Jest oficjalny komunikat Superligi ws. wycofania angielskich klubów. "Zostały zmuszone do takiej decyzji"

Jest oficjalny komunikat Superligi ws. wycofania angielskich klubów. "Zostały zmuszone do takiej decyzji"
Legan P. Mace / Sipa / PressFocus
Autor: Maciej Pietrasik 21 kwi 2021 | 06:58
Miniony wieczór oraz noc wstrząsnęły Superligą. Wszystkie angielskie kluby oficjalnie ogłosiły już, że rezygnują z udziału w nowych rozgrywkach. Włodarze spółki skomentowali tę decyzję w oficjalnym komunikacie.
Ostatnie dni przyniosły ogromne zamieszanie w światowym futbolu. W niedzielną noc dwanaście klubów ogłosiło powstanie Superligi. Wszystko działo się tuż przed kongresem UEFA i planowaną decyzją o reformie Ligi Mistrzów.
Superliga spotkała się ze zdecydowanym sprzeciwem środowiska - FIFA, UEFA, krajowych federacji, lig, samych piłkarzy, kibiców czy polityków. We wtorkowy wieczór wszystko zaczęło się sypać.
O wycofaniu się z rozgrywek oficjalnie poinformowały już kluby z Anglii. Teraz oficjalne stanowisko zajęli włodarze Superligi, którzy wydali komunikat w całej sprawie.
- Europejska Superliga jest przekonana, że obecny status quo europejskiego futbolu musi się zmienić. Proponujemy nowe rozgrywki, ponieważ obecny system nie działa. Nasza propozycja ma na celu umożliwienie ewolucji sportu przy jednoczesnym generowaniu zasobów i stabilności dla całej piramidy piłkarskiej, w tym pomoc w przezwyciężaniu trudności finansowych, jakich doświadczyła cała społeczność piłkarska w wyniku pandemii koronawirusa. Zapewniłaby również znacznie większe płatności solidarnościowe dla wszystkich stron - napisano.
- Pomimo zapowiadanego odejścia angielskich klubów, zmuszonych do podjęcia takiej decyzji pod presją, jesteśmy przekonani, że nasza propozycja jest w pełni zgodna z europejskim prawem oraz regulacjami, czego dowodem jest orzeczenie sądu o ochronie Superligi przed działaniami osób trzecich - dodano.
- Biorąc pod uwagę obecne okoliczności, ponownie rozważymy najbardziej odpowiednie kroki w celu przekształcenia projektu, mając na uwadze nasz cel, jakim jest zapewnienie kibicom jak najlepszych wrażeń przy jednoczesnym zwiększeniu płatności solidarnościowych dla całej piłkarskiej społeczności - zakończono.
Źródło: Fabrizio Romano
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach

 

Dyskusja 73

21 kwi 2021 | 07:06
0
Tak oczywiście Perez ty kłamco! powiedz ze po prostu nie chcecie by mniejsze kluby zabierały wam wygodne koryto! Cała społeczność piłkarska? Kurde czy w Hiszpanii są tacy beznadziejni dziennikarze czemu nikt nie spytał się Pereza o to czy uważa ze straciły tylko wielkie kluby? a co z miejszymi jaki ma dla nich pomysł?? BO NIE MA POMYSŁU! to Superliga to było ratowanie tyłka przez strasznie słabo zarządzane wielkie kluby bo przeciez taki Haaland musi kosztować 200 mln przeciez jego agent musi dostać z 50 baniek przeciez jego kontrakt musi byc na kolejne 50 mln. Przeciez jak to musimy grać w Lidze Mistrzów o pieniądze? jak to? dlaczego mniejsze kluby nas ogrywają i zgarniają nasze pieniądze z LM? dlaczego mamy grać jakimś Getafe, Eibarem 30 pare meczy aby o te pieniądze walczyć! nam sie to należy! niech biją się mali a my przegrać nie możemy bo tak słabo rządzimy klubami ze musimy mieć kase bez walki!. Oh Perez Perez...
21 kwi 2021 | 08:00
0
Ty serio tak myślisz czy tylko udajesz głupotę i arogancję?
Małe kluby przez covid nie tracą pieniędzy, takie eibar nawet zarabia w tym momencie.
Chodzi głównie o to że najwięksi stracili przychody około 30% i gdzieś muszą je nadrobić. Mniejsze kluby gdzie budżet klubu (wydatki na pensje i utrzymywanie klubu) są pokrywane z praw telewizyjnych, a skąd te prawa i pieniędze? A no stąd że najwięksi kupują gwiazdy płacą im dużo żeby grać w tej lidze i wtedy można sprzedawać prawa do oglądania ligi bo jest coś interesującego, a teraz wyobraź sobie że Real, Barca i ATM nie skupuje najlepszych bo ich po prostu nie stać żeby płacić te pensje i telewizję nie chcą płacić tak dużych pieniędzy bo produkt czyt. Laliga nie jest taka interesująca i dopiero wtedy małe kluby zaczynają to odczuwać. Perez ma pewnie z 2 miliardy majątku na tych swoich firmach poza footbolem, mógłby to jebnac wszystko i żyć spokojnie ale widzi problem ze najwięksi w piłce będą mieli duży problem jeśli nic się nie zmieni. Laliga i Serię A zostanie tak w tyle że za 3/4 lata nikt nie będzie chciał grać w ich klubach bo PL za swoje kontrakty tv będzie rozdawał taki hajs że piłkarz wybierze średniaka PL niz top6 wyżej wymienionych. Opinia że SL pomogłaby tylko największym jest kompletnym nie zrozumieniem sytuacji.
21 kwi 2021 | 08:21
0
To po jaki chuj takie pensje daje real barcelona jak ich nie stac
21 kwi 2021 | 08:25
0
To są inwestycje, może się zwróci, a może nie, trochę loteria. To nie jest tak, że z czapy sobie wymyślają kwoty. Oczywiście są one mocno zawyżone według mnie, ale to inna sprawa. Najmocniej kluby odczuły brak kibiców przez pandemię, przedtem nie skarżyli się na to więc nie było problemów z pensjami.
21 kwi 2021 | 08:25
0
Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem to się dowiesz :)
21 kwi 2021 | 08:31
0
Tego nie da sie zrozumiec ze pilkarz zarabia wiecej od lekarza
21 kwi 2021 | 08:32
0
jak miliarderzy weszli do piłki i zaczęli windować ceny za piłkarzy i pensje to real i barca musiały się dostosować, inaczej ich znaczenie by spadło, nabrali więc kredytów...
zastaw się, a postaw się
21 kwi 2021 | 08:36
0
To dlaczego tak wszyscy jada po City i PSG jak te reale varcelony bayerny miliony euro placa zawodnikom za sezon?
21 kwi 2021 | 11:24
0
akurat bayern to jest klub, który ani nie wydaje dużo na piłkarzy, ani nie płaci im wcale super dużo, lewy jest najlepszym piłkarzem na świecie, najlepiej zarabiającym zawodnikiem bundesligi, a ze swoimi zarobkami zajmuje jakieś odległe miejsce w rankingu, za jakimiś przeciętnymi grajkami, tak że bayern z tego co się słyszy ma dobrą kondycję finansową, i dlatego nie musiał się spieszyć z przystępowaniem do superligi
21 kwi 2021 | 11:47
0
Trzynascie ciot dalo mi minusy a pewnie kibicuja realowi barcelonie albo bayernovi 😂😂😂
21 kwi 2021 | 09:16
0
Jest to rozwój, każdy podmiot który się rozwija czy jest to klub piłkarski czy kiosk z prasą czy komis samochodowy ma wraz z rozwojem działalnosci coraz wieksze wydatki i co raz wieksze wpływy. Jeżeli zastopujesz rozwój czyli zwiekszenie wplywow licz sie z tym że podmiot upadnie finansowo jezeli nie zmniejszysz wydatkow do bezpiecznego poziomu. W piłce nożnej obecnie sytuacja jest patowa dla najwiekszych klubów ponieważ ich rozwój nie idzie równomiernie z rozwojem klubów średnich i słabych europejskich za sprawą ich samych oraz federacji. Jeżeli dodsmy do tego zmniejszone wpływy do budżetu z powodu Covid to najwieksze kluby zaczynają generować poważne straty. To co mówi Perez i to co zrobiły najwieksze kluby świata czyli chęć utworzenia Superligi to nie jest kłamstwo i pazerność tylko ratowanie tyłka przed potężnymi stratami i efekt tego że skala rozwoju w europejskim futbolu nie idzie równomiernie w górę a UEFA nic z tym nie robi.
21 kwi 2021 | 09:27
0
Tylko ze zwyklemu zjadaczowi chleba jest bardziej potrzebny kiosk z prasa komis niz gdzie gra messi i jego gigantyczna pensja
22 kwi 2021 | 04:55
(Edytowany)
heh...problem w tym że większość z tych potężnych klubów ma teraz problemy na własne życzenie, bo to przecież przez nich piłkarze dostają rekordowe wypłaty ....rekordowe transfery....a oni szczerzą zęby do kamer i wszystko wtedy jes ok....a jak przychodzi się z tego rozliczyć to wypinają dupę i płaczą że jacy to oni biedni
0
heh...problem w tym że większość z tych potężnych klubów ma teraz problemy na własne życzenie, bo to przecież przez nich piłkarze dostają rekordowe wypłaty ....rekordowe transfery....a oni szczerzą zęby do kamer i wszystko wtedy jest ok....a jak przychodzi się z tego rozliczyć to wypinają dupę i płaczą że jacy to oni biedni....nie wyobrażam sobie PL bez tych 6 klubów i jestem za MU, ale o wiele bardziej bolałoby mnie gdyby ta szóstka dostawała o wiele większe pieniądze i grała z resztą PL jak gdyby wszystko było ok....to niesprawiedliwe
21 kwi 2021 | 08:22
0
Popieram przedmówcę. Niestety, ale futbol jak każda dziedzina ewoluuje, to już nie te pieniądze co 20 lat temu. Dziś już nie można patrzeć na piłkę tylko przez pryzmat tradycji i osiągnięć, to są już firmy które trzeba zarządzać i utrzymywać. Jak w każdej firmie chodzi o generowanie zysków. Uważam, że SL czy też inna forma rozgrywek jest potrzebna żeby nieco ustabilizować sytuację ekonomiczną wielu klubów.
21 kwi 2021 | 08:40
0
co to za liga z której nie można spaść? liga w której kluby założyciele będą dostawać duuużo więcej hajsu za przegranie wszystkich meczy niż kluby z zewnątrz za wygranie wszystkich włącznie z finałem. to patologia sportu. w tym gównie będą puszczać reklamy w trakcie meczu żeby gwiazdki miały pensje po 50-100 mln. będą wciskać banery reklamowe przy każdym wyrzucie z autu, faulu albo rożnym tak jak jest w nfl. kluby nie będą się musiały starać bo kasa i tak się im będzie należała. chuuuj im wszystkim w duuuupe
21 kwi 2021 | 11:26
(Edytowany)
NBA, NHL, MLB - mówi ci to coś?
0
już nic, nie doczytałem do końca
21 kwi 2021 | 09:12
0
Dlatego należy zrobić reset i wrócić do sportu odcinając się od osób które przyszły do sportu robić biznesy...
Piłka nożna poradzi sobie bez pieniędzy. Ten sport nie zniknie.

Najbardziej duspka bolą biznesmenów.

I kłamstwem ejst że te kluby ponoszą straty. Perez pierdoli o stratach, a jakie on ma straty mając 600 mln ZYSKU?
21 kwi 2021 | 09:42
0
remont stadionu pochłonie wiele milionów
21 kwi 2021 | 09:19
0
Dostaniesz minusy ale nie przejmuj się tym.
21 kwi 2021 | 08:37
(Edytowany)
To ty tutaj jetes głupotą szastasz na prawo i lewo.... Bayern malym klubem nie jest, kasy z praw takich jakk angole też nie ma, stadion olbrzymi a jednak nie maja finansowych kłopotów.. Czemu ?
0
To ty tutaj głupotą szastasz na prawo i lewo.... Bayern malym klubem nie jest, kasy z praw takich jakk angole też nie ma, stadion olbrzymi a jednak nie maja finansowych kłopotów.. Czemu ?
21 kwi 2021 | 08:50
0
Nie maja zadnego przeciwnika w lidze niemieckiej wiec nie musza az takich pieniedzy miec jak angielskie kluby
21 kwi 2021 | 08:57
0
Juve aż do tego sezonu też nie mial i co ? 180na minusie są... a do tego mają Problem bo Ronaldo zwyczajnie zabił ich płynność finansową. Bayern takich inwestycji nie popełniał...

21 kwi 2021 | 09:00
(Edytowany)
Juventus zatrudnil takiego trenera ze beda musieli sie za swoj blad duzo odkuwac z takim skladem to ja mialbym wyzsze miejsce jak ten pseudo trener conte
0
Juventus zatrudnil takiego trenera ze beda musieli sie za swoj blad duzo odkuwac z takim skladem to ja mialbym wyzsze miejsce jak ten pseudo trener pirlo
21 kwi 2021 | 09:15
0
Trzeba było nie być debilami i nie pakować się w Cristiano który i tak nie poprawił ich sytuacji sportowej...

I Juve nie jest 180 mln na minusie. Mają 80 mln ZYSKU mniej niż rok temu. Wciąż mają mnustwo pieniędzy ale mają 180 mln mniej niż w zeszłym roku. A pierdolą o stratach. Jakie kurwa straty. Trzeba dostosować zarządzanie i wydatki "firmy" do mniejszych zysków a nie beczeć że ma się jakieś straty.
21 kwi 2021 | 09:01
0
A kto Ci powiedział że nie mają? Ich prezes sam przyznał ze szacowane straty za ten sezon miały być w okolicach 100mililnow, mamy koniec kwietnia, pozostaje 2 miesiące grania, BM już poza LM więc bonusów jak rok temu nie będzie a ich strata JUŻ jest na poziomie 100 (sam prezes to przyznał) jeśli ich problemy finansowe teraz są nie widoczne to się nie bój, za rok wyjdą.
21 kwi 2021 | 09:19
(Edytowany)
Stary... Bayern to latami budowal zespół który przynosił dochody bez megamarketingowych transferów, które rzekomo spłacały się samą sprzedażą koszulek 😅.
Nie jest fan Bayernu ale to oni pokazują JAK sie prowadzi taką firmę.
Juve kupowalo Ronaldo z pomoca Fiata a teraz kiszka. Barcelona aby zatrzymać Messiego też grubo podcieli sobie płynność finansową do tego mega transfery Coutinho i Griezmana majac mega długi.
To niegospodarność a nie covid zachwial gigantami piłki ale jak widac nie wszystkimi.
0
Stary... Bayern to latami budowal zespół który przynosił dochody bez megamarketingowych transferów, które rzekomo spłacały się samą sprzedażą koszulek 😅.
Nie jestem fanem Bayernu ale to oni pokazują JAK sie prowadzi taką firmę.
Juve kupowalo Ronaldo z pomoca Fiata a teraz kiszka. Barcelona aby zatrzymać Messiego też grubo podcieli sobie płynność finansową do tego mega transfery Coutinho i Griezmana majac mega długi.
To niegospodarność a nie covid zachwial gigantami piłki ale jak widac nie wszystkimi.
21 kwi 2021 | 09:24
0
Dlatego uwazam ze kluby z duzymi dlugami powinny miec zakaz gry w europejskich pucharach moze nauczyliby sie
21 kwi 2021 | 12:07
0
Nie strata, a ZYSK.
Oni nie stracili 100 mln tylko zarobili 100 mln mniej !!!!!!!!!!!!!!!!

Tracisz coś wtedy gdy byłeś w posiadaniu tej rzeczy. Nikt im nie zabrał tych pieniędzy. Nikt im nie kazał odpaść z LM przez co stracić szansę na BONUSY !!! Co więcej bonus to jest coś DODATKOWEGO. Mogą mieć ale nie muszą.
Mają mniejszy zysk nie dlatego, że ktoś im go zabrał. Mają mniejszy zysk BO CAŁY ŚWIAT MA MNIEJSZY ZYSK przez pandemię. Zyski idą z tego ile ludzie wydają, a ludzie teraz nie wydają bo nie mają co. Bo upadają firmy.

Takie problemy ma każdy klub sportowy bo sport to nie jest potrzeba pierwszego rzędu tylko 3 może 4. Trudno oczekiwać, że w takiej sytuacji zainteresowanie sportem nie będzie spadać. To jest oczywiste.
21 kwi 2021 | 10:32
(Edytowany)
Nie oszukujmy się Bayern nie musi się martwić o gre w Champions League bo nie ma ani jednego konkurencyjnego docelowego dla piłkarza klubu w Bundeslidze. W Premier League jest uprawiany kanibalizm bo drużyn topowych jest więcej niż liga ma miejsc w ChL. Walka między nimi o grę w Lidze Mistrzów to generowanie potężnych wydatków (przykład Totenhamu ktory ma dług ze jprd i przykład Arsenalu który z tego pościgu zrezygnował gdy potzrebował kasy na budowę stadionu czyli słynne 4 miejsca Wengera)
Ktoś kiedyś powiedział ( przypomnijcie kto i kiedy plz) chyba nawet Wenger że zdobycie mistrzostwa Anglii jest finansowo nieopłacslne bo generuje długofalowo koszta które przerastają totalnie korzysci z sięgniecia po ten tytuł
0
Nie żartujmy sobie panowie, wiadomo dlaczego Bayern nie ma długów. Bayern nie musi się martwić o gre w Champions League bo nie ma ani jednego konkurencyjnego docelowego dla piłkarza klubu w Bundeslidze. W Premier League jest uprawiany kanibalizm bo drużyn topowych jest więcej niż liga ma miejsc w ChL. Walka między nimi o grę w Lidze Mistrzów to generowanie potężnych wydatków (przykład Totenhamu ktory ma dług ze jprd i przykład Arsenalu który z tego pościgu zrezygnował gdy potzrebował kasy na budowę stadionu czyli słynne 4 miejsca Wengera)
Ktoś kiedyś powiedział ( przypomnijcie kto i kiedy plz) chyba nawet Wenger że zdobycie mistrzostwa Anglii jest finansowo nieopłacslne bo generuje długofalowo koszta które przerastają totalnie korzysci z sięgniecia po ten tytuł
21 kwi 2021 | 11:01
0
W jaki sposób Eibar zarabia na pandemii? Przekształcili sekcje kiedy biece w szwalnie maseczek? 😅 a tak zupełnie seriozna, jasne, że o wysokości kontraktów telewizyjnych decydują kluby największe to one przyciągają najwięcej uwagi i generują największe zyski. Ale nie zapominaj, że futbol to system naczyń połączonych. O sile wszystkich klubów z top 12 nie decydują ich wychowankowie, ale piłkarze ściągnięci z mniejszych klubóe. Prawa telewizyjne to nie tylko Real czy Barcelona, bo inaczej, to telewizja by negocjowała tylko z nimi i pokazywała tylko ich mecze, futbol to nie tylko biznes, ale też tradycja i wartości.
21 kwi 2021 | 11:49
0
Jebac sreal i varcelone 😂
21 kwi 2021 | 07:09
0
Chcieli zmienić futbol ? Trzeba było zaproponować bardziej sprawiedliwy, sportowy projekt, który przekonałby tez mniejszych!

Paru aroganckich mafioso uznało, ze ich kluby są nietykalne i tak ma już być zawsze.

Perez i Agnelli - reformatorzy, normalnie jak Czarzasty w młodej lewicy
21 kwi 2021 | 08:38
0
duży błąd zrobili wyskakując z tym nagle z konopii, nie wiem co im szkodziło prowadzić oficjalne rozmowy na ten temat, żeby przekonać kluby, kibiców, czy kogo tam trzeba, ludzie nie lubią zmian, zwłaszcza nagłych, o których nic nie wiedzą i można się było spodziewać protestów
21 kwi 2021 | 07:58
0
Tak szczerze na początku byłem mega przeciwny utworzeniu Super Ligi. Jednak im bardziej się zagłębiałem w ten temat, tym bardziej rozumiałem stanowisko 12 klubów. UEFA nie robiąc nic dla futbolu spija całą śmietankę i większość profitów, a to kluby przecież utrzymuja często setki pracowników, stadiony, szkolą młodzież itd. Jednak potem przychodzi mafia FIFA-UEFA i zbiera haracz. Kubom zostaje tyle ile tamci są łaskawie im zostawić do podziału o którym również decydują. Najgorsze w tym wszystkim, że nawet moja ukochana LM też się zmieni już niedługo i to na gorsze. Źle to kluby rozegrały. Jednak teraz zaczynam ich żałować. Mam nadzieję, że ten zryw nie pójdzie na marne. Jednak szczerze wątpię ponieważ kibice, dziennikarze, działacze poparli w tym sporze mafię jaką dla mnie jest FIFA-UEFA
21 kwi 2021 | 09:21
0
UEFA nie robi nic dla footballu?

Football to sport nie biznes. I football obejmuje wszystkie kluby nie tylko te najbogatsze i najlepsze.

Masz rację. UEFA nie robi nic aby zwiększać zyski tych najbogatszych i najlepszych.

Powiedz mi co takiego Perez chciał zrobić dla footballu? Dla footballu, a nie tylko dla tychh najbogatszych i najlepszych?
Bo football jest i w małym miasteczku hiszpańskim z drużyną Alcoyano albo Alcorcon który odgrywał Real w Pk. Co dla nich chciał zrobić Perez? Jak poprawił by ich aktualna sytuację?
21 kwi 2021 | 10:25
0
Football to obecnie przede wszystkim biznes
21 kwi 2021 | 08:00
0
Sorry ale jak ja widzę że kluby się po prostu „wycofały” a w ogóle pierwszy do wycofania się (z projektu który gwarantował ogromną kasę) był Manchester City to jestem przekonany że UEFA musiała uruchomić jakieś rezerwy na kilka łapoweczek pod stołem. Przypuszczam że są zagwarantowane większe pieniądze za udział w lidze mistrzów dla tych klubów
21 kwi 2021 | 08:20
0
to chyba brakuje ci informacji xd
za samo wejsce do superligi masz 400 MLN euro, to teraz masz czas by sprawdzic ile jest za wygranie LM
21 kwi 2021 | 08:46
0
to sprawdź jeszcze ile mają hajsu za grę w premier league dodaj kasę z lm, uwzględnij wkuurwienie kibiców i ryzyko, że ten projekt nie wypali
21 kwi 2021 | 12:12
(Edytowany)
Requital czyli potwierdzasz to co napisałem? Umiesz czytać ze zrozumieniem? Właśnie o to chodzi że UEFA musiała zagwarantować tym klubom większe pieniądze żeby się wycofały. Oczywiście nieoficjalnie. Coś jeszcze wytłumaczyć z mojego wywodu?
0
Requital umiesz czytać ze zrozumieniem? Właśnie o to chodzi że UEFA musiała zagwarantować tym klubom większe pieniądze żeby się wycofały. Oczywiście nieoficjalnie. Coś jeszcze wytłumaczyć z mojego wywodu?
21 kwi 2021 | 08:01
0
Była szansa przerwać monopol UEFY i FIFY, natomiast koncertowo to zjebali, stawiając warunek który moim zdaniem był gwoździem do trumny, czyli 15 klubów gra zawsze. Teraz zyska na tym UEFA i FIFA, a akceptacja publiczna da im szansę na jeszcze większą kradzież zysków. Mniejsze zło
21 kwi 2021 | 09:24
0
Chcieli przerwać monopol kolejnym monopolem? To przecież absurd.

Żeby przerwać monopol UEFA czy FIFA trzeba stworzyć konkurenymcyjna światowa federację, podlegające jej krajowe federację, międzynarodowe rozgrywki, krajowe rozgrywki, objąć tym większość klubów a nie tylko kilka wybranych czy losowanych....

Mialy się zmienić mordy przy korycie a nie football. Piłka nożna nie ma z tym nic wspólnego przecież.
21 kwi 2021 | 10:02
0
Chcieli zrobić po prostu piłkarskie NBA. Tam nikt jakoś nie protestuje, że żadna drużyna nie spada z ligi. Z tym, że by coś takiego wprowadzić w piłce i aby mogłoby to działać sprawnie potrzeba zdecydowanie więcej sensownych reform
21 kwi 2021 | 08:06
0
Kurde jacy ci piłkarze i kluby są biedne zarabiają tygodniowki takie co normalny człowiek na oczy robiąc przez kilka lat nie zarobi a oni chcą więcej bo niby tracą na koronowirusie ,co mają powiedzieć zwykli ludzie oni tracą wszystko nieraz.........
21 kwi 2021 | 07:05
0
Dobra kończyć już ta szopkę. To już i tak się nie uda.
21 kwi 2021 | 07:05
0
"Obecny system nie działa"
Nie napisano kto to pisał, ale:Perez, weź się pan nie kompromituj
21 kwi 2021 | 08:05
0
Oby za jakiś czas wrócili z ulepszonym projektem, w którym nie będzie świętych krów i jasne warunki kwalifikacji, bo nie oszukujmy się, potrzeba odebrać monopol na piłkę nożną tym pajacom i złodziejom z UEFY
21 kwi 2021 | 09:16
0
Piłkarze zarabiają za dużo, nie mówię tego bo mam ból dupy. Mówię ze świadomością że po prostu tak jest! Lekarz w Angli zarabia około 50k rocznie, strażak 40k, policjant 40k, w dupach się przewraca. Covid trochę zahamował to i kluby zaczyna nie stać na wypłaty dla piłkarzy, dlatego jest ten cyrk. Bayern pokazał klase, Rumenige pokazał klase mówiąc ze europejska piłka zamist tworzyć nowe sztuczne rozgrywki powinna zapobiegać taką praktyka! Piłka generują ogromne pieniądze, ale sami powiedzcie czy to juz nie jest przesada ze za angielskiego sredniaka trzeba zapłacić 60mln? Czy że trener zwolniony za słabe wyniki dostaje taka odprawe ze ustawia swoich nawet swoich wnuków?
21 kwi 2021 | 09:37
(Edytowany)
Poczytaj komentarze a zobaczysz ile tutaj ameb nie kuma z czego to wszystko wynika i kto doprowadzil do tak chorej sytuacji.
Dodatkowo uważają że zrobienie zamknietej ligi dla elity to swietna sprawa...
Tym ludziom nic nie świta. Widzą to co im pokazuje iluzjonista który inna ręką kradnie.
Ale w tym kraju ludziom nie przeszkadza że sąd ma mieć nad głową prokuratora generalnego który jest zwierzchnikiem i oskarżyciela i sądu... To wedlug nich jest prawdziwa demokracja bo teraz są przekrety to w takim systemie ich nie będzie... a wyroki prawe i sprawiedliwe 😀
0
Poczytaj komentarze a zobaczysz ile tutaj ameb nie kuma z czego to wszystko wynika i kto doprowadzil do tak chorej sytuacji.
Dodatkowo uważają że zrobienie zamknietej ligi dla elity to swietna sprawa...
Tym ludziom nic nie świta. Widzą to co im pokazuje iluzjonista który inna ręką kradnie.
Ale w tym kraju ludziom nie przeszkadza że sąd ma mieć nad głową prokuratora generalnego który jest zwierzchnikiem i oskarżyciela i sądu... To wedlug nich jest prawdziwa demokracja bo teraz są przekrety to w takim systemie ich nie będzie... a wyroki prawe i sprawiedliwe 😀
to czego oczekiwac w tak mniej istotnej sprawie...
21 kwi 2021 | 08:39
0
Najlepsze jest to jaka dezinformacja panuje wśród kibiców. To pokazuje jak ciężko robić takie rzeczy a co dopiero politykę lol. To był fajny pomysł (koniec uefa) ubrany w cyniczny garnitur (założyciele nie spadają itp).
21 kwi 2021 | 10:10
0
Nie żeby coś ale to co odwaliło te 8 klubów jest nazywane w dużym świecie brakiem profesjonalizmu , żartem i frajernią. O rozgrywkach Superligi nie mówiło się od tygodnia tylko od kilku lat. Nie po to przystąpili do stołu rozmawiali i się zgodzili na warunki żeby rezygnować po 48 godzinach. Myślę że w potocznym języku "obsrali majty". Nie wierzę że nie mieli zielonego pojęcia z czym to się może wiązać. Tak wielkie instytucje jak Manchester United, AC Milan i inni na bank musieli sobie zdawać sprawę z konsekwencji jakie niesie wzięcie udziału w Super Lidze. Co za dzbanem trzeba być żeby zmieniać zdanie w ciągu jednego dnia. Nie wiem czy jest prawdą to że UEFA posypały kasą pod stołem ale ani trochę bym się nie zdziwił. I teraz pytanie, jaki oni mają robić rozłam w footbolu ? Co robiło PSG jak wydawało 400mln petrodolarów za Neymara i Mbappe w jednym sezonie? gdzie wtedy byli obrońcy równości? gdzie finansowe fair play? UEFA to mafia która chce tylko zysku a gdy im ktoś zagrozi to ciągną za wszystkie sznurki i posuwają się do wszystkiego żeby utrzymać status quo i żeby nie stracić ani grosza. Z tego miejsca szacun dla Florka i Barcelony że się nie wycofali. Reszta to pieprzone sprzedawczyki z obsranymi gaciami.
21 kwi 2021 | 08:12
0
Całe to ogłoszenie projektu i natychmiastowe wycofanie się z niego śmierdzi. Podejżewam, że może to być poprostu polityczna zagrywka aby osłabić pozycję UEFA/FIFA przy negocjacjach odnośnie podziału wpływów.
21 kwi 2021 | 08:18
0
No i po co było to wszystko?
21 kwi 2021 | 09:38
0
A niech se grają el klasiko po 10 razy w sezonie, juve-real juve-barca ze 12 razy w sezonie, mecze rozgrywane w miami i pekiniw bo więcej zapłacą, nikt nie spadnie, nikt nie awansuje, fantastyczne rozgrywki do brandzlowania się
21 kwi 2021 | 08:37
0
Orzeczenie sądu HISZPAŃSKIEGO zapomniał dodać Perezik. No ale jak portki się palą to trzeba pisać historię pod stołem..
Perez przestań pieprzyć o solidarności jak chcesz zrobić zamkniętą ligę dla elit i to one tylko będą kasę przytulać. Czy Superliga da kasę na 5 ligę Polską? Szczerze wątpię bo wszystko pójdzie do kasy klubów... choć nie lubię UEFY to dzięki jej projektowi wsparcia amatorskich lig mój klub dostał stroje i piłki oraz kilka drobnych rzeczy. Perez kiedy przyślesz nasze piłki?!?
21 kwi 2021 | 08:47
0
Chcą zrobić miejsce w superlidze dla polskich klubów, po prostu
21 kwi 2021 | 09:33
(Edytowany)
BLA BLA BLA...POSMIERTNA WYPOWIEDZ O SUPERKIDZE...lol
0
BLA BLA BLA...POŚMIERTNA PAPLANINA O SUPERKIDZE...lol
21 kwi 2021 | 08:08
0
Z tym orzeczeniem sądu to jakaś kompletna kompromitacja i sprawa dla prokuratury:
1. W jakiej sprawie sąd wydał orzeczenie?
2. Jakim cudem rozstrzygnął sprawę w 1-2 dni?
3. Nie ma żadnego prawa precedensu, żeby inne sady wydawały podobne wyroki.

Tfu na pereza i agnrlliego, dwa ścierwa.
21 kwi 2021 | 09:34
0
No i jebać was jesteście dla kibiców, a nie kibice dla was żeby nie my moglibyście jedynie menela spod sklepu wziąć do gry i dać mu za to na browara, każdy podobny pomysł nie wypali, nam chodzi o to żeby każdy miał szansę i ten biedniejszy również a nie tylko ci najwięksi i najbogatsi, a tym bardziej city czy psg bez żadnej historii s kąd wy się kurwa wzięliście z tymi pomysłami, a jak nie pasuje to proszę do bayernu na szkolenie jak zarządzać klubem poprawnie
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach