Szef Juventusu atakuje UEFA: Wszystko kontrolują, mają monopol i nie ponoszą żadnego ryzyka, które mają kluby

Szef Juventusu atakuje UEFA: Wszystko kontrolują, mają monopol i nie ponoszą żadnego ryzyka, które mają kluby
sbonsi / Shutterstock.com
Autor: Maciej Pietrasik 21 kwi 2021 | 10:21
Szef Juventusu, Andrea Agnelli, to jeden z głównych pomysłodawców i motorów napędowych Superligi. W "La Repubblica" pojawił się duży wywiad z włoskim działaczem, dotyczący nowych rozgrywek i przyczyn ich powstania.
Jeszcze niedawno Andrea Agnelli był przewodniczącym Europejskiego Stowarzyszenia Klubów (ECA) i negocjował z UEFA nowy kształt Ligi Mistrzów. Później odwrócił się jednak od federacji, zrezygnował ze stanowiska i stał się jedną z twarzy Superligi.
Obecnie wszystko wskazuje na to, że inicjatywa zakończy się fiaskiem. Wywiad, którego Agnelli udzielił dziennikarzom "La Repubblica", miał miejsce jeszcze przed tym, jak z projektu wycofały się wszystkie angielskie kluby. Rozmowę opublikowano jednak dopiero dziś.
- Nikomu nie groziliśmy, nadal chcemy brać udział w krajowych rozgrywkach. To tradycja piłki nożnej. Kibice są dla nas ważni i muszą mieć szansę, aby co niedzielę przychodzić na stadion - zapewnił Agnelli.
- Zagramy na każdym stadionie we Włoszech, Hiszpanii i Anglii. Nowa rywalizacja ma zbliżyć nas do młodszego pokolenia, które odchodzi od piłki nożnej. Oni chcą oglądać ważne wydarzenia, nie przywiązują takiej wagi do krajowych rozgrywek. 1/3 fanów piłki nożnej kibicuje klubom Superligi, 10% podążą nie za zespołami, ale za piłkarzami. Większość osób między 16 i 24 rokiem życia w ogóle nie interesuje się futbolem, to najbardziej niepokojące - dodał.
- Nie boję się rywalizacji. O wiele bardziej boję się monopolu, który uniemożliwia klubom i piłkarzom korzystanie z wolności, jaką daje im traktat Unii Europejskiej. Napisaliśmy list do szefów UEFA i FIFA, chcemy rozpocząć dialog. Jeśli coś zaoferują, ocenimy to - podkreślił.
- Od prawie dziesięciu lat pracuję w międzynarodowych instytucjach sportowych, które kontrolują zawody, mają monopol i nie ponoszą żadnego ryzyka gospodarczego. Ono spada tylko na kluby. Nie mogłem sprawić, aby UEFA zrozumiała, jak wielkie ryzyko ponoszą wszystkie drużyny, które generują zyski dla innych. Oni zarządzają naszymi prawami, nie ryzykując niczym. UEFA i FIFA zarządzają naszymi piłkarzami, ale wcale nie pomogły nam w czasach kryzysu - zakończył.
Źródło: football-italia.net

Tabela ligowa - Serie A

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
34254582
2
34203969
3
34203669
4
34212169
5
34213667
6
33201164
7
3416555
8
3414553
9
3413-245
10
3411-142
11
3410-739
12
3410-939
13
348-1236
14
348-1235
15
337-934
16
348-2034
17
348-1732
18
347-3131
19
343-3520
20
345-4318

Terminarz - Serie A

35 Kolejka
Dzisiaj
Spezia Calcio
15:00
Napoli
Udinese
15:00
Bologna
Inter Mediolan
18:00
Sampdoria
Fiorentina
20:45
Lazio Rzym
Jutro
Genoa
12:30
US Sassuolo Calcio
Parma
15:00
Atalanta
Hellas Verona
15:00
Torino
Benevento
15:00
Cagliari
AS Roma 18:00 FC Crotone
Juventus Turyn 20:45 AC Milan
STS
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

Betfan
1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Dyskusja 66

21 kwi 2021 | 10:26
0
Pomysł Superligi na takich warunkach jakie były przedstawione był poroniony, natomiast Agnelli ma tu dużo racji i trzeba się z nim zgodzić. Póki co UEFA to mniejsze zło. Argument o mniejszym zainteresowaniu młodego pokolenia poddałbym w wątpliwość, natomiast rzeczywiście młodziaki wolą teraz oglądać youtuberów więc coś w tym jest.
21 kwi 2021 | 12:04
(Edytowany)
Ma sporo racji, ale on i pan Perez podali złe lekarstwo na chorobę UEFA / FIFA. Na monopol tych organizacji chcieli podać własny monopol, ponad głowami małych? Na wszechogarniającą komercjalizację podać własny, skomercjalizowany kotlet? W takim wypadku niemal zawsze wygra przyzwyczajenie do starego, znanego już wroga.
0
Ma sporo racji, ale on i pan Perez podali złe lekarstwo na chorobę UEFA / FIFA. Na monopol tych organizacji chcieli podać własny monopol, ponad głowami małych? Na wszechogarniającą komercjalizację podać własny, skomercjalizowany kotlet? W takim wypadku niemal zawsze wygra przyzwyczajenie do starego, znanego już wroga.

Młodzi grają w piłkę, ale na komputerze / konsoli / telefonie. Znak czasów. Trzeba za tym podążać. Zamiast pompować hajs w kontrakty piłkarzy niech pomyślą o inwestowaniu w internetowe komunikaty. Wydziały esportowe. Tam są teraz ludzie.
21 kwi 2021 | 10:35
0
Święta racja. Jeśli ktoś myśli, że wygrała jedność i solidarność to szczerze współczuje naiwności. Poza tym polscy kibice powinni znać taką gadkę z autopsji - musimy trzymać się razem bo przyjdą źli bogaci i wszystko rozkradną. Brzmi znajomo?
Dajmy na to płacisz za jakiegoś tam SKY Sport czy Eleven czy coś i ta kasa idzie do UEFA która rzuca klubom jakiś procent - nie wiadomo ile bo UEFA nie podaje ile mają i ile ich pracownicy zarabiają. To co powinno iść bezpośrednio do klubów zgarnia pośrednik i dysponuje tym jak chcę.
21 kwi 2021 | 10:27
0
Ja mam 243 lata i się interesuję !
22 kwi 2021 | 00:19
0
243??? ło kurde!!!
21 kwi 2021 | 10:55
0
W wielu aspektach ma rację.

Być może ich projekt przegrał, ale prawda jest taka, że przynajmniej wywołali potrzebną dyskusję.

A UEFA, FIFA ośmieszają się tym, że niby bronią "tradycyjnego futbolu". Taa, bronią go biorąc łapówki od szejków, nie przestrzegając Finansowego Fair Play i pozwalając organizować MŚ w Katarze. Litości, przecież to jedna, wielka lipa, a głupi kibice jeszcze w to uwierzyli.

Agnelli powiedział to, co wiele osób myśli, ale nie ma odwagi się przeciwstawić. Dziś przegrał, dojadą go, pewnie zniszczą, nie mam wątpliwości, ale za kilka lat powiedzą, że miał rację - i z tym młodym pokoleniem i z tym chorym monopolem UEFY.
21 kwi 2021 | 11:30
0
Wywołali potrzebną dyskusję..owszem, ale teraz uefa wprowadzi przepisy w rozgrywkach krajowych które praktycznie uniemożliwią tworzenie konkurencyjnych rozgrywek w przyszłości.
Przykra sprawa, nic nigdy się nie zmieni chyba, że na gorsze.
21 kwi 2021 | 10:26
0
,,Większość osób między 16 i 244 rokiem życia w ogóle nie interesuje się futbolem,, to ja jestem w tej grupie
21 kwi 2021 | 11:09
0
Tak ale to spada. Roczniki 95-98 jeszcze się interesują ale czym młodszy rocznik jest gorzej. Tym bardziej większość młodziaków woli grać ale na ps4.
Jak to się mówi : kiedyś było dużo młodziaków ale nie było boisk, teraz jest dużo boisk ale nie ma kto na nich grać.
21 kwi 2021 | 12:29
0
Ja zaobserwowałem że co do mojej roboty przyjdzie jakiś młody pracownik w wieku 20-25 lat to większość z nich wgl się piłką nie interesuje (takie przemyślenie na szybko po tych słowach Agnelliego). Natomiast jeśli chodzi o orliki to mieszkam w Łodzi i jest ich w moim mieście naprawdę bardzo dużo, to kiedyś na spontanie z kumplami chcieliśmy pograć i musieliśmy autami godzinę jeździć żeby znaleźć wolnego (był to chyba piąty albo szósty z kolei). Na moim osiedlu często orlik jest zajęty, drugi mijam w drodze do pracy i nawet jak jadę na nockę o 21 to często przy światłach toczą się tam jakieś rozgrywki, więc chyba nie jest tak źle.
21 kwi 2021 | 23:57
0
Zerknij kto tam gra. To samo w Warszawie. Parki Jordanowskie i Orliki zawalone rezerwacjami.
Nie przez dzieci jednak jak to miało mieć miejsce, ale przez 35+.
22 kwi 2021 | 11:19
0
U mnie na orliku często dzieciaki grają, ale rzeczywiście najczęściej to ludzie w moim wieku czyli 30+.
21 kwi 2021 | 12:58
0
Wywrócenie piłki nożnej do góry nogami nic nie zmieni. Bo jak ktoś nie ogląa piłki nożnej bo woli grać w gry to dalej będzie grał w te gry niezależnie czy będzie grał Real z Liverpoolem czy Real z Eibarem.
21 kwi 2021 | 10:31
(Edytowany)
Tylko wy małe gałgany nie rozumiecie jednego. Jak powstawała LM też się przekształcała i przybierała dana formę. Tak samo byloby z Superligą. Skoro wielka 12 stwierdziła że zaryzykuje, wyjdzie przed szereg, nastawi się na ostrzał z każdej strony, więc logicznym było ze przez pierwsze 2/3 lata kluby założyciele by nie spadały bo nie miałoby to dla nich najmniejszego sensu. Tak jak wy byście założyli firmę czy cos w tym stylu i zostali z niej wyjebani po roku. Natomiast nie widzę przeciwskazań ze owe kluby po czasie na rozpędzenie projektu zasiadły bo do dalszego rozwoju projektu, zasad itd. Niestety nie zostało to wszystko rozegrane jak trzeba, zabrakło kontaktu z kibicami, jasnych deklaracji, informacji
0
Tylko wy małe gałgany nie rozumiecie jednego. Jak powstawała LM też się przekształcała i przybierała dana formę. Tak samo byloby z Superligą. Skoro wielka 12 stwierdziła że zaryzykuje, wyjdzie przed szereg, nastawi się na ostrzał z każdej strony, więc logicznym było ze przez pierwsze 2/3 lata kluby założyciele by nie spadały bo nie miałoby to dla nich najmniejszego sensu. Tak jak wy byście założyli firmę czy cos w tym stylu i zostali z niej wyjebani po roku. Natomiast nie widzę przeciwskazań ze owe kluby po czasie na rozpędzenie projektu zasiadły by do dalszego rozwoju projektu, zasad itd. Niestety nie zostało to wszystko rozegrane jak trzeba, zabrakło kontaktu z kibicami, jasnych deklaracji, informacji
21 kwi 2021 | 10:40
(Edytowany)
Aha i jeszcze jedno co rzuciło mi się w oczy, a nie do końca mi się podoba. Przeprożni piłkarze wrzucający posty,memy itd. Skoro tak kozaczą, śmieją jakby nie patrzeć ze swoich klubów, które postanowiły utworzyć superlige. Niech te kluby zagrają im teraz na nosie i nie windują takich tygodniowek, a nawet niech postarają się zmniejszyć obecne
0
Aha i jeszcze jedno co rzuciło mi się w oczy, a nie do końca mi się podoba. Przerożni piłkarze wrzucający posty,memy itd. Skoro tak kozaczą, śmieją jakby nie patrzeć ze swoich klubów, które postanowiły utworzyć superlige. Niech te kluby zagrają im teraz na nosie i nie windują takich tygodniowek, a nawet niech postarają się zmniejszyć obecne
21 kwi 2021 | 10:56
0
Naprawdę? Wierzysz w to, że ktokolwiek z Superligi po 2 latach zrezygnuje z gwarancji pieniędzy? Gdzie ty żyjesz, że jesteś tak oderwany od rzeczywistości? W Kraśniku? Real i Barca zdecydowały się na ten ruch, bo zaraz się wywrócą finansowo. Będą musieli zachować jak większość klubów na świecie czyli liczyć się z kasą i tego nie mogą przeżyć w Hiszpanii. Ostatnie 20 lat wyciągali sobie kogo chcieli i jak chcieli. Nagle kryzys, nie ma siana, a status by się chciało zachować. Więc wydymajmy cały piłkarski świat i 12 podmiotów zgarnijmy 2/3 wszystkich pieniędzy na rynku.
21 kwi 2021 | 11:14
0
Żyjemy w takiej rzeczywistości ze prezes PSG jest chwalony i stawiany jako przykład więc nic mnie nie zaskoczy. Przyszły sezon będzie już najprawdopodobniej z kibicami więc kluby sobie odbiją co mają odbić. I tak jestem zdania że po kilku latach, w górnych strukturach superligi uzgodnili by ze okej mieliśmy parasol bezpieczeństwa, ale teraz on się kończy i wywalczcie hajs na boisku. Dodatkowo pod względem sportowym Realowi, Barcelonie, City itd spadek raczej by nie groził. Tak samo jak nie grozi im nie wyjście z grupy w LM. Inne kluby muszą liczyć się z kasą bo nie mają takich sponsorów, nie generują takich zysków, nie przyciągają takiej widowni więc nie rozumiem Twojego toku myślenia. Logiczne jest że taki West Ham nie kupi Hazarda czy Sevilla nie kupi De Bruyne. Ja nie wiem gdzie Ty żyjesz, że widzisz podstawowych rzeczy na których opiera się obecny futbol jak i cały świat.
21 kwi 2021 | 23:59
0
Przez kogo jest chwalony? Przez działaczy UEFA.
A co do rezygnacji z praw. Chujowy risercz zrobiłeś, bo wprost mówili, że mieli mieć DOŻYWOTNI przywilej grania w lidze nawet mimo ostatniego miejsca.
21 kwi 2021 | 11:01
0
Najlepsze ilu baranów bezkrytycznie cieszy się z upadku Superligi nie widząc, że to najlepsza droga do pokazania UEFA/FIFA, że wolno im WSZYSTKO
22 kwi 2021 | 00:00
0
Najlepsza :P hahaha
Napierdalają się dwie mafie, a dalej są idioci co to myślą, że ktoś ma na celu twoje dobre samopoczucie jak grzejesz na kanapie jajca i oglądasz mecz.
W dupie to mają i jedni i drudzy.
21 kwi 2021 | 10:44
0
Najpierw pada argument, że piłkę nożną obserwuje 4 mld ludzi na świecie, by w następnym zdaniu opowiadać o tym, jak to piłka jest w kryzysie. Podobnie argument monopolu - UEFA to zły monopolista, więc stworzymy własny monopol, do którego nikogo nie dopuścimy (model UEFA chociaż daje szansę na sukces). Z biznesu sportowego chciano zrobić po prostu giełdę, a z klubów zrobić zwykłe zakłady produkcyjne.
Faktycznie, spora część kibiców na świecie to kibice klubów-założycieli, ale przytłaczająca ich większość tak ma, że kibicuje jakiemuś klubowi, ale w międzyczasie powstawał jakiś projekt, któremu kibicuje się na drugim miejscu, jak na przykład Wolverhampton, Leicester, Atalanta, Ajax, czy Villarreal ostatnio.
21 kwi 2021 | 11:27
0
Myślę, że z racji uwarunkowań historyczno - geograficznych do rozmów z UEFA należałoby oddelegować jakiegoś dona z Palermo FC. Rozmowy toczyłyby się na właściwym szczeblu.
21 kwi 2021 | 10:37
0
Mój prapradziadek który się mieści w przedziale 16 - 244 jak tu podajecie interesowałby się piłką ale niestety w grobie w którym leży nie ma podłączonej satelity :(

Droga redakcjo, czytajcie co piszecie bo potem szydzimy z was w komentarzach xD
22 kwi 2021 | 00:01
0
Satelity nie podłączysz, ale teraz w miarę szybko światłowód kopią.
22 kwi 2021 | 00:26
0
Byle się nie cięło :D
21 kwi 2021 | 11:20
0
Agnelli ma dużo racji - FIFA czy UEFA biorą kasę, nie ponoszą żadnego ryzyka, nie utrzymują piłkarzy i całej infrastruktury z tym związanej. Potrzeba zmian ale na ten moment wychodzi, że świat piłkarski woli żyć w tym co jest i patrzeć jak futbol upada. Superliga miała być propozycją na coś nowego, coś co ruszyłoby młode pokolenia, które od tego futbolu odchodzi. W erze lockdownów dzieciaki siedzą przy kompach grają w Fortnity czy Fifę albo oglądając streamerów różnych maści. Uważam, że nowe rozgrywki są potrzebne ale po dialogu z piłkarzami i kibicami. Pomysł Superligi w zarysie jest dobry ale jest też do poprawy. Na ten moment monopol UEFA wygrał...
21 kwi 2021 | 11:35
0
już nigdy nie będzie konkurencji dla uefy i fify. Nie ma co się łudzić.
Teraz zabetonują układ przepisami. ..już wczoraj czy dwa dni temu uefa mówiła, że wprowadzi przepis w którym to krajowe federacje będą wybierać rozgrywki europejskie w których drużyny mogą uczestniczyć i przepisy, że nie wolno uczestniczyć w innych rozgrywkach.
Wielkie zwycięstwo sportowego ducha hahahahahahahahah
21 kwi 2021 | 12:23
0
Myślę, że takie przepisy mogą zostać uwalone w sądzie. Zwłaszcza w TSUE. Na ten moment każdy inny pomysł nie będący częścią UEFA praktycznie skazany jest na porażkę... Chyba, że będzie wsparcie kibiców, wtedy jakieś naciski może przejdą.
22 kwi 2021 | 00:03
0
Co ty pierdolisz? Nie zmieniłoby się praktycznie nic prócz zmiany pokoju w mieszkaniu. Impreza trwałaby nadal. Nawet dania by się nie zmieniły. Trudniej tylko by było je dostać i tyle.
Superliga nie zmienia zupełnie niczego poza oderwaniem się od mafii.
Jednakże zaraz zastąpi ją inna. Naprawdę zabawa nie idzie o twoją opinię o stanie piłki oraz o tym byś się dobrze czuł przed telewizorem.
21 kwi 2021 | 11:08
0
Najlepsi są piłkarze co pitolą głupoty o rywalizacji itp i że to sport dla wszystkich i biednych i w ogóle i ohy i ahy, a po dobrym sezonie pierwszy leci po podwyżkę.
21 kwi 2021 | 10:55
0
No i ma chłop 100% racji w tym wywiadzie.
21 kwi 2021 | 12:31
0
Niech UEFA i FIFA będą transparentne.
Niech co roku podają raport finansowy.
Ile zarobili, ile oddali klubom, ile zostawili dla siebie.
Nagle się okaże że bez żadnego ryzyka zostaje w ich skarbcu setki jak nie miliardy euro.
21 kwi 2021 | 10:29
0
No mój dziadek jak miał 200 lat to też się nie interesował piłką, bo mu się znudziła...
21 kwi 2021 | 14:20
0
Niech lepiej Agnelli da podwyżki pracownikom w fabrykach Fiata. Potrzebuje kolejnych milionów na chore kontrakty w tym kontrakt 37 latka Ronaldo. Jak nie potrafi zarządzać pieniędzmi to zbankrutuje. Nie oni pierwsi i nie ostatni. Podobnie Barcelona. Bayern pokazuje jak się zarządza profesjonalnie klubem.
21 kwi 2021 | 11:33
0
Moralność upadających bogaczy.
Ściągnij sobie Pan jeszcze Messiego, daj mu Pan 2 miliony na tydzień i płacz że umieracie bo nikt Wam nie chce pomóc.
21 kwi 2021 | 23:55
0
"Zagramy na każdym stadionie we Włoszech, Hiszpanii i Anglii. Nowa rywalizacja ma zbliżyć nas do młodszego pokolenia, które odchodzi od piłki nożnej. Oni chcą oglądać ważne wydarzenia, nie przywiązują takiej wagi do krajowych rozgrywek. 1/3 fanów piłki nożnej kibicuje klubom Superligi, 10% podążą nie za zespołami, ale za piłkarzami. Większość osób między 16 i 24 rokiem życia w ogóle nie interesuje się futbolem, to najbardziej niepokojące"

Żywcem wyjęte z analizy rynku i optymalizacji zysków. W dupie macie ludzi, hajs hajs hajs.

"Boję się monopolu"
Ogólnie jestem przeciwnikiem każdej z mafii, ale ty kurwiu.
Narzekasz na monopol, a chcesz zrobić to samo w lidze gdzie założyciele mieliby zapewnione dożywotnie granie. Hipokryta jebany. Was nie wkurwia władza absolutna UEFA.
Was wkurwia, że wy jej nie macie.
PS Meczyki, wypierdalajcie z tym swoim wpisem przy kopiowaniu. Widzieliście to gdzieś kiedyś? Ktoś tego nie usunął?
21 kwi 2021 | 10:48
0
Tak patrzę na tabelę i już wiem po co Juventusowi superliga - w następnym sezonie grozi im LE ;)
21 kwi 2021 | 11:02
0
Przypadkiem nie jest tak, że te największe kluby znalazły się w kryzysie przez bardzo nierozsądną politykę finansową? Kontraktowanie przeciętnych piłkarzy za kosmiczne stawki, setki milionów euro płacone pośrednikom typu Raiola czy Mendes. Jeśli wydajesz więcej, niż możesz zarobić, to o co ten lament?
Tu UEFA nie ma nic do rzeczy. Gdy wprowadzono FFP, wszyscy narzekali. Na propozycję salary cup kluby nie chcą się zgodzić. Wypadałoby zacząć porządki od siebie i własnych finansów.
UEFA święta nie jest, ale nikomu nie przykłada pistoletu do skroni i nie każe kupować Dembele, Ronaldo czy przedłużać lukratywnej umowy Bale’owi. To nie UEFA ciągle wyciąga ręce po więcej kasy.
21 kwi 2021 | 11:24
0
Nie, nie znalazły się w kryzysie przez nierozsądną politykę transferową, a przez plandemie. Pozamykane stadiony, a co za tym idzie brak dochodów dnia meczowego, brak turystów, niska sprzedajność gadżetów, koszulek itd. itp. FIFA czy UEFA nic nie straciła, bo nic nie generuje. Oni tylko handlują prawami telewizyjnymi i wymyślają bzdurne zasady jak FFP i rozdają organizacje różnych zawodów za grube $$$.
21 kwi 2021 | 19:13
0
Mylisz się. Popatrz na Bayern. Kryzys ich dotknął, jednak mają się bardzo dobrze. Mimo zamkniętych stadionów, braku turystów, zamkniętych sklepów.
Federacje zapewniają sponsorów imprez, dzięki którym zwycięzcy otrzymują bardzo dobre pieniądze. Tyle, że niewiele klubów potrafi rozsądnie zarządzać finansami.
23 kwi 2021 | 14:05
0
W tej chwili bilans Bayernu to - 100mln euro, a sezon się nie skończył.

Tabela ligowa - Serie A

#DRUŻYNAMZ+/-PKT
1
34254582
2
34203969
3
34203669
4
34212169
5
34213667
6
33201164
7
3416555
8
3414553
9
3413-245
10
3411-142
11
3410-739
12
3410-939
13
348-1236
14
348-1235
15
337-934
16
348-2034
17
348-1732
18
347-3131
19
343-3520
20
345-4318

Terminarz - Serie A

35 Kolejka
Dzisiaj
Spezia Calcio
15:00
Napoli
Udinese
15:00
Bologna
Inter Mediolan
18:00
Sampdoria
Fiorentina
20:45
Lazio Rzym
Jutro
Genoa
12:30
US Sassuolo Calcio
Parma
15:00
Atalanta
Hellas Verona
15:00
Torino
Benevento
15:00
Cagliari
AS Roma 18:00 FC Crotone
Juventus Turyn 20:45 AC Milan
STS
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

Betfan
1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN