Zgadzacie się z Eto'o?

Zgadzacie się z Eto'o?
Dodał: sportowy09 22 wrz 2021 | 18:21

Dyskusja 65

22 wrz 2021 | 18:24
0
Karim to absolutny top, ale obecnie najlepszy jest Lewandowski
22 wrz 2021 | 19:55
0
Najlepszy? Może max w reprezentacji
22 wrz 2021 | 20:07
0
YYyyyyy wejdę na meczki i potrolluje, że Lewy to cienki jest. Hhhaaahhhaaa ale zabawa, co za dzień! A debile mówiły, że marnuje życie Heeeehehehhhhyyyyy
22 wrz 2021 | 20:02
0
A tym czasem Galaxy Futboll pisze coś takiego:

Luis Suarez having the second most assists in football history after just Lionel Messi is not talked about enough. 👀
He's clearly the third best attacking player of our generation after Lionel Messi and Cristiano Ronaldo. 👏🔥

Nikt na świecie Lewego nie bierze na poważnie, tylko w Polsce zrobiono z niego najlepszego gracza na świecie i najlepszego napastnika wszech czasów. Dzieci z meczyków niestety zawsze będą pisać że Lewy, a świat ma swoich bohaterów jak Benzema, Suarez, Aguero i inni.
22 wrz 2021 | 20:17
0
No spoko, znalazłeś skrajną opinie, więc to pewnie prawda. Nie to, żeby w Internecie można było znaleźć opinie, że ziemia jest płaska. No ale jeżeli tak pisze Galaxy fUtbOll międzynarodowa federacja ds jednynej najprawdziwszej prawdy w Internecie, to pewnie tak jest. Śpij spokojnie, ze swoją prawdą, dobrze jest w coś wierzyć :)
22 wrz 2021 | 20:32
(Edytowany)
Jestes debilem od urodzenia czy z zamilowania. Skoro nikt nie bierze Lewego na powaznie, to czemu zostal pilkarzem roku 2020 na swiecie? Czemu ma Zlotego Buta? To ze takie kundle jak ty plują na wszystko co Polskie i zwiazane z twoim spsialym zyciem, nie znaczy, ze na swiecie sa podobnie myslacy do ciebie kundle.
0
Jestes debilem od urodzenia czy z zamilowania? Skoro nikt nie bierze Lewego na powaznie, to czemu zostal pilkarzem roku 2020 na swiecie? Czemu ma Zlotego Buta? To ze takie kundle jak ty plują na wszystko co Polskie i zwiazane z twoim spsiałym zyciem, nie znaczy, ze na swiecie sa podobnie myslacy do ciebie kundle.
23 wrz 2021 | 08:17
0
bo wygrał LM i strzelił dużo w niej goli.
22 wrz 2021 | 20:04
0
Benzema strzela poważnym ekipom, a Lewandowski farmerom.
22 wrz 2021 | 20:33
0
Racja. Farmerom z realu, Barcelony i Atletico. Bo to farmerska liga.
23 wrz 2021 | 08:23
0
Benzema ma 8 goli i 7 asyst w 6 meczach, w LM ma chyba dwa albo trzy gole mniej od Lewandowskiego, z tym że Benzema nie strzelił żadnego gola z karnego, wszystko z gry, a Lewandowski karnych ma dziesiątki. Benzema przez lata był w cieniu Ronaldo. To samo tyczy się Suareza, wczoraj na Galaxy Football L.Suareza wybrali najlepszym zawodnikiem nowej generacji zaraz po Messim i Ronaldo. Ściągnij polskie klapki z oczu, bo widzisz tylko Lewandowskiego, a na świecie nikt go tak nie traktuje jak w Polsce. Jest topem, ale daleko mu do Suareza czy Benzemy.
23 wrz 2021 | 21:28
0
Lewandowski ma najwiecej goli na swiecie w tym roku. Tak samo zreszta jak w ostatnim. Wiec te twoje bramki Benzemy co tu podajesz brzmia conajmniej smiesznie xD

Lewy w LM z karnych strzelil max 10 goli. Przy ponad 70 golach to wciaz stosunkowo malo.

