Ważny działacz UEFA o trwającej Lidze Mistrzów. "Kluby muszą odejść. To nastąpi już w piątek"

Ważny działacz UEFA o trwającej Lidze Mistrzów. "Kluby muszą odejść. To nastąpi już w piątek"
Joachim Bywaletz / Press Focus
Autor: Maciej Pietrasik 19 kwi 2021 | 18:56
Bunt dwunastu europejskich klubów, które zamierzają stworzyć Superligę, może przełożyć się na trwającą Ligę Mistrzów. Jak poinformował członek Komitetu Wykonawczego UEFA, Jesper Moller, w piątek może zapaść decyzja o dyskwalifikacji trójki półfinalistów.
UEFA zamierza wytoczyć najcięższe możliwe działa, walcząc z Superligą. Kluby, które chcą wziąć udział w tych rozgrywkach, nie będą mogły uczestniczyć w żadnych innych oficjalnych zmaganiach.
Sankcje mają dotknąć również piłkarzy tych zespołów. Szef UEFA, Alexander Ceferin, oficjalnie zagroził im wykluczeniem z meczów reprezentacji narodowych, w tym mistrzostw Europy i mistrzostw świata.
Na dodatek prezes federacji zapowiedział, że buntownicy mogą wylecieć także z trwającej Ligi Mistrzów. Decyzja w tej sprawie dopiero zapadnie, ale należy się jej spodziewać w tym tygodniu.
W rozmowie z agencją "Reuters" potwierdził to Jesper Moller. Jest on szefem duńskiego związku piłkarskiego i członkiem Komitetu Wykonawczego UEFA.
- Kluby muszą odejść. Spodziewam się, że to nastąpi już w piątek. Później musimy znaleźć sposób na to, jak zakończyć ten sezon Ligi Mistrzów - stwierdził, gdy został zapytany o przyszłość Manchesteru City, Chelsea oraz Realu Madryt.
Czwartym półfinalistą Champions League jest PSG. Pierwsze spotkania tej fazy zaplanowano już w przyszłym tygodniu - na 27 oraz 28 kwietnia. Rewanże miały odbyć się 4 i 5 maja.
Źródło: Reuters
STS
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

Betfan
1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Dyskusja 97

19 kwi 2021 | 20:16
(Edytowany)
A ja całkowicie rozumiem te 12 klubów.

Po pierwsze trzeba sobie zadać pytanie skąd UEFA ma kasę?
A no ma ją z praw telewizyjnych, umów sponsorskich, marketingu itp.

Skoro już to wiemy, to zadajemy kolejne pytanie: co powoduje, że ktoś chce coś tutaj sponsorować, co powoduje, że ktoś chce kupić jakieś prawa telewizyjne?
A no wielkie kluby z dużą ilością fanów wszystko napędzają. To dla tych wielkich marek stacje telewizyjne kupują prawa, to dla tych wielkich marek sponsorzy dają pieniądze, aby umieścić logo firmy sponsorującej na koszulce czyjejś koszulce.

Największe kluby w lm generują około 80% dochodu!!!! Dochodu, z którego EUFA doi kasę jak mało kto.
Taki Perez/Abramowich/Glazer (bez różnicy kto) sobie pomyślał: "Dobra, mój klub generuje w lm 500 mln (kwota przykładowa), a wygrywając lm Real dostaje od UEFY 120 - 140 mln. Co się więc dzieje z tą kasą?"

A no proszę państwa część tej kasy dostają biedniejsze kluby grające w lm (co jest czystym komunizmem - zabierz bogatym, daj biednym xD), ale największą część z tego zabiera UEFA!!!!
Żeby jeszcze UEFA miała na utrzymaniu stadiony, budowała je, miała własną infrastrukturę, gwarantowało noclegi piłkarzom, to ja bym to zrozumiał..... ale to wszystko spoczywa na barkach klubów. Przecież to jest jakiś absurd.

Po co bogate klupy przez wypracowane przez siebie marki mają sponsorować bandytów/mafiozów z UEFA/FIFY? xD

Więc kluby sobie pomyślały, że lepiej przestać ich sponsorować i zacząć zgarniać kasę dla siebie. Jest to w końcu coś co one wypracowują swoją marką. Logiczne i proste. Jak jestem w pracy to zarabiam 3k i tyle dostaję, a nie daję części tej kwoty pracownikom zarabiającym mniej (komunizm w czystej postaci) i nie daję części tej kwoty pracodawcy w podziękowaniu, że mogę u niego pracować. Przecież to jakiś absurd jest.


I jeszcze jedna kwestia. Dziki krzyk UEFA i ludzi z nią powiązaną. Ci którzy myślą, że ta zbrodnicza organizacja jest teraz obrońcą prawdziwego, romantycznego footballu, to ma coś nie po kolei w głowie moim zdaniem. Ten dziki krzyk, który wydobywa się z ich gardeł jest spowodowany tym, że doskonale zdają sobie z tego sprawę, że jeśli te wielkie kluby odejdą z lm, to im się skończy źródełko. Chodzi tylko i wyłącznie o szmal, o nic więcej. Im nie chodzi o nas kibiców. Mają nas w dupie, tu chodzi tylko o hajs, nie łudźcie się.
0
A ja całkowicie rozumiem te 12 klubów.

Po pierwsze trzeba sobie zadać pytanie skąd UEFA ma kasę?
A no ma ją z praw telewizyjnych, umów sponsorskich, marketingu itp.

Skoro już to wiemy, to zadajemy kolejne pytanie: co powoduje, że ktoś chce coś tutaj sponsorować, co powoduje, że ktoś chce kupić jakieś prawa telewizyjne?
A no wielkie kluby z dużą ilością fanów wszystko napędzają. To dla tych wielkich marek stacje telewizyjne kupują prawa, to dla tych wielkich marek sponsorzy dają pieniądze, aby umieścić logo firmy sponsorującej na czyjejś koszulce.

Największe kluby w lm generują około 80% dochodu!!!! Dochodu, z którego EUFA doi kasę jak mało kto.
Taki Perez/Abramowich/Glazer (bez różnicy kto) sobie pomyślał: "Dobra, mój klub generuje w lm 500 mln (kwota przykładowa), a wygrywając lm Real dostaje od UEFY 120 - 140 mln. Co się więc dzieje z tą kasą?"

A no proszę państwa część tej kasy dostają biedniejsze kluby grające w lm (co jest czystym komunizmem - zabierz bogatym, daj biednym xD), ale największą część z tego zabiera UEFA!!!!
Żeby jeszcze UEFA miała na utrzymaniu stadiony, budowała je, miała własną infrastrukturę, gwarantowało noclegi piłkarzom, to ja bym to zrozumiał..... ale to wszystko spoczywa na barkach klubów. Przecież to jest jakiś absurd.

Po co bogate klupy przez wypracowane przez siebie marki mają sponsorować bandytów/mafiozów z UEFA/FIFY? xD

Więc kluby sobie pomyślały, że lepiej przestać ich sponsorować i zacząć zgarniać kasę dla siebie. Jest to w końcu coś co one wypracowują swoją marką. Logiczne i proste. Jak jestem w pracy to zarabiam 3k i tyle dostaję, a nie daję części tej kwoty pracownikom zarabiającym mniej (komunizm w czystej postaci) i nie daję części tej kwoty pracodawcy w podziękowaniu, że mogę u niego pracować. Przecież to jakiś absurd jest.


I jeszcze jedna kwestia. Dziki krzyk UEFA i ludzi z nią powiązaną. Ci którzy myślą, że ta zbrodnicza organizacja jest teraz obrońcą prawdziwego, romantycznego footballu, to ma coś nie po kolei w głowie moim zdaniem. Ten dziki krzyk, który wydobywa się z ich gardeł jest spowodowany tym, że doskonale zdają sobie z tego sprawę, że jeśli te wielkie kluby odejdą z lm, to im się skończy źródełko. Chodzi tylko i wyłącznie o szmal, o nic więcej. Im nie chodzi o nas kibiców. Mają nas w dupie, tu chodzi tylko o hajs, nie łudźcie się.
19 kwi 2021 | 21:44
0
Przecież te wszystkie top kluby/Uefa/Fifa/federacje to jest jeden wielki związek zamknięty i tak XD Sami byli piłkarze/trenerzy/inni wielcy specjaliści... Po prostu każdy próbuje przeciągnąć jak najwięcej na swoją stronę - niestety w bezpośredni sposób niszczy to piłkę nożną.

Zobaczysz, że kluby będą jeszcze za to przepraszać. Nie wyobrażam sobie, żeby Superliga była jedynym trofeum w sezonie dla tych klubów. Pomyśl, że wygra ją dokładnie jeden klub, a teraz wyobraź sobie kibiców którzy widzą swoją drużynę na np. ostatnim miejscu w tabeli tej całej Superligi. No na pewno, będzie poparcie XD
19 kwi 2021 | 21:55
0
Stanowisko tych klubów w tym momencie jest takie, że nie chcą rezygnować z rozgrywek krajowych. Wszystko zależy od tego jak się dogadają z federacjami, więc to wcale nie musi być ich jedyne trofeum do zdobycia.

Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu. Faktem natomiast jest to, że w USA 3 ligi są tak zbudowane, MLB, NBA oraz NFL i te formuły się u nich sprawdzają. Trzeba poczekać i obserwować
19 kwi 2021 | 22:00
0
Klubów tak, związków nie. Wiadomo, dla klubów to wygodne - zrobić sobie swoje rozgrywki i mieć w nosie resztę, a promować się i kupować piłkarzy od biednych. Problem jest to, że Rubikon został przekroczony. Ciekawe jak mieliby się dogadać? Tutaj porozumienie polegałoby na ustępstwie federacji. Kompromisu nie ma. To wojna.
19 kwi 2021 | 22:06
(Edytowany)
Tak zgadzam się, tylko trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że poszczególne federacje nie chcą stracić tych klubów, bo tak samo jak w lm tak i w poszczególnych ligach krajowych te drużyny generują największe zyski.

Nawet jestem skłonny zaryzykować twierdzenie, że kluby grające w super lidze mogą przynosić większe zyski w krajowych ligach. Superligowcy będą mieli więcej kasy, za które będą mogli kupić lepszych piłkarzy. Ci lepsi piłkarze będą również mogli grać w krajowych ligach co oznacza większą oglądalność, co z kolei przekłada się na większe zyski dla poszczególnych federacji.
0
Tak zgadzam się, tylko trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że poszczególne federacje nie chcą stracić tych klubów, bo tak samo jak w lm tak i w poszczególnych ligach krajowych te drużyny generują największe zyski.

Nawet jestem skłonny zaryzykować twierdzenie, że kluby grające w super lidze mogą przynosić większe zyski w krajowych ligach (niż teraz przynoszą). Superligowcy będą mieli więcej kasy, za które będą mogli kupić lepszych piłkarzy. Ci lepsi piłkarze będą również mogli grać w krajowych ligach co oznacza większą oglądalność, co z kolei przekłada się na większe zyski dla poszczególnych federacji.
19 kwi 2021 | 23:57
0
te 12 klubów maja tyły bo jak płci sie za dużo to tak jest to jak w firmie płacisz miliony to plajtujesz to takie fc krzoki kupuje najlepszych na kredyt pózniej płacze ze nie ma na wypłty
19 kwi 2021 | 18:59
0
Ta, już to widzę! :D W jednej chwili główni sponsorzy dzwoniliby do swoich prawników, a Ci do UEFA. Tak samo telewizje, które zapłaciły za transmisje tego turnieju.
19 kwi 2021 | 19:08
0
Nic takiego nie miało by miejsca z prostego powodu co z telewizjami które wykupiły prawa do Ligi Mistrzów na ostatnie kilka lat? co z tymi sponsorami którzy mieli to zapisane? To nie takie proste w ich interesie jest by w Lidze Mistrzów grali cały czas ci najwięksi bez nich Liga Mistrzów nie będzie taka sama dlatego będą szli z UEFA zobaczysz.
19 kwi 2021 | 19:13
0
Taki Mastercard, Pepsi, Gasprom... dlaczego mieliby nie wykupić reklamy na nowym turnieju? Sponsorzy pójdą tam gdzie będzie więcej oglądalności. W biznesie nikt nie patrzy na sentymenty!
19 kwi 2021 | 19:25
0
Tutaj nie chodzi o sentymenty uwierz, a o wielo milionowe kontrakty jakie mają popisane na oglądanie Ligi Mistrzów, czy Lig Europejskich uwierz, że tym największym klubom nie będzie potrzebna żaden sponsoring skoro za sam start mają zapewnione ponad 400 mln euro. A zerwanie takich umów to nie jest takie chop siup. Zauważ ze wiele z tych sponosrów sponsorują tez ME czy MŚ które sorry ale są oglądane przez zdecydowanie większą ilość ludzi niż Liga Mistrzów i mają podpisane umowy z UEFA o które zerwanie tak prosto być nie może. Na razie to jest to 12 klubów. Może są troche zaskoczeni postawą PSG czy Bayernu. Zobaczysz ze to wszystko nie jest takie czarno na białym.
19 kwi 2021 | 20:40
0
Ok, tylko że te 400 mln nie weźmie się z kosmosu tylko właśnie od sponsorów. Dlatego kluby ogłosiły to kilka lat wcześniej, żeby sponsorzy mieli czas.
19 kwi 2021 | 20:18
(Edytowany)
No tak, ale jakbyś był w zarządzie gaspromu/ mastercarda i mając podpisany kontrakt reklamowy gdzie wiesz, że 60% oglądalności generują właśnie te drużyny, które opuszczają LM... co byś zrobił ?. Jestem pewien, że wycofałbyś się ze sponsoringu lub go znacznie finansowo ograniczył, co obiłoby się na finansach leśnych dziadków :).
Kasa i jeszcze raz kasa.
0
No tak, ale jakbyś był w zarządzie gaspromu/ mastercarda i mając podpisany kontrakt reklamowy gdzie wiesz, że 60% oglądalności generują właśnie te drużyny, które opuszczają LM... co byś zrobił ?. Jestem pewien, że wycofałbyś się ze sponsoringu lub go znacznie finansowo ograniczył, co odbiłoby się na finansach leśnych dziadków :).
Kasa i jeszcze raz kasa.
19 kwi 2021 | 19:12
0
Jeśli w umowie sponsorskiej nie ma takiego zapisu że w lidze mistrzów muszą grac dane kluby to uja by zrobili.
19 kwi 2021 | 19:14
0
A ilość meczy też ich nie interesuje? Przecież tutaj z automatu zwycięzcą jest PSG!
19 kwi 2021 | 19:21
0
Mogą awansować druzyny ktore przegrały cwiercfinaly a zmiast liverpoolu dadza RB Lipsk.
19 kwi 2021 | 19:28
0
dokładnie niech awansują zespoły które nie weszły do półfinału chociaż wtedy Lm zakończyła by się jakoś normalnie jeżeli nie to anulować i nie ogłaszać żadnego zwycięscy
19 kwi 2021 | 19:21
0
Nie ma takiego zapisu bo to cheba oczywiste dla takiego sponsora.
Co nie zmienia faktu tv nie zgodzi się na to żeby wyjeb.. im 12 zespołów z Ligi Mistrzów. Już nie mówię o tym sezonie i tych trzech drużynach.
19 kwi 2021 | 19:27
0
Ale w pezyslym roku planowo juz te kluby do lm nie chcą wchodzić. Przecież ich nikt nie zmusi.
19 kwi 2021 | 20:25
0
No tak, ale zapewne każdy reklamodawca szacuje grupę odbiorców ich reklamy ( wiek, płeć, przybliżona liczba), zabezpiecza się paragrafami w umowie, a już na pewno analizuje to finansowo ( pomijam fakt prestiżu bycia głównym czy innym sponsorem wydarzenia jak LM).
19 kwi 2021 | 19:28
0
Kto powiedział, że mecze się nie odbędą. Zagrają zespoły wyeliminowane przez owe wyrzucone drużyny.
19 kwi 2021 | 19:32
0
To było by wyjście.
19 kwi 2021 | 20:03
0
niby z czym będą dzwonić? chyba kurwa z pretensjami. Nie podoba się to nie transmituj, są chętni kurwa którzy to wykupią w 20 sekund
19 kwi 2021 | 21:04
0
A co za problem przywrócić w zamian 3 ostatnie drużyny, które odpadły? Ten cały śmieszny pomysł z superligą sportowo może tylko skończyć wszystkie te kluby. Hajs, byłe gwiazdy w składach i kibice z chin. Tyle im wszystkim zostanie no ale prezesom tych klubów o hajs chodzi więc będą mogli się stykać kutasami w tej swojej lidze koniojebców którą se stworzą.
19 kwi 2021 | 19:15
0
Jak tak się stanie to wystosuję oficjalne pisma do UEFA o zwrot moich 20zł za Polsat Sport Premium. Jak zobaczą pismo z tyloma zerami, osrają portki i LM będzie, także się nie martwcie Panowie.
19 kwi 2021 | 22:33
0
Dzięki wielkie stary!! 💪
19 kwi 2021 | 18:59
(Edytowany)
Ostro i mino ze jestem kibicem Realu
0
Ostro i mino ze jestem kibicem Realu to popieram a Perez mnie rozczarowal dobry ale chciwy bizmesman.
19 kwi 2021 | 19:04
0
Czyli po prostu biznesmen.
19 kwi 2021 | 19:58
0
Perez rozczarował już wcześniej usuwając krzyż z herbu za pieniądze
19 kwi 2021 | 20:05
(Edytowany)
raczej zwykła kurwa. W taki sposób decydować o przyszłości czegoś czego się nie jest właścicielem? Czegoś czego się nie tworzyło tylko zarządza przez kilka lat? Czegoś co jest własnością socios i nawet nie zadając im jednego pytania? Fundamenty piłki nożnej obalać mu się chciało, to nie biznesmen tylko megaloman
0
raczej zwykła kurwa. W taki sposób decydować o przyszłości czegoś czego się nie jest właścicielem? Czegoś czego się nie tworzyło tylko zarządza przez kilka lat? Czegoś co jest własnością socios i nawet nie zadając im jednego pytania? Fundamenty piłki nożnej obalać mu się chciało, to nie biznesmen tylko megaloman
22 kwi 2021 | 09:28
0
Z logicznego punktu widzenia, skoro socios go wybrali, tzn ze chca, aby w ich imieniu decydowal za klub. O SL Perez mowil juz pare lat temu, wiec czemu teraz kibice burza sie na decyzje, jakie on podejmuje?
19 kwi 2021 | 19:12
0
Pewnie przywrócą drużyny które odpadły w ćwierćfinałach tj. Borussię, Bayern i Porto, i mamy wraz z PSG komplet półfinalistów, tak samo w Lidze Europy za Manchester i Arsenal wrócą Granada i Slavia
19 kwi 2021 | 19:29
0
Bayern odpadł w starciu z PSG a PSG zostaje w UCL. Przynajmniej na razie. Więc, jeśli przywrócą, to Borussię, Porto i Liverpool.
19 kwi 2021 | 19:31
0
Liverpool jest w wielkiej 12, więc Bayern
19 kwi 2021 | 19:43
(Edytowany)
W chciwej 12tce 😅
0
W chciwej 12tce 😅 Liverpool, Man City Chelsea i Real chcą grać w Super Lidze więc zostaje ta 4 która wyżej wymieniłem... Raczej wątpliwe żeby od razu dali puchar PSG, gdyż strasznie by stracili na prestiżu 😉
19 kwi 2021 | 19:52
(Edytowany)
Ciekawe czy będzie nowe losowanie jeśli to się oczywiście potwierdzi. No bo defakto Bayern powinien być za PSG, ale Ci są dalej, odpada więc Real, za niego wchodzi Liverpool, a za Liverpool Bayern. Jeśli by tak miało to wyglądać to PSG - BVB, PORTO - Bayern, czyli finał PSG - Bayern. Wygrywa Bayern i co wtedy? PSG przegrywa z Bayernem, który wyeliminowało. Tu będzie kolejny bunt. Jak dla mnie najsprawiedliwiej to PSG wygra w/o LM bez zbędnego cyrku poprzez dyskwalifikacje Chelsea, Realu i City. Inaczej to nie ma sensu.
0
Ciekawe czy będzie nowe losowanie jeśli to się oczywiście potwierdzi. No bo defakto Bayern powinien być za PSG, ale Ci są dalej, odpada więc Real, za niego wchodzi Liverpool, a za Liverpool Bayern. Jeśli by tak miało to wyglądać to PSG - BVB, PORTO - Bayern, czyli finał PSG - Bayern. Wygrywa Bayern i co wtedy? PSG przegrywa z Bayernem, którego wyeliminowała w ćwierćfinale. Tu będzie kolejny bunt i cyrk. Jak dla mnie najsprawiedliwiej to PSG wygra w/o LM bez zbędnego cyrku poprzez dyskwalifikacje Chelsea, Realu i City. Inaczej to nie ma sensu.
19 kwi 2021 | 21:48
0
Szczerze mówiąc, to nie sympatyzując za PSG niestety uważam, że jak 3 kluby czeka dyskwalifikacja, to PSG powinno LM po prostu wygrać... Sorry, ale reszta po prostu odpadła. Niestety, to jedyne sprawiedliwe wyjście, mimo, że osobiście kibicowałem Bayernowi.
19 kwi 2021 | 22:31
0
Tak samo kiedyś Dania odpadła w eliminacjach do Mistrzostw Europy '92 ale jednak kuchennymi drzwiami się do nich dostała i je wygrała... Także jak UEFA będzie chciała rozegrać rozgrywki do końca, to myślę że nie będzie tak na to spoglądać...
19 kwi 2021 | 21:36
(Edytowany)
swoją drogą to było by ciekawe rozwiązanie , przynajmniej mi by się podobało , a co do pedalskich wojen gagnów fifa rafa i uefa to all about money
0
@Vaart1123
swoją drogą to było by ciekawe rozwiązanie , przynajmniej mi by się podobało , a co do pedalskich wojen gagnów fifa rafa i uefa to all about money
19 kwi 2021 | 19:03
0
Jak nie covid to Perez xD zawsze mówiłem, że ten marny klub z Madrytu budowany jest na układach.
19 kwi 2021 | 19:17
0
mocne slowa jak na goscia kibicujacego city i psg xD
19 kwi 2021 | 19:30
0
nie kibicuję im ;) to jest bk
19 kwi 2021 | 19:22
0
pierwsze działania jakie podjęła CHUJEFA po tym jak została ogłoszona Superliga to był szantaż na piłkarzy i kibiców narodowych to tylko pokazuje jak zgniła jest CHUJEFA i jak nie ma żadnych innych argumentów tylko szantaż natomiast jeśli ten cały projekt wypali to nie wydaje mi się aby piłkarze grający dalej w LM będą chcieli tam rywalizować
za wszelką cenę będą wymuszać transfer aby zagrać w jeden z drużyn Superligi
19 kwi 2021 | 19:24
(Edytowany)
Tym sposobem ku uciesze FIFA i UEFA katar wreszcie wygra LM do czego UEFA od lat dążyła przymykając oczy na lewe umowy sponsorskie i łamanie ffp
0
Tym sposobem ku uciesze FIFA i UEFA katar wreszcie wygra LM do czego UEFA od lat dążyła przymykając oczy na lewe umowy sponsorskie i łamanie ffp. To jest ok xD
19 kwi 2021 | 19:25
0
O ile sama superliga mi zwisa o tyle jestem ZA patrząc jak UEFA skomle i się miota.
19 kwi 2021 | 19:27
(Edytowany)
Dobra, jeszcze rano sądziłem że super liga to zły pomysł, ale patrząc na to jak pogrąża się ułefa to wole już oglądać co tydzień mecz Man utd z topową drużyną niż klepanie Barcelony z Cadiz który się broni w 11 bo chuja zrobi. Ułefa ta śmieszna federacja mówi że ta liga zabije football haha a oni to nie psują, powiększenie Euro z 16 drużyn do 24 to psucie footballu, układanie bezsensownego kalendarza żeby tylko upchać swoje meczyki na 12 żeby Chińczyki mogły oglądać, rozgrywanie pucharów w Arabii czy gdzieś tam. To jest właśnie zabijanie footballu. Kibice którzy obrażają swój klub bo ten przyłączył się do super ligi żeby w końcu zarabiać na siebie tym bardziej w tych czasach gdzie mają długi wysokości kilkudziesięciu czy kilkuset milionów. I jeszcze te śmieszne tweety chłopów co piszą że nie obejrzą ani jednego meczu super ligi xD. Ci co wierzą że ułefa walczy o piękno footballu($$$) są po prostu naiwni, jedynym ich argumentem jest to że Ajax był w półfinale LM, że Atalanta daleko zaszła, Porto kiedyś wygrało ale nikt nie widzi tego że nie da się oglądać eliminacji do mś bo praktycznie wiadomo kto awansuje, że euro nie opłaca się oglądać w fazie grupowej bo jakieś ogóry się dostają i ta śmieszna reforma LM która jest dziwnym trafem bardzo podobna do tej super ligi xD. Podsumowując, ja się cieszę że powstanie super liga, z chęcią będę oglądał(pewnie jak każdy kto mówi że to syf) a ułefa niech się pierdoli bo o żadne dobro piłki im nie chodzi tylko o $ i jeszcze więcej $.
0
Dobra, jeszcze rano sądziłem że super liga to zły pomysł, ale patrząc na to jak pogrąża się ułefa to wole już oglądać co tydzień mecz Man utd z topową drużyną niż klepanie Barcelony z Cadiz który się broni w 11 bo chuja zrobi. Ułefa ta śmieszna federacja mówi że ta liga zabije football haha a oni to nie psują, powiększenie Euro z 16 drużyn do 24 to psucie footballu, układanie bezsensownego kalendarza żeby tylko upchać swoje meczyki na 12 żeby Chińczyki mogły oglądać, rozgrywanie pucharów w Arabii czy gdzieś tam. To jest właśnie zabijanie footballu. Kibice którzy obrażają swój klub bo ten przyłączył się do super ligi żeby w końcu zarabiać na siebie tym bardziej w tych czasach gdzie mają długi wysokości kilkudziesięciu czy kilkuset milionów. I jeszcze te śmieszne tweety chłopów co piszą że nie obejrzą ani jednego meczu super ligi xD. Ci co wierzą że ułefa walczy o piękno footballu są po prostu naiwni, jedynym ich argumentem jest to że Ajax był w półfinale LM, że Atalanta daleko zaszła, Porto kiedyś wygrało ale nikt nie widzi tego że nie da się oglądać eliminacji do mś bo praktycznie wiadomo kto awansuje, że euro nie opłaca się oglądać w fazie grupowej bo jakieś ogóry się dostają i ta śmieszna reforma LM która jest dziwnym trafem bardzo podobna do tej super ligi xD. Podsumowując, ja się cieszę że powstanie super liga, z chęcią będę oglądał(pewnie jak każdy kto mówi że to syf) a ułefa niech się pierdoli bo o żadne dobro piłki im nie chodzi tylko o $ i jeszcze więcej $.
19 kwi 2021 | 19:32
0
zadał sobie ktos pytanie czemu akurat te druzxyny załozyli superlige
moze dlatego ze ostatnio zadna z nich nie wygrywala LM odpadala w cwiercfinała 1/8 półfinałach w Lm jest var ciezko oszukac przekupic sędziego a tutaj kluby zakladaja sobie wlasne rozgrywki gdzie wszystko moze byc ustawione
nie ma to zadnego sensu i tym bardziej sie to nie utrzyma jak dostana zakaz grania w reprezentacji do tego uefa jak nałozy kary to te kluby wrócą z podkulonym ogonkiem :D
19 kwi 2021 | 19:43
0
Ale wiesz że to co napisałeś się nie wydarz? Posłuchaj dlaczego, to że turniej zakładają kluby to nie znaczy że będą same przekręty, toż Perez jest głównym pomysłodawcą to nie znaczy że Real będzie wygrywał co roku a Barcelona będzie na końcu tabeli. Co do piłkarzy to wątpię w to żeby UEFA zakazała grać piłkarzom na me to będzie strzał w stope, nikt nie będzie oglądał turnieju na którym nie będzie gwiazd, dla takich piłkarzy jak Ronaldo, Mbappe, Lewandowski wykupywane są prawa telewizyjne to po pierwsze a po drugie kary nie zostaną nałożone. Kiedy powstanie super liga to z praw telewizyjnych i innych finansów szybko uregulują długi, Za wygranie LM klub dostaje chyba 150 mln a za sam udział dastaje ponad 300 chyba.
20 kwi 2021 | 21:15
0
Zdziwił byś sie od kiedy jest var w Lm jakos gole ze spalonego albo zagrywane reką są nieuznawane jak to kiedys mialo miejsce w przypadku realu a jak kluby tworza sobie wlasna lige na wlasnych warunkach no to sory moga sobie tam ustawiac co chcą i jak chcą
19 kwi 2021 | 19:52
0
Może Ekstraklasa dostanie jakieś miejsce w LM, po tym jak nie będzie komu w niej grać XD
19 kwi 2021 | 19:58
0
Można powiedzieć, że po wyrzuceniu piłkarzy, których kluby dołączą do super ligi, z rozgrywek FIFA......... rosną nasze szanse na zdobycie MISTRZOSTWA ŚWIATA. Tadaaaaaam!
19 kwi 2021 | 19:16
0
Również Arsenal w LE powinien zostać wyrzucony.
19 kwi 2021 | 19:21
0
Już to widzę, i ci zrobią? Oddadzą kasę sponsorom i zwrócą kasa za prawa TV ?
Straszą bo nie mają argumentów
19 kwi 2021 | 19:59
0
tak, na pewno ich wykluczą XD
19 kwi 2021 | 20:20
0
Propozycje restrykcji jak najbardziej słuszna ale z jednym wyjątkiem. Reprezentacje kraju to nie ligowe fanaberie UEFA i absolutnie nikt nie ma prawa zakazać graczom reprezentowania własnego kraju. Tu zachodzi to za daleko.
19 kwi 2021 | 20:07
0
Myślę, że kluby się z tym liczyły.

UEFA miała 2 możliwości, rozpocząć wojnę lub negocjować i się ugiąć. Myślę jednak, że szybko federacje krajowe opuszczą ją w tych starniach. Premier League sprzedaje swoje prawa chyba w przyszłym roku i jeśli kluby postawią na swoim to PL ich nie wyrzuci z ligi bo straty byłyby gigantuczne. To samo LaLiga i włoska. Mogąc grać w swoich ligach kluby SL będą mogły legalnie lać na UEFA i tak się też stanie. Negocjacje były jedyną dobrą opcją.
19 kwi 2021 | 20:26
0
Tak, tylko topowe drużyny z Premier league, będą jednocześnie grały w Super league, więc nie będą potrzebować kwalifikacji do europejskich pucharów, co z kolei sprawi, że będą mieć wywalone na krajowe rozgrywki, bo i po co się trudzić. Mistrzostwo kraju zdobędzie jedna drużyna, pozostali z topu widząc, że nie ma na to szans sobie odpuszczą, mogą nawet rezerwami wychodzić, bo z ligi nie spadną a czy zajmą miejsce 3 czy 10, to bez różnicy.
19 kwi 2021 | 20:34
0
Akurat dla angielskich dużyn liga jest najbardziej prestiżowym trofeum. Każdy klub to powie. Ale też jestem przeciwko tej SL.

Przemyślałem jescze temat i do mojego komentarza dodam jedno. SL nie powstanie jeśli psg, Bayern i wszystkie inne kluby się na nią wypną. Jaki miałoby mieć sens grać w 12 zespołów?
19 kwi 2021 | 20:43
0
Najbardziej prestiżowa, czy najbardziej dochodowa?
Jak największy hajs będzie z Superligi to się skupią na Superlidze.
19 kwi 2021 | 19:25
0
Jak zobaczę to uwierzę ;-)
19 kwi 2021 | 20:44
0
Uefa tak jak kluby są łase na kasę. Koncept Superligi mi się średnio podoba, ja bym wolał żeby kluby miały po prostu możliwość wyboru czy grać w wieloszczeblowej lidze europejskiej czy swojej krajowej. Uefa nie jest tym zainteresowana bo nie jest to w ich interesie ani krajowych federacji i będą używać swojego z dupy wziętego autorytetu by mamić ludziom że oni to robią dla nich. Jeżeli kiedykolwiek miałaby powstać liga europejska to tylko w ten sposób.
19 kwi 2021 | 20:00
0
Już tego lata, Polska będzie mistrzem swiata. Wyrzucać ich wszystkich!
19 kwi 2021 | 21:40
0
Słusznie prawisz. Może w takiej sytuacji medal na ME zdobędziemy.
19 kwi 2021 | 20:34
0
UEFA i FIFA tylko straszą... prawda jest taka, że jak nałożą kary na kluby i zawodników z Superligi to tak jakby sobie sami grób wykopali... bo kto niby będzie oglądał LM bez Realu, Barcelony czy Manchesteru? Bądź kto będzie oglądał mundial bez Messiego, Ronaldo itp... uja to będzie warte i kasa im poleci jeszcze bardziej w dół... Superliga to ujwa sprawa, podobnie jak nowa formuła Ligi Mistrzów... te wszystkie organizacje są siebie warte, wszystkim chodzi tylko o kasę... z jednej strony dobrze, że ktoś dał kopa UEFIE i FIFIE, z drugiej strony ta Superliga to może być jeszcze większa banda złodziei i oszustów.
STS
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

Betfan
1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN