Bild: Trzy kluby mogą wrócić do Ligi Mistrzów! To one mają zająć miejsca w półfinałach

Bild: Trzy kluby mogą wrócić do Ligi Mistrzów! To one mają zająć miejsca w półfinałach
Julian Finney - UEFA/UEFA via Getty Images/PressFocus
Autor: Maciej Pietrasik 19 kwi 2021 | 21:39
Niewykluczone, że już w tym tygodniu Real Madryt, Manchester City oraz Chelsea zostaną wykluczone z Ligi Mistrzów. Nie oznacza to jednak, że tytuł przypadnie PSG. "Bild" pisze o trzech klubach, które mogą zająć miejsce drużyn z Superligi.
W europejskim futbolu trwa właśnie absolutnie bezprecedensowe zamieszanie. Związane jest ono z utworzeniem nowych rozgrywek - Superligi. Na razie na udział w nich zdecydowało się dwanaście drużyn.
Wśród nich są trzej aktualni półfinaliści Ligi Mistrzów - Real Madryt, Chelsea oraz Manchester City. Mogą jednak zostać wykluczeni z walki o triumf w Champions League przez UEFA.
Członek Komitetu Wykonawczego europejskiej federacji, Jesper Moller, przyznał w rozmowie z "Reutersem", że taka decyzja powinna zapaść już w piątek. Więcej na ten temat przeczytacie TUTAJ.
Nawet wykluczenie trójki półfinalistów nie będzie jednak oznaczać, że czwarty z nich, jakim jest PSG, automatycznie zostanie ogłoszony zwycięzcą. "Bild" twierdzi, że do gry w Champions League mogą zostać przywrócone trzy drużyny.
To Bayern Monachium, Borussia Dortmund oraz FC Porto. Wszystkie odpadły w tym miesiącu w ćwierćfinałach Ligi Mistrzów i oficjalnie wypowiedziały się przeciwko Superlidze.
Skąd taki pomysł? Można łatwo wywnioskować, że zapewne chodzi przede wszystkim o pieniądze z praw telewizyjnych. Wątpliwe, aby nadawcy zgodzili się na anulowanie rozgrywek i zapłacili UEFA pełną kwotę za transmisje.
Źródło: Bild
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach

 

Dyskusja 190

19 kwi 2021 | 21:43
0
Lewy w tamtym roku kontuzja, ale mecze przełożone przez pandemię
A teraz to...
Ale fart xD
19 kwi 2021 | 22:56
0
ClassicStrikers

"Fart?" Nawet jeżeli wygra Bayern to nikt tej Ligi Mistrzów nie będzie brał na poważnie.

Przywróćcie jeszcze Legie Warszawa do rozgrywek, wtedy się zacznie zabawa!
19 kwi 2021 | 23:03
0
Tak szczerze mówiąc to od dnia wczorajszego to już nic nie biorę na poważnie. Pies ich wszystkich jebał.
20 kwi 2021 | 10:57
0
Kurwa, piękne słowa. W punkt
20 kwi 2021 | 08:38
0
a co to jest Legia Warszawa ?
19 kwi 2021 | 22:57
0
To Futbol upomina się o Lewego.
19 kwi 2021 | 23:00
0
luNq69

Hahahaaha...

Tak!
Szkoda, że się nie upomniał o Buffona, Ibra, Zambrottta itp.
20 kwi 2021 | 05:58
0
to pokazuje że w normalnych warunkach ten pajac-pinokio i jego śmieszny klub nie są w stanie walczyć z najlepszymi.
19 kwi 2021 | 21:43
0
Niedługo jedyną opcją na poczucie magii Ligi Mistrzów w małym stopniu chociaż to kurwa jak sobie Football Managera sciagniesz
Użytkownik usunięty
19 kwi 2021 | 23:00
0
Komentarz usunięty
19 kwi 2021 | 21:43
0
I po co tak głupio kombinować? Niech dadzą dokończyć te rozgrywki tym,którzy awansowali i wywalczyli sobie miejsce w półfinałach,a po zakończeniu tej edycji siądą na spokojnie do rozmów i postarają się wypracować porozumienie,wkładanie kija w mrowisko w niczym tutaj nie pomoże,a wręcz przeciwnie popsuje humor wielu kibicom piłki nożnej.
19 kwi 2021 | 21:50
0
Tu nie ma do czego siadać skoro 12 buntowników za plecami UEFY zrobiło to co zrobiło.
19 kwi 2021 | 21:53
0
"Created by the poor,stolen by the rich"-to zdanie niestety idealnie oddaje to co od wielu lat dzieję się ze sportem.Korupcja,ciemne interesy trawią to wszystko od środka jak rak,po części jestem w stanie zrozumieć dlaczego wyszli z tą inicjatywą,ponieważ UEFA i FIFA mają swoje grzeszki,a nowy format LM to już w ogóle istna paranoja,ale życzyłbym sobie,aby wszystko pozostało jak do tej pory.
19 kwi 2021 | 22:58
0
Brawo
Użytkownik usunięty
19 kwi 2021 | 23:05
0
Komentarz usunięty
19 kwi 2021 | 23:07
0
Ja ich nazywam Parszywą Dwunastką. Są pazerni na hajs i chcieliby go dostawać więcej i więcej by ci biedniejsi byli coraz dalej za nimi.
Użytkownik usunięty
19 kwi 2021 | 23:14
0
Komentarz usunięty
20 kwi 2021 | 01:43
0
Biedni zawsze żyją z tego co wypracują bogaci.
20 kwi 2021 | 01:45
0
Co to znaczy, że za plecami UEFY? 😅😂🤣 czy uefa to jakiś boski trybunał czy o co chodzi?
19 kwi 2021 | 21:52
0
Nie mogą dać się złamać. To musi być preludium to opery. Jak teraz okażą słabość to przegrają. Żadnych jeńców - to już wojna. Dziwi mnie nawet, że Liverpool gra z Leicester. Czuję, że o PL będzie właśnie walczyć Leicester i WHU. Na humory swoich kibiców to chyba powinny pracować kluby - niestety część wybrała inaczej.
19 kwi 2021 | 22:08
0
Przecież porozumienie było wypracowane w tamtym tygodniu, a potem typ z juve wyłączył telefon.
19 kwi 2021 | 22:19
0
Dokładnie, pokazali tym jak mają gdzieś UEFĘ.
19 kwi 2021 | 22:25
0
Jeżeli zaczynasz kąsać rękę która cię karmi to trzeba ponieść konsekwencje.
Dobra pozwolą im dokończyć rozgrywki i co w zamian dostaną? "Te kluby nasrają im do ryja z wdzięczności". Myślałeś o tym Pablo?
20 kwi 2021 | 01:46
0
Uefa istnieje dzięki klubom a nie odwrotnie. Kluby istniały przed UEFĄ i nawet były rozgrywki ligowe bez UEFY i w ogóle wszystko w piłce może istnieć bez UEFY.
19 kwi 2021 | 23:06
0
Dokończyć? ambicja nie pozwala leśnym dziadkom tego tak zostawić. Wolą się zbłaźnić i sprowadzić do LM, trzy zespoły które z rozgrywek już odpadły... żenujące do samego końca. Oni całe dekady działali zastraszając kluby, a teraz im się to odbija czkawką no i covidowe swoje dorzuciło :)
20 kwi 2021 | 01:47
0
Mam nadzieję, że im wtedy wyrzucone z rozgrywek kluby wytoczą taki proces, że pójdą dziady uefoskie w samych skarpetach.
21 kwi 2021 | 14:19
0
No cóż niestety zabrakło jaj, no i uefa musiała coś $ dorzucić. Pozdrawiam.
21 kwi 2021 | 15:00
0
Zobaczymy, to nie koniec polityki piłkarskiej. To wszystko wygląda jak zupełna prowizorka, ciekawe czy na prawdę Perez brał to tak bardzo na serio... Uefa naobiecywała cudów pozostałym klubom, obiecała też sypnąć groszem klubom wyłamującym się z superligi, ciekawe jak to teraz ogarną.
21 kwi 2021 | 19:23
0
Równie dobrze mógłby być to po części blef ze strony zespołów zakładających superligę, aby dostać lepsze warunki finansowe. Kto wie, może masz rację, ale gawiedź meczykowa, powie Ci zamach na piłkę i nowa mafia :). Pal licho, że największe kluby generują teraz potężne straty, a uefa nie za bardzo chciał rozwiązać ten problem. No ale jaki piszę, że sytuacja ekonomiczna miał spory wpływ na powołanie superligi, to piszą, że nie wiem co to ekonomia... i tak w koło Macieju.
21 kwi 2021 | 20:16
0
Nie bardzo rozumiem te wszystkie płacze ze strony klubów, "dlaczego uefa nie chce rozwiązać problemu naszych długów, niech nas ktoś przytuli", to śmieszne.
21 kwi 2021 | 21:50
0
Powiem szczerze, ostatnio usiłowałem wygooglować zestawienie dochodów UEFA/ FIFA z lat 2018-2020 i jaki jest podział % dochodów miedzy klubami/ drużynami narodowymi, a samą uefą/ fifą. Nigdzie pełnych danych nie można znaleźć... Dziwne... UEFA/FIFA to pośrednicy, którzy zgarniają sporą kasę, więc czemu nie mogli by powołać funduszu, aby pomóc klubom, w takiej sytuacji jak np: epidemia... UEFA dobrze wiedziała, że kluby pozbawione są 50- 60% dochodów, bez kibiców.. i zrobiła coś?.
19 kwi 2021 | 21:44
(Edytowany)
kurwa ale to byłby fuks roku XD
0
kurwa ale to byłby fuks roku XD
(LEWY COMEBACK)
19 kwi 2021 | 22:25
0
I w dupe od paryżan w finale
19 kwi 2021 | 23:31
0
głodnemu chleb na myśli
20 kwi 2021 | 17:45
0
Żenada a nie żaden fuks roku
19 kwi 2021 | 21:46
(Edytowany)
jak żyje większych jaj w futbolu nie wiedziałem jak dzisiaj..
Nawet jak ta superliga nie zostanie wprowadzona, to jest historyczny czas w dziejach piłki xd
0
jak żyje większych jaj w futbolu nie widziałem jak dzisiaj..
Nawet jak ta superliga nie zostanie wprowadzona, to jest historyczny czas w dziejach piłki xd
20 kwi 2021 | 00:14
0
I nie tylko piłki 🙃
19 kwi 2021 | 21:54
0
Ciekawy pomysł. PSG które wyeliminowało Bayern w 1/4 finału LM może być wyeliminowane przez Bayern w 1/2 finału lub w finale jak rok temu.
19 kwi 2021 | 22:23
0
To właśnie wymyślił rumenige ,Bayern do skutku będzie grał z psg aż ich przejdzie albo sam ich wyśle do super league
19 kwi 2021 | 23:00
0
Lewandowskis power
19 kwi 2021 | 21:52
0
Kogo to kurwa teraz obchodzi, kogo ucieszy triumf w takiej sytuacji, przecież to tak jakby cię starsze chłopaki pogonili z boiska i po godzinie cię zawołali czy nie chcesz postać na bramce bo jeden ziomek musiał się wcześniej urwać XD
Futbol RIP
19 kwi 2021 | 21:53
0
UEFA widzę szaleje. Jeżeli tak się stanie to na miejscu tych wykluczonych klubów pozwałbym tych skorumpowanych dziadów za bezpodstawne wydalenie z rozgrywek. Bo to, że jakiś klub nie chce uczestniczyć w lidze mistrzów w nadchodzących latach to chyba nie przestępstwo? Jest wolny rynek, nowe rozgrywki = konkurencja. UEFA/FIFA sra pod siebie, że się skończy monopol.
PS. Sam nie jestem zwolennikiem Superligi, ale to co się odpierdziela w UEFA to jest totalne gówno.
19 kwi 2021 | 22:19
0
A niby dlaczego UEFA nie może wykluczyć tych klubów? Ich rozgrywki, i ich decyzja. Działają na szkode tych rozgrywek. Mają wystawić dupe i dać się im wyruchać, jak frajerzy?
19 kwi 2021 | 22:29
0
a kim jest uefa żeby komukolwiek mówić co ma robić? co oni mają jakiś monopol na piłkę nożną? przecież to jest jakaś samozwańcza organizacja skorumpowanych dziadów, którzy sami sobie władzę nadali, nic nie robią tylko hajs zgarniają
19 kwi 2021 | 22:48
0
LM to ich produkt.
20 kwi 2021 | 01:52
0
I co, ktoś im ukradł ten ich produkt?
19 kwi 2021 | 22:59
0
No kolego, pierdolisz tak ze sie nie da tego czytać. Przeanalizujmy. Stwierdzasz ze to ich rozgrywki i ich decyzja? Ok. Więc UEFA moze teraz wykluczyć z CL kluby Superligi w mysl zasady ze to ich rozgrywki? Teoretycznie możliwe ze tak. UEFA informuje ze chce zlozyc pozew o odszkodowanie na 60mld za zniszczenie renomy CL przez brak checi udziału klubów Superligi w tych rozgrywkach? Przeciez to impreza UEFY i to oni decydują kto tam moze grać więc nie ma przymusu. Ale jak ktoś chce zrezygnować to zapĺaci karę . A gdyby tak zrezygnowały z CL kluby z Polski Chorwacji Grecji Szwecji bo nie mają szans z gigantami i zarabiają niewspołmiernie mało do Realu czy Juve to czy UEFA podjeła by podobne środki jak w przypadku klubów Superligi czy tez powiedziala ze jest jej przykro i trzyma kciuki KLASYCZNE FUCK LOGIC KURWA, KAMIEŃ NA KAMIENIU NIE POWINIEN ZOSTAĆ Z UEFY I FIFY
19 kwi 2021 | 23:35
0
A kto mówi o jakims odszkodowaniu za brak chęci gry w LM? Chyba ty. Kluby nie chcą grać w LM? ok. to wypierdalać, najlepiej od razu. Jak kibice rozrabiają to można wyrzucić klub z LM. Jest regulamin. Skoro UEFA rozważa wyrzucenie tych klubów już teraz, to widać ma taką opcje w regulaminie rozgrywek, by móc cały czas mieć kontrole nad rozgrywkami. Zresztą to sprawa dla prawników i jestem przekonany, że UEFA ma najlepszych.
20 kwi 2021 | 05:46
0
Mamy od pewnego czasu komunikat w mediach ze strony UEFY o możliwych sankcjach 1. Wykluczenie piłkarzy z MŚ i ME, 2. Gigantyczne odszkodowanie ( wyliczone pewnie przez dziennikarzy - na ok. 60 mld ) dla federacji za poniesione straty zwiazane z rezygnacją z gry klubów Superligi w CL i innych imprezach organizowanych przez federację, 3. Możliwość wykluczenia przez UEFA klubów Superligi z rozgrywek krajowych ( taka poważna ingerencja obcego podmiotu jest niemożliwa bez pomocy państwa na 100%, stąd pewnie te głosy zabierane przez Macron czy Borisa Johnsona )
20 kwi 2021 | 02:04
0
Masz oczywiście rację, to UEFA istnieje dzięki klubom i krajowym federacjom a nie odwrotnie. Oczywiście można powiedzieć też, że sukces finansowy europejscy giganci niejako zdobyli dzięki rozgrywkom UEFA, tylko że oni sami tę UEFĘ przecież tworzyli - jako równoprawni członkowie i działacze. Niech więc puszczą dziadów uefoskich w skarpetach! To jest piękny gejmczendżer i tyle w temacie. A jak UEFA wykluczy piłkarzy z Superligi z rozgrywek reprezentacji to mam szczerą nadzieję, że federacje krajowe też się postawią i kopną ich w d. - bo to dopiero będzie obniżanie rangi imprezy sportowej. Upada moloch na glinianych nogach. Tyle w temacie.
20 kwi 2021 | 06:47
0
Tak, UEFA nie ma obecnie ani jednego dobrego dla niej ruchu w tej sytaucji ( nawet takiego który dałby jej korzyść w przyszłosci) Jest to zmiana obecnego ładu i porzadku w pilce nożnej.
20 kwi 2021 | 01:50
0
Bo nie złamali w żaden sposób regulaminu rozgrywek. Jak ich wyrzucą, to dostaną taką karę finansową, że im tylko w pięty pójdzie. Ale co obchodzi dziady uefoskie, jak i tak zapłacą za to federacje piłkarskie i kluby zrzeszone w UEFA.
20 kwi 2021 | 09:07
0
Tak się składa, że kluby, kibice i krajowe związki popierają w tej sprawie UEFA. Leeds nawet miał już specjalne koszulki na meczu z liverpoolem "chcesz grać w LM, zasłuż" czy jakoś tak. Wiec istnieje jeszcze opcja, że kluby te z superligi mogą zostać wyrzucone z krajowych rozgrywek. Nie wiem po co się tak napinasz pisząc "dziady uefoskie", w superlidze nie będzie takich samych lub jeszcze bardziej chciwych dziadów? To wojna bogatych ale też próba wykluczenia reszty, która i tak już łatwo w LM nie miała.
20 kwi 2021 | 13:05
0
No i niech popierają, dostali okazję do tego, żeby wzmocnić swoje pozycje względem UEFY i wyciągną więcej kasy, bardzo dobrze, że korzystają. To, że dzisiaj są przeciwko, nie znaczy, że zawsze będą. A poza tym nikt nie twierdzi, że musi być monopol na ligę mistrzów. Nikt nie twierdzi, że jak federacje wyrzucą największe kluby z lig krajowych - to te kluby nie założą własnych federacji klubowych. To się dopiero okaże. koniec mafii uefoskiej. Piękna historia.
20 kwi 2021 | 13:15
0
Będzie nowa mafia, superligowa, która zniszczy europejskie puchary. Ty tylko więcej zapłacisz za oglądanie.
19 kwi 2021 | 22:34
0
Kurwa jeszcze tylko powtórzą karnego Błaszczykowskiego i widziałem już wszystko
19 kwi 2021 | 21:53
0
Bayern obronił by LM i lewy by dostał złotą piłkę.
19 kwi 2021 | 21:55
0
Chcesz do PGT?
19 kwi 2021 | 21:58
0
NIE
20 kwi 2021 | 17:47
0
Dziecko, wyłącz już te bajki xD
20 kwi 2021 | 20:10
0
O wyszłaś z norki po meczu realu XDDD
20 kwi 2021 | 22:20
0
Ty jesteś w permanentnej norce po "sukcesach" materacków xD
20 kwi 2021 | 22:23
0
Ból zadka hala dzieciaczka zawsze mnie cieszy płacz placzku to co najlepiej potrafisz XDD
22 kwi 2021 | 18:16
0
I tylko na takie pierdolenie cie stac, materackowy pacanie xD
22 kwi 2021 | 18:59
0
Płacz dalej to jest wasze DNA
19 kwi 2021 | 21:44
0
To byłoby ciekawe ale nieuczciwe bo te kluby odpadły
19 kwi 2021 | 22:24
0
Liga przegrywow
19 kwi 2021 | 21:45
0
Wszystko i tak toczy się nie o romantyczne podejście do futbolu, tylko o pieniądze. Kluby chcą więcej, bo są międzynarodowymi brandami. FIFA i UEFA z kolei nie chcą się dzielić tortem w takiej ilości jak oczekują tego drużyny z topu.

Pomijając to, że taka SuperLiga będzie z czasem nudna, to akurat płacz UEFY i FIFY przy ich wszystkich korupcyjnych akcjach, lizaniu jaj Szejkom przy FFP wcale mnie nie rusza i życzę im utraty źródełka.
19 kwi 2021 | 21:51
0
to po kiego grzyba tyle placa
19 kwi 2021 | 22:23
0
mówisz o lizaniu jaj szejków, a kto jest właścicielem city - to twór amerykanów i arabów. I tak źle i tak nie dobrze, jak w tym dowcipie. Budzisz się w nocy w łóżku z dwoma pedałami, do którego odwrócisz się plecami?
20 kwi 2021 | 02:10
0
Widziałeś, żeby się kibice koszykówki skarżyli na to, że NBA jest nudne? Ja jakoś nie widziałem. Upadek UEFY oznacza koniec finansowego sraj-plaj więc jeśli jakiś klub będzie chciał dołączyć do Superligi i będzie dysponował odpowiednim budżetem, to sobie po prostu dołączy. I tyle w temacie. Co za problem dla Barcelony i Realu albo wielkiej 5ki (czy tam 6ki/7ki) w Angli, żeby sobie powołać ligę Hiszpańską czy ligę Angielską od nowa, skoro 3/4 budżetu ligowego i tak generują oni? UEFA może się cmoknąć. Piękna historia.
19 kwi 2021 | 22:33
0
I bardzo dobrze!...stanowcze nie dla SUPERLIGI
20 kwi 2021 | 00:10
0
Czemu ?
20 kwi 2021 | 03:02
0
Przypatrz się dobrze, a potem jeszcze raz zapytaj.
21 kwi 2021 | 16:25
(Edytowany)
normalnie się spytałem i nie chce ci się argumentu wytoczyć ?
0
normalnie się spytałem i nie chce ci się argumentu wytoczyć ?
ja byłem tylko i wyłącznie dlatego za superligą gdyż ponieważ każdy cios wymierzony w fifa rafa i uefa to dobry cios , a mecz jak będą sobie chciał obejrzeć to na strimie więc wyjebongo niech się nakurwiają i niech uderzają w te huncwoty mafijne
22 kwi 2021 | 03:09
0
Ok, z dwojga złego to jednak wole stanąć po stronie UEFY mimo iż ona święta nie jest(ma sporo za uszami!)...W Superlidze nie podoba mi się ,że kluby mają zagwarantowane utrzymanie (15 klubów miało stanowić tą elitę i dodatkowo tylko rotacyjnie miało być dobieranych)...druga rzecz to nie wiem gdzie i czy mogli by grać zawodnicy tych klubów oprócz Superligi, czy nie UEFA z FIFĄ mogą wykluczyć ich ze Swoich rozgrywek(ME , MŚ, Copa America itd?) , chyba mogą jedno jest pewne będzie dużo mniejsza oglądalność bo nie będzie ok 150 zawodników najlepszych w Europie i nie do końca wiadomo co będzie?...Wiadomo natomiast jedno - te 12 klubów co teraz chciało utworzyć SUPERLIGĘ jest najbardziej zadłużona (kluby dobrze zarządzane patrz: Bayern Monachium , RB Lipsk, Borussia Dortmund nie przystąpiły i odmówiły i to mogło być pierwsze klu do tego iż to nie powstanie gdyż jak Wiesz kluby po kolei zaczęły się wycofywać). Na pewno pandemia tylko przyśpieszyła powstanie Superligi trochę chyba zbyt chaotycznie to zrobili ale separatyści wiedzą iż teraz jest to odpowiedni moment żeby przycisnąć UEFĘ, wiedzą też ,że oni generują taką oglądalność ale chyba widać niektórym pali się grunt pod nogami i chcieli szybko odrobić straty z nawiązka itd...a co z sędziami?...czy Ci obecni z UEFY co teraz LM sędziują to czy mogli by sędziować w Superlidze?-o tym się nie mówi...było zbyt dużo znaków zapytania...po za tym mogło by mnie zmęczyć oglądanie tych samych zespołów grających przeciw sobie, bo czasem fajnie było jak udawało się słabszemu klubikowi ograć giganta z TOP 5 w Europie...Generalnie to jest pojedynek jednej mafii z drugą ,o to kto będzie dzielił tort.
19 kwi 2021 | 22:36
0
Jeśli nawet chcą grać w superlidze to nie rozumiem po chuj ogłaszali to teraz, mogli z tym poczekać do końca sezonu i nie było by tego bałaganu.
19 kwi 2021 | 22:04
0
Ktoś tu mówił o duchu sportu w kontekście stawiania ligi mistrzów ponad superligę? Drużyny które odpadły miałyby zająć miejsce zdyskwalifikowanych. Przecież to jest nie dość że idiotyzm to jeszcze sprzeczny z jakąkolwiek rywalizacją. Albo dyskwalifikujemy i dajemy mistrza PSG albo kończymy normalnie rozgrywki...
UEFA się ośmieszy jak przywróci przegranych :D
19 kwi 2021 | 22:20
0
Ciśnie mi się jedno słowo na myśl... K*rwa... Piłka już się nie liczy, liczą sie pieniądze... Ten proceder trwa od dawien dawna... :( Wstyd mi jako fan LFC, że moja ukochana drużyna jest za powstaniem superligi... :/
19 kwi 2021 | 21:54
0
Lewandowski ma jakieś flashbacki z Ligi Narodów pod wodzą Jurka Brzęczka XD Odpaść tak żeby nie odpaść i to dwa razy - to byłoby coś XD
19 kwi 2021 | 22:06
0
Bayern miałby jeszcze szansę wygrać ligę mistrzów. Nieźle.
19 kwi 2021 | 22:05
0
kurwa im juz wszystkim odpierdolilo. Nie mogli poczekac z tym ogloszeniem superligi do konca sezonu? Teraz nie wiedzą co z LM zrobić i przywracają przegranych do gry. Ja pierdole cyrk xD
19 kwi 2021 | 22:48
0
Nie jest to najbardziej sprawiedliwe rozwiązanie ale chyba najlepsze w danym momencie. Straty wynikające z braku półfinałów i finału LM byłby gigantyczne.
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

600 PLN bez ryzyka, 20 PLN bez depozytu i 2100 PLN od wpłaty!

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

ETOTO
2500 PLN

1500 PLN od pierwszej wpłaty i dodatkowo 1000 PLN w bonusach i freebetach