Benzema ma 4 bramki mniej od Lewego, ale ma ponad 30 meczy wiecej, wiec kolejna kompromitacja z twojej strony.

Tylko polaczki podniecaja sie jakimis Benzemami, bo wydaje im sie, ze zagraniczne to lepsze xD
Tylko dziwnym trafem to Lewando2ski zdobyl nagrode najlepszego pilkarza swiata w 2020 roku, a Benzema nawet nigdy nie byl w takim zestawieniu nawet brany pod uwage xD
22 wrz 2021 | 18:47
0
Ronaldo jest lepszy od benzemy..
Robert?.. hmmm jako rozgrywający piłkę może nie jest lepszy. Ale jeśli chodzi o grę na 9.. nie ma złudzeń co do wyższości Polaka.
22 wrz 2021 | 19:08
0
Gosc, ktory nigdy nie zostal krolem strzelcow w swojej lidze, ani w LM ni chuja nie moze byc najlepszym napastnikiem swiata.
22 wrz 2021 | 20:43
0
Benzema w Lidze Mistrzów ma tylko 4 bramki mniej od lewego, ale za to wszystkie z gry bo karniaczków nie strzelał jak lepanaldowski
22 wrz 2021 | 20:59
0
Tylko 4 bramki mniej i "tylko" 34 mecze wiecej xD
No tak, bo karniaczki strzelal penaldo xD
Ciapak jest bez szans na krola strzelcow LM, taka prawda. Pogodz sie z tym.
22 wrz 2021 | 18:42
0
Benzema to najlepszy napastnik w La Liga i chyba najlepszy piłkarz ligii hiszpańskiej,ale na arenie międzynarodowej są od niego lepsi zawodnicy.
22 wrz 2021 | 20:35
0
Najlepszy w La Liga jest Suarez. Benzema nigdy nie byl najlepszy.
22 wrz 2021 | 19:36
0
Lewandowski 567 bramek w karierze, Benzema 382 a mimo wszystko znajdą się ludzie którzy powiedzą, że ten drugi jest lepszym "napastnikiem" ... Szkoda gadać.
22 wrz 2021 | 20:36
0
xD xD

Czujesz "subtelną" różnicę między ogórkową BL a La Ligą? Po drugie - Benz przez wiele lat de facto zrzekał się goli na rzecz CR7. Po trzecie - w przeciwieństwie do Lewego strzelał bardzo mało karnych
22 wrz 2021 | 20:28
0
A najlepszym klubem który jest, panie Eto'o? Pewnie Anży Machaczkała? :D
22 wrz 2021 | 18:43
0
Nie zgadzam sie, jest dobry i tyle. A Eto niech wraca na drzewo...
22 wrz 2021 | 18:50
0
pisanie o Benzemie że jest dobry i tyle to ignorancja
22 wrz 2021 | 18:59
0
Kręci też zajebiste filmy.
23 wrz 2021 | 02:05
0
gość który wykręcił 8 goli i 7 asyst po 6 kolejkach, gdzie nawet messi w swoim najlepszym sezonie nie miał lepszego startu, a ty piszesz o nim, że jest tylko dobry a 6 osób popiera twoje zdanie, wasza wiedza o piłce nie istnieje
23 wrz 2021 | 09:13
0
Juz sie nie nakrecaj bo bronisz go jakbys byl w nim zakochany milosniku brania w pupke ;)
22 wrz 2021 | 20:23
0
Ciekawe co tam ciekawego Benzema nagrał z Eto'o w roli głównej?! :)
22 wrz 2021 | 22:04
0
Każdy wie, że Grzesiek Rasiak jest najlepszy.
22 wrz 2021 | 19:42
0
Z całym szacunkiem dla niegdyś świetnego snajpera Barcy który tego co wymienia swego czasu robił by jak chciał.... Z wiekiem totalnie coś mu poprzestawiało się pod kopułą.... Benzyna najlepszym napastnikiem na świecie??? Hehe dobre sobie może sobie poprostu zażartował jak niegdyś zdarzało mu się to i owo mówić białych niezapomniane "madrid carbon saluda el campeon"....
22 wrz 2021 | 22:08
0
Ten sezon pokaże.
22 wrz 2021 | 19:33
0
Komentarz usunięty
22 wrz 2021 | 20:37
0
Dziwne, ze obecnie 2 najlepszyxh napastnikow na swiecie tam gra.
A najsmieszniejsze jest to, ze dwoch poprzednio najlepszych (Messi i Krystyna) spierdolila z tego hiszpanskiego kurwidołka xD
Teraz La Lipa to zwykla liga farmerow, bez zadnej powaznej gwiazdy xD Zadnego pilkarza z TOP 10 czy nawet TOP 20 xD
22 wrz 2021 | 21:03
0
Komentarz usunięty
22 wrz 2021 | 19:54
0
Święte słowa doświadczonego zawodnika, który zna się na rzeczy, nie to co znawcy meczyków, którzy myślą, że najlepszy jest ten, który najwięcej razy dołoży nogę w lidze ogórków lub pobije jakiś nic nie znaczący rekord po tym jak ukradnie bramkę koledze z drużyny
22 wrz 2021 | 20:01
0
A tym czasem Galaxy Futboll pisze coś takiego:

Luis Suarez having the second most assists in football history after just Lionel Messi is not talked about enough. 👀
He's clearly the third best attacking player of our generation after Lionel Messi and Cristiano Ronaldo. 👏🔥

Nikt na świecie Lewego nie bierze na poważnie, tylko w Polsce zrobiono z niego najlepszego gracza na świecie i najlepszego napastnika wszech czasów.
22 wrz 2021 | 18:52
0
Zgadzam się w stu programach. Warto pod uwagę wziąć różnicę klas lig w której występują Benzema i Lewy
22 wrz 2021 | 19:10
(Edytowany)
To samo chcialem napisac. Gosc, ktory w ogorkowej La Lidze nigdy nie byl krolem strzelcow, nigdy nie bedzie najlepszy. Taki Lewandowski nie dosc, ze fra w silniejszej lidze, to zostal tam krolem sytzelcowkrolem strzelcow LM i sytzelil najwiecej goli w Europie. To jak porownywanie Ferrari ze zwyklym Golfem.
0
To samo chcialem napisac. Gosc, ktory w ogorkowej La Lidze nigdy nie byl krolem strzelcow, nigdy nie bedzie najlepszy. Taki Lewandowski nie dosc, ze gra w silniejszej lidze, to zostal tam krolem strzelcow, krolem strzelcow w LM i strzelil najwiecej goli w Europie. To jak porownywanie Ferrari ze zwyklym Golfem.
22 wrz 2021 | 19:35
0
Komentarz usunięty
22 wrz 2021 | 19:39
0
Jaka konkurencja?Tylko na górze a z dołu to odpady które miałyby problemy wygrywać z zespołami z góry tabeli 2. bundesligi
22 wrz 2021 | 19:50
0
Komentarz usunięty
22 wrz 2021 | 20:43
(Edytowany)
Kto jest niby tam silny? Barcelona dostajaca wpierdol od Bayernu? Real dostajacy wpierdol od Borussii? Atletico dostajace od Lipska? Ty ćwoku w ogole wiesz co sie dzieje w pilce noznej?
0
Kto jest niby tam silny? Barcelona dostajaca wpierdol od Bayernu? Real dostajacy wpierdol od Borussii? Atletico dostajace od Lipska? Ty kundlu w ogole wiesz co sie dzieje w pilce noznej?
La Lipa to teraz zascianek Europy i takiej Bundeslidze moze buty czyscic.
22 wrz 2021 | 21:06
0
Komentarz usunięty
22 wrz 2021 | 19:59
(Edytowany)
AHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA bundesliga lepsza od la ligi? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ty chyba z konia spadłeś gamoniu jebany. Jak liga, w której 1 miejsce jest zawsze pewne (i zazwyczaj tez drugie) i gdzie walka jest głównie o 3 między samymi ogórkami może być od ligi, w której od lat c najmniej 3 drużyny walczą o pierwsze miejsce i z której najczęściej wygrywają europejskie puchary w ostatnich latach? Pierdolnij się w głowie głąbie i wracaj spuszczać nad tym sowim marnym dołóżnogą
0
AHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA bundesliga lepsza od la ligi? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ty chyba z konia spadłeś gamoniu jebany. Jak liga, w której 1 miejsce jest zawsze pewne (i zazwyczaj tez drugie) i gdzie walka jest głównie o 3 między samymi ogórkami może być lepsza od ligi, w której od lat co najmniej 3 drużyny walczą o pierwsze miejsce i z której najczęściej wygrywają europejskie puchary w ostatnich latach? Pierdolnij się w głowie głąbie i wracaj spuszczać nad tym swoiim marnym dołóżnogą
22 wrz 2021 | 20:33
0
Meczykitodno2 jesteś idiotą do kwadratu. W laliga są dwa hegemony i ze 3 mocne drużyny po za nimi a dolna połowa tabeli to odpady. W bundeslidze jest Bayern który faktycznie odstaje, ale po za nimi BVB i Lipsk regularnie wychodzą z grupy LM. Za to twoja LaLiga jest tak mocna, że ten twój hegemon Barcelona dostaje od Bayernu 8-2 i 3-0 po spacerku, Atletico dość wcześnie odpada tak samo jak Real, Laliga po odejściu Messiego i Ronaldo się już kończy za kilka lat spadnie w okolice 4tego miejsca rankingu lig.
22 wrz 2021 | 20:43
0
Ja pierdolę, ale ty jesteś upośledzony. Które to te 2 hegemony skoro Athletico wygrało ligę rok temu? Jesteś tak niedojebany, że sam podajesz argumenty przeciwko sobie. W kwestii ligi sam piszesz, że w walce o pierwsze 2 miejsca w La Liga jest 5 drużyn, a o niemieckiej móiwsz już tylko o Bayernie, który zawsze wygrywa - co zresztą idioto? Piszesz, że RB Lipsk i Borussia regularnie wychodzą z grupy po czym piszesz, że Athletico i Real odpadają szybko, czyli też wychodza z grupy jebany idioto tylko, że Real ta Ligę Mistrzów wygrał 4x w ostanich lilku latach, Athletico było w finale 2x i wile razy kończyło wyżej niż Borussia, czy Lipsk (nie wpsominjaąc już jak wyeliminowała twój bayern). Więc braow argumentacji jestes skończonym idiotą
22 wrz 2021 | 20:51
0
meczykitodno2 Ja pierdole ty głupi idioto, Barcelona czy Real to hegemony w skali całej historii piłki nożnej, drugą sprawą idioto jest to, że faktycznie było 4 kandydatów do wygrania La liga i to dowodzi o tym jaki ta liga zjazd zaliczyła, że mogła tam wygrać ligę Barcelona którą Bayern zgwałcił 8-2, tak jak Ciebie gwałcili koledzy ze szkoły. Tylko dla tego poziom na górze się wyrównał w lalidze, że te dwa giganty jak Barcelona zeszły z poziomem 2 klasy niżej a nie dlatego, że inne kluby je dogoniły.

Boże weźcie i zabijcie tego trolla, że takie gówno wgl śmie dyskutować, mając papkę zamiast mózgu...
22 wrz 2021 | 21:17
0
Ty jebany dzbanie podaj więcej argumentów niż to 'gwałcenie' ty jebany idioto, bo jak opierasz swoje zdanie na dwóch meczach zamiast na tym co się działo w ostatnich liku latach to jesteś największym idiota na tej stronie ty jebany gamoniu
22 wrz 2021 | 21:37
0
To się działo przygłupie, że jeszcze kilka lat temu dzięki tym ściekom z dołu tabeli taki Real
czy Barcelona nabijali po ponad 110 bramek w sezonie.Ostatnie 3 lata to zjazd i Realu i Barcelony a ten słaby Lipsk w tamtym roku wywalał Atletico z LM. Haha jednak ty to jesteś ograniczony. Karim Benzema wielki król który nie ma nawet jednego tytułu króla strzelców, zmień dillera.
22 wrz 2021 | 21:39
0
Podajesz przykład jednego meczu, brawo ośle
22 wrz 2021 | 21:57
0
meczykitodno2

No idiota jebany, jeden mecz... Bayern 8-2 Barcelona i 3-0 i Lipsk 2-1 Atletico, jednak osioł jesteś...
22 wrz 2021 | 23:06
0
Wow podałeś az 3 xDDDDDDDDDDDD

https://kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2022.html

Masz pierdolony idioto i morda. Oficjalny ranking jest bardziej wiarygodny niż podanie przykładów kilku meczy przez jakiegoś zjeba z meczyków, który nie potrafi obiektywnie spojrzec na sprawę, bo jest spychofanem robercika
22 wrz 2021 | 20:47
0
A pozniej te "giganty" (chyba tylko z nazwy) mierza sie z TOPem Bundesligi i o dziwo wpierdol xD
Te mocarne ekipy z ogorkowej La Lipy są workami do bicia dla Bayernu. Taka Borussia klepie pizdeczki z realu az milo. Tak samo ostatnio Lipsk z Atletico pojechal :)
Gdzie twoim hiszpanskim drewnom do TOPu Bundesligi, ćwoku skundlony?! Hahahahaha xD
22 wrz 2021 | 21:18
0
AHAHAHAHAHAH Real od Borussi? Ciekawe xD Podajesz pojedyncze przykłady to amo ja moge zrobić w druga stronę ty jebany dzbanie. 4-0 na allianz i zamknij mordę
23 wrz 2021 | 21:23
0
borussia - sreal 4:1.
Bayern - sreal 3:1.
Lipsk - Atletico 2:1

Moglbym jeszcze przytoczyc mecz z ostatniego sezonu jak gwoniane kołki z madrytu ledwo co zremisowaly 2:2 ze slabym Moenchengladbach.

Juz rozumiesz ćwoku co mam na mysli? Zamknij pizde i zrozum, ze La lipa to gowniana liga, ktora sie obecnie nie liczy.
24 wrz 2021 | 01:37
0
https://kassiesa.net/uefa/data/method5/crank2022.html

Masz frajerze o stul ryj. O ficjalny ranking jest bardziej wiarygodny niż przytoczenie przez ciebie kilku meczy ty jebany idioto (jakby własnie to było istotne)
30 wrz 2021 | 00:12
(Edytowany)
Meczykitodno2
Real vs Sheriff 1-2
Benfica vs Barcelona 0-3

Buahahahaha, jeszcze jakieś peny na cześć Laligi?!

Do niedawna śmiano się z Legii za odpadnięcie z Sheriffem a teraz na Bernabeu wciry Real dostał hahaha
0
Meczykitodno2
Real vs Sheriff 1-2
Benfica vs Barcelona 0-3

Buahahahaha, jeszcze jakieś peny na cześć Laligi?!

Do niedawna śmiano się z Legii za odpadnięcie z Sheriffem a teraz na Bernabeu wciry Real dostał od Mołdawskiej drużyny hahahah
30 wrz 2021 | 00:17
(Edytowany)
AHAHAHAHAHAHAHAH jaki ty jesteś spierdolony ahahahahahaha czekać tyle, żeby wrócić do tego komentarza. Zrozum zjebie jebany, że to są tylko 2 mecze jebany debilu, które nijak się mają do tego co jest w całości brane do tego rankingu
0
AHAHAHAHAHAHAHAH jaki ty jesteś spierdolony ahahahahahaha czekać tyle, żeby wrócić do tego komentarza. Dobrze cię musiała dupka zaboleć, że to pamętaleś. Zrozum zjebie jebany, że to są tylko 2 mecze jebany debilu, które nijak się mają do tego co jest w całości brane do tego rankingu
22 wrz 2021 | 20:00
0
Bundesgówno silniejszą ligą od La Liga :DDDD
Ty jakiś dziwny jesteś człowieczku.
22 wrz 2021 | 21:04
0
Bayern rozkurwil caly hiszpanski top (sreal, Barcelone, Atletico i Seville) w ostatnich sezonach. Borussia wyjebala Seville z LM. Lipsk wyjebal Atletico.

La Lipa to gowniana, slabiutka liga, od ktorej uciekly jedyne gwiazdy (Messi i Krystyna), ktore ta lige ciagnely przez ostatnie 10 lat.
22 wrz 2021 | 20:38
0
Jest dokładnie inaczej. Lewandowski gra w ogórkowej lidze i na dodatek 3/4 jego goli tam to karne i gole na pustą. Benzema natomiast gra w drugiej najlepszej lidze świata i tam wymiata. Więc coś ci ewidentnie w tej wypowiedzi nie pykło xD
22 wrz 2021 | 20:53
0
Benzema w ogorkowej La lipie nigdy nawet nie byl wsrod najlepszych strzelcow xD Obecnie w tej upadlej lidze nie ma ani jednej gwiazdy swiatowego poziomu (Suarez juz ma lata swietnosci za soba). Hiszpanska iga farmerow, w ktorej mozna sobie od tak strzelac co sezon po 40 albo 50 goli, to zwykla liga pizd nie majacych pojecia o czyms takim jak obrona. A pozniej wielkie zdziwienie, ze taki Bayern rucha w LM wszystkich hiszpanskich ogorkow, ktore mu sie napatoczą xD A taka Borussia rucha kundlow z madrytu xD
23 wrz 2021 | 00:01
0
Ale do ciebie nie dociera że na ostatnie 10 lat w LM było raptem 3 drużyny z Niemiec w finale LM a z Hiszpanii nie podam dokładnej liczby ale minimum 6 razy. 10 ostatnich lat to jest 4 triumfów klubów z Hiszpanii z czego dwa finały były pomiędzy hiszpańskimi drużynami. W LE Hiszpanie dominują jeszcze bardziej aniżeli w LM. Sevilla wygrała tam 3 razy pod rząd a po chyba jednym roku dołożyła 4 wina a teraz wygrał ją Villareal.
Hiszpanie deklasują te rozgrywki a do tego nie jest tak jak w przypadku Niemców że jest to jeden klub czyli Bayern a potem długo długo nic.
W Hiszpanii są trzy bardzo mocne kluby czyli Barca (ma dołek ale Barca to Barca) do tego Real ktory też mocno obniżył loty i Atletico. Do tego masz Seville Villareal Valencie
Suche fakty Bundesliga to Bayern i nic więcej. BVB ostatni raz w półfinale LM byli 10 lat temu w czasach Lewego. Tego nawet nie ma jak porównać do 3 albo 4 zwycięstw w LE Sevilli a to czwarta siła w Hiszpanii.
23 wrz 2021 | 21:19
0
Ale do ciebie nie dociera, ze te czasy juz minely? Ze Barcelona teraz, a Barxelona sprzed 10 lat to zupelnie inne druzyny? Tak samo z realem (ktory do finalow i tak docieral przez bledy sedziowskie). Teraz te dwie druzyny to padaka. Jedynie w Hiszpanii Atletico trzyma forme jako tako. Po odejsciu najwiekszych gwiazd La Lipa stala sie ogorkowa i wszyscy maja w ta lige wyjebane.
23 wrz 2021 | 21:37
0
Widać ze nie dociera do ciebie
Mój ostatni wpis bo i tak nic nie czaisz. Na przestrzeni ostatnich 10 lat La Liga DEKLASUJE Bundeslige. Nawet jak weźmiemy pod uwagę ostatni sezon w którym tak usilnie widzisz większy poziom Bundesligi nad La Liga to LM półfinał Real a w Lidze Europy Villareal zwyciezca. Jaki klub z Niemiec był w półfinale LM albo LE? ŻADEN zegnam
22 wrz 2021 | 21:32
0
W takim razie gratuluje. Masz coś wspólnego z naszym mistrzem. On gra w ogórkowej lidze a ty jesteś meczykowym ogórem 🤣
22 wrz 2021 | 18:42
0
Dla mnie Lukaku najlepszy
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1534 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty oraz 34 PLN freebet po pierwszej wpłacie

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI

Newsy