Koniec
W trakcie
Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

Brzęczek nie ma czego szukać na ME? "Zastanówmy się, czy jedziemy tam, by się skompromitować"

Jerzy Brzęczek
Źródło zdjęcia: MediaPictures.pl / Shutterstock.com

Choć minęło już kilka dni od zakończenia wrześniowego zgrupowania reprezentacji Polski, słaby styl gry kadrowiczów wciąż przyciąga uwagę ekspertów piłkarskich. W najnowszym odcinku "Stanu futbolu" w ogniu krytyki znalazł się Jerzy Brzęczek.

Michał Pol nie ma wątpliwości, że pozycję lidera Polacy zawdzięczają jedynie słabym rywalom w grupie. Jednocześnie podkreślił, że Jerzy Brzęczek nie potrafi wykorzystać potencjału grupy polskich piłkarzy.

- Jestem rozczarowany postawą naszej reprezentacji. Jesteśmy liderem tylko dlatego, że mamy tak słabą grupę. Awans dostaliśmy w momencie losowania grup eliminacyjnych - stwierdził. - Cofnęliśmy się do czasów Waldemara Fornalika: mamy w zespole gwiazdy, których nie potrafimy wykorzystać. Najbardziej na przejęciu kadry przez Brzęczka ucierpieli Lewandowski i Grosicki, którzy mają zdecydowanie gorsze statystyki niż za Nawałki. Patrząc na grę reprezentacji, boję się powtórki mundialu z Rosji.

Eksperci rozmawiali także o przyszłości Jerzego Brzęczka. Krzysztof Stanowski stwierdził, że Polacy mogą na Euro 2020 pojechać z innym selekcjonerem.

- Dla mnie Brzęczek na 90 procent pojedzie na Euro. Ale nie wiadomo, czy jako trener. Biorę pod uwagę to, że na Euro pojedziemy z innym selekcjonerem, nawet w przypadku awansu z pierwszego miejsca. Ale warto zastanowić się, czy jedziemy na Euro tylko po to, aby się skompromitować na turnieju. Czy ten związek Brzeczek- reprezentacja ma sens - powiedział.

Krytycznie oceniono także grę Piotra Zielińskiego. Nie zabrakło nawet opinii, że może trzeba zrezygnować z niego na jakiś czas.

- Może Zieliński ma taki problem, że w klubie czuje się zupełnie inaczej niż w reprezentacji. Może odsunąć go na jakiś czas od reprezentacji? - zasugerował Adam Kotleszka.

Źródło: Stan futbolu
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

138
16 wrz 2019 | 17:23
(Edytowany)
Jezu, co za kretynizmy. Awansujemy z pierwszego miejsca w grupie, ale nie mamy po co jechać, lepiej się wycofać. Przez dziesięciolecia Polska nie mogła awansować na mistrzostwa Europy, a teraz dywagujemy, czy aby na pewno jesteśmy godni. Trzeba się przyzwyczaić, że medal nie jest w naszym zasięgu, bo jesteśmy średniakiem Europy, ale to nie znaczy że nie trzeba jechać i walczyć o jak najlepszy wynik. Brzęczkowi i piłkarzom też na tym zależy, przecież nie są idiotami. Zrobią wszystko żeby wypaść jak najlepiej.
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jezu, co za kretynizmy. Awansujemy z pierwszego miejsca w grupie, ale nie mamy po co jechać, lepiej się wycofać. Przez dziesięciolecia Polska nie mogła awansować na mistrzostwa Europy, a teraz dywagujemy, czy aby na pewno jesteśmy godni. Trzeba się przyzwyczaić, że jesteśmy średniakiem Europy, ale to nie znaczy że nie trzeba jechać i walczyć o jak najlepszy wynik, przy dobrej koncentracji i zgraniu nawet o medal. Brzęczkowi i piłkarzom też na tym zależy, przecież nie są idiotami. Zrobią wszystko żeby wypaść jak najlepiej.
16 wrz 2019 | 11:49
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Człowiek się łudził po EURO2016 że nasza reprezentacja w końcu wskoczyła na wyższy poziom - na miano ćwierfinału MŚ. Znowu powrót do czasów dwutysięcznych....
16 wrz 2019 | 08:53
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Boniek Brzęczka nie zwolni przed Euro,wkońcu jestesmy "liderami" w grupie,bo mamy 16 września i Brzęczek nie miałby juz szans na załapanie się do jakiejkolwiek szkoły na trenera wf-u.Chociaz faktycznie bardziej winny jest Boniek niz Brzeczek.Mam jedno przesłanie do Bońka-zmień kolegów!
15 wrz 2019 | 23:03
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Boniek myślał ze jak z Nawałką się udało do dlaczego nie z Brzeczkiem tylko że Nawałka ma dużo więcej doświadczenia
16 wrz 2019 | 14:37
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ale dlaczego BRZECZEK a nie Michniewicz? Z gola inne rezultaty w sumie uj z rezultatami ale gra...
15 wrz 2019 | 21:54
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gdy Nawałka był trenerem ta gra jeszcze jakoś wyglądała co prawda nie udane fatalne mistrzostwa świata w Rosji ale Nawałka miał wtedy mało możliwości, sporo kontuzji poza tym każdy powinien dostać drugą szanse bo człowiek uczy się na błędach moim zdaniem zbyt pochopne zwolnienie Nawałki
15 wrz 2019 | 20:30
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Najwiekszym szkodnikiem polskiej reprezentacji jest BONIEK!!!!!!!! to jego kumple dostaja po kolei stolki selekcjonera i jakos nikt nie rozlicza Bonka za ustawianie swoich kolesi.
15 wrz 2019 | 20:19
(Edytowany)
Polska mysl trenerska wlasnie zbiera zniwo.
Boniek tym udowadnie jak nieumiejetnym prezesem jest i jezeli do tego dodamy poziom Ekstraklasy to mamy caly obraz polskiej pilki.
Wyglada to zle i ciagnie sie to w nieskonczonosc.
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polska mysl trenerska wlasnie zbiera zniwo.
Boniek tym udowadnia jak nieumiejetnym prezesem jest i jezeli do tego dodamy poziom Ekstraklasy to mamy caly obraz polskiej pilki.
Wyglada to zle i ciagnie sie to w nieskonczonosc.
15 wrz 2019 | 18:14
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tak naprawdę jedyny dobry mecz reprezentacji za Brzęczka to był mecz z Izraelem 4:0 a tak to albo słabe, bardzo słabe albo przeciętne mecze w wykonaniu reprezentacji pod jego wodzą. Poza tym Polska strzela strasznie bardzo mało goli w słabej grupie. Drużyna która w swojej grupie mając takie drużyny jak Austria, Słowenia, Izrael, Macedonia w sześciu dotychczasowych meczach strzeliła zaledwie 8 goli czyli tyle ile ma taka potęga jak Macedonia w naszej grupie.To już takie Kosowo ma więcej goli od nas i jeszcze gra w dużo mocniejszej grupie, lidera zawdzięczamy tylko dlatego bo tracimy bardzo mało bramek tylko dwie stracone w sześciu meczach, przecież w takiej grupie mając w składzie takich piłkarzy jak Lewandowski jednego z najlepszych napastników świata (w naszej grupie kto ma takiego napastnika podobnej klasy?), Piątka jeden z najlepszych strzelców Serie A, Zieliński jeden z najlepszych pomocników Serie A, Krychowiaka gwiazda Ligi Rosyjskiej,Bereszyński, Glik, Bednarek, Kędziora, Szczęsny jeden z najlepszych bramkarzy świata powinni naładować z 30 bramek przecież Polska mając taki potencjał ofensywny mogłaby spokojnie strzelić z trzy, cztery gole takiej Belgii czy Chorwacji,nawet tak bardzo dobrej defensywnie Brazylii mogliby spokojnie z trzy gole zaaplikować to jest wstyd żeby taka drużyna z taką mocą w ataku i pomocy nie potrafiła strzelić w takiej grupie przynajmniej te 20 goli,boję się że nawet tam z 15 goli nie strzelą bo już taka Słowenia czy Austria mają więcej goli niż my.
17 wrz 2019 | 09:30
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z Izraelem, z Włochami w Bolonii oraz z Portugalią na wyjeździe tez źle nie było
15 wrz 2019 | 18:07
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeśli już kogoś odsunąć od kadry to może Kryche a nie Zielińskiego. Jedyny potrafi utrzymać się przy piłce i celnie podać do przodu. A że może liczyć tylko na Lewego to inna sprawa. Lewy jest zawsze pilnowany i nie ma Zieliński do kogo grać. A Krycha ma pomysł tylko odegrać do obrońcy
15 wrz 2019 | 18:48
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Celnie podać do przodu? No właśnie widziałem jak podawał celnie,ale pod nogi rywala.
15 wrz 2019 | 19:41
+15
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie ma lepszego piłkarza którego można wystawić na tą pozycję. Jak się inni dostosują do jego poziomu to będzie dobrze. Jakby był słaby to nie grałby w Napoli tylko w Legii
15 wrz 2019 | 17:44
-28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jasne Boniek sprowadzi trenera z zagranicy który sie nie dogada z polaczkami którzy są kaprysni i zaczna grac przeciwko niemu tak jak przeciwko Benchakerowi Boniek bardzo dobrze robi ze daje szanse Polakowi a reszta zalezy od piłkarzyków którzy nie graja 2 dni w piłke nozna tylko pare lat w dobrych klubach i stamtad powini przynosic doswiadzczenie
15 wrz 2019 | 21:51
+10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To było tak durne, że rzucę głupszym tekstem. Ja lepiej poprowadziłbym reprezentację od Brzęczka
16 wrz 2019 | 07:59
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Takie barany jak ty za duzo sie podniecaja tym co te smieszne portale wypisuja gdzie w 90 % sa bzdury wypisywane Reklama polaczków zeby rosło zainteresowanie polska piłka Twoje marzenia o dreamteam mozesz sobie wsadzic w dupsko BO TO TYLKO MARZENIA
17 wrz 2019 | 23:20
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Lepiej zważaj na słowa, bo z kolegą nie gadasz pajacu
16 paź 2019 | 15:13
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Milcz i idz do piaskownicy tam ziomale czekają na ciebie
17 paź 2019 | 00:42
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja pierdole, miesiąc w necie tego tekstu szukałeś? Idź się schowaj i nie kompromituj się
15 wrz 2019 | 17:02
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Od samego zatrudnienia mnie osobiście nie przekonywał, ani razu nie pokazał jak chce żeby ta reprezentacja grała. W tym momencie zastanawia mnie tylko czy zwolnimy go jeszcze przed kompromitującym (sensacyjnym) odpadnięciu w kwalifikacjach, czy może dopiero jak już wszystko nam zawali...
15 wrz 2019 | 16:46
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Albo inaczej wchodzi na meczyki taki lewy lub bielik i oni to czytają i co mają sobie kur.. pomyśleć noo to że w myślach myślą że mają rację ale na głos ciężko było by powiedzieć że prawda brutalna. Piłkarze powinni zbojkotować że go leją , my jako kibice byśmy wybaczyli.. napewno ja
15 wrz 2019 | 16:37
+32
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Na mundialu w Rosji mieliśmy taki problem, że kilku naszych podstawowych reprezentantów było bez formy albo byli kontuzjowani. Teraz nasi są naprawdę w gazie, ale mamy selekcjonera półamatora. Nawałka o takiej formie reprezentantów mógł pomarzyć na MŚ.
15 wrz 2019 | 16:35
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przecież na ten moment mogło to tak wyglądać:
Raineri na ławce do wyjęcia.
Br:
1.Fabiański albo Szczęsny zostają murowanym numerem jeden a drugiego nie powoływać, żeby wzmocnić pewność pozycji.
2. Drągowski
3. Skorupski

Po: 1. Bereszyński/Kędziora(Gumny)
Lo: 1. Pietrzak 2. Jaroszyński

Śo: 1. Bednarek 2. Glik 3. Bielik 4. Kamiński/Walunkiewicz

Pś: Klich, Linetty, Krychowiak, Żurkowski

Skrzydłowi i Napastnicy: Piątek, Zieliński, Milik, Lewandowski, Grosicki, Rybus, Przybyłko, Mierzejewski
15 wrz 2019 | 18:52
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ty kurwa z choinki spadłeś czy co?
15 wrz 2019 | 19:18
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spadłem z wierzy Eiffla na której czubku nabita w dupę jest twoja stara. Jest tam, bo taka kolejka jest menelu do jej pizdy. Każdemu daje. Elo
15 wrz 2019 | 19:34
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jeszcze starych wyzywasz? Heheh ale mam polewke z ciebie gnojku :)
15 wrz 2019 | 19:58
-13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polewke to ma twoja stara na jape po gangbangu z pięcioma bezdomnymi
15 wrz 2019 | 21:24
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Gnojek który ogląda pornusy.. Matka wie?
15 wrz 2019 | 22:16
-11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
W czasie oglądania twoja stara jest pod biurkiem i się krztusi
15 wrz 2019 | 16:20
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
BRZECZEKA UMIEJETNOSCI SZKOLENIOWE TO W NAJLEPSZYM PRZYPADKU NA OKRĘGÓWKĘ SIE KWALIFIKUJĄ. I TO NIE NA PEWNO.
15 wrz 2019 | 16:20
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czy to jest pytanie retoryczne w tytule?
15 wrz 2019 | 16:11
+12
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Boniek powinien wejść na meczyki poczytać komenty i wziąć sobie do głęboko do serca . Panowie i panie trzeba zbojkotować ten cyrk
15 wrz 2019 | 16:18
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ten zadufany bufon szybciej do sądu tu by każdego pozwał za odmienne zdanie niż sobie coś wziął do serca
15 wrz 2019 | 15:31
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kompromitacja to Wujek Jurek I Dziadek Zibi. Kurcze kiedy ostani raz sie widzialo na boisku naprzyklad Linettego z Zielinskim czy Rybusa w defensywie? Graja w nie zlych ligach to nie trzeba dac Klicha, Rece, itd. Wazne ze ulubione Wujka 0 taktyki w druzynie I jest ok. Zmienic wrescie tego Brzeczka boze czy to takie trudne zatrudnic zagranicznego doswiaczonego trenera? Chorwaci zmienili trenera przed ms 2018 i kurcze doszli do medalu. Moze dla nich nie byl zagraniczny ale wiedzial co robic i doprowadzic druzyne do sukcesu.
15 wrz 2019 | 15:29
(Edytowany)
Polscy piłkarze w rozgrywkach w ten weekend:
- Lewandowski gol (z akcji)
- Krychowiak gol (z akcji - całkiem podobna sytuacja jak Lewandowski)
- Grosicki piękny gol (z wolnego)
- Gikiewicz znowu obroniony karny (5 albo 6.)
- Frankowski gol w MLS
* Przyjedzie kilku z nich na kadrę i nic nie strzelą, bo nie mają porządnego trenera, który by im potrafił udzielić wskazówek innych niż "próbuj" i mądrze ich poustawiał, nauczył grać krótkimi podaniami w trójkątach z wymiennością pozycji.
** Gikiewicz, który broni karne nawet nie dostanie powołania. Dostanie je Reca, który nie gra.
__________________________________________________________________________
Najwyższy czas zatrudnić trenera, który wykorzysta potencjał polaków.
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Polscy piłkarze w rozgrywkach w ten weekend:
- Klich gol (z karnego)
- Lewandowski gol (z akcji)
- Krychowiak gol (z akcji - całkiem podobna sytuacja jak Lewandowski)
- Grosicki piękny gol (z wolnego)
- Gikiewicz znowu obroniony karny (5 albo 6.)
- Frankowski gol w MLS
* Przyjedzie kilku z nich na kadrę i nic nie strzelą, bo nie mają porządnego trenera, który by im potrafił udzielić wskazówek innych niż "próbuj" i mądrze ich poustawiał, nauczył grać krótkimi podaniami w trójkątach z wymiennością pozycji.
** Gikiewicz, który broni karne nawet nie dostanie powołania. Dostanie je Reca, który nie gra.
__________________________________________________________________________
Najwyższy czas zatrudnić trenera, który wykorzysta potencjał polaków.
15 wrz 2019 | 15:37
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Małe poprawki:
Polscy piłkarze w rozgrywkach w ten weekend:
- Lewandowski gol (z akcji)
- Krychowiak gol (z akcji - całkiem podobna sytuacja jak Lewandowski)
- Grosicki piękny gol (z wolnego) + asysta
- Gikiewicz znowu obroniony karny (5 albo 6.)
- Frankowski gol w MLS + asysta
- Mateusz Klich gol z karnego
15 wrz 2019 | 16:39
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja bym obserwował LO Pietrzaka, Jaroszyńskiego. Skrzydłowych wyrozniakvych się w ligach lepszych niż ekstraklasa: Mierzejewskiego, Przybyłke. Młodych: ŻUrkowskiego, Walunkiewicza, Drągowskiego, Bielika
15 wrz 2019 | 16:50
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przybyłko 26 lat w MLSie dobrze sobie pogrywa
15 wrz 2019 | 22:20
(Edytowany)
^^^ Nawet Piątek gola strzelił... Co za tydzień! xD
;D
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
^^^ Nawet Piątek gola strzelił... Weekend marzeń Polaków! xD
;D
15 wrz 2019 | 15:21
+27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
1. Opcja - zatrudnić już teraz porządnego trenera z zagranicy z nazwiskiem i warsztatem pracy. Brzęczek może zostać i jako asystent kawę mu robić i piłki na trening nosić...
2. Opcja - przegrywamy w kompromitującym stylu z Łotwą bądź z Macedonią i B. wylatuje z hukiem.
15 wrz 2019 | 15:15
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Aha czyli Grosicki ma gorsze statystyki przez Brzęczka ale już gorsza postawa Zielińskiego to jego osobista wina a nie trenera? Może najwyższy czas przestać kreować Piotrka na kogoś kim nie jest i nie będzie? A nie jest i nie będzie liderem drużyny. To nie ten typ zawodnika. To nie jest chłopak, który pociągnie grę całego zespołu a raczej będzie grał na tyle dobrze na ile zespół mu to umożliwi. A co mu daje tutaj reprezentacja? Gdy próbuje rozegrać szybką akcję to zaraz taki Klich stanie w miejscu zacznie się rozglądać i wycofa piłkę do tyłu. W Napoli Piotrek ma zgrany zespół z pomysłem na grę i wie czego się od niego oczekuje. Niestety tego obecnie nie ma w reprezentacji. Ot grupka piłkarzy z których każdy sobie biega po boisku po swojemu.
15 wrz 2019 | 15:11
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jestem przekonany,że z Łotwą stracimy punkty jako pierwsza drużyna w grupie. Może wtedy ktoś przejrzy na oczy w PZPN i wywali Brzęczka bo jeszcze nie będzie za późno na zmianę.
15 wrz 2019 | 14:11
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brzęczek mierny ale wierny. PZPR nigdy do siebie nie dopuszczał "ciał obcych". W rządzie muszą być sami swoi.
15 wrz 2019 | 16:01
(Edytowany)
O, to wróciliśmy do tamtych czasów, Dzisiaj sędziowie-miernoty, którzy przez całą karierę tkwili w rejonówkach nagle zostają prezesami sądów okręgowych, członkami KRS, pełnią wysokie funkcje w ministerstwie, tylko dlatego, że są wierni, choć mierni; taka nowa kasta. Z kolei ci, którzy odważą się krytykować decyzje Wodza są karnie przenoszeni nawet o dwa szczeble niżej, jak np. prokurator Mariusz Krasoń, którego spuszczono z prokuratury krajowej do rejonowej. Zaznaczam, że komuchów, pachołków Moskwy nienawidzę, ale jestem przerażony tym, że obecnie stosowane są takie same metody.
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
O, to wróciliśmy do tamtych czasów, Dzisiaj sędziowie-miernoty, którzy przez całą karierę tkwili w rejonówkach nagle zostają prezesami sądów okręgowych, członkami KRS, pełnią wysokie funkcje w ministerstwie, tylko dlatego, że są wierni, choć mierni; taka nowa kasta. Z kolei ci, którzy odważą się krytykować decyzje Wodza są karnie przenoszeni nawet o dwa szczeble niżej, jak np. prokurator Mariusz Krasoń, którego spuszczono z prokuratury regionalnej do rejonowej. Zaznaczam, że komuchów, pachołków Moskwy nienawidzę, ale jestem przerażony tym, że obecnie stosowane są takie same metody.
15 wrz 2019 | 13:56
+29
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Absurdalnie brzmi pomysł z rezygnacją z Zielińskiego. Ewidentnie nie ma dobrego pomysłu na wykorzystanie jego potencjału. Brak wychodzenia na pozycję przez kolegów z zespołu, ustawienie Go na boku pomocy, brak wsparcia i gry kombinacyjnej. To wszystko powoduje tylko zniechęcenie u zawodnika o takich predyspozycjach. Gdyby był słaby to dawno by go Napoli puściło. Zestawienie linii pomocy w reprezentacji oraz brak agresji w odbiorze to obecnie największy problem.
15 wrz 2019 | 15:00
(Edytowany)
Co do Ziela to w programie raczej w większość wypowiadało się ,że wystarczy jak od czasu do czasu usiądzie na ławce. I ciekawe było jego porównanie do Ilicica (została przywołana wypowiedz Mateusza Święcickiego z Eleven) ,który dopiero po 30-tce grając w Atalancie odpalił. I ja też jestem zdania ,że puki ten koleś nie dorośnie nic z niego nie będzie. Tzn. coś będzie ,ale nie to czego wszyscy się spodziewamy. On pokaże jakieś przebłyski i zrobi od czasu do czasu asystę czy strzeli bramkę ,ale przyjdzie następny mecz i będzie niewidoczny. Puki nie odstawi PlayStation (czyli inne zabawki) ,nie wiem ,nie założy rodziny itd. to nigdy nic z niego nie będzie. Żeby nie było. Sam jestem po trzydziestce i często bywam niedojrzały i rozchwiany emocjonalnie ,ale ja mogę sobie na to pozwolić ,a u niego wszystko ma wpływ na to co potem wykonuje na boisku. Zobaczycie ,że on najwcześniej odpali po 30-tce. Dlatego warto mieć na jego pozycję alternatywę i od czasu do czasu pokazać mu ,że nie jest nietykalny. Inaczej mówiąc. Trzeba robić wszystko by on sobie jak najszybciej wszystko w głowie poukładał i zaczął grać w piłkę. Nawet kosztem fochów zmienić go w 60 minucie jak gra gówno i nic ,a nie cały czas chuchać i dmuchać. Oj biedny Piotruś. Próbuj Piotruś próbuj...robiąc z niego jeszcze większą ciotę.
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co do Ziela to w programie raczej w większość wypowiadała się ,że wystarczy jak od czasu do czasu usiądzie na ławce. I ciekawe było jego porównanie do Ilicica (została przywołana wypowiedz Mateusza Święcickiego z Eleven) ,który dopiero po 30-tce grając w Atalancie odpalił. I ja też jestem zdania ,że puki ten koleś nie dorośnie nic z niego nie będzie. Tzn. coś będzie ,ale nie to czego wszyscy się spodziewamy. On pokaże jakieś przebłyski i zrobi od czasu do czasu asystę czy strzeli bramkę ,ale przyjdzie następny mecz i będzie niewidoczny. Puki nie odstawi PlayStation (czyli inne zabawki) ,nie wiem ,nie założy rodziny itd. to nigdy nic z niego nie będzie. Żeby nie było. Sam jestem po trzydziestce i często bywam niedojrzały i rozchwiany emocjonalnie ,ale ja mogę sobie na to pozwolić ,a u niego wszystko ma wpływ na to co potem wykonuje na boisku. Zobaczycie ,że on najwcześniej odpali po 30-tce. Dlatego warto mieć na jego pozycję alternatywę i od czasu do czasu pokazać mu ,że nie jest nietykalny. Inaczej mówiąc. Trzeba robić wszystko by on sobie jak najszybciej wszystko w głowie poukładał i zaczął grać w piłkę. Nawet kosztem fochów zmienić go w 60 minucie jak gra gówno i nic ,a nie cały czas chuchać i dmuchać. Oj biedny Piotruś. Próbuj Piotruś próbuj...robiąc z niego jeszcze większą ciotę.
15 wrz 2019 | 18:38
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Xavi właśnie w wieku 30 lat osiągnął swój najwyższy poziom piłkarski oraz rozegrał jeden z najlepszych sezonów w swojej karierze wygrywając Mistrzostwo Hiszpanii, Puchar Króla doszedł ze swoim klubem do półfinału Ligi Mistrzów a przy tym wygrał między innymi Mistrzostwo Świata z Hiszpanią a do tego dostał mnóstwo nagród indywidualnych jak np.Najlepszy rozgrywający lub pomocnik Ligi Mistrzów oraz najlepszy rozgrywający lub pomocnik Mistrzostw Świata czy coś takiego.
15 wrz 2019 | 13:55
+22
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tutaj trzeba trenera z prawdziwego zdarzenia a nie jakiegoś Wieśka z pod sklepu.
15 wrz 2019 | 17:31
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Piszemy "spod" wieśniaku, nieuku.
15 wrz 2019 | 13:50
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jedyny którego należałoby odsunąć i to definitywnie od reprezentacji jest Wujek Jurek

Ja pierdolę poszedłbym na kolanach do PZPNu gdyby to coś mogło zmienić. Zibi ty cymbale jak mogliście takiego analfabetę trenerskiego wybrać. Dwa lata znowu w plecy, a wcale nie jest jeszcze pewne że się zbłaźnimy na mistrzostwach bo najpierw wypada awansować a jak będziemy grać tak jak ostatnio to sie posypią remisy i bramki dla rywali

Kurwa za granicą nie ma problemu nigdzie żeby wybrać trenera z zagranicy tylko u nas musi być kolesiostwo, jeden Benhakker niestety wiosny nie uczynił, po nim przyszły Smudy, Fornaliki i Brzęczki
15 wrz 2019 | 13:40
+23
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Przeciez jest kilku niezlych trenerow w Europie ktorzy mysle ze byliby w zasiegu PZPNu. Np. Lucien Favre ktory to zmienil Piszczkowi pozycje w Borussii na prawego obronce a cala druzyne poukladal wtedy od a do z. Dzisiaj nie trenuje juz na takim poziomie i nie za takie pieniadze ale charyzme i doswiadczenie ma nieporownywalne do Brzeczka, cos jak Leo Beenhakker ktory z nikomu nieznanym Bronoiwickim i nominalnym pomocnikiem Radomskim w obronie rozklapal Portugalie, moze nie pod wzgledem wyniku bo skonczylo sie 2:1 dla nas ale to my dyktowalismy warunki w tym meczu. Takich szkoleniowcow jak Favre jest w Europie napewno wiecej wystarczy pogrzebac ale moim zdaniem Boniek poprostu boi sie zatrudnic zagranicznego szkoleniowca bo tamten moze go olewac i robic wszystko po swojemu, pol biedy jesli kadra bedzie wygrywala gorzej bedzie jak zaczna sie jakies nieporozumienia. Mysle ze Boniek boi sie wlasnie tego zeby jego czlowiek nie stanal w mediach przeciwko niemu a wiadomo ze jak wezmie "swojaka" takiego jak Brzeczek to beda sobie wzajemnie "kadzic" tak dlugo jak tylko sie da i kasa na ich kontach bedzie sie zgadzala. Boniek wie co robi, trzyma sie swojej linii obrony nie dlatego ze wszystko jest super i Brzeczek jest nie do wyrzucenia tylko ze wzgledu na spokoj i ochrone wlasnych interesow. Wszyscy moga po nim jechac rowno a on nawet jak sie skompromituje razem z Brzeczkiem i reprezentacja czy to w tych eliminacjach czy juz na ME to i tak zawsze znajdzie jakies powody niz jego wlasna wina dlaczego sie nie udalo...
15 wrz 2019 | 14:13
(Edytowany)
Bo Boniek już nie raz mówił ,że interesuje go by Polska kadra co dwa lata grała na wielkim turnieju. Czyli inaczej mówiąc to minimalista który czerpie dla siebie tyle ile wlezie do końca swojej kadencji. Co będzie gdy skończy prezesurę? A co go to gówno obchodzi?! To już będzie problem kogoś innego. Nowy prezes wybierze sobie trenera który mu pasuje. Boniek miał postawić na Prandellego ,ale wolał kogoś komu bardziej zależy z Polski. to ,że to tańsza opcja tylko wpływa na korzyści finansowe w związku. Przeliczył się. Bo Brzęczek jest człowiekiem zbyt ambitnym. Trochę jak Boniek (może to ich łączy) co nigdy nie przyzna się do tego ,że coś zrobił źle. Tzn. przyzna się ,ale jak już będzie za późno. Wtedy dopiero jak tchórz ucieknie. Gdyby mieli obydwoje trochę oleju w głowie to by odeszli i jeden i drugi. Ale oni puki są w grze śpią spokojnie i my zwykli kibice musimy się z tym pogodzić. Co Favre to myślę ,że masz rację. Przypomina mi się Madagaskar z tego rocznego PNA ,a ich trener to jakiś totalny No-Name Francuz ,ale widać ,że wie co robi ,albo to co robi teraz Kosovo. Nasz trener to zwykły cykor ,który pomału robi pod siebie bo to wcale nie jest takie oczywiste ,że awansujemy jak nie wygra 2 następnych spotkań. W naszej sytuacji wydaje się ,że każdy będzie teraz byłby lepszy od Brzęczka bo już swoje kwasy narobił z których raczej się nie wygrzebie. Mi marzy się ktoś taki jak Guus Hiddink ,albo Bert van Marwijk. Przykład Leo pokazuje ,że Holenderscy trenerzy mają dobry wpływ na Polaków. Potrafią nas zmotywować i wprowadzają nas na inny level co po części udało się Nawałce ,który przecież asystował Beenhakkerowi i całkiem sporo się od niego nauczył.
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bo Boniek już nie raz mówił ,że interesuje go by Polska kadra co dwa lata grała na wielkim turnieju. Czyli inaczej mówiąc to minimalista który czerpie dla siebie tyle ile wlezie do końca swojej kadencji. Co będzie gdy skończy prezesurę? A co go to gówno obchodzi?! To już będzie problem kogoś innego. Nowy prezes wybierze sobie trenera który mu pasuje. Boniek miał postawić na Prandellego ,ale wolał kogoś komu bardziej zależy z Polski. to ,że to tańsza opcja tylko wpływa na korzyści finansowe w związku. Przeliczył się. Bo Brzęczek jest człowiekiem zbyt ambitnym. Trochę jak Boniek (może to ich łączy) co nigdy nie przyzna się do tego ,że coś zrobił źle. Tzn. przyzna się ,ale jak już będzie za późno. Wtedy dopiero jak tchórz ucieknie. Gdyby mieli obydwoje trochę oleju w głowie to by odeszli i jeden i drugi. Ale oni puki są w grze śpią spokojnie i my zwykli kibice musimy się z tym pogodzić. Co Favre to myślę ,że masz rację. Przypomina mi się Madagaskar z tego rocznego PNA ,a ich trener to jakiś totalny No-Name Francuz ,ale widać ,że wie co robi ,albo to co robi teraz Kosovo. Nasz trener to zwykły cykor ,który pomału robi pod siebie bo to wcale nie jest takie oczywiste ,że awansujemy jak nie wygra 2 następnych spotkań. W naszej sytuacji wydaje się ,że każdy teraz byłby lepszy od Brzęczka bo już swoje kwasy narobił z których raczej się nie wygrzebie. Mi marzy się ktoś taki jak Guus Hiddink ,albo Bert van Marwijk. Przykład Leo pokazuje ,że Holenderscy trenerzy mają dobry wpływ na Polaków. Potrafią nas zmotywować i wprowadzają nas na inny level co po części udało się Nawałce ,który przecież asystował Beenhakkerowi i całkiem sporo się od niego nauczył.
15 wrz 2019 | 14:58
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Po tym jak patrze i slucham Brzeczka na konferencjach albo czytam wywiady z nim to wydaje mi sie ze to nieglupi facet ale brakuje mu umiejetnosci a co za tym idzie pewnosci siebie w tym co robi. Teraz jest taki moment ze musi podjac trudne decyzje bo kadra sie zaciela w meczu ze Slowenia, w meczu z Austria byly jakies zmiany ale problem w tym ze od poczatku meczu wprowadzil dwoch zawdnikow ktorzy do tej pory nie mogli liczyc na gre czyli Bielik i Kownacki a przeciez tak patrzac zdroworozsadkowo to w meczu z Izraelem zmiane zrobil Kadzior i nawet strzelil bramke, zasluzy na to zeby dostac wiecej szans a chyba nawet nie znalazl sie w tym meczu na lawce rezerwowych tylko na trybunach. To dla mnie pokazuje ze Brzczek nie buduje kadry tylko zongluje zawodnikami w zaleznosci do swojego widzimisie, bawi sie poprostu w selekcjonera...To jest wlasnie jesgo problem ze on nie jest gotowy na to zeby ta kadre zbudowac, nie ma tutaj prawidlowego doboru kadrowego, dla Brzeczka licza sie nazwiska a nie caly zespol. To widac w jego poczynaniach i decyzjach. Jesli nie widzi Kedziora w ogole w zespole to po co on go w ogole pwoluje... to jest wlasnie to, Kedzior wchodzi strzela gola a w nastepnym czy w kolejnych spotkaniach laduje na trybunach a szanse dostaje ktos kto nie wiadomo jak zagra bo gra na jakiejs pozycji pierwszy raz... Cala filozofia Brzeczka. ja wiem ze ze to nic zlego dac szanse komus innemu ale dla dobra kadry to jest zla decyzja, przeciez po eliminacjach mozemy rozgrywac sparingi i sprawdzac wszystkie te opcje ktore na dzien dzisiejszy sa zbyt ryzykowne do testowania jak np. wystawianie Kownackiego prawym na skrzydle. Ogolnie to niezly zawonik jest ale ja go nie widze ze swoim stylem gry i predyspozycjami na tej pozycji. Za Nawalki byl testowany jako lewy ofensywny pomocnik/pol napastnik, gral blisko Lewego i zagrywal u ladne krotkie pilki i dobrze wygladal a Brzeczek robi z niego zapchajdziure bo poprostu nie ma planu kto ma grac na tej pozycji i to ejst najgorsze. Wiadomo ze Bonka i brzeczka nikt nie ruszy jesli sami nie beda tego chcieli albo nie przegraja z kretesem eliminacji albo juz pozniej ME. Bonikowi konczy sie kadencja a Brzeczek zrezygnuje tak jak nawalka ktory czul sie pod obstrzalem z kazdej strony. Prawda jest taka ze potrzeba nam jakiegos selekcjonera z glowa na karku a jego musi zatrudnic ogarniety prezes ktory rozumie ze dziala dla dobra polskiego futbolu a nie swojego swietego spokoju...
15 wrz 2019 | 15:22
(Edytowany)
Doskonale podsumowanie. Co do Kądziora to 100% racji. Też tego nie rozumiem. To samo było z Frankowskim na tej pozycji. Najpierw 1 skład potem , 0 minut ,a teraz brak powołania. Na złość chłopak teraz coś strzelił i asystował w MLS ,za chwilę znowu go powoła. Sypie mu się ten domek z kart na prawie każdej pozycji. A Kownacki zagrał tam po prostu katastrofalnie tak jakby ustawiał ich na chybił trafił. Tak jak gdyby nie widział ich na treningu tylko wierzył w to ,że dadzą sobie jakoś radę. Co do konferencji to ja już nie wsłuchuję się w Brzęczka. Niezły masochista z ciebie ,przecież on tam zawsze tak wszystko szyfruje by przeciwnik nie połapał się jaką padakę tym razem zagramy. Kiedyś wsłuchiwałem się w Nawałkę i to potem tez bywało męczące ,ale Brzęczek wydaje mi się ,że go deklasuje. Zwłaszcza po meczu.
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Doskonale podsumowanie. Co do Kądziora to 100% racji. Też tego nie rozumiem. To samo było z Frankowskim na tej pozycji. Najpierw 1 skład potem 0 minut ,a teraz brak powołania. Na złość chłopak teraz coś strzelił i asystował w MLS ,za chwilę znowu go powoła. Sypie mu się ten domek z kart na prawie każdej pozycji. A Kownacki zagrał tam po prostu katastrofalnie tak jakby ustawiał ich na chybił trafił. Tak jak gdyby nie widział ich na treningu tylko wierzył w to ,że dadzą sobie jakoś radę. Co do konferencji to ja już nie wsłuchuję się w Brzęczka. Niezły masochista z ciebie ,przecież on tam zawsze tak wszystko szyfruje by przeciwnik nie połapał się jaką padakę tym razem zagramy. Kiedyś wsłuchiwałem się w Nawałkę i to potem tez bywało męczące ,ale Brzęczek wydaje mi się ,że go deklasuje. Zwłaszcza po meczu.
15 wrz 2019 | 16:15
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co moge dodac to to ze wlasnie w tym tkwila sila kadry nawalki ze druzyna grala w prawie takim samym skladzie a zawodicy na lawce rezerwowych byli sprawdzeni i w kazdej chwili mogli dac zmiane albo wejsc od poczatku i nie widac bylo roznicy w grze zespolu, tak jak w meczu z Rumunia ktory wygralismy 3:0 w srodku zagral najczesciej rezerwowy Linetty ktory na srodku pomocy gral zazwyczaj naprzemiennie z Maczynskim i Zielinskim no i nasi na luzie wygrali. Konferencje to ja ogladam tylko z ciekawosci i nie nastawiam sie na to ze czegos sie z nich dowiem, prawie wszystko na temat gry kadry mozemy sie dowiedziec ogladajac mecz, po wynikach widac rozniece w dyspozycji zespolow Nawalki i Brzeczka, co do stylu to tez kazdy rozsadny obserwator przyzna ze gra kadry Nawalki byla skladniejsza i ladniejsza dla oka jesli mowa o eliminacjach, nawet wtedy mozna bylo sie zastanowic czy ten zespol osiagnal juz swoj pulap czy moze grac lepiej a tymczasem Nawalka zamiast udoskonalac to co ma to pod presja sie zlamal i wszystko pozmienial akurat wtedy kiedy po latach niezlej gry apetyty rodakow na sukces byly rozbudzone do maximum czyli przed munidialem w Rosji. Mysle ze Nawalka tez nie byl geniuszem taktyki bo kadra tez czesto grala nieskladnie ale dobral sobie zespol ktory ta robote wykonywal za niego bo pilkarze zlapali na boisku wspolny jezyk i to bylo widac po akcjach i wykonczeniu. Dzisiaj juz obserwujemy spadek na nizszy level a niestety wszystko wskazuje na to ze to sie bedzie pogarszac jesli nie bedzie stabizilacji. nawet stabilizacja nie uczyni nas jedna z najlepszych zespolow w Europie a co dopiero eksperymentowanie na zywym organizmie. Kadre oglada sie z milosci do futbolu i checi przeycia emocji a nie po to zeby zobaczyc jak reprezentacja wygrywa bo kazdy widzi ze ostatnio jest z tym bardzo ciezko.
15 wrz 2019 | 19:37
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kolego chyba coś nie tak z twoją wiedzą. Lucien Favre to obecnie jeden z najlepszych europejskich szkoleniowców. Poukładał to on bajzel po Tuchelu i tym tymczasowym co trenował Koeln w Borussii. A Piszczka na prawą obronę Klopp ustawił albo jeszcze jakiś szkoleniowiec przed nim. Grubo popłynołeś z tym Favre. Raineri jest dostępnym trenerem na rynku, pewnie finansowo też do wyciągnięcia
15 wrz 2019 | 22:51
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co do jednej rzeczy przyznaje racje, wydawalo mi sie ze trenuje obecnie jakis mniejszy klub ale co do tego ze to on pierwszy przesunal Piszczka na prawy bok obrony i to jeszcze za czasow gry w Herthcie to masz potwierdzenie w kazdym zrodle sportowym chociazby tutaj https://sport.se.pl/pilka-nozna/reprezentacja-polski/lukasz-piszczek-od-napastkina-lks-goczalkowice-do-obroncy-borussii-aa-63D9-qUvL-uSoA.html

A co Ranieriego to nie wiem, nie jestem jego zwolennikiem zbyt chimeryczny trener moze ma warsztat ale czesto byl tez zwalniany z powodu naprawde slabych wynikow dlatego on to raczej opcja rezerwowa jak dla mnie. Tak swoja droga Tuchel tez mial wyniki wiec nie wiem dlaczego uwazasz ze zrobil bajzel ale nie wnikam bo Borussia sie az tak nie interesuje.
15 wrz 2019 | 23:25
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Tuchela zwolniono. Miał kadrę, wyniki średnie i kiepski styl. Konfiktowy. Od niego się bajzel zaczął, później był holender i tymczasowy (co doprowadził Koeln do spadku w tym samym sezonie). Myślę że do kadry Włoch byłby akurat
15 wrz 2019 | 23:56
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakos tak bylo z Tuchelem ze mieli w sumie mu dac nowy kontrakt i nagle sie okazalo ze nie sie nie dogadali no ale zle na tym chyba nie wyszedl bo szybko zglosilo sie PSG co zdawalo mu sie pasowac. Jesli chodzi o selekcjonera to chyba kazdy bylby dla mnie lepszy niz nasz Brzeczek.
15 wrz 2019 | 13:38
+27
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ilu mamy polskich trenerów pracujących za granicą na poziomie chociażby drugiej ligi niemieckiej, angielskiej, hiszpańskiej czy francuskiej? Zero.

To nie przypadek. Świat wie, że mamy beznadziejnych trenerów i tyle.

Dlatego powinniśmy od lat zatrudniać obcokrajowców, a Polacy powinni im tylko pomagać i się od nich uczyć.
15 wrz 2019 | 13:57
-4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oczywiście nazwisko Henryka Kasperczaka jest obce..
15 wrz 2019 | 14:06
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Henryk Kasperczak niestety nie jest już młody (73 lata) a i on sam ostatnio jakiś wielkich sukcesów nie odnosił.
15 wrz 2019 | 13:24
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Skoro sami piłkarze nie są zadowoleni z tego co wprowadza Pan od wuefu to chyba najwyższa pora zmienić trenera i w końcu zatrudnić kogoś z górnej półki. Bo ta reprezentacja ma duży potencjał patrząc na chłopaków jak grają w swoich klubach.
15 wrz 2019 | 12:59
+43
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Obyśmy stracili pkt z Łotwa albo Macedonia wtedy jest nadzieja że wyleci
15 wrz 2019 | 12:41
-48
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Spokojnie. Dajmy im czas, trener Brzęczek ma swoją wizję tej reprezentacji i zwerifukują go Mistrzostwa Europy. W piłce nożnej liczą się wyniki a nie styl.. Za Smudy grali nasi pięknie, ale przegrywali, czy za Formalika póxniej. Gra piękna, ofensywna ale nie wpadało po strzalach, za to nam wpadało do bramki. Teraz lider, jedna przypadkowa przegrana ze Słowenią i nie ma co bić na alarm. Teraz mamy łotwę i Macedonię Północną, więc spacerek.. Awans nie był zagrożony. Trener Brzęczek ma swoją wizję, tak samo twierdzi też Prezes Zbigniew Boniek, sam Zbigniew Boniek i to już powinno zamknąć te dyskusje. Autorytet i znawca piłkarski jak mało kto, więc chyba wie co mówi? Nie przekreślą tego słabsze mecze ostatnio. Jak wygrają wysoko dwa następne mecze, to będziecie nosić trenera Brzęczka na rękach.. a jest to realne bo Łotwa i Macedonia Pólnocna są do ogrania spokojnie i to wysokiego. Nie rozumiem tej paniki, bo styl, bo coś tam. Włochy grają podobnie w każdych eliminacjach i nikt nie mówi o jakichś zmianach. Też potrafią np zremisować z Maltą w eliminacjach, a później w Mistrzostwach pokazują klasę. Więcej zaufania, mniej nienawiści.
15 wrz 2019 | 14:00
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brzęczek nie miałby wizji reprezentacji nawet gdyby Wizja Reprezentacji we własnej osobie by do niego podeszła zakuta w kajdany i przedstawiła się i nadstawiła dupę

Żeby mieć wizję reprezentacji trzeba mieć:

A) mózg
B) jaja
C) doświadczenie

Wujek Jurek nie ma żadnego z powyższych, a ty chyba żyjesz w alternatywnej rzeczywistości jak Boniek i paru "ekspertów" z TVPiS jeśli nadal po 6 meczach wierzysz w umiejętności trenerskie Brzęczka i gotowy jesteś do noszenia go na rękach

Że Łotwa i Macedonia są do ogrania to chyba jest oczywiste nawet dla Wujka. Problem z tym, że nasze oczekiwania zaczęły się ostatnio (Słowenia, Austria) znacznie bardziej niż poprzednio rozmijać z rzeczywistością.
15 wrz 2019 | 12:40
(Edytowany)
Cały komentarz idealnie pasuje do obecnej sytuacji, z wyjątkiem Zielińskiego, który nie ma z kim grać bo Brzęczek nie wie jak go wykorzystać. Przecież Zieliński ma za sobą kilka sezonów gry w Napoli - tam się gra kombinacyjnie w przeciwieństwie do naszej repry obecnie.
+14
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Cały komentarz idealnie pasuje do obecnej sytuacji, z wyjątkiem Zielińskiego, który nie ma z kim grać bo brzęczek nie wie jak go wykorzystać. Przecież Zieliński ma za sobą kilka sezonów gry w Napoli - tam się gra kombinacyjnie w przeciwieństwie do naszej repry obecnie.
15 wrz 2019 | 12:22
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja widzę co tu niektórzy piszą to się zastanawiam czy mają rozdwojenie jaźni po meczach brzeczek aut A teraz jak by co w obronę brali.Prawda jest że piłkarsko w 21 wieku Tak mocno nigdy nie byliśmy kluby jakie reprezentują nasi zawodnicy to wysoka polka juve milan Bayern Napoli nawet sampdoria jak słyszę Borka jak komentował że Koźmiński z zewlakowem umieli grać lewą nogą to się trochę śmieje bo pamiętam jak grali w piłkę na przełomie wieków i trochę dalej. Nie jesteśmy potęgą to prawda ale bez przesady Słowenia to tylko ilicic i dwaj świetni bramkarze Austria ok maja kilku świetnych piłkarzy ale tylko kilku Łotwa śmiech Izrael śmiech Macedonia śmiech. Z takimi reprezantachami to bilans meczow powinien się zamykać 8 zwycięstwie 2 remisy Góra. My możemy rywalizować z Serbią rosja Szwecja czasem z Szwajcaria ale już Holandia Włochy belgia Francja Niemcy Hiszpania Chorwacja Portugalia Anglia to inna polka jest poza naszym zasięgiem.A np w siatkówce to np my jesteśmy poza zasiegiem i tak to wygląda dziękuję
15 wrz 2019 | 13:02
-18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Oczywiście potęgą nie jesteśmy to wiadomo, ale mocną reprezentacją już tak. Tak na 4/5 w skali że 5 to potęga, a 4 dobra drużyna. 3 średniak, 2 słaby, 1 amator. Nasi są w stanie powalczyć i z Holandią i z Niemcami, nie raz to pokazali. Z Portugalią i Włochami też. Nie wiem czemu pisanie że poza naszym zasięgiem. Nawet te krytykowane z Ligi Narodów to walka z Włochami była o zwycięstwo, z Portugalią na ich terenie też. Są w stanie nasi powalczyć z nimi. Słowenia i Austria to półka niżej i nie zmienią tego wyniki ostatnio.. bo Polska to półka niżej od Niemców i też nie zmienią tego wyniki (zwycięstwa ostatnio z nimi Polaków).
15 wrz 2019 | 13:08
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Brzęczek tak jak mówili w programie "Stan Kadry" jest zaszczuty przez wszystkich. To Boniek jest największym winowajcą i tak naprawdę obydwoje powinni podać się do dymisji. Jakby się tak zastanowić to nie zrobił niczego dobrego dla PP. Dwa razy załatwił nam turniej młodzieżowy ,tylko ,że to nie on wybudował przecież całą infrastrukturę. Z kimś tam zagadał ,ale to było oczywiste ,że nas wybiorą bo po 2012 roku praktycznie wszystko już zostało zbudowane. I dalej się buduje ,ale to nie jest zasługa Bońka ani PZPN-u. Mieliśmy doświadczenie ,mamy najlepszych kibiców na świecie ,a Boniek tylko doczepia się do każdego takiego sukcesu. Jest naszą twarzą marketingową jak np. Szewczenko na Ukrainie ,a przecież wiadomo ,że na Ukrainie rządzi Surkis. Sam się do tego przyznał ,że trenerem miał zostać Prandelli ,ale kurwa miał sen czy coś i w ostatniej chwili postawił na Polaka. Bo stwierdził ,że Polakowi to się bardziej chce. No i postawił na kolejnego amatora. Co na początku pokazywał ,że ma jaja (próby zmiany taktyki w LN) ,a potem z każdym kolejnym meczem coraz bardziej się w tym gubił. Pamiętacie jaki on był na początku otwarty na media? Jebaniec pojawiał się wszędzie ,a potem na wszystkich się obraził ,a to pokazuje jakim jest człowiekiem. Teraz to zwykły cykor. Może miał szanse coś z tego ulepić ,ale już ją przegapił. No dyskwalifikują go takie małe głupie błędy. Np. Pazdan poradziłby sobie ,ale obok Glika ,nie można go wystawiać koło Bednarka. Trzeba było pewnie postawić na Bielika w obronie i już od tego meczu go zbudować ,a nie jeszcze wystawia go na pozycji na której czuje się mniej pewny. Glik wraca i wtedy Bielik gra w pomocy. Albo ten motyw ,że nie powołał Frankowskiego. przed chwilą grał w 1 składzie ,a teraz nawet nie otrzymał powołania. I tak co chwilę. To pokazuje jak bardzo się w tym gubi. Czemu nawet nie powoła Żurkowskiego? Lidera kadry u21 i kapitana? Albo Michalaka ? Do wszystkich jest taki kurwa sprawiedliwy tylko nie do jego kochanego Recy do którego ma słabość i do Kuby. to jak on ma zyskać szacunek w oczach piłkarzy? Jak oni mają umierać za niego na boisku? Przecież to frajer!
15 wrz 2019 | 14:11
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bardzo dobry wpis. O tej możliwości z Prandellim nawet nie wiedziałem że była.

Włos się jeży po prostu. A jeszcze będzie sraczka jak dostaniemy zadyszki teraz i nie awansujemy (odpukać). Znowu dwa lata do tyłu, podstawowi kadrowicze nie młodnieją, Lewy powoli będzie pewnie na emeryturę przechodził.

I pomyśleć że mogło być tak pięknie gdyby temu matołowi Zibiemu przyśniła się zwykła goła baba a nie Wujek Jurek...
15 wrz 2019 | 14:31
(Edytowany)
Dzieki miło słyszeć. Co do tego snu to nie bierz go zbyt poważnie ,bo to może być taka moja interpretacja (bo tak to zapamiętałem i gdzieś o tym usłyszałem) lub dziennikarza który to opublikował. Czyli pewnie jakiegoś Włodarczyka z PS - bajkopisaż. Prawda jest taka ,że był bardzo blisko by zatrudnić Prandelliego ,ale z jakiegoś powodu zmienił decyzję. Tego się trzymajmy ,a jak było i czym się ten chciwy lis tak naprawdę kierował wie tylko on i może ktoś zaufany z jego otoczenia.
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dzieki miło słyszeć. Co do tego snu to nie bierz go zbyt poważnie ,bo to może być taka moja interpretacja (bo tak to zapamiętałem i gdzieś o tym usłyszałem) lub dziennikarza który to opublikował. Czyli pewnie jakiegoś Włodarczyka z PS - bajkopisaża. Prawda jest taka ,że był bardzo blisko by zatrudnić Prandelliego ,ale z jakiegoś powodu zmienił decyzję. Tego się trzymajmy ,a jak było i czym się ten chciwy lis tak naprawdę kierował wie tylko on i może ktoś zaufany z jego otoczenia.
15 wrz 2019 | 17:57
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Fakt tacy mocni nigdy nie bylismy. Mamy bardzo dobrych bramkarzy i środkowych napastników. Do tego dochodzi przyzwoity defensywny pomocnik czyli Krychowiak. Wielu piłkarzy zaliczyło regres czyli Błaszczykowski, Grosicki,Glik i Zieliński. Reszta piłkarzy z z podstawowej 11 jest mocno przeciętna. Brakuje nam młodych.
15 wrz 2019 | 22:20
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Słowenia to jeden światowy bramkarz. Handanovic zrezygnował z kadry
15 wrz 2019 | 12:18
Komentarz usunięty
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Komentarz usunięty
15 wrz 2019 | 13:30
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
https://www.youtube.com/watch?v=GOIZRcKf7Jw
15 wrz 2019 | 14:13
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wiemy, on ma "zły dotyk". Nawet Lewy zaczął ostatnio grać piach w reprezentacji
15 wrz 2019 | 12:11
+52
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Sprawa jest prosta, trzeba przestać skąpić hajsu i zatrudnić fachowca który poprowadzi repke i przestać uprawiać to śmieszne kolesiostwo.
15 wrz 2019 | 12:05
+8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Weźcie przestańcie promować wypowiedzi jakiś pseudoznawców. Ten sam Pol mówił że Polska idzie po medale na ostatnich MŚ. Stanowski to już wogóle pijar pod prezesa Bońka. Żenada
15 wrz 2019 | 12:02
-3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czy my jestesmy mistrzami Europy ze mozemy sie skompromitowac grajac na ME?
Nie, kazdy ma nas w d...i mozemy sie tylko pokazac z dobrej strony albo pozostac w cieniu, bo spektakularnych porazek nie wroze, mamy topowa obrone w Europie czy sie komus styl podoba czy nie, a ze strzelac kiepsko potrafia wiadomo od lat.
15 wrz 2019 | 11:57
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ta wywalcie Brzeczka weźcie nowego a jak nic nie zmieni to jeszcze nowego. 3 lata nawalki w pizdu, rok z brzeczkiem w pizdu a inne repki robią wszystko żeby jeden trener był przy składzie. Kurwa Polaczki cebulaczki
15 wrz 2019 | 11:57
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zwolnić Brzęczka i wrócić do Nawałki. To najlepsza opcja na teraz, póki jest jeszcze czas ratować kadrę przed pośmiewiskiem.