwonej kartce. Francuz nie był bowiem na wprost bramki, a gdyby nie wejście Szwajcara, do Mendy'ego mógłby doskoczyć jeszcze jeden z jego kolegów.
Jednocześnie nie brakuje opinii broniących decyzji arbitra. To kolejna decyzja w 1/8 finału Ligi Mistrzów, która mimo systemu VAR wzbudza spore kontrowersje. Przed tygodniem podobnie było między innymi przy niepodyktowanym rzucie karnym dla Juventusu w końcówce meczu z Porto.
Finalnie Real wygrał z Atalantą 1:0. Jedyną bramkę zdobył Ferland Mendy. Relację ze spotkania w Bergamo przeczytacie TUTAJ.
0 - 1
Data
24 lut 2021 | 21:00 (zakończony)

Przebieg meczu

1 Połowa
2 Połowa
57'
(V. Junior)
76'
S. Arribas Calvo
H. Duro
Zakończony

Statystyki Meczu

Atalanta
Real Madryt
29%
Posiadanie piłki
71%
2
Strzały
18
0
Strzały celne
4
2
Strzały niecelne
6
0
Strzały zablokowane
8
58
Ataki
118
24
Groźne ataki
81
2
Kartki
2
8
Faule
12
14
Rzuty wolne
10
1
Rzuty rożne
7
2
Spalone
2

Składy meczowe

ustawienie: 3-5-2
śr. waga: 80 kg
śr. wzrost: 186.3 cm
śr. wiek: 27.5 lat
95
P. Gollini
17
C. Romero
19
B. Djimsiti
2
Rafael Tolói
15
M. de Roon
11
R. Freuler
3
J. Mæhle
32
M. Pessina
8
R. Gosens
91
D. Zapata
9
L. Muriel
20
V. Junior
22
Isco
11
M. Asensio
8
T. Kroos
14
Casemiro
10
L. Modrić
23
F. Mendy
6
Nacho
5
R. Varane
17
Lucas Vázquez
1
T. Courtois
ustawienie: 4-3-3
śr. waga: 77 kg
śr. wzrost: 182.8 cm
śr. wiek: 26.6 lat

Czy sędzia słusznie pokazał czerwoną kartkę?

  • Tak 36.92%
  • Nie 63.08%
pokaż wyniki
Źródło: własne
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Dyskusja 165

24 lut 2021 | 21:53
0
Sędzia już jacht zamawia za hajs od Pereza. Przecież już kurwa bardziej na czerwo zasługiwał wślizg jednego z graczy Realu parę minut później. I co? Upomnienie. Przepychanko trwa w najlepsze. Czekam na minusy od kibiców Realu
24 lut 2021 | 21:57
(Edytowany)
Sreal, Farselona i Pathetico mogliby już wypierdalać z tej LM.
0
Sreal, Farselona i Pathetico mogłyby już wypierdalać z tej LM.
24 lut 2021 | 23:38
0
Wielbiciele La Liga widzę mają nerwy silne jak ich zespoły w Europie. Będzie rekord minusów?
25 lut 2021 | 09:44
0
Real to psy:p
24 lut 2021 | 22:24
0
No, mysle ze za czerwo które jest zgodne z przepisami sędzia sobie liczy podwójnie wiec pewnie nawet ze dwa jachty zdążył w przerwie zamówić
25 lut 2021 | 00:13
0
no to przywołaj ten przepis wg którego to czerwo jest prawidłowe

nawet Ci pomogę, bo zacytuje odpowiednie paragrafy:

• pozbawia przeciwnika bramki lub realnej szansy zdobycia bramki,
który zasadniczo porusza się w kierunku bramki zawodnika przewiniającego,
popełniając przewinienie karane rzutem wolnym (z uwzględnieniem
przypadków ujętych poniżej),
Przepisy Gry 2020/21 | Artykuł 12 | Gra niedozwolona i niewłaściwe postępowanie
• popełnia poważny, rażący faul,
• pluje na kogoś lub kogoś gryzie,
• zachowuje się gwałtownie, agresywnie,
• używa ordynarnego, obelżywego, obraźliwego języka i/lub gestów,
• otrzymuje drugie napomnienie w tych samych zawodach,
• wkracza do centrum obsługi wideo (COW).

Dajesz!
25 lut 2021 | 00:57
0

• pozbawia przeciwnika bramki lub realnej szansy zdobycia bramki,
który zasadniczo porusza się w kierunku bramki zawodnika przewiniającego,
popełniając przewinienie karane rzutem wolnym (z uwzględnieniem
przypadków ujętych poniżej),

Nie ma za co:)
25 lut 2021 | 01:55
0
pominąłeś: (z uwzględnieniem przypadków ujętych poniżej)
manipulacja jakbyś w TVPiS pracował
25 lut 2021 | 08:19
0
No widzisz sam wstawiles to czemu mnie prosisz o to? ;) chodzi o pierwsze zdanie - pozbawia przeciwnika szansy na bramkę, te sytuacje poniżej to nie są jedyne które kwalifikują się na czerwo, słowo z "uwzględnieniem" nie znaczy ze "dotyczy tylko" czyli zawodnik nie musi od razu kogoś gryźć albo biec do COW aby drużyna przeciwna straciła szanse na gola, rozumiem ze możesz nie zgadzać się z decyzja sedziego - każdy może mieć swoje zdanie, szczególnie w kontrowersyjnej sytuacji, ale tu akurat kłania się czytanie ze zrozumieniem :)
25 lut 2021 | 14:34
0
to zapytaj się swojej pani od polskiego, czy jeśli jest napisane z uwzględnieniem to możesz tego... nie uwzględniać. Bo właśnie to robisz

Tak właśnie wygląda twoje czytanie ze zrozumieniem :P
25 lut 2021 | 17:27
0
Widzisz, jako ze pani od polskiego nie mam juz od kilku lat ty musisz zapytać swojej :( to z uwzgledniem znaczy tyle co "mając na uwadze" czyli oprócz pierwszego zdania ze pozbawia przeciwnika szansy na gola przez przewinienie karane rzutem wolnym, trzeba UWZGLEDNIC również wystąpienie sytuacji nietypowej jak np ugryzienie kogoś, oplucie lub zachowanie się szczególnie agresywnie.
I to ja mam problem z czytaniem ze zrozumieniem? :)
25 lut 2021 | 20:57
0
To prawda, inna sprawa, że Mendy nie wychodził na czystą pozycję.
26 lut 2021 | 02:40
0
gra ciałem jako rażące przewinienie na czerwoną kartkę ładnie macie we łbach kibice srealu xD
26 lut 2021 | 08:28
0
A kto pisze ze gra ciałem to rażące przewinienie XD akurat jestem zdania ze lepiej byłoby dac żółtą kartkę, mowie tylko ze jakieś podstawy w przepisach były na czerwoną i tyle :) ale juz sreal barcwelona itp hatfu
26 lut 2021 | 08:30
0
Od poczatku w tej sytuacji nie chodzi o to jak "brutalny" był faul tylko czy to było przerwanie sznasy na bramkę czy nie i tyle ;)
26 lut 2021 | 14:55
0
No dobra tylko dyskusyjna sprawa z tym że piłkarz by został sam na sam... Chłop nawet okiem nie mrugnął, a już miał rękę z czerwoną kartką w górze. Szkoda, że za brutalniejsze faule ze strony RM już nie był tak zdecydowany w sekundę. Casemiro rozumiem też nie zasłużył sobie na drugi żółty kartonik na koniec meczu przy stanie 0:0. Oczywiście symulka w polu karnym to tylko pouczonko na piękne oczy i bez znaczenia, że chłop chciał wypaczyć wynik meczu, gdy bezradnie oblegali bramkę Atalanty.
Nie wiem Gustaww czego Ty bronisz xD

Już nie wspomnę o innych meczach, gdy niemal za każdym razem jak sędzia może, a nie musi dawać czerwonej kartki, to przeciwnikowi RM zawsze da, a im niemal nigdy. Przepychanie zespołów ligi hiszpańskiej ciąg dalszy. Granada wczoraj to samo.
27 lut 2021 | 09:00
0
Nie bronie :) akurat o Casmiro pod innym artykułem meczu Realu jako jeden z pierwszych mówiłem ze powinna druga zolta być za symulke wiec nie wiem gdzie tu obrona wiec proszę mi tu nagle nic nie sugerować ;) a co do sytuacji o której mowimy, tak jak twoje pierwsze zdanie - dyskusyjna sprawa ;) tu nie chodzi o to ze na siłę chce kogoś bronić serio, jedyne co mnie jakoś podpala (pewnie jako kibica realu kłuje w serduszko ;p) takie mówienie ze nie było żadnej podstawy, bo tak jak wiele osób w jednym zdaniu pisze ze sędzia się wybroni a po przecinku dodają ze bezpodstawne, tylko to mnie jakoś irytuje, ale jednak też czułem niesmak przy tej czerwonej i tyle, tak jak z wszystkimi innymi sytuacjami gdzie real jest pchany albo przymyka się na cos oko, bo gdzie tu radość z wygranej :) nie wiem czy jest sens ciągnąć temat dalej, pozdrawiam :D
25 lut 2021 | 08:57
0
Zapomniales dodac:
- nie kleka przed przed czarnuchem.
24 lut 2021 | 23:03
0
Widzialem bardziej klarowne czerwone kartki od tej, ale również mniej klarowne. Sędzia się wybroni, ale ja dałbym żółtko choć jestem kibicem Realu.
25 lut 2021 | 05:47
0
A i tak będą mówić że Barca jest przepychana, i wspomną o meczu z Chelsea który podlapali od fana który się z tym pogodzić nie może, a nie widzą w jaki sposób Real ligę mistrzów trzy razy pod rząd wygrał
25 lut 2021 | 10:07
0
Chyba Ci zakładzik nie wjechał że Ci żal tak mocno dupkę ściągnął ps. Odpisz , czy już dało radę się wysrać rano czy wciąż trzyma;)
26 lut 2021 | 21:51
0
Tak, dwa czerwa Realowi dać od razu xD
24 lut 2021 | 22:03
0
Wg mnie słaba decyzja sędziego, śmiało mozna byloby dac żółtą za ten faul. Wiadomo sędzia sie wybroni, ale troche zepsuł widowisko. Mam takie wrażenie jakby sytuacja bylaby odwrotna i faul byłby pod polem karnym Realu skończyło sie na żółtej.
24 lut 2021 | 22:49
0
Dokładnie, sędzia się wybroni czyli były podstawy zgodne z przepisami, czemu wiec słaba decyzja?
24 lut 2021 | 23:05
0
Bo zepsuł mecz. Po tym faulu, można bylo dać czerwona, ale mozna było też żółta, bo to nie była oczywista sytuacja, sam na sam z bramkarzem. Osobiście uważam, że nie powinno się dawać czerwonej, za takie coś i to jeszcze napoczatku meczu. Decyzję zdecydowanie podyktowana pod Real. Gdyby sytuacja była pod bramka Realu, to była by żółta na 100%
24 lut 2021 | 23:08
0
Można było dac czerwo wiec dal, dalej nie wiem w czym problem?
24 lut 2021 | 23:12
0
Kiedy zawodnik wychodzi "Sam na sam" z bramkarzem, a rywal fauluje, gdyż nie ma innej możliwości zatrzymania akcji, należy się:
(a) czerwona kartka poza polem karnym i rzut wolny.
(b) żółta kartka i rzut karny, jeżeli sytuacja ma miejsce w polu karnym, w myśl przepisu o nie karaniu "podwójnie"
(c) czerwona kartka i rzut karny, kiedy mamy przypadek brutalnego wejścia faulem.

Przepisy nie mówią nic o tym ze jeśli na początku meczu to bez kartki albo jeśli w druga stronę sędzia tak bym nie zrobił to tez bez kartki..
24 lut 2021 | 23:13
0
Bo nie biegł w światło bramki, a do rogu skąd dużo trudniej zdobyć gola. Przepisy pozwalają sędziemu decydować wedle własnego uznania w takich stykowych sytuacjach, na pograniczu żółtej i czerwonej, a wtedy sędziowie potrafią się obesrać w gacie ze strachu przed wielkimi klubami i wspierającymi je mediami, które zrobią nagonkę na arbitra, że ich okradł, oszukał i w ogóle to ma wszy na jajach. Wiec łatwiej podjąć KONTROWERSYJNĄ decyzje pod Real i miec spokój.
24 lut 2021 | 23:16
0
Przecież obrońca skosil go ułamek sekundy po kontakcie z piłką, nie mógł wiedziec gdzie pobiegnie, podjął ryzyko wybicia pilki - nie trafił, jego błąd, nieważne gdzie miał zamiar biec Mendy
24 lut 2021 | 23:19
0
Chyba jednak pobiegłby za piłką.
24 lut 2021 | 23:24
0
Niestety tego się nie dowiemy, bo obrońca go zahaczył zanim zdążył gdziekolwiek pobiec
24 lut 2021 | 23:33
0
W takim razie czerwona kartka z kapelusza, skoro sędzia też nie wiedział czy chce wyjść z piłką sam na sam z bramkarzem czy pobiec bez piłki w innym kierunku.
25 lut 2021 | 11:49
0
Spowodował upadek gdy była szansa na bramkę, jest zgodne z przepisami gdzie tu kartka z kapelusza? Dyskusyjna - 100% racji - ale nie przeginaj w druga stronę ze z kapelusza
25 lut 2021 | 11:55
0
To tak jak czerwona kartka za ostre wejście, co z tego ze nie złamał nogi? Przecież nic się nie stało. Ale mogło się stać, a tutaj mógł paść gol, a tak jak w przepisach - czerwona za pozbawienie szansy na gola
25 lut 2021 | 00:02
0
Jak coś to lekko go popchnął barkiem a nie od razu skosił.
25 lut 2021 | 11:51
0
Jak cos to wsadzil mu nogę w nogi wiec jak w późniejszym komentarzu zahaczył, a nie lekko pchnął barkiem.
25 lut 2021 | 12:05
0
No wiec chyba możemy się zgodzić, że nie trafił w piłke tylko w noge rywala, bo był ułamek sekundy spózniony i rywal "dzióbnął" piłke ale gosc nie biegł z piłką w światło bramki, a faul nie był brutalny. Typowy faul na żółtą kartke.
25 lut 2021 | 14:02
0
Wiesz tu chyba rzecz w tym ze mógł mu nawet sznurowke depnac jeśli to spowodowało upadek, tu nie musiało być brutalnego faulu bo nie to się w tej sytuacji liczy, tylko bardziej fakt ze działo się tuz przed bramka a zawodnik wychodzil na pozycje, czy sytuacja bramkowa czy nie tu juz nie nam oceniać. Zgadzam się w 100% ze żółta śmiało mogła by być i pewnie byłoby to najlepsze i najsprawiedliwsze wyjście dla wszystkich. To co mnie osobiście nie pasuje w tej całej sytuacji to mówienie ze kartk z kapelusza, totalnie niezasłużona lub ze bezpodstawna bo podstawy w przepisach jakies jednak były. No coz oby jak najmniej takich sytuacji, bo każda taka gdzie decyzja należy do interpretacji sedziego zawsze będzie pozostawiać jakiś niesmak, a tu chyba nie o to w tym sporcie chodzi, bo gdzie tu radość nawet z wygranej jak zawsze z tylu głowy niedosyt :)
25 lut 2021 | 01:41
0
Wrażenia, odczucia to domeny kibiców które przesłaniają realizm, trzeźwe spojrzenie na futbol
25 lut 2021 | 11:12
0
Dla złamania konwencji napiszę że cię pojebało
24 lut 2021 | 22:05
0
Wyskoczył z ta kartka jak Filip z konopii. Bez szans na dojście do tej piłki wyrzucił się na zewnątrz. Powinna być żółta ale jakoś mnie to nie zdziwiło po wcześniejszych niezagwizdanych dwóch wolnych dla atalanty
24 lut 2021 | 21:53
0
Przypominam sytuację z meczu Polska Bośnia. Tam też była czerwona za identyczną sytuację.
24 lut 2021 | 23:40
0
Ale nawet my Polacy zastanawialiśmy się czy to było aby na pewno słuszne...........
24 lut 2021 | 23:47
0
Przepis to przepis. Sędzia nie kwestionuje, a że idiotyczny to co poradzisz.
26 lut 2021 | 02:15
(Edytowany)
te dwie sytuacje się różniły i to jak dla mnie bardzo , a ten sędzia trochę lipny tak samo jak i przepis o wyjściu na czystą pozycję i możliwosć danie czerwonej od razu dlaczego tak uważam bo sędziowie nadinterpretowywują często ten nowy przepis , dla mnie sędzia powinien zawsze mieć z tyłu głowy że jak wywala zawodnika to zabija mecz
0
te dwie sytuacje się różniły i to jak dla mnie bardzo , a ten sędzia trochę lipny tak samo jak i przepis o wyjściu na czystą pozycję i możliwosć danie czerwonej od razu dlaczego tak uważam bo sędziowie nadinterpretowywują często ten nowy przepis , dla mnie sędzia powinien zawsze mieć z tyłu głowy że jak wywala zawodnika to zabija mecz i że ma pierdolony var którego i tak nie używają bo im przepisy nie pozwalają na to xd
24 lut 2021 | 22:59
0
To jest mafia, takiemu realowi czy liwerpulowi to nawet nie sprawdzaja decyzji na ich korzysc w varze, tylko czerwona albo karny i zero dyskusji.
24 lut 2021 | 21:56
0
Według mnie można było nie dawać tej czerwonej. Mendy wygonil sie do lini końcowej strasznie z piłką. Nie uważam tego za 100% sytuacje, a tylko wtedy powinno być czerwo.
24 lut 2021 | 21:57
0
Nie musi być 100%, w przepisach masz podane, że przy wyjściu sam na sam.
24 lut 2021 | 22:03
(Edytowany)
Czytaj uważnie mówie o przebiegu całego meczu w którym sędzia gra w jednej drużynie z Realem.
0
Xdd
24 lut 2021 | 22:06
0
Chłopie, przecież ja nawet się nie odniosłem do Twojego komentarza :) wyluzuj!
24 lut 2021 | 22:05
0
To tylko moja opinia...
Mniejsze kontrowersje byłyby, gdyby dał żółtą i rzut wolny. Mendy i tak wypuścił sobie tą piłkę w pizdu uniemożliwiając sobie strzał. Także no..
Tak spierdolił mecz i rozwinął Realowi czerwony dywan. AGAIN
24 lut 2021 | 22:07
0
No ogólnie zgodzę się co do jednej rzeczy, spierdolił mecz, ale obrońca Atalanty. Mendy spokojnie dobiegłby do piłki, a bramkarz Atalanty stał daleko od bramki, strzał po krótkim i gol :)
24 lut 2021 | 22:19
0
Chyba w fifie gol po krótkim widać ze pojęcia nie masz o pojęciu pojęcia 😂😂😂
24 lut 2021 | 22:25
0
Eh, kurwa. Zawsze sobie mówię, że nie będę wchodził w dyskusję ze skończonymi imbecylami tu, a i tak zawsze wchodzę :D tym razem jednak ci odpuszczę, obejrzyj sytuacje od nowa, zobacz gdzie stał bramkarz, zobacz gdzie była piłka, weź pod uwagę szybkość Mendy'ego. Nie mówię, że strzeliłby to na 100%, ale przepisy też o tym nie mówią. Ewdentne czerwo i twoje marne próby pierdolenia, że tak nie było tego nie zmienią, serio.
24 lut 2021 | 22:29
0
No po krótkim by nie strzelił jakby wcześnie doszedł to tylko po długim ale nie dałby rady bo bramkarz by go wygonił. Ale nieważne nazywaj mnie imbecylem a zaraz wyjdzie ze to ty jesteś imbecylem bo prócz betonowego elektoratu realu wszyscy eksperci będą zgodni ( już mówią o dużej kontrowersji) ze czerwa być nie powinno. Kończę miłego oglądania bo barca jest cienka ale te pizdy i tak tego meczu nie wygrają chyba ze sędzia strzeli
24 lut 2021 | 22:32
0
Chetnie podeślę ci jutro analizy sędziów odnośnie tej sytuacji. Wrzucę ci to tu. To nie jest gra podwórkowa, czy gdzie sobie tam kopiesz, tylko liga mistrzów. Tu przepisow trzeba przestrzegać
24 lut 2021 | 22:34
0
Spoko przewiń na górę i spójrz czy jak twierdzisz piłka się na 12 metrze zatrzymała bo bredzisz
24 lut 2021 | 22:14
0
Nic nie rozwinął bo te pizdy gola nie strzela albo po zero będzie albo atalanta wygra
24 lut 2021 | 22:07
0
Właśnie sam na sam a nie jak się wygoni do boku. Jeśli w ogóle by doszedł do tej piłki.
24 lut 2021 | 22:09
0
:D nauczcie się interpretować przepisy, serio.
24 lut 2021 | 22:13
(Edytowany)
O czym ty mówisz chłopczyku 15 lat w piłkę grania a ty mi o przepisach mowisz
0
O czym ty mówisz chłopczyku 15 lat w piłkę grania a ty mi o przepisach mowisz. Kasztanie mi to koło chuja lata czy to Barcelona czy Real mam to w dupie mam w sporcie zasadę sprawiedliwości. A to nie była sytuacja sam na sam bo wygonił się do boku do piłki by nie doszedł a ty będziesz się pieprzył kocopoly
24 lut 2021 | 22:16
(Edytowany)
To dalej kilka mniej niż ja :) tak, mówię, bo ewidentnie nie znasz. Nie musisz znać przepisów grając w piłkę, nikt tego od ciebie nie wymaga, chłopczyku
0
To dalej kilka mniej niż ja :) tak, mówię, bo ewidentnie nie znasz. Nie musisz znać przepisów grając w piłkę, nikt tego od ciebie nie wymaga, chłopczyku.
Obejrzyj sytuacje jeszcze raz, na spokojnie. Doszedłby do piłki z palcem w dupie. Tak właśnie grasz w tą piłkę ;) ewidentne czerwo.
24 lut 2021 | 22:22
(Edytowany)
Pajac. Pokazałeś to wyżej kurwa w fifie grasz najwyżej jesliby do tego doszedł a szans nie miał może na lini by ja zatrzymał bo szukał tego faulu i ma dobra lewa nogę to po długim może by zmiescil. Jakby to było odwrotnie to byś pajacował ze sędzia ci Real skrzywdził.
0
15 lat w dorosłej. Pajac. Pokazałeś to wyżej kurwa w fifie grasz najwyżej jesliby do tego doszedł a szans nie miał może na lini by ja zatrzymał bo szukał tego faulu i ma dobra lewa nogę to po długim może by zmiescil. Jakby to było odwrotnie to byś pajacował ze sędzia ci Real skrzywdził.
24 lut 2021 | 22:27
0
Przecież ta piłka zatrzymała się prawie na 12 metrze od bramki 😅 dobrze, że mecz uważnie oglądasz i sie udzielasz w internecie. Jakby było w drugą stronę to mowilbym to samo, że zasłużone czerwo. Niektórzy ludzie potrafią być obiektywni, wiesz? Pajacu
24 lut 2021 | 22:31
0
Ta piłka się w ogóle nie zatrzymała idioto wyżej w tym wątku masz ta sytuacje
24 lut 2021 | 22:34
0
Napisałem prawie, widzę że problemy z czytaniem też. Może dlatego z tymi przepisami tak na bakier? Mendy miałby piłkę przy nodze cały czas gdyby go nie dotknął.
24 lut 2021 | 22:37
0
Jeśli 12 metr to może róg pola bramkowego to przepraszam. Przy nodze jak wypuścił sobie żeby go faulował. Kończę twoje brednie oglądaj jak się męczą w 11 bo 10 minut zostalo
24 lut 2021 | 22:38
0
:D eh, meczykowi eksperci :) ochloń chłopie i radzę sobie poczytać trochę o przepisach, jednak przy graniu może ci się przydać
24 lut 2021 | 22:47
0
Nie gram dzieciaku za stary jestem. Zacząłem się wspinać. Nie meczykowi eksperci bo mówią o tym na całym świecie
24 lut 2021 | 22:54
0
Bo będą mówić wszędzie, bo to liga mistrzów, bo to Real. Nie przyzwyczaiłeś się? O dużych klubach się pisze i spekuluje. Portale podkręcają sobie tym wyświetlenia, a co za tym idzie zarabiają większe pieniądze na takich dwóch jak my :) nie ma to jak szufladkować nie znając ludzi, zdziwilbyś się z tym dzieciakiem :)
Jedyne co mogę dodać, to to, że sędzia powinien być konsekwentny do końca i dać drugą żółtą Casemiro za symulke w polu karnym.
24 lut 2021 | 22:59
0
No nie do końca bym się zgodził z tą symulka popchnął go może nie na karnego ale jednak jakby go nie dotknął nawet to żółta a tak trochę by dla mnie na wyrost to było
24 lut 2021 | 23:05
0
Ta, ale nie chodzi o to, że Casemiro poleciał na glebę, a o to, że już łapami zaczął machać do sędziego. To jest coś co mnie najbardziej boli w piłce, symulowanie + pretensje do sędziego! No nic, po burzliwej dyskusji w emocjach, ale życzę dobrej nocy!
24 lut 2021 | 23:10
0
A to nie widziałem czy machał ale widzialem ze go pchnął. Ale ja na wyjebanym jajcu. Piłka już mnie nie kręci nawet nie oglądam meczów za bardzo, zacząłem się jakiś czas temu wspinać. A już na pewno nie kibicuje jak pojebany. Tylko reprezentację z dreszczykiem ogladam. Również spokojnej nocy życzę.
24 lut 2021 | 23:07
0
A co do tej kartki to faktem jest ze sie wybroni z tej kartki a jakby dał żółta też by się wybronił. I jestem pewny że w druga stronę by czerwa nie dal
25 lut 2021 | 01:39
0
Zasada sprawiedliwości w piłce nożnej. Z jakiej kapusty Cię wyciągnęli?
25 lut 2021 | 22:35
0
Kiszonej
25 lut 2021 | 01:36
0
Wygonił się do linii końcowej. Strasznie. Gdzie jest mowa o jakiejś 100% sytuacji? Wychodził sam na sam. Może bramkarz by go ubiegł, może za ostry kąt by był i nie strzeliłby (może widząc to odegrałby na wbiegającego zawodnika). Pewne jest, że miałby bramkarza przed sobą gdyby nie faul. Z duchem gry dałbym żółtko ale zgodnie z przepisami czerwo jak nic.
24 lut 2021 | 22:43
0
Kolejna kontrowersja Casemiro powinien w 80 minucie wylecieć z boiska po tym jak chciał wymusił rzut karny choć miał już żółtą kartkę.
24 lut 2021 | 22:09
0
Kiedy zawodnik wychodzi "Sam na sam" z bramkarzem, a rywal fauluje, gdyż nie ma innej możliwości zatrzymania akcji, należy się:
(a) czerwona kartka poza polem karnym i rzut wolny.
(b) żółta kartka i rzut karny, jeżeli sytuacja ma miejsce w polu karnym, w myśl przepisu o nie karaniu "podwójnie"
(c) czerwona kartka i rzut karny, kiedy mamy przypadek brutalnego wejścia faulem.

Można zamykać dyskusje.
24 lut 2021 | 23:47
0
Przepis, przepisem a interpretacja przez sędziego jest różna. Oczywiście sędzia ze swojej decyzji o czerwieni spokojnie się wybroni. Jeżeli pokazałby żółtą, również nikt by nie miał pretensji. Jako przykład podam Ci identyczną sytuację z meczu Lazio - Bayern z 64 min, gdy Coman wychodził ,,sam na sam" i został sfaulowany na 20 metrze. Tam sędzia pokazał żółtko.
24 lut 2021 | 22:23
0
gdzie real nie może tam sędzia pomorze.
24 lut 2021 | 21:56
(Edytowany)
To już nic dziwnego że przeciwnicy Realu któryś rok z rzędu dostają faule za nic. I nie mowa tu o tej kartce tylko o cały mecz sędzia nie odgwizduje oczywistych dla Atalanty fauli. A dla Realu z kapelusza.
0
To już nic dziwnego że przeciwnicy Realu któryś rok z rzędu dostają kartki za nic. I nie mowa tu o tej kartce tylko o cały mecz sędzia cały czas pod Real nie odgwizduje oczywistych dla Atalanty sytuacji. A dla Realu z kapelusza.
24 lut 2021 | 22:06
0
Powiedz mi jakie to były sytuacje.
Oglądam mecz i pierdolisz głupoty, bo Real gra lepiej i ja nie widzę sędziowania pod Real... to czerwo było kontrowersyjne ale kurwa nie jest tak, ze nie mógł go dać.
24 lut 2021 | 22:11
0
Nic dziwnego skoro kibic Realu nie widzi skoro jest tak obiektywny jak ci komentatorzy z tv.
24 lut 2021 | 22:17
0
Przecież napisałem, ze czerwona kartka kontrowersyjna. Ale skoro czytanie ze zrozumieniem jest na poziomie 5-cio latka to nie mamy o czym rozmawiac
24 lut 2021 | 22:47
0
Właśnie sam się wyjaśniłeś.
24 lut 2021 | 22:00
(Edytowany)
Komentarz usunięty
0
Komentarz usunięty
24 lut 2021 | 22:09
0
Niestety widać było ze masz racje nie gwizdał dla atalanty drobnych fauli chciał ich wyprowadzić z równowagi i gdy tylko okazja się znalazła wyskoczył z kartka
24 lut 2021 | 22:59
0
Ach te antymadryckie zjeby, rzeczywiście rozczulacie :)
24 lut 2021 | 23:02
(Edytowany)
Tu się zdziwisz pizdo lewącka. Jest mnóstwo klubów przeciwko którym bym kibicował Realowi. I szanuje ich za osiągnięcia. Ciebie patologio za to noe
0
Tu się zdziwisz pizdo lewącka. Jest mnóstwo klubów przeciwko którym bym kibicował Realowi. I szanuje ich za osiągnięcia. Ciebie patologio za to nie
26 lut 2021 | 21:37
0
Lewącka? Co za zjeb xD
26 lut 2021 | 22:21
0
Powtarzasz się już znasz 5 wyrazów i dalej Cie jadą. Kolekcjonujesz te minusy amebo?
28 lut 2021 | 15:24
0
Jeszcze tu jesteś żałosny pierdolcu?
28 lut 2021 | 20:53
0
5 i pół wyrazu
24 lut 2021 | 23:01
0
Tak bo to tylko Real pchany jest a Barcelona nigdy hipokryzja u was level expert XD
25 lut 2021 | 01:18
0
I to jest straszne, albo bardziej smutne niż straszne. Jeszcze żeby coś ten real grał, a oni z przewagą od początku i ledwo
25 lut 2021 | 00:19
0
Mafia paliwowa wyłudzająca VAT mniej naciąga przepisy niż ten "sędzia" :)
25 lut 2021 | 02:08
0
Ja nie wiem o co tu chodzi ale od lat gołym okiem widać faworyzowanie Realu przez sędziów sezon 2016/17 1/4 Real - Bayern czerwona kartka dla Vidala który trafia czyściutko w piłkę w drugą strone nieczysty faul Casemiro zero reakcji sędziego...przez co Bayern gra dogrywkę w 10siątke i bodajże 2 strzelone bramki przez Ronaldo z 3 metrowego spalonego. Sezon 2017/18 Bayern dominuje Realu na Bernabeu przez cały mecz w końcówce ewidentną ręką Marcelo który zatrzymuje ręką dośrodkowanie nie ma karnego który by zaważył o awansie do Finału Bayernu w 1 meczu w Monachium wielokrotnie Lewandowski popychany faulowany w polu karnym żadnej reakcji również w meczu Juve - Real kontrowersyjny rzut karny na wagę awansu tutaj kolejna kontrowersja ok faul może był może nie było na czerwoną ale jestem wręcz pewien że w drugą stronę ta sytuacja została by odgwizdana na żółtą kartkę przykład w meczu Real Bayern gdzie Vidal za czyściutki faul wyleciał z boiska a wcześniej Casemiro za podobne wejście ale nieczyste nie wyleciał z boiska. Całe szczęście że ten Real się już skończył i nawet jak przejdą Atalante trafią tym razem na aktualny Bayern to dostaną tyle co Barcelona... Ale decyzje sędziów w meczu Realu zawsze były dla mnie zastanawiające i ktoś się powinien tym zainteresować bo według mnie coś tu jest nie tak
25 lut 2021 | 08:13
0
Ja mam wrażenie że Barca i Real są faworyzowani przez sędziów. Bardzo często jak jest jakaś kontrowersja to jest to na korzyść właśnie tych klubów.
24 lut 2021 | 22:25
0
Jak zwykle z dupy czerwone lub karne. Cały Real. Jak usłyszałem że byla czerwona bo nie oglądam od razu pomyślałem że pewnie sędzia pomógł, wchodzę tu... A jak....!
24 lut 2021 | 23:41
0
NIE BYŁO CZERWONEJ I CHUJ
24 lut 2021 | 22:24
0
Ludzie nie srajta się przecież wiadomo że sędzia musi coś druknąć aby przelew poszedł.
24 lut 2021 | 21:59
0
David Luiz dostawał czerwa za brak kontaktu, także tutaj jak najbardziej uzasadniona czerwona
25 lut 2021 | 06:33
0
Z tym że Luiz dostał poprawne, przeszkodził w realnej szansie na zdobycie gola
0
Jednak w tej zjeba*ej ,,Czempions Lig'' dalej ciągną za uszy do następnej rundy najpopularniejsze marki kiedy im nie idzie jak tylko mogą.
24 lut 2021 | 23:33
0
Zjebany sędzia, Casmiro powinien wypierdalać za drugą żółtą, Atalanta przeciwnika dotknie to jest żółta, gdy faulowali piłkarze realu to faul bez kartki, standard, dobrze że w większych meczach z rywalem który będzie grał bo dzisiaj Atalanta na pewno tą czerwoną kartką z dupy stłamszona to jednak kontuzja Zapaty też miała w tym swój udział. Tragiczny mecz.
25 lut 2021 | 05:04
0
Jeżeli ja miałbym decydować to dałbym żółta. Ale rozumiem decyzję sędziego bo miał prawo dac za ten faul czerwoną
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN