Bartosz Białek z golem w Bundeslidze! Potrzebował zaledwie pięciu minut [WIDEO]

Bartosz Białek z golem w Bundeslidze! Potrzebował zaledwie pięciu minut [WIDEO]
screen
Autor: Daniel Makarewicz 19 sty 2021 | 22:05
Bartosz Białek z trafieniem w Bundeslidze. Polski napastnik wpisał się na listę strzelców w meczu z Mainz. Jego drużyna wygrała na boisku rywala 2:0.
Białek zbiera pierwsze doświadczenia na niemieckich boiskach. Do dziś na swoim koncie miał na koncie 7 występów. W ciągu 126 minut zdobył jednego gola.
W meczu z Mainz zdołał poprawić ten dorobek. Spotkanie rozpoczął na ławce rezerwowych, szansę na pokazanie umiejętności dostał po przerwie. W 60. minucie zastąpił Brekalo.
Polak potrzebował zaledwie pięciu minut, by dać o sobie znać. Białek dostał podanie w polu karnym i uderzył z pierwszej piłki. Futbolówka minęła interweniującego golkipera i wpadła do siatki.
"Wilki" ostatecznie wygrały na boisku rywali 0:2. W 79. minucie gola zdobył Weghorst i trzy punkty pojechały do Wolfsburga.
0 - 2
Data
19 sty 2021 | 20:30 (zakończony)
Rozgrywki

Statystyki Meczu

FSV Mainz 05
VfL Wolfsburg
38%
Posiadanie piłki
62%
8
Strzały
8
0
Strzały celne
2
8
Strzały niecelne
6
0
Strzały zablokowane
0
115
Ataki
112
36
Groźne ataki
38
1
Kartki
2
17
Faule
15
18
Rzuty wolne
21
2
Rzuty rożne
5
4
Spalone
3

Składy meczowe

ustawienie: 3-5-2
śr. waga: 82 kg
śr. wzrost: 185.6 cm
śr. wiek: 27.1 lat
27
R. Zentner
16
S. Bell
19
M. Niakhate
42
A. Hack
8
L. Öztunali
5
J. Boëtius
6
D. Latza
35
L. Barreiro
23
P. Mwene
21
K. Onisiwo
29
J. Burkardt
9
W. Weghorst
7
J. Brekalo
17
M. Philipp
8
R. Steffen
24
X. Schlager
27
M. Arnold
6
Paulo Otávio
25
J. Brooks
4
M. Lacroix
19
R. Baku
1
K. Casteels
ustawienie: 4-2-3-1
śr. waga: 77 kg
śr. wzrost: 183.8 cm
śr. wiek: 26.1 lat
Źródło: własne

Tabela ligowa - Bundesliga

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

1084 PLN

TYLKO DO 16.03! Z promokodem MECZYKI cashback 500 1000 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Dyskusja 63

19 sty 2021 | 22:17
0
19-latek, no wreszcie można mówić o prawdziwym "młodym talencie"
0
W końcu małolat z Polski coś strzela gole poza Lewym w tej Bundeslidze.
19 sty 2021 | 22:09
0
Krzysiek pożegnaj się z euro !! I naucz się karne strzelać !!
Białek 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
19 sty 2021 | 22:14
0
No rośnie nie lada rywal w ataku dla Milika i Piątka.
19 sty 2021 | 22:14
0
do kadry zamiast piątka
19 sty 2021 | 22:08
0
Gość naprawdę może być wielki. Już drugi gol w Bundeslidze brawo!
19 sty 2021 | 22:19
0
Już jest wielki ma ponad 190cm wzrostu...
20 sty 2021 | 06:14
0
Na razie jest wysoki ale może być WIELKI😉
19 sty 2021 | 22:49
0
w szoku jestem, 19 latek z Polski w Wolfsburgu i strzela gola, do tego Wolfsburg ma szanse na top 4, a jakby tak grali w lidze mistrzów i Białek okazał sie choc namiastką Lewego ? ja tu widze potęcjał, tym bardziej ze ta brameczka była ładna.
19 sty 2021 | 22:58
0
potencjał
19 sty 2021 | 23:10
0
Racja Bożenko.
19 sty 2021 | 23:01
0
Białek mi przypomina Lewego kapkę. Oczywiście nadal nie osiągnął nawet 1% tego co Lewandowski i lepiej dmuchać na zimne, ale ma łatwość w wykorzystywaniu tych sytuacji. Wie jak się ustawić i wie jak strzelić. Szczerze mam nadzieję, że będzie się rozwijał, może wtedy nie będziemy musieli czekać na następce Lewego następne 1000 lat.
19 sty 2021 | 23:55
0
Już tak o Piątku wszyscy mówili i jak to się skończyło dobrze wiemy. Milik gdyby nie konflikt z De Laurentisem to w Serie A z 15 goli w sezonie by wykręcił co nie jest złym wynikiem. Jak Białek osiągnie tyle co on to już będzie dobrze.
19 sty 2021 | 22:09
0
Dzień Polaków dzisiaj oprócz piątka
19 sty 2021 | 22:15
0
Bo dzisiaj jest wtorek🤣😉
19 sty 2021 | 22:31
0
No tak XDDD
19 sty 2021 | 22:28
0
Bardzo ważny gol dla tego młodego zawodnika. Rozkręca się. Powoli można zacząć gadać, że rośnie konkurencją dla Piątka i Milika w reprezentacji.
19 sty 2021 | 22:30
0
Chłopak widać, że przyzwyczaił się do nowego środowiska, zbiera coraz więcej minut, wszyscy w klubie go chwalą, Weghorst po sezonie ma pozwolenie na odejście po sezonie, więc będzie tylko lepiej!
19 sty 2021 | 22:46
(Edytowany)
Nie Milik, nie Piatek (oni już swój sufit osiągnęli) ale to Białek w przyszłości będzie naszym "drugim Lewandowskim".

Ciężko mi to wytłumaczyc, ale on ma "to coś". Tak łatwość zdobywania bramek i te bramki po prostu pewne. Jak widzisz że ma dogodną okazję to już przed strzałem wiesz, ze on tę bramkę strzeli. Podobnie ma własnie Lewy.

Piątek na przykład potrafi głównie tylko dostawić nogę. Milik zdobywa bramki, ale to są tak zwane "farfocle" strzał wcale nie był soczysty i piłka dobrze trafiona, a jednak bramka wpadła. To tez są ważne cechy dla napastników, np. Salah tez ma ten styl, ze odbije mu sie piłka od kolana i padnie bramka, więć to nie jest wada, ale to jest tak jakby inny typ napastnika.

Możecie robić screeny i wyciągniecie za 5 lat ;)
0
Nie Milik, nie Piatek (oni już swój sufit osiągnęli) ale to Białek w przyszłości będzie naszym "drugim Lewandowskim".

Ciężko mi to wytłumaczyc, ale on ma "to coś". Taką łatwość zdobywania bramek i te bramki po prostu pewne. Jak widzisz że ma dogodną okazję to już przed strzałem wiesz, ze on tę bramkę strzeli. Podobnie ma własnie Lewy.

Piątek na przykład potrafi głównie tylko dostawić nogę. Milik zdobywa bramki, ale to są tak zwane "farfocle" strzał wcale nie był soczysty i piłka dobrze trafiona, a jednak bramka wpadła. To tez są ważne cechy dla napastników, świadczą, ze potrafią się swietnie ustawić, przepchnac z obrońcą i oddać groźny strzał nawet ze słabej pozycji np. Salah tez ma ten styl, ze odbije mu sie piłka od kolana i padnie bramka, więć to nie jest wada, ale to jest tak jakby inny typ napastnika.

Możecie robić screeny i wyciągniecie za 5 lat ;)
19 sty 2021 | 22:56
(Edytowany)
Białek ma potencjał, ale z tym stwierdzeniem że Milik strzela farfocle to dowaliłeś do pieca.Milik w swojej karierze strzela bardzo dużo ładnych bramek głównie z daleka Lewą nogą(kilka w reprezentacji), jakaś pół przewrotka czy wolej.Niestety kontuzje go niezczą...
0
Białek ma potencjał, ale z tym stwierdzeniem że Milik strzela farfocle to dowaliłeś do pieca.Milik w swojej karierze strzela bardzo dużo ładnych bramek głównie z daleka lewą nogą(kilka w reprezentacji), jakaś pół przewrotka czy wolej.Niestety kontuzje go niezczą...
20 sty 2021 | 16:33
0
Nie nie, nie mówię, ze nie strzela ładnych bramek, ale ta ładna bramka paradoksalnie teza może być pewnego rodzaju farfoclem. Piatek np. czesto oddaje strzał taką piętką w polu karnym, że najpierw ją przepuszcza a potem strzela druga noga zza siebie (nie umiem okreslić czy to ma jakas swoją piłkarska nazwę, mam nadzieje, ze wiesz o co chodzi). Na zywo wygląda super, ale po zblizeniu kamery widać, zę ta piłka odbiła mu sie niekoniecznie od pietki tylko od łydki, po drodze jeszcze zrykoszetowała lekko od nogi obrońcy i tak padł gol.

Milik podobnie, ma okazję, strzela nawet z daleka i może wpadnie a może nie. I tak trzeba grać, to jest rola napastnika, żeby oddawać strzały, a jak nie damy szansy bramkarzowi, żeby się pomylił, to się nie pomyli. I raz wpadnie cudowna brameczka, raz poleci 15 metrów nad bramką a raz odbie sie od ręki bramkarza, od słupka, potem jeszcze od obrońcy i się do bramki wturla.

Natomiast w grze Lewego i w tych krótkich skrótach z gry Białka widac, ze oni od poczatku swojej akcji robią wszystko "zgodnie z planem". przyjecie takie jak chcieli, potem zastawimy ciałem obrońcę, żeby nie odebrał piłki, zrobimy zwód w prawo i pójdziemy w lewo i oddamy mocny strzał dokładnie tam gdzie celowaliśmy, w miejsce w którym trudno będzie bramkarzowi interweniować.

czasem lepszy jest styl Piatka i Milika a czasem Lewego i Białka. W bundeslidze o wiele lepszy jest styl tych drugich, co widać po sukcesach Lewego i po tym, ze białek gra mało a gole i sytuacje łatwo mu przychodzą. Natomiast gra na lekki "chaos" i wykorzystywanie tego co da los, sie w NIemczech kompletnie nie sprawdza i Piatek przepadł w Hertcie tak samo jak Milik sobie tam nie poradził na początku kariery. W serie A jest to znowu lepszy wybór, tam i Milik i piątek strzelali gole przecież hurtowo. Natomiast co ciekawe, właśnie styl Lewego słabo sprawdza sie przeciwko włoskim zespołom i ma problemy, żeby przeciwko nim strzelać.

https://www.uefa.com/uefachampionsleague/news/0253-0d81fbde2118-f25edae61b04-1000--lewandowski-s-favourite-opponents/

Kwestia stylu, ciężko to wytłumaczyć słowami, ale mam nadzieję, ze te 20 parę osób które dały mi plusa zrozumiały o co chodzi.
20 sty 2021 | 16:59
0
Ty nie dywaguj nad tym czy ładna bramka może być paradoksalnie farfoclem czy nie, tylko obejrzyj sobie jego bramki na youtubie i zobacz czy większość jest farfoclem. Obecnie jest internet gdzie wszystko można zweryfikować oglądając to fizycznie, ale ty musisz dywagować jakbyśmy żyli w latach 60tych i mieli tylko realcje świadków żeby móc oceniać pewne kwestie. Jak obejrzysz sobie jego bramki wszystkie z reprezentacji, Ajaxu, Napoli(ponad 100 bramek) to zobaczysz że conajmniej 1/3 to ładne bramki i nie żadne farfocle...
20 sty 2021 | 18:20
0
Niestety, ale nic nie zrozumiałeś z mojego komentarza.

Ubolewam.
20 sty 2021 | 19:45
(Edytowany)
Ty po prostu nie wiesz o czym piszesz, jestem pewny że jeszcze dwa dni temu nie widziałeś zbyt wiele bramek Milika a wysnułeś tezę że jego bramki to są tak zwane farfocle i cały czas nie zweryfikowałeś jego bramek tylko zacząłeś jakoś się wykręcać, próbować przejść obok sedna sprawy aby nie przyznać że mylisz się że Milik strzela farfocle, otóż tak nie jest. A to że dalej dałeś jakieś wypociny na zupełnie inny temat to już inna kwestia.
0
Ty po prostu nie wiesz o czym piszesz, jestem pewny że jeszcze dwa dni temu nie widziałeś zbyt wiele bramek Milika a wysnułeś tezę że jego bramki to są tak zwane farfocle i cały czas nie zweryfikowałeś jego bramek tylko zacząłeś jakoś się wykręcać, próbować przejść obok sedna sprawy aby nie przyznać że mylisz się że Milik strzela farfocle, otóż nie strzela farfocli, możesz określić że nie jest tak skuteczny jak Lewy czy Białek, ale tego nie określa się jako "farfocel", farfocel to po prostu byle jaki strzał, każdemu się zdaża, ale jak określasz że Milik strzela farfocle to tak jakbyś twierdził że u niego jest to bardzo częste a tak nie jest. A to że dalej dałeś jakieś wypociny na zupełnie inny temat to już inna kwestia.
20 sty 2021 | 19:49
0
zdarza*
20 sty 2021 | 22:46
0
Niestety to ty czepiłeś się tego jednego słowa i na podstawie tego próbujesz budować jakieś teorie.

Przecież wyraźnie napisałem, że ładne bramki tez strzelał. Nie zmienia to faktu, ze te ładne bramki nie były jakby to powiedziec, zebyś znów sie nie przyczepił, nie wiem, nie były "częścią planu"? Podczas oddawani ich myślał, strzele i "może" wpadnie bramka.
Białek i Lewy gdy już oddają strzał to jest on taki po prostu "soczysty", bramkarz zawsze będzie miał kłopoty by wybronić.

A stwierdzam że to tzw "farfocle" właśnie dlatego, ze widziałem wiele jego bramek. jakim cudem mógłbym tak stwierdzić w ogóle go nie oglądając?

I nie, to czy rzeczywiście to były "farfocle" czy nie nie jest tutaj sednem sprawy. Sednem sprawy są różnice w stylu tych 4 zawodników i to, ze Białek ma dla mnie większy potencjał grając w ten sposób niż Arek i Krzysiek w jego wieku.

P.S. Byc moze chodzi ci o słowo "farfocel". Moze jest tutaj za mocne, ale po prostu nie mam innego lepszego określenia jednym słowem, na strzał który ma 20% szans na gola i jak wpadnie to będzie ładna bramka, stadiony świata. Lewy i Białek jak już strzelają to są to zabójcze strzały, ale właśnie rzadko są to jakieś przepiękne gole. Chodzi mi o to, ze proporcje efektywności i efektowności u tych zawodników rozkładają się inaczej.
20 sty 2021 | 00:32
0
Żyro też miał być gwiazdą tempaku a wyszło jak zawsze.
19 sty 2021 | 22:28
(Edytowany)
Weghorst nie do wygryzienia ale może trener zmieni taktykę na dwóch napastników i Białek dostanie więcej szans. Przecież po wejściu Polaka Wilki zaczęły grać dużo lepiej i stwarzać sobie wreszcie sytuację.
0
Weghorst nie do wygryzienia ale może trener zmieni taktykę na dwóch napastników i Białek dostanie więcej szans. Przecież po wejściu Polaka Wilki zaczęły grać dużo lepiej i stwarzać sobie wreszcie sytuacje.
19 sty 2021 | 22:32
0
Wziąłbym go na euro , tak samo Świderskiego jak oczywiście Lewego.
19 sty 2021 | 22:27
0
słuchajcie podobno milik się rozstał ze swoją dżesiką!!
dlaczego muszę się o tym z pudelka dowiadywać, przecież to powinno być pilne na głównej meczyków! :/
19 sty 2021 | 22:23
0
No i super. Wejście smoka zaliczył.
19 sty 2021 | 22:07
0
I fajnie
19 sty 2021 | 23:52
0
Nic tylko przyklasnac . Brawo .
20 sty 2021 | 02:10
0
~Przed kropką nie dajemy spacji. Zresztą głupio to wygląda. Pisz normalnie.
19 sty 2021 | 22:14
0
Brawo Bartek!
20 sty 2021 | 02:07
(Edytowany)
1) Lewandowski to lubi! [Arek i Krzysiek niekoniecznie xD]
2) 191 cm wzrosty, 19 lat. Przyszłość przed nim.
3) Ładna bramka. Podanie też niczego sobie. Dobry tajming i wyjście na pozycje polaka. Oby tak dalej.
4) Ważny gol przy stanie 0:0 w 65'minucie drugiej połowy, 5 minut od wejścia na boisko. Nieźle.
0
1) Lewandowski to lubi! [Arek i Krzysiek niekoniecznie xD]
2) 191 cm wzrostu, 19 lat. Przyszłość przed nim.
3) Ładna bramka. Podanie kolegi z drużyny też niczego sobie. Dobry tajming i wyjście na pozycje polaka. Oby tak dalej.
4) Ważny gol przy stanie 0:0 w 65 minucie drugiej połowy, 5 minut od wejścia na boisko. Nieźle.
20 sty 2021 | 02:31
(Edytowany)
Krzysiek własną grą a Arek ogólną postawą od dłuższego czasu pracują na to żeby ich kariera w reprezentacji jak najszybciej dobiegła końca.
0
Krzysiek własną grą a Arek ogólną postawą od dłuższego czasu pracują na to żeby ich kariera klubowa, a za razem w reprezentacji jak najszybciej dobiegła końca. A przynajmniej na to żeby być postaciami w drugim rzędzie.
20 sty 2021 | 03:02
0
W trzecim. W drugim są zmiennicy. [U Arka inna sytuacja, bo chciał odejść, o czym otwarcie zakomunikował, a klub się uparł na przedłużenie i teraz go karze za odmowę. Taka sytuacja i na medialny hejt nie ma co patrzeć. Napoli to nie BVB].
20 sty 2021 | 03:19
0
Tarcia między nim a klubem trwały od pewnego czasu. Zwyczajnie Arek chciał zarabiać za dużo. Z tego też powodu wielu potencjalnych pracodawców się wycofało. A teraz prezes chce dla przykładu go ukarać. Ku przestrodze. I nie ma co zwalać całej winy na jedną ze stron bo obie zachowywały się często w dość dziwny sposób.
20 sty 2021 | 03:36
(Edytowany)
Nie, gdyż zaoferowali mu ostatecznie bardzo wysoki kontrakt, który odrzucił. Był bowiem zdecydowany na zmianę klubu, podczas gdy oni chcieli go za wszelka cenę zatrzymać, przedłużając z nim umowę. Żaden zawodnik nie jest niczyim niewolnikiem i ma prawo mieć marzenia. Nie można go szantażem na siłę zatrzymywać. Odmówił przedłużenia i się zaczęły cyrki. Tak to trwa po dziś dzień. Ale jeszcze tylko 5 miesięcy i 10 dni. Potem będzie wolny i zrobi, co uzna za stosowne. Życzę mu powodzenia oraz by się nie poddawał i pod żadnym pozorem nie dał im złamać.
0
Nie, gdyż zaoferowali mu ostatecznie bardzo wysoki kontrakt, który odrzucił. Był bowiem zdecydowany na zmianę klubu, podczas gdy oni chcieli go za wszelką cenę zatrzymać i zmusić do pozostania w klubie przedłużając z nim umowę z wpisaną wysoką klauzulą. Polak tego nie chciał. Był zdecydowany odejść. Żaden zawodnik nie jest niczyim niewolnikiem i ma prawo mieć marzenia. Nie można go szantażem na siłę zatrzymywać. Odmówił przedłużenia i się zaczęły cyrki. Tak to trwa po dziś dzień. Ale jeszcze tylko 5 miesięcy i 10 dni. Potem będzie wolny i zrobi, co uzna za stosowne. Życzę mu powodzenia oraz by się nie poddawał i pod żadnym pozorem nie dał im złamać.
20 sty 2021 | 03:44
0
Każdy ma swoje spojrzenie na tą sytuację :) Fakt pozostaje faktem że ani Milik ani Piątek na dzień dzisiejszy nie przekonują mnie ani jako kandydaci do kadry w grze na dwóch napastników gdyby któryś z nich miał być partnerem Lewego ani też jako zmiennicy za niego w razie czego. No może na mecze eliminacji na jakieś San Marino czy inną Andorę.
20 sty 2021 | 04:11
0
Każdy z nas ma inne spojrzenie, ale tylko jeden z nas nie mija się z prawdą. Każdy racji mieć nie może. Rozumiesz to, prawda?

Tabela ligowa - Bundesliga

1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

1084 PLN

TYLKO DO 16.03! Z promokodem MECZYKI cashback 500 1000 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN