Nadchodzące
Ważne
Koniec
W trakcie
Nadchodzące

El. ME. Jakub Błaszczykowski odpowiada na krytykę. Reprezentant Polski ma jedną radę dla hejterów

Jakub Błaszczykowski
Źródło zdjęcia: Grabowski Foto/Shutterstock

Jakub Błaszczykowski w rozmowie z serwisem "laczynaspasja.pl" ustosunkował się do krytyki, z jaką musi mierzyć się, grając w reprezentacji Polski.

Wiele słów krytyki padło pod adresem piłkarzy reprezentacji Polski w ostatnich miesiącach. Eksperci i kibice - w mniej lub bardziej poważny sposób - wyrażali swoje rozczarowanie poziomem gry podopiecznych Jerzego Brzęczka. Po porażce ze Słowenią takich reakcji pojawiło się w sieci jeszcze więcej.

Jakub Błaszczykowski, któremu zarzuca się, że powołania otrzymuje dzięki temu, że jest spokrewniony z Jerzym Brzęczkiem, przyznaje, że negatywne opinie i komentarze nie robią na nim większego wrażenia.

- Wiedziałem, że takie złośliwości się pojawią. Co mogę w tej sytuacji zrobić? Na tę chwilę obronić się tylko na boisku. Nawet się nie tłumaczę, bo to może być źle odebrane. Po prostu robię swoje - ocenił reprezentant Polski.

33-latek ma jedną radę dla tych, którzy tworzą hejterskie treści.

- Nie zwracam uwagi na memy pod moim adresem. Każdy ma prawo do robienia swoich rzeczy. Ja w wieku ośmiu lat wybrałem granie w piłkę i cieszę się, że jestem tu gdzie jestem. Nie miałem czasu na robienie memów, tylko miałem czas na trening. Myślę, że to była dobra droga. Jeśli ktoś miałby szansę, to radzę, żeby lepiej żeby zamiast memów wyszedł na boisko i pokopał trochę piłkę. Będzie miał z tego pożytek i zrobi dla siebie więcej dobrego niż tworząc tego typu rzeczy - dodał.

- To nie jest tak, że krytyka nas nie rusza. Każdego rusza. Skłamałbym mówiąc, że jest inaczej. Najgorsze jest to kiedy wiesz, że oceny są niesprawiedliwe, ale też znasz doskonale ten biznes i zdajesz sobie sprawę, że nie jesteś w stanie się obronić nigdzie indziej, jak tylko na boisku - zakończył.

Źródło: laczynaspasja.pl
Wszystkie

Sportbuzz

Dyskusja

92
10 wrz 2019 | 16:24
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dal znakomita zmiane w meczu z Austria - oby tak dalej.
10 wrz 2019 | 11:09
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zjadł wszystkich komputerowych leszczy, a przy okazji tym, którzy maja odrobinę pokory wskazał dobrą drogę. Brawo Panie Błaszczyk! Dla prześmiewców jedna krótka informacja: Kuba był fundamentem reprezentacji już wtedy, kiedy jeszcze o Brzęczku mało kto słyszał... Wiem, że macie po 11lat i możecie nie pamiętać, ale jest wasz dobry WUJEK google...
10 wrz 2019 | 21:34
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
meczu nie oglądałeś? jego dobra dyspozycja to już historia
11 wrz 2019 | 07:00
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Idąc kurwa Twoim tokiem rozumowania powinno się powołać samego Brzęczka i Bońka. Nie mamy szans z taką mentalnością gdzie gra się za zasługi i nieważne to gdzie gra i w jakiej jest formie.
11 wrz 2019 | 10:19
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Otóż chodzi o to, że Błaszczyk nawet bez formy nie ma godnego zastępcy. Nie mówię, że ma grać 90 minut, ale jako jorek jest idealny.
9 wrz 2019 | 21:09
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Te pilkarzyki nie graja dla nas (kadra) . Oni graja dla siebie w klubach .
9 wrz 2019 | 20:39
+28
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jakub mówi, że jedynie coś może to bronić się na boisku. Problem w tym, że już nie bardzo się broni i z tego sie bierze krytyka. Prawda, jest piłkarzem zasłużonym dla kadry, ale w piłce liczy się to co tu i teraz.
9 wrz 2019 | 20:32
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Świetne podejście i punkt widzenia. Trafna odpowiedź. Powodzenia w karierze.
9 wrz 2019 | 20:18
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kuba to profesjonalista i zawsze dawał z siebie wszystko dla reprezentacji. Szanować go trzeba i nie tyle ludzie powinni śmiać się co płakać, że nie ma kto go godnie zastąpić na skrzydle bo mamy cienkich graczy. Jeśli Grosicki jest u nas pierwszym wyborem to śmiem twierdzić, że nie wróży to dobrze dla naszej kadry.
9 wrz 2019 | 20:09
(Edytowany)
Czy stwierdzenie że jest za stary, że jest za słaby, że nie wnosi już tyle ile powinien reprezentant, że gra wyłącznie dzięki wujkowi jest hejtem ? Prawda jest hejtem ?
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z całym szacunkiem ale czy stwierdzenie że jest za stary, że jest za słaby, że nie wnosi już tyle ile powinien reprezentant, że gra wyłącznie dzięki wujkowi jest hejtem ? Prawda jest hejtem ? Jeszcze raz przytoczę przykład Małysza który SKOŃCZYŁ tak jak trzeba, a nie rozdrabniał się. Czy np. krytyka Ahonnena który nie moze sie zdecydować też jest hejtem ?
10 wrz 2019 | 21:25
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
"Prawda"? A gdzie masz tych lepszych? Co jak co, ale Kuba, jeśli tylko jest zdrowy, ciągle prezentuje wyższą klasę niż jakikolwiek inny polski skrzydłowy. (No, nie daje już w ataku tyle co Grosik, ale za to więcej od niego pracuje w defensywie). Życzę jak najlepiej Kądziorowi czy Szymańskiemu, ale to jeszcze nie ten poziom. Na skrzydłach jest posucha, i dlatego Kuba gra, a nie dlatego, że ma wujka selekcjonera. Gdyby był na siłę pchany do podstawowego składu, można by mieć podejrzenia o nieuczciwość, ale Brzęczek wypełnił miejsce na prawym skrzydle, przesuwając tam Zielińskiego, a Kubie zostawiając ogony - czyli tyle, na ile go stać przy jego obecnym zdrowiu na topowym poziomie. Drużyna brzęczkowa taktycznie wygląda fatalnie, ale te insynuacje są trudne do zniesienia.
9 wrz 2019 | 19:58
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Bardzo fajna wypowiedź zwykle tacy hejterzy nie mają nic do roboty albo są ciśnienii przez innych to próbują "rozładować emocje w internecie "
9 wrz 2019 | 19:56
Komentarz usunięty
Komentarz usunięty
9 wrz 2019 | 19:42
-20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kuba się cieszy wujkiem a wuja Kubą
9 wrz 2019 | 19:27
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Szacunek jak najbardziej dla Kuby za jego zasługi dla polskiej piłki, ale, nic mu nie ujmując, pora na świeżą krew w reprezentacji.
9 wrz 2019 | 19:01
-10
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nigdy nie byłem fanem Kuby tym bardziej nie rozumiem usilne powoływanie go tym bardziej że przed Wisła nigdzie się nie łapał do składu i trenował...sam a gryźć trawę to nawet ja umiem. Nie rozumiem dlaczego nie sięgają po Adriana Mierzejewskiego który z tego co słyszę cały czas gra i jest w formie...takie moje skromne zdanie
9 wrz 2019 | 18:42
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
To nie wina Kuby, że go wujek powołuje. Pewnie wielu innych trenerów tez by go powołało bo w wieku 33 lat samym swoim doświadczeniem sprawia, ze jest bardzo cennym zmiennikiem. Problemem jest tylko i wyłącznie dyletant Brzęczek na stanowisku selekcjonera reprezentacji, które otrzymał od swojego kolegi Bońka po znajomości, bo CV ani umiejętnosci pozwalajacych mu być tu gdzie jest nie ma żadnych.
9 wrz 2019 | 18:06
+42
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Do Kuby Błaszczykowskiego mam wielki szacunek za to co zrobił dla reprezentacji. Strzelał na najważniejszych imprezach, walczy i nigdy się nie poddaje. Ale słuszną krytykę trzeba potrafić przyjąć. Kuba mówi żeby wyjść na boisko i pokopać. Jak najbardziej na tak. Ale żeby dostać się do jakiejś szkółki czy większego polskiego klubu to trzeba mieć kasę. Wielu jest niezłych chłopaków co kopią w B klasach, ale oni nie mają szansy się wybić, bo za najniższą krajową to się myśli jak przeżyć. Ale na boisko wyjść pokopać rekreacyjnie z kumplami to jak najbardziej na tak, bo siedzenie z głowami w smartfonach nie wróży niczego dobrego. Jak mawiał Einstein, boję się czasów gdy technologia zastąpi relacje międzyludzkie, bo będziemy mieli pokolenie idiotów.
9 wrz 2019 | 18:20
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mądrego to aż miło poczytać. Zgadzam się
9 wrz 2019 | 20:21
-6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co Ty piszesz za farmazony, poczytaj sobie na internecie jeśli nie jesteś w temacie, co 2 brazylijski piłkarz i nie tylko w przeszłości nie mieli nic, i byli nikim, mieszkali po ulicach i kopali w piłkę bez butów.

Także takie stwierdzenie typu : ŻEBY SIE GDZIEŚ DOSTAĆ TO TRZEBA MIEĆ KASĘ to jest z dupy, bo masz przykład Roberta który grał sobie w Zniczu Pruszków i na pewno tam nie zarabiał kokosów bo jak sam kiedyś się wypowiadał, że jeździł Siacento, gdzie w dzisiejszych czasach jakbyś komuś tak powiedział to by Cię wyśmiali bo to wstyd jeździć Siacento, a wszyscy dobrze wiemy gdzie teraz jest Robert i myślisz, że w jaki sposób to osiągnął ? Przez swoją ciężką pracę, bo nie miał czasu na pierdoły jak teraz 3/4 naszego młodego pokolenia tylko ciężko trenował na to wszystko co teraz osiągnął, i takich przykładów jest setki, tylko wystarczy mieć CEL i chęci a reszta w przyszłości sama przyjdzie.
9 wrz 2019 | 20:40
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może w Brazylii mają inne podejście do młodych zawodników, inny scouting?
Oglądnij sobie filmik z Janowiczem to Ci trochę rozjaśni sprawę. Co musieli robić jego rodzice żeby mógł trenować. Błaszczykowskiego przygarnął wujek i on go w to wszystko wdrożył. Co do Lewego. Nie porównuj zarobków w Warszawie do reszty kraju.
9 wrz 2019 | 17:58
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
szacunek jest ale huja się tam broni na boisku dlatego hejt spływa, wuja nie da szansy młodemu bo musi występy nabijać
9 wrz 2019 | 17:30
+13
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ciekawe czy jak dostaniemy wpierdol i nie wyjdziemy z jednej z najłatwiejszych grup to też będzie coś gadał o bronieniu się na boisku...
9 wrz 2019 | 17:27
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
heheszki
9 wrz 2019 | 17:26
+39
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mam wielki szacunek do Pana Błaszczykowskiego. Dla kadry zawsze dawał wszystko, strzelał gole w ważnych meczach. Mówi się gryzieniu trawy dla reprezentacji. A czy on jej nie gryzie? Wyobraźcie sobie, że macie 33 lata, moglibyście spokojnie odejść ale nie! Walczycie i dajecie z siebie maksa dla reprezentacji! Szacunek i tyle! Wskażcie mi Państwo lepszego prawoskrzydłowego. Niestety nie ma takiego. Cieszmy się, że mamy takiego Kubę - skromnego, pracowitego, doświadczonego gościa. Do kogo jak do kogo ale do niego pretensje ciężko mieć. Nie po takiej karierze i tylu latach pracy dla reprezentacji ile on przepracował. Poza tym uważam, że ładnie i z klasą odpowiedział hejterom.
9 wrz 2019 | 17:25
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Panie Blaszczykowski byłeś pan jednym z najlepszych naszych piłkarzy w ostatnich 10 latach, ale czas niestety zakończyć karierę, co byś pan nie zrobił to formy lepszej nie będzie
9 wrz 2019 | 17:24
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Olej Kuba hejterów, to zwykłe buraki, które nie potrafią najczęściej grać w piłkę, nie wiedzą co to za przyjemność:)) życzę powodzenia.
9 wrz 2019 | 17:05
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
jeśli musimy grać emerytami, bo nie mamy młodzieży, którą warto by ogrywać w reprezentacji to ciemność widzę
9 wrz 2019 | 16:58
(Edytowany)
Trzeba wiedziec kiedy zejsc ze sceny.
Pierdolenie, ze obroni sie na boisku kiedy od dluzszego czasu gra piach reprze.
Twarda dupa to za malo. trzeba miec jaja by odejsc kiedy czas a nie ciagnac to na sile tym pardziej, ze j/w gra piach.
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trzeba wiedziec kiedy zejsc ze sceny.
Pierdolenie, ze obroni sie na boisku kiedy od dluzszego czasu gra piach w reprze.
Twarda dupa to za malo, trzeba miec jaja by odejsc kiedy czas a nie ciagnac to na sile tym bardziej, ze j/w gra piach.
9 wrz 2019 | 16:55
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Kto jedzie po Błaszczykowskim ten parówa i tyle w temacie.
9 wrz 2019 | 16:51
-24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Masz czescie kubuś, że Wuja jest sekelcjonerem bo nawet bys sie do kadry nie zalapal. A tak to zawsze jakas kasa wpadnie za wystep nie? XD
9 wrz 2019 | 16:55
-20
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
ta jest... wszystko się zgadza... musi się jakoś zwrócić to co włożył w Wisłę... a tego karnego z Portugalią nie zapomnimy
9 wrz 2019 | 17:16
+7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Z Wisłą ma taką umowę, że jeśli sprzedadzą klub to za kwotę jaką wyłożyli by nie być stratnymi i mieć jakiekolwiek plusy za poświęconą pracę która przyniosła plusy i pożytek dla klubu. Sam zawodnik ciągle ma oferty z klubów zagranicznych gdzie chcą płacić jemu nawet 10 razy tyle co obecnie dostaje lecz sam zawodnik chce grać dla Wisły co bardzo szanuję i cenię. Ten zawodnik ma status legendy w Wiśle oraz w BVB gdyż kibice obu klubów na pytanie o wymienienie 3 najlepszych zawodników BVB wymienią właśnie Błaszczykowskiego. Karny to loteria i każdy mógł spudłować a pech chciał, że trafiło na niego.
9 wrz 2019 | 17:12
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Chyba nie wiesz co piszesz. Nie mamy wielu skrzydłowych ani pomocników bocznych, a Błaszczykowski jest jednym z najlepszych zawodników w lidze Polskiej oraz jednym z najlepszych w naszej kadrze(jeśli chodzi o pozycję pomocnika). Takie głupie komentarze jak twój pokazują jedynie, że jesteś niedzielnym kibicem i wystawiasz opinię bez zaznajomienia tematu. Jeśli jesteś ekspertem to kogo miał by powoływać zamiast niego?(Frankowski dobry jest ale to za mało na kadrę i poza tym wyjeżdżał z ligi mając gorszą formę niż obecnie ma Błaszczykowski, Kądzior jest solidny i to wszystko co można o nim napisać bo na kadrę jest to za mało, Jóźwiak robi sporo szumu oraz nie pokazał nic konkretnego w kadrach młodzieżowych to lepiej poczekać aż się rozwinie, więcej nie ma pomocników dobrych na jego pozycję posiadający poziom godny kadry). Krytyka skierowana w stronę Błaszczykowskiego jest przykra i głupia, ponieważ był kiedyś kapitanem naszej reprezentacji, zawsze dawał z siebie 100% lub więcej zaangażowania oraz umiejętności a nawet przez akcję gdy po euro 2016 było zbiorowisko kibiców pod jego domem z podziękowaniami za wszystko co dokonał. Zawodnik nic nie jest winny takiemu powołaniu i broni się sportowo oraz logicznie w porównaniu do krytyki bezsensownej.
9 wrz 2019 | 18:53
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Już po twoim nicku można wywnioskować że nic mądrego nie potrafisz napisać i że nie wiesz co znaczy szacunek.
9 wrz 2019 | 16:47
+24
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
konstruktywna krytyka to nie hejt... tyczy się to każdego grajka, nie tylko Kuby
9 wrz 2019 | 16:28
+26
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ze wszystkich polskich piłkarzy do Kuby mam największy szacunek za wszystko co dla nas zrobił ale on musi zrozumieć, że to jest czas, żeby dać się ogrywać młodym. On lepszy i zdrowszy już nie będzie.
9 wrz 2019 | 16:27
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jak to śpiewał ktoś mądry: "Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść, niepokonanym". Ja absolutnie nie jestem jego hejterem i nie mam nic przeciwko temu, że gra. Ale gdyby wiedział kiedy skończyć, to dziś byłby legendą Polskiej piłki i wszyscy by za nim tęsknili. I chociaż nie jestem zwolennikiem jego odejścia to teraz większość zapamięta go jako tego, który grał bo wuja go powoływał.
9 wrz 2019 | 16:41
(Edytowany)
Ja się nie zgodzę. Dla mnie to już jest legenda. Żaden polski piłkarz nie zostawił tyle serca na boisku co Kuba, i szczerze gdybym był trenerem to sam był go powoływał, bo on jako jeden z niewielu ma jaja i nie pęka co by się nie działo, a takich piłkarzy nam brakuje wśród bezpłciowych jak zielu kopaczy.
+16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja się nie zgodzę. Dla mnie to już jest legenda. Żaden polski piłkarz nie zostawił tyle serca na boisku co Kuba, i szczerze gdybym był trenerem to sam był go powoływał, bo on jako jeden z niewielu ma jaja i nie pęka co by się nie działo, a takich piłkarzy nam brakuje wśród bezpłciowych jak zielu chłopców do bicia.
9 wrz 2019 | 17:09
+1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
No przecież to właśnie napisałem. Przeczytaj proszę drugi raz. Dla mnie też jest ok to, że dostaje powołania. Ty i ja rozumiemy, że jest legendą, bo pamiętamy co robił. Ale zobacz jak duży hejt się na niego wylał. Niestety ta łatka się do niego przyklei mimo, że mi się to nie podoba.
9 wrz 2019 | 16:26
+6
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Teraz to nie ma problemu gra regularnie w klubie jest w rytmie meczowym itp. Problem był wtedy kiedy bardzo długo wgl nie grał a i tak był powoływany, nic nie mam do Kuby to selekcjonerzy odwalali manianę i na nich krytyka powinna lecieć.
9 wrz 2019 | 16:44
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
gra regularnie w klubie... HAHAHAHAHAHAHAAAA... A co to za klub.... HAHAHAHAHAHAA.... Dojebałeś teraz. No skoro "wykupił" ten "klub" to jak ma w nim nie grać. Gdy kupisz samochód to wiadomo, że ty nim będziesz jeździł. HAHAHAHAHAHA - gra regularnie w klubie - dobre dobre
9 wrz 2019 | 16:55
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ano gra regularnie w dobrym jak na polskie warunki klubie. Nie jest tutaj ważne, czy jest współwłaścicielem. Klub jak każdy inny - Legia, Lech, czy Lechia. Gra? Gra. Formę meczową ma? Ma. Miałby kupić Real Madryt, żebyś go docenił? ;)
9 wrz 2019 | 16:18
-16
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Boli go prawda i tyle... może i ciągnął przez wiele lat reprezentację, ale teraz jest już stary jak na piłkarza i forma nie ta a mimo tego jest regularnie powoływany by trenerem jest jego wujek... i co się dziwić ludziom, że się z tego powodu złoszczą? Błaszczu sam powinien odpuścić sobie reprezentację, bo dobrze sobie zdaje z tego sprawę, że tylko blokuje miejsce młodszemu pokoleniu... ale nie, bo kasa by się nie zgadzała.
9 wrz 2019 | 16:11
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Jesli Kuba jest zdrowy to jest czolowym skrzydlowym ekstraklasy. Nie da sie powolac wszystkich z zagranicy, wiec podazajac ta logika powinien byc powolywany, bo broni sie pilkarsko.
9 wrz 2019 | 16:11
+17
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Do Kuby nie mam żalu za to co reszta wyprawia.Akurat nie widzę zabardzo kto miałby go zastąpić.Linetty,Grosik.Ale Kuba ma swoie lata i nie może równać się z młodszymi chociażby sprawnością.Zaangażowania mu nie brakuje.Jeszcze może wchodzić na te20-30 min na podmęczonego przeciwnika.
9 wrz 2019 | 17:31
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Czemu koniecznie musimy grać formacją ze skrzydłowymi skoro nie mamy dobrych skrzydłowych?
To nie jest jakiś wymóg żeby grać w piłkę nożną, wiele drużyn już pokazywało że da się odnieść sukces bez skrzydłowych. Ale oczywiście Brzęczek jest zbyt głupi żeby to znać inne taktyki niż piła na skrzydło, dośrodkowanie i może ktoś strzeli z główki. Gdybyśmy mieli kogoś kompetentnego jako selekcjonera to już dawno gralibyśmy bardziej środkiem, ew. znaleźli jakichś utalentowanych graczy którzy mogą grać na boku. Ale nie lepiej grać Błaszczykowskim który jest kompletnie bez formy już od czasu w zasadzie Eliminacji do Mistrzostw Świata w Rosji. A na drugim skrzydle Grosickim który wnosi tyle samo, z tą różnicą że czasem ma jakieś przebłyski umiejętności.
9 wrz 2019 | 16:05
+18
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Zgadzam się Kuba!
Na 100% jestem pewien że ci co cię krytykuja to kaleki fizyczne i beztalencia nie umiejący porzadnie kopnąc piłki .Jest ich też prawie 100%.
Także nie ma się co przejmować tymi niemotami.
9 wrz 2019 | 16:00
+25
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Ja tam Błaszczykowskiego nie krytykuje, w przeciwieństwie do partacza Brzęczka. Jak dla mnie to nawet dobrze, że ktoś taki jak Błaszczykowski jest w kadrze, nowi mają szansę przynajmniej czegoś się od niego nauczyć.
9 wrz 2019 | 15:59
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Problem w tym, że na boisku się nie broni Kuba. Szacunek mu się należy, ze to jaki prezentował poziom przez tak długi czas, ale wydaje mi się, że powinien podjąć decyzję taką jak Piszczu.
9 wrz 2019 | 15:54
+53
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Odpierdolić się od Pana Błaszczykowskiego! Pośród tych śmiesznych ludzików kopiących nieporadnie piłkę, lanych regularnie przez hokeistów i skoczków narciarskich, akurat Kuba to ikona!
9 wrz 2019 | 15:52
+9
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Może główny adresat tej krytyki, „wielki trener” Brzęczek by się wypowiedział?
9 wrz 2019 | 15:37
-5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Mam nadzieję że doczekam czasów gdy za hejt będą surowe mandaty. Hejterzy to przeważnie zniewieściałe, zapuszczone i zdesperowane gnojki. Chciałoby się napisać że dla takich kula w łeb, do piachu i wapnem zalać ale pacyfizm i te sprawy...
9 wrz 2019 | 15:40
+11
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Wystarczy spojrzeć gdzie jest Kuba a gdzie większość hejterow szczekajacych sprzed ekranu :)
9 wrz 2019 | 15:47
-8
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
twój też
9 wrz 2019 | 15:46
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie chce cię dołować ale twój komentarz to przykład hejtu
9 wrz 2019 | 15:51
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie każdy krytykujący musi być od razu hejterem. Ty KremdelaKrem nie jesteś hejterem ALE spojrzeć na sprawę mądrze i poważnie też nie potrafisz. Nawet gdyby do kadry Kubuś był powoływany w wieku 50 lat i z gipsem na nodze to i tak byś szczekał, że mu się należy bo przecież to taki wspaniały człowiek... a że na boisku pokazuje chujnię, padakę i piach - to nieważne. Bo Kubie się należy ZA ZASŁUGI??? Za przeszłość?? Za to to mu się należy pomnik przed budynkiem PZPNu a nie miejsce w kadrze, bo w kadrze powinni grać najlepsi TERAZ a nie najlepsi KIEDYŚ. Na pewno nie raz i nie dwa razy byłeś wkurwiony przegranym meczem biało-czerwonych. No to już wiesz dlaczego przegrywali - bo w kadrze grają tacy wypaleni goście jak Błaszczykowski, Grosicki, Glik i Krychowiak. O przereklamowanym Roberciku nawet nie wspomnę
9 wrz 2019 | 16:20
+3
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co sie tak dojebales Lewego idioto? Somsiadem zazdrosnikiem jesteś? Czy masz po prostu małego?
9 wrz 2019 | 16:38
-7
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
morda suko, bo za grzywę i do pały... dostaniesz kutasem kilka razy po mordzie to ją na następny raz będziesz trzymał zamkniętą. I nie wstawiaj sobie sam plusów. Lubisz tak sam sobie?? Pewnie też lubisz suko tak sam ze sobą, co? Nie odpowiadaj. Znam odpowiedź trzepoku
9 wrz 2019 | 18:23
0
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
nie kozacz nobie a drewnem to jest twoja stara
9 wrz 2019 | 21:32
-1
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Nie dość, że ma małego to jeszcze pedał.. współczuję.. pewnie masz słabe branie..
9 wrz 2019 | 16:14
+2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Większość hejterów to są 10-12 letnie gnojki.,,Koledzy,, w szkole robią im chrzest w muszlach klozetowych.Chcąc zaistnieć wymądrzają się w internecie.Bo tu nikt mu łba nie wsadzi do kibla.
9 wrz 2019 | 15:35
+30
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Trochę szacunku chamy może i jego czas minął może nie ma formy ale nie zapominajcie co zrobił dla kadry przez tyle lat !!!
9 wrz 2019 | 15:54
+4
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Co ma jedno do drugiego. Dał z siebie wszystko za te wszystkie lata i chyba miał największą chęć do gry z całej reprezentacji. Jego czas się skończył i powinni szukać kogoś kto by biegał za dwóch jak Kuba kiedyś.
9 wrz 2019 | 15:32
-2
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Dla niego to tylko biznes.
9 wrz 2019 | 15:29
+5
+{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{fake_counter}}
{{message}}
Niby Kuba nie zwracasz uwagi na memy w internecie, ale jednak poczułeś się zobowiązany by się wypowiedzieć na ich temat.
Dla mnie blokujesz miejsce w kadrze dla młodszych, którzy już mogliby się ogrywać i zapoznawać z drużyną na zgrupowaniach, bo brak Ci jaj żeby samemu odpuścić jak to zrobił Piszczu. Dałeś kadrze już 150% z siebie przez całą kariere, trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść.