Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Atletico Madryt idzie na wojnę z FC Barceloną w sprawie transferu Antoine Griezmanna. Złożyli oficjalną skargę

Antoine Griezmann
Źródło zdjęcia: Jose Breton- Pics Action / shutterstock.com

Atletico Madryt złożyło do LaLiga i hiszpańskiego związku oficjalną skargę na FC Barcelonę w sprawie transferu Antoine Griezmanna. Klub ze stolicy Hiszpanii domaga się dodatkowych 80 milionów euro.

Katalończycy pozyskali napastnika za 120 milionów euro, czyli tyle ile miał wpisane w klauzuli odejścia obowiązującej od 1 lipca. Tymczasem przedstawiciele Atletico oświadczyli, że żądają za reprezentanta Francji 200 milionów euro, czyli takiej kwoty, jaka obowiązywała wcześniej w klauzuli.

Władze "Rojiblancos" twierdzą, że piłkarz z nowym klubem dogadał się już w maju, ale celowo zwlekano z ogłoszeniem transferu, by zaoszczędzić 80 mln euro. Wydali w tej sprawie nawet oficjalny komunikat.

Prezes Atletico, Enrique Cerezo, zapewniał, że klub ma w tej sprawie odpowiednie dowody. - Skoro klub wydaje takie oświadczenie, to dlatego, że istnieją dowody na to, że mamy rację. Musimy to jeszcze raz zbadać. Żądamy kwoty, którą uznamy za satysfakcjonującą - mówił.

Teraz Atletico podjęło dalsze kroki prawne, zgłaszając do LaLiga i hiszpańskiego związku skargę na FC Barcelonę. Działacze cały czas żądają za Griezmanna 200 milionów euro.

"Los Rojiblancos" chcieli jeszcze skierować sprawę do FIFA, ale światowa organizacja stwierdziła, że nie ma atrybutów prawnych, by rozstrzygać spór pomiędzy dwoma klubami podległymi tej samej federacji. Przesłuchanie specjalnej komisji LaLiga ma się odbyć w najbliższy czwartek.

Źródło: ESPN
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

53
20 lip 2019 | 09:41
(Edytowany)
Ja tu widzę brak logiki... Barcelona wypsztrykala się z kasy, a niby byli dogadani z Griezmannem, czyli dogadali się z nim po czym nie mieli na niego kasy? Kto tak robi? xd śmieszy mnie ta cała sytuacja, nawet jeśli się dogadali, to po 1 lipca była przecena, to go wzięli, mógł przebierać w innych ofertach, ale powiedzmy sobie szczerze kto normalny chce iść do PSG jak ta lajba zaraz utonie?
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja tu widzę brak logiki... Barcelona wypsztrykala się z kasy, a niby byli dogadani z Griezmannem, czyli dogadali się z nim po czym nie mieli na niego kasy? Kto tak robi? xd śmieszy mnie ta cała sytuacja, nawet jeśli się dogadali, to po 1 lipca była przecena, to go wzięli, mógł przebierać w innych ofertach, ale powiedzmy sobie szczerze kto normalny chce iść do PSG jak ta lajba zaraz utonie? Inna sprawa, że powinno się katalonskich frajerów doic z kasy za krewskie zachowanie
19 lip 2019 | 21:10
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Śmiać się czy płakać, sam nie wiem. Atletico w tym momencie opierdala taką szopkę że głowa mała.
19 lip 2019 | 20:09
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I bardzo dobrze ! To jest skurwysyństwo namawiać piłkarzy klubu przeciwnego jeszcze w trakcie trwającego sezonu. Zero szacunku dla tej kurwy z katalonii
19 lip 2019 | 19:37
-9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tyle Dla nich zrobił.....
A i tak bd robic mu pod górkę......
Czy już żaden klub nie szanuje swoich piłkarzy?
Smutne lecz prawdziwe....
19 lip 2019 | 19:02
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Populacja fanów Barcelony z roku na rok spada.
19 lip 2019 | 18:59
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O a ci dalej płaczą.
19 lip 2019 | 18:22
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
I prawidłowo, Uefalona nie może wiecznie grać wszystkim na nosie i pozostawać bezkarna.
19 lip 2019 | 17:57
(Edytowany)
Kurna. Na początku roku kupiłem samochód używany za 20 000.
Takie samochody prosto z fabryki chodzą po 100 000.
Czy powinienem się obawiać, że teraz przyjdzie do mnie poprzedni właściciel i będzie się domagał dopłaty?

