Trzech półfinalistów Ligi Mistrzów wykluczonych z rozgrywek?! Prezes UEFA zapowiada możliwe kroki

Trzech półfinalistów Ligi Mistrzów wykluczonych z rozgrywek?! Prezes UEFA zapowiada możliwe kroki
Marco Canoniero / Shutterstock.com
Autor: Maciej Pietrasik 19 kwi 2021 | 15:30
Wczorajsze wieści o powstaniu Superligi wstrząsnęły światem futbolu. UEFA nie zamierza uginać się pod presją i zapowiada zdecydowane działania. Mogą one objąć nawet trwające już rozgrywki.
Odłączenie się dwunastu klubów od europejskiej federacji to coś, czego jeszcze kilka dni temu nikt się nie spodziewał. Konsekwencje dla buntowników mogą być naprawdę poważne.
Szef UEFA potwierdził już, że piłkarze dwunastu drużyn, które zamierzają stworzyć Superligę, nie będą mogli występować w meczach reprezentacji narodowych. Zostaną więc wykluczeni z mistrzostw świata oraz mistrzostw Europy. Więcej na ten temat przeczytacie TUTAJ.
Na tym prawdopodobnie się jednak nie skończy, a wszystko może przełożyć się na już trwające rozgrywki. Alexander Ceferin otwarcie przyznał, że UEFA rozważa podjęcie działań, dotyczących obecnej edycji Ligi Mistrzów oraz Ligi Europy.
Prawnicy doradzają federacji, aby wykluczyła buntowników z już trwających rozgrywek europejskich pucharów. Oznaczałoby to w zasadzie koniec Champions League w sezonie 2020/2021.
W półfinałach grają bowiem Real Madryt, Chelsea, Manchester City oraz PSG. Tylko ta ostatnia drużyna nie przyłączyła się do Superligi. Pozostała trójka miałaby zostać zdyskwalifikowana.
Dotyczy to także grających w Lidze Europy Arsenalu oraz Manchesteru United. Na razie nie wiadomo, czy UEFA rzeczywiście podejmie takie kroki - Ceferin przyznał jedynie, że prawnicy doradzili federacji takie rozwiązanie. Nie potwierdził też, czy wówczas wygraną otrzymałoby PSG, czy rozgrywki zostałyby całkowicie anulowane.
AKTUALIZACJA - 18:55
O trwającej edycji Ligi Mistrzów wypowiedział się członek Komitetu Wykonawczego UEFA, Jesper Moller. W rozmowie z "Reutersem" przyznał, że prawdopodobnie w piątek buntownicy zostaną wykluczeni z europejskich pucharów. Więcej na ten temat TUTAJ.
Źródło: Tacredi Palmeri
STS
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

Betfan
1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN

Dyskusja 111

19 kwi 2021 | 15:33
0
PSG wkońcu wygra.Gratulacje xD
19 kwi 2021 | 15:34
0
beka dekady przyznana w 2021 jak tak się stanie
19 kwi 2021 | 16:10
0
I Złota Pilka dla Mbappe xD
19 kwi 2021 | 17:06
0
mowilem, ze w tym roku wygramy puchar LM ;]]
19 kwi 2021 | 17:37
0
Wygrać, a dostać to jednak różnica.
19 kwi 2021 | 17:43
0
Zgadzam się. Dostanie takiego tytułu nic by nie znaczyło. Byłoby to tym bardziej smutne dla PSG, bo w tym sezonie ciężko walczyli, żeby wyeliminować MU, Barcelonę i Bayern, a teraz cały ten wysiłek może pójść na nic.
19 kwi 2021 | 17:46
(Edytowany)
typie najchetniej grajmy z city, a pozniej z realm lub chelsea I tak wygramy, ale wtedy bedziecie mowic, ze to wina sedziego albo ze enemy team byl kontuzjowany. Macie nasrane w glowie on nienawisci, nie dostrzegajac ze to inne jeszcze bardziej sa zryte na punkcie chaisu
0
typie najchetniej grajmy z city, a pozniej z realm lub chelsea I tak wygramy, ale wtedy bedziecie mowic, ze to wina sedziego albo ze enemy team byl kontuzjowany. Macie nasrane w glowie on nienawisci, nie dostrzegajac ze to inne kluby jeszcze bardziej sa zryte na punkcie chaisu. Macie jeden wielki kompleks na punkcie WIELKIEGO PSG
19 kwi 2021 | 19:17
0
gdzie te twoje hartriki mbappe i gejmara śmieszny chłopce ledwo dali rade dostać się do tego półfinału
kompleks wielkiego PSG kurwa ty non stop w każdym komentarzu jaki się czyta podkreślasz mbappe gejmara jarasz się tak nimi jak byś im lachę robił
kto nazywa klub wielki skoro ani razu LM nie wygrał ogarnij się albo zmień dilera
19 kwi 2021 | 21:54
(Edytowany)
rojek psinko do budy, jeszcze nie minal bol dupy po upokorzeniu bayernu ?
0
rojek psinko do budy, jeszcze nie minal bol dupy po upokorzeniu bayernu przez KYLIANA i NEYA JR ?
20 kwi 2021 | 01:08
(Edytowany)
upokorzenie.....remis i wpierdol od Bayernu :))))
0
???
20 kwi 2021 | 21:11
0
niby po czym jak niczego specjalnego nie pokazali niech psg sie cieszy ze bayern gral rezerwowym składem he he a jak masz psy w domu to mozesz je do tej swojej budy przywiązać
20 kwi 2021 | 23:25
0
moja babcia miala psa o nazwie rojek ale serio byl madrzejszy od ciebie
22 kwi 2021 | 20:11
0
Serio typie masz coś nie tak z głową zwieracze ci nie puściły nikt normalny takich wypocin nie pisze a na czytanie szkoda marnować czasu
19 kwi 2021 | 18:29
0
Allez Paris!
19 kwi 2021 | 18:40
0
https://youtu.be/pGqNDv2QIf0
19 kwi 2021 | 19:08
0
spam
19 kwi 2021 | 19:18
0
I co cię nie było pod stadionem
19 kwi 2021 | 19:48
0
Psycholu ile ty masz profili tutaj?
19 kwi 2021 | 19:56
0
obsrałeś majty i cie nie było
19 kwi 2021 | 19:33
0
no nie wiem, bo Liverpoolu nie przywrócą, a to znaczy że Bayern znowu wskoczy.
19 kwi 2021 | 15:37
0
Jedni na razie ogłosili zatwierdzenie pomysłu super ligi, drudzy od rana strzelają z palca, grożą, krzyczą, straszą. Dlaczego? Bo popuścili już pierwszego kleksa, a zaraz zwieracze kompletnie nie wytrzymają. Strach i obleciał, że stracą monopol, że to nie przez ich chciwe ręce będą przepływać grube miliony. Nawet jeśli superliga nie dojdzie do skutku, bardzo mnie cieszy to co się teraz dzieje w strukturach fifa i uefa. Wielcy obrońcy przyzwoitości phiiii XD
19 kwi 2021 | 16:44
0
Bardzo fajny komentarz. Cała ta sprawa ma swoje drugie dno. O ile nie jestem za tą całą superligą to jej utworzenie jest wypadkową działań FIFA i UEFA. Wprowadzenie fair Play które jest różnie egzekwowane, system var który potrafi narobić szkód, MŚ w katarze w grudniu, poziom sędziowania w top 5, po 5 zmian na mecz, jeden piłkarz rozpoczynający spotkanie, można wymieniać. Osobiście uważam że każdy jest wolny, mogą utworzyć coś na pomysł ligi mistrzów i niech sobie grają, szkoda że tym pokazali tylko, że piłkarze to marionetki w rękach krezusów, ciekaw jestem ich opinii.
Może to koniec piłki którą znamy? Szkoda, NBA i inne mają w stanach, a LM w Europie, jedno i drugie się wyróżnia, więc po co to zmieniać kiedy ludzie też nie chcą, a to dzięki nim mają takie pieniądze.
19 kwi 2021 | 17:13
0
Ale co ty myślałeś?? piłkarz to jest pracownik a żaden pracownik nie będzie wyżej niż firma. Ja ich zupełnie rozumiem i liczę że wyjdzie na ich. To niestety jest pośrednictwo i jeżeli ty byś miał wybór brać całą kasę a nie płacić pośrednikowi to też byś wolał całą. Proste, logiczne. FIFA i UEFA to grzyb który trzeba wyciąć w pień. Gdyby nie byli tak bardzo zachłanni i skorumpowani nie było by tematu.
19 kwi 2021 | 17:49
0
dokładnie, uefa grozi zawodnikom ,że nie będą mogli występować w me i ms ... przecież oni chcą dobra dla piłki. Ruskie chcą bezpieczeństwa dla Ukrainy dlatego wjada tam czołgami.
19 kwi 2021 | 16:47
0
Jestem tego samego zdania ! tzn. nie popieram pomysłu tej całej ''Superligi'', ale to że w końcu ktoś wstrząsnął FIFA i UEFA, to... To cieszy mnie niezmiernie ( ! ) :)
PozdRoo
19 kwi 2021 | 17:57
0
Myślę, że kibicom nie podoba się elityzm superligi, a nie odłączenie od uefy.
19 kwi 2021 | 15:34
(Edytowany)
P$G bezapelacyjnie wygra po 3:0 w półfinale dwa mecze i finał również 3:0.

BALLON DIOR DLA MBAPPE i UFEA I FIFA i federacja Francuska będzie wniebowzięta....
0
P$G bezapelacyjnie wygra po 3:0 w półfinale dwa mecze i finał również 3:0.

BALLON DIOR DLA MBAPPE i UFEA I FIFA i federacja Francuska będzie wniebowzięta....gratulacje straszaków..
19 kwi 2021 | 15:37
0
Tak przyszło mi jeszcze na myśl, druga opcja, anulują całe rozgrywki, a kasę którą mieliby dać za półfinały drużynom i za finał, równo podzielą dla PREZESÓW FIFA /UEFA i każdy będzie wniebowzięty.
19 kwi 2021 | 16:07
0
Wstawaj zesrales sie
19 kwi 2021 | 15:46
0
UEFA chce pozwać kluby za to, że robią im konkurencje i nie chcą brać udziału w ich następnych rozgrywkach.
Natomiast UEFA chce wykluczyć kluby z obecnych rozgrywek, za które te kluby zapłaciły i ta kurewska organizacja wciąż zgarnia kasę.

Można to porównać do kontraktów - UEFA pozywa kluby, bo te nie chcą podpisać nowych rocznych, natomiast sama chce zerwać obecne. Powiedzcie mi, kto tu popełnia błąd?
19 kwi 2021 | 17:39
0
Zapłaciły i zebrały kasę za awans do kolejnych faz, niektóre liczą na jeszcze więcej.
19 kwi 2021 | 18:34
0
No dobra. Ale kluby płacą za całą edycję - nieważne czy zajdą do finału czy nawet z grupy nie wyjdą. Kontrakt to kontrakt. Jeżeli jedna ze stron chce go zerwać, to musi ponieść konsekwencje.
19 kwi 2021 | 15:40
0
oby perez nie odpuscil tym frajerom z fify
psg wygra LM a pozniej dolaczy do superligi - latwo porobieni
A fifie proponuje zrobic na MS 120 druzyn i z 16 koszykow jak maja malo pinionzkow placzki :)))
19 kwi 2021 | 16:14
(Edytowany)
PSG nie dołączy, nie ma takiej opcji.
Właściciele PSG są też właścicielami beIN Sports. A to właśnie beIN Sports podpisało umowę na najbliższe kilka lat dotyczącą praw telewizyjnych Ligi Mistrzów z UEFA. Wydali bodajże 2.5 miliarda euro.
Także nie, PSG nie odejdzie i mało tego PSG zależy żeby najwięksi zostali bo wtedy właściciele PSG zarobią na transmisji najlepszych meczy co pośrednio oznacza, że PSG też zarobi. No i ten prezes PSG w zarządzie UEFA ... Nie ma mowy, PSG nie odejdzie. Temu klubowi nie potrzeba pieniędzy bo mają ich w cholerę a dzięki umowom zarabiają tak naprawdę na każdym meczu w LM - gra Real i ogląda to w cholerę osób? Zarabia PSG :)

Rozumiesz teraz dlaczego piłkarze PSG jako pierwsi się wypowiadają o "pięknie sportu"?
0
PSG nie dołączy, nie ma takiej opcji.
Właściciele PSG są też właścicielami beIN Sports. A to właśnie beIN Sports podpisało umowę na najbliższe kilka lat dotyczącą praw telewizyjnych Ligi Mistrzów z UEFA. Wydali bodajże 2.5 miliarda euro.
Także nie, PSG nie odejdzie i mało tego PSG zależy żeby najwięksi zostali bo wtedy właściciele PSG zarobią na transmisji najlepszych meczy co pośrednio oznacza, że PSG też zarobi. No i ten prezes PSG w zarządzie UEFA ... Nie ma mowy, PSG nie odejdzie. Temu klubowi nie potrzeba pieniędzy bo mają ich w cholerę a dzięki umowom zarabiają tak naprawdę na każdym meczu w LM - gra Real i ogląda to w cholerę osób? Zarabia PSG :)

Rozumiesz teraz dlaczego piłkarze PSG jako pierwsi się wypowiadają o "pięknie sportu"?

Można powiedzieć, że cały ten ruch z odejściem z LM to cios nie tylko w UEFA ale też w PSG (a konkretniej właścicieli PSG, Katar).
20 kwi 2021 | 08:11
0
No i jeszcze zaproszenia nie dostali, a to dziwne bo ten klubik lubi dolarki
19 kwi 2021 | 15:52
0
ale świnie z UEFA kwiczą :) wspaniale. co do Super Ligii mam mieszane uczucia, ale na pewno jest jeden plus tej sytuacji, że ktoś postawił się przepełnionej korupcją i układami UEFA.
A najbardziej śmieszą wypowiedzi takiego Ozila czy Herrery :D pierwszy trzymał się uparcie stołka w Arsenalu zarabiając 400 tys tygodniowo(jego prawo) a teraz pisze o marzeniach grania w piłkę, a drugi jest w klubie który najbardziej nagina owe zasady moralne i nie liczy się z niczym bo wszystko załatwi sobie za pieniądze w UEFA, szczyt hipokryzji
19 kwi 2021 | 15:44
0
Od kilku lat wprowadzali VAR i wprowadzili go dopiero niedawno, ale wystarczyło jedno oświadczenie kilku klubów i już decyzje zapadają w UEFA. Żałośni są...
19 kwi 2021 | 15:37
0
Dramat, robi się w wała cały świat dla trupa z Madrytu... złota piłka odwołana, rozgrywki mogą być odwołane a frajerstwo płaci i wspiera ten gigantyczny przemysł
19 kwi 2021 | 15:51
0
Czyli można powiedzieć że Bayern przegrał finał :)
19 kwi 2021 | 16:05
0
A wręcz można powiedzieć, że przegrał puchar.
19 kwi 2021 | 15:35
0
Spoko i tak mało kasy na zarabiają na LM. Więc kluby same mogą olać te drobniaki.
19 kwi 2021 | 17:18
0
Moim zdaniem wielkie kluby mają w D. UEFA. UEFA stworzyła z fifa tyle rozgrywek że piłkarze nie mają czasu się zregenerować, kontuzji w sezonie kilkadziesiąt w każdym klubie. Stworzą swoją ligę, na zasadzie amerykańskiego futbolu, gdzie grać będą tylko prestiżowe kluby i piłkarze będą mieli więcej czasu na odpoczynek i regenerację bo w obecnych czasach fifa traktuje piłkarzy jak roboty. Jestem za Superliga. Przeciw tej skorumpowanej organizacji jaką jest Uefa.
19 kwi 2021 | 15:59
0
w takim razie do półfinału LM mieliby wejść przegrani z dwumeczy z Realem, Chelsea i City, czyli Liverpool, Porto i BVB, ale skoro Liverpool też jest w zmowie, to do 1/2 wchodzi Bayern - ostatni ćwierćfinalista:)))
19 kwi 2021 | 16:15
0
Jedyna szansa dla PSG aby zdobyć Puchar ! Ciekawe czy to też uda im się jakoś spierdolić :D
19 kwi 2021 | 19:37
0
tyle, że Bayern też powróci bo Liverpool jest w wielkiej 12.
19 kwi 2021 | 15:48
0
NO I PRAWIDŁOWO.
SUPERLIGE TRZEBA SKASOWAC A FIFE I UEFA ZREFORMOWAC.
19 kwi 2021 | 15:57
0
Ja osobiscie uwazam ze UEFA jak I FIFA są jak Mafia ale okazalo sie ze najwieksze kluby są jeszcze gorsze bo wcale im nie zalezy na sportowej rywalizacji zobaczcie co sie dzieje w ich ligach w Anglii. Liverpool,Tottenham czy Arsenal oglądaja plecy tych słabszych jak Leicester czy West Ham. We Wloszech Juve musi ogladac plecy Atalanty I zagrozony jest udzialem w Lidze Europy. Ta cala SuperLiga moze skonczyc sie jak Chiny, potrwalo to 2 czy 3 lata postraszyli milionami I teraz sie skonczylo. Inna sprawa nawet jak ta Superliga okaze sie sukcesem komercyjnym to za 2 czy 3 lata moze sie to skonczyc powodow jest kilka zalezy co ugra UEFA jesli wyrzuca te kluby z lig, jesli zabronia im robienia transferow z klubami z lig. I ciekawe co mysla o tym pilkarze nie bedac moc zagrac na MS czy ME.
19 kwi 2021 | 15:56
(Edytowany)
Mieć nie anulują bo wszystko rozbije się że zobowiązań Uwaga względem mediów które wykupiły prawa do transmisji, nie będzie meczów, nie będzie kasy od sponsorów. Także UEFA ma związane ręce.
0
LM nie anulują bo wszystko rozbije się o zobowiązania Uefa względem mediów które wykupiły prawa do transmisji, oraz sponsorów. nie będzie meczów? nie będzie kasy od sponsorów. Także UEFA ma związane ręce.
19 kwi 2021 | 16:51
0
Z jednej strony chciwosc UEFA z drugiej chciwość Perezow, Agnellich, Glazerow...
Obu stronom chodzi o jedno - kasa.
UEFA, instytucja pasozytnicza, Superliga instytucja zle wymyslona.
Przy rewolcie klubow zero dialogu spolecznego z kibicami, bylymi i obecnymi pilkarzami, pracownikami, socios itp.
Zle to wyglada, zla droge i rozwiazanie wybrali.
19 kwi 2021 | 15:55
0
Coraz większe jaja się dzieją we futbolu. Pandemia, banicja... Ale się porobiło się.
19 kwi 2021 | 16:11
(Edytowany)
Ale jaja brakowało mi takich dymów. W koncu cos sie dzieje UEFA VS prezesi klubów biore piwko i popcorn i czekam na rozwój wydarzen nie wiem jak wy
0
Ale jaja brakowało mi takich dymów. W koncu cos sie dzieje UEFA VS prezesi klubów biore piwko i chipsy i czekam na rozwój wydarzen nie wiem jak wy
19 kwi 2021 | 18:21
0
PSG zgarnie LM i cyk do Superligi XD
STS
1510 PLN

Oferta powitalna 1200 1510 PLN złożona z aż trzech bonusów! 281 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2230 PLN

Zakład bez ryzyka 200 210 PLN + darmowy zakład za 20 PLN + bonus od pierwszej wpłaty 2000 PLN

Betfan
1600 PLN

Na start 1600 PLN: gra bez ryzyka do 600 zł, bonus od depozytu 1000 PLN. Kod MEGABONUS

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Superbet
584 PLN

Z kodem promocyjnym MECZYKI cashback 500 PLN + freebet 34 PLN za pierwszą wpłatę + bonus 50 PLN