Burza po rewelacjach komentatora TVP. "Błagam, niech ten farmazon nie wjedzie do mainstreamu"

Burza po rewelacjach komentatora TVP. "Błagam, niech ten farmazon nie wjedzie do mainstreamu"
Piotr Matusewicz / Press Focus
Autor: Marcin Karbowski 16 cze 2021 | 19:16
Michał Zawacki z TVP Sport twierdzi, że sztab szkoleniowy reprezentacji Polski zlekceważył Słowację. Ostro jego rewelacje skomentowali Łukasz Wiśniowski i Roman Kołtoń.
Nie kończy się szukanie przyczyn porażki reprezentacji Polski ze Słowacją. Do debaty na ten temat włączył się Zawacki. Komentator TVP twierdzi, że dowiedział się, w jaki sposób biało-czerwoni przygotowywali się do mistrzostw.
- To jest coś, co nie pojawiło się dotąd w przestrzeni publicznej. Sztab szkoleniowy z automatu dopisywał punkty za mecz ze Słowacją. Nie zakładali porażki. Cała koncentracja i przygotowanie biało-czerwonych dotyczyły meczu z Hiszpanią. Mówię o tym, bo parasol ochronny nad kadrą trzeba złożyć - mówił Zawacki w programie "Eurodebata" w TVP Sport. Więcej na ten temat pisaliśmy TUTAJ.
Część dziennikarzy jego rewelacje przyjęła z niedowierzaniem. Ostro na ten temat wypowiedział się Łukasz Wiśniowski z "Foot Trucka".
- Błagam, niech ten farmazon nie wjedzie do mainstreamu. #BingoEuro jest nie do zatrzymania. Ktoś już mówił, że zepsuliśmy mityczne „przygotowanie fizyczne”? - napisał na Twitterze.
Bardzo stanowczo do słów Zawackiego odniósł się też Roman Kołtoń.
- Można powiedzieć wszystko, jeszcze w to wierzyć… Sousa i jego sztab mogą się mylić, ale nie są kretynami… Żaden trener, przystępujący do EURO - żaden!!! - nie kalkuluje punktów przed meczem - podsumował.
Źródło: Twitter
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1500 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, oraz 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI

Dyskusja 40

16 cze 2021 | 19:30
0
Jeśli tak było, to wygrywamy z Hiszpanią i po krzyku.
16 cze 2021 | 20:32
0
tylko na Hiszpanów ćwiczyliśmy taktykę z 3 napastnikami :D a w reprezentacji mam ich 2 aktualnie xD
16 cze 2021 | 19:33
0
Typowi Polacy. Wbijaja sobie noz w plecy po tym meczu.
16 cze 2021 | 20:38
0
Myślę, że my sami Polacy jesteśmy zbyt bardzo optymistycznie nastawieni do wszystkiego, co 2-4 lata na MŚ i ME popełniamy te same błędy czyli przypisujemy sobie punkty przed rozpoczęciem meczów. Traktujemy naszą reprezentację jakby była na poziomie Włoch czy Portugalii i oczekujemy od naszych ogrywania tych nacji. Dlaczego Brzęczek wyleciał? Bo przegraliśmy z Portugalią i Włochami no i jeszcze wcześniej dokopali nam Holendrzy. Odjąć te mecze okazuje, że Brzęczek to świetny trener. Moim zdaniem zbyt wysoko mierzymy.
16 cze 2021 | 20:54
0
Przed meczami Euro 2016 nie przypisywalismy sobie punktow i wiadomo jak wyszlo. Nawalka jednak potrafil cos pozytywnego zrobic.
16 cze 2021 | 21:22
0
Może trener brzęczek miał wyniki lepsze ale oglądając te mecze żyg... się chciało. Mamy piłkarzy z dobrych klubów... myślicie że są tam z przypadku i inni w zespole za nich myślą? Ja jednak wolę ofensywną drużynę i podejście Sousy. A to jak oni zachowują się na boisku wygląda na strach wg mnie
16 cze 2021 | 22:04
0
"Brzęczek to świetny trener" xD Widać było na meczu z ukrainą jaki jest świetny, czemu o tym meczu nikt nigdy nie wspomina? Bo był wynik a powinni nas ukraińcy dowalić 4-0? Jego wyniki polegały na szczęściu i tylko tym
17 cze 2021 | 00:14
0
Za to niemal wszystkie mecze za Sousy polegaja na... "nieszczesciu". Cal yczas słyszę ze wszystko było- pomysł, energia, taktyka tylko tego szczęścia brakowało. I póki co pokonaliśmy tylko jedna biedna Andore a z reszta albo w dup. Albo podział punktow.
16 cze 2021 | 19:26
0
wszyscy się pogryźli po tym cudnym meczu.....
16 cze 2021 | 19:56
0
Może nie dopisał 3pkt ale jesli najlepszy napastnik Słowacji ma 3 razy mniej goli w sezonie jak Lewy, to podejrzewam, że oni nie wierzyli coby mogli przegrać, a jak mecz zaczął im się sypać to zrobili jak zwykle wielkie gały, jeden na drugiego patrzył z otwartą japą a Słowacy po prostu biegali.
16 cze 2021 | 19:57
0
Poziom przemyśleń expertów jest żenujący !!
Nie było fajerwerków w tym meczu, no ale powiedzmy szczerze w takim ustawieniu Ci piłkarze grali pierwszy raz razem, nie było to wcale źle spotkanie i się twierdzić że gdyby nie było czerwonej kartki to Polska wygrała by ten mecz !! Mamy wieśniaków a nie expertów, dziennikarzy zresztą też większość to dzbany co się dostali po znajomości !!!
Znawcy za dychę.
Trochę pokory w waszych opiniach panowie !!
16 cze 2021 | 19:51
0
To że Słowacja została zlekceważona, widać było na boisku. Oni nas rozpracowali chyba w każdym aspekcie. Skrinar wyłączył Lewandowskiego tak jak w LM nie dają mu pograć klasowi obrońcy. Prawdopodobnie ktoś ze sztabu Słowaków oglądał Juventus i widział w jakiej formie jest Szczęsny. Nawet możliwe, że wiedzieli jak ostro potrafi grać Krychowiak i prowokowali faule.
A nasz sztab? Ukrył skład, taktykę i pomysł na mecz nawet przed swoimi zawodnikami. Nie czarujmy się - Sousa to trener z łapanki, który jeszcze 4 miesiące temu nie potrafił wymienić na konferencji żadnego Polaka poza Lewandowskim i Janem Pawłem II.
16 cze 2021 | 20:01
0
Nawet jeśli jest z łapanki to i tak 100% lepszy od wuja. Piłka nożna to nie lekcja w-f.
Jedyny polski trener to Nawałka na tą chwilę i Piszczek w sztabie 👍🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
16 cze 2021 | 21:34
0
Zgadzam się... rozumiem że się przegrywa mecze i ból jest ale nie rozumiem jak można całe życie się bronić... Dla mnie obronę można jakoś poukładać atak też jest dobry ale nigdy nie mieliśmy pomocników. Licząc na dwie sytuacje w meczu podania do napastnika ciężko liczyć na gola i dobry wynik. Ale fakt jest taki ze topowi zawodnicy pokroju lewego jadą z tematem i robią różnice. Nie zawsze strzelają bramki ale widać że oni graja i wszystko się może zdarzyć jak maja piłkę
16 cze 2021 | 20:51
0
Ale ty wiesz że Szczęsny w Juventusie był w całkiem dobrej formie?
To nie jest tak że gra tylko w meczach które rozdmuchają meczyki bo hejt na niego dobrze się klika, przecież oni kompletnie ignorowali kiedy ten ratował Juventus i każdy nawet najmniejszy błąd wyolbrzymiali żeby stworzyć iluzję że ten rujnuje grę obronną Juventusu.
Najlepszym dowodem jest chyba pamiętny mecz z Porto w LM, gdyby nie on to Juventus by przegrał ze 4-5 do 0. A na meczykach? Artykułu pokroju "Babol Wojciecha Szczęsnego eliminuje Juventus z LM" po bramkach które nawet nie do końca były jego winą.

Polecam oglądać mecze i na ich podstawie wyrobić sobie opinię o czyjejś grze zamiast czytać szmatławce które napiszą wszystko co ludzie klikną.
17 cze 2021 | 18:37
0
Oglądam Szczęsnego od czasów Arsenalu. I co jak co, to w każdej drużynie, której grał miewał wybitne interwencje, ale też koszmarne błędny - rzadko spotykane na takim poziomie. Liczba farfocli, jakie popełniał na wielkich imprezach, już jest rekordowa. A tu jeszcze mecz z Hiszpanią. Dla niego najlepszy żeby w końcu udowodnić wartość i wyratować reprezentację.
16 cze 2021 | 22:06
0
Może ukrył bo mamy kreta w drużynie?
16 cze 2021 | 19:22
0
Patrząc na to jak Sousa miesza ze składem i taktyką to wierzę w te info. Kolton to ten co mówił że Lewandowski nie dorówna Kagawie?
16 cze 2021 | 19:28
0
Tak to ten zjeb.
16 cze 2021 | 19:56
0
To jest oczywiste, że Sousa to żaden trener. Ale ten dziennikarz w studio wali farmazona żeby zaistnieć na takiej sytuacji. To po prostu po nim widać XD
16 cze 2021 | 20:38
(Edytowany)
Proszę trenera nie obrażać bo trenował Fiorentinę dwa sezony i zajmował 5 i 8 miejsce. To my nie mamy piłkarzy nawet Sir Alex Ferguson z gówna piłkarza nie ulepi.
0
Proszę trenera nie obrażać bo trenował Fiorentinę dwa sezony i zajmował 5 i 8 miejsce. To my nie mamy piłkarzy nawet Sir Alex Ferguson z gówna piłkarza nie ulepi.
16 cze 2021 | 20:13
0
Powiem więcej, Polska umówiła się ze Szwecją i Słowacją że podzielą się punktami żeby wyeliminować mocną Hiszpanie. Potwierdzone info od Ali Baby
16 cze 2021 | 20:26
(Edytowany)
To co każdego powinno interesować to to dlaczego nasza reprezentacja się nie rozwija! a nie jakieś pier..e bzdury dotyczące wyniku, który już nie ma znaczenia.
Na naszych oczach przepada naprawdę świetna generacja piłkarzy jak na nasze warunki, a nie zrobiono nic by styl gry kadry i poziom ludzi z nią pracujących się podniósł. Ta kadra podzieliła los zespołów z ekstraklasy na arenie międzynarodowej mimo tego, że kadrowo wygląda lepiej niż zespoły z eklapy.
Sousa dostał za późno robotę bo widać, że facet zna się na swoim fachu, ale niestety za późno.
To, że nasza reprezentacja gra w ostatnich latach na turniejach takiej rangi to nie efekt tego, że są zajebiści a efekt tego, że UEFA i FIFA poprzez swoje zmiany umożliwiła tak przeciętnym reprezentacją brać w nich udział.
Od 2008 roku nasza reprezentacja w porównaniu z Czechami, Szwajcarią czy Austrią lub Danią, nie zrobiła praktycznie żadnego progresu w stylu gry, na poziomie mentalnym i przede wszystkim w przygotowaniu analitycznym i taktycznym do wielkich turniejów. Od tego czasu zrównały się z nami takie reprezentacje jak Islandia, która praktycznie na arenie międzynarodowej wcześniej nie istniała.
Obecny problem to nie problem Sousy, a problem tego, że w Polsce, w kraju liczącym ponad 30mln populacji gdzie piłka nożna pomimo swojego ogromnego zainteresowania nie jest sportem przynoszącym sukcesy na jego miarę. Brak jakiejkolwiek odwagi czy bardziej odpowiedniej wiedzy u decydentów powoduje stagnację piłki nożnej, a właściwie jej regres. Bo jak inaczej nazwać zjawisko gdzie piłkarzy mamy lepszych niż dawniej, a poziom gry reprezentacji czy klubów to dramat.
Pamiętam Leo Benhhakera, który zderzył się ze ścianą próbując wbijać właściwą wiedzę leśnym dziadom, którego koniec końców pogoniono jako szarlatana.
I ci sami ludzie obecnie siedzą przed kamerami i piep..ą, że trzeba grać to co umiemy najlepiej - czyli co? laga do przodu z tylniej formacji od bramkarza? to jest dobre na drużyny na naszym bądź niższym poziomie, a takich jest co raz mniej. Bo nawet już się dobrze bronić nie potrafimy, żeby móc posłać skuteczną krosową piłkę do atakujących.
Najbardziej szkoda czasu gdzie Boniek poprawił pracę PZPN, ale poprzez swoją wiarę w polskich trenerów i ich myśl szkoleniową zaprzepaścił naprawdę niezłą generację piłkarzy bo ci piłkarze udowadniają, że w naprawdę wymagających klubach potrafią grać w piłkę, a gdy przychodzi mecz reprezentacji nie potrafią ze sobą współpracować i nawet wykonywać złożonych założeń taktycznych.
0
To co każdego powinno interesować to to dlaczego nasza reprezentacja się nie rozwija! a nie jakieś pier..e bzdury dotyczące wyniku, który już nie ma znaczenia.
Na naszych oczach przepada naprawdę świetna generacja piłkarzy jak na nasze warunki, a nie zrobiono nic by styl gry kadry i poziom ludzi z nią pracujących się podniósł. Ta kadra podzieliła los zespołów z ekstraklasy na arenie międzynarodowej mimo tego, że kadrowo wygląda lepiej niż zespoły z eklapy.
Sousa dostał za późno robotę bo widać, że facet zna się na swoim fachu, ale niestety za późno.
To, że nasza reprezentacja gra w ostatnich latach na turniejach takiej rangi to nie efekt tego, że są zajebiści a efekt tego, że UEFA i FIFA poprzez swoje zmiany umożliwiła tak przeciętnym reprezentacjom brać w nich udział.
Od 2008 roku nasza reprezentacja w porównaniu z Czechami, Szwajcarią czy Austrią lub Danią, nie zrobiła praktycznie żadnego progresu w stylu gry, na poziomie mentalnym i przede wszystkim w przygotowaniu analitycznym i taktycznym do wielkich turniejów. Od tego czasu zrównały się z nami takie reprezentacje jak Islandia, która praktycznie na arenie międzynarodowej wcześniej nie istniała.
Obecny problem to nie problem Sousy, a problem tego, że w Polsce, w kraju liczącym ponad 30mln populacji gdzie piłka nożna pomimo swojego ogromnego zainteresowania nie jest sportem przynoszącym sukcesy na jego miarę. Brak jakiejkolwiek odwagi czy bardziej odpowiedniej wiedzy u decydentów powoduje stagnację piłki nożnej, a właściwie jej regres. Bo jak inaczej nazwać zjawisko gdzie piłkarzy mamy lepszych niż dawniej, a poziom gry reprezentacji czy klubów to dramat.
Pamiętam Leo Benhhakera, który zderzył się ze ścianą próbując wbijać właściwą wiedzę leśnym dziadom, którego koniec końców pogoniono jako szarlatana.
I ci sami ludzie obecnie siedzą przed kamerami i piep..ą, że trzeba grać to co umiemy najlepiej - czyli co? laga do przodu z tylniej formacji od bramkarza? to jest dobre na drużyny na naszym bądź niższym poziomie, a takich jest co raz mniej. Bo nawet już się dobrze bronić nie potrafimy, żeby móc posłać skuteczną krosową piłkę do atakujących.
Najbardziej szkoda czasu gdzie Boniek poprawił pracę PZPN, ale poprzez swoją wiarę w polskich trenerów i ich myśl szkoleniową zaprzepaścił naprawdę niezłą generację piłkarzy bo ci piłkarze udowadniają, że w naprawdę wymagających klubach potrafią grać w piłkę, a gdy przychodzi mecz reprezentacji nie potrafią ze sobą współpracować i nawet wykonywać złożonych założeń taktycznych.
16 cze 2021 | 20:40
0
Nikt tego lepiej nie powiedzial wyjales mi to z klawiatury. Dlatego na usta cisnie sie kolejne pytanie czy taki trener jak Sousa bez ingerencji Bonka i Lewandowskiego mogl zagrac takim skladem? Watpie... Dlaczego Boniek jest zameldowany w hotelu reprezentacji? Czy znowu ustala sklady i wystawia tych co nam zawsze przegrywaja mecze? Mimo ze mecze kontrolne ktore przegrywalismy remisowali dla nas nowi i mlodzi zawodnicy? Czy Sousa rzeczywiscie wystawilby Linettego i Rybusa w pierwszym skladzie czy tych ktorzy grali i zdobywali bramki? Przyszedl Sousa wszystko bylo dobrze a na Slowacje dalej wychodza dziady ktore zawsze wszystko przegrywaly... Nagle Twitter Bonka milczy jestem pewien, ze to jego sprawka bo na pewno Sousa nie wystawilby sam takiego skladu jaki wyszedl na Slowacje.
17 cze 2021 | 01:43
(Edytowany)
Ze wszystkim masz racje i tylko do jednego mam uwage. To nie jest az taka zlota generacja jak by sie wydawalo. Wiecej niz polowa podstawowej jedenastki gra w sredniakach europejskich badz klubach wrecz broniacych sie przed spadkiem. Torino, Benevento, Derby, nawet Southampton czy Sampdoria nie powala.
Ale najwiekszym problemem jest posucha skrzydlowych. I stad te eksperymenty z ustawieniem, bo bocznych obroncow mamy dosc solidnych i mieliby wypelnic tę lukę.
0
Ze wszystkim masz racje i tylko do jednego mam uwage. To nie jest az taka zlota generacja jak by sie wydawalo. Wiecej niz polowa podstawowej jedenastki gra w sredniakach europejskich badz klubach wrecz broniacych sie przed spadkiem. Torino, Benevento, Derby, nawet Southampton czy Sampdoria nie powala.
Ale najwiekszym problemem jest posucha skrzydlowych. I stad te eksperymenty z ustawieniem, bo bocznych obroncow mamy dosc solidnych i mieliby wypelnic tę lukę.
17 cze 2021 | 12:33
(Edytowany)
oczywiście, że idealna nie jest, ale na tle kadr, licząc od 2002 roku, pod względem umiejętności indywidualnych jest wyróżniająca się. Co prawda najlepszą pod względem formy i osobowym uważam że, mieliśmy na ME w 2016, ale obecny stan rzeczy nie jest w cale taki zły. Zespół jaki mamy teraz na turnieju jest bardzo kompaktowy, co widać po tym, że potrafią szybko dostosować się do zmian stylu gry i technicznie nie ma za co ich krytykować, ale niestety problem jest natury mentalnej, i tutaj musi pojawić się ktoś z zewnątrz aby to poprawić. Najlepszym przykładem są nasi siatkarze.
0
oczywiście, że idealna nie jest, ale na tle kadr, licząc od 2002 roku, pod względem umiejętności indywidualnych jest wyróżniająca się. Co prawda najlepszą pod względem formy i osobowym uważam że, mieliśmy na ME w 2016, ale obecny stan rzeczy nie jest w cale taki zły. Zespół jaki mamy teraz na turnieju jest bardzo kompaktowy, co widać po tym, że potrafią szybko dostosować się do zmian stylu gry i technicznie nie ma za co ich krytykować, ale niestety problem jest natury mentalnej, i tutaj musi pojawić się ktoś z zewnątrz aby to poprawić. Najlepszym przykładem są nasi siatkarze.
Sousa to naprawdę dobry fachowiec i dla zwykłego malkontenta sprzed tv, oglądające sporadycznie piłkę i z wyrabiającym sobie opinię na temat tego sportu na podstawie wielu bezsensownych wiadomości z tej strony czy mu podobnej oraz uleganiu obcemu osądowi (bardzo często niesłusznemu w ostatnich latach) beznadziejnych "ekspertów" taka osoba siada przed tv czy przed kompa i oczekuje ekspresowych sukcesów i nie dostrzega efektów pracy trenera bo dla niego liczy się tylko wynik.
18 cze 2021 | 00:14
(Edytowany)
Wciąż sie zgadzam z tym co piszesz, ale nie umniejszajmy tamtym reprezentantom. Albo inaczej - nie przeceniajmy umiejętności tych obecnych. Z tej odjąć Lewandowskiego i ta drużyna by bladła w porównaniu z niektórymi poprzednimi, chociażby ten skład co klepał Portugalie przez 90 minut i cudem sie to 4:0 nie skończyło. Weź tam wstaw Lewego za Rasiaka i podejrzewam, ze byłaby to jedna z lepszych drużyn w Europie. A nie powiesz mi tez, ze taki na przykład Krzynówek, co Realowi bramkę strzelał w LM nie byłby obecnie podstawowym piłkarzem. Wtedy na zachodzie nie byli tak chetni na polskich piłkarzy, ale taki Bak, Klos, Baszczynski, Kaluzny, Szymkowiak, Kosowski, Smolarek czy Żurawski wygryźli by nie jednego z obecnej 11stki (o Borucu, Piszczku czy Błaszczykowskim to nawet nie wspominam), a nawet taki Bronowicki czy Golanski by poszarżowali w obecnym systemie Sousy. Jedynie Lewandowski, Zieliński i Milik sie bronia, przed reszta jeszcze wiele pracy, a dla większości juz nie starczy czasu.
0
Wciąż sie zgadzam z tym co piszesz, ale nie umniejszajmy tamtym reprezentantom. Albo inaczej - nie przeceniajmy umiejętności tych obecnych. Z tej odjąć Lewandowskiego i ta drużyna by bladła w porównaniu z niektórymi poprzednimi, chociażby ten skład co klepał Portugalie przez 90 minut i cudem sie to 4:0 nie skończyło. Weź tam wstaw Lewego za Rasiaka i podejrzewam, ze byłaby to jedna z lepszych drużyn w Europie. A nie powiesz mi tez, ze taki na przykład Krzynówek, co Realowi bramkę strzelał w LM nie byłby obecnie podstawowym piłkarzem. Wtedy na zachodzie nie byli tak chetni na polskich piłkarzy, ale taki Bak, Klos, Baszczynski, Kaluzny, Szymkowiak, Kosowski, Smolarek czy Żurawski wygryźliby nie jednego z obecnej 11stki (o Borucu, Piszczku czy Błaszczykowskim to nawet nie wspominam), a nawet taki Bronowicki czy Golanski by poszarżowali w obecnym systemie Sousy. Jedynie Lewandowski, Zieliński i Milik sie bronia, przed reszta jeszcze wiele pracy, a dla większości juz nie starczy czasu.
16 cze 2021 | 19:53
0
Wiem ale nie powiem, taki to news🤦‍♂️
16 cze 2021 | 20:53
0
Foottruck, dwoch facetow I ciezarowka….tylko w polsce tacy specjalisci z warsiawy
16 cze 2021 | 19:47
0
Generalnie SOusa jest winny obecnego stanu rzeczy, byc moze nawet zlekcewazyli slowakow ale zaden trener nie dopisze sobie 3 punktow przed meczem bo by wayszedl na wariata albo sprzedawczyka... :)
16 cze 2021 | 21:34
0
najgorsze jest to że Słowacy się z nas śmieją
16 cze 2021 | 19:45
0
Niektorzy sie juz boja ze przez kleske reprezentacji moga przegrac wybory hehe
17 cze 2021 | 06:00
0
Ale się gownoafera zrobila
17 cze 2021 | 06:59
0
Nastały takie czasy, że w Internecie można napisać każde gówno, byle było chwytliwe.
16 cze 2021 | 20:27
0
A miałem nadzieję, że to prawda, a nie, że po prostu jesteśmy naprawdę tak słabi.
16 cze 2021 | 21:03
0
Jezu, przegraliśmy bo jesteśmy słabi i koniec
17 cze 2021 | 07:55
0
Niestety ale wynik determinuje narrację po meczu. Gdybyśmy wygrali przy takiej samej grze jak graliśmy to mówiono by i dobrym meczu naszej kadry. Takie jest ten sport.
16 cze 2021 | 20:38
0
Nie no przecież było widać zaangażowanie i walkę do ostatniej sekundy. Cisnęli tych biednych Słowaków przez 90 minut tylko zabrakło szczęścia. Kur... wyszli na ten mecz i grali jakby to był towarzyski o pietruszkę. Jak któryś Słowak czterech minął przed polem karnym jak tyczki to po prostu wyłączyłem tą żenadę bo szkoda mi nerwów było.
STS
1460 PLN

Oferta powitalna 1200 1460 PLN złożona z aż trzech bonusów! 231 PLN zakład bez ryzyka, 29 PLN freebet i 1200 PLN od depozytu. Kod MEGABONUS

Fortuna
2720 PLN

Zwrot do 600 PLN za przegrany pierwszy zakład, z obrotem 1x po dowolnym kursie! Do tego 20 PLN za darmo i 2100 PLN od drugiej wpłaty

Superbet
1500 PLN

Zwrot do 1300 PLN, jeśli zakończysz pierwszy tydzień na minusie, oraz 200 PLN podwojenia pierwszej wpłaty

Betclic
550 PLN

Cashback 500 550 PLN dla nowych graczy. Kod rejestracyjny: MEGABONUS550

Fuksiarz
500 PLN

Cashback 500zł bez obrotu na start, a potem cashback od każdego kuponu. Kod promocyjny MECZYKI