A mówiąc poważniej, skoro transfer miał miejsce już w maju, dlaczego Atletico traktowało zawodnika jak swojego, brał udział w meczach i treningach, dostawał pensję i żądano kategorycznie jego obecności w klubie?
Trochę się chłopcy kompromitują.
-18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skoro transfer miał miejsce już w maju, dlaczego Atletico traktowało zawodnika jak swojego, brał udział w meczach i treningach, dostawał pensję i żądano kategorycznie jego obecności w klubie?

Trochę się chłopcy kompromitują. Chociaż po zespole, który jedyne mistrzostwo w swojej nowożytnej historii zdobył dzięki oszustwom sędziowskim, naprawdę nie powinniśmy spodziewać się więcej. Do dzisiaj nikt nie potrafi zgadnąć, dlaczego bramka Messiego w ostatniej kolejce została nieuznana.
19 lip 2019 | 18:02
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo o tym nie wiedzieli? Bo negocjował za plecami Atleti?
19 lip 2019 | 19:00
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pokaż dowód że Griezmann negocjował za plecami Atleti ?? A jak nie masz to nie szczekaj.
19 lip 2019 | 19:11
(Edytowany)
Proszę Cię bardzo, Barcelona ogłasza transfer 7 lipca, piłkarz mówi że odchodzi w marcu. Odchodzi do Barcy pomimo ważnego kontraktu. Czyli Barca dogadywała się najpierw z piłkarzem bez wpłacenia klauzuli bądź wysłania jakiejkolwiek oferty. W tym momencie Barcelona łamie prawo, klauzula wynosiła 200mln do 1 lipca, Barca dogadała się wcześniej znaczy że aktywowała klauzule albo Atletico akceptowało ofertę. Bzdura. To samo zrobili z Dembele. Oby im dowalili karę za te machlojki!
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Proszę Cię bardzo, Barcelona ogłasza transfer 7 lipca, piłkarz mówi że odchodzi w marcu. Odchodzi do Barcy pomimo ważnego kontraktu. Czyli Barca dogadywała się najpierw z piłkarzem bez wpłacenia klauzuli bądź wysłania jakiejkolwiek oferty. W tym momencie Barcelona łamie prawo, klauzula wynosiła 200mln do 1 lipca, Barca dogadała się wcześniej znaczy że aktywowała klauzule albo Atletico akceptowało ofertę. Tak nie było więc płacą 200mln, proste! Inny klub nie może negocjować kontraktu z piłkarzem jeżeli ten ma ważny kontrakt ze swoim klubem chyba że wpłaca klauzule bądź klub zaakceptuje ofertę, czego w nie rozumiecie? To samo zrobili z Dembele. Oby im dowalili karę za te machlojki! Albo Chinole zrobili to samo, 1 euro dla Barcy za Ter Stegena i 50mln dla niego, gość przestaje trenować i wymusza transfer za 1 euro...
20 lip 2019 | 17:44
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kretynem jesteś.
20 lip 2019 | 23:43
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wzajemnie
19 lip 2019 | 17:51
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Każda możliwość zrobienia krzywdy Barcelonie bądź realowi jest takie satysfakcjonujące
19 lip 2019 | 17:47
+20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeżeli Atletico posiada dowody w postaci np. wideo lub historię rozmów, gdzie ewidentnie widać, że Griezmann osiąga porozumienie z Barceloną, wówczas sprawa idzie do odpowiednich instytucji, jest wyrok i ewentualne sankcje wobec Barcelony. W przeciwnym razie, w sytuacji braku dowodów, jest słowo przeciwko słowu. W Europie istnieje takie pojęcie, jak "domniemanie niewinności", to sąd ma znaleźć dowody obciążające oskarżonego, a nie oskarżony ma udowadniać swoją niewinność. Trochę to tak wygląda, że Atletico nie może pogodzić się z utratą swojego najlepszego piłkarza i strzelca.
19 lip 2019 | 18:01
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W Europie zazwyczaj nie ma procesów inkwizycyjnych, o których mówisz.
Zadaniem znalezienia dowodów w postępowaniu cywilnym jest skarżący, czyli to Atletico ma przedstawiać dowody na swoje racje, a sąd jedynie je rozpatrywać.
19 lip 2019 | 17:44
(Edytowany)
"Chciałem kupić buty ale kosztowały 300zł, a w sierpniu ma być na nie promocja i mają kosztować 150zł to znaczy że w sierpniu powinienem zapłacić 300zł bo planowałem je kupić jeszcze zanim była promocja?
Nawet sprzedawcy miałem że je kupię ale w sierpniu...
Co teraz?!?"
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Chciałem kupić buty ale kosztowały 300zł, a w sierpniu ma być na nie promocja i mają kosztować 150zł to znaczy że w sierpniu powinienem zapłacić 300zł bo planowałem je kupić jeszcze zanim była promocja?
Nawet sprzedawcy mówiłem że je kupię ale w sierpniu...
Co teraz?!?"
19 lip 2019 | 18:11
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Buty nie wybierają sobie, kto je kupi, a zawodnik klub do którego pójdzie owszem, a w Twoim porównaniu powinieneś powiedzieć, że dogadałeś się z butami za plecami sprzedawcy, żeby te odrzucały propozycje innych potencjalnych kupujących.
19 lip 2019 | 18:30
(Edytowany)
A co on niewolnikiem był czy ocb
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A co on niewolnikiem był czy ocb
Kontrakt działa w dwie strony na siłę go przecież sprzedać nie mogli
19 lip 2019 | 18:40
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Załóżmy taką sytuację: Barca nie kontaktuje się z Griezmannem przed 1 lipca, nikt tego nie robi, a sam piłkarz mówi że chce odejść i jest otwarty na różne propozycje. W takiej sytuacji dajmy na to np PSG chcąc uprzedzić konkurencję nie czeka i przychodzi do Atletico z 200mln i zawodnik akceptuje ofertę PSG, a AM zgarnia 200 baniek. Jeśli faktycznie Bartomeu bądź ktokolwiek z FCB dogadał się z Francuzem, to on wiedząc że czeka na niego pewne miejsce na Camp Nou odrzuca inne oferty i nawet gdyby ktoś przyszedł z 200 mln przed 1 lipca to on i tak tam nie pójdzie, bo już jest dogadany z kim innym, a Atletico jest stratne.
19 lip 2019 | 18:47
(Edytowany)
Załóżmy taką sytuację: Barca nie kontaktuje się z Griezmannem przed 1 lipca, nikt tego nie robi, a sam piłkarz mówi że chce odejść i jest otwarty na różne propozycje. W takiej sytuacji dajmy na to np PSG chcąc uprzedzić konkurencję nie czeka i przychodzi do Atletico z 200mln i zawodnik akceptuje ofertę PSG, a AM zgarnia 200 baniek. Jeśli faktycznie Bartomeu bądź ktokolwiek z FCB dogadał się z Francuzem, to on wiedząc że czeka na niego pewne miejsce na Camp Nou odrzuca inne oferty i nawet gdyby ktoś przyszedł z 200 mln przed 1 lipca to on i tak tam nie pójdzie, bo już jest dogadany z kim innym, a Atletico jest stratne.
Jest tu dużo 'gdyby', ale fakt jest taki że nie wolno się z zawodnikiem bez zgody klub ugadywać i chodziło mi o przedstawienie jak hipotetycznie Atletico mogło na tym stracić.
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jest tu dużo 'gdyby', ale fakt jest taki że nie wolno się z zawodnikiem bez zgody klub ugadywać i chodziło mi o przedstawienie jak hipotetycznie Atletico mogło na tym stracić.
19 lip 2019 | 19:02
(Edytowany)
No Bale śmiało do sądu może iść jak bez jego zgody klub rozmawia z innymi i szuka ofert hmm
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No to Bale śmiało do sądu może iść jak bez jego zgody klub rozmawia z innymi i szuka ofert hmm
19 lip 2019 | 19:08
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko, że Bale i tak ma ostatnie decydujące słowo. Kiedy klub A wpłaca klauzulę do klubu B, to klub B nie ma nic do gadania.
19 lip 2019 | 19:10
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No tak podpisali kontrakt wolny świat bez przesady ;)
19 lip 2019 | 19:06
(Edytowany)
Bo jak inaczej ktokolwiek mógłby skorzystać z. Klauzuli w kontrakcie jeśli klub nie chciałby sprzedać to jakieś chore bo przecież to jest furtka tylko i wyłącznie dla piłkarza więc albo się nie wpisuje albo siedzi cicho skoro takie warunki ustalił bo inaczej to jest jak jest klauzulą ale nie masz prawa z nikim o tym gadać?;p
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo jak inaczej ktokolwiek mógłby skorzystać z. Klauzuli w kontrakcie jeśli klub nie chciałby sprzedać to jakieś chore bo przecież to jest furtka tylko i wyłącznie dla piłkarza więc albo się nie wpisuje albo siedzi cicho skoro takie warunki ustalił bo inaczej to jest jak jest klauzula ale nie masz prawa z nikim o tym gadać?;p
19 lip 2019 | 19:11
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
'więc albo się nie wpisuje albo siedzi cicho' Tak dla Twojej wiadomości - w hiszpańskiej lidze klauzule są obowiązkowe.
19 lip 2019 | 19:34
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No wlasnie, sa obowiazkowe i sa po to zeby zawodnik mogl sie wykupic bez zgody klubu.
Klauzula w swej definicji ma na celu omijanie klubu, wiec jak mozna aktywowac ja za zgoda klubu?
Cytujac pewna reklame to bylby NONSENS.
19 lip 2019 | 19:46
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz rację z tym, że po to jest klauzula, żeby ominąć klub. Jednak skoro Griezmann miał klauzulę do końca czerwca 200mln, a od 1 lipca 120, to jakikolwiek klub chcąc go zaklepać przed 1 lipca powinien przynieść 200mln i wtedy gadać z zawodnikiem, a skoro kupujący chciał zaoszczędzić to należało poczekać do tego 1 lipca.
Jeśli to prawda, że Griezmann był dogadany już wcześniej z Barcą, a Atletico nic o tym nie wiedziało to uważam, że słusznie domagają się jeszcze 80 mln. Jeśli to wymysły osób z obozu Atletico, to madrycki klub powinien wypłacić FCB tyle ile się sami domagali.
19 lip 2019 | 20:08
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Powiem tak, jesli jest jakis papier ktory podpisali, to niech Bartomeu idzie do banku po kase, jesli nie to na gebe to kazdy sie moze o wszystko ugadac. To ze przejdzie do barcy to chyba kazdy wiedzial od zeszlego roku, a pomijajac juz wszystko inne to po co byla ta akcja wogole z ta klauzula, chyba specjalnie to wymyslili zeby miec o co sie przyjebac teraz i robic gownoburze, moze taki byl ich plan od poczatku.
21 lip 2019 | 00:44
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
kretynizm kompletny. Kaluzula wykupu obowiązuje od 1 lipca i 1 lipca Barca wpłaciła hajsy. nie ma żadnej podstawy prawnej, żeby domagać się dodatkowych 80 milionów. jeżeli już to mogą domagać się ukarania Barcelony za wcześniejsze rozmowy, ale wtedy muszą to udowodnić. Ale tak serio, to jest martwe prawo i zupełnie zdupne. każdy klub rozmawia wcześniej z piłkarzem o czym świadczą popularne ostatnio buntu i fochy
21 lip 2019 | 00:35
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"dogadałeś się z butami, żeby te odrzucały propozycje innych" D ale jakich "innych" przecież nie wolno było rozmawiać z zawodnikiem wcześniej:D
21 lip 2019 | 05:20
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wolno było przed 1 lipca rozmawiać, ale trzeba było przynieść 200mln - jeśli faktycznie Barca się z nim dogadała to złamała przepis i należy się kara - jak można tego nie rozumieć.
Najbardziej znane przykłady 'buntów' z ostatnich lat to Coutinho czy Dembele - goście którzy ostatecznie poszli do FCB co też jest wymowne... większość piłkarzy tego nie robi
19 lip 2019 | 20:12
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Powiedziałeś sprzedawcy, ze kupisz buty, Barca nie powiedziała Atletico, ze kupi Griezmanna tylko dogadała się za plecami, ze będzie miał pewny skład, tyle i tyle zarabiał, ale niech poczeka, bo będzie tańszy i zaoszczędzone pieniądze pójdą dla niego na wypłatę, wiec Francuz po prostu wydymał swój klub na hajs razem z Barcelona
19 lip 2019 | 21:22
(Edytowany)
Wydymać to Grizmann mógł Atletico rok temu jak by poszedł za 100mln do Barcy i zostawił klub z zakazem transferowym, ale tego nie zrobił co było poniekąd wyrazem szacunku dla Atletico.
Pod koniec sezonu Grizmannem ogłosił wcześniej że chce odejść aby Atletico mogło poszukać kogoś na jego miejsce co było też kolejnym wyrazem szacunku.
Do końca sezonu grał dobrze, walczył i strzelał bramki dla Atletico.
Po sezonie Atletico ściągło Felixa i jeszcze przed ogłoszeniem transferu oddało numer Grizmanna czyli 7 Felixowi co było poniekąd brakiem szacunku dla Grizmanna.
Myślę że to raczej Grizmann zakomunikował Barcelonie że chciał by do nich dołączyć bo Barcelona go raczej nie przekonała zarobkami ponieważ będzie miał niższe niż w Atletico.
Zarzuty które wysuwa Atletico są dla mnie przerostem formy nad treścią bo myślę że jeśli Atletico się domaga pieniędzy za komunikowanie się Grizmanna z Barceloną jeszcze przrd otwarciem okna transferowego to połowa klubów w Europie powinna się burzyć za kontraktowanie się klubów z piłkarzami przrd okienkiem transferowym.
Ogólnie Atletico mogło by sobie dać siana zważywszy że Barcelona poszła im kiedyś na rękę przy transferze Davida Villi za 2mln.
To że Barca poczeka na "promocję" do 1 lipca jest chyba oczywiste...każdy klub by tak zrobił.
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wydymać to Grizmann mógł Atletico rok temu jak by poszedł za 100mln do Barcy i zostawił klub z zakazem transferowym, ale tego nie zrobił co było poniekąd wyrazem szacunku dla Atletico.
Pod koniec sezonu Grizmannem ogłosił wcześniej że chce odejść aby Atletico mogło poszukać kogoś na jego miejsce co było też kolejnym wyrazem szacunku, a Atletico zarobili 120mln czyli więcej niż mogło rok temu.
Do końca sezonu grał dobrze, walczył i strzelał bramki dla Atletico.
Po sezonie Atletico ściągło Felixa i jeszcze przed ogłoszeniem transferu Grizmanna oddało jego numer czyli 7 Felixowi co było poniekąd brakiem szacunku dla Grizmanna.
Myślę że to raczej Grizmann zakomunikował Barcelonie że chciał by do nich dołączyć po sezonie bo Barcelona go raczej nie przekonała zarobkami ponieważ będzie miał niższe niż w Atletico.
Zarzuty które wysuwa Atletico są dla mnie przerostem formy nad treścią bo myślę że jeśli Atletico się domaga pieniędzy za komunikowanie się Grizmanna z Barceloną jeszcze przrd otwarciem okna transferowego to połowa klubów w Europie powinna się burzyć za kontraktowanie się klubów z piłkarzami przrd okienkiem transferowym.
Ogólnie Atletico mogło by sobie dać siana zważywszy że Barcelona poszła im kiedyś na rękę przy transferze Davida Villi za 2mln.
To że Barca poczeka na "promocję" do 1 lipca jest chyba oczywiste...każdy klub by tak zrobił.
19 lip 2019 | 17:26
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciekawe jakie dowody ma Atletico? Kopię albo odpis umowy na linii Barcelona-Griezman z wyraźną data 30 Maj? Oczywiście z poświadczeniem od notariusza i grafologa, ze podpis należy do Griezmana i nie został podrobiony.

:D
19 lip 2019 | 17:19
(Edytowany)
Przecież to logiczne że kontaktowali się z nim dużo wcześniej jak każdy inny klub przed sprowadzeniem zawodnika alwnikt pary z gęby nie puści i na tym się skończą żądania Atletico
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przecież to logiczne że kontaktowali się z nim dużo wcześniej jak każdy inny klub przed sprowadzeniem zawodnika alwnikt pary z gęby nie puści i na tym się skończą żądania Atletico.
W sumie to jest śmieszna sprawa bo Barcelona kontaktowała się z tym zawodnikiem rok temu to może zamiast tych 120 powinni dać 100 bo wtedy tyle wynosiła klauzula xd
19 lip 2019 | 16:56
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli mają jakiekolwiek dowody to czemu nie żądają zadośćuczynienie, tylko te 80 baniek, dziwna ta sytuacja.
19 lip 2019 | 16:52
+50
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdybym wiedział, że samochód będzie miesiąc później kosztował o 5 tys mniej, to zaczekałbym z kupnem, mimo tego, że byłem go oglądać w salonie i dogadywałem się z dealerem. i Co? musiałbym kupić po starej (wyższej) cenie, bo w momencie decyzji, że kupię była ona wyższa? No śmiech. Tak jak te żądania Atletico.
19 lip 2019 | 16:54
-33
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale co Ty porównujesz? Jeśli są przyjęte jakieś zasady to w obowiązku każdego klubu jest to, aby się ich trzymać. A Twoje porównanie jest kompletnie nie trafione
19 lip 2019 | 17:03
(Edytowany)
Też trudno nie przyznać Ci racji, zasady to zasady i trzeba się ich trzymać - pełna zgoda. Zaś moje porównanie miało być proste i zobrazowac sytuację. Wiadomo, że w takich kontraktach zapisuje się masę szczególowych informacji i zmiennych i kupowanie piłkarza za ponad sto baniek to nie kupno auta w salonie, ale i tak uważam, że żadania Atletico są bezpodstawne. Klauzula zmniejszała się po jakimś okresie - Barca ją zapłaciła po tym okresie i wszystko w temacie. Rozumiem, że głowny argument Atleti to, że kontakty były wcześniej i na podstawie tego, że oni CHCIELI go kupic już wtedy, kiedy klauzula obowiązywała jeszcze na 200 mln chą odzyskać te 80 baniek. Trochę śmiesznie, co nie?
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Też trudno nie przyznać Ci racji, zasady to zasady i trzeba się ich trzymać - pełna zgoda. Zaś moje porównanie miało być proste i zobrazowac sytuację. Wiadomo, że w takich kontraktach zapisuje się masę szczególowych informacji i zmiennych i kupowanie piłkarza za ponad sto baniek to nie kupno auta w salonie, ale i tak uważam, że żadania Atletico są bezpodstawne. Klauzula zmniejszała się po jakimś okresie - Barca ją zapłaciła po tym okresie i wszystko w temacie. Rozumiem, że głowny argument Atleti to, że kontakty były wcześniej i na podstawie tego, że oni CHCIELI go kupić już wtedy, kiedy klauzula obowiązywała jeszcze na 200 mln chcą odzyskać te 80 baniek. Trochę śmiesznie, co nie?
19 lip 2019 | 21:01
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeżeli kontrakt zawodnika jest do wglądu publicznego, czyli każdy może sobie przeczytać jego szczegóły, że po 1 lipca jego cena spada o te 80mln, to tutaj masz rację. Atlethico wciąż może pozwać Barce o kontakt z ich zawodnikiem przed oknem transferowym, co w piłce jest nielegalne, ale nie może się ubiegać o te 80mln.
Ale jeżeli kontrakt jest prywatny, praktycznie nikt nie ma do niego wglądu, i publiczne jest tylko do kiedy zawodnik ma ważny kontrakt oraz ile obecnie wynosi jego klauzula i Kurwalona miesiąc wcześniej przez telefon od Griezmanna się dowiedziała, że zaraz chłopak stanieje jak schaby w Biedronce, to jest to jak najbardziej nielegalne, niepoprawne i nie-jakieś-tam-jeszcze. W tym przypadku w skrócie: Barca to kurwy, bo regularnie gadają za plecami klubów, myśląc, że jeżeli to oni to im można, Griezmann nie lepszy i Atlethico należy się te 80mln + dodatkowa, surowa kara dla tych skurwysynów z Katalonii.
19 lip 2019 | 21:04
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szczerze to nie wiem w jakim stopniu kontrakty zawodników są udostępnione, więc nie wypowiadam się ostatecznie, ale uważam, że wszystkie gwiazdeczki w kontraktach itd są prywatne. Jaki sens wtedy miałyby zakupy, jeżeli każdy by wiedział, że za tydzień oszczędzą aż 80 mln!
19 lip 2019 | 17:05
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Żeby jego porównanie miało zupełne odniesienie do sytuacji z Griezmannem to w salonie musiałby się dogadać w sprawie kupna z samochodem.
19 lip 2019 | 18:04
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tylko, że samochód -w przeciwieństwie do piłkarza - nie ma własnej woli, a Barca dogadała się wcześniej z Antkiem, a nie z Atletico, czyli tak jakbyś się ugadał z samochodem, a dealer nic o tym nie wiedział. W takiej sytuacji mógłby ktoś chcieć kupić to auto jeszcze po wyższej cenie, ale że Ty już się ugadałeś z samochodem i on nie da się kupić komu innemu, bo jest już dogadany z Tobą i takiej sytuacji doszło do wałka na którym dealer traci.
19 lip 2019 | 16:45
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja nie rozumie jednego, masz problem = idziesz do sądu. Co komu po jakimś tam związku... Idziesz do sądu, przedstawiasz dowody i sprawa rozwiązana. Jak dowody są nie wystarczające to jest sprawa i sąd ją wyjaśnia - po co kombinować i kręcić.... Jeśli mają rację Barcelona zostanie zmuszona do zapłaty przez sąd i tyle..
19 lip 2019 | 17:05
(Edytowany)
Jeżeli faktycznie mają coś to pewnie dogadają się z Barcą na jakąś ugodę i bo w sądzie to nigdy nie wiadomo albo jedna strona będzie musiała bulić 80 albo druga nie dostanie nic więc jeżeli prawnicy Barcy dojdą do wniosku że jest realne ryzyko że zapadnie taki wyrok to się zasugerują dogadanie się. Atletico to też nie jest jakiś cyrk i nie dało takiego komunikatu bez konsultacji tego z ich prawnikami widocznie Ci stwierdzili że mają dość dobre dowody by wywrzeć presję na Barcelonie by Ci im trochę dopłacili w takich sprawach rzadko chodzi o to by sprawa trafiła i rozstrzygnęła się w sądzie to nie jest coś nowego w świecie prawniczym.
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeżeli faktycznie mają coś to pewnie dogadają się z Barcą na jakąś ugodę bo w sądzie to nigdy nie wiadomo albo jedna strona będzie musiała bulić 80 albo druga nie dostanie nic więc jeżeli prawnicy Barcy dojdą do wniosku że jest realne ryzyko że zapadnie taki wyrok to zasugerują dogadanie się, Atletico to też nie jest jakiś cyrk i nie dało takiego komunikatu bez konsultacji tego z ich prawnikami widocznie Ci stwierdzili że mają dość dobre dowody by wywrzeć presję na Barcelonie by Ci im trochę dopłacili w takich sprawach rzadko chodzi o to by sprawa trafiła i rozstrzygnęła się w sądzie to nie jest coś nowego w świecie prawniczym.
19 lip 2019 | 17:55
(Edytowany)
W sądzie istnieje coś takiego jak mediator i można też się dogadać.... Atletico właśnie robi cyrk, nie wiem co to ma na celu. Jak dla mnie sprawa jest prosta - idziesz do sądu i czekasz na wyrok jak masz twarde dowody, po chuj robić medialne cyrki jak jesteś pewien wygranej?!? Robienie medialnej burzy zamiast wyjaśnienie w sądzie bądź przez mediatora to jest coś nowego w świecie prawa.
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W sądzie istnieje coś takiego jak mediator i można też się dogadać.... nie wiem czemu ludzie jak słyszą w Polsce słowo SĄD to od razu myślą że ktoś pójdzie do więzienia, albo że ktoś będzie poszkodowany.. Skąd takie dziwne myślenie u nas??
Atletico właśnie robi cyrk, nie wiem co to ma na celu. Jak dla mnie sprawa jest prosta - idziesz do sądu i czekasz na wyrok jak masz twarde dowody, po chuj robić medialne cyrki jak jesteś pewien wygranej?!? Robienie medialnej burzy zamiast wyjaśnienie w sądzie bądź przez mediatora to jest coś nowego w świecie prawa.
19 lip 2019 | 16:41
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szczerze to się nie dziwię takim obrotem spraw, ponieważ od kiedy jest Bartomeu jest w Barcelonie to wszystko co powinno być prostą transakcją bądź postępowaniem jest robione jak najgorzej(transfery przepłacone, rozmowy z zawodnikami bez wiedzy klubu, wystawianie graczy w trakcie meczu którzy są zawieszeni, życie na kredyt, kominy płacowe i niekiedy kwota odstępnego śmiesznie niska jak Neymara bądź Umtitiego, wybór trenerów i budowanie drużyny od ofensywy a nie defensywy co powoduje brakami na lewej obronie oraz przepych w ataku). Naprawdę czekam tylko, aż kiedyś się powinie tak noga Bartomeu i zostanie wyrzucony z klubu bo ktoś taki jak widać nie ma wystarczającej wiedzy na temat zarządzania klubem a taka polityka może odbijać się czkawką w przyszłości.
19 lip 2019 | 16:38
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wiecie jak było? Atleti wie iż Barca miała go wcześniej jednak żadnego dowodu nie mają dlatego podkręcaja ten temat aby jak najwięcej z tego wydusic.
19 lip 2019 | 16:36
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Barca w miarę otwarcie mówiła ze dogadała się z Griezmannem od jakiegoś czasu, jeżeli cokolwiek jest na papierze albo w formie elektronicznej, a nie wierze ze coś się nie znajdzie, to mam nadzieje ze dowala Barcelonie karę i odstrasza wszystkich innych od takich zagrywek.
19 lip 2019 | 16:35
(Edytowany)
Mamy dowody, ale musimy jeszcze raz je zbadać... Niby śmieszne ale z drugiej strony może po prostu nie chce wyjść na idiotę, jeśli jednak okaże się że ma dowody że Barcelona dogadała się dużo wcześniej z Francuzem to albo faktycznie będzie kosztować 200 baniek, albo Barcelona w przyszłym roku obejdzie się bez transferów.
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mamy dowody, ale musimy jeszcze raz je zbadać... Niby śmieszne, ale z drugiej strony może po prostu nie chce wyjść na idiotę, jeśli jednak okaże się że ma dowody że Barcelona dogadała się dużo wcześniej z Francuzem, to albo faktycznie będzie kosztować 200 baniek, albo Barcelona w przyszłym roku obejdzie się bez transferów.
19 lip 2019 | 16:50
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To po co brali 120 skoro miało być 200? Felixa trzeba było opłacić a później się zrobi gównoburze.
20 lip 2019 | 23:47
(Edytowany)
True story bro...
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
True story bro...

Ps.
Gdyby Barca miała dostać jakiś zakaz to połowa klubów w Europie też powinna.
Barca była do gadana z Grizmannem rok temu ale wiem co się stało...Grizmann postanowił że nie zostawi Atletico z zakazem transferowym i zostanie (widocznie na rok).
Następnie pod koniec sezonu ogłosił wcześniej że odchodzi i było oczywiste gdzie, a Barca tak naprawdę nie musiała nic dogadywać bo warunki transferu są identyczne jak były dogadane z Grizmannem rok temu z tą różnicą na korzyść Atletico że zarobili 120mln,a nie 100mln jak to było by rok temu.
Po ogłoszeniu przez Grizmanna że odchodzi było wiadome że Barca poczeka na promocję do lipca i każdy inny klub by tak zrobił .
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Tabela ligowa - LaLiga

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Liga Mistrzów
+14
1
1
2
3
2
Liga Mistrzów
+16
1
1
2
3
3
Liga Mistrzów
+9
1
1
1
3
4
Liga Mistrzów
+13
1
1
1
3
5
Liga Europejska
-4
1
1
1
3
6
Liga Europejska kwalifikacje
-4
1
1
1
3
7
-2
1
1
1
3
8
+5
1
1
1
3
9
1
0
0
1
10
+10
1
0
0
1
11
+5
1
0
0
1
12
+7
1
0
0
1
13
+1
1
0
-1
0
14
-8
1
0
-1
0
15
-12
1
0
-1
0
16
-8
1
0
-1
0
17
-7
1
0
-1
0
18
Spadek
-7
1
0
-1
0
19
Spadek
-15
1
0
-2
0
20
Spadek
-13
1
0
-2
0
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
31 kolejka
32 kolejka
33 kolejka
34 kolejka
35 kolejka
36 kolejka
37 kolejka
38 kolejka
2{{gameweek}} kolejka

Terminarz - LaLiga

Strzelcy {{title}} - LaLiga

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
1 (0)
2
1 (0)
3
1 (0)
4
1 (0)
5
1 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Brak ryzyka na start. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "SPRAWDŹ".

Kod rejestracyjny: MEGABONUS. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

Kod rejestracyjny: MEGABONUSPZB. Szczegóły po kliknięciu w przycisk "Sprawdź".

×
Włącz powiadomienia przeglądarkowe i otrzymuj od nas najważniejsze wiadomości sportowe! Kliknij w poniższą instrukcję i dowiedz się, jak to zrobić.