Bayern Monachium planuje transfery. Chce wzmocnić aż cztery pozycje

Bayern Monachium planuje transfery. Chce wzmocnić aż cztery pozycje
MDI/Shutterstock
Autor: Marcin Karbowski 6 kwi 2020 | 16:50
Bayern Monachium szykuje spore wzmocnienia. "Kicker" twierdzi, że mistrzowie Niemiec chcieliby wzmocnić aż cztery pozycje.
Bayern znów chciałby poważnie zainwestować w obronę. Rok po sprowadzeniu Lucasa Hernandeza i Benjamina Pavarda klub zamierza sprowadzić aż trzech nowych defensorów. Klub chciałby zawodników na prawą i lewą stronę obrony oraz prawonożnego stopera. W przypadku ostatniej pozycji klub myśli o Dayotcie Upamecano z RB Lipsk.
Mistrzowie Niemie chcą też piłkarza mogącego grać na skrzydle. Kandydatów ciągle jest dwóch: Timo Werner z RB Lipsk i Leroy Sane z Manchesteru City.
Bayern nie szuka za to defensywnego pomocnika. Hansi Flick jest przekonany, że ma należycie obsadzoną tę pozycję. Mogą na niej grać Joshua Kimmich i Thiago Alcantara.
"Kicker" zdradził też, że Bayern już zimą mógł sprzedać Corentina Tolisso. Zainteresowany Francuzem był Manchester United, ale Flick nie zgodził się na dokonanie transferu.
Źródło: Kicker

Dyskusja 24

6 kwi 2020 | 20:18
0
Komentarz usunięty
6 kwi 2020 | 18:31
0
Komentarz usunięty
6 kwi 2020 | 17:33
0
No i zle robia jesli chodzi o obrone, maja przeciez dwoch nowych bocznych obroncow daviesa i Odriozole i chca kolejnych dwoch? Wiedzialem ze tak bedzie ze ci dwaj to nie sa zawodnicy na miare Bayernu ale kupili w panice to teraz maja. Obrone to oni sami sobie rozmontowali zlymi transferami do i z klubu. Wydadza lacznie ze 300 mln euro a i tak cos czuje ze beda niezadowoleni.
6 kwi 2020 | 17:45
0
Odriozola nie pasuję do Bayernu i to wiadomo od początku przejścia do nich to raz, a dwa to jest wypożyczenie nie kupno.
6 kwi 2020 | 20:07
0
Zastanawiam się kto ma bardziej zryty łeb czy ten co napisał ten z dupy kompletnie wzięty artykuł czy ten co napisał ten równie zjebany komentarz. 1.Bayern nie kupi kolejnego bocznego obrońcy a na pewno nie lewego bo Davies jak narazie jest genialny i do tego jest Alaba którego raczej nie sprzedadzą. 2. nie wiem jacy dwaj nie są na miarę Bayernu bo jeżeli piszesz o Daviesie to jesteś po prostu idiotą łagodnie ujmując a co do Odriozoli to ten twór za chwile odejdzie i nikt o nim nie bedzie nawet pamiętał. 3. Zastanawiam się o co ci chodzi z tymi "złymi transferami" bo Lucas być może i ma jeszcze te kontuzje ale byc może ją wyleczy i bedzie zdrowy, narazie jest za wcześnie aby cokolwiek oceniać, Hummels już był w swoim wieku i w dodatku bał się rywalizacji więc nikt go na siłe nie zatrzyma a teraz jest Sule, Hernandez, Boateng i świetny Alaba, a do tego Pavard i może będzie Upamecano. co do tych 300 mln to już się nie wypowiadam bo to jest żałosne.
7 kwi 2020 | 13:43
0
Nie bede polemizowal, napisze tylko co sadze. Dla mnie Sule nie ma przyszlosci w Bayernie, Boateng jest w takim wieku ze Bayern bedzie chcial go niedlugo sprzedac, Alaba to bardzo dobry obronca ale jego miejsce na lewej stronie zajal Davies wiec juz slychac ze Alaba mysli o odejsciu. Hernandez juz cos gral ale narazie nic nie pokazal i moze nie byc zbyt chetnie brany pod uwage przy ustalaniu skladu jak bedzie w stanie grac. Od jakiegos czasu defensywa jest najgorsza formacja w tym klubie i jeszcze sie przekonasz ze jej ostateczny ksztalt sie zmieni i bedzie to troche kosztowalo Bayern.
7 kwi 2020 | 19:54
0
Kompletnie się z tobą nie zgadzam ale przecież to jest twoje zdanie a moje jest moje i kogoś innego będzie jeszcze inaczej wyglądało, więc ok.
7 kwi 2020 | 14:05
0
Nie obraź się ale pieprzysz bzdury.
7 kwi 2020 | 15:15
0
Nie obrazam sie ale chetnie bym sie dowiedzial dlaczego tak uwazasz. Ponadto zastrzegam sobie prawo do nie komentowania.
7 kwi 2020 | 16:28
(Edytowany)
W takim razie szanuję twoje zastrzenie i odpowiem. Pierwszą kwestią jest Twoje pytanie o nowych bocznych obrońców, otóż Odriozola nawet nie może być brany pod uwagę jako potencjalne wzmocnienie, z kolei Davis również był wyłącznie melodią przyszłości i nikt nie spodziewał się jego wystrzału w tak szybkim tempie szczególnie na lewej obronie. Twierdzisz że nie są są to zawodnicy na miarę Bayernu, co do pierwszego mogę się zgodzić (choć to subiektywna ocena) ale jeżeli uważasz że Alphonso się nie nadaje to już teraz moglibyśmy zakończyć... Jednak kontunuując...W zasadzie zamiast odpowiedzieć to zapytam, które ruchy masz na myśli? Sprowadzenie Lucasa? Myślę że to zbyt wcześnie żeby oceniać jego wkład w grę drużyny. Sprzedaż Hummelsa? Sam chciał odejść jak zresztą pisano wyżej. Sprowadzenie Pavarda? Uważam że w tych warunkach było to dobre posunięcie przy czym wiele klubów za świerzo upieczonego mistrza świata zapłaciło by krocie. Brak sprzedaży Boa? To już nie odnosi się do twojej wypowiedzi ponieważ on dalej gra w Monachium.Jeżeli chodzi o resztę obrońców to kwestia jest ta sama. Chętnie przeczytam twoje odniesienie do mojego komentarza.
0
W takim razie szanuję twoje zastrzerzenie i odpowiem. Pierwszą kwestią jest Twoje pytanie o nowych bocznych obrońców, otóż Odriozola nawet nie może być brany pod uwagę jako potencjalne wzmocnienie, z kolei Davis również był wyłącznie melodią przyszłości i nikt nie spodziewał się jego wystrzału w tak szybkim tempie szczególnie na lewej obronie. Twierdzisz że nie są są to zawodnicy na miarę Bayernu, co do pierwszego mogę się zgodzić (choć to subiektywna ocena) ale jeżeli uważasz że Alphonso się nie nadaje to już teraz moglibyśmy zakończyć... Jednak kontunuując...W zasadzie zamiast odpowiedzieć to zapytam, które ruchy masz na myśli? Sprowadzenie Lucasa? Myślę że to zbyt wcześnie żeby oceniać jego wkład w grę drużyny. Sprzedaż Hummelsa? Sam chciał odejść jak zresztą pisano wyżej. Sprowadzenie Pavarda? Uważam że w tych warunkach było to dobre posunięcie przy czym wiele klubów za świerzo upieczonego mistrza świata zapłaciło by krocie. Brak sprzedaży Boa? To już nie odnosi się do twojej wypowiedzi ponieważ on dalej gra w Monachium.Jeżeli chodzi o resztę obrońców to kwestia jest ta sama. Chętnie przeczytam twoje odniesienie do mojego komentarza.
7 kwi 2020 | 20:08
0
dokładnie tak samo pisałem, a w dodatku transfer Pavarda to miał być zapchaj dziura na PO i SO a okazało się że jest w stanie grać na bardzo wysokim poziomie co zaskutkowało przeniesieniem Kimmicha do pomocy, a wedle jakichkolwiek większych problemów na środku obrony to Kimmich może wrócić na PO a Pavard do srodka, Kimmich też już kiedyś grał na SO ( za Guardioli)
7 kwi 2020 | 23:03
0
No dokładnie :)
8 kwi 2020 | 17:55
0
Akurat Pavarda uwazam za doskonaly transfer. Z tym ze, zanim go jeszcze jupili to czulem ze to bedzie gracz ktory przebije sie do pierwszego skladu. A dlaczego? bo mlody, ma swietne warunki fizyczne i wysokie umiejetnosci a takze doswiadczenie w postaci mistrza swiata. Akurat do niego nic nie mam a wrecz sadze ze jest to obecnie najlepszy prawy obronca w calej bundeslidze.
8 kwi 2020 | 18:09
0
No coz, jesli chodzi o Daviesa to troche przesadzielm piszac ze sie nie nadaje, w sumie bardziej chodzilo mi o to ze nie jestem do konca pewny czy na chwile obecna jest to obronca z ktorym zwycieza w LM. Poza tym, zasluguje na gre ale moim zdaniem jednak powininen na lewej grac Alaba, tylko tu pojawia sie problem bo Bayern cierpi na brak dwoch klasowych stoperow ktorzy mieliby niezaprzeczalne miejsce w srodku obrony. Prawa strona dla Pavarda, o nim akurat nie pisalem bo to byl dobry ruch ze strony bayernu i on jest ok. No ale, Boateng... on juz nie jest najpewniejszym punktem defensywy Bayernu pomimo doswiadczenia jakie posiada, widac ze mu sie przestalo podobac w klubie bo nie ejst zadowolony ze swojej obecnej roli. Suuule uwazam za klocka, nie wiem jak on sie dostal do takiego zespolu jak bayern, musi byc bardzo wesoly i towarzyski bo on jest zbyt wolny i zbyt malo zwrotny, jego ostatnia kontuzja tez byla konsekwencja tego iz podskoczyl tak nieumiejetnie ze zrobil sobie krzywde pod wplywem ciezaru swojego wlasnego ciala. Nikt mu tam za bardzo nie przeszkadzal w tym meczu co Bayern zreszta wysoko przegral chyba z Entrachtem. No i na koniec Lucas Hernandez, co do niego nie mam pelnego przekonania ze to byl dobry ruch, a to dlatego ze zwykle jak zawodnik nie ma najlepszego wejscia do zespolu to moze to swiadczyc o tym ze albo on sie w klubie nie czuje najlepiej albo nie jest tym brakujacym ogniwem ktorego klub potrzebuje no ale kupili go to go maja i teraz trzeba mu jakies miejsce znalezc. Jednak porownujac go do takiego pavarda to nawet pomijajac fakt ze mniej gral z powodu kontuzji to i tak Pavard wypada przy nim duzo lepiej. Aha i bym zapomnial, Alabe bym widzial na lewej obronie jednak i mysle ze on tez by wola tam grac zamiast na srodku wiec niewykluczone ze bedzie chcial odejsc a szkoda by bylo bo to naprawde bardzo dobry gracz i wciaz relatywnie mlody jak na pilkarza. Chyba nikogo nie pominalem.
8 kwi 2020 | 19:05
0
Myślę że Alaba z klubu nie odejdzie bo tak jak mówiłem dla niego miejsce zawsze będzie bo jest w stanie zagrać na każdej pozycji a co do Dviesa, ciężko by było taki talent posadzić na ławce, nie popełnia praktycznie błędów a do tego potrafi sam stworzyć akcję poprzez swoją niesamowitą szybkość, byle tylko nić się nie stało bo takiego zawodnika nie ma ani barca ani real.
9 kwi 2020 | 16:40
0
Nie chodzi o to ze oni nie beda chcieli sprzedac Alaby tylko o to ze on sam moze chciec odejsc. Mysle ze wszystko zalezy od tego czy bedzie chcial grac jako srodkowy obronca bo na lewa obrone juz raczej nie wroci. Z tego co sie slyszy to nie jest zadowolony.
8 kwi 2020 | 19:17
0
Nie zgodzę się co do Süle to mit że jest on wolny, jest jednym z najszybszych zawodników Bayernu co tym bardziej wprawia w zdumienie patrząc na jego gabaryty, w dodatku jeśli chodzi o formę to już od dłuższego czasu był pewnym punktem drużyny i oglądając analizy spotkań widać jak mało błędów popełnia przy straconych bramkach a ponadto nie można pominąć kwestii wieku. Co do Boa to zgodzę się że już dawno powinien był zostać wymieniony.
9 kwi 2020 | 16:30
0
Sule ma ok 195 cm i wazy 95 kg wg informacji z neta. To jest bardziej material na boksera wagi ciezkiej anizeli pilkarza nawet formacji defensywnej. Moge sie jeszcze zgodzic ze przy takich gabarytach rusza sie calkiej niezle ale juz na tle napastnikow lepszych zespolow bundesligi to na wlasne oczy widzialem jak blado wypada. Moze sie przydac przy stalych fragmentach gry ale Bayern akurat gra bardzo szybko i pilkarze musza duzo sie przemieszczac po calym boisku. Nie wiem, poprostu moim zdaniem ten zawodnik nie sprawdzi sie w bayernie z wyzej wymienionych przeze mnie wzgledow. Cos tam w mlodziezowej pilce ugral ale to pilka mlodziezowa. Jesli mimo wszystko bedzie gral i cos osiagnie to jak to mowia, przyznam sie do bledu. Nie zmienia to faktu ze jest mimo wszystko niezly zawodnik i w bundeslidze moze grac ale nie w takim zespole ktory ma aspiracje na wygranie LM.
9 kwi 2020 | 18:09
0
Rozumiem, mamy różne zdania I szanuję twoje pozdrawiam :)
6 kwi 2020 | 17:31
0
Prawdopodobnie Bayern już w czerwcu zgłosi się po Karbownika za rekomendacją Lewandowskiego
6 kwi 2020 | 17:24
0
Kolejny artykuł o tym samym. Przecież nie od dziś wiadomo, że Bayern interesuje się Upamenco, Wernerem i Sane. O Tolisso również było wcześniej mówione. Co nowego wynika z tego artykułu?
6 kwi 2020 | 18:08
0
kliknięcia
6 kwi 2020 | 18:30
0
Skoro wiesz ze wiadomo nie od dzis to po co komentujesz? Z tego nic nowego wynikac nie musi, ty masz tylko klikac, duzo klikac a ktos inny na tym zarabiac.
6 kwi 2020 | 17:03
0
A jeszcze niedawno niektórzy tu się śmiali, że Bayern skąpi na transfery. I co teraz? Kto miał rację? Niech kluby napompowane pseudogotówką i zadłużone przez mega transfery błagają teraz o pomoc w czasie pandemii, a Bayern właśnie otwiera jeden ze swoich licznych sejfów.