Adebayor wspomina pracę Jose Mourinho w Realu Madryt: "Zabił" nas wszystkich. Nawet Cristiano Ronaldo

Mourinho: Nie dostajemy tego, na co zasłużyliśmy. Nasza pozycja w tabeli nie ma związku z prezentowaną jakością
Źródło zdjęcia: mr3002 / Shutterstock.com

Emmanuel Adebayor zdradził metody pracy Jose Mourinho w Realu Madryt. Obrywało się nawet Cristiano Ronaldo.

Portugalczyk pracował na Santiago Bernabeu w latach 2010-2013. Napastnik z Togo spędził w zespole "Królewskich" pod wodzą "The Special One" tylko pół roku - zimą 2011 roku trafił do hiszpańskiego klubu na zasadzie wypożyczenia z Manchesteru City.

- Podczas jednego z meczów, kiedy prowadziliśmy 3:0, wszedł do szatni w przerwie i ześwirował. Kopnął lodówkę, telewizor, rzucał butelkami z wodą. "Zabił" tym wszystkich. Miał ochotę nas rozszarpać - wyjawił Adebayor cytowany przez "AS".

- Pamiętam, jak pewnego razu wściekł się na Ronaldo, po tym jak strzelił on hat-tricka. Powiedział mu: "Wszyscy mówią, że jesteś najlepszy na świecie, a grasz źle. Pokaż mi, że jesteś najlepszy" - opowiadał napastnik.

- Cristiano przyjął jego słowa. Ronaldo zdobył trzy bramki, ale Mourinho mówił tylko o jednej zmarnowanej szansie - dodał reprezentant Togo.

Adebayor wspominał również treningi z portugalskim gwiazdorem. - Trenował z nami, tak jakby ćwiczył ze swoimi dziećmi. Zagrywał piłkę plecami, kontrolował ją karkiem. Pewnego razu trzymał piłkę przez pięć sekund, dotykając jej tylko raz. Jak to było w ogóle możliwe? - mówił.

- Był również niesamowity na siłowni. Sergio Ramos i ja byliśmy najsilniejsi, ale potem przychodził Ronaldo i się pytał: "Sądzicie, że to trudne?". Kiedy my robiliśmy pięć powtórzeń jakiegoś ćwiczenia, on wykonywał ich 30 - przyznał.

Źródło: AS
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

36
29 kwi 2019 | 03:20
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W koncu "the Special ONE" ,( specjalnej troski ADHD z autyzmem dotego nigdy nie jest winny on tylko zawsze sedzia,klub lub pilkarze
27 kwi 2019 | 10:51
(Edytowany)
Zawsze bede mowil o takich typach cioty, to nie potrafia w oczy powiedziec co mysla o danym czlowieku, tylko gdy teraz paru sie znalazlo oby Mou oczernic, dorzucil sie do zyczen, Adebayor, wow ,. malpi gaj nastepny
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zawsze bede mowil o takich typach cioty, to nie potrafia w oczy powiedziec co mysla o danym czlowieku, tylko gdy teraz paru sie znalazlo oby Mou oczernic, dorzucil sie do zyczen, Adebayor, wow ,. malpi gaj nastepny, odwagi nagle frajer nabral.
26 kwi 2019 | 22:47
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mourinho ma chyba coś nie tak z psychiką.
Ronaldo jak zawsze najlepszy i pełna profeska: "Trenował z nami, tak jakby ćwiczył ze swoimi dziećmi" oraz " Kiedy my robiliśmy pięć powtórzeń jakiegoś ćwiczenia, on wykonywał ich 30."
27 kwi 2019 | 10:56
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
naprawde wierzysz we wszystko co pisza? pewnie Adebayor ma gula ze na lawce wiecznie siedzial :) sie odgryzl teraz,.jak dla mnie
26 kwi 2019 | 16:24
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przeszłości mu nikt nie odbierze ,teraźniejszość jest mniej chwalebna ale też ciężko pisać że to dno bez przesady.To historycznie patrząc trener wybitny i nie ma co zakłamywać faktów.Inna sprawa to ocenianie go jako człowieka i ja naprawdę nie rozumiem jak tego zarozumiałego zakochanego w sobie chama można lubić??Pamiętam moment gdy pierwszy raz mu się dobrze przyjrzałem(tzn znałem go już wcześniej ale ten moment mnie uderzył)to było po wygraniu przez Porto LM.Osiągnięcie wielkie ,prawie każdy wtedy by się po prostu cieszył a on chodził po murawie z taka dziwną miną coś między "Ale jestem wielki" a "mam wszystko w dupie a wy mnie po tej dupie całujcie"Takie dziwne zarozumialstwo i bufonada po prostu wypisana na twarzy.Od tamtej pory wieloma wypowiedziami ,zachowaniami tylko potwierdzał że to wrażenie które wtedy uzyskałem było jak najbardziej trafne.
Osobiście żałuję bardzo że ten typ miał w życiu tyle farta (bo same umiejętności to mało ,było jednak kilka kluczowych momentów w jego karierze ,gdzie gdyby szczeście nie dopisało to by nie dotarł tam gdzie dotarł)i od tylu lat wpuszcza ta swoją truciznę wszędzie gdzie się pojawi.
27 kwi 2019 | 11:05
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
powtorze sie, bo ktos cos tam powiedzial, o teraz Adebayor dorzucil sie z zyczeniami, wierzysz we wszystko i kazdemu? po paru latach murzyn co na lawce w Realu siedzial nagle odwagi nabral, prosze Cie :) nawet gdyby tak powiedzial, to na bank jest tak tempy ze nie zalapal sarkazmu :)
28 kwi 2019 | 00:11
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale mnie najmniej obchodzi co powiedział Adebayor!!W całej mojej wypowiedzi słowem się do tego nie odniosłem.Mówię o moich wrażeniach co do tego pana ,a akurat przykładów jego chamstwa takiego widocznego gołym okiem to się uzbierało sporo.Jego zwolennicy powiedza że jest kontrowersyjny, a dla mnie to bufon i prostak....każdy ma swoje zdanie.
28 kwi 2019 | 09:52
(Edytowany)
to po co piszesz jak nie do tematu?jaki osiol, wejdz na instagram Mou i go tam cisnij :)) co za gimboza
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
to po co wogole piszesz jak nie do tematu?
1 maj 2019 | 14:03
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja pier.... serio???Skup się człowieku.Jak najbardziej jest do tematu ,bo Adebayor wspomniał o wielu jego cechach które uważam za negatywne.Rozwinąłem więc ten wątek(słyszałeś o czymś takim jak rozwinięcie wątku??)ale już nie skupiając się na nim,bo ciężko weryfikować prywatne odczucia Adebayora którego nie znam ,a w szatni Realu też nie siedziałem żeby stwierdzić że to prawda, tylko dodając coś od siebie,bo mam prawo do swoich subiektywnych ocen pana Mourinho.Wyrzucasz mu że jest tępy choć go nie znasz i nic o nim nie wiesz, a sam się teraz wykazałeś poziomem wczesnej podstawówki.Ja już nawet pominę ten tekst o murzynie co na ławce siedział, bo zaleciało typowym "Polactwem"Ten murzyn miał naprawde udaną karierę, był w paru wielkich klubach,zagrał z tak słabą drużyną jak Togo na Mundialu ,myślę że pracował z wieloma trenerami i naprawdę wiele widział , a i ławka w Realu to dla nie jednego by było spełnienie marzeń.Zresztą pamiętam że grał całkiem sporo na tym wypożyczeniu .
2 maj 2019 | 09:11
(Edytowany)
porownaj Pepa to trenera Ajaxu :) gra duzo lepiej za 200x mniej hajsu :) hahahaha
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
porownaj Pepa to trenera Ajaxu :) gra duzo lepiej za 200x mniej hajsu :) hahahaha a Barce bez Pepa dalej wygrywa :)
2 maj 2019 | 14:56
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O Pepie już rozmawialiśmy i nie wiem po co wracasz do tego tematu.Porównujesz faceta który wygrał; wszystko z kims kto ma jeden dobry sezon.
Już ci chyba kiedyś pisałem że gdyby Pep chciał być wygodny to by się z katalonii nie ruszał. Dziś by miał na końcie z 10 tytułów mistrza Hiszpanii ,pewnie ze 4-5 lig mistrzów ,status "Fergusona Barcelony"Ok trener Ajaxu wykonuję fajną robotę ,podobnie jak jego poprzednik, który później okazał się za słaby na Dortmund a obecnie tak sobie mu idzie w Leverkusen.Zobaczymy gdzie będzie obecny trener Ajaxu za 5 lat.Piłka nie jest tak prosta jak ją opisujesz i nie sprowadza się do jednego dobrego sezonu czy bycia mocnym w jednym klubie.Pep gdzie się nie pojawi wykonuję cudowną robotę,jest wielu trenerów którzy w ostatnich 10 latach wydali gigantyczna kasę, a nie mają połowy tych sukcesów co on.Zobacz choćby gdzie jest w tym momencie PSG ,jestem pewien że ktoś taki jak Guardiola by mógł ich wprowadzić na drogę o której marzą.Sama kasa to połowa sukcesu ,trzeba jeszcze te wszystkie klocki poskładać.Barcelona od odejścia Pepa też nie grała na takim poziomie jak za jego kadencji.A Bayern??Był i Ancelotti i ponownie Henkess ,teraz Kovac i zobacz jaką nędze grają.
Możliwe że Pep w tym sezonie nie zdobędzie nawet mistrzostwa (osobiście mam nadzieje że się potknie bo kibicuje Jurgenowi)ale to i tak będzie blisko 200 punktów w dwa sezony!!!Wynik jak z kosmosu, którego nikt w historii tej ligi nie widział!!!Poza trofeami futbol nas przyciąga bo jest piękną grą ,dlatego taki Klopp choć od lat niczego nie wygrał, jest uważany za jednego z najlepszych bo to się po prostu chce oglądać ,bo widać jego rękę ,styl ,charakter na boisku.Pep jest taki sam, czy wygra w danym sezonie jakiś puchar czy nie wygra ,to jego drużynę zawsze się chce oglądac i zawsze ma się pewność że do końca będzie się z nią trzeba liczyć.
A pan Ten hag gra z Ajaxem fajną piłkę, życze mu szcześcia w silnej wyrównanej lidze gdzie będzie musiał panować nad szatnią pełną gwiazd i grac ważne mecze co 3 dni,a jak przez rok niczego nie wygra to mu zaczną pod nogi stos podkładać.Teraz to się chłop fajnie bawi z grupą dzieciaków ,ale to nie znaczy że się sprawdzi na dłuższą mete.
26 kwi 2019 | 15:12
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Murinhio to kozak potrafi zmotywowac zawodników i uczestniczy w meczu i wywiera presje na przeciwniku i sędziach w przeciwieństwie do Solskiera który siedzi na ławce i trzyma rece w kieszeni
26 kwi 2019 | 13:55
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tyran Ozaur
26 kwi 2019 | 13:36
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wiedziałem że Ronaldo to jaszczur ,sztucznie stworzona hybryda,reptilianie są wśród nas ha! :D
26 kwi 2019 | 13:09
+44
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oczywiście jak na meczyki przystało pominięto główną kwestie oryginalnego tekstu w której Adebayor porównywał Wengera do Mou. Jak grał w Arsenalu to Wenger w przerwie meczu gdy przegrywali 1:2 chwalił zawodników że grają lepiej od przeciwnika itd, chociaż mieli jedynie przewage w posiadaniu piłki i niekorzystny wynik. A o Mou się wypowiedział tak że gdy wygrywali 3-0 to on ich opierdalał bo chujowo grali i że wynik nie odzwierciedla tego na boisku
26 kwi 2019 | 12:40
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie od dziś wiadomo że obaj to prze huje
26 kwi 2019 | 11:45
(Edytowany)
Można pierdolić o Mourinho, że buc egocentryk i świr. I non stop jakaś gwiazdeczka go krytykuje. Ale powiedzcie mi czy znacie trenera który tyle razy triumfował w różnych rozgrywkach, w europejskich pucharach, zdobywał potrójną koronę, o tytułach mistrza krajów nie wspominam nawet. Raczej wypalił się, stracił dawną konsekwencję, może stał się za dobry dla piłkarzy. Nie wiem. Faktem jest, że jest jednym najlepszych trenerów w historii futbolu. Oczywiście krytykują go średniacy bo jakoś nie przypominam sobie by Ronaldo o nim źle mówił, choć z Realem za bardzo Mou nie szło w LM
+45
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Można pierdolić o Mourinho, że buc egocentryk i świr. I non stop jakaś gwiazdeczka go krytykuje. Ale powiedzcie mi czy znacie trenera, który tyle razy triumfował w różnych rozgrywkach, w europejskich pucharach, zdobywał potrójną koronę, o tytułach mistrza krajów nie wspominam nawet. Raczej wypalił się, stracił dawną konsekwencję, może stał się za dobry dla piłkarzy. Nie wiem. Faktem jest, że jest jednym z najlepszych trenerów w historii futbolu. Oczywiście krytykują go średniacy bo jakoś nie przypominam sobie by Ronaldo o nim źle mówił, choć z Realem za bardzo Mou nie szło w LM
26 kwi 2019 | 12:05
+60
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie widziałem by Ronaldo kogo kolwiek skrytykowal
26 kwi 2019 | 12:42
-21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dziecko, po FC Porto Mourinho "trenował" tylko kluby, w których miał kasy jak lodu. Chelsea za Abramowicza, Real, który zawsze ma nieskończony budżet, Inter, który wtedy za Morattiego był bogaty, ponownie Chelsea, w które Abramowicz już tyle nie pakował, ale nadal w czubie bogatych klubów było, podobnie ManUtd. A teraz porównaj sukcesy do praktycznie nieograniczonych budżetów - wygląda to mizernie, prawda?
26 kwi 2019 | 13:37
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To powiedz mi znawco dlaczego Pep mimo nie ograniczonego budżetu w MC nie może zdobyć LM dlaczego z dobrze naoliwioną maszyną jaką był Bayern Heynckesa nie zdobył LM
Tak więc przestań pieprzyć i umniejszać zasługi Mou bo inni mimo nieograniczonego budżetu i klasowych zawodników nie potrafią zdobyć tego co Mou
26 kwi 2019 | 16:17
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na lidze mistrzów świat się nie kończy.A jeśli uważasz że np regularne wygrywanie ligi jest mniej godne szacunku niż LM, to mam nadzieje że na codzień nie oglądasz np ligi angielskiej bo po co skoro taki tytuł to nic nie znaczące trofeum.
26 kwi 2019 | 13:45
(Edytowany)
Dziecko, kompletnie nie masz racji. A już szczytem wszystkiego było twoje podsumowanie - "mizernie"... jeżeli 25 trofeów to dla Ciebie "mizernie", to szkoda czasu na dyskusję z Tobą. Ten "trener", bo przecież on "trenuje", a według Ciebie tylko pozornie to robi, jest w top 10 najbardziej utytułowanych trenerów w historii. Nie jestem jego fanem, ani żadnego z klubów, które trenował, ale Ty jesteś albo zaślepiony niechęcią do niego i to przysłania Ci rzeczywisty pogląd na sytuację albo jesteś zwykłym ignorantem. Fakty są takie, że porównując składy drużyn, które trenował względem innych konkurencyjnych ekip, jego wypadały gorzej niż inne światowe marki (wyłączając Real). Porto? Trenerski geniusz. Chelsea? Wyciągnął z rynsztoka i stworzył potęgę. Inter? Kto się spodziewał, że dojdą chociaż do półfinału, o zwycięstwie nie wspominając. W Mediolanie traktowany z największym szacunkiem i wdzięcznością. Chelsea? Od razu po latach mistrzostwo kraju, później była słynna afera ze "szczurami" w szatni, o której wspominał nawet John Terry, sugerując, że kilkoro z zawodników gra na zwolnienie trenera + kiepski skład, na tle innych drużyn. United? Z 6 miejsca i Le po wicemistrzostwo i zwycięstwo w LE, choć tu można przyznać, że jego przygoda w tym klubie była pomyłką i nie pokazał się z najlepszej strony. Więc twój wywód - wygląda trochę mizernie, prawda?
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dziecko, kompletnie nie masz racji. A już szczytem wszystkiego było twoje podsumowanie - "mizernie"... jeżeli 25 trofeów to dla Ciebie "mizernie", to szkoda czasu na dyskusję z Tobą. Ten "trener", bo przecież on "trenuje", a według Ciebie tylko pozornie to robi, jest w top 10 najbardziej utytułowanych trenerów w historii. Nie jestem jego fanem, ani żadnego z klubów, które trenował, ale Ty jesteś albo zaślepiony niechęcią do niego i to przysłania Ci rzeczywisty pogląd na sytuację albo jesteś zwykłym ignorantem. Fakty są takie, że porównując składy drużyn, które trenował względem innych konkurencyjnych ekip, jego wypadały gorzej niż inne światowe marki (wyłączając Real). Porto? Trenerski geniusz. Chelsea? Wyciągnął z rynsztoka i stworzył potęgę. Inter? Kto się spodziewał, że dojdą chociaż do półfinału, o zwycięstwie nie wspominając. W Mediolanie traktowany z największym szacunkiem i wdzięcznością. Chelsea? Od razu po latach mistrzostwo kraju, później była słynna afera ze "szczurami" w szatni, o której wspominał nawet John Terry, sugerując, że kilkoro z zawodników gra na zwolnienie trenera + kiepski skład, na tle innych drużyn. Real? Wyprowadzil go z bagna i klatwy 1/8 LM. Przerwana dominacja legendarnej i najlepszej w historii Barcy Pepa. Real gral moim zdaniem piekny futbol, zdecydowanie lepszy od taktyki 1000 i 1 wrzutek, szybkie kontry, gole w kilka sekund od wlasnego pola karnego, liga rekordów (najwięcej strzelonych goli w historii, podczas 1 sezonu) no i derby Hiszpanii, które były jak finał LM, a nawet bardziej emocjonujące. Do zwycięstwa w LM zabrakło szczęścia (pomylki sędziego na niekorzyść Realu w meczu z Barca) United? Z 6 miejsca i Le po wicemistrzostwo i zwycięstwo w LE, choć tu można przyznać, że jego przygoda w tym klubie była pomyłką i nie pokazał się z najlepszej strony. Więc twój wywód - wygląda trochę mizernie, prawda?
26 kwi 2019 | 14:23
-20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Opierdol kolbe dla Mou i weż leki.
26 kwi 2019 | 22:25
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak mi pocisnąłeś, że już się nie pozbieram.
28 kwi 2019 | 02:22
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kolego nic dodać nic ująć
I dla tego z takimi znafcami nawet nie warto prowadzić jakiegokolwiek dialogu
26 kwi 2019 | 11:18
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Murarz i tyle
26 kwi 2019 | 13:08
+42
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
murarz z rekordem zdobytych bramek w sezonie przez Real ;)
26 kwi 2019 | 10:58
+56
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czy ja wiem czy on tu krytykuje Crisa. Raczej chwali.
26 kwi 2019 | 10:55
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A co adebayor się tak pucuje do cr7? Pracę w hotelu chce czy jak
26 kwi 2019 | 10:49
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
murinho to przeszlosc. kariere zrobic moze jeszcze jedynie w chhinach . w europie juz nie istnieje egonectryk
26 kwi 2019 | 13:56
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
dokładnie
26 kwi 2019 | 09:57
+44
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czasami się zastanawiam czy zatrudnienie odpowiednio Mourinho i Ancelottiego nie było zaplanowane by odnieść sukces z psychologicznego punktu widzenia.
26 kwi 2019 | 10:45
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
podobne combo było też w Chelsea i wtedy też nieźle sobie radzili
26 kwi 2019 | 09:42
+19
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Człowiek, który pali za sobą wszystkie mosty.
Dobry trener czy pajac? Tego chyba nigdy nie rozstrzygne
26 kwi 2019 | 13:34
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
payatz
26 kwi 2019 | 14:26
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
patrząc na ilość sukcesów i zbuntowanych gwiazdek - bardzo dobry trener
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Tabela ligowa - LaLiga

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Liga Mistrzów
37
26
54
86
2
Liga Mistrzów
38
22
26
76
3
Liga Mistrzów
38
21
18
68
4
Liga Mistrzów
38
15
16
61
5
Liga Europejska
38
15
13
59
6
Liga Europejska kwalifikacje
38
17
15
59
7
+2
38
14
-2
53
8
-1
38
13
-4
53
9
-1
38
13
-1
50
10
38
14
-9
50
11
38
13
-11
50
12
37
11
-4
46
13
38
11
-6
45
14
38
10
-3
44
15
38
11
-7
44
16
38
10
-19
41
17
38
10
-9
41
18
Spadek
38
9
-16
37
19
Spadek
+1
38
7
-22
33
20
Spadek
-1
38
8
-29
32
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
31 kolejka
32 kolejka
33 kolejka
34 kolejka
35 kolejka
36 kolejka
37 kolejka
38 kolejka
38{{gameweek}} kolejka

Terminarz - LaLiga

Strzelcy {{title}} - LaLiga

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
34 (4)
2
21 (3)
3
21 (4)
4
20 (5)
5
19 (5)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Tylko na Meczyki.pl: Największa oferta na rynku! Podczas rejestracji wpisz kod MEGABONUS. Kliknij w "Sprawdź", aby zapoznać się ze szczególami.

Jeden z największych legalnych bukmacherów w Polsce. Świetna, potrójna oferta startowa - kliknij w "sprawdź" i dowiedz się więcej.

Tylko na Meczykach: wpisz kod 60plnmeczyki i poza standardową ofertą powitalną, odbierz punkty, które wymienisz na nagrodę.

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.