W trakcie
Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Bramkarz Górnika Zabrze zatrzymany przez policję. Grozi mu dziesięć lat więzienia

Dawid K.
Źródło zdjęcia: screen

Dawid K., bramkarz Górnika Zabrze, został aresztowany na trzy miesiące. Mężczyzna usłyszał zarzut gwałtu - poinformował "Super Express".

Wraz z K. zatrzymany został Marcin N. Obaj mężczyźni imprezowali w jednym z lokali w Katowicach. Następnie z poznanymi tam osobami udali się do mieszkania znajdującego się przy ul. Mariackiej. Tam K. i N. mieli dopuścić się gwałtu na jednej z zaproszonych kobiet.

Prokuratura nie udziela informacji w sprawie prowadzonego śledztwa. Obu mężczyznom grozi kara do dziesięciu lat pozbawienia wolności.

Oświadczenie w sprawie K. wydał już jego klub.

- Górnik Zabrze jest głęboko poruszony pojawiającymi się informacjami, które dotyczą zawodnika naszego klubu. Deklarując, że Górnik Zabrze zawsze będzie potępiał wszelkie łamanie prawa, jednocześnie prosimy wszystkich o powstrzymanie się od komentowania sprawy oraz wydawania jakichkolwiek osądów do czasu zakończenia prowadzonych przez prokuraturę i policję działań. Sprawa nie ma związku z obowiązkami zawodowymi piłkarza, stąd klub nie ma dostatecznej wiedzy, a tym samym podstaw, by komentować doniesienia medialne. Wierzymy natomiast, że wszystkie aspekty tej sprawy zostaną zbadane, a wszelkie niejasności wyjaśnione - czytamy w oświadczeniu wydanym przez Górnik.

K. rozegrał kilkadziesiąt meczów w Ekstraklasie. W przeszłości bronił m.in. w Pogoni Szczecin i Zagłębiu Sosnowiec. Z Górnikiem związał się przed tym sezonem.

Źródło: Super Express
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

69
4 paź 2019 | 15:35
(Edytowany)
Dorosły facet z dorosłą kobietą umówili się na ciupcianie, po czym aresztują kolesia co najmniej jak pedofila
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dorosły facet z dorosłą kobietą umówili się na ciupcianie, po czym aresztują kolesia co najmniej jak pedofila do laska stwierdziła że chce a potem stwierdziła że nie chciała
4 paź 2019 | 15:07
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kiepskiego "papugę" ma ten bramkarz. Kobieta idzie dobrowolnie do mieszkania faceta po czym oskarża go o gwałt, to na kilometr śmierdzi szantażem. Wieszałbym psy na bramkarzu jakby na ulicy napadł na niewinną kobietę i dokonał gwałtu, a jeśli kobieta idzie dobrowolnie po alkoholem zakrapianej imprezie to gdzie tutaj jest gwałt? Jedno warte drugiego, ale czemu koleś który jest ewidentnie wrabiany jest aresztowany.
4 paź 2019 | 14:54
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Laska mówi "Bierzcie mnie jak dziw..ę" po chwili dochodzi do wniosku że oskarży gościa o gwałt. Ludzie, prokuratorzy! Gwałt jest wtedy jak by napadł na ulicy na niewinną osobę i zaciągnął ją siłą do chaty. Laska poszła dobrowolnie do domu kolesia po zakrapianej imprezie, więc o jakim gwałcie tutaj mówimy? Nie zaprzeczam że doszło do czynu seksualnego ale pytanie brzmi czy nie nastąpiło to za porozumieniem stron? Ona miała chcicę on się najarał, jak zwietrzyła szmal to mogła zacząć szantażować. Skoro ona oskarża go o gwałt, to on może ją oskarżyć z paragrafu "Zakłócenie miru domowego" Art. 193 KK.
4 paź 2019 | 13:33
Komentarz usunięty
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
3 paź 2019 | 00:08
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z tekstu wynika, że została zgwałcona jeszcze przez kolege. Gruby balet.
2 paź 2019 | 23:13
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gwałtu,rety!!!
2 paź 2019 | 23:13
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dlatego warto sobie zamontować małą kamerę w mieszkaniu, żeby mieć dowód, że to nie był gwałt, tylko dobrowolne danie dupy.
2 paź 2019 | 23:21
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jak Neymar jr?
4 paź 2019 | 14:56
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta kamerkę, to jeszcze ci dołożą paragraf że nagrywasz nielegalnie pornola bez wiedzy drugiej strony.
4 paź 2019 | 19:17
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie ma takiego paragrafu, masz prawo monitorować wszystko co się dzieje u ciebie w domu. Złamałbyś prawo jak byś to udostępnił publicznie. Kiedy ludzie zrozumieją, że masz prawo nagrywać wszystko i wszystkich, nie potrzeba na to niczyjej zgody, nie można jedynie udostępniać tego w internecie czy telewizji...
2 paź 2019 | 23:06
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kasa.
Amerykanskie filmy i sposob bycia.
2 paź 2019 | 22:58
+27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Idziesz na imprezę, poznajesz kolesia, zaprasza Cię w środku nocy do siebie a rano uważasz że byłaś zgwałcona? Jeśli nie wykryją w jej organizmie pigułki gwałtu to sprawa do umorzenia. Po co tam poszła w środku nocy? Pooglądać jego kolekcję znaczków? Litości
4 paź 2019 | 14:57
(Edytowany)
Zawsze może ją oskarżyć z paragrafu "Zakłócenie miru domowego" Art. 193 KK.
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nikt jej przemocą nie ściągnął do mieszkania to koleś zawsze może ją oskarżyć z paragrafu "Zakłócenie miru domowego" Art. 193 KK.
2 paź 2019 | 22:54
(Edytowany)
Pamiętajcie panowie. Kobiety to są chuj tylko z cyckami
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Pamiętajcie panowie. Kobiety to są chuje tylko z cyckami
2 paź 2019 | 21:37
(Edytowany)
Ci piłkarze to muszą zacząć wręczać przed akcją umowę do podpisania coś w stylu "wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego tyłka... itp."
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ci piłkarze to muszą zacząć wręczać przed akcją umowę do podpisania coś w stylu "wyrażam zgodę na przetwarzanie mojego tyłka... itp."
2 paź 2019 | 23:20
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
umowa najmu dupy
2 paź 2019 | 19:59
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Drogi Watson'ie, same Sherlock'i tu ponizej
2 paź 2019 | 23:19
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
detektywi onaniści
2 paź 2019 | 19:52
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Marcin N? Najman?
2 paź 2019 | 21:19
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
najman chyba nie, bo by go ta laska pobiła
2 paź 2019 | 23:18
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Neymar:-))))))))))
2 paź 2019 | 19:14
+45
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
teraz to strach zabrać dziewczynę z imprezy do domu. Kolega (pilot) tak sobie zjebał życie bo babka rano stwierdziła że jednak nie chciała, oskarżenie cyk i z roboty cyk. Także montować kamerki w sypialni panowie :D
2 paź 2019 | 19:09
(Edytowany)
Komentarz usunięty
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
2 paź 2019 | 18:36
+38
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
He gdzieś czytałem, że niby jej chłopak ją nakrył w łóżku z bramkarzem a ta chcąc się wybielić powiedziała o gwałcie...
2 paź 2019 | 18:51
+37
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To by się zgadzało. Teraz metoda na gwałt działa tak samo jak na wnuczka
2 paź 2019 | 18:54
+53
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli ją zgwałcił to kij mu w dupę ale jeżeli to kolejna prymitywna próba wybielenia swojego kurewskiego charakteru albo próba wyłudzenia kasy to laska powinna zapłacić z 3mln zł odszkodowania...
2 paź 2019 | 20:54
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się. Jeśli serio gwałt to niech zgnije ale coś za często ostatnio gwalca pilkarze
2 paź 2019 | 23:17
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Myślisz , że kurwa ma 3 mln na koncie z ciężkiej pracy odłożone?
4 paź 2019 | 15:11
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A myślisz że porządna osoba ma tyle odłożone? Jeśli ma tyle odłożone to pytanie dla prokuratora czy szantaże nie są najszybszą drogą do odłożenia 3 mln. Tym bardziej jest podejrzana.
2 paź 2019 | 17:54
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kolejna ustawiona sprawa i tyle w temacie.
2 paź 2019 | 17:47
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może kolejne pomówienia bo coś tam kasy ma.......jeśli nie to zdarte kolana i dupa pęknie
2 paź 2019 | 17:53
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tym bardziej że do mieszkania nie została zaciągnięta z siłą, a napisane że się tam udali. Nie wiem na co liczyła babka idąc z nieznajomymi kolesiami do mieszkania jednego z nich.
2 paź 2019 | 17:58
+81
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Według jej zeznań szła na wieczorną partię szachów, teraz to takie popularne u cichodajek......mieli walić konia a jebnęli królową na dwie wieże......
2 paź 2019 | 18:14
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Hehe w szachach to jest termin bić konia a nie walić
2 paź 2019 | 22:36
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dokładnie a tu 10-szka .....dlatego lepiej było walić.....
2 paź 2019 | 17:34
(Edytowany)
Czego szukała kobieta idąc do mieszkania nieznajomych pijanych facetów? Czego szuka kobieta wracając do bogatego męża który się na nią znęca? Nigdy nie zrozumiem samo cierpienia akie zadają sobie kobiety. Nie warto było iść z kimś uboższym na randkę, a nie kusić się na klienta który forsą sra i być poniżoną?
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czego szukała kobieta idąc do mieszkania nieznajomych pijanych facetów? Czego szuka kobieta wracając do bogatego męża który się na nią znęca? Nigdy nie zrozumiem samo cierpienia akie zadają sobie kobiety. Nie warto było iść z kimś uboższym na randkę, a nie kusić się na klienta który forsą sra i być poniżoną? Chyba że ja zbyt idealistycznie postrzegam świat a facet i babka są poprostu cyniczni.
2 paź 2019 | 17:12
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
10 lat to malo za taki przestepstwo. Powinno sie kastrowac
2 paź 2019 | 17:18
+39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A skąd wiedz jak było naprawdę, wierzysz, że porządna kobieta idzie z nowo poznanymi na imprezie facetami do ich mieszkania mając pewnie w świadomości że będą Biblię czytać.
2 paź 2019 | 17:58
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Od razu byś kastrował a jak wyjdzie że babka cynicznie kasy chciała i wkręciła kolesia? Kobieta idzie dobrowolnie z dzianymi obcymi kolesiami do ich mieszkania, po czym stwierdza że została zgwałcona. Dopóki nie wiesz jak było naprawdę to wstrzymaj się z propozycjami kar. Nie jeden spędził w więzieniu wiele lat będąc fałszywie skazanym.
2 paź 2019 | 17:11
(Edytowany)
"Zaproszona kobieta". Co sobie wyobrażała ta kobieta idąc z nowo poznanymi obcymi pijanymi mężczyznami na zaproszenie do mieszkania. Nie chcę tutaj wydawać wyroków, ale jaka porządna kobieta idzie na taki układ? Siłą została zaciągnięta do mieszkania? Albo koleś został naiwnie wkręcony w gwałt albo kobieta padła ofiarą gwałtu w swojej naiwności. Tylko dlaczego faceta aresztowali skoro babka nie została siłą zaciągnięta do mieszkania a zgodziła się tam pójść, mając w świadomości że nie idą na obiadek do mamusi.
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Zaproszona kobieta". Co sobie wyobrażała ta kobieta idąc z nowo poznanymi obcymi pijanymi mężczyznami na zaproszenie do mieszkania. Nie chcę tutaj wydawać wyroków, ale jaka porządna kobieta idzie na taki układ? Siłą została zaciągnięta do mieszkania? Albo koleś został naiwnie wkręcony w gwałt albo kobieta padła ofiarą gwałtu w swojej naiwności. Tylko dlaczego faceta aresztowali skoro babka nie została siłą zaciągnięta do mieszkania a zgodziła się tam pójść dobrowolnie, mając w świadomości że nie idą na obiadek do mamusi. Zaprosisz wredną babkę do domu nie mając złych zamiarów, ona oskarży cię o gwałt bo będzie liczyła na kasę za spędzenie z nią wieczoru, której nie dostanie i co ciebie pierwszego aresztują?
2 paź 2019 | 17:42
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piękne muzułmańskie rozumowanie przedstawiłeś. Kobieta jest winna bo poszła z 2 nieznajomymi mezczyznami do mieszkania, najlepiej wszystkie poubierac w burki zeby nie kusiły.
2 paź 2019 | 18:12
(Edytowany)
Mało logiki w twojej wypowiedzi i jakieś radykalizmy w to włączasz. To ci napiszę jaśniej masz prawo iść gdzie chcesz z typami, których nie znasz, a potem masz prawo dziwić się że typ cię poniżył. Już nie wiem za bardzo do czego zmierzasz bo z jednej strony chcesz żeby symbolicznych burek nie nosiły i były wyuzdane, a z drugiej bronisz niewinności kobiety, która idzie z nieznajomymi pijanymi gośćmi. Kobieta ubierze się wyzywająco na imprezę ale nikt jej nie każe iść do mieszkania, skoro poszła tam dobrowolnie to ciężko mówić o gwałcie.
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mało logiki w twojej wypowiedzi i jakieś radykalizmy w to włączasz. To ci napiszę jaśniej masz prawo iść gdzie chcesz z typami, których nie znasz, a potem masz prawo dziwić się że typ cię poniżył. Już nie wiem za bardzo do czego zmierzasz bo z jednej strony chcesz żeby symbolicznych burek nie nosiły i były wyuzdane, a z drugiej bronisz niewinności kobiety, która idzie dobrowolnie z nieznajomymi pijanymi gośćmi do ich mieszkania.
2 paź 2019 | 18:26
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czyli uwazasz ze jak zwabisz kobiete do mieszkania to juz mozna gwałcic ??? Moze poszla ogladnac jak maja pilkarze urzadzone mieszkanie, a usprawiedliwanie gwałtu tym ze kobieta sie ubiera wyzywajaco czy idzie z Toba do mieszkania jest wlasnie radykalizmem. Takie kobiety madry facet omija szerokim łukiem. Głupi piłkarze sobie posiedza to moze zmadrzeją.
2 paź 2019 | 18:45
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tu doszliśmy o porozumienia że takie kobiety mądry facet omija szerokim łukiem, a może akurat to była taka kobieta. Zauważ że ja nie osądziłem ani jednej ani drugiej strony ale jeśli dorośli ludzie po imprezie idą do mieszkania to raczej nie na jego oglądanie :) W żadnym stopniu nie usprawiedliwiam gwałtu jeśli do takiego doszło. Zacznijmy że samo pójście jest pozbawione gwałtu, czyli siły, w którym momencie zaczął się gwałt tego nie wiemy, czy poszło o kasę, też tego nie wiemy. I błagam cię nie rób z tej kobiety jakiejś niedojdy pozbawionej świadomości jakie ryzyko wiąże się z chodzeniem po cudzych mieszkaniach po pijaku. I nie rozumiem dlaczego dajesz wyrok że oni mają iść siedzieć, a wykluczasz że laska widząc łatwą kasę wkręca kolesia. Głupi piłkarze wkręceni mają iść siedzieć a wyrachowana babka jest poza wszelkim podejrzeniem, bez skazy. Komenda też przesiedział 18 lat za czyn, którego nie popełnił i co też głupi miał siedzieć do zmądrzenia?
2 paź 2019 | 19:03
(Edytowany)
Po za tym co tym ja mogę zaprosić wyzywająco kobietę do mieszkania i nie muszę jej gwałcić. Przez ciebie pewnie zostanę nazwany wtedy pedałem, a kobieta która idąc do mojego mieszkania i wietrząc że kasa jest do wyciągnięcia, może dobrowolnie godzić się na stosunek po czym stwierdzi, że to był gwałt. Nie daj Boże jak jeszcze lubi SM to pobicie masz zagwarantowane. Dlatego nie bądź dzieckiem i nie włączaj w to jakichś usprawiedliwień, nie znając tej kobiety, bo ja będę się trzymał że na pewno nie szła tam mieszkania oglądać. Znam trochę kobiety i kiedyś zaprosiłem na film to zaczęła sama przechodzić do konkretów, strach pomyśleć jakbym trafił na taką co by czuła pieniądz.
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po za tym co tym ja mogę zaprosić wyzywająco kobietę do mieszkania i nie muszę jej gwałcić. Przez ciebie pewnie zostanę nazwany wtedy pedałem, a kobieta która idąc do mojego mieszkania i wietrząc że kasa jest do wyciągnięcia, może dobrowolnie godzić się na stosunek po czym stwierdzi, że to był gwałt. Nie daj Boże jak jeszcze lubi SM to wkręcenie w pobicie masz zagwarantowane. Dlatego nie bądź dzieckiem i nie włączaj w to jakichś usprawiedliwień, nie znając tej kobiety, bo ja będę się trzymał że na pewno nie szła tam mieszkania oglądać. Ta kobieta jest w pewnym stopniu winna tej sytuacji, ryzykując spotkanie z ludźmi o których zachowaniu nie ma pojęcia. Moje koleżanki ubierają się wyzywająco ale po imprezie udają się do swoich domów, bądź spotykają się z ludźmi których znają i takich problemów nie mają. Znam trochę kobiety i kiedyś zaprosiłem jedną tylko na film, to zniecierpliwiona zaczęła sama przechodzić do konkretów, strach pomyśleć jakbym trafił na taką co by czuła pieniądz.
2 paź 2019 | 17:04
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ciekawe, barwy jakiego więzienia będzie reprezentował.
2 paź 2019 | 16:45
+41
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Myślę, że oświadczenie klubu to najlepszy komentarz tej sytuacji.
2 paź 2019 | 16:37
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak to jest gdy od pieniędzy się w dupach poprzewraca
2 paź 2019 | 16:36
(Edytowany)
aczkolwiek ..w dzisiejszych czasach trzeba uwazac tez z kim sie idzie do lozka..
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
aczkolwiek ..w dzisiejszych czasach trzeba uwazac tez z kim sie idzie do lozka..Jesli prawda ..nie ma litosci do zwyrola!
2 paź 2019 | 18:44
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W dzisiejszych czasach? Myślę, że 100 lat temu, też trzeba było uważać z kim się idzie na słomę. Zdesperowana kobieta, nie myśli trzeźwo- niestety.
2 paź 2019 | 16:31
+54
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Neymar, Ronaldo a teraz Dawid ... to jedyna szansa znalezienia się w takim towarzystwie...
2 paź 2019 | 16:23
Komentarz usunięty
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
2 paź 2019 | 16:20
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
2 paź 2019 | 16:28
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
2 paź 2019 | 16:18
(Edytowany)
Gwałt to jest czyn z artykułu 197 kodeksu karnego i za to grozi do 12 lat pozbawienia wolnosci.
+21
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gwałt to jest czyn z artykułu 197 kodeksu karnego i za to grozi do 12 lat pozbawienia wolnosci, a nie 10 jak tu poddajecie
2 paź 2019 | 23:06
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niby tak, ale że to znana osoba, to i tak by dostał zawiasy, nawet jak by kogoś zajebał.
3 paź 2019 | 05:49
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wymień mi w takim razie przypadek, w którym za zabójstwo z premedytacją ktoś dostaje wyrok w zawieszeniu. PS. Nie masz pojęcia o czym piszesz.
3 paź 2019 | 06:32
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zawsze znajdzie się debil, który coś sobie dopowie, nie wiem czy to błędy w edukacji, czy po prostu upośledzony mózg, ale kłania się czytanie ze zrozumieniem. Gdzie ja niby napisałem o zabójstwie z premedytacją? Ale jak już tak bardzo chcesz wiedzieć, bo rozumiem że ktoś twojego sortu o tym nie wie, bo nic nie wie, to polecam poczytać co zrobił Hajto, tak ten Hajto któremu pewnie najchętniej byś rowa wylizał.
3 paź 2019 | 14:51
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Naucz się palancie prawidłowo formułować mysli, słowo "zajebac" można uznać jako zabójstwo pierwszego stopnia, a zabicie kogoś samochodem samochodem to zupełnie inna bajka. Dziwne masz myśli o "lizaniu rowa", więc jesteś jakimś niedojebem umysłowym z chorą wyobraźnia, więc powinni Cię zamknąć w odpowiednim osrodku. Ciąg się pojebie.
3 paź 2019 | 17:22
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Się tak nie spinaj, bo jak będziesz miał spiętą dupę, stary przyjdzie i cię zajebie, szmato.
2 paź 2019 | 16:16
+60
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To on
2 paź 2019 | 16:16
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie ma przyzwolenia dla takich zachowań jakich dopuścił się Pan piłkarz.. W dupach sie przerwaca niektorym zawodnikom.. Mysla ze sa bezkarni. Jezeli faktycznie dopuscil sie gwaltu. To jest to godne potepienia. Powinien dostac surowy wyrok. Nie wszystko mozna załatwić pieniedzmi.
2 paź 2019 | 16:13
+53
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Za 100-200 złotych możesz sobie kupić dowolną kurwę z odlotów na godzinę. Przy pensji tego kolesia można sobie kupić spokojnie 20 kurew, po 2 na metr kwadratowy sypialni. Ba, do spóły z kumplem mogli wziąć po 4 kurwy na metr kwadratowy. Zresztą 500m dalej jest słynna katowicka Aleja Gwiazd - ulica zapchana tirówkami. Co ma najebane w głowie ktoś, kto posuwa się do gwałtu!?

Nie robię tu jakiegoś internetowego linczu, ale skoro dostał 3 miesiące aresztu, to materiał dowodowy jest znacznie mocniejszy od słów jednej osoby, która jak to czasami bywa, na drugi dzień czuje się zgwałcona, kiedy się orientuje, że poznany koleś ma większą kasę...
2 paź 2019 | 16:14
+87
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Patrzcie jak się zna.
2 paź 2019 | 17:26
(Edytowany)
Kobieta idzie po imprezie z nowo poznanymi facetami do ich mieszkania, być może chcieli dać 100-200 ona chciała 500 to jej odmówili. Przede wszystkim gwałt zaczyna się od siłowego zaciągnięcia do mieszkania. Czemu nie mają takich problemów ludzie z mniejszymi zarobkami, pójdą na imprezę poznają kobietę, spędzą noc, a rano się rozstaną. Problem się zaczyna jak trafia się kolesiowi przy kasie, wtedy niby babka idzie dobrowolnie do mieszkania a rano czuje się zgwałcona.
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kobieta idzie po imprezie z nowo poznanymi facetami do ich mieszkania, być może chcieli dać 100-200 ona chciała 500 to jej odmówili. Przede wszystkim gwałt zaczyna się od siłowego zaciągnięcia do mieszkania. Czemu nie mają takich problemów ludzie z mniejszymi zarobkami, pójdą na imprezę poznają kobietę, spędzą noc, a rano się rozstaną. Problem się zaczyna jak trafia się to kolesiowi przy kasie, wtedy niby babka idzie dobrowolnie do mieszkania a rano czuje się zgwałcona.
2 paź 2019 | 23:09
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czyli jak nie zaciągnę laski do mieszkania, tylko zgwałcę ją w krzakach, to już nie jestem gwałcicielem? Bo w końcu gwałt zaczyna się od siłowego zaciągnięcia do mieszkania...
2 paź 2019 | 16:09
+77
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
no to Kudła będzie bronił..
swojej dupy w wiezeniu
2 paź 2019 | 16:28
+65
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
A w nocy seria rzutów karnych 🤣
2 paź 2019 | 16:36
(Edytowany)
Będą my chłopcy wkręcać tzw w żargonie piłkarskim, rogala w okno xD zdejmą mu pajęczynę
+48
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Będą mu chłopcy wkręcać tzw w żargonie piłkarskim, rogala w okno xD zdejmą mu pajęczynę
{{comment.created_datetime}}
(Edytowany)
{{comment.user_score.team_A_name}}
{{comment.user_score.team_A_score}}:{{comment.user_score.team_B_score}}
{{comment.user_score.team_B_name}}
Edytuj (jeszcze przez {{minuteUnit}})

Tabela ligowa - Ekstraklasa

#
Drużyna
M
Z
+/-
Pkt
1
Grupa mistrzowska
15
9
14
29
2
Grupa mistrzowska
15
8
8
28
3
Grupa mistrzowska
15
8
5
28
4
Grupa mistrzowska
15
8
8
27
5
Grupa mistrzowska
15
7
7
27
6
Grupa mistrzowska
15
8
-2
26
7
Grupa mistrzowska
15
6
5
23
8
Grupa mistrzowska
15
5
2
21
9
Grupa spadkowa
15
5
6
20
10
Grupa spadkowa
15
5
2
19
11
Grupa spadkowa
15
6
-4
19
12
Grupa spadkowa
15
3
-5
16
13
Grupa spadkowa
15
3
-11
13
14
Grupa spadkowa
15
3
-12
12
15
Grupa spadkowa
15
3
-11
11
16
Grupa spadkowa
15
3
-12
11
1 kolejka
2 kolejka
3 kolejka
4 kolejka
5 kolejka
6 kolejka
7 kolejka
8 kolejka
9 kolejka
10 kolejka
11 kolejka
12 kolejka
13 kolejka
14 kolejka
15 kolejka
16 kolejka
17 kolejka
18 kolejka
19 kolejka
20 kolejka
21 kolejka
22 kolejka
23 kolejka
24 kolejka
25 kolejka
26 kolejka
27 kolejka
28 kolejka
29 kolejka
30 kolejka
16{{gameweek}} kolejka

Terminarz - Ekstraklasa

Strzelcy {{title}} - Ekstraklasa

#
Zawodnik
Bramki(karne)
Asysty
Bramki
Asysty
Żółte kartki
Czerwone kartki
Łącznie
1
9 (0)
2
9 (2)
3
9 (2)
4
8 (0)
5
7 (0)
{{$index + 1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_1}}
{{player.value_2}}
{{player.value_3}}
Ranking

Bukmacherzy

Kod rejestracyjny: MEGABONUS

Brak ryzyka na start

Gra bez podatku i "Pakiet Pudziana"

Kod rejestracyjny: MEGABONUS530