Arsene Wenger wskazał swoich faworytów w Lidze Mistrzów. Wymienił dwie drużyny

Arsene Wenger wskazał swoich faworytów w Lidze Mistrzów. Wymienił dwie drużyny
CosminIftode / shutterstock.com
Autor: Daniel Makarewicz 3 sie 2020 | 07:52
Już w najbliższy piątek zostanie wznowiona rywalizacja w Lidze Mistrzów. Arsene Wenger wskazał swoich faworytów w tych rozgrywkach.
Na 7 i 8 sierpnia zaplanowano rewanżowe spotkania 1/8 finału Ligi Mistrzów. Potem rywalizacja przeniesie się do Lizbony, gdzie osiem najlepszych drużyn będzie walczyło o końcowy triumf.
Arsene Wenger w rozmowie z "Europe 1" wskazał swoich faworytów w Champions League. Były szkoleniowiec Arsenalu wymienił dwa zespoły. To ekipy, które jeszcze nigdy nie wygrały rozgrywek Ligi Mistrzów.
- Kiedy grasz mecz z Atalantą lub Atletico Madryt, wszystko może się zdarzyć. Ale dla mnie Manchester City i PSG to faworyci pod względem potencjału - ocenił.
Wenger jednocześnie podkreślił, że drużyna z Parc des Princes jest słabsza niż kilka sezonów temu.
- Jeśli chodzi o drużynę jako całość, to być może trzy, cztery lata temu byli bardziej kompletnym zespołem - zaznaczył.
- Konkurenci wtedy byli silniejsi. Myślę, że nastąpił ogólny spadek jakości na najwyższym poziomie. Drużyna PSG nadal znajduje się wśród dwóch, trzech najlepszych w Europie - dodał.
- Nie powinniśmy się doszukiwać, dlaczego PSG nie wygrało jeszcze Ligi Mistrzów. Nawet Real Madryt nie triumfował w tych rozgrywkach przez 10-15 lat, a potem wygrał trzy razy z rzędu - podsumował Wenger.
Źródło: Europe1
1260 PLN

Dwa Trzy bonusy na start, o łącznej wartości 1225 1260 PLN. Kod rejestracyjny: MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

3100 PLN

"Pakiet Pudziana" w wysokości 3000 PLN na start gry oraz "Siano wraca", czyli 100 PLN bez ryzyka

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

550 PLN

Tydzień bez ryzyka dla nowych graczy w Superbet. Cashback 500 PLN + 50 PLN na start

Dyskusja 36

4 sie 2020 | 03:43
0
Dziadek juz ma poczatki Alzheimera. To co pierdoli przy zmianie pampersa to nieistotne.
3 sie 2020 | 17:17
0
Nastepnemu slonko przygrzalo zaraz po Kowalu.PSG czy City mialyby wygrac lige mistrzow?Z czym do ludu?Wenger bujasz w oblokach.Zejdz na ziemie.
3 sie 2020 | 13:28
0
Nie mogę już słychać pierdolenia tych chłopców, że L1 to słaba liga, ogórkowa, etc. Czy wy "znafcy" się w ogóle znacie na futbolu? Kto jest mistrzem świata, kto? No Francja. A gdzie grali , w jakich klubach , zawodnicy którzy zasilają najlepsze kluby w Europie? No gdzie , powiedzcie " znafcy"??? Tak, grali lub grają własnie w tej ogórkowej Lique 1.
I na koniec baranki posłuchajcie , francuskie kluby mają jedne z najlepszych szkółek w Europie, PSG, Lyon, Marsylia czy St. Etienne to wylęgarnie talentów.
Dodam tylko że w reprezentacji Francji nie grają tylko stranieri, grają też gwiazdy którzy grają w tej słabej wg.was lidze, patrz Mbappe, Kimbembe, Dubois czy Areola ( wypożyczony )
Więc, jeśli kiedykolwiek znowu napiszecie o PSG czy L1 ze to ogórki , warto się zastanowić gdzie jest Belgia, Włochy, Anglia, Holandia, w rozgrywkach reprezentacyjnych.
a jeśli chodzi o porównania to czołowe kluby francuskie niczym nie ustępują 4-5 drużynom z każdej ligi przykład:
1. PSG ( wiadomo klasa sama w sobie ) można porównać Bayern, Barcelonę, RM, Juventus, Liverpool.
2. LYON to spokojnie poziom Interu, Napoli Atletico, Borussi D. czy
3. MArsylia to poziom Atalanty, RB Lipsk, Valencii czy innych
4. MONACO - Milan, Borussia M., Sevilla, etc.
Potem już się nikt nie liczy, reszta to zbieranina przypadków.
Wiadomo, Lique 1 , nie przeskoczy nigdy najsilniejszej ligi angielskiej, czy włoskiej ( uważam że pod kątem poziomu sportowego to 2 ga liga w europie ) , ale spokojnie L1 to poziom Bundesligi.
I na koniec PSG to jedna z najlepszych obecnie drużyn w Europie i mocno wierzę iż uda im się zdobyć tytuł.
3 sie 2020 | 12:00
0
Legia Warszawa , chyba ze Legia na drodze do tytulu spotka zespol z Baku.
3 sie 2020 | 11:50
0
To prawda :D Nie ma mocnych na PSG ;]
3 sie 2020 | 09:56
0
Widzę że cokolwiek by nie pisali o PSG jest na tej stronce wielki hejt na tę drużynę. Kibicuje PSG od lat 90 tych kiedy jeszcze tam grał mój ulubiony bramkarz Bernard Lama. Szczerze odkąd przyszedł Neymar i zaczęła się era szejków sam mam mieszane uczucia z tym co tam się dzieje. No nic szkoda może kiedyś to się zmieni. Staram się być czysto obiektywny i jeżeli chodzi aspekt sportowy jest to drużyna z wielkim potencjałem, niestety mentalnie jest ona trochę bez tożsamości i wygląda jak grupka najemników.
3 sie 2020 | 10:22
0
Fajnie chłopie, ja lubiłem Brazylijczyka Rai. To nie zmienia faktu, że Wengera poniosło. Kiedy ostatni raz PSG awansowało choć do półfinału LM? Wydaje mi się, że tam właśnie grają drużyny 1, 2, 3 i 4 w Europie, a tu dziad pieprzy, że PSG jest jedną z trzech najlepszych drużyn na świecie bo zdominowali Ligę francuską gdzie nie mają konkurencji bo ja rozkupuja.
3 sie 2020 | 17:24
0
to fakt brakuje im doświadczenia w pucharach no i chyba właśnie tożsamości i tradycji klubowej. Moim zdaniem taka gigantyczna kasa i sprowadzanie gwiazdek psuje klub, a PSG zawsze miało nosa do sprowadzania zajebistych talentów Weah, Ronaldinho
3 sie 2020 | 09:39
0
Wenger trafił w czuły punkt ćwierćmózgów z meczyków dla których bajern z drewniandowskim na czele jest faworytem bo wygrał gównolige ale odpadnie w 1/4 i wtedy napiszą że ligę mistrzów nie warta bo skorumpowana i wygra ten kto najwięcej zapłaci a nie wspaniały nieskazitelny bajern z drewniandowskim xD
3 sie 2020 | 10:18
0
Komentarz usunięty
3 sie 2020 | 09:36
0
No nareszcie - chyba zaczął chlać, bo na twarzy trochę bardziej piłkarski, A od recenzji, proroctw i czarnej magii to my mamy miszcza. Borek się nazywa.
3 sie 2020 | 09:29
0
Chyba trochę dziadka poniosło xD
3 sie 2020 | 09:27
0
PSG potencjał czysto piłkarski to wiadomo, że ma ale to banda opłacanych grubymi milionami imprezowiczów. W lidze nie muszą się wysilać, bo nawet w 10 i na kacu pojadą jakieś Nimes 5-0, a raz na jakiś czas przegrają z Lyonem czy z kimś ciut lepszym, ale to i tak nie zmienia ich 10+ przewagi punktowej. A w Lidze Mistrzów wychodzi to, że inne zespoły które w lidze co tydzień muszą się choć trochę pomęczyć ich wyrzucają. Jedyny wyjątek to jak ograli Barcę 4-0. Ale później, mimo że sędziowie byli przeciw nim to i tak stracić 6 goli to frajerska sztuka.
3 sie 2020 | 09:23
0
Gdzie Chelsi??
3 sie 2020 | 09:43
0
Na pewno wyżej niż Arsenal, który nie potrafi wygrać ogórkowej Ligi Europy
3 sie 2020 | 10:13
0
A przegrywa z słabym Arsenalem gówno prawda walka z United bedzie piekna
3 sie 2020 | 12:02
(Edytowany)
No popatrz a poprzednio Arsenal zremisował i przegrał z Chelsea. Jak to możliwe? Czyżby forma dnia decydowała o pojedynczych meczach? Podniecasz się zwycięstwem w kontrowersyjnych okolicznościach, jakby Arsenal co najmniej wygrał Ligę Mistrzów.
0
No popatrz a poprzednio Arsenal zremisował i przegrał z Chelsea. Jak to możliwe? Czyżby forma dnia decydowała o pojedynczych meczach? Podniecasz się zwycięstwem w kontrowersyjnych okolicznościach, jakby Arsenal co najmniej wygrał Ligę Mistrzów.

I nie do końca rozumiem jaka walka z United? Przecież Arsenal już odpadł z LE. Chyba, że masz dostęp do jakiejś alternatywnej rzeczywistości. Najbardziej prawdopodobne jest jednak, że trollujesz od jakiegoś czasu na meczykach, bo kolegów brak i musisz sobie to rekompensować głupotą.
3 sie 2020 | 14:19
0
Nie? Mam kolegów xD. O mistrzostwo z United będzie
3 sie 2020 | 09:07
0
imo psg lekko wygra lm, jednak neymar to klasa sama w sobie
3 sie 2020 | 08:48
0
Teraz juz beda pojedyncze mecze i to tam jest faworytem Atletico,oni sa mocni na jeden mecz
3 sie 2020 | 08:12
0
PSG to duży zespoł, ale wydaje mi się, że nie ma w swojej lidze zespołu, który obecnie dotrzymał by im kroku, choć liga francuska nie jest słaba, to mimo wszysko psg przerasta reszte zespołów i być może brakuję im wiekszej rywalizacji, która może przełożyła by się na LM.
3 sie 2020 | 08:33
0
Liga francuska wydaje się słabsza tylko i wyłącznie dlatego, bo od lat rządzi PSG. To dlatego teraz pytam się. Dlaczego włoska liga jest uznawana za mocniejszą, gdy od lat rządzi tylko Juventus? Lyon czy Marsylia to odpowiednik Atalanty czy Lazio.
3 sie 2020 | 09:14
0
Uważasz że seria A i liga francuska to ten sam poziom?
3 sie 2020 | 09:26
0
Nie. Dlatego podalem te a nie inne drużyny. A dzieci już minusy zaczęły wciskać . Hahahaha
3 sie 2020 | 12:34
0
Zgadzam się, tylko w Serie A oprócz wymienionych przez ciebie drużyn mamy jeszcze Inter, Rome, Napoli, Milan, a i Sassuolo mogłoby powalczyć z takim OL czy OM jak równy z równym. Ale mimo wszystko Serie A jest odrobinę przehypowane ze względu na przeszłość tej ligi kiedy momentami była najlepsza na świecie.
3 sie 2020 | 13:23
0
To teraz mi powiedz co wymienione przez ciebie drużyny osiągneły w pucharach w ostatnich 5-6 latach??Powiem ci nic!!Roma zaliczyła jeden półfinał ...tak samo jak choćby Monaco.Te drużyny które wymieniłeś to duże firmy i to robi reklamę lidze Włoskiej ,ale jak przeanalizujesz sytuację to dojdziesz do wniosku z Juventus nie ma wiele większej konkurencji u siebie niż PSG.A w ogóle to zabawnie będzie jeśli 7 drużyna ligi francuskiej ostatniego sezonu(fakt że wypaczonego) wyrzuci za LM hegemona ligi Włoskiej, a jest na to spora szansa.
3 sie 2020 | 15:05
0
Oczywiście, pisałem że liga włoska jest przehypowana ze względu na jej przeszłość ale chodziło mi o porównanie do ligi francuskiej, która w europejskich pucharach nie ma lepszych wyników od Serie A
3 sie 2020 | 13:27
0
Bo ludzie to barany ,to jest najprostsze wytłumaczenie.Jak sobie poczytasz wpisy to wyjdzie że tak.Bundesliga jest słaba bo tam się liczy tylko Bayern.Francuska jest słaba bo tam się liczy tylko PSG.Włoska nuda i słabizna bo ciągle wygrywa Juve.W Hiszpanii nie wiele lepiej bo tylko 2 ekipy Barcelona i Real ,reszta to grać w piłkę nie umie .Zdaniem 95% kibiców wychodzi na to że jedyną godną szacunku ligą w europie jest liga Angielska.Po prostu żaden debil nie może na to wpaść że to nie te ligi są tak słabe tylko ich hegemonii tak silni !!!.Dlatego że tak jest i faktycznie rozgrywki ligowe zaczynają być nudne ,powoli przychylam się do myśli o superlidze ,sądze że to by dało europejskiej piłce klubowej pozytywnego kopa.
3 sie 2020 | 08:09
0
Widzę lizanie rowa szejkom, czyżby Arsen szykował się na następcę Tuchela?
3 sie 2020 | 08:36
0
o to to
3 sie 2020 | 09:42
0
Lepiej lizać czysty rów szejka niż obsrany jakiegoś amerykańskiego żyda jebanego brudasa z obciętym napletem
3 sie 2020 | 11:23
0
Najlepiej to żadnego rowa nie lizać...
3 sie 2020 | 11:55
0
Jasne, że lepiej żadnego:p Ale durbo debil obnażył swoje prawdziwe oblicze haha. Nie dość, że debil to jeszcze tyłki lubi lizać:p Masakra co za zero:p
3 sie 2020 | 21:41
0
Tak idioto, nie wziąłeś pod uwagę jednej rzeczy. Nikt tym żydom rowa nie liże, każdy kibic United napluł by im prosto w ryj. Wiesz czemu? A z resztą, co ja będę gamoniowi tłumaczył.
3 sie 2020 | 13:41
0
Trzeba sprawdzić asortyment sklepu PSG. Jezeli sa długie kurtki z zacinajacym sie zamkiem to Wenger na 100% przejmuje tę drużynę.
3 sie 2020 | 21:40
0
Obowiązkowo bez kieszeni których Wenger będzie szukał ręką bez skutku, he he.
1260 PLN

Dwa Trzy bonusy na start, o łącznej wartości 1225 1260 PLN. Kod rejestracyjny: MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

3100 PLN

"Pakiet Pudziana" w wysokości 3000 PLN na start gry oraz "Siano wraca", czyli 100 PLN bez ryzyka

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

550 PLN

Tydzień bez ryzyka dla nowych graczy w Superbet. Cashback 500 PLN + 50 PLN na start